<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

Mitäs Haavemaa sulle kuuluu, joko oot testaillut? Me ollaan Jks14 kans ihan masentuneita täällä :(
Jotenki mä ihan pöljänä jaksan silti vieläkin toivoa jotain ihmettä etä menkat ei alkaiskaan ja plussa vielä tulis. Onhan se mahdollista vaikkakin epätodennäköistä. Ja Jks14 niinpä1 Siis miks tää on niin vaikeeta! Ja porukka raskautuu vahingossa pillereistä ja muista huolimatta aaaaargh! :stick:
 
SJ
Ikkuspikkus: onko testiin tullut muutosta?
Täällä ekat tallettelut kp10 ja kyllä jännittää, tosin en usko että pettymys on kovinkaan suuri jos tärppiä ei käynyt kunon kuukauden päästä etelänmatkakin tulossa mutta mielelläni ottaisin plussan vastaan! Ovitesti oli tummempi kun eilen muttei vielä plussa, katotaampa miltä huomenna näyttää..
 
SJ Testailin eri merkkisellä testillä ja se oli ainakin selkeä nega. Kuitenkin vihlonut niin erikoisella tapaa alavatsaa ja sit kun tuo testi näytti niin hailuraa punaa, että olo on aika toiveikas, ei toki varma, mutta ainakin toiveikas. Kierto on aika lyhyessä vaiheessa, joten ei tässä vielä pitäisi oikein odotellakkaan selkeitä plussia.
Tilasin kaksi Clearblue digi testiä.. kyllästyin tihrustaa viivoja ja miettimään, että onko haamu vai viivanpaikka vai vai vai. Ajattelin toisen testata kun se tulee ja toisen sit myöhemmin vasta :)
 
KultaSieni niimpä!!! Mä menetän kohta toivoni taas. Ei jaksa kohta enään. Teillä vasta edessä yk3, meillä yk7. :O Nooh kai tässä gynelle pitää varata aikaa ja käydä tarkistuttamassa paikat kunnolla. Rahaa vaan sellaiseen "ylimääräiseen" ei olis. :(
 
Voipi taas päivittää...

carna...............26...........2/27-28.........4.............04/14..........1.

Täytyy alkaa laskemaan ja saada mies sänkyhommiin oikeina päivinä. Kovasti hän yleensä haluaa seksiä, mutta jotenkin just noi tärppipäivät jäävät usein vähän hiljaisiksi. Ehkä jotenkin pelotan häntä sillä painostuksella, en tiedä :D
 
minä plussasin jo dpo 10. Testiviiva oli hailakka, mutta selkeä plussa.

Tässä olen useamman päivän yrittänyt selvitä shokista, mies jo kyselikin että enkö halunnutkaan vauvaa! Halusin halusin mutta kun pelottaa ja jännittää :)<3

Nyt ei auta kuin toivoa, että kyseessä ei olisi mikään kemiallinen ja menkat jäis tulematta. Ollaan kuitenkin vasta niin alussa ettei uskalla vielä oikein luottaa varmaksi... Oireet kyllä ovat olleet varmoja! Ekat oireet oli samat kuin ikkuspikkus sanoi että vihloi alavatsaa. Esimerkiksi kun suihkussa kävi ja yritti hiuksia pestessä nostaa kädet ylös niin vihloi ikävästi. Toinen merkki oli kun palelin välillä aivan hallitsemattomasti, niin että vapisin vain. Ja kolmas jo selkeä merkki oli se janottaa-pissattaa-janottaa-pissattaa meininki. Järkyttävintä tässä on se, että pahoinvointikin on nyt jo alkanut... Mihin kaikkeen sitä vielä joutuukaan.

Toivottavasti te kaikki pääsette tähän samaan tilanteeseen mahdollisimman pian <3 sydämeni pohjasta toivon jokaiselle teille plussaa! Haluaisin viipyä täällä vielä hetken ennen plussanneisiin siirtymistä, Haluan odotella vielä rauhassa ja katsoa jäävätkö menkat todellakin tulematta.
 
Jks14 Meillä siis lähtee käyntiin yk4 eli ei enää meilläkään ihan ensimmäisiä yk, mutta toki vähemmän kuin teillä :( On tää kyl ihan hanurista. Testailin vielä varmuudeks tänä aamuna ja nega sieltä tulla tupsahti. Menkat alkaa varmaan huomenna tai viikonloppuna viimeistään. eihän se auta ku asennoitua yk4. Jotenki olin kuvitellu yrityksen alkaessa että kyllä varmaan 3kk sisällä raskaudun kun menkat on niin säännölliset ja oviskin tuntuu tulevan kellon tarkasti, mutta kun ei sitten niin ei... mur!
Jos teillä lähtee käyntiin yk7 niin eihän ne edes ala mihkään tutkimuksiin vielä, kun eikös vuosi ole vielä normaali yritysaika? Tuntuu tosin ikuisuudelta yrittää vuosi ennen tutkimuksia tiedän.....
Mulle kävi "hyvä" mäihä ton gynen kanssa kun meidän työterveys sopimus on sellainen että perus papatestit ym. ei kuulu, mutta jos on jotain oireita ongelmia tms. niin sitten peruslääkärin kautta pääsee gynelle. No nyt pääsin sellaselle yleislääkärille ens torstaiksi joka tekee myös sisätutkimuksia ja sit jos se katsoo tarpeelliseks niin pääsen ihan gynelle gynelle. Mulla siis ollu niitä välivuotoja noin viikko aina oviksesta jokaisessa yrityskierrossa. Sitä ennen ei mitään.... Ja sit kohdun kaulalla siinä kohdunsuun sivussa tuntuu sellanen epämääräinen "näppy". Noiden takia pääsen siis ilmaiseksi työterveyden kautta.... Kalliita on kaikki tommoset käynnit jos joutuu itse maksamaan :( Toivottavasti nää mun oireet on jotain ihan normaalia.

Haavemaa Oo! niin onnellinen sun puolesta :flower::hug:
Toki ihan pirun kateellinen ja ei sais ääneen näin sanoa, mutta kyllähän sitä ajattelee että on niin väärin et sä olit meistä kolmesta se eka ku teillä on vasta toinen yk menossa. Itsekästä ajattelua i nou!! Mut siis ihanaa ja onnea :heart:

Me jatketaan Jks14 kanssa täällä vielä ainakin ens kierto (toivottavasti ei enempää!)
 


Perjantai 4.7.2014

Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko...

KP 50 -->

lottaevelii..........33.............57/28-31...........2...........03/14.......4.
Ujm.................25..............54/28-31...........6..........12/13........1.

KP 40 -->

pieni toive.........24.............49/37..............2/0(ku jälk.)......02/14........3

KP 30 -->

Spukka............20+...........39/??..............2............04/14..........1.
Haavemaa........25............30/30.............2............05/14..........1.

KP 20 -->

Mariannika........28..........29/37..............8............08/13...........1.
Jks14...............27...........28/28-30.........5.............01/14...........?
Uimis...............25............25/30.............5.............3/14............1.
Ikkuspikkus.......23............21/27..............4............03/14...........1.

KP 10 -->

Sirppanainen....24............16/30...............8.............12/13............1.
Minisport.........27.......... 13/34.............11..................08/13.........1.
Wivi................25...........13/28-44.........6/2(trlt).........01/14..........1.
SJ....................23............12/28(?)......4/2(km jälk.)...12/13............1.
{anskutin}.......30............12/27-31..........3...............5/14...............2.

KP 1 -->

Empuska..........22............7/??..............9...............11/13...........1.
FantaViona.......27............6/??..............2..........06/14................1.
carna...............26...........3/27-30.........4.............04/14..........1.
KultaSieni.........28...........1/27..............4.............04/14..........1.

Taustalla

Hep87..............27.................../??...............1..........05/14........1.
Bella-...............21............../26-29........5.................01/14.........1.
Liipa................24.............../27............6..................1/14............2.
Katey..............25................/39............3................12/13............1.
kiskisnami..........23............./30-35........2...............02/14............1.
jammaillen.........23............./??.............3...............02/14............1.

:popcorn:Piinailijat:popcorn:


Spukka
KultaSieni (dpo 14)
Jks14 (dpo 14)
Haavemaa (dpo 14)
Mariannika (dpo 4)



..............DPO:T..................
*Päivä jolloin ovis+ DPO -1
*Päivä jolloin ovis DPO 0
*Seuraavat päivät DPO 1, DPO 2 jne...



Plussanneet:




2014
Tammikuu

nuorallatanssija (yk2)
Sandri (yk3)
Elviira86 (yk1)
Annuski (yk5)

Helmikuu

Anni00 (yk1)
SannaMarko (yk2)
Ponityttö (yk1)
Sonetti (yk2)
Kinkula- (yk2)
Nalle-Puh

Maaliskuu

Heranen (yk3)
toivontähti (yk2)
SJ (yk3) kkm 12+0

Huhtikuu

MaryahR (yk1)
Miija87 (yk4)

Toukokuu

Gislie (yk1)
hiliputti (yk1)
tähtityttö89 (yk4)
Sissinen (yk3)

Kesäkuu

Kaneli88 (yk4)
Wuf (yk2)
Vappuvaavi (yk2)

Plussanneiden ketju *klik*


BLOGEJA
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
Uimis Make fashion, not war
mymosa Hattaraa ja Hirmuliskoja
Spukka Suunnittelemattomuuksissaankin

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Ne listailijat, joista ei kuulu aikoihin mitään ja kp:t paukkuvat yli 50, poistetaan, joten käythän kertomassa kuulumisia listalla pysyäksesi :) Mukaan pääsee taas uudestaan kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
Haavemaa onnea paljon! Joko sut saa siirtää plussanneisiin? :) ja tuo vihlonta on tosiaan sellaista erikoista. Mulla esim. aivastus aiheuttaa vihlomista, samoin äkkinäiset liikkeet.
Tein raskaustestin tänään ja jotain näkyy jälleen. Mutta mulla kp vasta 20, joten taidan ottaa tämän testailun kanssa vähän iisimmin. Katsotaan mitä ne digit sitten tuumaa, aika varovaisella mielellä kun viime kierrossa kerkes jo vähän innostumaan ja sit alkokin menkat :/
 
Pakko kommentoida vielä Hep87:lle. Mä niin tiedän miten saisin viis kiloa, eikä menis ku muutama hassu päivä :D Tekisin ite jotain ähkypitsaa, söisin sipsiä smetanan kans ja sirkusaakkosia, joisin colaa kaks litraa päivässä, ja ah jotain lidlin täällä paistettuja leivoksia :p Toki sen painon ylläpitäminen on varmasti se haastavinta ja varmaan ottasit mielummin lihasta ku läskiä :D

ikkuspikkus, rupesin miettimään että miten nuin vähillä kiertopäivillä vois mitään näkyä, mutta kyllähän se tuon Kultasienen linkittämän sivun mukaan on mahdollista. Joku 15 % mahollisuus taitaa olla tälle päivää, jos sulla n. dpo 6 ois. Sulla kyllä nousee se tosi nopeesti jos nyt jo näkyy!! Toivottavasti saatte kaksoset! ;)

Tajusin tänään että tää meidän tärpittömyys johtuu varmasti ressistä. Mulla oli silmätulehus, johon lääkäri sano että sen laukasi todennäkösesti ressi! Oon aatellu koko tän yritysajan, että en mä ressaa enkä ainakaan usko että se mihinkään vaikuttas. Mutta on se vaikuttanu kerta se on sen tulehuksenki saanu aikaan. :( Mutta miten siitä ressistä pääsis eroon?? Ärsyttää ajatella, että ite aiheuttaa omaa suruaan tällä tavalla.. Ja tämäki on tietenki vain spekulointia. Voihan se olla että mulla on joku kohdunkaulansyöpä tuola tms. mitä ikinä.
 
Viimeksi muokattu:
Jks14, ymmärrän niin sun tunteita. Täälläkin kuitenkin yk9 alussa, mutta silti on paljon parempi fiilis tulevista kierroissa jos saisi kierrot normimittaisiksi. Tuntuu että puolet yrityskierroista on menny ihan hukkaan kun kierrot ollut superpitkia & epäsäännöllisiä. Ei varmastikaan osannut ajoittaa sitä seksiäkään oikein :((
Tässä kierrossa kyllä aion tikuttaa sen oviksen! Ja ensi kierrossa kyllä kans jos ei raskaaksi tulla. Nyt en kyllä odota niin pitkään että haen apua!! Ja kuitenkin kun rakenteellisesti ei pitäisi mitään vikaa olla niin jos oviksen kanssa on vielä ongelmia niin hieno homma >.<

Mutta vaikka yykoita on miljoona niin ehkä se plussa on sitten vaan niiiiin suuri palkinto ja hartaasti toivottu <3 ( en siis väitä että vähemmillä yrityskierroilla ei toivoisi plussaa kovin )
 
Ps. Kävin yksityisellä lääkärissä, meillä on samassa puljussa työterveys mutta ei taida kuulua nuo gynehommat sen piiriin. Maksoi pikkuisen vajaa 90€, eli siis ei halpaa lystiä -,- mutta pakko oli käydä mielenrauhan takia, ja kyllä sen sieltä sainkin. Vielä toistaiseksi ainakin:/
 
Liipa Juu nyt kun loma alkaa niin en epäile etten saisi 5 kg helposti hommattua :) Sen ylläpitäminen on tosiaan se vaikein. Olen ollut tämän painoinen varmaan viimeiset 15 vuotta, +/-1 kg ja aina olen laihtunut herkemmin kuin lihonnut. Oon myös aina liikkunut niin paljon ettei ole tarvinnut säännöstellä syömistä ja toisaalta kiireessä (töissä) mun on tosi helppo jättää syöminen väliin vaikka kokonaan jos riittävän kiire ja stressaavaa on.

Mulla varmaan näiden kiertojen puuttumisen suurin syy onkin stressi. Töissä on ollut ihan hullua, yrittäjä kun on ja vuoden kiireisin aika niin helposti tulee tehtyä 12 tuntisia päiviä. Sitten vielä oli ne häät kesäkuussa, mitkä väkisin vähän nostatti stressiä vaikka kuinka yritti pitää mielen rentona ;) Nyt täytyy vaan yrittää rentoutua ja nauttia lomasta :)

Plussatuulia kaikille ja oikein isot onnittelut haavemaalle!
 
Mä kans yritän vähentää stressiä. Ekat neljä yk:ta meni ihan absolutistina, nyt olen antanut itselleni luvan vähän käyttää alkoholia. Koitan kovasti ajatella kaikkea muuta, se on vaan niin hankalaa kun raskaana olevat kävelee joka paikassa vastaan :D kauhee ajatella että ollaan puol vuotta yritetty!! Olin alussa niin varma että plussa tulee ennen huhtikuuta... noh. Jos edes ennen tammikuuta tulisi. Miten aika meneekään hitaasti. Pian on ovis joten eiköhän pupuilu kausi pistetä käyntiin! ;)
 
Onnea Haavemaa!

Meillä oli tänään Ipanan päikkärihetken aikaan talletushommia ja mies siinä sitten lohkaisi, että hänen täytyy ruveta tekemään talletuksia vähän joka päivä. Voin sen verran paljastaa, että mun mielestä "talletusten tekeminen" kuulostaa aivan hirveältä ja en todella odottanut mieheltä sitä :D Noh, meillä siis tehdään nyt talletuksia. Ovis onkin odotuksissa ihan muutaman päivän sisään, joten hyvä onkin tässä nyt talletella.

Makkarihommat menikin vähän hankalaksi tässä nyt kun miehellä alkoi yötyöt, tai se siis lähtee keskellä yötä töihin. Siispä sen pitää mennä aikaisin nukkumaan. Mä taas oon päivät töissä ja mies nukkuu töiden jälkeen aamupäivät. Eli pitääks täs ruveta nukkuvaa miestä hyväkskäyttään :D Noh, eiköhän ne makkarihommat jotenkin saada kalenteriin mahtumaan :p

Mä hoksasin ensimmäisen raskauteni siitä, että terdellä ei olut maistunut. Oltiin reissussa kaveriporukalla ja parina päivänä peräkkäin yritin juoda olutta, kunnes oli pakko todeta, että ei se vaan mee alas. Kaveri oli sit iloinen kun mä sille lykkäsin mun kerran hörpätyt ölpät :D Siinä sitten rupesin laskemaan päiviä ja totesin, että hmmmm ei oo tosiaan niitä menkkoja kuulunut vielä... :D Eli "oireet" voi olla todella moninaisia.

Mä toivon kaikille teille plussatestiä mahdollisimman pian :heart: Nopean raskautumisen jälkeen tämä kerta toisensa jälkeen pettyminen ei oo herkkua :/ Noh, palkinto on vissiin vaivan väärti vaikka tänään ei ton 2,5v uhmiksen kanssa ehkä ihan siltä tuntunutkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liipa Onnistuit järkyttämään mut kunnolla, mä aloin just toivoa, että testit näyttää vaan viivanpaikkaa! :D Viime kuussa tuli haamu testiin kp28 tosi herkällä testillä ja sit alkoki heti menkat.. silloin näihin aikoihin ei näkynyt yhtään mitään. Tässä kierrossa tein testi vain siksi kun vihloi niin jukelisti alavatsaa, tässä kuva kp18 testistä IMG 28871
Mutta kaippa tässä nyt odotellaan, että näkyiskö oikein kunnon viivoja myöhemmin vai meneekö taas itkuksi :/
 
Viimeksi muokattu:
Jahas, perinteisen supermenkkakivut alkoi taas viimeyönä niinkun aina. Eli mulla alkaa aina menkat kp 27 aamuna/yönä noin 3.00-5.30. Viime yönä heräsin 4.40 taas perinteisesti noihin kipuihin. Töihin selviydyin 800mg buranana ja 1000mg panadolin avuin. kp1 on aina se pahin, sit helpottaa. Mut menkat ei oo alkaneet vielä, mikä on outoa kun yleensä ne kyl alkaa kipujen alkamisesta parin tunnin sisällä. No eiköhän ne sieltä tuu tässä aamupäivän aikana. Harmitta kovasti ku olis niin toivonu että tää yk3 olis ollu se tärppikierto.
Vielä ei tarvi päivittää kp1, koska menkat ei vielä alkaneet eli jos meneekin huomiseen kunnon vuotojen kans. Ilmoilen tarkemmin :)
 
Mulla kp 28/28-30 ja ovulaatiotesti näytti tältä TODELLA pienestä pissalirusta, hyvä et sain tikun kärjen kastettua pissaan. Ja siis olin juuri hetki ennen käynyt vessassa.

image

En usko et raskautta meinaa? Mulla oli dpo 10-12 r-testit negoja, joten en oo testaillu enään.
 
Jks14 voisko oi kuitenki olla rasuakuteen viittaava toi ovistesti? Toivottavasti!
ps. mulla ei oo vuoto alkanu vieläkään :eek: normisti alkaa yöllä kipujen kanssa samaan aikaan.... Mut eiköhän se tuokin ala vielä tämän päivän aikana
 
Viimeksi muokattu:
Oikein paljon ONNEA haavemaa plussan johdosta!!!! :heart:
Kai me muutkin tullaan pian perässä. :)

KultaSieni mä en millään jaksa uskoa, että tarkoittais tärppiä.. Mut mietin vaan, että miten noin suhtvahva viiva voi muuten tulla, kun yleensä ollut ihan hailukan hailukka o-testissä tässä kohtaa kiertoa :O. Virhe varmaan.
Toivottavasti sun vuoto ei ala ja sulla olis tärpännyt! :heart:
 
Jks14 Mä mietin kans tuota sun ovistestiä... niin ja tuo koska testi näyttää plussaa on aika hankala kun kaikki on erilaisia, toisilla nousee tosi nopeasti ja toiset on vielä kp40 ihmeissään, et miksei testi näytä positiivista.

Ehkäpä KultaSienellä vihloo ihan muista syistä ;D

Tein vaihteeksi.. ylläri ylläri.. aamulla raskaustestin, joka pukkasi testiin haamun/viivanpaikan, kyseessä saman merkkinen testi kuin kaks päivää sitten testatussa negassa, johon ei ilmestynyt yhtään mitään. Mun onneksi digit on perillä luultavasti maanantaina ja tällä hetkellä testikaappi on tyhjä, joten seuraavan onnistuu tehdä vasta viikonlopun jälkeen :D Onneksi xD
 
empuska siis toivotaan että ei! :D Mut mä en jotenki jaksa uskoa siihen ku eilen aamusta rtestiki oli nega, mut toivotaan toivotaan! Olispa vähän mahtava ylläri kyllä :heart:
ollu kyl niin paljon oireita tässä kierrossa, että sen puolesta ei ihmetyttäs vaikka raskaana oliskin, mutta jotenkin se on niin kaukaisen tuntuinen haave, että ei pidä liikoja toivoa
 

Yhteistyössä