35+ Lapsettomat

Iines, onhan mulla näitä tuntemuksia mutta ei mitään mikä ei olisi lugeista johtuvaa. Eli ei auta kuin jatkaa piinailua ja toivoa parasta. Muakin väsyttää ihan mahdottomasti, päiväunet ovat olleet ohjelmassa päivittäin! Kiva että meitä on näin monta yhtä aikaa jännäilemässä! :) Mulla tosin päivät käymässä vähiin, aika lailla pelottaa se testipäivä. En tiedä miten kestän taas sen negan... Toisaalta tekisi jo huomenna mieli testata, saisi tämän jännityksen tunteen pois, toisaalta taas en millään uskaltaisi.
 
karmillan siirtouutisia odotellaan!!

Miisamari joo mulla kanssa kaikki mahdolliset luge-oireet, pahin niistä ehkä nyt pirunmoinen rintavarustuksen arkuus ja turvotus. Ei meinaa rintsikat päälle sopia :LOL: Mä sitten inhoon niitä pirun palleroita! Sulla se testipäivä on jo ihan nurkilla, jännää! Peukkuja pidän että starttaat sen junan nyt, kun kyytiintulijoita on... :D

Missäs te muut ootte?!?
 
lyhennetyllä listalla nyt hoidossa olevat ja hoitoa odottavat

pidempi lista löytyy sivulta 113

Keskiviikko 5.5.2010

Miisamari 36/36.........4.icsi....................siirto 22.4., testi 6.5.
Iines-74 36/41...........2.ivf....................siirto 28.4., testi 12.5.
karmilla 35/40............1.ivf....................siirto 3.5., testi 17.5.?
Liisa34 35/35............1. icsi....................punktio 5.5., siirto 7.5.
Aurinko-65 45.............3.icsi...................punktio 5.5., siirto 7.5.
Seinäkukkanen 45.....2.ivf.......................punktio 10.5.
pottu70 39/41...........4.ivf.....................punktio 10.5.
Sharlin 35/42.............3.ivf....................toukokuu
Chloe70 40/43............iui.......................kesäkuu
Rosmariini -74 35/36..1.ivf/icsi.................elokuu
toivorikas-72 37/46...4.icsi.....................syksy
Vesiheinä 39/43........3.ivf......................syksy?
Ninnatar 36/32..........ensikäynti...........?
Anja73 35...................tutkimukset
vilkas75 35..................tutkimukset
Marjaana71 37/34.....clomit
Sointu2010 40/40......femarit+clomit
Sinivatukka 40/37.....3.ivf:n 1.pas ?
Soulmama 36/39.......1.iui?
Relish 35/38...............1.ivf ?
StellaR 38/45............5.ivf?

janetski74 35/35.......3.icsi?

Plussanneet :heart:

Tikru70, tyttö syntyi 22.8.09.......... (3.ivf)
Maaria, poika syntyi 17.12.09........ (5.icsi)
Vaahtokarkki, tyttö syntyi 13.1.10 ..(3.icsi)
sarina13, tyttö syntyi 17.2.10..........(1.ivf:n 1.pas)
talvikauris, poika syntyi 24.3............(1.ivf)
tiki-71, LA 24.5.10 (tuplat).............. (3.ivf)
vilhelmiina72 (tuplat)..(1.siirto luovutetuilla, taustalla 6 ivf:ää omilla)
Auringonkukka, LA 31.5.10............ (3.icsi)
tyhmäblondi73............................... (1.ivf:n 1.pas)
idaliina, LA 13.7. ............................ (2.icsi)
Möhkö-72...................................... (1.ivf/icsi)
mileena......................................... (luomu)
Wäinö............................................(luomu, inssiä odotellessa)
Mullu, LA 21.10.10.........................(3.icsi:n 2.pas)
meriharakka...................................(2.ivf)
jipsis...............................................(luomu)
Villiheinä, LA 20.11.10....................(3.ivf/icsi)
Siiri Sisilisko....................................(luomu)
wellamo 38/41...............................(1.ivf:n 3.pas)

 
Aloitan omasta navasta: Tänään toka ultra ja kyllä siellä muutama pallero kasvaa. Ei mitenkään hirveästi jää kyllä munasoluista valinnanvaraa. Annoksen nostolla olivat kuitenkin muutkin kuin johtofolli kasvaneet lisää. Vähän hirvittää, että päästäänkö siirtoon. Ois niin kiva, jos jotain sais pakkaseenkin. Muuten seuraava yritys vasta kesälomien jälkeen. Punktiopäiväksi varmistui tuo ke 5.5.

Miisamari Sulla kyllä varmasti on piina huipussaan. Voi kunpa mäkin pääsisin piinailemaan, niin kamalaa kuin se varmasti onkin.

karmilla Hienoa. Pidän peukkuja!

Iines Kiitos listasta taas. Ja pitkää pinnaa. Vappuna ei jengi hirveesti näköjään palstaillut, mutta ehkä nyt taas vilkastuu.

janestki
Miten meni? Toivottavasti tuli sopivan kokoinen ja huippulaatuinen saalis :)
 
Liisa ei se määrä vaan laatu! Kyllä te siirtoon pääsette, laatutavaraa siellä varmasti on.

Mikä tilanne Auringolla ja potulla on? Onko punktio tällä viikolla?

Mä huomasin koiran kanssa lenkillä ollessani, et aloin jo tehdä plan-b:tä, ettei pettymys olis niin iso isku taas. Vaikka onhan se silti... Mut että olis jotain muuta mukavaa odotettavaa :)
 
[/b]IINESMäkin olen alkanut tekemään palan-B:tä..sanoin miehelle että saanko mä sitten koiran jollei vauvaa tuu ;) Kun meidän realiteetit menee tossa varallisuudessa..Eilen meni 1800 hoidon loppulaskuun sis pakastuksen niin kahteen hoitoon olis vielä varaa.
 
Karmilla, onnea hienosta saaliista, saitte vielä pakkaseenkin!

Iines, lugeista minullekin tulee turvotusta ja rintojen särkyjä, en tykkää yhtään niistä inhottavia käyttää.

Miisamarille, onnea testiin!

Liisa, toivotaan että rakkulat ottaisivat kunnon loppukirin! Samalla aikataululla mennään täälläkin:)

On ollut taas kunnon tohinat päällä ettei ole ehtinyt tännepäin kirjoitella. Kävin eilen tokassa ultrassa. Toiselta puolelta löytyi neljä rakkulaa ja toiselta puolelta ei yhtään, se yksi ainokainen oli surkastunut pois. Eipä ole suurta valikoimaa tarjolla, mutta jospa se yksi edes saataisiin. Punktiopäivä on huomenna ja siirto perjantaina, apua jännittää ihan hirveesti.
Itselleni on myös mieleen putkahtanut B-ja C-suunnitelmia jos jonkinlaisia. Ehkä se on jonkinlainen puolustuskeino ettei taas tule hirveä depressio päälle mahd. pettymyksestä. Varmaa on ettei me enää neljänteen hoitoon lähdetä tämän jälkeen. Sen jälkeen täytyy keskittyä ihan muihin asioihin.

Hyvää päivän jatkoa kaikille, toivottavasti sää kirkastuisi!
 
Iines-74 Ei kai ne menkat vielä ala, vai onko sulla kovin lyhyt kierto? Eikö nuo kivut sopisi pikemminkin kiinnittymiseen, mikä vois just näihin aikoihin tapahtua. Tsemppii. Toivottavasti nyt onnistuu, ettei tarvi plan B:tä, mutta varmaan lääkäri vielä ainakin kolmatta hoitoa suosittelee, mut onneks sitä ei tarvita ;)
Miisamarin puolesta jo jänskättää..
 
Hei naiset! Pikaisesti vain omaa napaa... Loppujen lopuksi punktiossa saatiin vain kolme munasolua, joista kaksi oli kypsää ja vain yksi hedelmöittyi. Aika pelottava tilanne taas! Torstaina sitten siirto, jos se ainokainen sinne asti selviää.
 
Nonii, nyt on aikaa olla vähän kauemmin koneella..

karmilla no mun plan-b on vähän samantyyppinen, nelijalkainen. Meillä on niitä kyllä jo ennestään, mut jos ei ihmisvauvaa meille suoda, niin koiravauvan haluisin sit. Mieskin jo lupautu, jos tästäkään ei mitään tule.

Aurinko toivottavasti sullakin se laatu korvaa määrän! Sitä hirveetä romahdusta mäkin ajattelin sillä plan-b:llä yrittää torjua, tai ainakin vähentää.

Sharlin kiitos tsempityksistä. Ei mulla ole mitenkään lyhyt kierto, ihan normi 28-30. Mut ajattelin et jos se punktio on jotenkin sekottanut systeemejä. Olihan täällä joku muukin, jolla alkoi vuoto tosi aikaisin, en muista kuka :ashamed: Jotenkin en ihan jaksa uskoa että nää olis mitään kiinnittymiskipuja, niin menkkamaisia ne on. Ainakin kuvittelisin niitten olevan erilaisia, paha sanoa kun en ole kokenut. Aika koviakin nää olis kiinnittymiskivuiks, tai sitten siellä todella kaivetaan jotain poteroa :LOL: No, ei auta kun odotella mitä tuleman pitää.

janetski sulla on jännä tilanne. Luotetaan siihen että se selviää torstaihin ja pääset siirtoon.

Miisamari huhuu? Mikä meininki, joko testailit?
 
Ihan lyhyesti. Iines, kyllä ne kiinnittymis- ja raskautumiskivut on juuri samanlaisia kuin menkkakivut. Usko mua, olen kokenut ne. Ja mulla ei juuri muita oireita ihan alussa ollutkaan kuin menkkamaiset alavatsakivut ja turvotus. Voit olla ihan positiivisella mielellä, saattaa hyvinkin olla, etä pikkuinen on tarrannut kiinni. =)

Janetskille pidän minäkin peukkuja, että pääsette siirtoon! Samoin Auringolle!

Miisamarille plussapeukkuja! :wave:

Meilläkin on huomenna jänskä päivä, kun on lääkärillä keskustelu- ja suunnittelukäynti. Toivotaan, ettei aivan toivottomalta vaikuta meidän tilanne...
 
Chloe kiva kuulla susta! Missä vaiheessa sulla oli niitä kipuja ja turvotusta? Tosin tää turvotus on varmaan lugeista, niin aikaisin se alkoi. Ei auta kuitenkaan alkaa toivoon liikoja, ettei käy köpelösti. Koitan edelleen pitää jalat tukevasti maassa ja katsoa mitä tuleman pitää. Hienoa että pääsette heti lääkärin luo keskusteleen jatkosta. Kyllä ne vielä jotain keksii uuteen yritykseen. Kerrothan heti uudet sotasuunnitelmat?

Liisa ja Aurinko tsemppiä kovasti molemmille huomiseen! Toivottavasti molemmilta saadaan laadukas saalis! d =) b
 
Iines, turvotus alkoi heti inssin jälkeen, mut silloin ei ollut käytössä lugeja. En muista tarkkaan, koska menkkamaiset kivut alkoi, mutta monta päivää ennen testipäivää se oli. Ja ne kivut jatkoi sitten vähän vaihdellen monta viikkoa. Mulla on vahva luotto suhun! =) Nyt vedät sen plussan kotiin, Iines. Go Iines go! Mä tuun kertoon huomenissa kuulumiset...

Kauniita unia kaikille ja oman palleroisen kuvia! :heart:
 
Karmilla, onnittelut siirrosta ja huurunenistä!

Peukut pystyssä Liisan ja Auringon punktiotulokselle. Kuulumisia odotellaan.

Iines, aikataulullisesti sinun kivut kuulostaisivat kiinnittymiseltä. Sovitaan, että näin se on! Varovaisesti positiivisella mielellä.

Janetski, toivottavasti kyseessä on sitkeä solu, joka puskee itsensä maaliin saakka! Varsinainen piinojen piina.

Chloe, kiva kuulla, että suunnittelu on taas käynnissä. Lääkärit on näissä hoidoissa varsinaisia ongelmanratkaisijoita. Tulee mieleen joku päättelytehtävä tai ristikko, jonka ratkaiseminen vaatii sitä, että kaikki palaset loksahtavat kohdalleen. Luonnolla on tässä pelissä kyllä suuri rooli.

Joko Miisamari on tarttunut testiin?

Minä olen käynyt ultrassa tiuhaan tahtiin. Rakkuloita on vain kaksi ja ne vaativat vielä vähän kasvattelua. Punktio on todennäköisesti ma 10.5. Vähän pelottaa, että löytyykö sieltä mitään.
 
Chloe sä oot niin ihana, kun aina uskot ja tsemppaat mua :heart: Kunpa se oliskin siitä kiinni, oltais molemmat jo aikoja sitten plussattu ja saatu ne kevätkääröt mistä silloin kauan sitten sovittiin. No, mulla ei kyllä itellä ole yhtään uskoa tähän, oon ihan varma et ne valkoiset pirulliset pallerot tekee taas temppujaan.

pottu kiitos sullekkin. Kunpa vaan voitaiskin sopia niin, mut edelleen kiroan niitä valkeita palleroita |O
 
Iines Toivottavasti ja todennäköisesti sun jomotukset on jotain muuta kun menkkakipuja. Vai onko mennyt ohi jo?

janetski Teidän ainokainen saatiin siis siirrettyä?

Mites muiden testit ja punktiot ja ultrat?

ON: Me saatiin kaks munasolua, jotka molemmat sentään kypsiä. Nyt kyllä itkettää ja pelottaa. Maanantaina näkyneet isoimmat oli hävinneet jonnekin. Huomenna saadaan tieto, ovatko hedelmöittyneet. En oikein tiedä, miten tästä pettymyksestä selviää. Jotenkin kai on pakko. Tosin vielähän on toivoa, kun on tuo kaks niin paljon nollaa parempi.
 
väestöliitosta soitettiin, että jakaantuminen ei ollut lähtenyt toivotulla tavalla liikkeelle, joten huomenna ei ole mitä siirtää. Munasoluissa ollut paljon fragmentoitumista, joten kuulosti, että pitää harkita vakavasti sitä, että kannattaako hoitoja edes jatkaa. Palaveri lääkärin kanssa 18.5. Mieli kyllä on nyt tosiaan maassa ja töissäkin pitäisi sinnitellä. Siihen asti siirryn taustailijoihin, mutta toivon että saatte plussajunan liikkeelle!
 
Voi ei, no onpa täällä nyt surullisia uutisia ihan roppakaupalla. Janetski, tuo on ihan hirveä pettymys, olen kokenut saman että siirtoon ei päästykään. Eiköhän sieltä kuitenkin löydy jokin tapa vielä kokeilla hoitoja, ainakin luovutetut munasolut ovat yksi ratkaisu. Jaksamista ja voimia sinulle!

Eikä mullakaan ole mitään hyvää kerrottavaa, vuoto on alkanut eli eipä tässä tarvitse huomenna testiin mennä. :'( Olo on sanoin kuvaamattoman surullinen. En jaksa tehdä yhtään mitään. Tämä on ihan liian raskasta, tuntuu että muserrun näiden ainaisten huonojen uutisten alle.

Iines, sovitaan että sä tuot tänne niitä hyviä uutisia, jookos. Mun "kiinnittymiskivut" olivat sitten jotain ihan muuta mutta toivotaan että sulla sitä itseään!!!

Liisa, sulla tosi jännät paikat, pidän todella peukkuja!

Pottu, tsemppiä ja onnea sulle myös!
 

Yhteistyössä