<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

Moi, Täällä tarvittais nyt vertaistukea erittäin vaikeaan tilanteeseen. Kun meillähän on nyt menossa siis yk6 ja näyttäisi siltä että tämä yk menee sivusuun... taas.
Siis meillähän on jo yksi yk mennyt sivu suun saman ongelman vuoksi. Eli ongelmana on se, että mies ei laukea. Ongelma on suoraan yhteydessä tähän lapsen yritykseen eli mitään yleisiä ongelmia suoriutumisen kanssa ei ole eikä ole ollut ennen lapsen yrittämistä. Asiasta on juteltu ja mieskin myöntää että onelma on juuri siinä että alkaa stressata asiaa eli ei enää pysty keskittymään siihen kuinka hyvältä tuntuu vaan stressaa sitä ajatusta että on "pakko" laueta ja sittenhän se ei onnistu lainkaan.... Onko kukaan muu törmännyt moiseen ongelmaan. Mä en oikeen tiedä mitä mä tekisin tän asian kanssa. Sitäkin oon yrittäny että en kerro koska on se otollinen aika kuukaudesta mutta kyllähän se sen tietää jo muutenki kun normaalisti sekstaillaan vain noin kerran viikossa ja yleensä viikonloppuisin kun on aikaa enemmän olla yhdessä.
Mitä ihmettä mä teen! Eilen yritettiin mut tosiaan lopputulos oli keskeytetty homma kun se stressaaminen alko taas. Ovis on tuloillaan keskiviikkona tai torstaina ja kyllähän se pitäs saada ny onnistuun se kerta :( Hyviä ideoita? Mä alan olla vähän epätoivoinen koska syöhän se sitä omaakin nautintoa ku tietää että toinen stressaa ja sit itseki stressaa että mitäköhän siitä tulee. Help!
 
Täällä yksi innokas ilmoittautuu mukaan. Vuosi sitten päätettiin miehen kanssa että syksyllä 2014 alkaa yritys, kesäkuun lopulla lopetin e-pillerit ja elokuussa luovuttiin kondomista. Koitin jo edellisessä kierrossa testailla ovulaatiota, mutta en testillä onnistunut ovista löytämään. Tänään alkoi uusi kierto pienen pettymyksen saattelemana, mutta toivotaan että tärppäisi vielä tämän vuoden puolella.

Illusia83, 30v, kp 1/25, yk 2, ya 8/14, 1.lapsi

Mukavaa saada tätä kautta vertaistukea yrittämiseen, kaveriporukassa en hirveästi viitsi aiheesta puhua, koska lähes kaikilla on jo lapsia ja pelkään että paineet kasvaisivat liian suuriksi jos kaikki tietäisivät että meillä yritetään.
 
Tervetuloa mukaan illusia :)

Kultasieni: Kuulostaa aika hankalalta jutulta, ja mitä pidemmälle tommonen stressi jatkuu, sitä vaikeempaa siitä on päästä irti. Mitä jos menisitte muutaman kerran niin, että ette menis yhdyntään asti ollenkaan vaan tyydyttäisitte toisenne jollain muulla keinolla. Sitten se stressi asian suhteen saattais helpottaa ja se himo hommailuun tulla takasin. Seksiä ihan vaan seksin ilosta :)

ON: Plääh ja mjööh, ei oikein jaksa sänkyhommat kiinnostaa flunssassa. Olis kuitenkin hyvä hyödyntää ovis mutkun nenä on tukossa ja on kuumeinen olo ja yyh.
 
Tervetuloa uusille ja onnea yritykseen tasapuolisesti kaikille!

KultaSienellä on kyllä hankala tilanne.. Pystyisikö miestä "hämäämään" tulevissa kierroissa sillä, että seksiä olisi ahkerasti jo ennen varsinaista yritystä niin ettei hän yrityksen ajankohtaa niin helpolla saisi pääteltyä? En tiedä miten paljon teillä lapsen yrittämisestä puhutaan, mutta voisiko vauva-aiheista pitää kotona taukoa jos miehen stressi sitä kautta pääsisi laantumaan? Pystytkö/pystyisitkö myös itse ovisaikaan harrastamaan seksiä seksin itsensä vuoksi, eikä "siitosmielessä"? Aiheuttaahan asian jatkuva pyörittely myös monelle meistä naisista stressiä, se vaan ei vauvantekopuuhissa näyttäydy yhtä hankalalla tavalla :/ Mies saattaa pystyä seksikertojen määrän lisäksi lukea sinusta milloin yritetään sen sijaan että se itse seksi olisi pääosassa.


Täällä menossa kp 31/29. Tänään viimeksi testattu selvä nega, eli menkkoja odotellaan. Uskon että ovat kohta tulossa.. varmaan vaan raskaustoiveet taas siirtäneet myöhemmäksi.
 
Viimeksi muokattu:
Illusia, tervetuloa!

KultaSieni, noin seksijutut on välillä kyllä kinkkisiä. Suoriutumispakko on varmasti miehelle tosi rasittavaa. Voiskohan onnistua niin ettet ensi kierrossa puhu mitään kierron vaiheesta tai ovulaatiosta miehelle? Ja annat miehen tulla välillä muuallekin jos semmosia harrastatte, siis niin, ettei tarvitsisi aina sisälle laueta. Kyllähän siinä helposti miehelle tulee siitosurosfiilis, jos ensin sekstaillaan kerta viikkoon ja sitten jossain vaiheessa yhtäkkiä tosi paljon. Eli ehdotan, että yrität ajoittaa sen seksikerran ovulaation aikaan, mutta et kerro miehelle tästä ja tyydyt siihen yhteen-kahteen kertaan sillä ovulaatioviikolla. Ja sovit vaikkapa, että jos huomenna/ylihuomenna sekstailette, niin teette sitä rakastelun ilosta, eikä miehen tarvitse laueta sisälle, se voisi olla vapauttava ajatus? Jos helpottaisi näin, kun pääsisi tämän yhden kerran yli.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä myös uusi haaveilija ilmoittautuu.

Pikku kakkonen olisi haaveissa, vauvakuume on piinannut enemmän ja vähemmän ensimmäisen syntymän jälkeen ja vihdoin mies ilmoitti olevansa valmis. =) Vaikka ensimäinen sai melko helposti alkunsa, siltikin jännittää kovasti onnistaako tällä kertaa missä vaiheessa.

Adalmiina1, 25v, kp7/26-29, yk2, ya 8/14 2. lapsi

Miten muuten muilla tiputteluvuoto ennen menkkoja. Minulla näyttäisi olevan lisääntymään päin, viime kierrosta aloitti jo 4 päivää ennen kuukautisten alkamista ja sitä ennen oli useamman päivän kestäneet todella pahat pms oireet. Mies parka oli kovilla. :D Toivottavasti tuo ei jatku/vaikuta raskautumiseen.
 
Moikka Adalmiina1 ja tervetuloa! Heti piti tulla kommentoimaan tiputteluvuotoasiaan, että mullahan edelliset menkat kesti about 12 päivää, joista seitsemän alkuun tiputtelua. Todella haasteellista tietää, mitkä on oikeat menkat ja mitkä sitä tiputteluvuotoa.

PMS-oireista tuli mieleen, että pillereitä vuosikymmenen käyttäneenä tuli pikkasen yllätyksenä, kuinka "moody" sitä nainen voikaan olla menkka-aikaan. Olin välillä ihan hiilenä ei-mistään ja se on hyvin erikoista tällaiselle yleensä aika lauhkealle mimmille, heh.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos ihan hirmuisesti teidän kannustavista viesteistä :)
Mä nyt otan teidön neuvoista vaarin ja meinasin ehdottaa seksiä tänään tai huomenna ja sanoa just sen että ei laukeamispakkoa ni josko ne paineet siitä helpottaisi. Pitää myös vissiin tosissaan uskoa että se yks kerta viikkoon saa riittää jatkossakin ni ei tuu noita paineita. Pitää vaan ajottaa hyvin se kerta sillai vaivihkaa :D
Me ollaan kuiten molemmat tyytyväisiä meidän seksielämään ja siihen noin kerran viikossa rytmiin noin muuten.
Katsotaan miten tän kierron käy eli saanko vielä miehen intoutumaan tänään taikka huomenna ja onnistuuko se unohtaan ne paineet.
Wish me luck! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jks14 ja Spukka
Kultasieni: onnea täältäkin, mä oon varma että se sun mies rentoutuu kyllä :)

Norna: pikaista paranemista!

Adalmiinalle ja illusialle tervetuloa ja onnea :)

Marii: mä niin tiedän tunteen, musta tuntuu että koko kierto heittelee kun raskaustoive on niin kova...

Täällä on nyt kp 13 menossa ja ovis tulee mitä ilmeisemmin tällä viikolla. Mä en kuitenkaa aio tikutella vielä... Mutta meillä puuhaillaan joka toinen päivä tai joka päivä ni en tikuta ku vasta sit jos plussaa ei kuulu. Kamala aamu takana, ei siis muuten muuta ku et kiukuttaa jostain syystä kovaa. Jospa tää tästä lähtis paranemaan :)
 
Ihanaa, oikein paljon tervetuloa uudet! :)
Tsemiä KultaSienelle ja miehelle petihommiin ;)
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! :/

FantaViona voin hoitaa listan päivittelyt kyllä :) päivitän listaa n. +2 krt/vko, kun ehdin koneelle/eio yövuoroja. Onko toi nyt kätevämpi, et lista pysyy tos ekasivulla? :)
 
Rv
Mullahan oli nännit kipeenä muutaman päivän ajan ja nyt se kipu on täysin hävinnyt, mitä ihmettä? Pari päivää sitten pyyhittäessä tuli hieman vaaleanpunaista, on ennen menkkoja pillerien jälkeen tiputellut, mutta yleensä ihan kuitenkin reilusti, eikä se ole mihinkään loppunut. Oon hämilläni. Flunssan oireitakin rupeaa ilmestymään. Taidan testata huomenna varmuuden vuoksi kun testejään löytyy :)
 
Fantaviona, mulla kans viimeiset menkat kesti pitkät 9 päivää josta neljä ekaa tiputtelua. Minä oon samaa täällä pähkäillyt että mistäs ne kiertopäivien laskemisen aloittaisi, mikäli sieltä tiputtelun alusta aloittaa niin nyt olisi kp13 menossa, mikä kieltämättä selittäisi nämä hirveät seksihimot ;) Tikuttamista en vielä ajatellut aloittaa vaan fiilispohjalta mennään. Ensi kierrossa voi toki olla jo ihan eri fiilikset. :whistle:

Päärynärouva, tsemppiä kipujen kanssa! Itsellä takana 6kk ilman hormoniehkäisyä ja jokaisessa kierrossa on kuukautiset olleet yhtä helvettiä, joten samaistun kipuihisi. Toivotaan, ettei kauan enää niistä tarvitse kärsiä.

Rv:lle plussatuulia ja Kultasienelle tsemppiä miehen viettelyyn. :)
 
Heippa kaikille! Kiitos miljoonasti teidän ihanan tsemppaavista viesteistä :hug: Meillä oli eilen ehkä parasta seksiä ikinä ja lopputuloskin oli toiveiden mukainen ;) Eli sain kun sainkin vieteltyä miehen ja vietyä sen paineet :D Toista kertaa en uskalla enää tän kierron tärppiä ajatellen, etei ne paineet taas palaa ja ongelma tuu taas ens kierrossa eli tällä nyt mennään. Eli eilen illalla puuhailtu ja ovis on tänään tai huomenna, joten kyllä toi eilinen ihan hyvin voi riittääkin :)
Mä ajattelin ottaa tähän asiaan sen lähestymiskannan että pidetään se noin kerta viikkoon sitä seksiä kun se meille kerta sopii, mutta mä vaivihkaa ovisviikolla ajoitan sen oikeeseen kohtaan ;) Kyl tää kuulkaa tästä! :)
 
Viimeksi muokattu:
Moikka taas!

Päärynärouva: Mulla on kanssa ihan hirveet oviskivut. Sellaset että jokainen askel sattuu ihan vietävästi. Ne kestää yleensä noin kolme päivää. Sänkypuuhiiin tekis kokoajan mieli mutta hirveen suurta nautintoa en niistä oviksen aikaan saa kun kipu tuntuu jatkuvasti. Tavallaan oon silti aika ilonen että kivun takia tiedän kolmen päivän tarkkuudella aika hyvin millon ovis on.

Rv: jännää! :popcorn:

Adalmiina ja FantaViona: Mullakin on vähän epäselvää missä mennään ku eka ja pari vikaa vuotopäivää on ollu ihme tiputtelua... Ärsyttävää... Mutta nyt oon merkanu tarkasti ylös millon tapahtuu mitäki ni mä oon alkanu nyt laskee menkoiks ne tiputtelutki, tuntuu että sillon ovis on siinä sillon ku pitääki.

Kultasieni
: Hyvä kun saitte hommat takaisin raiteilleen :)

Täällä siis mennään viikkoa eteenpäin oviskipujen saattelemana. Veikkaan ovista huomiselle, katsotaan tuntuuko mitään repäsyjä sillon...
 
Kultasieni, hienoa että siellä on jo asiat paremmalla tolalla! :)

Oletteko naiset ladanneet puhelimiinne mitään kuukautissovelluksia? Mä halusin kokeilla jotain ja totesin, että Iphone löytää about 115 erilaista sovellusta, että siitä sitten valkkaamaan. Latasin semmosen kuin WomanLog Pro ja oon kyllä tosi tyytyväinen, miksen aiemmin tätä keksinyt! Se on kyllä todella asiaansa perehtynyt, vähän liikaakin. Siellä oli omistettu kokonainen sivu kohdunkaulan limalle jne... :D
 
FantaV: myDays toimii kans hyvin ja on yksinkertainen, helppo ja ilmanen! :) löytyy vissii myös nimellä mycalendar. Täältä sain mymosalta muistaakseni vinkkauksen tuohon :)

Millos Rv testailee? ;) Entäs Mariiii? Onko nega muuttunut plussaksi tai uusi kierto alkanut vai vieläkö jännäily jatkuu? :) jammaillen? ^miselle?
 
Mäkin aattelin testailla varmaan vkonloppuna, tänään on kuitenkin jo/vasta kp24. Plussan en jaksa kyllä uskoa yhtään, mutta kivaahan se on tikulle pissiä ja "jännätä" tulosta, hah ;) ????
Viime kierrossa vuoti jo tähän aikaan kiitos terojen, nyt ei ainakaan VIELÄ. Maha on kyllä omituisen tuntuinen ollut nyt pari tuntia, tai jotenkin on alamaha sellainen jännittynyt tms.

Menkkojen oletus alkamispäivä ois maanantaina, jos vaikka la tai su testaisi :p
 
Tervetuloa Adalmiina! Toivottelen pikaista plussaa :)

niiskuilijalle onnea vällyjen väliin tälle viikolle!

päärynärouva jospa se plussa tässä kierrossa tulisi, ei tarvitsisi enää useampaa kiertoa kärsiä :) tsemppiä!

Kiva kuulla KultaSieni että teillä sujui homma noinkin hyvin. Ihan loistavaa! :) Toivottavasti teitä olisi onnistanut vielä pidemmälläkin tähtäimellä ja pullat olisi saatu uuniin ;) Kyllä tuollaisella seksillä sopisi tulla muksuja!

Rv ja empuska tsemppiä testauksiin! :popcorn:


Täällä vaan kierto jatkuu, prkl. Yleensä menee aika tasan tuo 29 päivää.. joskus muutaman päivän heittoja. Ajatukset raskaudesta ovat saaneet aikaisemminkin myöhästymään, esimerkiksi kun siirryimme käyttämään varmoja päiviä ehkäisyssä olin ekoina kuukausina varma raskautumisesta ja menkatkin muutamaan kertaan myöhässä, pahimmillaan viikon. En ole testannut negan jälkeen koska koko ajan on olo että ihan kohta se vuoto alkaa. Muutaman kerran olenkin jo tuntemusten takia ollut ihan varma että nyt.. mutta ei. Raskauteen ei ole mitään uskoa. Menkat kyllä tulee, myöhässä vain. Täälläkin olen koittanut käydä vähän tavallista vähemmän että pää ei olisi ihan täynnä raskausajatuksia.
Eli jännäily jatkuu! Paitsi ettei jännitä :p
Pieni jospa sittenkin ehkä takaraivossa koputtelee, mutta näääääh.
 
Viimeksi muokattu:
Heippahei.
Vauvakuume on nostanut päätään ja nyt odotetaan vuotoa jotta pääsisi kiertopäiviä laskeskelemaan. =)
Pillereiden kans vuoto on tullut suht säännöllisesti 29-31päivän välein. Nyt kysymys aloitanko laskemaan kp siitä kun viimeksi oli ns.normi vuoto vai siitä kun lopetin pillerit ja oli tuhruvuotoa? Viimeksi vuoto alkoi 3.8 ja pillereiden lopetusvuoto 24.8. Tosin eilen huomasin limat mitkä tulkitsin ovislimoiksi, mielialat heittelee, itku on herkässä, alamaha on kumman tuntunen ja seksiä tekee mieli. Miehelle varmasti unelmien täyttymys petikumppaniksi. :LOL:
Toinen kysymys jos limat oli eilen niin onko ovis ollu silloin vai onko h-hetki käsillä tänään? Ja huomenna DPO1?
Oon näitä laskeskellu viimeksi kun raskautta toivottiin vaan enhän mä niitä enää muista. Tällä hetkellä ajatuksena on että ovista en ala tikuttamaan, se on ressaavaa puuhaa.. Ääähh.. En saa puhelimella laitettua tietojani punaisella..
27,?,yk1,ya9/14,4
 
Minun kp 1 taisi olla vähän liian innokas :ashamed: Kroppa on sekasi kun seinäkello, joka toinen päivä aivan kauhea vuoto ja joka toinen ei sitten mitään... mutta oon ollut niin kärttyinen että salaa on itseäkin naurattanut että mistä kaikesta sitä voikaan raivostua, voi mies parkaa :D
 
maggis, voi ei :') Se on kyllä ihan kamalaa "arpoa" sitä kp1stä -.-

ON: Alamahaa särkee, vähän samalla tavalla kuin viime kierrossakin. Sitten menkat alkoikin seuraavana päivänä, saas nähdä mitä huominen tuo tullessaan. Huoh, kohta ollaan taas uudessa ykssa ja yrityksen aloittamisesta alkaa paukkua melkein vuosi. 0_o Kamala miten nopeasti on vuosi mennyt, ihan uskomattoman nopeasti.
 
nega testattu kp23/23-28 herkällä liusketestillä :( tylsää. Seuraavan testin aion tehdä vasta, kun 28pvää on täynnä, jos ei menkat ala ennen sitä.. Olossa ei ole mitään erikosita, vähän vatsaa jomottaa, mutta yhtälailla oire menkoistakin. Jotenkin olo olis sellanen, että vois olla tärpännyt tästä kierrosta, mutta järki sanoo, että ei vielä voi iloita :)
 

Yhteistyössä