<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Onnitteluja Anulle, toivotaan että kaikki menee hyvin. :)

NiQ, sulle toivon että oli kiinnittymisvuotoa. Mikä olisikaan parempi ettei menkkoja ollenkaan ja sitten tulikin jo raskaaksi eikä taas pitkään aikaan menkkoja. ;)

Me ollaan lähdössä tulevana torstaina hiihtoloman viettoon Wieniin miehen kanssa, pidennetylle viikonlopulle. Kutulomalle, niinkun mies sanoo :D Meillä on ollut tää kierto pelkkää takkua. Mökötän ihan typeristä asioista miehelle ja sitten käynkin nukkumaan. Ja sitten kun mulla on haluja niin miehellä on päivystykset ja hälyjä tulee koko aika. :D Seksiä meillä ollu ehkä 3 kertaa koko kierron aikana. Mutta jos sitten ens kierrossa. :)

Muutenkin mulla on jotenkin niin syyllinen olo, etten ole vielä raskaaksi tullut, vaikka esikoinen ja se keskenmennyt raskaus tärppäs ilman suunnitteluja. Tuntuu, että mies toivoo tätä raskautta paljonpaljon enemmän ku minä, ja että oon ihan huono, kun en pysty sille olemaan mieliksi ja tulemaan raskaaksi. Siis tottakai minäkin toivon raskautta, mutta en haluais tästä mitään pakkopullaa, oon kuitenkin niin onnellinen esikoisestakin jo :heart:

No, toivotaan että "kutuloma" auttaa ja saa molempien ajatukset pois vauvanteosta, ja voidaan oikeesti vaan nauttia toisista!
 
********Sunnuntai 26.2.2012************




Mukana:


Taikamaailma...poika 11/10..............kp4/27-32.......yk8
MeaMinnis................01/08..............kp5/25-28.......yk6
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp7/30............yk4
Vili-Jonkka................02/09..............kp7/38...........yk2
diiselikissa.......................................kp8/33...........yk3
Omppuf............tyttö 11/10..............kp8/28-36......yk11
Katariine................11/09...............kp11/24-37......yk3
ciili........................09/08...............kp11/??............yk?
MyDream..........poika 06/11...........kp12/30............yk3
pink.............................................kp14/28-36.......yk5
Lumpe...................05/11..............kp16/28............yk3
annis_..........poika 08/07...............kp16/28-30.......yk7
Meliah...........................................kp16/25-29.......yk6
tiipula............tyttö 05/11...............kp18/29?..........yk1
kiseliina.........poika 02/04...............kp18/28............yk1
toiveikas84............04/10...............kp19/31-33.......yk7
Miraaz...........tyttö 10/10...............kp20/28-48.......yk5
Emiliainen......tyttö 02/11...............kp21/26-29.......yk4
Icicle ....................06/11...............kp22/30-35.......yk4
äiti -07................tyttö 07..............kp25/31...........yk1
murgu............tyttö 03/10..............kp25/28-35......yk3
Aura08...................12/08..............kp26/31-33......yk 2
Mememe.......................................kp26/29?.........yk2
kiukuttelija..............01/11..............kp28/32...........yk6
tähtitaimi........poika 06/10..............kp30/28-31......yk6
Nöhvi...............tyttö 07/10............kp32/25-26.......yk6
Rusina2010.......tyttö 12/10 ...........kp34/30-34......yk4
Nasutin83......................................kp63/?.............yk1
Mami2009.................02/09.............kp68/33-70......yk1
samaria....................02/10..............kp81/28-30.....yk8
Heidi-80...........poika 08/08..............kp86/26-30.....yk1
kendra.....................08/10..............kp91/?............yk5
salasein...........tyttö 09/09...............kp?/? .............yk1

TAUSTAILIJAT

NiQ tyttö 7/11
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Pauki
Plussanneet:



Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Anu84(yk1)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), Ranskis(yk1), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)
 
NiQ Kiinnittymisvuodolta tuo kuulostaisi, peukut pystyssä!

Meliah Nyt jos koska on oikea aika pupuiluun :D Eli peitot heilumaan oikein urakalla!

emiliainen Ihanaista kutulomaa teille ;)

rusina N0? Uutisia? :)

Asumisesta on ollut puhetta, meillä on 160v vanha hirsitalo maalla, jota on rempattu rakkaudella ja hartaudella jo useamman vuoden. Esikolla on periaatteessa oma huone, mutta meidän makkarissa nukkuu vielä, eikä kiirettä pois ole, kun nukutaan tällä järjestelyllä kaikki niin hyvin. Yläkerta on vielä remontoimatta, sitten jos/kun lapsiluku lisääntyy, on tarkoitus sinne lisää makuuhuoneita väsätä.

Tupakoinnista Kylläpä mulle on naurettavan suuri helpotus, etten ole ainoa joka vauvahaaveista huolimatta ei ole pystynyt lopettamaan... :ashamed: Raskauduttuani esikosta lopetin tietysti, ja imetyksen loppumisenkin jälkeen onnistuin pysymään puolisen vuotta erossa paheesta. Mutta tuossa viime joulukuussa oli stressiä ja murhetta, joten niinhän se repsahtaminen tapahtui, eikä nyt tunnu lopettaminen onnistumaan, ei sitten millään... : / Kovasti toivon sitä plussaa, josta saisi tarvittavan motivaation.
 
Moi!
Sain luettua itteni ajan tasalle palstan kuulumisista ja täällähän on plussailtu ihan urakalla, varsinkin Anu84 on ollut tulisilla hiilllä. Onnea sinulle ja kaikille muillekin plussanneille!
Täytyi todeta sama, kuin OmppuF (muistaakseni) että aika lyhyillä yritysajoilla on suurin osa plussannut.

Emilialainen pääsee reissuun-ihanaa!

Usealla on myös jännät paikat testailua ootellessa, täällä pidetään peukkuja!

Tähtitaimen talo kuulostaa upeelta..tykkään vanhoista taloista. Paljon tietysti on laitettavaa, mutta tunnelma niissä on jotenkin...erilainen, ehkä koska remontointiin käytetään verta, hikeä, aikaa ja paljon rakkautta.=)

Asumisesta on ollut puhetta ja lapsiluvusta..nyt ainakin..

Meillä omakotitalo maalla, esikoinen on nukkunut ihan ekasta kotipäivästä alkaen omassa huoneessaan, sitä ollaan sitten mietitty, että miten tekisi toisen suhteen, kun hällekin olisi oma huone, mutta toisaalta ois vielä toistaiseksi kiva pitää se työ/vierashuoneena...että siirtäisikö vauvan samaan huoneeseen esikon kanssa vai nukkuisiko se meidän huoneessa, kunnes yöt rauhoittuu ja sitten isosiskon kanssa samaan...no...ennenaikaista pohdintaa.

Lapsitoiveena alunperin oli yksi. kummallakin. Mutta nälkä kasvaa syödessä. Ei toki ole maailman loppu jos toista ei tulisikaan, kun "tavoitteeseen" ollaan kuitenkin päästy...mutta ei heitetä kirvestä kaivoonkaan..onhan tässä ehkä vielä aikaa ennen vaihdevuosia =)

Tää kierto on ollutkin sitten vähän erilainen. Yleensä niitä oireita on joka kierrolla ollut enempi ja vähempi...joku tuossa jo totesikin aiemmin, mitkä EI hänen kohdallaan ole oikeita oireita...ja niinpäin ois varmaan helpompi tehdä itekin lista. Mutta tässä kierrossa oireita ei oo..ei oo kipeet rinnat, ei äklötä, ei yhtään mitään...että tjaa..en sano mitään enkä arvuuttele.
Onneksi on ens viikonlopuksi tulossa vieraita, niin ei niiden aikaan kehtaa alkaa testailemaankaan, joten pakosta menee alkuviikkoon ja sitten se täti ehkä jo ehtii ihan omia aikojaankin tulla kylään, jos on tullakseen.
 
Nöhvi
Jostain syystä en saa tähän boldauksia yms? No tämä viesti tulee nyt sitten näin....

Anu: voisko mitenkään olla mahdollista että silloin kun ekaksi sait ovisplussan, niin ovista ei tapahtunutkaan - kroppa yritti ovuloida mutta syystä tai toisesti ei onnistunut. Ja kun raskaustestit haamuilivat, niin oli oikea ovis. Täältä palstoilta olen lukenut, että joillain r-testit reagoi ovikseen. No oli miten oli, niin plussa se nyt kuitenkin on :D

NiQ: toivotaan että oli kiinnittymisvuotoa

emiliainen: mukavaa kutulomaa :)

icicle: oireettomuus voi olla oire ;)

galluppiin vielä sen verran, että meillä esikko on nukkunut noin vuoden ikäisestä omassa huoneessa (tosin joka yö melkein jossain vaiheessa siirtyy kainaloon tuhisemaan). Jos joskus saadaan kakkonen, niin nykyisestä työhuoneesta tehdään lastenhuone. Totta muuten että täällä tuntuu monelle tulevan plussa suht nopesti - oma yk6 tuntuu hurrrrrrjan isolta, vaikka ei se kuulemma vauvaprojekteissa ole. Hih, kuulostan ihan marttyyriltä (se tuli semmoisella väpättävällä äänellä) ;)
 
Aurinkoista päivää kaikille!! :)

Asiasta metsikköön, mielipiteitä kaivataan. Mulla olis nyt menossa kp21 ja luulen että ovis oli tuossa kp15 tienoilla jos analysoin omat tuntemukset oikein. Nyt on alkanu tulla ihan hirveesti valkkaria, en oikeen tiiä mistä johtuu. Ehkäsyä siis ollaan käytetty, mutta myös välillä vähän aikaa saatettu "kokeilla" paljaalla. :ashamed: Kierron pituudesta ei vielä tietoa kun täti on käynyt vasta kerran nyt imetyksen jälkeen. Ja yritystähän meillä ei vielä varsinaisesti ole tällä hetkellä.

Täällä alkaa itsekin kuvittelemaan kaikenlaisia oireita ym. kun palstalla viihtyy niin hyvin! :) No, sovellun ainakin hyvin joukkoon!! :D

Niin joo, tuosta lapsiluvusta. Meillä se taitaa jäädä kahteen jos sen toisen joskus haikara tuo. Itse voisin ajatella jopa kolmea tai neljää (itelläni on monta sisarusta), mutta mies kallsituu tuohon kahteen.
 
NiQ
Jos mä olisin Anu niin mä varmaan soittaisin neuvolaan että tekisi kaksi lähetettä verikokeisiin, toinen mahd pian ja toinen sit siitä 4-5 päivän päähän. Näkee että nouseeko se istukkahormoni niin ku pitää. Ja varmasti myös peruisin sen ar-ultran, sillä jos ootkin vasta jollain 4+ viikolla raskaana kuten digi näyttää niin se ar-ultra on täysin turha :( menee vaan yksityiselle rahat hukkaan. Tuosta istukkahormonin veritestistähän sen näkee sitten että missä mennään. Mut tietty esim. uus digitesti viikonpäästä voisi antaa mielenrauhan (paitsi mulle silloin kun se takkusi aika kauan siinä "raskaana 1-2" ja meitsi oli ihan paniikissa :D Mut joka tapauksessa toivotaan Anu parasta! :)

ON: ei oo näkyny enää veriviiruja. Mut alamahaa juilii...
 
Jee tänään o-testiin tuli tasapaksut viivaset! Toivottavasti huomenna vieläkin paksumpi!! Oon testannu keskipäivästä aina samaan aikaan :) Hullua tämä kiertohommeli nyt. Ainiin raskaana en ole kun on semmoinenkin testi aamulla tullut tehtyä kun itsekkin vähän epäilin aikasta ajankohtaa. R-testi oli tyylipuhdas nega ilman tulkinnan varaakaan (vaikka toki siihen olisi voinut tussilla piirtää toisenkin viivan jos olis huvittanu ;D)


Ihanaa minä (luultavasti) ovuloin tässä kierrossa!!! :) Odottelempa nyt sit miestä töistä ja yöllä sitten... tiiätte kyllä
 
Viimeksi muokattu:
Niq tarkoitus onkin huomenna soittaa neuvolaan juuri että pääsisin sinne verikokeisii mittaamaan sen hcg:n! Ja toinen digitesti odottaa kaapissa! :D

Millähän perustein pääsis ar-ultraan muualle kuin yksityiselle?? Pitää luultavasti olla verenvuotoa tms!!
 
Viimeksi muokattu:
Omppuf: Uih, ovisplussa! :heart: Me todella tiedetään mitä teette tänä yönä ;)

Anu84: Jospa siellä ois kuitenkin kaikki hyvin, :) mut voihan sitä käydä tarkistuttamassa?

Pauki: Valkkari kuulostaa kyllä lupaavalta! :)
 
Joo kyllä mä ainakin haluan uskoa että kaikki on hyvin!! Nuo enemmän ja vähemmän kovat nippailut oikealla alhaalla, tuntuu ainakin siltä että kaikki olisi hyvin! :) Mutta kyllä mä siel verikokeis haluan käydä ja ehkä siel ultrassakin, jos en nyt perjantaina niin sitten viikon kahden päästä! :)
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ
NiQ
Anu Musta ainakin tuntuis että nyt meneminen ar-ultraan olisi aika rahan heittoa hukkaan, kun sanoit että viikko sitten on r-testi näyttänyt negaa. On kyllä aika hassu tuo sun historia kun jossakin välissä teit pari (?) viikkoa siiten niitä plussiakin. Toivotaan ehdottomasti parasta, ja hei "raskaana, kunnes toisin todistetaan" -RKTT kunniaan! :)

Asiasta kuudenteen, nyt ku mäkin kuvittelen niin kovasti että tuo toissöinen/eilisaamuinen tippasu olis kiinnittymisvuotoa ja Anu oot just plussannut, niin meidän kakkosillekin tulis se pari viikkoa ikäeroa mikä on esikoisillakin :D
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Niq Joo en tajua miten tuli plussiakin silloin, ja sitten pari täyttä negaa.. Mutta nyt nuo plussat tulee testin ihan silmissä samantien!! Voisko se olla niinkuin joku kirjoitti että ne aiemmat plussat olisivat voineet olla niitä ovisplussia??? Huomen aamuna teen aamupissasta sen digin uusiksi ja soitan sinne neuvolaan! Niq kyllä se tärppi tulee sinullekkin tässä kierrossa... Saadaan muksuille taas pariviikkoa ikäeroa ja tehdään vaikka kolmannetkin vielä sitten samalla kaavalla! :D

Het kun niistääkin vähän kovempaa niin repäsee tuolta aikalailla! Muistaakseni pojasta oli just samallalailla.. Jospa se kohtu sielä venyttelis itseään! ;)
 
Viimeksi muokattu:
Ette kuulkaas usko rakkaat kanssasisaret, mutta pari tuntia rakossa olleesta pissasta kaksi viivaa apteekin omalla :D:heart: aamulla uusinta että jos ois vaikka kirkkaampi, kun nyt oli aika haalea, mutta viiva kuitenkin. kuvia yritän huomenna nappailla todistusaineistoksi :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ ja anu84
Nöhvi
Apua miksi mä en pysty boldaamaan/tekemään mitään muotoiluja tekstiin?

OMPPUF: Mahtavaa, onnea ovisplussasta! Nyt vaan peitot hulmuamaan :D Ja ymmärrän jos sua ei näy pariin seuraavaan päivään palstoilla ;) Ja tuo tussi-idea on loistava! Täytyykin varata kynä mukaan kun tekee seuraavan kerran r-testiä - mähän vaikka piirrän sen toisen viivan :D

RUSINA: Onnea onnea onnea :) Mahtavaa!
 
Viimeksi muokattu:
rusina onnea!!!!!!!!!!

Mä nyt vieläkin puran mietteitäni tänne, koska tästä ei vielä oikein tiedä kukaan... Eli silloin kp 14 kun olen tikuttanut oviksen, niin siitä viikko, huomasin että hiukset alkoivat rasvottumaan ihan todella nopeaa, mitä on vieläkin... Aamulla kun käy suihkussa, niin illalla on jo likaiset! Eli se tärppi on voinu kuitenkin käydä oikeaan aikaan... Mutta miksi testit sitten näyttää mitä näyttää silloin aikaisemmin.. Kuitenkaan plussa ei yleensä valehtele, mutta miksi ne negat välissä... Ei, mulla menee järki kun pyöritän tätä päässä! :D
 
Nöhvi: Eikö vaan ollutkin hyvä idea? Ei mulla usein välähdä mutta sitten kun välähtää niin ideat on kerrassaan loistavia! Toivotaan nyt kuitenkin että ette tarvii käyttää tuota vaan se toinen viiva tajuaa tulla ihan "itsekseen" ;)
rusina: ONNEA! :) Vautsi teitä plussanneitahan on täs kuussa mooonta
anu: Älä ressaa! En tiedä oonko kertonu jo aiemmin, minähän plussasin esikosta kun menkat oli parisen? viikkoa myöhässä ja digi sanoi raskaana 1-2. Sitten kun oli meidän eka ultra rv11+6 niin sikiö vastas viikkoja 9 ja jotain (tuntuu muuten oudolta kutsua tuota neitä "sikiöksi")xD Kaikki oli kuitenkin kunnossa laskettu siirtyi kahdella viikolla eteenpäin. Olin vaan ovuloinut myöhään joskus kp30 kieppeillä. Teillä varmaan kyseessä samanlainen hommeli! Jos ultrataan "liian aikasin" saat siitä vaan huolen itselles :eek:. Onnea pienestä kyytiläisestä vielä kerran <3
niq: Ihanaa jos olis kiinnittyminen tapahtunut! Toivotaan ++

Minä täällä vieläkin palloilen.. mies pääsee töistä vasta puolentunnin päästä xD Ajattelin olla kertomatta sille noista testeistä, ettei synny suorituspaineita tulevan vauvan sijaan (huoh en oo näemmä näistä aikasemmista kierroista mitään oppinu) :D Lisäks ajattelin jaksavani kattoo tänä yönä oscar gaalan.. nähtävästi selällään maaten ;). Saas nähdä pysyykö silmät auki ilman tulitikkuja kun aamulla piti töihin herätä jo puoli kuuden aikaan..

Hei te muut mörököllit yökukkujat: Olis kysymyksiä..
1.Missä olette puolisonne kanssa tavanneet ja minä vuonna?
2.Oletteko avoliitossa/kihloissa/naimisissa/etäsuhteessa? (tuo viimenen vaihtoehto on kyllä vähän erikoinen ja jos sen valitsitte niin lisäselitys olisi varmaan paikallaan)
3.Onko teidän lapsella mummoloissa halukasta lastenhoitoapua?

Tuo viimeinen kysymys ihan vaan siksi, että mun omat porukat asuu 300 km päässä ja miehen porukat puolentoista kilsan. Mutta anoppi on hoitoavun suhteen melkein jäätävä. Ei häntä kiinnosta, paitsi sillon kun joku ulkopuolinen on ns."katsomassa". Kuvia voi jakaa facebookissa, mutta kylässä ei käydä tai lapsen kanssa leikitä. :)
Ihanaa jos jaksatte vastailla <3:popcorn:
 
Anu84 Onneaaaa!!:heart: toivotaan paljon vauvaliimaa, ja etkä nyt sitten katoa mhinkään vaan pidät meidät ajantasalla!

rusina Ihanaa, onnea!!!:heart::flower:

Omppuf Onnea, ovisplussasta! Ei kun peitot heilumaan!;)

emiliaiselle mahtavaa matkaa!!

NiQ täällä peukut pystyssä ja jatkoja odottaen!! hyvältä kuulostaa! :popcorn:

Ja sitten kysymyksiin
1. ollaan tavattu vuonna 2004 ja yökerhosta lähti tämä juttu liikkeelle:)
2. avioliitossa ollaan
3. ollaan onnekkaita, kun mummolat ovat erittäin halukkaita poikaa ottamaan hoitoon. tarjontaa on joskus enemmän, kun meillä on halua lasta antaa hoitoon. sen jälkeen kun työt aloitin, on tuntunut että ei hirveästi haluaisi lasta laittaa yökyläilyihin ym. kun haluaisin itsekin olla hänen kanssaan. nuuka mikä nuuka:ashamed: ja uskokaa tai älkää, on tämäkin ollut ongelma. anoppi varmasti kironnut mielessään 'omistushaluisen' miniän.. mun isäni hoitaa poikaa ihan arkenakin, kun eläkkeellä jo on. pojalla ei siis hoitopaikkaa varsinaisesti ole. ja maksetaan sitten papalle 'vaivanpalkkaa':) tämä järjestely on ollut erittäin toimiva ja kaikille osapuolille sopiva.

ON: ovis tuli ja meni. hyödynnetty ON!! taas vaan alkaa toiveet niin nousta, että koittakaa nyt palauttaa mut takaisin maan kamaralle!! se on niiin vaikeaa ymmärtää, että miksi en muka raskautuisi kun kaikki menee niiin oppikirjan mukaan. :( mieli vähän apeana..
 
annis en katoa! :D Uusi digi tehtynä ja viikkoja näyttää 2-3.. menis nyt tunti äkkiä eteenpäin niin saan soittaa sinne neuvolaan, huomenna vasta pääsee sitten verikokeisiin, kun täällä käpykyläs ei oo verikoepäivät kun ti ja to. Kiva ny sille selittää, et joo menkkojen mukaan pitäs olla 6 ja jotain, digitestin mukaan niin ja näin ja testeja oon tehny varmaan 20 ja joka toinen päivä oli pariviikkoo sitte plussa :D :D :D Se varmaan luulee että oon hullu! :D Mutta aion mä siltä kysyä lähetettä ultraan että en tuu hulluksi kun mietin! Mitäänhän ei saa jos ei kysy! Mutta kyllähän se hcg arvokin jo kertoo paljon!
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ
NIIN SIIS NYT MÄ VASTA TAJUSIN ETTÄ SIIHEN TESTIIN TULI 2-3!!!!!!!!!!! Kun viimmeksi kun tein niin tuli se 1-2!!! Eli voiko nyt tuulimunaraskaus olla vähäsen poissuljettu????

Neuvolaan soitettu ja ei lähetettä verikokeisiin.. Hitto ku piti mennä sanomaan tosta digitestistä että oli viikot noussu... Ja siirsin sen ar-ultrankin tuonne 12.3, silloin viikkoja menkkojen mukaan jo 8+4, eli vaikka olis lähtenyt raskaus oletettua myöhemmin niin pitäis jo sitten kyllä sydämenlyönnit näkyä jos kaikki on hyvin! :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussasta Anulle ja rusinalle!!:flower:

Vastailen vaan pikaisesti galluppiin:
1. netissä ollaan tavattu, mutta baari on vastaus jos joku tuttu kysyy..
2. Naimisissa ollaan.
3. Minun vanhemmat "hoitavat" (on jo koululainen, niin hoitaminen tuntuu vähän hassulta sanalta) esikoista melko paljon. Noin kerran kuussa-puolessatoista on mummolassa yökylässä. Yökyläilyt aloitettiin kyllä vasta 3-4 vuotiaana, en tarkkaan muista.. Olisi kyllä aiemminkin ollut innokkuutta hoitaa, mutta ei ollut itsellä tarvetta hoitoavulle. Toistakaan lasta, jos sellainen tulee, niin ei ainakaan ennen vuoden ikää anneta yöhoitoon, ellei jotain aivat pakkotilannetta tule. Yö per ikävuosi on minusta aika hyvä ohjenuora.

Onko täällä muita uusperheellisiä kuumeilijoita vai onko kaikille toiveissa pikkukakkonen "ydinperheeseen"?
Meillä siis toinen lapsi minulle ja ensimmäinen miehelleni haaveissa.

On: Ovistikkuilut aloitin pe, haaleaa viivaa vaan ollut. Varmuuden vuoksi torstaina ja eilen pupuiltu.. Pientä mökötystä oli vkl ja aattelin jo, et menee tämä kierto ohi sen takia. Eilen sanoin vaan hyvät yöt ja menin sänkyyn, mut mies tulikin perässä ja ihmetteli, et eikös nyt pitänyt olla "varmat päivät" ja eikun hommiin.. :p
 

Yhteistyössä