<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

Liipalle :hug:

Empuska: tää päivä on mennyt juustohöylän kanssa pitkin kämppää haahuillessa - hyvä ettei savu oo noussu korvista! Mies sano ihan samaa mitä sinäkin ja tottahan tuo on.. Oon vaan ihan varma että pää räjähtää viimeistään odotushuoneessa tai saati sitten kun (eikun jos) niitä huonoja uutisia tulee. En ees tiiä mitä siellä oikein tehdään!

Wivi: Alkoiko menkat? Vai oletko jatkanut testailua?

Jammaillen: tervetuloo takaisin! :)
 
Huh hellettä, toimistossa ollut koko viikonloppu ikkunat kiinni, ja sen kyllä tuntee, täällä kuoleeeee :D

Nyt jänskättää, ollaan miehen kanssa ihan urakalla "tallennettu" (ka-ma-la termi!), joten nyt on ehkä jopa jotain mahiksia. Jos ei nytkään tärppää niin alkaa jo vähän masentamaan. Lähisuvun naiset kuitenkin ovat saaneet plussan tikkuun ihan vain katsomalla miestä päin, joten olen vähän yllättynyt miten hankalaa tämä onkaan :D

Peukkuja ja tsemppejä teille kaikille. Ja hyvää kesää, sehän on vihdoin täällä =)
 
Spukka, uskon! Mutta kamalaa se odottaminen on, mutta odotus palkitaan toivottavasti!

Mekin aloitettiin tallettelu(kyllä, niin epäromanttisen kuuloista kuin olla ja voi.) Talleteltiin eilen ja tänä aamuna :p Mä tahdon välillä sortua sellaiseen liikatalletteluun.. Oliko niistä monista seksikerroista nyt haittaa, eikös seksiä pitänyt harrastaa oviksen aikoihin niinkun joka toinen päivä tms..
 
empuska, Ai että sitä voi tehdä liikaakin, no voi hitto :LOL: Sit tää ehkä menikin mönkään tälläkin kertaa :D

Niin, ja tallettaahan se juu taisi olla, ei tallentaa. En nyt vain osaa tätä mammapalstasanastoa :D
 
Spukka: ei mun menkat ala ainakaan ennen viikonloppua. Tuskin vielä silloinkaan. Testailun aloitan varmaan vasta kp30-31 ja nyt siis kp23

Huomenna tän kierron vika tero naamaan! Sit alkaa odottelu. Jos tulee menkat niin toivottavasti ei niin pahoilla kivuilla ku viimeks...
 
Täällä kans tänään illalla yksityiselle aika munasarjojen ultraan. Oli pakko varata, koska huolettaa, että jos onkin jotain vikaa tms. Jännittää jonkun verran, mutta kyl se siitä.

Käyn lukemassa päivittäin teidän juttuja, vaikka itse en kirjoittele mitään tällä hetkellä. Ovulaatiota odotellessa. Tä tärppäämättömyys ja yk:jen lisääntyminen masentaa todella paljon. :(
 
No mitenkä mä luulin että olisi jotenkin "huonoa" miehen siittiöille jos joka päivä ammuskelee :DD Ei siis sillä että mä olisin siitä koskaan välittänyt, sillon kun tekee mieli niin sitä tulee! :D ja olkoon vaikka kui monta kertaa päivässä.
 
Minäkin vähän taukoillut palstan kanssa, yritän pitää mielen poissa yrityksestä mahdollisimman paljon. Keskittyä työjuttuihin, uusiin ystäviin, häiden suunnitteluun ja kesään. Aika hyvin sitä on ajattelematta tätä, mutta silti koko ajan on hyvin tietoinen, että mikä kiertopäivä on.

Täällä siis nyt kp10, tallettelu on aloitettu. Tärppi saisi pikkuhiljaa tulla ettei jouduta lykkäämään häitä.
 
Diagnoosiks tuli vulvodynia, huomenna prolaktiini kokeeseen labraan ja lähete naisten polille arvioon, että pitääkö tehä laparoskopia vai ei.. Tuo lääkäri sano että miula on kohtu niin ylhäällä että tosi hankala tutkia (minkä on sanonu joka ikinen tutkija tähän mennessä) ja sit jos endometrioosi diagnosoidaan, niin parhaat mahikset on koeputkihedelmöityksellä. Eli siis ennen näitä joulukuussa ollu dg endoepäilystä ja siihen orgametril lääkitys. Nyt poltettiin kipupisteitä alapäästä ja toivotaan parasta.. Kunhan prolaktiini kokeen tulos selviää, niin sitten käydään selvittämään mistä johtuu nää megakierrot. Kerto senkin, että kesällä eivät täällä laita ketään lapsettomuushoitoihin, että syksyllä sitten. Tosin miehelle en ole kertonut tuota viimistä lausetta. Ajatukset on tosi sekasin.
 
Voi Spukka en varmaan puoliakaan ymmärtänyt, mutta ei kuulosta hyvälle :( toivon kovasti että saatte oman pienen rakkaan ennemmin tai myöhemmin <3 ja mielummin tietysti ennemmin! Miten diagnoosi tehtiin? Pelkällö sisätutkimuksella vai ultralla vai koepalalla? Anteeksi kun utelen mutta kiinnostaa vain... kun itsellänikin ollut pitkiä kiertoja.
 
Spukka olipas ikäviä uutisia :/ voimia ja haleja siihen suuntaan.

Sori päivityskatko.. oli hääviikonloppu :) kaikki sujui tosi hyvin.. miinus ehkä, että uusi kierto alkoi :( en kerinnyt ajatella koko asiaa. Kaikki oli muuten niiiiin ihanaa, että tuo asia ei mieltä vaivannut kuin 5 minuutin ajan :)

Oon ajatellut, että siirtysin taustailee hetkeksi aikaa... on niin kiirettä koko ajan, että ei kerkie päivittelee joka päivä. Eli kuka haluais jatkaa päivittelyä? :)
 


Maanantai 14.7.2014

Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko...

KP 50 -->

lottaevelii..........33.............67/28-31...........2...........03/14.......4.
Ujm.................25..............64/28-31...........6..........12/13........1.
pieni toive.........24.............59/37..............2/0(ku jälk.)......02/14........3

KP 40 -->

Spukka............20+...........49/??..............2............04/14..........1.

KP 30 -->

Mariannika........28..........39/37..............8............08/13...........1

KP 20 -->

Sirppanainen....24............26/30...............8.............12/13............1.
Minisport.........27.......... 24/34.............11..................08/13.........1.
Wivi................25...........23/28-44.........6/2(trlt).........01/14..........1.
SJ....................23............22/28(?)......4/2(km jälk.)...12/13............1.
{anskutin}.......30............22/27-31..........3...............5/14...............2.

KP 10 -->

Empuska..........22............17/??..............9...............11/13...........1.
FantaViona.......27............16/??..............2..........06/14................1.
Päärynärouva....34............15/??..............1..........07/14...............4
carna...............26...........15/27-30.........4.............04/14..........1.
KultaSieni.........28..........11/27..............4.............04/14..........1.
Jks14...............27...........11/28-30.........7.............01/14...........?
Uimis...............25............10/30..............6.............3/14............1.
jammaillen.........24.............3/??.............4...............02/14............1.

KP 1 -->


Taustalla

Ikkuspikkus.......23..................../27..............5...........03/14...........1.
Hep87..............27.................../??...............1..........05/14........1.
Bella-...............21............../26-29........5.................01/14.........1.
Liipa................24.............../27............7..................1/14............2.
Katey..............25................/39............3................12/13............1.
kiskisnami..........23............./30-35........2...............02/14............1.


:popcorn:Piinailijat:popcorn:


Spukka
Mariannika (dpo 14)
Wiwi (dpo 7)
SJ (dpo 5)
Hep87 (dpo 2)



..............DPO:T..................
*Päivä jolloin ovis+ DPO -1
*Päivä jolloin ovis DPO 0
*Seuraavat päivät DPO 1, DPO 2 jne...



Plussanneet:




2014
Tammikuu

nuorallatanssija (yk2)
Sandri (yk3)
Elviira86 (yk1)
Annuski (yk5)

Helmikuu

Anni00 (yk1)
SannaMarko (yk2)
Ponityttö (yk1)
Sonetti (yk2)
Kinkula- (yk2)
Nalle-Puh

Maaliskuu

Heranen (yk3)
toivontähti (yk2)
SJ (yk3) kkm 12+0

Huhtikuu

MaryahR (yk1)
Miija87 (yk4)

Toukokuu

Gislie (yk1)
hiliputti (yk1)
tähtityttö89 (yk4)
Sissinen (yk3)

Kesäkuu

Kaneli88 (yk4)
Wuf (yk2)
Vappuvaavi (yk2)
Haavemaa (yk2)

Plussanneiden ketju *klik*


BLOGEJA
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
Uimis Make fashion, not war
mymosa Hattaraa ja Hirmuliskoja
Spukka Suunnittelemattomuuksissaankin

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Ne listailijat, joista ei kuulu aikoihin mitään ja kp:t paukkuvat yli 50, poistetaan, joten käythän kertomassa kuulumisia listalla pysyäksesi :) Mukaan pääsee taas uudestaan kyllä.[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Wivi: Sisätutkimus + vanhat tiedot (ei lähetty koepalaa ottamaan kun oli muutenkin niin kivulias käynti, ei myöskään ultrattu, kun oli tuo vulvo ihan selvää kauraa ja endo harvemmin siellä näkyy) Lisää selviää kunhan joskus pääsen n-polille..

Empuska, Wivi, ikkuspikkus <3

Ikkuspikkus: Eikös nää ollu nyt teidän omat häät? ONNEA! :)
 
jks14 ja muutkin jotka tsemppailivat niin kiitoksia kovasti :flower: oli kiva kuulla lääkäriltä että ainakin noin päällisin puolin kaikki on kunnossa tuolla alakerrassa :)
jks14 mites sun lääkäri meni, etkös sä siinä ultrassa käyny?

Sitten päivän polttavaan aiheeseen. Auttakaa siskoa mäessä....
kun siis meillä on se tilanne että se olen aina ollut mä joka haluaa seksiä, ei mies (suhteen ihan alku oli toki eri). Siis ei se tekis alotetta varmaan ikinä jos mä en tekis... Seksiä yleensä meillä noin kerran viikossa. No, mä olen nyt ollu lähipäivät ihan hormonien vallassa ja on sekstailtu la, su, ma ja jotenki haluaisin että tää seksiputki kestäis loppuviikkoon saakka kun se tuo jotenkin sellaista läheisyyden tuntua kun pitää vähän keksiä eri asentojakin että puuhastelu säilyy mielenkiintoisena. No eilen mies ei ollu jotenki kauheen innokas. Sain sen toki houkuteltua makkarin puolelle, mutta jotenki jäi sellanen fiilis että ei se olis edes halunnu, mutta haus mua miellyttää....
No yritin sitte jutella sen kanssa asiasta mutta ei siitä saa mitään irti. kysyin ihan suoraankin että eikö olis haluttanu, vastaus: emmä tiiä. kysyin suoraan että miksi se ei tee aloitetta nykään ikinä, vastaus: ehkä ku on ollu kaikkee (ei ees oo ollu!). Ja siis se vaan ei osaa puhua seksistä. Se vaan sulkeutuu enempi jos yrittää puhua jotain seksiin liittyvää. Mä oon yrittäny sanoo että seksiki on parempaa ku juttelee ja kertoo mitä haluaa, mutta se ei vaan osaa ja tosiaan sulkeutuu vaan enempi jos yrittää jutella...
pakkohan mun oli siinä seki kysyä että oonko mä edelleen rakas ja pitääkö se mua seksikkäänä. Siihen osas kyl vastata että kyllä. Mitä ihmettä mä teen? ja siis mitä tää on? Onks kellään muulla onnellista parisuhdetta, mutta mies ei vaan yksinkertaisesti oo niiiiiin innostunu seksistä? Kyllä se siitä siis nauttii, mutta jos se sen alotteeseen jäis niin sitä olis max. kerran viikkoon. Ja eihä se ny vauvan yritykseen riitä! ja muutenki....
Ja siis ovis on vasta tuloillaan ylihuomenna eli kyl tätä seksiä olis kiva jatkaa nyt sen oviksen yli kerta päivään meiningillä.
Ideoita miten sais miehen avautumaan ja innostumaan seksistä enempi?

spukka voi ei mitä inhottavia uutisia :( Voimia ja jaksamisia :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Spukka olen todella pahoillani, että tuollaisia uutisia sait :( Oikein paljon tsemppiä ja ISO hali! Toivottavasti kaikki hoituu ja järjestyy ja saatte vauvan, niin piakkoin kun vaan mahdollista! :hug: <3


KultaSieni juu eilen kävin siellä gynellä ja paikat on siistit ja ei mitään vikaa näkynyt missään. Oikealla munasarjassa iso follikkeeli (tai mikä lie), mulla ovulaatio lähestymässä eli kiva juttu! Ovulaatio on siis huomenna tai ylihuomenna. Niin ja sit gyne sanoi, että kun olen vasta 27 eli nuori, niin pitäisi tulla suht helposti raskaaksi. Mulle on tullut pelko, että miehessä olisi joku vialla. :( No puolivuotta on aikaa vielä yrittää ennenkuin on oikeesti syytä huolestua.

Mitäs KultaSieni sun miehes tekee työkseen/opiskelee? Mä en usko, että sulla olis mitään syytä huoleen ainakaan, koska rakastaa sua ja olet hänen mielestään seksikäs. Mietin, että jos hänellä on stressiä? Tai sit jos ei hän vaan muuten jaksa niin "usein"? Meillä seksiä on n. Kerran viikossa, mutta näin ovulaation aikaan yritän saada useemmin. Meillä mies ei vaan jaksa/tarvitse, niin usein seksiä. Itse voisin kyllä harrastaa 2-3krt. Viikossa. Meillä se harrastaminen tapahtuu aina suihkussa, siitä on tullut tapa. Olis kyllä kiva sängyssä päästä puuhastelee, mutta mutta.. Tarvii ruveta yrittämään :D

Ikkuspikkus oikein paljon onnea häiden johdosta!! :)
 
jks14 huippua etä sullaki kaikki kunnossa! :) Me vaan hätäillään tyhjää, ykl se vauva sieltä antaa kuulua ihan varmasti :)
Ja kiitos ihan Super paljon kommentista tohon mun sekoiluun. Mun mies tekee ihan normi töitä, ei mitenkään Super stressaavaa tai rankkaa, mut se on vaan semmonen perus möllikkä, joka tykkää enempi halia ja pussailla sohvalla telkkaa katsellen :D eli johtunee toi seksin "vähyys" (kerta viikkoon) siitä että on niin mukavuudenhaluinen että on iisimpää vähempi :D Mä luulen että murehdin ihan turhaan. Mä ehkä vaadin vaan liikaa seksiä :D Kyllä mullakin mies haluaa, mutta tosiaan vain sen kerran viikkoon niinku teilläki. Kun itse haluisin vähän useemmin eli sen 2-3 kertaa viikkoon :D Mä yritän saada siltä nyt vielä pari kertaa, mut taidan antaa sen tänään huilia ku on jo kolme äivää putkeen puuhattu. Ovis on vanhojen merkkien mukaan ylihuomenna eli huomenna + ylihuomenna puuhastelu riittänee :D
Huomenna aamulla pitäs tulla plussa tikkuun, jos menee niinku aina tähän mennessä :D Aletaan siis taas kohta jännäillä yhdessä :)
 
KultaSieni juu kyllä se helpotti aika paljon omaa mieltä, kun kuuli et kaik on ok! :) Nyt vaan kovin toivon, että miehessä olis kans kaik ok ja se vauva sieltä tulee, kun on tullakseen. :) Teillä tosiaan tuo seksin määrä on normaalia ja on se kiva, että me naiset kuitenkin ollaan halukkaita, vaikka aina ei saadakkaan :D. Mulla pitäisi olla ovis+ myös huomenna, ei ole ovistikkuja et vois testata, mutta ei se haittaa. Viim. Kp15 on ovis ellei ylihuomenna. Tosiaan pian päästään jännäilee yhdessä taas!! :)
 
SJ
Ikkuspikkus: voi höh kun lähet taustailen mut tsemppiä kuitenki! Mä en mielellään alkais päivittään listaa koska käyn AINA täällä kännykällä, ja se on hankalaa..
Spukka: voi miten ikäviä uutisia :( mut jos nyt jotain positiivista niin ainakn nyt tiedät mikå tilanne on ja voit saada tarvitsemaasi hoitoa!
Liipa: pahoittelut että sun menkat alko, ymmärrän kyllä sun fiilikset.. ite toivon km jälkeistä tärppiä enemmän kuin mitään mut saa nähä tullaanko perässä.
Jks: ihana kuulla positiivisia uutisia että sulla kaikki kunnossa :)
Kultasieni: meillä kans yleensä kerran viikossa seksiä.. seurustelun alussa 5vuotta sitten saattoi olla monta kertaa päivässä mut se vaan niin monessa suhteessa tuppaa vähenemään.. koita nauttia niistä kerroista kun sitä on :) ja miehet on just tollasia et niille seksistä puhuminen voi olla vaikeeta. En usko et kyse on mistään vakavasta!
ON: dpo6 piinaillaan.. mitään sen kummempia oireita ei oo. Eilen vilusti illalla ihan kun olis kuumetta ollut, mut aamulla ei enää mitään. Vti-oireita on ollut tänään (samanlaisia viimeks tärppi kierrossa), mut mulla on tosi usein virtsatulehus et se voi olla sattumaakin. Ei mitään älytöntä uskoa tärppiin mut toisaalta ei myöskään epäuskoa :) olis vaan niin ihana saada se plussa kaiken tän paskan jälkeen.. tosin keskenmenon kokeneena en huokase kyllä plussan jälkeen yhtään, siitä se jännitys vasta alkaa. Mut sitä en tahdo vielä miettiä.
 
jks14 joo ja miehet valittaa että naiset pihtaa. no ei meillä! :LOL:
Kävin tossa lounastauolla kotona ja totesin miehelle että se kerran viikkoon seksi on ihan ok, mutta samaan hengenvetoon totesin että huomenna ja ylihuomenna on sekstailtava, jotta vauvaa varten olis tehty kaikkemme. örähti vaan jotain, joten enköhän mä huomenna + ylihuomenna sen kellistettyä saa :kieh: Tuli sille ehkä turhaan vouhkattua eilen kuinka se ei haluu mua yms... noloa.... onnkes mun mies on jo niin tottunu näihin mun "hormonit-puhuu" kohtauksiin :LOL:

SJ kiitti sulleki kommentista ihan tosi paljon :) Mä kans nyt oon ehkä tajunnu että hätäilen ihan turhaan kun meillä kumminki sitä seksiä on joka viikko :rolleyes:
ja siis tosiaan miehet ei vissiin osaa oikeesti puhua rakkaudesta ja seksistä. Miten se voi olla niin vaikeeta :D Heti vetää vaikeeks ku mainitseekin jotain seksiin liittyvää. huoh!

mut tosiaan huomenna ja ylihuomenna kyl puuhaillaan kun on DPO -1 ja DPO 0 sit taas jäädään jännäileen että josko tämä olis SE kierto :popcorn:
 
Nonni. Kellontarkka ovisplussa saatu. Mä en kyllä yhtään ihmettele jos kaikki ei testiin sais plussaa vaikka ovuloi. Mulla se huippu näkyy testissä tasan tunnin tai kaks joten ihmekös tuo jos se voi mennä huomaamatta ohikin. Mä onneks jo tiedän mihin aikaan päivästä ja minä päivänä tota plussaa on odotettavissa. Testasin yöllä klo 4 ja oli ihan tosi hailakka. Aamulla klo 6 testissä jo aika vahva viiva mutta ei kontrollin vahvuinen. Nyt sitten piti vielä töissä testata vaemuudeks ja klo 8.50 oli tulos tämä:



Illalla testissä ei näkys enää mitää n.

Hitsi ku mies on iltavuorossa tänää ja huomenna. Nähdään vaan ku käyn lounaalla kotona. Onks se kuin ahdistelevaa kammeta se sänkyyn lounastauolla? Tuntuu jotenki pakkonainnille, mutta pakkohan se on! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Jks14
KultaSieni nonni!!! Sieltä se plussa pärähti :) Nyt vaan lounastauolla kellistämään miestä kotiin ;). Mulla on jäätävät oviskivut täällä, oikeanpuoleinen munasarja on tulessa ja koko alaselkä myös. Mulla pitäis olla ovis+ kans tänään, mutta ei ole testejä!!! :( Ehkä käyn hakemassa.
 

Yhteistyössä