<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

Syli, se on kapseleina! Ostin life- kaupasta, sitä myydään myös joissain apteekeissa ja netissä näköjään halvemmallakin, mutku oli saatava itelle heti :whistle:

annostuksessa luki 1-2 kapselia päivässä. Uskalsin ottaa kaksi, jos alentais annosta vaikka loppukiertoa kohden oviksen jälkeen! Eipäkai siitä mitään haittaa ole :)
 
Pieni toive haluan lähettää sinulle ison voimahalin <3

Sain kuulla hyvän ystävän vauva uutisista. Tuli itku. Kovasti toivoinkin kuulevani nämä uutiset mutta silti kirpasee.

Päätettiin tänään yhdessä miehen kanssa että meijän deadline on marraskuussa. Jos sitä ennen ei toivottua plussaa tule menen taas gynelle ja mies menee viemään simpat tutkittaviksi. Ollaanko liian ajoissa vai pitäisikö jaksaa yrittää tammikuulle ilman lisä apuja? Marraskuussa ois yritetty 10kk

Mulle voi huomiselle (eli tiistaille) päivittää dpo 0
 
Heikkulin: Kiitos! Eli Lifeen käypi tieni! Ei muuta kun kaikki keinot käyttöön:) täytyy varmaan ukollekin syöttää vähän foolihappoa. Eihän siitä voi mitään pahaa olla kun saa vitamiineja tarpeeksi. Tuo gelee royal vaan kuulostanut todella mielenkiintoiselta parissa artikkelissa.
Kiitti vielä! Plussatuulia :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Spukka ja heikkulin
Syli ja heikkulin!!! Siis kuin tää voi olla mahollista! Just tänää ruokiksella kävin lifestä ostaa itelle geleet! Julkaisin niistä just ehkä sekunti sitten blogiini juttua! nyt päästäänkin ihan kunnolla sit seurailemaan millaisia vaikutuksia geleillä on! Meillon ihan oma raati :D

Pieni toive :hug: Paljon voimia jatkoon! <3 <3 <3

Pahoittelut uusista kierroista, olkoon uusi kierto hedelmällisempi!

Empuska, toivotaan ettei vuosi napsahda <3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: heikkulin
Pieni toive :hug: Voimia ja jaksamista!

Empuska tuossahan on ihan selvästi pinkkiä hailuraa! Oliko sulla oviksesta/dposta tietoa? Toivottavasti vahvistuu :)

Täällä kai täytyy aloittaa oviksen tikuttelu jo nyt, limat alkoi ja paine/nipistely molemmissa munasarjoissa. Folliultra olisi vasta maanantaille koska viime kierrossa vaste clomeihin tuli niin viiveellä ja ovis oli vasta kp 20... Jospa mun kroppa alkaa hereilemään :)
 
Hep, ei mitään tietoa oviksesta eikä varsinkaan dpoista. Olin aikalailla varma että ovis olisi voinut olla vähän alle vko sitten kun oli aikamoisia alamahakipuja ja varsinkin toispuoleisia, plus valkkaria lorahteli ihan himona.

En tiedä, pitäisiköhän vaan ostaa digi ja tehdä se. Mä en yksinkertaisesti vaan voi uskoa raskauteen, tai niin olemattomat mahdollisuudet varsinkin tässä ykssa! Kun ei plussaa ole kovasta yrityksestään huolimatta tullut niin ajatus ihan mahdoton.

Toivotaan Hep että kroppasi alkaa heräillä ja toimia niinkuin pitää. En tiedä pitäisikö seuraavassa mahdollisessa ykssa myös tiputella ovista, en ole koko vuoden aikana saanut plussaa siihen tikkuun, vaikken nyt kyllä ole kuin muutamassa kierrossa tikuttanutkin..
 
Tein sen apteekin testin jo tänään, parin tunnin pidätyksellä.. Miusta se oli aikalailla nega. Kannattaakohan mun tehdä huomen aamuna se digi vai antaa vielä odottaa? Voiko se näyttää varmasti sen huomenna että kannattaako tässä mistään plussata edes haaveilla vai ei.. Piinaavaa ettenkö sanoisi.
 
Empuska jos vaan pystyt niin odota päivä tai kaksi! Varmasti vaikeaa!!

Meillä tallettelu meni oppikirjan mukaan jokatoinen päivä. Kp 12, 14, 16, 18 ja 20. Toiveet tähän kiertoon korkealla. On ollut vähemmän stressiä mikä on varmasti hyvä!
 
Pieni toive, pahoitteluni. :( :hug:

Empuska, valitettavasti minustakin näyttävät yksiviivaisilta nuo testit. Mitä jos koittaisit tosiaan parin päivän päästä aamuvirtsasta digillä? Pari tuntia pidätystä ei piisaa. :)

Gelee royalista minäkin olen kuullut kehuja. Miehelle kannattaa syöttää sinkkiä jos jotain, sen pitäisi auttaa sperman laatuun. :)

Mulla on kyllä kiehtovia oloja, ja vilkas mielikuvitus. Yritän olla nostamatta toiveita korkealle, mutta kyllähän tässä tulee itseänsä väkisinkin kuulosteltua, vähän liikaakin. Viime yönä käydessäni nukkumaan tuli vaaleanpunaista viirua paperiin, mutta ei muuta, ei jatkunut vuoto. Tänään siis kp 30, dpo 10 ja raskaustesti oli rehellisen negatiivinen. Yritän malttaa odotella dpo 14 asti testaamista, mutta voi olla, että parin päivän päästä taas sorrun kokeilemaan.

Mä oon ollut viimeiset kolme viikkoa enemmän tai vähemmän flunssassa (jota nyt tuntuu kaikilla olevan). Tänään vietän vapaapäivää ja en noussut millään sängystä aamulla - ei väsyttänyt, vaan olin todella uupunut. Kuumeinen olo, vaikka ei ole kuumetta, ja kovasti vilunväristyksiä. Imusolmukkeetkin turvonneet...
 
Viimeksi muokattu:
Joo niin se on tehtävä, sen digin kanssa maltan vielä odotella mutta itseni tietäen tiiän kyllä ei huomennakaan en malta pitää testitöntä päivää.
Se vaan on kun haluaisi sen plussan enemmän kuin mitään niin ei oikein meinaisi kestää nahoissaan ei sitten millään 0_o

...mutta pahoin kyllä pelkään että edelleenkään ei sitä plussaa ole tulossa, mutta toivokaamme <3
 
Pieni toive, osanotot ja voimia :|

Empuska ja Fantaviona älkää luovuttako vielä. Joillakin näyttää testit plussaa vasta kun kuukautiset on monta viikkoa myöhässä. Ja sitä paitsi menkkajuilinnathan voi olla myös raskausoireita. Vieläkö niitä empuskalta löytyy? Täälläkin jo useamman päivän ollut erilaisia kipuja alavatsalla. Ei voi käsittää, jos nyt kroppa alkaa temppuileen, kun vauva saisi tulla ja alkuvuodesta asti olen ollut ilman hormonaalista ehkäisyjä ja ei ole ollut mitään ongelmia. :headwall: Viime kierrossahan alko jo dpo6 tiputteluvuoto ja sitä edelsivät jäätävät pms oireet. Vielä ei onneksi samoja oireita löydy. Kyllä muuten polttelee nuo raskaustestit tuolla kaapissa :LOL:
 
En luovuta en, ei käynyt mielessäkään. Mikään ei ole varmaa ennen kuin verta tulee lorisemalla ;D
Ja menkkajuileja tuntuu kyllä päivittäin, tonneittain oikeestaan. Tänään tuntui jo yhdessä vaiheessa että nyt lorahti jotain mutta verta se ei ollut, eikä kyllä mtn muutakaan. Hassuja nuo haamulorahtelut :--D

Ihanaa, että tänne saa purkaa ajatuksia ja tuntoja. Tulisin kyllä muuten hulluksi, kun en mä vielä ole puhunut tästä kellekään. En edes miehelle! Ajattelin että yllätän sen sitten selvällä plussalla jos sellainen tulee joskus, ei se noista tikkujen tihrustamisista ymmärrä mitään:D
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka ja Jks14
Täällä sama homma.. Juilintaa pitkin päivää ja pistelevää kipua joka tuntuu esimerkiksi jotain nostaessa tai äkkiä ylös noustessa. Ja tuota samaa haamulorahtelua ollut tänään myös, muutaman kerran töissä tuli hyökättyä vessaan. :LOL:

Luulen, että harva mies jaksais kuunnella näitä piinailevien naisten oireita/tunteita :D Taitaa olla mielikuvituksessakin paljon osansa pelissä, mutta täällä on tosiaan kiva avautua. Ja huomata, ettei ole ainut näiden omien tuntojen kanssa. :D Sama täällä, luulen ettei miestä edes kiinnosta loppujen lopuksi muu kuin se positiivinen tulos siitä tikusta, ei sen tarvi tietää, että kuin monta negatiivistä on tullu tehtyä jänniteltäessä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
kp25/29-31, DPO 8. Kierron pituudesta ei oo mitään tarkkaa tietoo, nuilla paikkein se on heitelly.

DPO6 :D tehny nega, yllätys! :D Eilen illalla alamahaa jomotti tosi inhottavasti, olin melkeen varma että nyt se vuoto alkaa vaan eipä alkanutkaan.. Nyt kans alamahaa nippailee, vähän on sellanen kuvottava olo.. Liekkö vaan kuviteltua mutta tunnustaa että tärppiä ei ekassa kierrossa tule..
 
Heippa ja terveiset reissusta! Oli ihana matka, teki hyvää pari- ja perhesuhteelle. Myös makkarielämä sai vauhtia kun ei ollut minkään maailman stressiä. Peruspessimistinä varauduin paluumatkaa varten kuukautissiteillä kun laskin, että menkat osuu juuri paluulentojen päälle. En vissiin ottanut huomioon aikaeroa koska ne alkoi jo edellisenä päivänä.

Eli kun ottaa aikaeron vaikutuksen huomioon niin täällä siis menossa ny....

Kp 4, yk 6

Erityisen raskasta oli tää kierto. Yhdessä tutussa naisporukassa on tän meidän yrittämisen aikana tullut ilmi 6 raskautta. Enhän mä voi tietää kuinka kauan niitä lapsia on yritetty ja vaikka olen iloinen kaikista niistä uutisista niin siitä huolimatta kirpaisee aika kovin. Niin kovin, että hetken pohdin menenkö meidän piakkoin oleville yhteisrehveille lainkaan. Mut eihän se heidän vika ole, et meillä ei tärppää..

Maggis onnea rouvaantumisesta!
Pieni Toive osanotto.

Ja tervetuloa uusille ja halit kaikille uuteen kiertoon joutuneille.

Mä meen nyt tilaamaan ovistestejä. Nyt otetaan isot aseet käyttöön. Sanoin miehelle, että jatkossa meillä on sit seksiä joka toinen päivä. Se sanoi pilke silmäkulmassa "Ai kauheeta, kuinkahan mä jaksan". Toivotaan et jaksaa :D
 
Empuska, mä niin ymmärrän sun testihulluuden. Vaikka kuinka vannoin niin pakkohan se oli heti tänään taas kokeilla, dpo 11. Ja negatiivinen.

Oireita: kp 31, ei menkkoja ja voimakas huimaus. Erikoista. Illalla alkoi ja jatkuu näin vielä herätessäkin. Mitäköhän tapahtuu?

Kävin tutustumassa prosenttiosuuksiin. Jos Internettiä on uskominen, näillä dpo-luvuilla 20-49% on saanut negatiivisen tuloksen olleessaan kuitenkin raskaana. Eli piilottakaa mun raskaustestit, jos testaisin seuraavan kerran ihan oikeasti vasta dpo 14...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä