<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

Omaa napaa alkuun: Oli ihan pakko testata tänä aamuna. En kestänyt enää. Ja nythän tää vasta jännittämiseksi menikin, kun testissä näyttäisi hailukka viiva olevan. Esikosta ei ollut mitään epäselvyyksiä, mutta silloin tein toisaalta testin 3-4 päivää sen jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Nyt on vielä 2 päivää kierron loppuun...

Eli jatkan odottamista ja testaan ensi viikolla toisen, jollei menkat ala. Mä niin petyn jos menkat alkaa maanantaina :/ Periaatteessa tässä on oireitakin ollut. Alavatsan repäisyjä, rintojen arkuutta, NÄNNIEN arkuutta (mies yritti niitä kiusata yks päivä ja kylläpä niitä ärsytti) ja parina päivänä huonoa oloa. Mutta nää voi kaikki olla myös ihan kierron vaiheeseen liittyviä oireita.

Minisport :hug: En minä osaa muuten nyt lohduttaa :/ Mikä teillä on seuraava askel ja suunnitelma?
 
Oi ihanaa Anskutin :) toivottavasti kunnon plussa vielä pärähtää.
Minisportille tsempit. Aletaan olla kohta samassa tilanteessa, vuosi yritystä takana. :(
Täällä jo dpo19 eikä edelleen menkkoja näy ja tänä aamuna taas nega testattu.
 
Empuska mullahan eka terokierto lyhensi kiertoa kahdeksalla päivällä. Saa nähdä mitä nyt tämä toinen terokierto tekee..

On kyllä yhtä odotusta. Musta tuntuu että oon puol vuotta vaan odottanut. Ekana ovulaatiota, sitten sitä että saa testata, sitten sitä jos se nega muuttuisikin plussaksi, sitten sitä koska ne pirun menkat alkaa, sitten menkkojen loppumista....
 
Sunnuntai 20.7.2014

Nimimerkki.....ikä..............kp..... .......yk.........ya......monesko...

KP 50 -->
Ujm.................25..............70/28-31...........6..........12/13........1.
Spukka............20+...........55/??..............2............04/14..........1.

KP 40 -->
Mariannika........28..........45/37..............8............08/13...........1

KP 30 -->
Sirppanainen....24............32/30...............8.............12/13............1.

KP 20 -->
Wivi................25...........29/28-44.........6/2(trlt).........01/14..........1.
SJ....................23............28/28(?)......4/2(km jälk.)...12/13............1.
{anskutin}.......30............28/27-31..........3...............5/14...............2.
Empuska..........22............23/??..............9...............11/13...........1.
FantaViona.......27............22/??..............2..........06/14................1.
Päärynärouva....34............21/?..............1..........07/14...............4
carna...............26...........21/27-30.........4.............04/14..........1.

KP 10 -->
KultaSieni.........28..........17/27..............4.............04/14..........1.
Jks14...............27...........17/28-30.........7.............01/14...........?
Uimis...............25............17/30..............6.............3/14............1.
pieni toive........24............16/37...3/1(ku jälkeen).....02/14.....3

KP 1 -->
jammaillen.........24.............9/??.............4...............02/14............1.
Minisport.........27..........3/34.............12..................08/13.........1.


Taustalla

Ikkuspikkus.......23..................../27..............5...........03/14...........1.
Hep87..............27.................../??...............1..........05/14........1.
Bella-...............21............../26-29........5.................01/14.........1.
Liipa................24.............../27............7..................1/14............2.
Katey..............25................/39............3................12/13............1.
kiskisnami..........23............./30-35........2...............02/14............1.


Piinailijat

Mariannika (dpo 20)
Wivi (dpo 13)
SJ (dpo 11)
Hep87 (dpo 8)
Jks14 (dpo 4)
KultaSieni (dpo 3)


..............DPO:T..................
*Päivä jolloin ovis+ DPO -1
*Päivä jolloin ovis DPO 0
*Seuraavat päivät DPO 1, DPO 2 jne...



Plussanneet:

2014
Tammikuu

nuorallatanssija (yk2)
Sandri (yk3)
Elviira86 (yk1)
Annuski (yk5)

Helmikuu

Anni00 (yk1)
SannaMarko (yk2)
Ponityttö (yk1)
Sonetti (yk2)
Kinkula- (yk2)
Nalle-Puh

Maaliskuu

Heranen (yk3)
toivontähti (yk2)
SJ (yk3) kkm 12+0

Huhtikuu

MaryahR (yk1)
Miija87 (yk4)

Toukokuu

Gislie (yk1)
hiliputti (yk1)
tähtityttö89 (yk4)
Sissinen (yk3)

Kesäkuu

Kaneli88 (yk4)
Wuf (yk2)
Vappuvaavi (yk2)
Haavemaa (yk2)

Plussanneiden ketju *klik*


BLOGEJA
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
Uimis Make fashion, not war
mymosa Hattaraa ja Hirmuliskoja
Spukka Suunnittelemattomuuksissaankin

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Ne listailijat, joista ei kuulu aikoihin mitään ja kp:t paukkuvat yli 50, poistetaan, joten käythän kertomassa kuulumisia listalla pysyäksesi Mukaan pääsee taas uudestaan kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
Tänään oli vähän puhaltelua töissä kun yhtäkkiä iski huono olo. Nice. Kesti vain hetken onneksi. Miehelle näytin vielä tikkua nyt illalla. Tikku oli ihan saman näköinen kuin aamullakin ja mieskin sanoi, että kyllähän se näyttää sen kohdan missä viiva pitäisi olla, mutta eikö sen pitäisi olla tummempi :D Njooo, ehkä. Sit sanoin että no eihän menkkojen olis pitänyt ees vielä alkaa niin se ihmetteli, että eikö sitä ois voinut odottaa sitä ilmaista testiä. Että alkaako ne menkat vai ei :D No ei! :D

Nyt onkin heti ensimmäinen ongelma käsillä. Jalat huutaa työvuoron jälkeen hoosiannnaa ja viime yön jo valvoin niiden takia. Ihan pakko ottaa särkylääkettä, joten toivottavastit yoi Panadol nyt on ok.
 
TOIVOTTAVASTI KAIKKI piinailijat saavat tässä kuussa PLUSSAT!! :)
Muutamalla onkin vahva tunne plussasta ja hyvä niin! :)

Mä nyt epäilen tämän kuun ovishommaa. Voi laittaa silti piinailijoihin dpo3. Ihmettelen kyllä suuresti, kun mulla tulee AINA oviksen jälkeen nännit todella aroiksi ja kipeiksi (siitä yleensä tiedän ovulaation olleen) ja tässä kierrossa ei mitään. Mahtoiko koko ovista ollakkaan. :/
 
Miks pitää aina hätäillä...Tein tänään uuden testin ku en vaan kyennyt odottamaan. Ei tietoakaan viivanpaikasta saati viivasta. Siisti kontrolliviiva. Uutta kiertoa kohti siis, täytyykin tarkistaa sidevalikoima jo valmiiksi niin ei tarvi huomenna kauppaan mennä.
 
Huh, tää on kyllä todella piinaavaa :D Mulla on ollut ovulaatiosta asti jomottava tunne vasemman munasarjan kohdilla, nyt jomotus on voimistunut ja tuntuu laajemmalla alueella ja ajoittain on myös pistävämpää kipua, kuitenkin edelleen vain vasemmalla puolella... Rinnat meni myös hieman aroiksi eilen ja tuntuvat turvonneilta. Mulla myös on aiemmissa kierroissa nännit kipytynyt aika lailla heti ovulaation jälkeen ja nyt niin ei käynyt. Tiedän että joillain rinnat kipeytyy vasta ennen menkkoja, kai se voi eri kierroissa vaihdella suurestikin...

Kai se täytyy tiistai aamuun jaksaa odottaa ennen testin tekemistä, silloin olisi dpo 10. Monilla muillakin jännät paikat ja kellään ei ole kuitenkaan toivoa vielä menetetty :)
 
Hep87 mulla kävi aivan samanlailla tässä kierrossa ton rintojen arkuuden kanssa. Mulla tulee aina ovulaation jälkeen rinnat, erityisesti nännit todella kipeiksi, mutta tässä kierrossa ei tullut mitään! :O Mua rupes epäilyttää, että tapahtuiko koko ovulaatiota ollenkaan. Kyllä mä luulen, mutta silti mietityttää.
Ei ihme, että sua jännittää noiden tuntemusten takia. Mua jänskättää nyt sun puolesta! :) Toivottavasti saat plussan!!! :)
 
Mulla on yleensä kyllä aina ollut menkkojen tienoilla/ovulaation jälkeen tissit ja nännit kipeet! Mutta nyt ne on ihan TOSI turvoksissa, kuppikoko varmasti yhdellä ainakin isontunut tässä viime päivinä!

Wivi, voisko tää liittyä teroihin?!
 
Anskuttimella jänniä aikoja! Toivotaan nyt kuitenkin parasta!

Mulla on varmaan virtsatieinfektio ja tiedän, että vielä tässä vaiheessa ei kuuluisi olla oireita, varsinkaan tällaisia, mutta pissattaa koko ajan. Mielenkiintoista. Pitäisi vielä noin kuusi päivää malttaa testihetkeen.
 
Empuska mun rinnat ei ole huomannutkaan että syön teroja. Tai on niissäkkin finnejä :D koska niitä nyt tuntuu olevan joka paikassa :D

Testaan perjantai aamuna jos ei menkat ala ennen sitä. Ärsyttävä nega!!! :(
 
Piinailijoille tsemppiä!!! Olikos se sj kuka oli saanu haamun, toivotaan et vahvistuu :) itse voin liittyä piinailijoihin. Dpo 10 oletetusti. Tääl oireita vaik muille jakaa. Viime yökin meni vessassa ravatessa ja huonosta olosta kärsien. Mut kun testin tänään tein niin selkeä nega :/ mut kun kroppa voi olla niin sekaisin kapselin poistosta...
 
Minisportille halit :hug: ikävä tilanne :|

Ja piinailijoille onnea ja peukkuja!
Itse etsiskelen edelleen noita ensioireita, mutta eipä oikein ole vielä ainakaan näkynyt muuta kuin tuo palelu (eilen mies valitti kun oli yli 27 astetta sisällä, ja itse olin kananlihalla ja pistin peittoja tiukemmin ympärille :rolleyes: ) ja sitten vähän ikävänpuoleiset unet(??) Yleensä en näe/muista nähneeni unia yleensäkään, tai sitten ne ovat neutraaleja tai kivoja. Nyt on ollut aika negatiivisia unia (poltin koiran notskissa kuoliaaksi jne... ). Ehkä ne liittyy enemmänkin tuohon helteeseen? En tiedä.

Mutta tissit ei ole arat, eikä kahvi ole etovaa, joten hirveän positiivinen fiilis ei ainakaan vielä ole. Mutta katsellaan ja tarkkaillaan :)
 
SJ
Ompas nyt piinailijoita! Voitaisko tehä sellanen superplussaus?! :)

Mä oon kans nähny unia. Näin toissayönä sellasta unta että tein raskaustestin ja testiviiva muuttui heti niin tumman punaseks kun voi, se oli siis melkein musta :D sanoin unessa miehelle että "tälläsiä viivoja ei tuu kun kaksosista!" :D ja tietenkin unessa tiesin että kaksoset on masussa. Inhottavaahan tuosta oli herätä kun oli noin hyvä uni..

Mä låhen kohta apteekkiin hakeen jonkun oikeen testin.. oon nyt lopenkyllästyny noihin halpis-wondfoihin jotka antaa ihme viivanpaikkaa vaan vielä vaikka pc:llä tuli jo toissapäivänä ihan selvä haamu!
 
Mä pohdin kanssa, et voisin mennä käymään keskustassa kaverin kanssa lounaalla tänään ja samalla vois piipahtaa yliopiston apteekista ostamassa ihan oikean testin odottamaan, että josko ne menkat vaikka ei alakaan. Ei oo yhtään kyllä menkkaolo ja joku ihmekin tapahtui aamulla kun sain raahattua itteni lenkille o.0

Wivi pidetään vielä lippu korkealla vaikka kyllähän se tosiaan mielen vetää matalaksi..

Ja kylläpä nyt onkin jänniä päiviä kaikilla :) Ruuhkaa maalis-huhtikuussa synnytysosastoilla ;) Siirrytään kaikki isona rysäyksenä plussaneiden ketjuun. niin me tehdään :)
 
Miulle voi päivittää kp 1/yk 3.

Tänkertainen kierto kestikin 55 pv, mikä on taas enemmän kun edellinen. Plussapuolena on että pysty soittamaan polille ja vaa varattiin labrat elokuulle. Sillon otetaan uudelleen tuo prolaktiini ja uusina otetaan progesteroni, TSH ja T4. Luomuplussaa siis tuskin on tulossa vaikka yritys kova onkin. Kun siis ei voinu aiemmin noita labroja varata ku tienny millo menkat alkaa ja koska otetaan tuo proge, nii ei ois voinu lääkkeillä käynnistääkkään.

Onneks kävi kuitenkin näin onneekkaasti, että ehin manata perjantaina, että "Joko ne alkaa maanantaina tai syyskuussa" ja sit ne alkoki tänä aamuna! :D

SJ, jeeee! Täällä peukut pystyssä! Nyt suoraa ostat vaa diki diki diki! ;)
 

Yhteistyössä