<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Nopea päivitys mökkireissulta: tänään kp1/25-28 yk2. Ei tullu toista marttyyrivauvaa tälle vuodelle. Toki harmittaa, mutta ei tuon pikkuneidin kanssa hirveesti ehdi murehtia. Ehkä sitten ensi kierrosta, niin tulisi taas tammivauva. :)
 
Niin 2013 olkoon kaikkien meidän loppujen vauvavuosi :) Mut muutama saattaa keretäkkin vielä joulukuun loppuun ;) Heille paljon plussapuhureita. Hilloviikoilla oleville paljon lohdutushalauksia! :hug: Ja ranskis ihanaa saada sinut takaisin joukkoomme, vaikka kaikkea synkkää on sulle tapahtunut :eek:

Olen niin hätäinen että tekis mieli syödä tuo koko terolut liuska huomenna jos sitten tulis äkkiä se vuoto (hei lähettäkää kaikki tätilöiset tänne!!) Mut en kuitenkaan taida.. saan pian jonkun keltarauhashormoonin yliannostuksen. :D

Ps. Onko kukaan teistä suunnitellut jo vappukarkeloita? :D mä varmaan ainut hätäinen, en malta oottaa että pääsee pitkästä aikaa ulos ihan aikuisten kesken kun inka menee ekaa kertaa mummollensa hoitoon :)!!
 
Ajattelin tulla taas piinailemaan teijän kanssa =) Oon taustaillu jo pitkään, mutta nää kierrot missä raskaus vois ehkä olla mahdollinen, niin saa toiveet aina heräämään! Nyt olisi ajoitus saattanut olla melkoisen oikea ;) Nyt jännittelen sitten, että tuliko jotain tulosta ja kellekkä muullekkaan sitä kertoa, kun teille :flower:

Tänään siis kp 22/26-32 (oviksen olin tuntevanani kp14-15)
 
  • Tykkää
Reactions: anu84

*******Sunnuntai 8.4.2012************





Mukana:


LeenaT..........tyttö 1/12.................kp2/25-28.............yk2
Aura08...................12/08...............kp4/31-33............yk4
NiQ..........................07/11............ kp4/32.................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp4/31-64............yk2
Meliah..........................................kp4/25-29.............yk8
Ranskis.........Tyttö 07/11................kp5/??................yk1
nanakuu................tyttö..................kp5/28-34............yk3
Mememe........................................kp7/29?.............yk4
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp9/25-26............yk8
tiipula..............tyttö 05/11.............kp11/29-49...........yk2
äiti -07............tyttö 07..................kp12/31................yk3
MeaMinnis........poika 01/08.............kp20/28...............yk7
pink.............................................kp22/28-36...........yk6
diiselikissa.....................................kp22/28-32...........yk4 (yk7)
Tiuhti83....................................... kp23/26-32...........yk?
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp24/30................yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp25/28-32...........yk15
Tine.................tyttö.......... 10/11...kp25/28-38...........yk4
MyDream..........poika 06/11.............kp27/29...............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp27/28-36...........yk12
Ruttunaama......poika 06/04.............kp27/24................yk22
aliisa10............poika 07/10.............kp28/30-36............yk3
Toiveikas84............04/10...............kp28/31-33............yk8
Keltakaneli......poika 12/10...............kp29/27-29............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp30/29.................yk1
kiseliina..........poika 02/04...............kp32/28.................yk3
Emiliainen......tyttö 02/11................kp33/26-29.............yk5
ciili........................09/08..............kp54/??..................yk?
Icicle ....................06/11...............kp64/30-35............yk4
murgu.............tyttö 03/10..............kp67/28-35............yk3
Paipula............tyttö 10/10.............kp?,...................... yk1



TAUSTAILIJAT

Heeva
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Aia
Anu84
Murunmami
Salliina

Plussanneet:




Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)



Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein


Päivityspyynnöt punaisella
 
Nöhvi Testiholistilla jo siellä sormet syyhyää otesti-pakettia odotellessa :LOL: Kyllä se on juu niin, et yk8 olkoon molemmille se THE kierto, kovasti toivotaan että se niin menisi :heart:

Omppuf Meillä on kanssa kosteat vappubileet tiedossa :)cool: :p :D :kiss: ) ja lapsukainen lähtee myöskin ekaa kertaa silloin yökyläilemään mummilaan.

Diiselikissa Pikku näppäilyvirhe oli käynyt, sorken sorken. Vaikkakin tuossa vaiheessa piinailupäiviä olisikin ihanaa, että päivät ottaisivat kunnon spurtteja, eivätkä matelisi :LOL: Tsemppiä kovasti!
 
Onpa monilla alkanut uusi kierto.:( Halit tasapuolisesto teille kaikille!

Tervetuloa uusille!

Kyllä mä olen sitten fiksu. Huomenna piti olla virallinen testipäivä, mutta ei taida apteekit olla auki huomenna EIKÄ ylihuomenna.:D Hyvä minä! Joten tiistaina sitten...
 
Voi kauhia kun tekis mieli testata.... Mutta nyt olis kp27, en luottas että vielä testissä näkyis.. KAI :D Mulla on tuolla yks sellanen Sofi One Step:in liuska, se ny olis kai aika herkkä testi, mutta oon hypäny yöllä 3 kertaa vessas ja viimesin tuossa reilu tunti sitten, että yritän nyt vain malttaa mieleni, sais sellasesta pissasta tehtyä mikä olis ollu ny ainakin sen 3 tuntia rakossa!
 
Mut oli näköjään lisätty listaankin :) Ylensä oon roikkunu täällä vaan muuten aina nää piinaavat kuukaudet! Kiva kuitenkin olla listallakin edes välillä!

Tiuhti83 kp23/26-32 poika03/06 yk"9"
(yk siksi lainausmerkeissä, et miehen työ tilanteen takia ei oo päästy kunnolla yrittää läheskään joka kiertoon!)

Pikku-Saara ja anu84 tsemppiä piinapäiviin :popcorn:

).( Mä ajattelin tässä kierrossa olla hätänen ja testata jo huomenna, mut enhän mä saa testiä mistään tänään! Apteekki ois kyllä auki, mut oisin halunnu noita precheck liuskoja!
 
Aia
Jeee! Tädin ketale on tänään toivotettu hyvin lämpimästi tervetulleeksi (kerrankin näin). Mulle voisi päivittää Aia kp 1/27 poika 6/11 yk1 =) Ja nousisin siis tuolta taustailijat pinosta (vihdoinkin) ihan yrittäjiin :heart:

Sekä minä, että mieheni toivotaan sisarusta ihanalle pojallemme melko pienellä ikäerolla. Yritys olisi varmaan aloitettu jo hieman aikaisemmin, mutta kuten Tiuhti83:lla, meilläkin miehen työt ovat olleet "tiellä" :rolleyes:
Nyt on ensimmäinen kuukausi, jolloin on teoriassa mahdollista, että mies on oikeassa paikassa oikeaan aikaan..eli mun vieressä! Jos nyt kuitenkin käy niin, että mies on reissussa oviksen aikaan, niin olkoon tää yrityskerta sitten kenraaliharjoitus. :)

Hyvä puoli näissä menneissä kuukausissa on ollut se, että mun kroppa tuntuu palautuneen melko hyvin raskaudesta, vaikka vielä imetänkin. Kolmet menkat on nyt tulleet ja kierto on ainakin näissä ollut 27, mikä mulla oli ennen tuota esikoistakin. Saas nyt sitten nähdä, että miten käy jatkossa..

Pyrin kommentoimaan teidän muidenkin juttuja jatkossa!
Nyt toivotan vain onnea testipäiviin :popcorn: ja annan isot halit tädin kohdanneille :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Nöhvi
diiselikissa: Ehkäpä uni enteilee jotain :)

Anu: huhuuuu? Miten kävi, teitkö vai odotitko? :popcorn:

LeenaT: harmi :hug: Tähdätään tuonne tammikuulle, eiks vaan :)

Omppuf: jos et kuitenkaan ihan koko laattaa kerrallaa vetäis :D Toivottavasti aikataulut onnistuu! Mä olen jotenkin unohtanut koko vapun :O Semmoinenkin on tosiaan ihan lähellä...

Tiuhti: pidetään sormet ja varpaat pystyssä että tämä olisi SE kierto :)

Meliah: no todellakin sormet täällä jo syyhyää :LOL: Kohta taas mukana "pelissä", ou jee. Varmaan satoja ovistestejä mennyt viimeisen 8kk aikana :whistle: Konkurssi uhkaa?

Pikku-Saara: hups :D Nooo, onneksi ei enää montaa päivää että kaupat auki :)

Aia: tervetuloa pinoon :wave:
 
Aia Tervetuloa piinailemaan...kohta ne päivät on sullakin ;)
anu84 Kuulostaa lupaavalta :popcorn:

).( Mä kanssa taistelin itseni kanssa koko päivän, että haenko sen testin vai en...päätin hakea, sit päätin et ääh ihan turhaa, sit päätin, et no ei se paljoo maksa ja sit päätin et no kerkee sitä oottaakki, sit päätin et ois se kyl kiva testaakki, sit päätin et ei se kuitenkaan mitään näytä jne jne jne...tässä minun päivän kuulumiset! Päähän ei paljoa mitään muuta mahdu vauvakuumeen kaveriksi!!

Menee nää olot aika 50/50, et välil on toivo et voisko sitä olla raskaana ja sit kuvittelee kaikkee oiretta ja välil on ihan varma, et ei sitä kuitenkaan oo ja taas toivoo turhaa! On tää tunteiden vuoristorataa!!
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Jos nyt "oireita" saa vähän listata, on tuo nälkä ja himo kaikkeen!! Minä kun olen pojan syntymästä eli 8,5kk:tta niin laihtunut -39kg.. Niin mä oon todellakin ollut sellainen että katon mitä suuhuni laitan ja lasken tarkkaan kaloreja, niin ei hitto ku mämmiä kiskoihin kaksin käsin kermalla ja suklaata ja ruokaa koko ajan yms :D

Sitten on väsymys, en jaksanut eilenkään yli 22 valvoa.
Ei nyt oikein muuta oo... se olis aika varma kun tissit tulis aroiksi niinkun tuli pojan aikaan, mutta ei mitään ja ei mulla ollut tuossakaan raskaudessa tissit kertaakaan arat mikä meni sitten kesken!

Turvotusta (mutta toki saattaa johtua tuosta SYÖMISESTÄ) :D

Hengästyn olevinaan nopeammin kun ennen ja vähän niinku olis jotaki hikiaaltoja! :D

Hulluksihan täs tuloo! :D

Ylihuomenna testaan! Sitten on kp30.. Koska se ovis oli nyt kp14 niin pitäs olla plussa jos on!
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on positiivisiä testejä tehty nyt melkonen pino, että minut saa laittaa plussanneisiin! :) Viides yrityskerta tuotti vihdoin tulosta. Olin jo aivan hermona, vaikka näinkin vähän aikaa vasta oltiin yritetty. Toivottavasti pikkunen pysyy mukana loppuun asti :heart:

Tsemppiä kaikille, toivotaan että plussia satelee vielä monta lisää. :)
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ ja Tiuhti83
Mä sitte tein testin.. kp28/32-35.. nyt vaan odotellaan tulosta!




Kylläpä se negaa näyttää......... :(

No ilmesty siihen väritön vahva viivanpaikka :/

No nyt siinä on väriäki!! EI taas tätä samaa rumbaa... Laitan kuvia

Kysessä testi Liuskaraskaustesti - Sofi One Step, joku sanoi että ei ole koskaan saanut siihen mitään punaista ellei raskautta ole... voi tziisus!
 
Viimeksi muokattu:
ANU84 eikö toi oo ihan selkee plussa!! :heart:
ON:silkkaa negaa tänään testattu, maha onkin niin kipeä että menkat alkais kohta piakkoin. Itse en toivoa herättele mistään plussista enään oli ja meni tämä kierto. Taas sitten uuteen kiertoon katse.
 
Onnea emiliainen!! :) Ja anulle hyvin paljon toivon viivan selkenemistä ja että pieni alku pysyis kyydissä! :)

Ihana päivä :) (anteeksi tämä maailmaa rakastava teksti) Ensin aamulla kävin salilla ja sitten oletin että tästä tulee ihan normipäivä. Sitten kotiin tultuani rupesin selailemaan matkatoimiston sivuja. Löysin ihan täydellisen lomakohteen ja varasin! Jejjjjj oon niin innoissani, elokuun lopussa olis tarkotus lähteä. Pakko oli tulla tänne hehkuttaa kun ei meinata kellekkään kertoa ennen kun lähdetään. :D Onko teistä kukaan ollu alle 2 veen kanssa reissunpäällä? Jos niin miten on menny? Lennot tulee olemaan päälle 11 tuntia suunta, mut uskon että kaikki menee ihan hyvin. :p

Vielä muutama päivä olis ennen kun hanat aukeaa! x)
 
Aia
Emiliaiselle suuret onnittelut!!:flower:
Anu, mä en ole noita Sofi One Step liuskoja käyttänyt, joten niistä en osaa sanoa mitään. Mäkin varmaan kokeilisin myös toista testiä. Toivottavasti vahvistuu ja varmistuu tuo viiva!! Mutta kyllähän tuo jo toiveita nostaakin :) Ajattelitko tehdä CB:n viikkonäytöllistä testiä jossain vaiheessa?
Omppuf, matkakuume on kova täälläkin, mutta taitaa jäädä nyt tällä erää vain haaveeksi. Mun kaveri oli kahden alle 2 vuotiaan kanssa lentokoneessa ja oli kuulema mennyt tosi hyvin. Siellä oli ollut muitakin pikkusia, niin lapsista oli ollut seuraa toisilleen. Ja kaikkea pientä naposteltavaa (rusinoita yms.), juotavaa ja leluja oli ollut mukana. Muistaakseni niiden lento oli ollut myös sen 11h.
 
Moimoi!

Pääsiäinen alakaa olla ohitte ja ei muuta ku nokka kohti uutta yrityskiertoa. Pyh sanon minä.. |O Elikkä pitkäperjantaita ei tarttenu piinailla, kun täti päätti taas saapua päivää ennen aikojaan eli kp:t jäi taas kakskolmoseen.. Mitähän tää nyt on, ku lyhenee tuo kierto vaan..? No eihän se paljon oo lyhentyny, ku aikasemmin ollu kp24 ja nyt toista kertaa tää 23. Mutta ärsyttää.. Perjantaina on lääkäriaika muiden asioiden tiimoilta, niin meinaan kysyä kyllä tästä lyhyehköstä kierrosta. Joskin vasta 21/alle luokitellaan lyhyeksi kierroksi?

Viimenen yrityskierto lähtee nyt käyntiin, sillä seuraavien menkkojen aikana varaan lääkäriajan ja saavat sitten alkaa selvittään tätä meidän tilannetta, kun ei tässä näköjään "kaksistaan saaha lasta aikaseksi" :whistle: Saapa sitte nähä, kauanko menee, että sen lääkäriajan saa, se onkin sitten toinen juttu.. Miehellä lääkäriaika 4.5 ja ollaan puhuttu, että kyselee jo alustavasti tästä hommasta :D

Elikkä Ruttunaama kp5/24....yk23

Ovistestit käyttöön kp7! :xmas:
 
Nöhvi
Emiliainen: onnea :heart:

Anu: No kyllähän tuossa väriä näkyy :O Jännäksi vetää! Toivon tosiaan että tämä on nyt sitä itseään, olet kyllä saanut kokea vastoinkäymisiä ihan tarpeeksi jo!

Aliisa: pahoittelut negasta :hug:

Omppuf: jee, ihanaa pääsette reissuun :) Me ollaan lennetty pariin otteeseen esikon kanssa. Eka reissu oli kun tytön ollessa 1v2kk ja silloin lento kesti 3h/suunta. Menomatka meni ihan ok, takaisin tullessa aikataulu oli huono. Ehti mennä yliväsyneeksi ja oli aikas kiukkuinen. Toinen matka oli tyttelin ollessa 1v5kk ja silloin matka oli 6h/suunta. Matka meni ihan mukavasta, lahjontaa lahjontaa lahjontaa. Eli mukana oli kaikenlaisia herkkuja ja pikkupuuhasteltavaa (piirustustarvikkeet, tarroja, pikkuleluja) yms. Ainut vaan että korviin sattui laskeutuessa :( Lentoemäntä suosittelin silloin, että haettaisiin apteekista tulevia reissuja ajatellen jotain nenäsumutetta(?), auttaa korvakipuun. Täytyy kokeilla ensi kuussa kun lähdetään "minilomalle" :)

Ruttunaama: pahoittelut menkoista :hug: Olisitte kyllä sen plussan jo ansainneet!
 

Yhteistyössä