<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Omppuf syön lisäks teroluteja sit kp15-24. Tosin alotan ne yleensä oletetun oviksen jälkeisenä päivänä,esim tässä kierrossa kp17 alotin. Vois kyllä kokeilla ilman terolutejakin ainakin yhden clomikierron. Viimeks kun raskauduin niin olin syöny 4 kiertoa clomit+terolut yhdistelmää ja sit raskauduin seuraavasta kierrosta kun ei ollu kumpiakaan käytössä, mutta ne kyllä sen avun toi, kun ovulaatiota mulla ei luomusti käsittääkseni tapahdu ollenkaan :) Clomithan käsittääkseni jää vaikuttamaan ainakin vähäks aikaa vaikka pitäskin taukokierron..
 
Nöhvi
Huhheijaa, vihdoinkin pääsi viettämään omaa aikaa :)

miraaz: pahoittelut tädin vierailusta :hug: Uuteen nousuun!

Mememe: Kiva jos siellä on jo parempi mieli :) Kyllä se helpottaa kun tädistä pääsee eroon ja uuteen yritykseen!

Meidän lähipiirissä yrityksestä tietää muutama ystävä ja olihan se äidillekin kerrottava :) Kovasti odottavat lisää lapsenlapsia... Eli avoimemmin kerrotaan kuin esikon kohdalla.

rusina: no teillähän oli oikein onnistunut kehityskeskustelu :) Hmm. onhan täällä tullut säännöllisesti vastaan tarinoita valemenkoista, joten koskaan ei voi tietää :)

Tervetuloa äiti -07 :wave:

Annis ja Anu: niin kauan kuin ei ole menkoja on toivoa! Toivotaan että ne negat vaihtuisi vielä plussiksi!

Omppuf: meni tuo dokkari valitettavasti ihan ohi, höh. Ja seuraavaksi raportti oman navan ympäriltä:

Lääkärissä käyty ja olipas kertakaikkisen mukava lääkäri :) Ultrasi paikat - kohtu sekä munasarjat yms. näytti normaaleilta. Tiesi kertoa että tässä kuussa ovuloin oikealta puolelta ja johtofollikkeli 12mm, meinasi että joitain päiviä vielä kestää ovikseen. Luteaalivaihetta sain tukemaan Luget (huiiiii apua, jännittää kaikki tuollaiset). Totesi mm. että puoli vuotta on lyhyt aika vauvan yrittämisessä ja kuitenkin olen todistetusti onnistunut raskautumaan näinkin vähän aikaa sitten. Muutenkin mun tilanteeseen voi vaikuttaa sekin että lopetin imettämisen vasta muutama kk sitten (tosin kesällä se jo hiipui vähälle)... Lääkäri käski ottamaan rennosti :D Hih, sitähän voi yrittää.... Toivottavasti ei pitänyt ihan sekopäisenä, kun melkein hengästyin kun papatin kysymyksiä/huolia/murheita :D Luteaalivaiheessa piti 11 päivää jonain rajana, mutta ei kuitenkaan ollut kovin huolissaan kun kerroin että viimeiset kierrot se on ollut 10... no kirjoitti nyt kuitenkin luget, josko niistä olisi jotain apua. Mitähän muuta....? Nyt ei liiku päässä mitään, joten ehkä jatkan jutustelua toisen kerran.
 
Tervetuloa äiti-07 joukkoon mukaan! :)


Nyt ei jaksa kuin omanapailla. Jos huomenna sitten lueskelis paremmin teidän kirjoituksia :) Täällä siis kp 42 meneillään ja edelleenkään ei menkoista tietoakaan. Testi ois tarkoitus käydä ostamassa loppuviikon aikana. Meillä on nyt ollut monta päivää yövieraita niin on mukavasti kiirettä ja ei ehdi stressaamaan omaa tilannetta niin paljoa :) Viime yönä näin vaan kummallista unta. Unessa kesken kotitöiden multa hölähti yhtäkkiä verta oikein reilusti lattialle hyytymien kera. Mitähän toikin mahtaa viestiä? Väkisinkin miettii tota unta :O En meinaan ole aikoihin nähnyt mitään unta liittyen raskauteen tms.
 
tuo eilinen dokkari meni multakin ohi. sisko kertoi juttuja siitä puhelimessa tänään ja mulla vaan kyyneleet valui pitkin poskia=) on vähän tunteet pinnassa asian tiimoilta:D

me ei olla kerrottu vielä kelleen yrittämisestä. aika usein tulee kysymyksiä, että millonkas toista on tulossa. oikeastaan vasta nyt, kun yritys tuntuu pidentyvän on tullut tarve kertoa jollekin, että mitä tässä oikein puuhaillaan. ja läheisiä kyllä on kelle vois kertoo, mutta jotenkin se on niin vaikea sanoa ääneen.

Nöhvi oi, jännittävää!! ja kuinka hienoa, että kaikki näytti ultrassa hyvältä!! ja eihän toi puoli vuotta mikään pitkä aika ole, mutta tässä vaiheessa alkaa tuntua, että se rennosti ottaminen on aika mahdotonta:D täytyy kyllä sanoa, että hyvä ja empatiakykyinen lääkäri on kultaakin kalliimpi=)

sitten vielä sellainen seikka, että onko teillä kellään kokemusta munasarjakystasta? muistin juuri, että vuonna 2007 sellainen pieni havaittiin alkuraskauden ultrassa (rv 7), mutta sen jälkeen kukaan ei siitä enää puhunut. tapaavatko itsestään lähteä pois vai tarviikos niille jotain tehdä? ja se kaikista tärkein, mahtaako vaikuttaa raskautumiseen?
 
Anu84 tsemppiä sinne,toivottavasti vielä nega muuttuu plussaksi. Niin pitkään on toivoa,kunnes täti kurvaa paikalle :)

mememe;ite ainakin tilailen kotitesti.fi sivustolta ovistestit. En tiedä onko ne ihan tilastovoittajia toimivuudeltaan,mutta ainakin tarpeeks hyviä mun käyttöön. Vaikka en edes usko,että ovuloin ilman lääkkeitä., Toivon vain niin ;)

Saraheinä: Onnea plussasta. Paljon tarrasukkia ja kaikkea mukavaa mukaan matkalle :)

Lapsiluvusta. Mies tahtois 4. Ite oon kallistumassa samaan suuntaan,mutta katotaan nyt miten tämän kakkosenkaan kans käy. Jospa tämä olis helpompi,kun ekassa kesti omasta mielestä pitkään (2v)

Raskauden aikana olin tasainen ja tylsä :D Kuten aina. Tai ehkä en mä tiedä. Mieheltä jos kysyis,niin se vois olla eri mieltä.. Mutta en mielestäni muuttunu suuntaan jos toiseen.. Katotaan sitten,jos ootan tyttöö.. Onkohan se paikkaansa pitävä tieto,että tyttölasten odottajat on kiukkusempia,kun on enemmän hormoniakin?

NiQ Laitan sinnepäin menkkapuhureita,jotta pääsisit vauhtiin :D tietysti se plussa olis parempi. :p

Meillä ei toisen yrityksestä tiedä oikeestaan,kun mun paras kaveri.. Ja on kait sitä tullu lipsauteltua monellekin

Omppuf Katoin se dokkarin joo ja itkua tuhersin monta kertaa! Oli kyllä hyvä! :) Lisää kiitos.

Annis Älä vielä,heitä se kirves kaivoon vasta täti tullessa :p

Miraaz: saanko kysyä,että miks terolutit on clomien lisänä,kun mulle ainakin määrättiin pelkät clomit edelliseen raskautumiseen.. ?? Vaiko onko sulla terot ihan koko ajan clomien rinnalla?

ON: Ovistestit tulleet ja niitä ahkerasti kokeiltu. Harmi vain,että ovistestin haamuja ei lasketa.. Tosin,tänään pikkasen vahvempi haamu kuin eilen.. Että katotaan miten käy.. :D Ei muuta..
 
Taiska87 Söin teroja jo ennen clomeja kiertojen säännöllistämiseksi. Kun menin uudelleen lääkärille ja hän määräsi clomit, käski hän myös jatkaa terojen syöntiä, ja kun kysyin siitä niin sanoi että ei niistä ainakaan haittaa ole, että tukee jopa sitä alkavaa raskautta? Oon kovasti koittanut googletella ja osa lääkäreistä määrää clomit ilman teroluteja ja osa sitten kummatkin yhtäaikaa.. Aattelin kokeilla kyllä ilman teroja, jo ehkä tässä kierrossa. Osaatko muuten sanoa voiko noista teroista olla sitten haittaa clomien kanssa? Hankalia nää asiat :D
 
Diiselikissa & Nöhvi Ihanaa olla kaivattu! :heart: Teillä ei ole nyt muuta mahdollisuutta kuin tulla pikapikaa perässä tuonne odotuspuolelle, että voidaan taas yhdistää voimamme. ;) Lokakuisissa on hyvin tilaa vielä!

Nöhvi Ihanaa, että lääkärissä käynnistä oli hyötyä! Eikös olekin aika hauska kuulla tuo ovulaation tilanne ultran avulla? Ei tarvitse arvuutella vaan ankarasti nyt heilutella peittoja pari päivää. :) En ollenkaan usko, että lääkäri piti sua neuroottisena. Luulen, että gyne on tottunut siihen, että lastenteko herättää naisissa suuria tunteita, eikä ole moksiskaan vaikka puhua pälpätit. :) Toivotaan, että tämä olis se tärppikierto teille!

Mulla oireet vaihtelee päivittäin. Olisin niin onnellinen, jos oksentaisin 24/7! Se ainakin tarkoittais, että jotain tapahtuu masussa. Nyt raskausoireena lähinnä palelu, ajoittainen etominen ja ankara v*****s. :D Rinnoissa ei mitään erikoista, mikä huolestuttaa vähän. Mutta jos ensi viikon ar-ultrassa selviää, ettei vauvaa tulekaan, niin sitten ei auta kuin keräillä taas itsensä kasaan ja yrittää uudestaan.

Koko poppoolle plussarikasta helmikuun jatkoa! Palailen taustalle kuvittelemaan raskausoireita... :stick:
 
Onko se viivanpaikka testissä punertava??? Ei hitto.. tänä aamuna tuli postis testit ja siinä oli et 10min kuluttua tarkistettava tulos, niin meni ehkä 15min niin taas tuli punainen hailakka viiva... Mutta jos se vaan on viivanpaikka???? Ei hitto!!!
 
_Lumi_ Tsemppiä ar-ultraan, toivotaan että kaikki on hyvin :heart:

taiska87 Oviksenbongausintoa toivottelen! Minä taisin hurahtaa
ihan täysin tuohon ovistestaukseen, kun sitä ekan kerran tässä kierrossa kokeilin. Vai liekkö kohdallani kyse siitä, että on mukavaa edes joskus saada plussa testiin, kun ei kerta raskaustestiin, niin sitten ovistestiin edes :LOL:

annis_ Minulla ei ole henkilökohtaista kokemusta kystista, mutta
muistelen lukeneeni että suurinosa kystista on hyvänlaatuisia
ja ne katoavat itsestään. Joissain tilanteissa ne saattavat ruetakkin kasvamaan ja sitten ne pitäisi ilmeisesti leikata. Voisin kuvitella, että jos kohdallasi ei ole asiasta sen enempää enää puhuttu, kysta on hävinnyt itsestään siihen seuraavaan ultraan mennessä. :)

Toiveikas84 Voi harmi :hug:

Nöhvi Tosi mukavalta kuulosti lääkärireissusi. On varmasti helpottavaa kuulla että kaikki on hyvin, nyt voi sitten hyvillä mielin jatkaa yrittämistä :)

Omppuf Oi, ihanalta kuulostaa teidän pikkutyttö, miten nukkea hienosti syöttää ja hoitaa. Selvästi isosiskoainesta :heart: Toivon niin sinulle plussaa pikemmiten, nyt olisi teidän vuoro!

äiti-07 tervetuloa :wave:

rusina2010 Kiva kun tulit takaisin ja upeaa että saitte miehen kanssa puhuttua asiat :hug:

Mememe Minä olen aika avoimesti kertonut yrityksestä, niin kuin tein esikoisen kohdallakin. Varsinkin kun yrityskiertoja rupesi silloin kertymään
jo liiaksikin, minulle oli helpompaa että lähipiiri tietää tilanteesta, ja ajattelin kertoa tästä pikkukakkosen yrittämisestäkin.

miraaz Pahoittelut tädin tulosta ja tsemppiä uuteen kiertoon, josko tämä olisi The Kierto kohdallasi :)

MeaMansikka Täällä ilmoittautuu toinen raskausajan monsterihirviö, jonka miehellä taitaa olla huono muisti, kun ei osaa kauhulla odottaa minkälaista vuoristorataa sitä olisi taas tiedossa, jos JOSKUS onnistun raskautumaan :LOL:

saraheinä Suurensuuret onnittelut plussasta :heart:

En nyt kerennyt kaikille kommentoida, mutta pahoittelut tädin kohdanneille, tsempitykset piinapäiväläisille ja plussatuulia kaikille ihanaisille!


Täällä odotellaan menkkoja, ei niin mitään oloa raskautumisesta, menkkaoloja sitäkin enemmän, höh.
 
anu KUVA, KUVA, KUVA!!! mulla ei ole ikinä viivanpaikkaa näkynyt, mutta ymmärtääkseni se ei ole ainakaan punaisen värinen:) ja semmoisenkin ole tainnut kuulla, että noissa herkissä liuskoissa ei tuota viivanpaikka ongelmaa olisi.. korjatkaa viisaammat jos olen väärässä:D
 
Anu, onpa jännää:) jos se viiva/haamu on jo monessa testissä näkynyt niin luulishan sen jotain tarkottavan... Aiotko käydä terv.keskuksessa/neuvolassa?

Kai mut sais jo siirtää plussanneisiin, pääseehän sieltä sitten takaisin jos jotain käy. Varmaan täällä käyn silti kurkkimassa=)

Plussatuulia lähettelen teille kaikille++++++++++:whistle::heart:

Siskolle kerroin jo kun on itsekin raskaana, muille kerrotaan vasta kun huomaavat. Katsotaan kauanko pysyy salassa, mulla on kohtu edessä ja oon niin lyhyt että viimeksi rv13 olis ollu jo kaikkien arvattavissa, tosin sillon oli kesä. Nyt aion piilotella mahaa ainakin huhti-ehkä toukokuuhun asti.
 
mulla on nyt 28/30-35... Mä yritän saada kuvaa!! Kyllä mä ens viikolla verikokeis jos ei mitään tapahdu!!
Ja valkkaria tulee ihan älyttömästi , ja yhtenäinen särky tuolla oikealla alhaalla!!!!!
 
Viimeksi muokattu:
jatkan edellistä, siis punaista ei pitäis näkyä jos siellä ei mitään olisi. Mulla näkyy tämä ulosanti olevan hieman huonoa.:ashamed: Toivottavasti ette saa kovin pahasti vääriä käsityksiä...Itseänikin vähän jo jännittää kun on kp26/26. Ei menkkoja eikä kyllä oireitakaan, ainoastaan vasemmalta alamahasta on jo monta päivää nykiny omituisesti ja muutaman kerran aika kovasti. Mulla on kyllä vaikea endometrioosi joka kans tuo omat kipuilunsa.
ANNIS_ Myös mulla on joskus ollu munasarjassa (vasemmalla) kuulemma kysta mutta ei sitä sitten myöhemmin enää ollut ja sanoivat ainakin silloin että voivat häipyä itsekseen.
 
********Torstai 9.2.2012************




Mukana:


kiseliina................poika 02/04.........kp1/28........yk1
Miraaz..................tyttö 10/10..........kp3/28-48..yk5
äiti -07..................tyttö 07..............kp8/31.......yk1
murgu...................tyttö 3/10.........kp8/28-35.....yk3
Mememe.......................................kp9/29?.......yk2
kiukuttelija.....................1/11........kp11/32..........yk6
tähtitaimi.............Poika 06/10........kp12/28-31.....yk6
MeaMinnis.............01/08...............kp12/28-32.....yk5
Haavemamma........tyttö8/10..........kp13/29(30)....yk3
Nöhvi......................tyttö 7/10........kp14/25-26.....yk6
Omppuf...................tyttö11/10.......kp14/n.28.......yk10
Rusina2010...........tyttö 12/10 ........kp16/30-34...yk4
hentunliisa.............07/09...............kp17/24-28....yk3
Nopponen...............tyttö 6/08.........kp20/34?.......yk3
DsariaL.........................................kp21/23-30....yk6
diiselikissa.....................................kp23/36........yk2
Meliah...........................................kp23/25-29...yk5
MeaMansikka..........tyttö 7/10..........kp24/27-29...yk3
MyDream...............poika 6/11.........kp24/31........yk2
pink...............................................kp24/28-36...yk4
Lumpe...................5/11..................kp26/28......yk2
annis_.............poika8/07.................kp28/28-30..yk6
Vili-Jonkka....................02/09..........kp29/?.........yk1
anu84...................poika 07/11.........kp29/35.......yk1
Katariine.................11/2009............kp30/?.........yk2
Icicle .......................6/11................kp39/?.......yk3
toiveikas84..................04/10...........kp44/31-33.yk6
Taikamaailma........poika11/10.........kp45/28-32.yk6
Nasutin83.......................................kp46/?........yk1
Mami2009..............02/09................kp51/33-70.yk1
samaria..................2/10.................kp64/28-30.yk8
Heidi-80..................poika 08/08 ......kp69/26-30.yk1
kendra....................8/10.................kp74/?........yk5
tiipula......................tyttö 5/11..................
salasein.................tyttö 9/09...........kp?/? .........yk1

TAUSTAILIJAT

NiQ tyttö 7/11
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Plussanneet:



Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), Ranskis(yk1), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)
 
Viimeksi muokattu:
Ihan uskomatonta MÄ TEIN TÄNÄÄN POSITIIVISEN RASKAUSTESTIN!!!! Tai siis kolme ;) Ihan äimän käkenä kun meillä on miehellä se oligoteratozoospermia... mä en ymmärrä!!!

anu: sähän olit kans heinäkuisissa niinkuin mäkin? Aika hauska yhteensattuma että sielläkin on vähän samoja tunnelmia kuin täälläkin... ;)

Sannuli 4+5 :D
 
ONNEA sannulille!! :) Ihana että niitä plussia tällekkin kuulle alkaa tulemaan :popcorn:

Ja anulle jaksamisia piinailuun ja paljon viivojen vahvistumista :)

Napailu pääosassa tänään: Ällöä, limaista oli tänään :eek: *kylmiä väristyksiä* Ajattelin että tämä tukee mun ovisteoriaa. Ja koska oltiin hommailtu viimeksi kp 11 niin meinasi ihan paniikki tulla kun ei yhtään ole tässä petipuuhat huvittanut :( Melko pakopullaa tuo oli tänään, mutta TILAISUUTTA EI HUKATA :D Ihan sama vaikka kuinka monella olis raskaus alkanu "ressaamatta" niin kyllä meillä tuo esikoinenkin stressin alla sai alkunsa. Toiveita siis on ;)

Plussia kaikille! (ei niitä oransseja palloja vaan raskaustestiplussia) <3
 

Yhteistyössä