35+ Lapsettomat

No voi rähmä, Armi!! Ihan syvältä. Täs on ite ollut välillä surkeuksien alhon pohjalla ja kertakaikkisen hajalla. Siitäkin huolimatta että luottamus hoitojen onnistumiseen on matalalla, on mieliala alkanut kohota nyt, kun hoitorupeama taas häämöttää ja edes jotain tapahtuu. Voi miten p:seestä olisikaan, jos taas pitäisi odottaa. Eli: ymmärrän tunteesi täysin! Lähetän täältä sun hematoomalles kitkeriä terveisiä: hus, häivy ja mene pois! :stick:
 
  • Tykkää
Reactions: Armi74
Tylsää Armi, että hoidot siirrtyy.
Itsekkin haluan nyt kesän jälkeen mahdollisimman nopeasti aloittaa hoidot.
Keskenmenoista johtuen meiltä tutkittiin koromosomit ja minulta lisäksi keliakia, hyytymistekijät ja kilpirauhas arvot. Kaikki arvot ovat normaalit. Hyvä näin.
Mun munasolut taitavat vaan olla jo tässä neljänkympin iässä niin rupusia, että raskautuminen ja keskenmenot johtuvat siitä. Näin lääkäri munulle vähän vihjaisi.
Ensiviikolla eka aika lääkärille ja siitä tämä rumba taas sitten alkaa. Hoito tehdään pitkän kaavan mukaan pitkällä viljelyllä.
 
Heipat naiset pitkästä aikaa.

Kirjoitin tuonne 11 hoitoihin kun olin siellä listoilla niin vähän samaa läpinää pikaisesti tänne, jos joku ei seuraa sitä vaan ainoastaan tätä.. :)

Polkka: kiva kuulla susta. Täällä on kans poimittu vattuja joita on ihanan paljon tänä vuonna!
Voi hitsi kun Armi teidän hoidot siirtyy.. :/ Mut sit onnistutkin taatusti!

Oon koittanut nyt loman vuoksi rentoilla mahdollisimman paljon ja vähän vältellä tätä lapsettomuutta, ihan kun raskaus onnistuisi helpommin jos yrittää hieman kadottaa tätä mielestään mut nyt on vähän vaikea olla miettimättä. Mutta tosiaan aivan loistava kun on saanut lomailla, ottaa super rennosti ja olla vaan mökillä, kotona, pikku reissuilla...

Meillä on nyt kolmas hoito meneillään tai melkein jo ohi, piina enää jäljellä.. EKat kaksihan on mennyt puhtailla negoilla ja pakkaseen ei olla saatu mitään. Piikkinä oli tällä kertaa Menopur joka näytti jo 2 ultran perusteella siltä että olisi erikokoisin muniksia tulossa ja ei ehkä niin paljon kun puregonilla (mulla ei tosiaan oo kauheesti koskaan tullut..). Punktio oli perjantaina 30.7. ja soluja löytyi 9. Kauhunäytelmä alkoi sitten lauantai aamuna kun klinikalta soittivat että 9 solusta oli kypsiä ja hedelmöittyneitä vain 3! olin niin huonona ja pelkäsin kovasti että nyt ei päästä siirtoon! Toisessa hoidossa oli hedelmöittyneitä 6 ja niistä jäi siirrettäviin 2, joten todennäköisyyslaskennan mukaan veti mielen tosi matalaksi.. Kuitenkin nousin sunnuntaina poikani (7 v) kanssa junaan ja menimme Tampereelle yhdessä pikku lomalle eli särkänniemeen ja sit kaverin luo kylään. Jännitti maanantai aamuna ihan kamalasti että soittavat klinikalta että mitään ei ole siirtää ja olemme ihan turhaan Tampereella. Huh mikä helpotus oli kun soitto tuli että nämä kaikki 3 jotka olivat selvinneet olivat jakautuneet hienosti ja olivat siirtokelpoisia. SIitä sitten kipinkapin klinikalle ja sain matkaan 2 alkiota, joista toinen oli TOP 8 soluinen ja toinen 7 soluinen (meidän eka TOP koskaan! JEE! ja yksi 8 soluinen saatiin jopa pakkaseen. Ja tämä oli myös eka sissi joka selvisi pakastukseen (tosin yhden varaan ei voi kovin paljon laskea tulevaisuudessa..). Ja mulla oli oma 7 vuotias onnenamuletti mukana klinikalla, oli reipas ja luki akuja ja kuunteli mp3 musaa. Kyseli et miks me äiti ollaan täällä ja näin kauan mut totesin vaan et aikuisten juttuja ja siihen tyytyi (onneksi ) olis ollut ehkä hieman hämmentävää todeta et yritetään tässä nyt saada sulle pikkususaruksia.. et tekotapa lienee hieman eri kun mitä sulle tullaan biologian tunnilla joskus opettamaan.. :LOL:

Kaikki voimat ovat nyt mun takana tässä kun niistä vähistä alkioista oli kuitenkin kaikki ihan hyvälaatuisia ja oma pikku onneni ja ihmeeni oli myös mukana hengessä, olo on ollut rentoutunut ja hyvä, mahaa on täytetty marjoilla ja kaloilla ja elo maistuu muutenkin. Tämä EI vaan voi mennä pieleen! Eihän??

Testin voin tehdä ensi viikon perjantaina eli onko se nyt sitten 12.8.

Ihanaa loppukesää teille kaikille! Minä täällä toivon ja rukoilen että tämä kolmas kerta toden sanoo (koska lienee viimenen mahdollisuus meille) ja nämä 2 alkiota olisivat nyt turvallisesti kiinnittyneinä ja jatkamassa elämäänsä mun rentoutuneessa ja ruskeassa kesämasussa.

t. Myy & TOPi ja Tessu.
 
Hihii, Myy on käyny kaikessa hiljaisuudessa hakemassa lupaavat vauvanalut matkaansa! Kyllä nyt kaikki viittaa siihen, että hyvin menee loppuun asti, miksei menisi. :) Ja pakkasessa oottaa sitten vielä neljäs vekaranaihio... Tsempityksiä ja myötätuulen puhureita! :whistle:
 
Hei naiset!

Kiitokset kaikille niille ihanille kanssasisarille, jotka ovat jaksaneet vuosien varrella auttaa, tukea ja neuvoa tällä palstalla. Olette olleet suurena tukena!!

En olisi synkimpinä epätoivon aikoina uskonut, että tässä tilanteessa tulen olemaan koskaan. Mutta totta se on.

Plussatuulia ja valtavan paljon voimia kaikille, siirryn tästä takavasemmalle, adios amigos.

t. Marjaana ja Buibulainen 10+0
 
Soulmama Onnea tuhannesti ja ihania vauvantuoksuisia syyspäiviä teidän perheeseen. Onnistumiset luovat uskoa myös meille muille!
Marjaanalle kiitos kun tulit kertomaan myös ilouutisia. Nauti raskaudesta. :)
Polkka kiitos tsempityksistä. Täällä tosiaan kärvistellään piinan kanssa.. vielä olisi päiviä jäljellä tätä odottamisen tuskaa. Muiden onnistumiet luovat onneksi uskoa että ehkä myös meille... Kaiken odottamisen jälkeen voisiko nyt olla meidän vuoro..
 
[ON/B] Jälkitarkastus ohi ja seuraava uä kahden viikon päästä, jolloin samalla alkaa piikittelyt jos kaikki ok vielä silloinkin. Ainoa mörkö on tämä endoni, jota pelkään että se nostaa taas päätään. Lääkäri joutui taas vääntämään ja kääntämään ultraa, kun koittaa saada selkoa missä munasarjat ovat, kun ovat kohdussa kiinni. Yksi pieni nestekysta oli tullut, mutta ei kuulemma haittaa. No nyt vihdoin tuntuu, että jotain tapahtuu. Punktio on siis näillä näkymin syyskuun alkupäivinä, jos sinne asti päästään :)
Soulmama Onnittelut :)
Myy Nyt pidetään peukut pystyssä täälläkin, ihanaa kun olet noin positiivinen kaikkien hoitojen jälkeen :) Pitäisi itsekkin ottaa sinun kaltaisista mallia!
Eva Mahdetatanko aloitella samoihin aikoihin hoitoa? Kivaa olisi, kun olisi "kohtalotoverita", voisi vaihtaa kokemuksia ja tuntemuksia.
 
Onnea Soulmama! Pysyvästi ja peruuttamattomasti poppariäitijengissä... :popcorn:

Tääl on kärvistelty alkaneita menkkoja. Huokaus. Moto: mulla on punktio syyskuun puolivälin jälkeen jos kaikki menee hyvin. Mä en siis ihan ehdi sun tahtiin, mutta tsempitän sitten täältä sivusta niin maan pirusti!
 
Soulmama, ihanaa - onnittelut pikkuprinssistä! Mistäs ne pienet pojat olikaan tehty, sammakoista, etanoista, koiran häntätupsukoista...:flower: Vaaleansinistä vauva-arkea koko perheelle :flower:

Marjaanalle myös onnea - eka kolmannes on kohta plakkarissa - tsemppiä!

Myy peukut pystyyn ja uhmakkaasti kohti testipäivää - nämä sissit kyllä näyttää, mistä kana pissii! :popcorn:

Polkka ja Moto, hurjasti tsemppiä hoitorumbaan! Vahva usko oikean reseptin löytymiseen, ripaus hulluutta ja hyppysellinen nöyryyttä kestämään eri vaiheita.:wave:

Kyllä tämä tästä,
F 31+2 :popcorn:
 
Moto kiva kun teilläkin hommat etenee! Ja on tosiaan ollut ihan pakko yrittää olla positiivinen, eihän tässä hommassa muuten mitään järjen hitustakaan olisi! Miksi joku olisi niin hullu että käyttäisi kesälomastaan leijonan osan piikittämällä itseään, ramppaamalla Tampereella muuten vaan, pistämällä kropan ja erityisesti pään sekaisin stressillä, hormooneilla ja muilla mömmöillä ja käyttää tähän kaikkeen koko vuoden ajan ansaisetsemansa kesälomarahansa. Helpommalla olisi varmaan päässyt kun olisi vetänyt lomarahat suoraan vessanpöntöstä alas, rääkynyt pari päivää, ahminut herkkuja samalla kun ahristaa niin kovin ja sit olisi jatkanut lomailua loppuun asti rauhassa.. ;)
Mut tosiaan, positiivisuus on nyt poissa ja olo on taas sama kun aikaisemmisa hoidoissa on ollut siinä 6-8 päivien tienoilla eli kroppa kertoo että se ei todellakaan ole raskaana. Olen 99% varma että en ole raskaana. Ja tiedän että vielä on pari päivää testipäivää, mut tän vaan tietää.. tässä kropassa 36 vuotta olleena. Eilen tein testin, lakananvalkoinen (joo on liian aikaista, mut eniveis..). Tissit jotenkin parhaiten kertoo et ne eivät todellakaan valmistu maidontuotantoon vaan kuukautisten alkuun.. Siirtopäivän iltana ja 2 päivää siirron jälkeen vessassa käydessä tuli paperiin pientä ruskeaa tuhrua (niinkun limakalvon pala tms, sori ällö kuvaus) ja silloin tuli kauhuolo et oliko tässä alkioit jotka ensin yksi ja sitten toinen tulivat pois.. Yritin uskoa että ei ollut, mut nyt olen aika varma että ne tulivat samantein pois mun kropasta joka ei siis yksinkertaisesti halua ottaa vastaan mitään alkioita mun kohtuun. :( kai se vaan on niin. Ei haamun haamua ole tullut näistä hoidoista.. Eli ei pientäkään yritystä kiinnyttymiseen koskaan.
Tuntuu tosi turhauttavalta taas ja pitää yrittää miettiä et mistä saa voimia keksiä elämälleen jotain muita tarkoituksia, kun ilmeisesti mun ei ole yksinkertaisesti tarkoitus saada enää lasta. Sitä on vaan niin vaikea hyväksyä. :headwall:
Frangipani en usko että vika onkaan näissä sisseissä, ne olisi varmaan sitkeitä ja haluaisivat maailmaan, vika lienee mun typerässä kropassa ja jossain tähtien asennossa tai yläkerran ukossa jotka on päättäneet että mun elämän ei ole tarkoitus tuottaa elämää tähän maailmaan. Ihana että sulla on kaikki hyvin ja pian teitä on yksi enemmän. :) Tsemppiä loppurutistukseen!

t. ei enää positiivinen Myy, joka lähtee tuulettamaan päätään sienimetsään ja kiroilemaan elämäänsä ja typerää kroppaansa.
 
Voih, Myy - _niin_ tuttua tuo kaikki, jaan joka tuntemuksen. Etenkin tuon katkeran kitkerän tunteen siitä, että kohtu se siellä vaan yliolkaisesti sylkäisee pikku tungettelijat mäkeen, että pthyi vaan!

Tekis mieli kirjoittaa jotain syvempiä viisauksia, mutta nyt ei kyllä irtoo. No sen verran sanon, että älä kuitenkaan kauheasti soimaa omaa kroppaas. Kyllä se varmasti parhaansa yrittää (onhan sulla yksi upea näyte sen iskukyvystä!), mutta nyt ei vaan jotkut tuntemattomat voimat anna onnen osua kohdalle.

Ne tuhrut ei muuten kyllä olleet ne alkiot, en usko. Lekuri on vain siirtovaiheessa sohottanut vähän sun limakalvoa rikki.

Pitkä, lämmin halaus!
 
Marjaanalle paljon onnea. Sinulla on jo hyvin viikkoja kasassa :flower:.
Myylle jaksamisia. Tuntuu niin tutulta tuo pettymymymsen tunne ja oman kohtalon kelaaminen.
Moto Mulla nyt sumut menossa ja munasolujen keräys keräys on viikolla 36. Täälä viikolla pitäisi alkaa vuoto ja ensi viikolla piikitys.
Jotenkin se toivo nostaa päätään kun uusi hoito alkaa. Jospa tällä kertaa onnistuisi!
 
Onnittelut kaikille onnistujille :) :flower:

Me käytiin eilen sit lääkärissä ja terot on alotettu. Meni kyllä tuo muutama viikko ihan supernopeesti. Aikaa tilatessa tuntu, että sehän on vasta ikuisuuksien päästä ja nyt jo ollaan systeemit saatu pyörimään. Ja aikataulukin on nopeempi kun itse olin kuvitellu eli jos kaikki menee hyvin päästän siirtoon jo syyskuussa :cool:
 
Heissan kaikille ja onnettelut ja tsemppaukset tasapuolisesti. On se vaan hienoa lukea teidän kokemuksia. Mutta voih, itse odottelen kärsimättömänä kuukautisten alkamista, jotta vihdoin ja viimein päästäisiin tositoimiin ja piikittelemään, mutta miksi juuri nyt niin säännölliset ovat kolmatta päivää myöhässä =/ ...menee taas vessan tarkistamaan. ...Olen töissä parasta aikaa ja varmaan nuo työkaveritkin miettii, että mitä kummaa minä ravaan vartin välein vessassa ja tuun naama mutrulla takaisin.
 
1. SYKSYN PIINAILIJAT (A–Ö) :vampire:
Armi74 36/34................... 2. ivf x/2011
Hemuliini 77.....................
Jenksula 37/?................... 1. icsi
Moto76............................
Polkka 37/34.................... 2. ivf 9/2011

2. TAUSTALLA (A–Ö) :whistle:
Aleksa2 35/53.................
Arielle75 35.................... 4. ivf/icsi?
Carinna 38/34................. 3. icsi:n 1.pas?
Ekavekara- 40+, fel......... 4. ivf 1. pas 5/2011?
Elleni ?/50+....................
Eva71.............................
Fiia 69 41/36 ................. tilanne..?
Hope-75 35/?................. 1. pas 2/2011; jatko?
Hoppis73 37/40.............. 3. ivf/icsin 1. pas x/2011
Katrin 38/34................... 2. ivf, jatkoon luovutetuilla..?
Iines-74 36/41................ 4. ivf?
janetski74 35/35............. 4. icsi?
Laura-70 40.................... 1. iui; tulos..?
Miisamari 36/36.............. 5. icsi, seur. lahjasolut?
Minska 38/?.................... 4. icsi
Myy75 35/45.................. 2. ivf (1. icsi) 5/2011; jatko?
Niiskunen 36/29............. 1. ivf vk13/2011
pekku 35........................ 2. ivf 1.pas 24.2.
Piitu75 35/?.................... Hoidoissa 9 v. sitten, nyt uusi yritys
Rebec 37/43................... 6xiui, nyt uusi yritys; 1.ivf; jatko?
Relish 35/38................... 1. ivf?
Rosmariini -74 36/37....... 2. icsin 6/2011
Sharlin 35/41.................. 2. ivf/icsi (?) luovutetuilla; jatko?
sico 37/39...................... 1. icsi 1.pas 12/2011; tulos..?
Sintu74 37/36................. 3. ivf 6/2011; tilanne..?
Solakka Silakka 41/40...... 2. ivf, nyt luovutettuihin soluihin?
StellaR 38/45.................. 5. ivf?
Vesiheinä 39/43............... 3. ivf?

3. PLUSSANNEET :popcorn:
Tikru70, tyttö 22.8.09............ 3. ivf
Maaria, poika 17.12.09.......... 5. icsi
Vaahtokarkki, tyttö 13.1.10 ... 3. icsi
sarina13, tyttö 17.2.10........... 1. ivf:n 1. pas
talvikauris, poika 24.3.10....... 1. ivf
tiki-71, LA 24.5.10 (tuplat)..... 3. ivf
vilhelmiina72 (tuplat)............. 1. siirto luovutetuilla, takana 6xivf omilla
Auringonkukka, tyttö 30.5.10.. 3. icsi
tyhmäblondi73....................... 1. ivf:n 1.pas
idaliina, poika 21.7.10............. 2. icsi
Möhkö-72.............................. 1. ivf/icsi
mileena................................. luomu
Wäinö................................... luomu, inssiä odotellessa
Mullu, poika 29.10.10............. 3.icsi:n 2.pas
meriharakka........................... 2.ivf
jipsis 40+/?............................. luomu
Villiheinä, LA 20.11.10............. 3.ivf/icsi
Siiri Sisilisko............................ luomu
wellamo.................................. 1.ivf:n 3.pas
karmilla................................... 1.ivf
PetKat..................................... 1.ivf
Liisa34..................................... 1. icsi:n 1.pas
vilkas75................................... 1.iui
wabisabi.................................. 2.ivf
Anja73.................................... 1.iui
Miso........................................ 1.ivf
Libby....................................... 1.ivf
Hysteria................................... 1.icsi
Marinatar................................. 4.ivf
ikäneito70 40........................... 1.ivf/icsi:n 1.pas
Salina 38/?.............................. luomuna puregonin kera
Kukka73 37/42........................ 1.icsi
Sinivatukka 40/37.................... 3.ivf; ero, uusi mies, luomuplussa
Soulmama 37/40, poika 3.8...... 2.ivf
xaara LA vko 03/2011.............. kolme hoitoa, tauko, luomuplussa
++++ 2011 ABOUT PLUSSAUSJÄRJESTYKSESSÄ ++++
Frangipani 35/39.....................1.ivf
Hiiripöllö................................ 4.ivf:n 1.pas
Sointu2010............................ 2.icsi (icsi-stimulointiyrityksiä monia)
Porina 38/?............................ clomit
MariAnne-S 40/37................... 6. ivf:n jälkeen, luovutetuilla
Toivorikas-72 39/48................ 4. icsin 3. pas 5/2011
Uttinen ?/?............................. 1. ivf
Chloe70 40/43........................ 3. ivf:n 2. pas keväällä
Engeli 40-/40+....................... 2. icsi 5/2011
Seinäkukkanen 45.................. adoptioalkion siirto
Ninnatar 36/32....................... ???
Heidari 36/47......................... 1. ivf:n 1.pas 6/2011
StellaR.................................. 5. ivf:ää odottaessa, luomusti
Marjaana71 39/?.................... 2. ivf 6/2011
 
Viimeksi muokattu:
Heippa sankarittaret!

Tein kulttuuriteon ja kaivoin yli 3 kk sitten päivitetyn listan esiin. Tein korjauksia parhaani mukaan. Virheitä tuli varmasti mukaan, ja paljon on aukkopaikkoja, mutta antaahan tuo suuntaa.

Jos haluat korjata tietoja, niin

(1.) Klikkaa listan alla oikean alakulman kohtaa "Lainaa"

(2.) Poista viestin alusta ja lopusta hakasuluissa olevat QUOTE-tägit hakasulkuineen; tämä on ehkä se "pelottavin" kohta, mutta selviät kyllä!

(3.) Tee korjaukset ja klikkaa "Lähetä".

Homma on helppoa kuin hengittäminen, kannattaa vain rohkeasti kokeilla! Jos tulee joku moga, niin sen pääsee sitten lähetyksen jälkeen vielä korjaamaan. :)
 
Viimeksi muokattu:
Hei!
Kuulun myös tähän pinoon - olen vielä vähän ulalla näistä eri pinoista (voiko/kannaattaako kuulua moneen jne. :)), vaikka useampaa aktiivisesti luenkin. Lisäänkö Polkka itseni listaan (jos osaan) vai olivatko ohjeet vain listassa jo oleville?

Jossain muussa pinossa olen itseni jo esitellytkin, mutta tässä taustat (taas kerran): lapsihaaveita syksystä 2009, tutkimuksiin syksyllä 2010 ja kesäkuussa 2011 käytännön toimiin hoitojen suhteen, suoraan ICSI. Olemme julkisella puolella hoidossa eikä meille esitetty muita hoitomuotoja - jossakin keskustelussa on ollut puhetta, onko julkisella aina ensin inssit ja vasta sitten rankemmat hoidot. No, ei ainakaan meidän kohdalla ollut näin. Tässä hoidossa siirrettiin lääkärin esityksen mukaisesti 2 alkiota, mutta kumpikaan niistä ei kiinnittynyt. Mitään ei jäänyt pakkaseen ja 2. ICSI, on suunnitteilla nyt syksylle, viikolle 41. Kummallakaan meistä ei ole lapsia.
 
pepponen, ensiksikin tervetuloa. Ei meillekään edes ehdotettu muita hoitaja vaan suoraan mentiin ICSI:hin. Nyt ollaan menossa ekan ICSI:n PAS:n. Pakkasessa meillä on 6 alkiota joista edes jonkun toivotaan selviävän ja päätyvän ilostuttamaan meidän elämää :)
 
Pepponen lämpimästi tervetuloa! Kyllähän sitä voi tietenkin kieppua useammassakin pinossa, mutta ehkä silleen aktiivisemmin ja ajatuksella pystyy osallistumaan kerralla vain pariin... Makuasia!

Kokeile vaan lisätä itsesi listaan - kyllä se alkuperäinen säilyy, jos joku menee vikaan, ja omat viestinsähän voi aina jälkikäteen poistaakin. Listaa saa muutenkin muotoilla parhaaksi katsomallaan tavalla. :)
 
Heippa vaan kaikille pitkästä aikaa!

Uskaltauduin pitkästä aikaa kuulumisille. Olen pysytellyt taustalla, viime kirjautumisesta taitaa olla kulunut jo puoli vuotta. Välillä tosin on tullut käytyä kurkkimassa teidän kuulumisia, mutten silti ole ihan selvillä kaikista tapahtumista. Porukkaa on kuitenkin vaihtunut aika paljon.

Erityisesti Seinäkukkasen ja Stellan plussat lämmittivät mieltä, onnittelut:heart:

Onnittelut myös muille plussanneille, ainakin Toivorikas ja olikohan muitakin :flower:

Meidän tausta on siis seuraavanlainen, kun monikaan ei sitä tiedä ja loput ei taida muistaa: yritystä takana 6 vuotta. Clomeilla, 2xIUI, 3xIVF. Ikinä ei testiin saatu edes haamua.

Sitten ne kuulumiset: Ajattelimme yrittää vielä kerran ja kävimmekin maaliskuun alussa yksityisellä keskustelemassa tilanteesta. Lääkäri ei antanut paljoa toivoa onnistua omilla soluilla, ehkä 10 % mahdollisuus olisi onnistua. Suositteli lahjasoluihin siirtymistä. Halusimme kuitenkin kokeilla viimeisen kerran niitä omia soluja ja kierron ollessa sopivassa vaiheessa sumut alkoivat heti samana päivänä. (Aiemmat 3 hoitoa tehtiin lyhyellä kaavalla, nyt päädyttiin kokeilemaan pitkää).

Sumuttelin siinä toista viikkoa, jona aikana oli paljon muuta surua ja murhetta. 0-ultra oli sovittuna, mutta menkkoja ei tullut. Ajattelin tämän johtuvan siitä muun elämän surusta ja murheesta. Tein kuitenkin testin ja ihmeekseni se näytti plussaa! Arvaatte varmaan, että tein vielä toisen testin ja kolmannen ja... Aina testiin ilmestyi heti plussa.

Otin paniikissa yhteyttä lääkäriin ja sumut lopetettiin tietysti välittömästi. Lääkäri vakuutteli ettei sumuttelu ole aiheuttanut alkiolle mitään haittaa. Siitä alkoi sitten jännittäminen, kauanko onni kestää. Kevät siis kului onnen ja pelon sekaisissa tunnelmissa.

Oikeastaan minkäänlaisia raskausoireita ei ollut ennen testiä, eikä sen jälkeenkään. En ole oksennellut, pientä etomista oli alussa. Rintojen arkuus oli ehkä ainoa oire, sekin vasta plussan jälkeen. Että ei ne oireet tai oireettomuus kerro mitään.

Tähän asti kaikki on kuitenkin sujunut hyvin ja nyt on menossa rv 26+5.

Tahdonkin nyt kiittää teitä tuesta, jota täältä sain menneinä vuosina sillä kivisellä polulla :heart:

Ja toivotan teille kaikille urheille naisille voimia jatkaa taistelua!

Sharlin :wave: Voimia! Olet ollut ajatuksissani.


Terkuin Iines 26+5 (LA 21.11.11)

ps. Jos joku vaan viitsii, samalla kun päivittää listalle omia tietojaan, päivittää mulle vaikkapa:
Iines-74, luomu, 3. ja 4. ivf:n välillä. Kiitos!
 
1. SYKSYN PIINAILIJAT (A–Ö) :vampire:
Armi74 36/34................... 2. ivf x/2011
Hemuliini 77.....................
Jenksula 37/?................... 1. icsi
Moto76............................
Polkka 37/34.................... 2. ivf 9/2011

2. TAUSTALLA (A–Ö) :whistle:
Aleksa2 35/53.................
Arielle75 35.................... 4. ivf/icsi?
Carinna 38/34................. 3. icsi:n 1.pas?
Ekavekara- 40+, fel......... 4. ivf 1. pas 5/2011?
Elleni ?/50+....................
Eva71.............................
Fiia 69 41/36 ................. tilanne..?
Hope-75 35/?................. 1. pas 2/2011; jatko?
Hoppis73 37/40.............. 3. ivf/icsin 1. pas x/2011
Katrin 38/34................... 2. ivf, jatkoon luovutetuilla..?
Iines-74 36/41................ 4. ivf?
janetski74 35/35............. 4. icsi?
Laura-70 40.................... 1. iui; tulos..?
Miisamari 36/36.............. 5. icsi, seur. lahjasolut?
Minska 38/?.................... 4. icsi
Myy75 35/45.................. 2. ivf (1. icsi) 5/2011; jatko?
Niiskunen 36/29............. 1. ivf vk13/2011
pekku 35........................ 2. ivf 1.pas 24.2.
pepponen ...................... 2. icsi
Piitu75 35/?.................... Hoidoissa 9 v. sitten, nyt uusi yritys
Rebec 37/43................... 6xiui, nyt uusi yritys; 1.ivf; jatko?
Relish 35/38................... 1. ivf?
Rosmariini -74 36/37....... 2. icsin 6/2011
Sharlin 35/41.................. 2. ivf/icsi (?) luovutetuilla; jatko?
sico 37/39...................... 1. icsi 1.pas 12/2011; tulos..?
Sintu74 37/36................. 3. ivf 6/2011; tilanne..?
Solakka Silakka 41/40...... 2. ivf, nyt luovutettuihin soluihin?
StellaR 38/45.................. 5. ivf?
Vesiheinä 39/43............... 3. ivf?

3. PLUSSANNEET :popcorn:
Tikru70, tyttö 22.8.09............ 3. ivf
Maaria, poika 17.12.09.......... 5. icsi
Vaahtokarkki, tyttö 13.1.10 ... 3. icsi
sarina13, tyttö 17.2.10........... 1. ivf:n 1. pas
talvikauris, poika 24.3.10....... 1. ivf
tiki-71, LA 24.5.10 (tuplat)..... 3. ivf
vilhelmiina72 (tuplat)............. 1. siirto luovutetuilla, takana 6xivf omilla
Auringonkukka, tyttö 30.5.10.. 3. icsi
tyhmäblondi73....................... 1. ivf:n 1.pas
idaliina, poika 21.7.10............. 2. icsi
Möhkö-72.............................. 1. ivf/icsi
mileena................................. luomu
Wäinö................................... luomu, inssiä odotellessa
Mullu, poika 29.10.10............. 3.icsi:n 2.pas
meriharakka........................... 2.ivf
jipsis 40+/?............................. luomu
Villiheinä, LA 20.11.10............. 3.ivf/icsi
Siiri Sisilisko............................ luomu
wellamo.................................. 1.ivf:n 3.pas
karmilla................................... 1.ivf
PetKat..................................... 1.ivf
Liisa34..................................... 1. icsi:n 1.pas
vilkas75................................... 1.iui
wabisabi.................................. 2.ivf
Anja73.................................... 1.iui
Miso........................................ 1.ivf
Libby....................................... 1.ivf
Hysteria................................... 1.icsi
Marinatar................................. 4.ivf
ikäneito70 40........................... 1.ivf/icsi:n 1.pas
Salina 38/?.............................. luomuna puregonin kera
Kukka73 37/42........................ 1.icsi
Sinivatukka 40/37.................... 3.ivf; ero, uusi mies, luomuplussa
Soulmama 37/40, poika 3.8...... 2.ivf
xaara LA vko 03/2011.............. kolme hoitoa, tauko, luomuplussa
++++ 2011 ABOUT PLUSSAUSJÄRJESTYKSESSÄ ++++
Frangipani 35/39.....................1.ivf
Hiiripöllö................................ 4.ivf:n 1.pas
Sointu2010............................ 2.icsi (icsi-stimulointiyrityksiä monia)
Porina 38/?............................ clomit
MariAnne-S 40/37................... 6. ivf:n jälkeen, luovutetuilla
Toivorikas-72 39/48................ 4. icsin 3. pas 5/2011
Uttinen ?/?............................. 1. ivf
Chloe70 40/43........................ 3. ivf:n 2. pas keväällä
Engeli 40-/40+....................... 2. icsi 5/2011
Seinäkukkanen 45.................. adoptioalkion siirto
Ninnatar 36/32....................... ???
Heidari 36/47......................... 1. ivf:n 1.pas 6/2011
StellaR.................................. 5. ivf:ää odottaessa, luomusti
Marjaana71 39/?.................... 2. ivf 6/2011
 
1. SYKSYN PIINAILIJAT (A–Ö) :vampire:
Armi74 36/34................... 2. ivf x/2011
Hemuliini 77.....................
Jenksula 37/?................... 1. icsi
Moto76............................ ivf 9/2011
Polkka 37/34.................... 2. ivf 9/2011

2. TAUSTALLA (A–Ö) :whistle:
Aleksa2 35/53.................
Arielle75 35.................... 4. ivf/icsi?
Carinna 38/34................. 3. icsi:n 1.pas?
Ekavekara- 40+, fel......... 4. ivf 1. pas 5/2011?
Elleni ?/50+....................
Eva71 40/41................... 2. ivf
Fiia 69 41/36 ................. tilanne..?
Hope-75 35/?................. 1. pas 2/2011; jatko?
Hoppis73 37/40.............. 3. ivf/icsin 1. pas x/2011
Katrin 38/34................... 2. ivf, jatkoon luovutetuilla..?
janetski74 35/35............. 4. icsi?
Laura-70 40.................... 1. iui; tulos..?
Miisamari 36/36.............. 5. icsi, seur. lahjasolut?
Minska 38/?.................... 4. icsi
Myy75 35/45.................. 2. ivf (1. icsi) 5/2011; jatko?
Niiskunen 36/29............. 1. ivf vk13/2011
pekku 35........................ 2. ivf 1.pas 24.2.
pepponen ...................... 2. icsi
Piitu75 35/?.................... Hoidoissa 9 v. sitten, nyt uusi yritys
Rebec 37/43................... 6xiui, nyt uusi yritys; 1.ivf; jatko?
Relish 35/38................... 1. ivf?
Rosmariini -74 36/37....... 2. icsin 6/2011
Sharlin 35/41.................. 2. ivf/icsi (?) luovutetuilla; jatko?
sico 37/39...................... 1. icsi 1.pas 12/2011; tulos..?
Sintu74 37/36................. 3. ivf 6/2011; tilanne..?
Solakka Silakka 41/40...... 2. ivf, nyt luovutettuihin soluihin?
StellaR 38/45.................. 5. ivf?
Vesiheinä 39/43............... 3. ivf?

3. PLUSSANNEET :popcorn:
Tikru70, tyttö 22.8.09............ 3. ivf
Maaria, poika 17.12.09.......... 5. icsi
Vaahtokarkki, tyttö 13.1.10 ... 3. icsi
sarina13, tyttö 17.2.10........... 1. ivf:n 1. pas
talvikauris, poika 24.3.10....... 1. ivf
tiki-71, LA 24.5.10 (tuplat)..... 3. ivf
vilhelmiina72 (tuplat)............. 1. siirto luovutetuilla, takana 6xivf omilla
Auringonkukka, tyttö 30.5.10.. 3. icsi
tyhmäblondi73....................... 1. ivf:n 1.pas
idaliina, poika 21.7.10............. 2. icsi
Möhkö-72.............................. 1. ivf/icsi
mileena................................. luomu
Wäinö................................... luomu, inssiä odotellessa
Mullu, poika 29.10.10............. 3.icsi:n 2.pas
meriharakka........................... 2.ivf
jipsis 40+/?............................. luomu
Villiheinä, LA 20.11.10............. 3.ivf/icsi
Siiri Sisilisko............................ luomu
wellamo.................................. 1.ivf:n 3.pas
karmilla................................... 1.ivf
PetKat..................................... 1.ivf
Liisa34..................................... 1. icsi:n 1.pas
vilkas75................................... 1.iui
wabisabi.................................. 2.ivf
Anja73.................................... 1.iui
Miso........................................ 1.ivf
Libby....................................... 1.ivf
Hysteria................................... 1.icsi
Marinatar................................. 4.ivf
ikäneito70 40........................... 1.ivf/icsi:n 1.pas
Salina 38/?.............................. luomuna puregonin kera
Kukka73 37/42........................ 1.icsi
Sinivatukka 40/37.................... 3.ivf; ero, uusi mies, luomuplussa
Soulmama 37/40, poika 3.8...... 2.ivf
xaara LA vko 03/2011.............. kolme hoitoa, tauko, luomuplussa
++++ 2011 ABOUT PLUSSAUSJÄRJESTYKSESSÄ ++++
Frangipani 35/39.....................1.ivf
Hiiripöllö................................ 4.ivf:n 1.pas
Sointu2010............................ 2.icsi (icsi-stimulointiyrityksiä monia)
Porina 38/?............................ clomit
MariAnne-S 40/37................... 6. ivf:n jälkeen, luovutetuilla
Toivorikas-72 39/48................ 4. icsin 3. pas 5/2011
Uttinen ?/?............................. 1. ivf
Chloe70 40/43........................ 3. ivf:n 2. pas keväällä
Iines-74 36/41....................... luomusti 3. ja 4. ivf:n välillä
Engeli 40-/40+....................... 2. icsi 5/2011
Seinäkukkanen 45.................. adoptioalkion siirto
Ninnatar 36/32....................... ???
Heidari 36/47......................... 1. ivf:n 1.pas 6/2011
StellaR.................................. 5. ivf:ää odottaessa, luomusti
Marjaana71 39/?.................... 2. ivf 6/2011
 
Viimeksi muokattu:
Kiitti Pepponen päivityksistä! Siirsin vielä Iineksen tuonne plusanneisiin, ennen Engeliä... Iineksen kertomuksen perusteella plussa ajoittui ehkä suurin piirtein sinne (tai vähän aikaisemmaksikin, mutta ei nyt liene niin nuukaa). Onnea, Iines, ihan mainio juttu - toivo herää!

Alla vielä listan päivitysohjeet. Kaikki saa päivittää aina tarpeen tullen. Se ei ihan oikeasti ole yhtään vaikeaa. :)

(1.) Klikkaa listan alla oikean alakulman kohtaa "Lainaa"

(2.) Poista viestin alusta ja lopusta hakasuluissa olevat QUOTE-tägit hakasulkuineen; tämä on ehkä se "pelottavin" kohta, mutta selviät kyllä!

(3.) Tee korjaukset ja klikkaa "Lähetä".
 

Yhteistyössä