Uttinen, sä oot kyl kunnon munakone. Aivan mahtava saalis! Mäkin sain vähä oudon näkösen saikku lapun, esimiehen kans sitä tutkittiin, mut kyl siitä selvän sit sai ja kaikki tarpeellinen tieto löyty. Mulla on ollu jo 6 päivää maha kipee, siitä punktiosta lähtien, mut mullahan lääkäri sit ultras ja sano, et vatsaonteloon on kertyny nestettä, mut onneks nyt vihdoinkin alkaa helpottaa. Kyl eilen aattelin, et jos ei yhtään ala helpottaa, niin haen kyl lisää saikkua, sen verran hankalaa on tuo työnteko ollu, mut parempaan suuntaan nyt mennään.
Toivis, nyt oikein paljon tsemppiä ja jaksamista. Ymmärrän kyl, et välillä nää hoidot ottaa koville. Onhan nää hoidot jo tosi rankkoja elimistöllekin. Saati sitten mielelle.
Itelläkin on siirron jälkeen vähä mieliala heitelly. Ei olikein tiedä onko iloinen vai surullinen. Välillä on vähän niinkun haikee olo. Ehkä siks koska nyt ei voi enää ite tehdä asian eteen mitään, on vaan odotettava ja odotettava...vaikee selittää omia fiiliksiä, mut kyl te ymmärrätte.
Moto tsemppiä pistelyyn, kyl se hyvin menee. Puregon on helppo pistää. Ehkä pahin vaihe niissä pistelyissä on aina se kun sen piiki kanssa lähestyy omaa ihoa ja pitää pistää se ihon läpi. Mun mies ei ees pystyny kattoo kun mä pistelin itteeni. Mä sain kanyylin kautta rauhottavaa ja kipulääkettä. Joten hereillä olin kokoajan.
Voi Katrin, toivotaan kovasti et sun huomisessa ultrassa näkyis jo kasvua. Pidän sulle peukkuja.
Sharlin nyt täytyy sit laittaa tupla tsempit sulle. Toivotaan nyt et kaikki menis hyvin.
Hyvä Engeli. Mä pidän sulle peukkuja.