<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

Heipat kaikille pitkästä aikaa. Ensin onnittelut vappuvaaville! :) mä voisin siirtyä piinailijoihin. Tänään pärähti plussa ovistestiin, joten mulle voisi päivittää dpo-1. Mulla alkukesä on tosi kiireistä töissä niin en ole tänne ehtinyt kirjoitella, oon kyllä välillä käynyt lueskelemassa teidän juttuja.
Tänään pääsin ihastelemaan 2 päivää vanhaa veljen poikaa ja siinähän se vauvakuume entisestään nousee, kun hänet vielä syliin sain :) Heillä on ollut nopeaa toimintaa, kun esikoinen ei ehtinyt vuotta täyttää kun pikkuveli syntyi :) ihana että on lähipiirissä vauvoja kun itselle sitä ei vielä ole suotu...
Plussatuulia kaikille tasapuolisesti!
 
Hoplaa!

VappuVaavi Ihanaa, että plussa pärähti! Onnea :flower:

SJ Mä aattelin mennä nyt tjottaillen syyskuulle asti. Yritän saada painoa pois tässä kesällä semmoisen 10 kiloa ja juon valmistujaisskumpat ja käydään siellä Jenkeissä ja ruvetaan vasta sitten tikuttaan ovista. Sit syyskuun kierron jälkeen onkin jo menossa yk 6 että sit voiskin jo ruveta ihan tosissaan tekemällä tekemään jos ei siihen mennessä kuulu. Ja tietty jos sitä ennen pajahtaa plussa niin sit jää valmistujaisskumpat ehkä juomatta :D

Mä olen mielessäni shoppaillut vaikka mitä uudelle vauvalle ja itelleni. Mut onneksi talous rajoittaa vähän shoppailua tällä hetkellä. Ja se, että toi 2,5v tarvii kans kaikenlaista :D Oikeesti haluaisin shoppailla meille uutta vauvaa silmällä pitäen talopaketin, mutta siihen tarvis kai vielä vähän enemmän pelimerkkejä kuin bodeihin ja potkiksiin :D

Mulla on nyt tosiaan kp5 menossa ja edelleen vuotaa vähän. Ärsyttää kun kierukan tyhjennysvuotojen jälkeen vuodot on olleet semmoista kahta-kolmea päivää. Peiton alle tarttis päästä! :D
 


Keskiviikko 2.7.2014

Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko...

KP 50 -->

lottaevelii..........33.............55/28-31...........2...........03/14.......4.
Ujm.................25..............52/28-31...........6..........12/13........1.

KP 40 -->

pieni toive.........24.............47/37..............2/0(ku jälk.)......02/14........3

KP 30 -->

Spukka............20+...........37/??..............2............04/14..........1.

KP 20 -->

Haavemaa........25............28/30.............2............05/14..........1.
Mariannika........28..........27/37..............8............08/13...........1.
carna...............26...........27/27-30.........3.............04/14..........1.
KultaSieni.........28...........26/27..............3.............04/14..........1.
Jks14...............27...........26/28-30.........5.............01/14...........?
Uimis...............25............23/30.............5.............3/14............1.

KP 10 -->

Ikkuspikkus.......23............19/27..............4............03/14...........1.
Sirppanainen....24............14/30...............8.............12/13............1.
Minisport.........27.......... 11/34.............11..................08/13.........1.
Wivi................25...........11/28-44.........6/2(trlt).........01/14..........1.
SJ....................23............10/28(?)......4/2(km jälk.)...12/13............1.
{anskutin}.......30............10/27-31..........3...............5/14...............2.

KP 1 -->

Empuska..........22............5/??..............9...............11/13...........1.
FantaViona.......27............4/??..............2..........06/14................1.

Taustalla

Hep87..............27.................../??...............1..........05/14........1.
Bella-...............21............../26-29........5.................01/14.........1.
Liipa................24.............../27............6..................1/14............2.
Katey..............25................/39............3................12/13............1.
kiskisnami..........23............./30-35........2...............02/14............1.
jammaillen.........23............./??.............3...............02/14............1.

:popcorn:Piinailijat:popcorn:


Spukka
KultaSieni (dpo 12)
Jks14 (dpo 12)
Haavemaa (dpo 12)
Mariannika (dpo 2)



..............DPO:T..................
*Päivä jolloin ovis+ DPO -1
*Päivä jolloin ovis DPO 0
*Seuraavat päivät DPO 1, DPO 2 jne...



Plussanneet:




2014
Tammikuu

nuorallatanssija (yk2)
Sandri (yk3)
Elviira86 (yk1)
Annuski (yk5)

Helmikuu

Anni00 (yk1)
SannaMarko (yk2)
Ponityttö (yk1)
Sonetti (yk2)
Kinkula- (yk2)
Nalle-Puh

Maaliskuu

Heranen (yk3)
toivontähti (yk2)
SJ (yk3) kkm 12+0

Huhtikuu

MaryahR (yk1)
Miija87 (yk4)

Toukokuu

Gislie (yk1)
hiliputti (yk1)
tähtityttö89 (yk4)
Sissinen (yk3)

Kesäkuu

Kaneli88 (yk4)
Wuf (yk2)
Vappuvaavi (yk2)

Plussanneiden ketju *klik*


BLOGEJA
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
Uimis Make fashion, not war
mymosa Hattaraa ja Hirmuliskoja
Spukka Suunnittelemattomuuksissaankin

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Ne listailijat, joista ei kuulu aikoihin mitään ja kp:t paukkuvat yli 50, poistetaan, joten käythän kertomassa kuulumisia listalla pysyäksesi :) Mukaan pääsee taas uudestaan kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea Vappuvaavi!! <3 ja pois tuollaiset puheet, että anteeksi, että plussasin toisella kierrolla! Aivan ihanaa, että kaikkien ei tarvitse odottaa :) itsekin sen plussan mieluusti ottaisin, mutta eiköhän se sieltä joskus ehkä mahdollisesti tule.

Päivittelen noita tietoja muuten aika vauhdilla kun ollut vähän kiire, et tosiaan jos näkyy virheitä niin ilmoitelkaa :) en pahastu milläänlailla jos joku korjaa hätäistä päivittäjää :D
 
Heissan!

Tein aamupissasta ovulaatiotestin ja näytti tältä
image

Yleensä, kun olen tehnyt ovulaatiotestejä piinailuaikana, niin on aina ollut aivan selviä negoja, eli ei viivan viivaa. Huomen aamulla vielä teen ja jos vahvistuu, niin sit ostan r-testin. Vaikea kyllä kuvitella, että mitään tuolla olis. Ei ole MITÄÄN oireita.
 
Heippa kaikille!
ja ihan ekana Super paljon onnea vappuvaavi :flower: oon onnellinen sun puolesta, en osaa edes kuvitella kuinka ihanalta mahtaa tuntua :heart:

Haavemaa kyselit että ollaanko testailtu Jks14 kanssa ja JKS ehtikin jo kommentoida, mutta siis mä testailin tänä aamuna ja ei haamun haamua :( pakko sanoa että olen ihan tosi pettynyt, mutta kai se vielä vois plussaksi muuttua? Haluan ainakin uskoa niin kun sen verran erikoisia oireita on ollut vaikka en ole niitä edes yrittänyt etsiä itsestäni. Jos ei noi oireet (varsinkin vuoto) johdu raskauden yrityksestä niin sitte varailen kyllä lääkäriin aikaa...
Eli oireita ollut dpo3 (kp17) lähtien:
Maha sekaisin dpo 3-5
ilmavaivat dpo 3 -->
ihan järjenvastaisia mielialanvaihteluita dpo 4-7 (välillä ihan raivon partaalla ja yhtäkkiä ilosta/onneksta sekaisin)
menkkamaisia juilintoja dpo5-6
ihan kirkkaan kirkasta verta paperiin vessakäynnin yhteydessä dpo 7-9 (joka päivä kerran, ei jatkuvasti)

Tiiä sitte mitä noi on jos ei raskauden (ainakin yrityksen) oireita.
Mä ajattelin varata työterveden kautta gynelle ajan, jos nyt en raskautunut, koska mulla on kohdun kaulalla mielestäni sellanen outo rypyläinen kohta. Siinä kohdun kaulan suulla. Voiskohan olla esim polyyppi? Siis miltä kohdun kaulan suu pitäs tuntua synnyttämättömällä, sileältä? Mulla siinä aukon kohdalla/reunassa tuntuu sellanen rypyläinen patti (olisko joku 2-3mm kokoinen, vaikea arvioida)) ja toi mua ehkä vähän epäilyttää/mietityttää ja siks sinne gynelle olisin hakeutumassa.... Mut jos se olis polyppi niin kai niitä välivuotoja tulis tasaisemmin? Eli mullahan on ollu joka kierrossa siellä ovulaation jälkeen noita vuotoja eli toukokuussa oli dpo 6, kesäkuussa dpo 4 ja nyt tässä kierrossa sitten useampana päivänä mutta suunnilleen samassa keirtovaiheessa eli siis dpo 7-9.
Onks kellään ideoita mitä vois olla? Ennen vauvan yrittämistä noita ei ollu?! Kiitos jo tosi paljon jos jaksatte kommentoida, hajoaa pää ku ei tiiä :stick:
 
KultaSieni älä heitä toivoa vielä menemään. Mun mielestä toi sun vuoto vois hyvinkin viitata raskauteen. Hyvä, että menet tarkistuttaa patin ellei nyt tärppiä käynyt (toivotaan kovin, että kävi!) Pitelen peukkuja!! :)

Mä en oikein usko, että itsellä olisi tärpännyt. Nyt alkoi menkkakomotuksetkin selässä.
Olin muuten juhlimassa lauantaina ja join alkoholia jonkun verran, eilen otin päänsärkyyn puolikkaan 800 buranan. JOS nyt olisikin käynyt tärppi, niin sit mä kiroan!!!! :/
 
Jks14 kiitti tsempistä :) Ja siis kyl mä toivon sulle flaksia käyneeksi huolimatta tosta alkoholi ja burana combosta. Eihän ne vielä vauvaan vaikuta tässä vaiheessa vaikka flaksi olis käynyki, joten älä hätäile :) niin ja noita menkkajomotuksiaki kuuluu olevan tosi monella vaikka olis raskautunutkin, joten älä sinäkään heitä vielä toivoa :popcorn:
Nyt vaan odotellaan tässä nää muutamat päivät mitä menkkojen alkuun olis. Mulla pitäs alkaa perjantaina jos ei oo raskautumista käyny.
Tilasin just perhosilta 30kpl raskausliuskatestejä, 10kpl raskauspuikkotestejä, 4kpl hedelmällisyystestejä ja vielä 18kpl ovulaatiotesteäki. Niin vara mä oon että ei tullu tärppiä tässäkään kierrossa :ashamed:
Päästetään himotestaaja valloilleen sitten ensi kierrossa :saint:
 
Viimeksi muokattu:
vappuvaaville onnittelut plussasta =)


Tjaah, ei taaskaan minkäänlaisia oireita, joten pahoin pelkään ettei vieläkään ole onnistanut. Mutta ei toisaalta silloin tärppiviikolla hirveästi pupuiltukaan, joten ei ole ehkä kummakaan ettei mitään tapahdu :D
Parin päivän päästähän se sitten selviää.
 
Jks14, voih:( voitaispa vaan kaikki plussata näissä kierroissa.

Oma napani, menkat loppu suoralla. Onneksi ovat lyhyenlaisia vuotoja kuitenkin aina joka kuukausi. Innolla ootan kp15sta että alkaisi terojen syönti, johan tässä ollaan kauan oltukin ilman mtn keinotekoisia hormoneja >.<
 
Pitkästä aikaa taas täällä. Piinaillaan piinaillaan. Kp22/28-30 nyt meneillään. Mitään oireita ei ole, ja oletan että menkat alkaa ajallaan. Miehen sairastelun vuoksi jäi yrittäminen tällä kertaa yhteen ainoaan kertaan ja sekin niin että juhannusyönä (la-su) harrastettiin seksiä ja su päivällä ovistikku näytti ehkä postiivista. Eli aika paljon ennen ovista oltiin ja sitten ei enää pitkiin aikoihin. Eli jos ihme kävis ja tärppi tulis niin tuosta yhesta kerrasta olis tärpännyt.

Sinäänsä harmi ettei päästy hyödyntämään nyt kunnolla, sillä tässä kuussa aloitin sen vyöhyketerapian. Kaksi kertaa ehdin käydä tämän kierron aikana (ovulaation jälkeen ei kuulu mennä "raskaushoitoihin"). En tiedä onko siitä mitään hyötyä ollut, mutta kiva kokemus kuitenkin.
 
Vappuvaaville onnea! :heart:

Mulle sais päivittää kp 3, yk 2 (näin maanantaina siis). Arvatkaa miten kävi, kun menkkaturvotuksissani menin tänään töihin. Työkaverini tuli silittämään mahaani, että jokos täällä on vauva! WHAAAT! Heitin ihan huumorilla, että kyllä syömällä tullut eikä muulla, pikkasen vaivaannuttava tilanne...:D Onneksi tää kauhea pallo kohta laskeutuu ja päästään menkoista eroon, mulla kylläkin yleensä kestää vuoto seitsemän päivää, että vielä on tovi aikaa. Eli eka luomukierto olikin vain 25-26 päivää, miten nyt laskeekaan vuodon alkaneeksi.
 
Viimeksi muokattu:
FantaViona höh, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :/ ja tuo tilanne mistä kerroit oli varmasti hyvin vaivaannuttava!

Meikäläisen napa ei oikein osaa kertoa mitään.. tuntuu välillä vihlaisuja, jotka aika kummallisia, mutta mutta.. joka kierrossa vähän aina jotakin tuntuu, ettei jaksa enää oikein miettiä, että onko vai ei. Sen näkee sitten parin viikon päästä.. :D
 
Jks14 eihän eilen ollut kun vasta dpo10. Runsashormonisilla ihmisillä saattaa jo näillä dpo näkyä plussa, mutta suurimmalla osalla vielä ei joten älä hätäile, vielä on mahkuja. Itsekin eilen aamupissasta negan testasin. Tänään tuo posti lisää testejä, joten huomenna aamusta viimeistään taas testailemaan. Päästän himotestaajan valloilleen :D
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Empuska: Eli siis terojen aikanako ultrailllaan niitten follien kehitystä yms. vai pelkästään tikutellen?

KultaSieni: Unleash the himotestaaja!

on. Jos tässä kierrossa ei tärppää, niin lähtee täälläki ovistikut tilaukseen!
 
Spukka, nyt aloitan ihan tikuttamisella koska en ole koskaan ovista loppuun saakka tikuttanut saatikka sitten saanut oviaplussaa. Saisi tietää tulisiko sitä plussaa edes, vaikka eihän se varsinaisesti kerro kyllä tapahtuuko ovista vai ei.. Sitten loppuvuodesta varmaan folleja ultraamaan jos ei ala tapahtua mitään mihinkään suuntaan..
 
Tuo kuva vähän sit hämää kun siinä on se tosi selkeä viiva punasella vasemmalla.. se on vaan siitä testistä. Eli itse katsoin et saattais näkyä haamua tai jotain niiden tosi punaisten keskellä.

Itse katselin testiä hölmistyneenä.. olin näkevinäni jotain, mies sanoi samaa. Mutta on nii haaleaa, että mietityttää, että onko vain viivanpaikka tjtn.. viime kierrossa kun menkat tylysti alkoi vaikka testissä hailukka plussa.. tosin silloin oli kp jotain 28 ja näkyi earlyllä (herkkyys 10) hyvin hyvin haaleana. Nyt näkyi tuo testiajassa ja herkkyys tosiaan sen 25 ja kp vasta 18.

Testasin, koska on vihlonut joissakin liikkeissä alavatsaa aika kunnolla. Arg... ottaa päähän kun ei tiedä. Olis vaan pitänyt odotella enemmän :D
 
Tulin näin puoliunessa kirjailemaan vähän oireita, jos nyt sattuukin niin että tärppää.

Eli tänään, kp 24-25/28-30 eli dpo saattaa olla 10-11 tai vähemmän.

Migreeni (normaalisti tulee aina menkkoja edeltävänä iltana, en usko että alkaa kp25 tai olis elämäni lyhin kierto)
Vatsakivut (pientä epämäärästä möhinää)
Turvotus (en oo syönyt mitään poikkeavaa vaan dieetin mukaan)
Kova pissahätä vähän väliä (vaikka juon tosi vähän)
 
Voi että, dpo12 ja täysin puhdas negatiivinen testattu aamupissasta. Eiköhän se ollu yk3 tässä, voi että mua harmittaa!
Tässä muuten hyvä sivusto katsoa todennäköisyyksiä raskauden näkymiseen eri dpo:lla
Pregnancy Test Statistics - When To Take A Pregnancy Test | Countdown to Pregnancy
Tuon mukaan nyt dpo12 olis vain alle 20% todennäköisyys että ei näy testissä, jos olis raskaana.
Menkkojen pitäis siis alkaa perjantaina, jos on 27 päivän kierto niin kuin edelliset pari, mutta voi olla että alkaa vasta ma-ti. Kierrot mulla olleet sen 27-31, mutta yleensä lähempänä tota 27. Tissikivuista vois päätellä että kyllä ne taas alkaa kp 27. Voi köpö! :(
 

Yhteistyössä