<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

Taitaa olla taas megakierto tulossa ihan 4REAL. Tilasin ti-ke yönä raskauskeijulta testejä ja keskiviikkona puolen päivän maissa tuli meili, että on testit lähteny tulemaan, vaan eipä ollu tänään postilaatikossa mitään ja oon tosi tyrmistynyt! No... Jos ne maanantaina sitten. Jks14, elä menetä toivoa vielä! :)
 
No onneks alkoivat Jks14, ettei tarvinnut kauemmin arpoa ja odotella!

ON: Mulla alkoi eilen oviksen tikutus, tokihan nyt joka päivä aamuisin(paitsi eilen). Ja mulla on kirja ollut jo yrityksen aloittamisesta asti johon alan pitää jonkinsortin raskauspäiväkirjaa. Otin eilen kuitenkin kirjan käyttöön, merkkasin joka yk:n, kp:t niissä jne. Ja nyt teippailen ne testit kiinni siihen tässä ykssa! :)
 
ikkuspikkus musta ois ihan mahtavaa saada kaksoset!! :D Ois niin ihana kun ensin näin kauan haaveillut ja sitten pitkään myös yrittäny ja sitten palkittaiski kahdella kääröllä! :heart: En kyllä usko että itellä voi käydä niin hyvä tuuri. Eikä oo kummankaan suvussa niin pitkälle ku tiiän yhtiäkkään kaksosia.

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneet Jks ja Kultasieni :(
 
Liipa, Kyllä mä olisin vähän järkyttynyt :D onnellinen tottakai.. mutta varmasti järkyttynyt.

Nyt mua on alkanu mietityttää, että näyttääkö testit vaan viivanpaikkoja. Oon käyttäny kyllä eri merkkejä, mutta jotenki sellainen olo, että kyllä ne menkat sieltä vielä tulee :/ pelottaa, että vauvakuumeissaan tulee keksittyä jos jonkinlaista oiretta ja tikkuja tihrustettua liiankin tarkasti. Blaah, epätoivo iskee kun ei tiedä, et onko vai ei.
 
Taas alkaa jännitys nostaa päätään. Tärppipäivät on alkamaisillaa, sillä tänään on ollut paljon "limaisempi" olo. Seuraavat 2 viikkoa pitääkin taas jännittää. Täytyykin merkata jo jännäpäivät kalenteriin..

Pahoittelut uudesta kierrosta Jks, uimis ja Kultasieni :/
 
Mietin tässä tuon vyöhyketerapian vaikutusta mun kiertoon. Sitä en ihmettele ettei tärppiä kuulunut, sillä tärppi jäi vain yhden seksikerran varaan ja sekin todnäk liian aikaisin.

Nyt kuitenkin kun kävin vyöhyketerapiahoidoissa, joiden piti auttaa kehoa toimimaan oikein, mun kierto jäi lyhyemmäksi kuin ikinä. Siis nyt se oli vain 26 päivää, tähän asti ollut 28-31. No parempi kai toki tämä lyhyempi kierto kuin megakierrot joita jotkut käy läpi.
 


Tiistai 8.7.2014

Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko...

KP 50 -->

lottaevelii..........33.............61/28-31...........2...........03/14.......4.
Ujm.................25..............58/28-31...........6..........12/13........1.
pieni toive.........24.............53/37..............2/0(ku jälk.)......02/14........3

KP 40 -->

Spukka............20+...........43/??..............2............04/14..........1.

KP 30 -->

Mariannika........28..........33/37..............8............08/13...........1

KP 20 -->
.
Ikkuspikkus.......23............25/27..............4............03/14...........1.
Sirppanainen....24............20/30...............8.............12/13............1.

KP 10 -->

Minisport.........27.......... 18/34.............11..................08/13.........1.
Wivi................25...........17/28-44.........6/2(trlt).........01/14..........1.
SJ....................23............16/28(?)......4/2(km jälk.)...12/13............1.
{anskutin}.......30............16/27-31..........3...............5/14...............2.

KP 1 -->

Empuska..........22............11/??..............9...............11/13...........1.
FantaViona.......27............10/??..............2..........06/14................1.
carna...............26...........9/27-30.........4.............04/14..........1.
KultaSieni.........28...........5/27..............4.............04/14..........1.
Jks14...............27...........5/28-30.........7.............01/14...........?
Uimis...............25............4/30..............6.............3/14............1.

Taustalla

Hep87..............27.................../??...............1..........05/14........1.
Bella-...............21............../26-29........5.................01/14.........1.
Liipa................24.............../27............6..................1/14............2.
Katey..............25................/39............3................12/13............1.
kiskisnami..........23............./30-35........2...............02/14............1.
jammaillen.........23............./??.............3...............02/14............1.

:popcorn:Piinailijat:popcorn:


Spukka
Mariannika (dpo 8)



..............DPO:T..................
*Päivä jolloin ovis+ DPO -1
*Päivä jolloin ovis DPO 0
*Seuraavat päivät DPO 1, DPO 2 jne...



Plussanneet:




2014
Tammikuu

nuorallatanssija (yk2)
Sandri (yk3)
Elviira86 (yk1)
Annuski (yk5)

Helmikuu

Anni00 (yk1)
SannaMarko (yk2)
Ponityttö (yk1)
Sonetti (yk2)
Kinkula- (yk2)
Nalle-Puh

Maaliskuu

Heranen (yk3)
toivontähti (yk2)
SJ (yk3) kkm 12+0

Huhtikuu

MaryahR (yk1)
Miija87 (yk4)

Toukokuu

Gislie (yk1)
hiliputti (yk1)
tähtityttö89 (yk4)
Sissinen (yk3)

Kesäkuu

Kaneli88 (yk4)
Wuf (yk2)
Vappuvaavi (yk2)
Haavemaa (yk2)

Plussanneiden ketju *klik*


BLOGEJA
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
Uimis Make fashion, not war
mymosa Hattaraa ja Hirmuliskoja
Spukka Suunnittelemattomuuksissaankin

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Ne listailijat, joista ei kuulu aikoihin mitään ja kp:t paukkuvat yli 50, poistetaan, joten käythän kertomassa kuulumisia listalla pysyäksesi :) Mukaan pääsee taas uudestaan kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
Anteeksi päivityskatko.. mut kaapattiin polttareihin :D

Tein tänä aamuna apteekin oman testin, näkyi kaksi viivaa, toinen todella haalea, mutta selvästi voimakkaampi kuin edellinen testi.. alkaa olla sellainen olo, että voisko voisko?

Huomenna pitäis tulla digit.. vaikka mies jos tuumasi, että haetaan sellainen tänään apteekista ja käytät ne sit myöhemmin :D:D että saattaa olla, että molemmat hätäillään :D
 
Ihanaa ikkuspikkus! :) viivalle vahvistumisia ;) Maltatko olla heti testaamatta digillä? :D

Täällä odotellaan edelleen joko plussaa tai luultavimmin menkkoja. Ollu tässä nyt kahen viikon sairastelujakso, ensin viikon abkuuri munuaistulehdukseen ja sit lenssu kaappasi kuumehouruihinsa minut mukaansa. Kaikesta huolimatta ollaan kyllä talleteltu mitä ollaan ehitty :D En tiiä onkohan ihan terveellistä.
 
Jks14 Pahoittelut sinnekin että jouduit uuteen kiertoon. Mennään taas seuraavakin kierto yhdessä jännäillen. ainakin samoilla kiertopäivillä. Ovis mulla on yleisesti ollut kp14 en tiiä sattuuko se meillä samoille päiville?
Mulla on se lääkäri tän viikon torstaina joka tekee alustavam sisätutkimuksen ja laittaa gynelle tarvittaessa ku mulla on kohdunkaulalla se epämääräisen tuntuinen pieni patti + niitä välivuotoja aina viikko oviksesta. Ihana ku saa selvyyden onks kaikki normaalia :) Eli jotain positiivisiakin juttuja tähän kiertoon.
uimis Säkin näemmä tulet mun ja jks14 kanssa samoilla jännäysajoilla :) Kiva kun on samassa vaiheessa olevia kanssajännääjiä :)
Eikös me tytöt tässä kierrossa ne plussat niihin tikkuihin päräytetä? jos sovitaan sillain :popcorn:
 
SJ
Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille :( täällä kp15, ovistikkuun piirtyy viivaa muttei kyllä plussaa.. kp10 oon saanu vahvimman viivan mut en usko et kp11 olis ovista ollut ku ei limoja eikä mitään näkyny, että en nyt tiiä tapahtuuko sitä ollenkaan vai millon lie tulee. Talletuksia tehtiin kp10 ja tänään varmaan kans mut vähän epätoivonen olo kyllä.. :/
 
Meillon kunnon sairastelukausi nyt meneillään, joten yritykseen taitaa tulla nyt ainakin viikon tauko. Kiroan kaikki lenssut ja muut pöpöt!

Ketkäs oli alottanu folskuilun? Mistä ootte käyny foolihapot ostamassa vai tilaatteko jostain?
 
Olis ovisajat käsillä, mutta ei mitään oireita. Kummallista. Pari päivää on ollut limaisempaa, mutta ei mitään muuta. Tähän asti, koko kevään, ovispäivät on olleet ERITTÄIN helposti havaittavissa. Uah. Ois vissiin helpompaa vaan tikuttaa :D Noh, uusi viikko on alkanut ja parin viikon päästä nähnee tuloksen tän viikonlopun parista talletuksesta.

Mä aloitin tuossa syömään taas raskaus ja imetys multivitaa ja vähän d:täkin (kun tota aurinkoa ei nyt ihan kauheesti noissa sisätöissä ehdi saada :D ) ja omegaa. Silleen kokonaisvaltaisesti parempi hivenainesetti :)
 
Päivitin jo huomiselle valmiiksi.. meinaa olla kiirettä ennen häitä :)

Spukka mä alotin foolihapon tässä kierrossa. Ostin apteekista folireniä purkin ja siitä yhden päivässä napannut :)

Testailut täälä sen kun jatkuu :D :D jokaiseen testiin tulee hailuroita ja kyllä se näyttäis ehkäpä vahvistuvan, mutta haluan, että se on selkeämpi plussa ennen kuin pompin kattoon. Viime kuu kummittelee vieläkin :/ niin ja ne digit ei oo tullu vielä.. saa nähdä kolahtaako huomenna postilaatikkoon :)
 
SJ
Minut vois laittaa PIINAILIJOIHIN DPO -1! oon ehkä pikkusen fiiliksissä kun ovistestiin pamahti plussa tänään :) talletukset tehty eilen ja tänään joten aika innolla ootan ensi viikkoa ja r-testailuja ;) eli varmaan tuossa 20 päivä vois testailla, mulla näky viimeks raskaus digissä jo kolme päivää ennen kuukautisia.

Onnea haavemaalle ja ikkuspikkus, oottelen sun digitulosta vielä mutta uskon et raskaana olet kun ei ne testit voi kaikki antaa turhia haamuja! :)
 

Yhteistyössä