<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Nöhvi
Lumi: olihan se jännä kuulla kerrankin ihan faktatietoa, missä kohdin kierrossa mennään :D Se on nyt sitten täsmäpupuilua - kyllä me ajateltiin tulla perässä tuonne marraskuisiin :D Hyvältähän nuo oireet kuulostaa ja ei enää kauaa ar-ultraan. Pidetään sormet ja varpaat ristissä että kaikki on hyvin :heart:

toiveikas: no höh :hug:

annis: todellakin helpommin sanottu kuin tehty tuo rennosti ottaminen, kyllähän sitä alkaa vähemmästäkin hötkyilemään :)

meliah: just eilen gyne sanoi että menkkajuilintakin saataa olla raskausoire, joten älä heitä vielä kirvestä kaivoon :)

Sannuli: Onneeaaaaa :heart:

Omppuf: jaksaa jaksaa, siitosseksiä vaan kehiin :LOL:

on: joo, kp13 ja liukkaat kelit senkun jatkuu... juu ei tarvi tämä mamma mitään greippimehuja ;) Ovisplussaa vielä odotellaan, mutta muutama päivähän siihen piti mennäkin. Miten muuten te joilla on ollut luget käytössä, niin miten teille on neuvottu käyttämään niitä? Mulle neuvottiin ailoittamaan 3pv ovisplussan jälkeen ja jatkamaan niin että on vähintään 11pv ovisplussasta- sanoi ettei kuitenkaan kannata yrittää liikaa pidentää kiertoa. Eli kauankos te olette noita käyttäneet?
 
Saraheinä ja Sannuli79: HURJASTI ONNEA Plussasta!!!! Mites Sannuli79 olikos sulla mitään oireita ennen kuin testin teit?

Anu84.
Kyllä tuo minusta vaikuttaa vahvasti plussalta <3 kuva ei oo tarkka, mutta ihan selvästi näkee silti väriä toisen viivankin kohdalla! Varovaiset onnittelut siis sinullekin!!!

Ihanaa kun on tullut taas plussia niin tuo toivoa, että eiköhän se vielä omalle kohdallekin napsahda =)

Meillä haaveina on kaksi lasta. Mies jopa jossain välissä vähän empi toisen suhteen, mutta on nyt kyllä ihan menossa mukana ;) Yrityksestä mies ei ole varmaan puhunut kellekään (on sitä ei niin avointa suomalaista miestyyppiä =)), mutta enhän minä ole ihan hiljaa voinut olla vaan parille lähimmälle olen kertonut ja toki muutkin tietää / arvaavat minun vauvakuumeen.

Olen varmaan ollut sellainen poikkeus, että olin ensimmäisen raskauden aikana melko rauhallinen ja ainakin musta tuntuu, että riitojakin oli tavallista vähemmän. Oisko se sit ne hormoonit vaikuttanut minuun niin, kun olen muuten aika tempperamenttinen luonne.

Täällä taitanee ovis olla ohi tuntemuksista päätellen ja vielä ei ole mitään oloja mihinkään suuntaan. Ollaan nyt heiluteltu peittoja tasaisesti joka toinen päivä joten toivottavasti se tuottais tulosta!
 
onnea plussan saaneille!!!

täällä tällekin päivälle nega testi saatu. no itkuhan siitä tuli, ei voinut mitään:| kun noi peiton heilutuksetkin osuivat ihan oppikirjojen mukaan ovulaation aikoihin..
tätiä odotellessa..
 
saraheinä & Sannuli: ONNEA, ONNEA!!!! :heart:

anu: Kyllähän noissa ihan selvästi punasta näkyy, vaikka kuva sumea onkin! Jännää, toivotan viivan vahvistumista! =)

äiti-07: Tervetuloa! :flower:

Lumi: Kiva, kun kurkistelet meitä vielä ja toivottavasti nähdään pian odotuspuolella! Tsemppiä ar-ultraan, mä olen varma että nyt kaikki on hyvin! :heart:

annis: Mulla todettiin viimesimmässä ultrassa km:n jälkeen pieni(2,5cm) kysta. Ilmeisesti vähän koholla olevan Hcg:n vuoksi kypsynyt munarakkula ei irronnut vaan muuttui kystaksi. Mulle ainakin sanottiin, et noin pieni kysta ei vaikuta raskautumiseen, eikä vaadi edes kontrolleja. Luultavasti häviää itselleen. Jotain isompiahan voidaan joutua jopa leikkaamaan. Mä tunnen noi alakerran asiat kropassani aika hyvin, ja tää mun kysta kyllä kipuili jossain vaiheessa aika reippaasti. Jos esim. istuin kauan tai olin kyykyssä, ni noustessa vihlas niin et joutu oleen hetken kaksinkerroin ennenku pysty nousta kokonaan. Nyt tuntuu enää sellanen pieni "jäytäminen" välillä. Jos ei ala loppumaan, ni ajattelin ite käydä kontrolliultrassa.

).( Täällä ei oikein oloja suuntaan ei toiseen. Jos oikein kuvittelen, niin kummallista jäytämistä on kohdun tienoilla, nivusissa ja molemmissa muniksissa. Ei kipua, mut sellasta "tunnetta" vaan. Kostea olen ja seksiä tekee mieli koko ajan, vaik eix tässä ennen menkkoja kuuluis olla joku "kuiva kausi" kaikin puolin. No, toiveajattelua varmaan, kun eihän se oviksen hyödyntäminen oikein mennyt niinkuin oppikirjassa.

Pahoittelut tädin kohtaamille ja eikun uuteen nousuun! Ja kaikille naimaonnea ja plussatuulta! :D
 
Jonkin aikaa olen seuraillut tätä teidän ketjua ja nyt aattelin liittyä joukkoonne. . Elikkä mulla on poika 02/04 kp1/28 ja yk hmm...mitähän tuohon voisi laittaa? N.puoltoista vuotta ollaan oltu ilman ehkäisyä, mutta kalenteriin tuijottavaa yritystä ei ole ollut. Paitsi nyt kyllä yritettiin oikeen tosissaa , mutta ei tulosta. Oisko sitten vaikka yk 1 =)
 
hentunliisa: siis mullahan ei ollut sitten minkäänlaisia tuntemuksia ennen, paitsi että aloin viikko sitten aivastelemaan joka päivä enemmän ja enemmän (ekassa raskaudessa aivastelin kans ihan hirveesti) Ja nyt eilen tuntui sitä tuttua juilimista munasarjoissa. Eipä oikeastaan muuta vielä, nyt vaan odotellan kädet ristissä että kaikki menis hyvin.
 
Täälläkin plussattu tänään :) Dpo12, kp25/27.
Oireita:
palelu,
lievä kuvotus ajoittain,
väsymys,
hirveä v*tutus jonka huomaan alkavan jos ruokailuväli on liian pitkä,
tooosi kova nälkä usein, mitään ei kuitenkaan tee juurikaan mieli.
valkovuoto on ollut niin olematonta, etten sen vuoksi meinannut edes uskoa raskautumiseen, kun ihmiset hehkuttavat usein siitä 'märkyydestä'.
Tissit ei ole kipeät, jotain olemassa olon merkkejä vain.
Iho ja huulet kuivat.
<3 :)
Onnea myös muille plussanneille, ja paaaaljon plussatuulia kanssakuumeilijoille!<3
 
Pitänee minunkin jotain yrittää kirjoitella.. Käyn viikolla päivittäin lukemassa muiden tuoreimmat kuulumiset, mutta aktiivinen osallistuminen keskusteluun tuntuu vielä hankalalta.. Enkä oikein tässä töiden lomassa aina ehdikään kirjoitella..

Mutta joku plussannut oli muistaakseni huolissaan, kun ei rinnoissa tunnu mitään. Pidin esikoisen kohdalla päiväkirjaa koko raskauden ajan ja sieltä vasta lueskelin, että itsekin oli siinä ihan alussa huolissani, kun rinnat oli vaan "normaalit". Mutta myöhemmin se arkuus kyllä tuli ja muistan miten piti suihkussakin varoa tissejä suihkuttelemasta, kun sattui! Eli ei huolta :)

ON tarkoittaa ilmeisesti "oma napa", jos olen oikein tätä salakieltä tulkinnut..?
Mulla siis kp24/28-36 ja ehkä dpo8.. Tein ovistestejä ja tuli se tumma viiva, mutta nyt olen alkanut epäillä, että olikohan vielä silloin kuitenkaan.. Ensi kierrossa aion testata vähän pidempään, että alkaa sitten haalenemaankin, niin ei tarvitse arpoa.. Eka kertaa oli nämä liuskat käytössä, niin ei vielä oikein ollut homma hallussa (pari muutakin sekoilua niiden kanssa oli, joista jo kerroinkin..)
Ihan selvää muutosta valkovuodossa en oviksen aikaan huomannut, mutta nipistelyä oik.alavatsalla oli useampana päivänä.

Oon käsittänyt, että oviksen jälkeen tulee ns. kuiva kausi heti, mutta mulla on kyllä valkovuotoa ollut koko ajan. Pienoinen ongelma on se, että mulla emättimen bakteeritasapaino heittää häränpyllyä heti, jos liian ahkerasti peittoja heiluttelee.. Eli tod.näk. kyse on siitä. Söin jo maitohappobakt.kuurin (Femiflor), mutta enpä tiedä oliko apua. Jos menkat alkaa, niin syön sitten yhden Flagyl kuurin niiden aikana, niin jospa se vaikuttaisi sinne ovikseen asti sitten. Ja sitten jos raskaus jossain vaiheessa alkaa, niin pitää varmaan jotain emättimeen laitettavia maitohappobakt. juttuja käyttää säännöllisemminkin.

Nyt vaan odotellaan vielä.. Aattelin rauhassa odotella tuonne 18. päivään ja jos ei siihen mennessä ole menkat alkanu, niin testaan. Ja seuraavaa kiertoa varten olen hieman sotasuunnitelmaa jo tehny; ajattelin kokeilla sitä greippimehua ja tehdä ovistestejä ilman sähläilyjä. Aloitin nyt jo kalaöljykapselit ja raskausajan vitamiinit ja jätin Histecin pois käytöstä. Mulla on Histec koko ajan käytössä allergiaoireisiin ja luin noin viikko sitten jostain netistä, että se voi vaikuttaa alkion kiinnittymiseen. Jätin sen heti pois ja yritän nyt sitten kärvistellä kirvelevien silmien ja vuotavan nenän kanssa..

Ei varmaan nyt kuulosta siltä, että olisin "tulee, jos tulee"-fiiliksellä, mutta voi kai sitä silti hieman tehdä olosuhteita otollisemmaksi :) Menkkojen alkaminen ei kuitenkaan ole katastrofi, vaan sit taas odotellaan seuraavaa mahdollisuutta.

Tuossapa tämän hetken kuulumiset.. Toivottavasti kukaan ei pahastu, kun en nyt teidän muiden asioita tässä hirveästi kommentoi.. Onnea kuitenkin kaikille helmikuussa jo plussanneille! Teitä taitaa olla jo ainakin 3? MeaMansikka, Sannuli ja Anu..?

Ja vinkkinä vielä, että suosittelen pitämään päiväkirjaa raskausajasta! Esikoisen kohdalla tietysti oli kaikki vielä niin jännää ja uutta, mutta sitä omaani kun lueskelin, niin ajattelin, että jotain ainakin kirjoittelen myös seuraavan raskauden aikana, jos mahdollisuus tulee. Mukava nyt lueskella ja sitten jos raskaus alkaa, niin katsoa miten samanlaisia tai erilaisia juttuja tulee vastaan..

Yritän tässä pikkuhiljaa aktivoitua lisää.... Palaillaan :)
 
Onnea plussanneet! :flower: Ihania uutisia!

Mä aioin vakaasti vain taustailla, kun menkat ei olleet alkaneet ja gyne sanoi reilu pari viikkoa sitten, että imetys näyttää vielä toimivan ehkäisynä. Toisin kävi: tänään on kp1/29?, yk1! 29 on kysymysmerkillä siksi, että tää tosiaan on eka kierto synnytyksen jälkeen, eikä ole mitään hajua, onko se samanlainen kuin silloin ennen. Mietinkin tuon lääkärikäynnin jälkeen, että ellei siellä just olis sanottu, että raskautta on ihan heti turha odotella, niin oisin voinu vaikka vannoa, että ovis oli pari päivää sen jälkeen.

Lapsiluvusta mun mielipide vaihtelee aina välillä: toisinaan ajattelen, että miten sitä toistakaan voi rakastaa näin paljon kuin ensimmäistä (vaikka toki tiedän, että ihan varmasti voi!) ja miten sitä jaksaa useamman kans(ku on jo näin vanhakin, oon kohta 30). Toisinaan taas oon sitä mieltä, että 3-4 lasta vois olla oikeinkin hyvin. No, hetki kerrallaan.

Haamuista, joita ainakin anu84 on testannut useammankin: mä en koskaan mitään muuta ton esikoisen kanssa saanutkaan. Pari päivää ennen ku menkat piti alkaa, alkoikin tuhruvuoto ja ajattelin, että kuukautiset on tulossa ihan normisti. Se väheni muutaman päivän päästä kuitenkin ja sitten testailin ehkä kolmena päivänä tuollaista haamua. :)

Rintojen arkuus ei varmaan tule ihan kaikille naisille raskausoireena, ite en ainakaan muista että olis ollu mitään ennen ku vasta sitten ku maito nousi... Tai sitten mulla on vaan harvinaisen lyhyt muisti! :D

Tsemppiä jokaiselle! Ihanaa päästä tositoimiin mukaan!





*muoks* Kystasta vielä sen verran, että mulla todettiin ekan raskauden varhaisultrassa n. 6x4 cm kysta munasarjassa ja käskettiin seurailla sitä. Se ei oo muuttunut nyt puolentoista vuoden aikana mihinkään ja on saattanu olla siellä ties kuinka kauan, lääkärit on olleet sitä mieltä, ettei sille tarvitse tehdä mitään, kun se ei kerran kasva ja olen näemmä tullut raskaaksikin siitä huolimatta. Hyvin harvoin se itsestään ilmoittelee mitenkään, ehkä pari kertaa on vihlassu sinä aikana kun olen tiennyt sen olemassaolosta. Oon kyllä kuullut kauhujuttuja siitä, kuinka paljon se sattuu, kun kysta puhkeaa, mutta en ajatellut ottaa siitä paineita kuitenkaan...
 
Viimeksi muokattu:
Onpas taas paljon tullut tekstiä, kiva että palsta on aktiivinen :)! Uusille tervetuloa :flower:!

Sannuli ja MeaMansikka on plussanneet, paljon paljon onnea!!! Ja anu84:n viivakin näyttää selkeesti punaista, kyllä se sieltä vahvistuu :).

annikselle ja muille ikäviä negoja/tätejä kohdanneille lohuthalit :hug:

Dokkarista on ollut puhetta, ite en vielä sitä päässyt katsomaan kun podin sinä iltana migreeniä, mutta jos uusinnan kanssa onnistais. Dokkarin tekijä on meille tuttu, melkein lähdettiin siihen itsekin mukaan, ekat kuvauksetkin tehtiin, mutta mies perui osallistumisen, ei halunnut arasta asiasta ihan niin julkista. Ehkä hyvä niin.

Lapsitoiveena meilläkin on ollut kaksi, mutta tuon ensimmäisen alulle saanti oli niin työn ja tuskan takana, että saapa nähdä. Yritetään nyt ainakin :). Pakkasessa odottaa muutama alkio, pitäis vaan saada rahat kasaan että olis varaa mennä ne eskimoiset sieltä kyytiin sulattelemaan. Kauhea ajatus, että lapsen saanti on rahasta kiinni... :|.

Raskausaikana olin hentunliisan tavoin seesteisempi kuin koskaan, tiedä sitten johtuiko siitä, että vuosien haave viimein toteutui, vaiko tasaantuiko hormonien vaikutuksesta muuten niin tulinen luonteeni... Valitettavasti muutos oli väliaikainen, imetyshormonit toikin jo esille sellaisen monsterin että huhhuh :D.

).( Viime yönä alkoi oviksen oloiset juilinnat ja vähän jo limaakin, kait se on illalla ryhdyttävä pupuilemaan, kiinnosti tai ei :D. Tikutellut en ole oviksia koskaan, omiin oloihin (ja hoitokierroissa ultraan) olen luottanut, aika hyvin mielestäni sen tunnistan ja tiedän myös jos en ole ovuloinut lainkaan. Tuossa muutama päivä sitten oli niin selkeitä muka-raskausoireita (pahoinvointi, rintojen arkuus, alavatsaturvotus, nippailut), että ihan nauratti - kuinka sekopäinen voi kuumeileva nainen ollakaan, kun heti tätipäivien jälkeenkin pitää olla raskaana :D...
 
Joo-o.. kyllä en tiiä, mutta kaks testiä tehty ja puhtaita negoja.. Kyllä tässä nyt vaan menkkoja odotan!! En vaan tajua tuota kokoaikaista kipua tuolla oikealla alhaalla... No mut jos sitte ens kierrosta vaikka pieni sais alkunsa!

Tästä lähin en tee yhtäkää testiä, eiköhän sen sitte huomaa kun maha alkaa kasvaa!! :D
 
Viimeksi muokattu:
MeaMansikalle sylin täydeltä onnea plussasta ja paljon tarrasukkia pienelle matkaan! :) <3

Tulin vaan pikaseen kyselemään että mitähän mun kropassa tapahtuu.. Onko teillä tullut oviksen yhteydessä ( siis en ole ihan varma onko ovis mutta voipi olla) Semmosta punertavan ruskeaa limaa vähäsen. Pelästyin että tätiläinen tulee uusintavierailulle, mutta näytti loppuvan yhteen paperiin vessassa käynnin yhteydessä.. :eek: En tiiä mitä tästä nyt ajatella. Googletin aiheesta mutta siellä oli vaan jotain kiinnittymisvuotohommia, mitkä ei oikein täsmää mun kp:eitten kanssa xD Noh kait se on vaan ooteltava miten käy
 
  • Tykkää
Reactions: MeaMansikka
Tulin päivittelemään ja täällähän on vilskettä!

Onnittelut Sannuli ja MeaMansikka! :heart:

Anu84
: :hug:

Omppuf: Mulla on ollut ja haluaisin kans tietää mistä johtuu! Mut voisko sulla olla kiinnittymisvuotoa, jos ovis on tapahtunut aiemmin jo?

Mun kroppa on ihan sekaisin kp 30 ja normaalisti 24-27. Taidan pistää stressin piikkiin. Tuu täti, tuu, pliis, tuu jo!!
 
Nöhville piti vielä vastata Lugeihin liittyen, niiden käytöstä on olemassa monenelaisia ohjeita. Mua ohjattiin käyttämään testipäivään (dpo 14) asti, negan tullen lopetettiin, ja sitten plussatestin jälkeen käytettiinkin vielä usean viikon ajan. Jotkut lääkärit neuvovat aina lopettamaan testipäivänä, tuloksesta riippumatta, ja teillä on ilmeisestin neuvottu vielä eri tavalla. Tiedä sitten mistä nuo erot johtuvat?
 
********Launatai 11.2.2012************




Mukana:



toiveikas84..................04/10...........kp3/31-33...yk7
tiipula......................tyttö 5/11.........kp3/29?........yk1
kiseliina................poika 02/04.........kp3/28........yk1
Miraaz..................tyttö 10/10..........kp5/28-48..yk5
äiti -07..................tyttö 07..............kp10/31.......yk1
murgu...................tyttö 3/10.........kp10/28-35.....yk3
Mememe.......................................kp11/29?.......yk2
kiukuttelija.....................1/11........kp13/32..........yk6
tähtitaimi.............Poika 06/10........kp14//28-31.....yk6
MeaMinnis.............01/08...............kp14/28-32.....yk5
Haavemamma........tyttö8/10..........kp15/29(30)....yk3
Nöhvi......................tyttö 7/10........kp16/25-26.....yk6
Omppuf...................tyttö11/10.......kp16/n.28.......yk10
Rusina2010...........tyttö 12/10 ........kp18/30-34...yk4
hentunliisa.............07/09...............kp19/24-28....yk3
Nopponen...............tyttö 6/08.........kp22/34?.......yk3
DsariaL.........................................kp23/23-30....yk6
diiselikissa.....................................kp25/36........yk2
Meliah...........................................kp25/25-29...yk5
MyDream...............poika 6/11.........kp26/31........yk2
pink...............................................kp26/28-36...yk4
Lumpe...................5/11..................kp28/28......yk2
annis_.............poika8/07.................kp30/28-30..yk6
Vili-Jonkka....................02/09..........kp31/?.........yk1
anu84...................poika 07/11.........kp31/35.......yk1
Katariine.................11/2009............kp32/?.........yk2
Icicle .......................6/11................kp41/?.......yk3
Taikamaailma........poika11/10.........kp47/28-32.yk6
Nasutin83.......................................kp48/?........yk1
Mami2009..............02/09................kp53/33-70.yk1
samaria..................2/10.................kp66/28-30.yk8
Heidi-80..................poika 08/08 ......kp71/26-30.yk1
kendra....................8/10.................kp76/?........yk5
salasein.................tyttö 9/09...........kp?/? .........yk1

TAUSTAILIJAT

NiQ tyttö 7/11
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Plussanneet:



Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4),MeaMansikka(yk3)
Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), Ranskis(yk1), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Anu En taho kuulostaa tylyltä, mutta ettei ois kuule joku tuulimuna :( Mä luulen nimittäin, että mulla oli joku vastaava viime kierrosta, oli selvät raskausoireet ja menkat reilusti myöhässä ja sitten tuli tosi runsas ja hyytymiä sisältävä vuoto. Luulen, että oli hyvin varhainen km. Mulla oli kanssa vatsa hyvin kipeenä, nipisteli ja nippaili.
 
Omppuf: Löysin nettineuvo -sivuilta tuollaisen tekstin:
"Ovulaatiovuoto: Osalla naisista ovulaation aikana ilmenee 1-2 päivän aikana niukka vuoto, joka johtuu estrogeenitason laskusta heti munasolun irtoamisen jälkeen."

Mulla on nyt about dpo9 ja pikkuhousunsuojassa oli sellasta ruskehtavaa tuhrua. Eilen illalla jo oli pyyhkiessä valkovuoto oudon väristä, mutta ei kuitenkaan selvästi veristä. Voiskohan olla sitä kiinnittymisvuotoa?
Mulla kyllä ennen menkkoja on nyt näissä ehkäisyn jälkeisissä kierroissa tullu pikkuisen pyyhkiessä verta pari päivää ennen menkkojen varsinaista alkua. Mut nyt ovistestin perusteella ei kyllä pitäisi vielä menkoista olla kyse.
(Esikoisen kohdalla ei ollu mitään kiinnittymisvuotoja.)

Jospa siellä nyt tapahtus jotain.. :)
 
Nonii.. kuulostaa kyllä tuo ovulaatiovuoto kaikista todennäköisimmältä kiertopäiviin verrattuna (eiliseen se jäi) nyt tänään kp 15, joten tuskin voi kiinnittymisvuodosta puhua näillä päivillä. Jännä ei mulla ennen ole mitään tuommosta tullut :eek: Ompahan jännäiltävää sitten taas loppukuuks vaikka tuskin se nyttenkään tärppää :D
pink: Sun kohdalla ajattelisin heti kiinnittymisvuotoa kun kp:kin on sitä luokkaa :) Onnea matkaan!

Nimiasiaa: Ootteko miettiny nimiä tulevaisuudelle? Minä tässä muutama päivä sitten löysin ihan täydellisen nimen pojalle! Niin ei malttais oottaa :D Tytölle nimikin on jo kauan sitten mietitty. Meidän esikoinenkin sai nimensä kun oli tuolla ajatuksissa melkein kolme vuotta ennen syntymää (On siis nimeltään inka):D Minkälaisiin nimiin olette ihastuneet?
 
Onpas täällä ollut vilkasta! :)

Tervetuloa uudet ja hurjan paljon onnea plussanneille! :)

Yrityksen kertomisesta: äidilleni mainitsin ohimennen muutama kuukausi sitten, että toinen saisi tulla jos on tullakseen. Ja parille kaverille olen myös vihjannut siihen suuntaan.. Äidille tosin ei olisi pitänyt kertoa, joka kerta kun kylässä käydään (jos on ollut taukoa) niin äiti hyvin vaivihkaa vilkuilee joko on maha kasvanut yms. Kerran menin vähän löysempi paita päällä niin jo alko kysely että ollaankos sitä siis raskaana vai. Huoh.

Raskauden aikana en huomannut mitään eroa "normaaliin". Ja miehenkin mielestä olin ihan samanlainen kuin ennenkin, ei siis mitään kiukutteluja tms. Nyt yritysaikana on tosin tullut kiukuteltua enemmän, siitä tuo nimimerkki ;)

Nimestä: mulla on mietittynä sekä tytölle että pojalle nimet ja sitten vielä yksittäisiä nättiä nimiä pitkä lista.. jos ei tulokas näytäkään nimeltään, niin on sitten vara valita uusi ;)

On taas jääny vähän vähemmälle kirjottelu, kun on kiirettä pitänyt. Meillä on tässä nyt muutto päällä, siivoilu ja pakkailu vie lähes kaiken ajan.. Ja sitten vielä pojan yöheräilyt verottaa.. Ei olla edes peittoja keretty heilutella, taitaa tämä kierto mennä harakoille.. :/ Mutta nyt poika heräsi taas, täytyy mennä..
 
sannuli ja MeaMansikka Onnittelut molemmille :heart:

Omppuf Nimiä en ole vielä osannut miettiä, ja tuntuu että
se mikä oli esikoisen aikaan ajateltu mahdolliselle pojalle,
ei enää iske. Ja tytölle oli vain se nyt käytössä oleva ajatuksissa. Mietintämyssyyn laitettava tämä nimiasia siis. Tsemppejä jännäilyihin sinulle
loppukiertoon :)

Pink Minäkin veikkaisin kohdallasi kiinnittymisvuotoa. Ompas jännät paikat sinulla, toivotaan sitä parasta :popcorn:

katariine Oletko testaillut? Jos et, niin toivotaan ettei täti tulisi laisinkaan ;)

tähtitaimi
Tsempit oviksen höydyntämisiin :D

Tiipula Kiva että pääset tositoimiin :)

kiseliina Tervetuloa :wave:

diiselikissa Peukutuksia sinne kovasti, hyvältä oireet kuulostaa :popcorn:


Täällä tänään kp1/23-29 ja yk 6 aluillaan. Kierto nyt sitten heitti häränpyllyä tälläkertaa toiseen suuntaan, ja menkat alkoi näinkin aikaisin. Luteaalivaihe 10 päivää.. Rumasti sanottuna vähän vituttaa.
 
meliah Pahoittelut tädistä ja lyhyeksi jääneestä luteaalivaiheesta :hug: Ja kiitokset tsempityksistä, välillä tuntuu että silkalla sisulla menee petipuuhatkin :D...

Pink Kuulostaa kiinnittymisvuodolta, peukkuja peukkuja!

Omppuf Suht samoissa päivissä mennään, täällä ilman vuotoja ja tuhruja, jännäillään yhdessä :) Nimistä, meidän poju sai Lappi-aiheisen nimen, kun isänsä on sieltä kotoisin, jotain samansuuntaista olis mietinnässä mahdolliselle seuraavallekin.

Katariinen testailut kiinnostaa täälläkin?

anulla ristiriitaiset tulokset jatkuu?

kiukuttelijalle tsemppiä muuttoon!

Täällä pupuillaan vaikka väkisin, selviä ovisoireita on...
 

Yhteistyössä