<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

SJ
Joo tosiaan ei ollut meidän apteekissa digiä, vaan tuo apteekin oma ja cb+ josta oon kuullu huonoo palautetta. Ovulaatiohan tosiaan tapahtui vasta joskus kp16-18 välillä eli siitä laskettuna menkkojen pitäis alkaa vasta torstaina eli ei ihmekkään että pelkkiä haamuja tulee :) taidan käydä huomenna tuolla kaupungin apteekissa kattoon digiä jos tekisin sellasen vaikka ke aamuna. Mä en tosin ikinä apteekin omalla oo saanu väärää haamua eli kyllä alan uskoa että jotain hormonia tuolla kropassa nyt erittyy.
 
Viivan hailukkahan se siellä :) Mä taidan kans hakea sen apteekin oman tänään ku käyn kaupungissa. Menkkoja ei kuulu ei näy. Yleensä ovat alkaneet tähän mennessä. Odottelen nyt seuraavan testin kanssa kuitenkin viikonloppuun asti. Tosin. Kaveri ehdotti olusella käyntiä, joten...mutta mä oon ennenkin ollut todella hyvä huijaamaan ihmisiä juomavalinnoillani ;)
 
SJ
Anskutin: se pregchek on myös hyvä jos sun lähistöllä on prisma tai cittari :) ne yleensä antaa aikasin jo tuloksen ja ite en oo ainakaan väärää haamua saanut. Ovat halvempiakin kun noi apteekin testit. Mä vaan asun niin korvessa ettei oo prismaa täällä et saisin mistään tähän hätään tota pc:tä :/ wondfoja en taija enää tehä kun ne on niin vaikeeselkosia. Kyllä se digi on huomenna haettava..
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
SJ ihanaa, selkeä haamu! :)

Mulla on myös huomiselle odottamassa apteekin oma ja pregcheck. En vielä tiedä kumman tekisin, onkohan väliä? Huomenna kuitenkin vasta dpo 10...

Nyt on rintoihin ilmestynyt selkeät verisuonet, etenkin nännien ympärille. En ole niitä aiemmin huomannut, ehkä en kyllä niin tarkkaan ole ennen katsonutkaan :D Vai johtuisiko tästä kuumuudesta... Sitten yön aikana oli ilmestynyt 3 finniä naamaan, normaalisti mulla on ehkä 1 finni vuodessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Jks14 ja Spukka
Jaaaaa, no Prismakin on kyl ihan tossa huudeilla. Meinasin YA:n jonku halpistestin käydä hakemassa, mutta voisin piruuttani testata tota uutta bussilinjaa jolla pääsee kätevästi Prismaan. Mitään muuta kätevää siinä ei olekaan...

Mä olenkin tähän asti tilannut testit netistä, mutta nyt jotenkin en jaksais odottaa. Viimeksi nimittäin toimituksessa meni toista viikkoa. Ei sillä että olisin just siinä tarvinnut niitä kun tilasin hyvissä ajoin, mutta tällä kertaa testais mieluummin jo tällä viikolla.

Kamalaa on tämä jännitys. Oli kyllä ihanaa kun ei silloin ensimmäisen kanssa osannut jännittää näin :D
 
SJ, kyllähän siinä kaksi viirua näkyy! Jännittävää!

Anskutin, peukut pystyssä sun puolesta, testaa testaa! :)

Hep87, peukkuja huomiselle testaukselle!

Ihmisen tyhmyydellä ei ole rajaa ja halusin tänään tehdä testin, joka tietysti oli negatiivinen (kp 23). Osasin kyllä tähän varautua, kun oli vielä melko myöhäinen ovulaatiokin. Vaan pakko niitä testejä on näköjään tästä huolimatta tuhlata, huoh... :D
 
Viimeksi muokattu:


Tiistai 22.7.2014

Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko...

KP 50 -->

Ujm.................25..............72/28-31.........6...........12/13..........1.

KP 40 -->

Mariannika........28..........47/37..............8............08/13...........1.

KP 30 -->

Sirppanainen....24............34/30...............8...............12/13..........1.
Wivi................25...........31/28-44.........6/2(trlt)........01/14..........1.
SJ....................23............30/28(?)......4/2(km jälk.)...12/13..........1.
{anskutin}.......30............30/27-31..........3...............5/14............2.

KP 20 -->

Empuska..........22............25/??..............9............11/13..............1.
FantaViona.......27............24/??..............2............06/14..............1.
Päärynärouva....34............23/??..............1............07/14..............4.
carna...............26...........23/27-30.........4.............04/14..............1.

KP 10 -->

KultaSieni.........28...........19/27..............4.............04/14...............1.
Jks14...............27...........19/28-30.........7.............01/14...............?
Uimis...............25............19/30..............6.............3/14................1.
pieni toive........24............18/37...3/1(ku jälkeen).....02/14...............3.
jammaillen.........24.............11/??.............4...............02/14............1.
Liipa................24.............10/27............7..................1/14............2.

KP 1 -->

Minisport.........27........... 5/34.............12..................08/13.........1.
Spukka............20+............2/??............3.................04/14..........1.


Taustalla

Ikkuspikkus.......23..................../27..............5...........03/14...........1.
Hep87..............27.................../??...............1..........05/14............1.
Bella-...............21............../26-29........5.................01/14............1.
Katey..............25................/39............3................12/13............1.
kiskisnami..........23............./30-35........2...............02/14..............1.


:popcorn:Piinailijat:popcorn:


Mariannika (dpo 22)
Wivi (dpo 15)
SJ (dpo 13)
Hep87 (dpo 10)
Jks14 (dpo 6)
KultaSieni (dpo 5)



..............DPO:T..................
*Päivä jolloin ovis+ DPO -1
*Päivä jolloin ovis DPO 0
*Seuraavat päivät DPO 1, DPO 2 jne...



Plussanneet:




2014
Tammikuu

nuorallatanssija (yk2)
Sandri (yk3)
Elviira86 (yk1)
Annuski (yk5)

Helmikuu

Anni00 (yk1)
SannaMarko (yk2)
Ponityttö (yk1)
Sonetti (yk2)
Kinkula- (yk2)
Nalle-Puh

Maaliskuu

Heranen (yk3)
toivontähti (yk2)
SJ (yk3) kkm 12+0

Huhtikuu

MaryahR (yk1)
Miija87 (yk4)

Toukokuu

Gislie (yk1)
hiliputti (yk1)
tähtityttö89 (yk4)
Sissinen (yk3)

Kesäkuu

Kaneli88 (yk4)
Wuf (yk2)
Vappuvaavi (yk2)

Heinäkuu
Haavemaa (yk2)

Plussanneiden ketju *klik*


BLOGEJA
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
Uimis Make fashion, not war
mymosa Hattaraa ja Hirmuliskoja
Spukka Suunnittelemattomuuksissaankin

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Ne listailijat, joista ei kuulu aikoihin mitään ja kp:t paukkuvat yli 50, poistetaan, joten käythän kertomassa kuulumisia listalla pysyäksesi :) Mukaan pääsee taas uudestaan kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
Heh, oli ihan pakko palauttaa listaan kuvat ja muokkaukset! Toivottavasti kp:t ja muut on oikeen! Mutta Wiwi, jos päivität vielä niin ota tuo mun kirjottama viesti ja paina lainaa. Sitten saat sen kokonaan siihen viestikenttään. Tee siihen muutokset ja poista lainausmerkit alusta ja lopusta :)

Niin, ja nostin itteni takaisin taustalta. :) Päätin olla valmis taas uuteen pettymykseen ja jatketaan taas yrittämistä. Kyllä se oli pahempi parisuhteelle tuomoinen väli-en-oikeen-tiiä-mitä-tehtäisiin-vaihe. Heti ku päätettiin alkaa taas yrittämään tuli jotenki parempi olo. :) Niin, ja huomasin vielä senki, että nyt jos tärppäis, la ois huhtikuussa ja sitten ei tarttis pitää seuraavan tekoon taukoo sen takia että ei tulis samalle vuodelle :D Ihan pikkusen taas mun ajatukset aikaa edellä :LOL: Mutta ainaki ajattelen positiivisesti!!
 
Hyvä Liipa, saatiin taas entistä ehompi lista ;) Vaikkei toki entisessäkään vikaa ollut, itsehän en osaisi päivittää koko höskää.

Milloinhan sitä uskaltaisi aloittaa testailun, millähän dpolla ja millähän testillä näkyisi aikaisin jos jotain näkemistä oisi ;) ollaan huomenna menossa isolle kirkolle niin josko sieltä tarttuisi jotain r-testejä vaikka mukaan, varmuuden vuoksi. Oireita ei sen kummemmin ole muuta kuin nuo halvatun kipeät ja turvonneet tissit, molemmat rinnat on kauttaaltaan niin arat että Huhhuh -.- ja mahaa nippailee sille omituisesti aina välillä. Vaikkei edes ajattele että olisi raskaana niin sitten se mahan nippaillu aina saa ajattelemaan niin ;D kovastihan noita oireita ilmaantuu sillä sekunnilla kun päähän iskee ajatus että ollaabkohan sitä raskaana vai ei :D hah.
 
Piinailua piinailua.. Varmaan aika pian voisi aloittaa testailun, sillä jos tämä kierto jää yhtä lyhyeksi kuin viimeksi, voi oviksesta olla jo 9 päivää.. Huomenna sovittelemaan häämekkoja ja sitten mökille, niin pari päivää ainakin vielä malttaa pysytellä pois tikkujen ääreltä..

Onnea kaikille haamujen saajille, plussaonnea teille :)
 
Nyt naiset niitä plussia! Kovin monella jännät paikat!

Meidän suunnitelmana on katsoa vielä tämä kierto (toinen clomifen avusteinen) ja jos ei tärppää niin puhelua neuvolaan. Vai mikä se oikea paikka on? EN minä tiiä! :) Mutta joo fiilingit nyt ihan jees, jotenkin ei enää osaa edes pettyä! Kauhistuttaa kyllä tämä rajapyykki..
 
Liipa kiitos kun päivitit listaa! Sä osaat sen, mulla tipahtelee kaikki kauniit kuvat pois :( en niin huippu tekniikan kanssa :D

Ei näy menkkoja. Nyt tulee kyllä monella plussa kun teillä on tollaset oireet! :)
 
Olin tänään käymässä kaupungissa ja en sit kuitenkaan jaksanu pysähtyä siinä Prismalla vaikka oisin loppujen lopuksi ehtinyt oikein hyvin. Noh kävin sit hakeen yliopiston apteekista niiden oman testin. Ihan on pakko huomenna testata.

Ja hyvänä ihmisenä valistin terden baarimikkoa siitä mitkä on hyviä ja mitkä huonoja alkoholittomia oluita ;) Mmmm, tumma nikolai alkoholittomana.

Mä kans siinä kaveri ootellessa söin ja vähän väliä nipisteli alavatsaa. Yhdessä vaiheessa tuntui kyllä ikävästi selän puolella oloja, mutta nehän voi johtua vaikka huonosta työasennosta kun oon tänään taas istunu koko päivän koneella. Eiks ni ;)
 
SJ
Tuo holiton nikolai on kyllä iha jees mutta ite tykkään siitä vaaleesta, tummassa ei oo hiilihappoja yhtään. Kuitenkin paras alkoholiton olut on Becks Blue, lähes normi oluen makusta. Siiderit on kaikki kun mehua ja holiton punkku (blue nun) aivan kammottavaa... valkkari menettelee.

Liipa: kiva saada sut takas! Toivottavasti pääsisit pian plussanneisiin!

Hyvältä kuulostaa teidänki tuntemukset, plussavyöry pliis!
 
Mulla vasta dpo6, mutta todella vahva tunne siitä, että tässä(KÄÄN) kierrossa ei tärpännyt. Mulle on tullut vahvasti sellainen olo, että miehessä on joku "vialla". En tiedä miksi, mutta näin on. Tässä on vielä puolisen vuotta normaalia yritysaikaa jäljellä ja pahoin pelkään, että tosiaan yrittämiseksi jää.
Kauhistuttaa ajatus siitä, etten sais vauvaa enään tai, että siinä menis kauan. :(

Mä osaan vaan kuvitella Minisport miltä susta/teistä tuntuu. Oikein PALJON TSEMPPIÄ yritykseen ja TOIVOTTAVASTI nyt tärppäis!!! <3
 
Hupsista, en malttanut olla testaamatta. Mä oon oikeesti niiiiin hätähousu ja kaikkimullehetinyt-tyyppi. ;D
Negallehan se mun silmiin näytti, oikein kun tihrustelin väkisin ja valoa vasten pistin niin ihanko joku viivanpaikka olisi ollut mutta i dont think so. :D

Hei, näyttääkö cb:n digi jo näillä dpoilla mtn? Mä en oIkeesti kestä oottaa! : D dpot joku 6-7 vasta.
 
SJ
En empuska oikeen tiiä.. mä tein just cb-digin ja tyly tulos: ei raskaana :( dpot kuitenkin jo jossain 11-13 paikkeilla. Ottaen huomioon että apteekin omalla tuli eilen jo tuo haamulainen ja vielä testiajalla.. hmhp. Oiskohan sitten kemiallinen vaihteeks.
 
Sj :( digiin itse ainakin luotan, en oo tosin sitä vielä kertaakaan tehnyt kun on kalliimpi. Voisko vielä muutta plussaksi? Jos sulla oli myöhäsempi ovis? Jos ei muutu niin onnea ens kiertoon <3

Piti muuten sanoa aamun viestissä että olipa jäätävät ilmavaivat aamulla. :D
 
SJ
Kyllä mäkin tuohon digiin luotan. Viimeks tärppikierrossa tein kaks digiä, ekan dpo10 jolloin oli ei raskaana ja tokan dpo12 jollon oli raskaana 1-2. Eli en nyt sitten tiiä mikähän tilanne tällä kertaa on.. kai sitä vaan pitäis asennoitua menkkojen alkamiseen ja toivoa että ne edes alkais ajallaan että pääsis uuteen kiertoon. Taidan tehä loppuviikkoon asti noita halpistestejä huvinvuoks ja ellei menkat vkloppuun mennessä ala niin harkitsen uutta digiä :)
 
Täällä myös on vähän outo nyt. Ei menkkoja, ei plussaa, kp 28 menossa. Toki tuossa listassahan mulla on, että kieirto ois 27-31, mutta se on tainnut mennä tänn kevään aikana kerran ton 27 päivän yli ja se oli siellä alussa kun kierukka oli just otettu pois.

Noooh, odotellaan. Laskuri antoi hedelmällisiksi päiviksi tosin 11.7. asti, joten sit nyt ois vasta dpo10. Ovis oli outo tässä kierrossa kun tuntui että se kesti ja kesti ja kesti. Eli en oikeasti pysty sanomaan milloin se on ollut. Mä totesin, että en osta yhtään ainutta testiä enää kotiin ennen ensi viikkoa. Jos menkat ei oo sitä ennen alkanut, niin sit on ehkä syytäkin taas testata.

SJ Voi mikä harmi :/
 

Yhteistyössä