Voi miten surullisia viestejä tällä oli, iso lohtuhalaus negan testanneille :hug:
Niin Sointuna käyn täällä kurkkimassa, vähän skitsofreeninen olo, Sointu vai Soili. No, onneksi ovat vain nikkejä =)
Ekavekara ja Myy ainakin piinailevat parhaillaan, valtavasti onnea matkaan. Onnea myös muille piinailoijoille, hoitoja aloittaville, punktioon meneville. Sori, olen pudonnut vaiheistanne, kun olen taustaillut. Ja plussan jälkeen putosin todella taustalle, kun en osaa mennä odottajiin, ainakaan vielä.
Perjantaina nähtiin syke, ja ainakin toistaiseksi vielä odotamme jouluvauvaa :xmas: Viikkoja vasta vähän, ultratessa 6+0, nyt 6+2. Lääkäri sanoi, että noilla ultranäkyvillä on noin 10 % keskenmenonriski, vielä. Tilasin terapiaultran parin viikon päähän, jos silloin kaikki on vielä hyvin, niin riski putoaa 5 %:iin. Piina jatkuu vielä.
Kofeiinista, siitä on täällä juteltu. Itse join yhden cappuccinon per päivä, mutta kun tämä kierto alkoi siirryin kofeiinittomaan capuun, nyt en juo enää sitäkään. Toinen poikkeus oli tässä kierrossa, että laihdutin 4 kiloa parissa kuukaudessa ennen kierron alkua. Olin, ja olen yhä edelleen, VHH-kuurilla. Olen vaan lisännyt vähän hiilareita. Vielä olisin halunnut pari kiloa pois, mutta en uskalla pudottaa, keskityn vain siihen, että painoa ei tule lisää näin raskauden alkuvaiheessa. Samoja vitamiineja olen syönyt jo pari vuotta. Oltiin viime syksy täysin ilman alkoholia, uutena vuotena juotiin vähän ja sen jälkeen ei enää ennen hoitoja, kierto alkoi maaliskuun alussa. Ehkä oli liiankin tiukkaa, mutta kun kyseessä oli The Vika Hoito.
Kiitos kaikille vielä onnitteluista! Toivon tähän pinoon monta kevätylläriä :heart::heart::heart::wave: