<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

Jks14 nyt niitä testejä hakeen! :)
Tosin jos sulla on noin selkeitä tuntemuksia niin tuskin tarviit koko testejä, mutta onhan se plusssa kiva testissä nähdä :)
Mulla ei oo mitää oireita, mut tosiaan tiedän jo koska se ovis tulee. Testaan ihan siks ku on kiva saaha se plussa :D
Jospa se plussa tässä kierrossa tulis siihen toiseenki testiin! :)

Vitsi pitäskö mun varottaa miestä jo etukäteen että tuun seksilounaalle :D
 
KultaSieni sitä minäkin mietin, että periaatteessa turha hakea niitä, mutta sit taas olis kiva saada varmuus, että onko se huomenna tai peräti tänään. Jos sitä plussaa ei testiin tule, niin sit on kyllä LH-huippu mennyt.
Laita miehelles viesti, että tulet seksilounaalle!! ;) :D Toivottavasti miehes lämpenee! Meillä tollainen ei toimeis. :/ Olis kiva kyllä, kun joskus olis jotain extemppore seksiä, mutta eiiiii! Mä niin haluaisin. Miehellä on niin jämähtäneet rutiinit tuon asian suhteen. :( Hänellä on kyllä päivätyö niinkuin mullakin, että tuo lounasseksi ei kyllä onnistuis senkään puolesta. :D
 
Munkin mies on rutinoitunut ja ei toi seksilounas sitä kyllä varmaan innosta. Taidankin vaan olla ilmottamatta ja sanoa vasta kotona että nyt mies hommiin!
Mullaki mies normisti päivätöissä mut nyt tottakai oviksen aikaan joku spesiaali työvuoro jota ei ikinä oo! Aaaargh! Mut kyl mä swn sänkyyn kampeen. Vaikka sit illalla herään ku se tulee kotiin jos ny lounaalla en onnistu :D
 
Täällä mennään nyt kp9-11 talletteluilla. Sain kyllä miehen petipuuhiin, mutta kuten monelle muullekin on käynyt niin mies ei lauennut paineiden takia kun tietää kuin paljon mä sitä vauvaa toivon :( ja toinen syy on se että mä tyhmä pakotin sen puuhiin kolmena päivänä putkeen la-ma. Oli kuulemma jo maanantaina vaikeuksia ku nii monta päivää putkeen.
Voi rähmä oma vika! Mut ei se mitään. Saattaahan nuo pari päivää aiemmin tallettelutki riittää :)
Sanoin miehelle että jos haluaa vielä koittaa tänään tai huomenna niin tekee aloitteen. Em halua sitä painostaa enää.
Tänään siis kp13 ja dpo-1
Eli ttoivotaan että tärppi tulee tolla dpo-3 talletuksella. Kaikkihan on mahdollista?
 
Viimeksi muokattu:
Meilläkin mies yleensä aina valmis. Mutta jos kolmena päivänä putkeen ollut seksiä niin tuskin onnistuisi neljäntenä päivänä :D

Miten voinkin haluta sitä plussaa niin paljon tästä kierrosta. Vaikka oikeasti meille olisi parempi vasta ensi kierrosta. Mutta kun haluan niiiin <3

Pakko vielä tähän saada valittaa noista teroista, mulla ei edes teininä ollut näin paljon finnejä. Okei ei nytkään mitenkään järjettömästi mutta olen tottunut niin hyvään ihoon. Sit ku se plussa tulee niin varmaan unohdan että oon tuskaillut finnejä.
 
Wivi, mulle ei VIELÄ ole tullut noita finnejä tai muutakaan oireita teroista 0_o Lauantaina aloitin siis ensimmäisen terokuurin joten vielähän noita ehtinee ilmaantua. Jos ei tässä kierrossa niin seuraavassa, paitsi siis jos saan plussan ;)
 
Meilläkään ei onneksi tarvitse ihan hirveästi olla ilman seksiä, ei tosin todellakaan päivittäin sitä harrasteta, minä en sitä jaksaisi :D
Meillä on vain se että ukko tahtoisi sitä melkeimpä VAIN iltaisin (ja saunassa, joka on minusta ihan sairasta, siellähän läkähtyy muutenkin!). Ja meillä nukkumaanmenoajat ovat täysin erilaiset, joten itse sitten herään parin tuntia nukahtamisen jälkeen ja alan siinä sitten vonkaamaan, silloin lähestulkoon aina onnistuu :whistle:

Viime kuussa miehellä oli kesis, ja sen takia tuo talletuskin meni ihan päin honkia. Hänhän meni nukkumaan silloin kun itse heräsin ja niin pois päin, oli TOSI kuiva kausi silloin. Vaikka itse jotenkin olin olettanut että hän kesälomalla haluaisi ihan jatkuvasti, mutta oli vissiin paljon hauskempaakin tekemistä, kuten kaljoittelu ja grillailu :rolleyes:

Voi että jänskättää kun jotenkin on sellainen fiilis että tässä kierrossa ehkä jopa onnistui, olen ihan sekaisin kun odotan että milloin JOTAIN tapahtuu, tissit tulee aroiksi tai vatsaa kivistäis tai jotain vastaavaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Jks14
Tsemppiä kaikille. Ainakin oviksen on moni bongannut :) itsellä ovis luultavasti jo 2 pvä kapselin poiston jälkeen eli tuskin oli hedelmällinen. Mut nyt kun kp jo 17 niin tottakai mä oon keksiny oireita vaik kuin paljon. Mahanippailut/kivut kamalia, olo etova/ kuvottava. Mikään ei maistu ja kamala väsy. Mut menkkoja odotellessa koska mahdollinen hedelmöitys on niin epätodennäköistä. Toivon vaan et menkat alkaa pian. Toivon kuiteskin teille paljon plussatuulia <3
 
Spukalle tsempit huonoista uutisista!

Täällä on menossa jo dpo 17, menkkoja ei näy ja r-testi negaa :( Mitähän tämä nyt on? Aina on menkat alkanu 14 pv oviksesta ja muutenkin säännölliset ollu. Kun eikös se mene yleensä niin, että jos menkat on myöhässä, on myös ovulaatio myöhässä? Mut ovisplussa tuli ihan ajallaan. Lueskelin jo netistä, et kaikki ei oo raskaustestiin heti sitä plussaa saanutkaan. Mut ei ole kyllä mitään raskauteen viittaavia oireitakaan ollu. On tää piiiinaavaa!
Seksin määrästä täällä puhuttiin, niin meillä on kans suurinpiirtein se kerta viikkoon, joskus useemmin. Oviksen aikoihin useemmin :) Ja nimenomaan oviksen aikoihin, sitä ois ite valmis vaik joka päivä :D Ja sen oon huomannu, kun pillerit jätin silloin melkein vuosi sitten pois, niin on halut kasvanu.
 
Luulen, että mun ovulaatio tapahtu eilen aamulla, kun oli ne järkyttävät kivut. Sen jälkeen ei ole ollut mitään, joten aika varma olen asiasta. En vielä kuitenkaan liity piinailijoihin, vaan katson tän päivän vielä varmuuden vuoksi, että tapahtuuko sittenkin vielä jotain "isompaa". Jännää :)
 
Nyt lietson varmaan ihan turhaan tätä paniikkia itselleni, mutta luin noista ensioireista täältä:
Raskausoireet alkuraskaudessa

Ja vaikka kaiken järjen mukaan ei pitäisi vielä näin äkkiä ovulaation jälkeen huomata yhtään mitään, niin täytyy sanoa että minulla on todella kylmä (lämpötila täällä sisällä 27 astetta...), ja minulla on kans ihan epänormaalin kova nälkä, koko ajan pitäisi jotain pupeltaa vaikka normaalinkokoisen lounaan söin just tunti sitten.

- osalle naisista tämä (ruumiinlämpö jää hetkeksi noin puoli astetta normaalilämpöä korkeammaksi) aiheuttaa kylmiä väreitä ja palelua raskauden ensimmäisten viikkojen aikana
- osa odottajista on alkuraskauden aikana koko ajan nälissään

:eek: :eek: :eek:

Tää on ihan tyhmää, tulee niin iso pudotus sitten kun/jos tuleekin nega. Mutta voi, ei jaksa odottaa, vielä pari viikkoa ennen kuin kannattaa alkaa testailemaan :D
 
Mulla on paailman ihanin mies. Eilenhän ei menny ihan putkeen kun oli harrastettu liikaa seksiä alkuviikosta/viikonloppuna ja sitte siihen vielä paineet päälle ni mies ei tullu sit ollenkaan. No se ku on maailman paras mies ja tietää kuin mulle on tärkeetä tää vauva niin lähesty mua tänään jo seksimielessä lounastauolla. Ei siinä ehditty mut sovittiin että illalla rentoudutaan ja romantisoidaan oikeen pitkän kaavan mukaan. Punaviiniä ajatteli n pullon kans hakee. Maailan paras mies <3
Ni ja ovis onki ehkä vasta tuloillaan kun testi vahvistui viel eilisestä! Eli tänään ku päästään viel talletteleen ni ei ookaan turha kierto :)

Kaikille muillekin yhtä ihanan positiivisia fiiliksiä <3

Ps. Lomaki alkaa tänään! :)
 
PANIIKKI! PANIIKKI! PANIIKKI!

Kävin ma iltana siellä ultrassa ja gyne sanoi, että oikealla puolella 16mm folliikkeli ja en sit tajunnut kysyä, että koska on kypsä! Googletin ihan muuten vaan "kypsä munarakkula" ja sieltä tuli keskustelupalstoja, että milloin munarakkula on kypsä (kuulemma 21mm) ja päivässä kasvaa 1-1,5mm TAI 1-3mm. Tuli paniikki, että jos ma illalla mulla ollut 16mm munarakkula munasarjassa ja eilen aamulla olen ovuloinut, niin eihän tuo munarakkula ole millään voinut olla kypsä!?!?!? Nyt TOIVON TODELLA, että eilisen aamun kipuilu EI vielä ollut ovulaatio! En tajunnut kysellä yhtään tuollaisia munarakkulan kypsyys/kehittymis juttuja! :( olen automaattisesti ajatellut, että kun/jos ovulaatio tapahtuu, niin munarakkula on kypsä ja hedelmällinen. Nyt meni fiilikset matalaksi. :(

Kokemuksia/tietoa jollain asiasta?
 
KultaSieni todella ihana kuulla, että miehes yritti tänään ja illalla teillä on romantiikkaa ja erotiikkaa! ;) <3 olen todella iloinen sun puolesta!

Meillä oli eilen illalla myös seksiä, mutta ei kans mennyt ihan putkeen miehen osalta. Oli niin väkisin vääntämistä, kuin olla ja voi. Meinas 3 otteeseen loppua homma kesken, kun ei pelittänyt, mutta kummasti se mies sitä puhtia jne. Jostain yritti hankkia. Meillä, kun oli ma ja ti myös, niin ei mielenkiinto hällä oli kaukana. Mun takia teki kaikkes <3. MUTTA sanoin, ettei tänään enään tarvitse touhuta ja nyt toivon ettei se eilinen ollutkaan ovulaatio vaan olis vasta tulossa ja seksiä en enään saa. :( Mulla tähän kiertoon meni fiilikset!! :'(
 
Jks14 hae niitä ovistestejä :)
En mä usko et sulla on aihetta huoleen, ehkä se ovis on vasta tulossa huomenna ja ne kipuilut oli jotqin muuta. Oon lukenu että sw kipuilu voi olla jo ennen irtoamista :)

Voi ei jks! Mut hei vaikka se ovis olis vasta huomenna niin kyllähän eilisen tallettelu riittää ihan hyvin :) ja sulla on just yhtä ihana mies ku mulla <3 Tekee naisensa vuoksi melkein mitä vain :) ei munkaan miehellä ollu eilen yhtään fiilistä mut yritti silti ja tänään ku annoin pallon sille ja sanoin että on ihan ok jos ei onnistu ku ihmisiähän tässä vain ollaan niin se selkeesti rentoutu ja uskon et illalla onnistuu varmasti :)

Älä lannistu, hyvät mahkut on sullaki tässä kierrossa jos saitte eilen talleteltua :) kyllähän ne siittiöt sen pari päivää vähintään elää, joskus jopa viikonkin! :)
 
Viimeksi muokattu:
KultaSieni mulla kipuilee aina päiviä ennen irtoomista ja alavatsa on todella arka. Eilisen aamun kivut oikealla munasarjassa oli vaan niin selkeet ja sen jälkeen olo ollu normaali. Olen 99,9% varma, että oli eilen. Ei muuten mitään, mutta jos ei ollutkaan vielä kypsä! Mä en halua uskoa, että mulle vois niin huono tuuri käydä. :/
 
Älä stressaa jks liikoja, voihan se folli kypsyä nopeempaakin :) ihan varmana oli kyllä kypsä jos irtosi eilen :)
Yritä olla murehtimatta liikaa, ootte kuitenki kaiken tehny mitä raskautumiseen ny itse ihminen voi tehdä eli nyt nappaa jos on napatakseen. Näin mäkin aion ny yrittää ajatella ja olla stressaamatta :)
Pidän peukkuja sulle! :)
 

Yhteistyössä