<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

jks no niin, positiivista ajattelua nyt peliin. Muista et stressaaminen vaan vaikeuttaa asiaa :)
Ihan varmasti kaikki on menny niinku pitääkin ja vauva saa alkunsa jos on saadakseen. Mä tiedän kuin pirun vaikee se on pysyä positiivisena mut auttaa ku ajattelee että positiivisuus parantaa mahkuja :)
carna mikä dpo sulla on menossa? En halua masentaa mutta yleensä noi tosi pienten dpo raskausoireet on kuviteltua. Munqsolu kiinnittyy niin viikko oviksesta ja sen jälkeen on periaatteessa mahdollista saada jo jotain oireita :)
Nimimerkillä: tosi vahvat oireet oli edellisessä kierrossa, mutta niin vaan ollaan ilman vauvaa massussa :( pää kylmänä ennen testejä ni ei pety ja jos raskaus alkoikin niin sehän on sitte ihana ylläri <3
 
KultaSieni Juu, tiedän kyllä että ihan turhaa tällä intoilen vielä :)
Mutta sinäänsä nämä tunteet eivät ole mitenkään keksittyjä. Iho on ihan kananlihalla ja nälkä on koko ajan. Mutta voihan se olla että näin on yleensäkin tähän aikaan kierrosta, tai sitten muuten vain kroppa on jostain syystä sekaisin :D

Alavatsa oli kipeänä tuossa 12.-14.7. joten aikaahan tässä ei vielä ole paljoa mennyt.
 
Mulla oli viime kierrossa selkeät oireet:
Maha sekaisin kolme päivää
Hurjat mielialanvaihtelut
nälkä
Kuvotus
Ilmavaivat ja
Kylmä

Mut tässä ollaan.
Kysyin lääkäriltä noista oireista ku kövin viime viikolla niin ihminen kuulemma kehittää oikeat fyysiset oireet jo ihan toivomalla kovasti jotain. Sanoi että ennen munasolun kiinnittymistä ei mitään todellisia oireita vain ole.
Mutta! Mä pidän tosi kovasti sullekin peukkuja että raskautuminen tapahtuu :)

Kuulosti tosi tympeelle tää mun viesti, mutta mä tosiaan toivon vain plussaa sinnekin :) peukut pystyyn! :)
 
Meillä alkaa pikkuhiljaa ahdistamaan tulevat häät ja vauvan yrittäminen aika paljonkin. Meillä siis häät 11.7.2015. Laskettu aika ei voi mitenkään olla häiden tienoilla, ja sitten pitäisi siirtää häät eteenpäin.. Eikä millään viitsisi siirtää vuodella.

Laskeskelin, että jos lopetetaan yrittäminen tämän vuoden kolmeksi viimeiseksi kuukaudeksi, vältyttäisiin päällekkäisyyksiltä, muttamutta, malttaako sitä? Sitten oltais jo yritetty melkein vuosi ilman tärppiä.. Sillä laskelmalla tulos voisi olla häiden aikana vauva iältään vähintään 6 viikkoa tai sitten raskausviikolla 34.

Paha vaan sanoa, kun ei lapsia tai raskauksia ole entuudestaan (siis km lisäksi), että millaista on juhlia kuus viikkosen vauvan kanssa tai noin pitkällä raskaana.

Että pitäiskö sitten kuitenkin antaa mennä ja siirtää häät jos osuu lähitienoille.
 
Mun ovulaatiotestin tulos

image

Toivon, että tulossa on vasta. Mä en tosin tiedä, että kuinka paljon luotan noihin liuskoihin enään. Viime kierron lopussa sain TODELLA vahvat viivat o-testiin ja seuraavana päivänä alko menkat. :O
 
SJ
Jks: koita rauhoittua tuon ovulaatioasian kanssa, ei mitään syytä huoleen :) tee ovistestejä pari päivää vielå niin näät mihin suuntaan viiva menee!
Kultasienelle kans tsemppiä piinapäiviin :)
Carna: mulla oli palelua ennen plussaa viimeks tärppikierrossa.. uskon et liittyi raskauteen. Lisäks olin kahtena päivänä (kiinnittymisen jälkeen) aivam törkeen väsyny. Missään muissa kun tärppikierrossa en noita huomannu..
Uimis: on tosiaan inhottava jos joudutte alkaa noin laskemaan.. ei voi kun toivoa että tulisit mahd. pian raskaaksi ettei ainakaan yritystaukoa tarttis pitää.
ON: nonii, ekat repäsevät alamahakivut havaittu tänään sohvalta nousessa. Näitä ei oo ikinä mulla ollut paitsi tärppikierrossa ja nyt.. wondfolla testiin saatu viivanpaikka, joo vähän aikasta ku dpo8 vasta :/ tipun korkeelta jos en oo raskaana..
 
Täälläpä on tapahtunut paljon! Jks:lle tsemppiä! <3

Itselläni ei mtn uutta oikeastaan, ovis taisi tulla ja mennä, plussaa en tikkuun saanut mutta melkein plussan kylläkin. Oletan että jäi vain se huippu tikuttamatta ja ovis kuitenkin olisi ollut silloin mitä nyt luulen. Tänään töissä nippaillut alarajaa välillä jotenkin omituisesti. Teroja napsitaan edelleen ja odotellaan tarvitseeko testailla r-testillä ollenkaan vai tupsahtaako tätönen kylään..
 
  • Tykkää
Reactions: Jks14
Hurrrrjasti olette kirjoitelleet! :) Olen muutaman päivän ollut palstalta pois ja monta sivua tullut!

Aikaisemmin oli puhetta foolihaposta ja yliannostuksesta. Itse syön reilummalla annoksella monestakin enemmän tai vähemmän painavasta syystä, mutta ajattelen, että kun foolihappo on vesiliukoista eikä yliannostuskaan kovin mainittavia oireita aiheuta niin menköön.

Täällä on puhuttu meilläkin ajankohtaisesta aiheesta eli seksistä. :D Ollaan niin eri vuoroissa oltu töissä, että sekstailusta on ikävästi tullut väkinäistä eikä aina ole oikeasti kerennyt. Tässä yksi yö yritettiin klo 2 jotain, mutta jäi sitten, kun nukahdettiin... :D Mietinkin, että jos nyt en vauvaannu niin ensi kierrosta en laske päiviä vaan meen kesämielellä ja sekstaillaan kun mieli tekee, ei ovulaation vuoksi. ;)

Tässä vielä tilanneraporttia: kp 13 mietin, olisikohan ovis. Kp 16 tuntui jo ovikselta, kp 17 olin melko varma oviksesta, mutta EEEEI kyllä ne kovat kivut tulivat vasta kp 18. Yllättävän myöhään siis! Sekstailtiin viimeksi kp 16 eli kohta näkee, elääkö heinäkuun simpat kaksi vuorokautta vai eivät. :)
 
Huomenet!

Täällä on jännäpäivät käsillä. Maanantaina pitäisi alkaa uuden kierron. Saapa nähdä. Pari yötä sitten ja eilen oli ihan kauheen huono olo, mutta se saattoi johtua melkein mistä vaan. Odotan kaikessa rauhassa testin kanssa. Mies toivoo plussaa, samoin tietysti minä :) Tai sitten testaan jo viikonloppuna...Kauheesti tekis jo mieli testata :D

uimis: Antakaa vauvan tulla kun on tullakseen. Jos käy niin, että raskaus on hankala ja ette jaksa juhlia, siirrätte juhlia. Jos taas vauva on jo ehtinyt maailmaan, saatte varmasti hoitoapua :) Me menimme naimisiin, kun minä olin esikoisesta noin puolessa välissä. Tuolloin vietimme vain maistraattihäät ja 2-vuotishääpäivänä viime syksynä juhlimme hääjuhlaa. Mies ei kuulu kirkkoon ja mä en kaivannut siunaamista niin pidimme vaan billeet :)

seksihommista ootte höpissy :D Meillä mies on aina valmis, mutta jos menoa on liian usein, ei se sitten selviäkään loppuun asti. Selkeesti myös huomaa, että se jännittää niitä ovispäivien juttuja, koska silloin on vaikeampaa. Taidan siis jatkossa jättää kertomatta milloin ovis on. Paitsi tietää se toki sen jos halaan pönttöä (välillä VÄHÄN huono olo) :D Muuten meillä on ehkä kerran-kaks viikossa menoa. Mulla on kyl vaikuttanut tää jatkuva väsymys niin ettei kiinnosta yhtään.

SJlle plussatoiveita :) Jee!
 
Nonni. Eilen sitte mies teki illalla aloitteen ja sekstailtiin (oli ovispäivä, paitsi ettei ehkä ollutkaan), mutta jo toinen päivä putkeen kun paineet laukeamisesta vei ajatukset ja eihän se sit tullu ollenkaan :( mies stressas siis niin paljon ny tärppipäivinä sitä laukeamista että sitä ei sit tapahtunu! No me sekstailtiin taas tänä aamuna miehen aloitteesta. Kai sillä jäi niin vaivaamaan se edellisten päivien laukeamattomuus :D no nyt se laukes sit melkeen heti :D
Ei kannata siis välttis kertoa miehille noista tärppipäivistä! Ainakaan jos on yhtään sellanen mies joka ottaa paineita/stressiä!
Nyt mä toivon että toi aamun sekstailu olis sattunu niin että raskautuminen olis mahdollista. OOvistestien tulkinta tässä kierrossa on ollu vähintäänkin haastavaa. Saan yleensä plussan kp13 aamuna ja sit häviää nopsaa. No nyt sitten eilwn kp14 olikin jo haaleammat viivat, mutta tänä aamuna tuli mielestäni vahva plussa! Ne kp13 aamuviivat uudelleen tarkasteltuna ei ehkä ollutkaan ihan tasavahvat... eli voi olla että ovis onkin vasta huomenna tai sit se oli eilen äh! No joka tapauksessa oli se sit eilwn, tänään tai huomenna niin tän aamun tallettelujen pitäs osua kohdilleen :)
Nyt siis aletaan piinailla. Aika varma oon että ovis oli eilen joten tänään kp15 ja dpo1

Plussatuulia kaikille!
On muuten kiva lukee muidenkin vauvan yritys ajan seksikokemuksista :)
 
KultaSieni jee!!!! :) Nyt toivotaan parasta!!! :) Mä tein eilen illalla toisen O-testin ja toodella haalea viiva oli. En jaksa miettiä/stressata enään. Jos ovulaatio oli silloin ke, niin sekstailut ainakin osuneet kohdilleen ja tärppi mahdollinen (mikäli munarakkulani oli kypsä).

Kaikille piinailijoille OIKEIN PALJON TÄRPPITSEMPPIÄ!!! :)
Itse odottelen varmaan tämän päivän vielä ja jos ei mitään ihmeellistä tapahdu/ilmaannu, niin liityn piinailijoihin keskiviikon tuntemusten mukaan. :)
 
Perjantai 18.7.2014

Nimimerkki.....ikä..............kp..... .......yk.........ya......monesko...

KP 50 -->

lottaevelii..........33.............71/28-31...........2...........03/14.......4.
Ujm.................25..............68/28-31...........6..........12/13........1.
Spukka............20+...........53/??..............2............04/14..........1.

KP 40 -->

Mariannika........28..........43/37..............8............08/13...........1

KP 30 -->

Sirppanainen....24............30/30...............8.............12/13............1.

KP 20 -->

Minisport.........27.......... 28/34.............11..................08/13.........1.
Wivi................25...........27/28-44.........6/2(trlt).........01/14..........1.
SJ....................23............26/28(?)......4/2(km jälk.)...12/13............1.
{anskutin}.......30............26/27-31..........3...............5/14...............2.
Empuska..........22............21/??..............9...............11/13...........1.
FantaViona.......27............20/??..............2..........06/14................1.

KP 10 -->

Päärynärouva....34............19/??..............1..........07/14...............4
carna...............26...........19/27-30.........4.............04/14..........1.
KultaSieni.........28..........15/27..............4.............04/14..........1.
Jks14...............27...........15/28-30.........7.............01/14...........?
Uimis...............25............15/30..............6.............3/14............1.
pieni toive........24............14/37...3/1(ku jälkeen).....02/14.....3
jammaillen.........24.............7/??.............4...............02/14............1.

KP 1 -->


Taustalla

Ikkuspikkus.......23..................../27..............5...........03/14...........1.
Hep87..............27.................../??...............1..........05/14........1.
Bella-...............21............../26-29........5.................01/14.........1.
Liipa................24.............../27............7..................1/14............2.
Katey..............25................/39............3................12/13............1.
kiskisnami..........23............./30-35........2...............02/14............1.


Piinailijat

Mariannika (dpo 18)
Wivi (dpo 11)
SJ (dpo 9)
Hep87 (dpo 6)


..............DPO:T..................
*Päivä jolloin ovis+ DPO -1
*Päivä jolloin ovis DPO 0
*Seuraavat päivät DPO 1, DPO 2 jne...



Plussanneet:

2014
Tammikuu

nuorallatanssija (yk2)
Sandri (yk3)
Elviira86 (yk1)
Annuski (yk5)

Helmikuu

Anni00 (yk1)
SannaMarko (yk2)
Ponityttö (yk1)
Sonetti (yk2)
Kinkula- (yk2)
Nalle-Puh

Maaliskuu

Heranen (yk3)
toivontähti (yk2)
SJ (yk3) kkm 12+0

Huhtikuu

MaryahR (yk1)
Miija87 (yk4)

Toukokuu

Gislie (yk1)
hiliputti (yk1)
tähtityttö89 (yk4)
Sissinen (yk3)

Kesäkuu

Kaneli88 (yk4)
Wuf (yk2)
Vappuvaavi (yk2)
Haavemaa (yk2)

Plussanneiden ketju *klik*


BLOGEJA
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
Uimis Make fashion, not war
mymosa Hattaraa ja Hirmuliskoja
Spukka Suunnittelemattomuuksissaankin

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Ne listailijat, joista ei kuulu aikoihin mitään ja kp:t paukkuvat yli 50, poistetaan, joten käythän kertomassa kuulumisia listalla pysyäksesi Mukaan pääsee taas uudestaan kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
Oho tiputin vahingossa ne nätit kuvat tästä pois ja linkit blogeihin ei toimi :D

Päivitin nyt kun harvinaista kyllä avasin tietokoneen. Mutta en tiedä olenko hyvä päivittäjä, yleensä vain puhelimella täällä... Mutta satunnaisesti voin ainakin vähän päivitellä (ja tiputella kuvia ja tietoja :LOL: )

Toiveet raskautumisesta on varmaan suuremmat kun yhdessäkään muussa kierrossa. Mies pelkää että petyn pahasti. Laskin jo lasketun ajankin... voih. kumpa. :heart:
 
Miut voi varmaa poistaa piinailijoista. Pysyn vähä taustalla mut pitäkää miut muuten listoilla vielä jos sopii?

OMANAPA: Menkkoja ootellessa vaan. Ei voi käynnistää kiertoo lääkkein kun pitäis sit seuraavan kierron 20. päivänä ottaa rutosti verikokeita mm. keltarauhashormonikoe, nii se sit vääristäis sitä tulosta.. Joten nyt siis vaan odotellaan että alkaako ne menkat millon. 3kk sisään kuitenki pitäis olla kaikki kokeet tehty. Ettäettä.... Prolaktiiniarvo on jo otettu ja se oli koholla, mut en tosin tienny että Triptyl voi sitä kohottaa (käytössä oli viimeks pe ja koe otettu ma) et ei nyt tiiä johtuko se kohoominen ite maitohormoonista vai siitä Triptylin vaikutuksesta.

Jks, KultaSieni ja Wivi: Isot tsempit! Toivottavasti saadaan heinäkuussakin plussakiintiö täyteen! :)
 
Uimis: itse en siirtäis vauvantekoa vaan mieluummin häitä. Mut tsemppiä päätöksen tekoon ?. Monella lupaavia oireita toivotaan et tulee plussia. Tsemppiä oviksen metsästykseen!! Itsellä raskausoireet vaan lisääntyy ja mies on jo varma raskaudesta. Itse en niinkään, pelkään menkkoja vaik siin olis se hyvä puoli et tietäis kierron tasoittuneen. Hyvää vkloppua kaikille !
 
Spukka poistin sut piinailijoista ja tietenkin pysyt listalla! :)

Omanapa: paljon valkovuotoa tullut! Alushousuihin lorahtanut. Mulla ei normaalisti koskaan tule valkkaria ja jos tulee nii ei ainakaan housuihin saakka. Voisko tää nyt olla oire raskautumisesta? :) haluisin tehdä jo testin, mutta niin monta negaa on yrityksen aikana tehty ja sitä en just nyt kestä. Ehkä siis ens viikolla. Ens pe viimeistään testiä koska viikonloppuna vois muuten ottaa pari sidua :)
 
SJ
Kiitos wivi jos viitit välillä päivittää listaa!

Mä en tiiä mistään nyt, tän aamun wondfo ja PC molemmat niin negoja kun voi olla. Repäsyjäkään ei oo ollu mahassa eikä oikeen oireita muutenkaan (tissikipuja oon ootellu..) ainoastaan väsymys. Heräsin tänään vasta puol 10 ja äsken just heräsin tunnin päikkäreiltä. Tuo nyt tosin voi johtua mistä vaan. Hmh.
 
SJ
Jaa no tosiaan mullakin valkovuotoo ollu kyllä reippaasti eilen ja tänään, se tietysti lupailee jotain. Jospa kiinnittyminen oliskin ollu vaikka vasta eilen eikä siks näy testissä. Äääääh, haluun plussan!
 
SJ
Voih minisport :( on tää hullua, meilläkin jo vuosi tulee elokuussa siitä kun ehkäsy jätettiin.. tosin eka puol vuotta meni niin tjottaillessa että en oottanutkaan et olisin tullut raskaaksi mut silti. Noh, tuo keväinen raskautuminen luo muhun uskoa vaikka päättyikin keskenmenoon.. mulla vmäinen tilanne kun huomenna on yks tyttöjen ilta mitä on suunniteltu todella pitkään ja hartaasti. Tietysti kyseessä on mökkeilyä, grillausta ja juomista. Aamulla tietysti teen testin ja jos ees viivanpaikkaa tyrkkää niin alkoholia en ota tippaakaan mut jos on täysin nega eikä oireita tuu niin en sit tiiä uskallanko. Selvinpäin oleminen ei oo mulle ongelma mut mietin kuitenkin olisko maailmanloppu jos saunakaljan ottaisin ja esim. Ruuan kans lasin viiniä.. ääääh.

Spukka kiitos tsempistä :)
 
SJ Ei ole maailmanloppu jos otat saunakaljan tai ruoan kanssa lasin viiniä. Mä olen ajatellut sen niin, että niin kauan kun tikussa ei oo viivaa, elän mahdollisimman normaalia elämää. Juon välillä siiderin, välillä lasin viiniä, nautin aurajuustosta ja graavilohesta. Luonto on suunnitellut ihmisen alkioaikaisen kehityksen niin hienosti, että äiti ei voi syömisellään tai juomisellaan alkiota vahingoittaa ennen kuin periaatteessa hänen pitäisi jo olla tietoinen raskaudesta.
 

Yhteistyössä