Pieni toive, pahoitteluni.
:hug:
Empuska, valitettavasti minustakin näyttävät yksiviivaisilta nuo testit. Mitä jos koittaisit tosiaan parin päivän päästä aamuvirtsasta digillä? Pari tuntia pidätystä ei piisaa.
Gelee royalista minäkin olen kuullut kehuja. Miehelle kannattaa syöttää sinkkiä jos jotain, sen pitäisi auttaa sperman laatuun.
Mulla on kyllä kiehtovia oloja, ja vilkas mielikuvitus. Yritän olla nostamatta toiveita korkealle, mutta kyllähän tässä tulee itseänsä väkisinkin kuulosteltua, vähän liikaakin. Viime yönä käydessäni nukkumaan tuli vaaleanpunaista viirua paperiin, mutta ei muuta, ei jatkunut vuoto. Tänään siis kp 30, dpo 10 ja raskaustesti oli rehellisen negatiivinen. Yritän malttaa odotella dpo 14 asti testaamista, mutta voi olla, että parin päivän päästä taas sorrun kokeilemaan.
Mä oon ollut viimeiset kolme viikkoa enemmän tai vähemmän flunssassa (jota nyt tuntuu kaikilla olevan). Tänään vietän vapaapäivää ja en noussut millään sängystä aamulla - ei väsyttänyt, vaan olin todella uupunut. Kuumeinen olo, vaikka ei ole kuumetta, ja kovasti vilunväristyksiä. Imusolmukkeetkin turvonneet...