<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Ihanaista päivää!

MeaMinnis: Pahoittelut sekä tädistä että lyhkäsestä kierrosta! Täällä melko samass veneessä ollaan.. Primoluteista: Joillakin oon kuullut toimivan (eli käynnistävän normaalin oman kierron) paremmin kun terolutit.. riippuu tietysti ihmisestä. Sillon kun kävin ensimmäisen kerran lääkärissä joskus 2009 niin sanoivat että jos yritys on päällä niin määrätään terot :eek: Taitaa kuitenkin olla näissä asioissa melko monta tulkintaa ja silleen. Ja sitten niihin kevätvaatteisiin piti sanoa et Oi ihanaa! Minäkin tilailin takin ja tennarit tytylle :D Mitähän mummot taas sanoo kun tykkään pukea vähän poikamaisiin väreihin :p Lähettelen sinne voimaa kierron ensimmäisiin päiviin! :)
tähtitaimi: Pahoittelut negasta, oot kuitenkin aika aikasessa liikenteessä. Eihän välttämättä dpo 10 vielä näykkään testeissä!? :eek::)Mun mielestä dpo 14:kin on vielä melko varhain!
Mememe: Hih ihanaa oireita! Toivotaan että lupais hyvää, kuitenkin oottelisin ihan suosiolla ainakin menkkojen alkupäivään testauksen kanssa. Sitten tsänssit "oikeaan" tulokseen on jo 90%.
anu: Voi ei :hug:! Lääkäriin? Toivottavasti sulla ei alkais samanlaiseks kun ennen esikkoa! :eek:
Nöhvi: Jejj täällä jännätään ex-kiertokaksosen puolesta! Kyllähän sun nyt tässä kierross on plussattava ;) Niin ja oireita saa toki bongailla het kun siltä tuntuu ;D Ja täällä myös yksi ehdoton kesä-ihminen!! Synttäritkin sattuu olemaan juhannuksena (yleensä).
Murunmami: Ääh! Pahoittelut negasta :hug::attn: Mut nuo oireet kuulostaa kyllä erittäin kaksiviivaiselta! Voipi olla että stressikin vaikuttaa, vaikka tädillä on kyllä tapana ilmestyä melko pian negailun jälkeen.. :eek: Ja hei minäkin olen sillä päätä huimaavan suurella kotihoidontuella!! xD Onneksi saan käydä välillä myös työpaikalla seisoksimassa kun mies on vuorostaan vapaapäivällä.
Aura: Me ollaan nähtävästi kaikki kesäimmeisiä :D:D Kuulostaa hauskalta tuo jäätävä ilmavaiva *nauraa* :D Vaikka ei se varmaan kovin hauskalta tunnu. Stemppejä jännäilypäiviin ja paljon plussatuulia++
Annis: Yleensähän se o- plussa saattaa mennä ohi jo puolessa päivässä! Et en yhtään ihmettelis jos sulla olis jo ollu. Eihän ne aina testeihin asti eksy :) Ja jaksamisia pupuiluihin :D (kuulostipa omituiselta toivottaa tuolleen)
katariine: Nyt ei vaivuta epätoivoon! Kyllä se toinenkin vielä tulee meille kaikille, joskus ottaa vaan pitemmän aikaa :) Sitten se tuntuu vielä miljoona kertaa paremmalta saada se plussa kun jos olis yrittämättä tullu (kait ei oo siitä jälkimmäisestä kokemusta, mut näin mä uskoisin). Aina nää kierron alkupäivät on raskaimmat, mutta toivottavasti piristyt kun ovis on lähellä :).
Toiveikas: Hyvä että sait selvyyttä asiaan, ja melko nopeasti nuo avunkin määräsi :) Nyt vaan pidetään "lippu korkealla" että kaikki rupeis pelittämään oikein. Minuakin rupesi ihmetyttämään kun eivät edes ensimmäiseen clomi kiertoon sulle seurantaa laittaneet. Siinä on kuitenkin melko iso riski monikko raskauteen ja muuhun. Suosittelisin soittamaan ja kysymään asiasta, olishan se hyvä sitten tietää muutenkin et millon ovis olis tulossa ja montako munasolua on kypsynyt yms.. Kävit varmaan yksityisellä vai? Julkisella tosiaan tuo toiminta nähtävästi hitaampaa xD Odottelen tässä vielä clomeja vaikka samaa rataa on mennyt vuodesta 2008 (tosin raskaus välissä v2010).
Haavemamma: :eek: Oho rohkea päätös! Kaikkea hyvää jatkoon sinne :) Menestystä opintoihin!
ciili: Tervetuloa! Toivottavasti vierailusi on lyhyt ja antoisa :) Niinkun täällä on tapana toivoa :p

Tupakoinnista: Tupakoin ennen esikoista satunnaisesti. Esikon jälkeen "sorruin pari kertaa" humalassa polttamaan. Nyt olen ollut kokonaan taas ilman joulukuun alusta, ja tykkään <3. Olen vaan jättänyt sen tavan, jos rupeaa korpeamaan kunnolla menen pihalle seisomaan muutamaksi minuutiksi. Näytän varmaan melko urpolta mutta en välitä.

Olis muuten kiva kuulla vähän teidän taustoista esim. minkälaisessa asunnossa/talossa asutte? Tuleeko myös tulevalle toiselle lapselle oma huone? Meillä tosiaan rivitalo kolmio maalla ja tuo esikoinenkin nukkuu vielä samassa huoneessa meidän kanssa. Olis myös kiva kuulla muutakin teistä, jos joku keksii jonkun järkevän gallupin tjt.. :)

(.): Viimenen hilloviikkopäivä!! Oviskin osuu yrityksen vuosipäivälle niin ehkä ei vituta niin paljoo :) (Taidan olla ikuinen optimisti) :attn:
 
Tervetuloa uudet, pahoittelut tädin kohdanneille ja onnea plussanneille!

Toiveikas hyvä että kävit lääkärissä ja sait apua! :)

Haavemammalle onnea opiskeluihin ja muutenkin kaikkea hyvää! :)

Omppuf me just muutettiin vuokralle rivitalo kolmioon (aijemmin kaksio), n.kilometrin päähän keskustasta. Rauhallinen alue ja paljon lapsiperheitä..
Tällä hetkellä poika nukkuu vielä perhepedissä, joten tuo "ylimääräinen" huone toimii vieras-/leikkihuoneena. Seuraavaksi varmaan siirtyy omaan sänkyyn, mutta samassa huoneessa vielä ja sitten vähän isompana vasta omaan huoneeseen...
Minä oon kotihoidontuella ja mies käy satunnaisesti töissä. Nyt keväällä taas vilkastuu ja töitä on 5-6pvänä/vko. Vakipaikkaakin on lupailtu, saa nähdä kuinka käy..
Ja mitäs vielä...? Tosiaan jos joku keksis jonku gallupin tms, niin olis helpompi kertoilla :)

Ja pikaisesti omaa napaa ennen kuin poitsu heräilee: meillä tosiaan se muutto alkaa olla loppu suoralla, jee! Josko sitä nyt ehtis tehdä muutakin kuin tavaroiden pakkailua/järjestelyä yms. Pupuiltu on harvakseltaan, joten kovin suuria toiveita ei nyt ole.. Mutta ensi kerralla sitten, mikäli vain onnistuu. Mies nimittäin joutuu kuin joutuukin leikkaukseen! :/ Vielä ei tiedä milloin, mutta jossain vaiheessa kuitenkin. Voi kurjuus!

Mutta nyt täytyy rientää, palailen varmaan illalla tänne lueskelemaan :)
 
Tervetuloa ciili! :)

Omppuf Juu eilisen päivän kun netistä lueskelin monenlaisia tekstejä noista clomeista niin tulin siihen tulokseen että jahka seuraavat kuukautiset ilmaantuu niin sitten tilaan siihen kp 14 tiennoille kyllä uuden ajan gynekologille ja haluan varmistaa et mitä on lääkkeiden avulla mahdollisesti tapahtunut. Tosiaan monikkoraskaushan siinä on riskinä yms. Sen vuoksi ihmettelinkin kun oikein kysyin häneltä että eikö tule seurantaa niin ei kuulemma tarvitse koska on mietoja lääkkeitä :)
Tosiaan siis yksityisellä kävin kun ajattelin saavani avun paljon nopeammin sieltä kuin kunnalliselta ja sen puolen kyllä kannatti ehdottomasti käydä :)

Me asutaan rivitalo kolmiossa ja nyt esikoisella on oma huone. Sitä oonkin nyt kovasti yrittänyt sisustaa kivaksi, hieman kesken vielä. Täytyisi muutamasta tavarasta päästä vielä eroon :D Poika on nukkunut omassa huoneessa öitään jo 6kk lähtien. Oli silloin meille paras ratkaisu kun niin vanhemmat kuin poikakin häiriintyi pienistäkin äänistä jos samassa huoneessa nukuimme.

Eli jos meille pikkukakkonen suodaan niin hän tietysti tulee alkuun meidän huoneeseen ja sitten jossain vaiheessa kun aika on sille kypsä niin siirretään esikoisen kanssa samaan huoneeseen. Isompi kämppä on varmaan tarpeen kyllä tulevaisuudessa kun nyt jo tuntuu tila loppuvan kesken :D
 
Keväinen tervehdys!

Hiljaista on ollut tylsän alkukierron ajan, mutta nyt ollaan oletettavasti puolivälissä ja ehkä ovistakin voi odotella... :D Joka toinen päivä -taktiikalla on kyllä edetty jo viikon verran, ettei vaan pääse vahingossa luikahtamaan ohi. Plussausunet ovat ilmestyneet kuvioihin lähes joka yö. Ei mulla esikoisen kanssa kuumeillessa tällästä ollut! Unissa on sovittu kavereiden kanssa, että "plussataan yhdessä" ja vertailtu sitten niitä plussatikkuja - yhdellä kaverilla oli tikussa niin monta viivaa, että se oli jo tosi vahva plussa :D Eikä ihme, se saakin kolmannen lapsensa jo toukokuussa näin ihan valvemaailmassa.

Me asutaan paritalossa pikkukaupungissa. Esikoinen nukkuu vielä pinnasängyssä meidän huoneessa ja aamukuuden maissa tulee tissittelemään meidän sänkyyn. Kyllä kai sekin sieltä joskus omaan huoneeseen siirretään, sellainen on olemassa ihan meidän huonetta vastapäätä. Ei tässä vielä kiirettä ole! :)

Mulla alkoi viime viikolla hoitovapaa ja nyt mietityttää työkuviot, toisaalta haluaisin mennä töihin toukokuussa (mulla olis siis paikka, johon mennä), kun mies voisi hoitaa lasta kotona. Toisaalta taas voisin venyttää penniä syksyyn asti, mutta eihän silloin enää kannata mennä töihin, jos sattuu vaikka kakkosta odottamaan. :D Positiivista ajattelua. Kuitenkin mulla tuntuis olevan pikkupakko käydä töissä jossain välissä, kun oon saanut vakipaikan äitiyslomalle jäädessäni enkä ole siis oikeastaan aloittanut siinä työssä virallisesti vielä ollenkaan. Ja kun homma on näin, niin meidän alalla on sitten kaikenmoisia ihmesäädöksiä töihinpaluun suhteen. No, niitä selvitellessähän sitä on pykälänkuvat silmissä ja ainakin jotain muuta ajateltavaa kuin vauvakuumeilu. :)

Nyt tätiläiset uuteen nousuun, piinailijoille malttia ja muille iloista peitonheiluttelua! :wave:
 
jaahas-päivityksiä kp1 /27-32 yk 8 pidettiin miehen kanssa aamulla miitinki ja sovittiin että skarpataan tässä kierrossa sen seksin kanssa, meillä ollu koko yritysajan suhteellisen vähän seksiä kun ei vaan meinaa enää iltasin jaksaa kun mies käy töissä päivät ja opiskelee illat :/ Onks muilla tätä samaa jaksamis ongelmaa??

tsempit kaikille tädin kanssa kamppaileville!! :)

(.) vielä tää kierto jännäillään ja sit saa kuumeilu riittää jos ei nappaa, :)

Tupakoinnista olen koko elämäni polttanut aina juhliessani ja niin aion tehdä vastasuudessakin :) kuiva omppusiideri ja tupakka nyt vaan kuuluu yhteen ;) en oo koskaan selvinpäin polttanu, kosken sitä kaipaa kun vaan kännissä. Aika hiljasta on vaan nyt ekan raskauden jälkeen ollu juhliminen kun ei raaskis olla tosta murusesta erosossa vieläkään <3

Asunnnosta omakotitalossa asutaan ja huoneita on vielä vapaana lapsosille jos niitä vielä saadaan. Aika nöyräksi tekee kun yrityskertoja alkaa jo kertyä. Mutta katsottuani dokumentin hiljaa toivotut niin päätin levollisin mielin vaan odottaa ja listä sitä saamarin seksiä! :D

Onks meitä muuten montaa kellä ei ovisaikaan huomaa mitään limaisuutta/kosteutta? mä en nimittäin erota koko ovista normiolosta koskaan.
 
kukkuböö..

Kiitän ja kumarran tervetulotoivotuksistanne.

Kaikille plussatuulia ja muita onnentoivotuksia jotta tärppäis..

Ihan järkky vauvakuume!!
Joka kaupassa jossa vastaan tulee vauvan tavaraa/vaatetta niitä on pakko hiplata...

miehellä menee varmaan hermo, kun joka kerta sanon sen saman " sittekun meille tulee vauvva, niin ostetaan tämmöinen ja tämmöinen ja tämmöinen" :D

argh.. en tiiä.. mitenköhän uskaltais bongata oviksen..tuleekohan sitä edes pillereiden lopetuksen jälkeen nopeasti?! Testejä oon miettiny.. mutta jos ne onki turhia?! :whistle:
 
Tänään kp 31/25-?. Aamulla nega, eikä merkkiäkään menkoista. Är-syt-tää :O Varasin jopa gyneajan ihan siks, että tahdon tietää mitä mun endometrioosille kuuluu.

Tupakoinnista Poltan ihan säännöllisesti ja vakituisesti, poltin ennen esikkoa, lopetin kun tein plussatestin, imetyksen loputtua sorruin taas ja nyt lopetinkin jo hyvissä ajoin kakkosta ajatellen :saint:

Asumisesta Omakotitalo maalla :heart: Likalla on oma huone, mutta nukkuu vielä meidän makkarissa.
 
annis_: On kyllä oikeasti ihailtavaa aherrusta tuo joka toinen päivä-meininki! En tiiä oisko meistä moiseen.... :D

Toiveikas84: Toivottavasti menkat alkaa pian ja pääsette Clomien kans uuteen yritykseen! Onkohan se monikkoraskaus miten suurella todennäköisyydellä mahdollinen noiden clomien kans?

HaaveMamma: Onnittelut rohkeasta päätöksestä! :) Varmasti oli oikea, jos kerran molemmat osapuolet ovat noin tyytyväisiä ratkaisuun.

tähtitaimi: Oireet vaikuttaa lupaavalta, joko testasit?

MeaMinnis: Tsemppiä tädin selättämiseen ja eiku uuteen nousuun....

ciili: Lämpimästi tere tulemast! Toivotaan tosiaan sulle mahdollisimman lyhyttä visiittiä :)

Taikamaailma: Määkään en ole kyllä koskaan limoista mitään huomannut. Ei mulla vaan semmosia kananmunanvalkuaisia oo pöksyissä koskaan näkyny! Ihan hyvä vaan toisaalta :D

Murunmami: Voe ärrrrsytys! Milloin pääset gynelle? Toivottavasti pian, että saat asiaan selkoa.

Asumisesta: Tällä hetkellä asutaan kolmiossa, isompikin asunto kelpaisi. Tytöllä on oma huone, sinne se nukahtaa illalla, mutta yöllä jossain vaiheessa kömpii meidän väliin nukkumaan <3

Täällähän on jo huikee dpo 3, eli oireitahan tässä voi tietysti jo alkaa tarkkailemaan :D :D Flunssakin iski päälle, eli enää ei jaksa kyllä tuolla sänkykamarin puolella, eipä se taida enää kannattaakaan.. Siinähän jo eka oire, flunssa :D Mitään tekemistä ei oo sillä ainakaan, että koko muuki perhe on ollut flunssassa - eheiiii - vaan tämä on OIRE, näin se on! :D :D
 
Nöhvi
Murunmami: kylläpä se nyt pitää piinassa sua tuo tilanne... hmmm, toivottavasti se olis vaan hitaasti nouseva hcg? Odottavan aika on pitkä, koita jaksaa!

Aura: hih, jäätävä ilmavaiva :LOL: No joo kieltämättä mullakin on jotenkin "ilmavampi" olo oviksen tienoilla :) Muuten oireena lisääntynyt luisto ja himokkuus :LOL: Auttaa peittojen heilutteluun... muutamassa kierrossa ovis on tuntunut kovana kipuna. Niin ja jos sääkin alat bongailemaan oireita, niin kyllähän munkin pitää nyt heittäytyä - ihan vaan seuraksi ;)

Annis: jaksaa jaksaa :) Täytyy nostaa hattua jokatoinen päivä taktiikalle - se meinaan on aika rankkaa pidemmän päälle :D No siementä on ainakin sitten kylvetty siellä - ei voi jäädä yrityksen puutteesta kiinni!

katariine: noita ajatuksia tulee ja menee... jaksuja :hug:

Toiveikas: no olipas kyllä hyvä että menit lääkäriin! Toivottavasti clomit on nyt se avain onnistumiseen! Clomeista en osaa sanoa oikein muuta kuin että tuntuu monella toimivan :) Ihana että löysit mukavan ja asiantuntevan lääkärin, sellaiset on kultaakin kalliimpia!

Haavemamma: rohkea päätös! Onnea opinnoille, kiva että teillä löytyi yhteisymmärrys miehen kanssa!

tähtitaimi: voi vitsit, meitin jännäily jatkuu :popcorn: Huomennakos sitten testailet vai miten?

Meaminnis: :hug: Voi surku :/

Tervetuloa ciili: :wave: Luen ihan väkisin sun nimimerkin koko ajan chiliksi :D

Omppuf: meidän ihana optimisti :) Kominkertainen hurraa-huuto hilloviikkojen päätökselle! Pääsette ASIAAN ;) Ja kiva kuulla vähän ihmisten taustoista, loistoidea!

kiukuttelija: harmi että miehesi nyt kuitenkin joutuu leikkaukseen :/ Tsemmppiä muuton lopputohinoihin, se on aika rankkaa puuhaa!

Tiipula: onnea peitonheiluttelusesonkiin :wave:

taikamaailma: :hug:

Asumisesta: Me asutaan landella omakotitalossa, joten tilaa kyllä löytyy toiselle lapselle :) Olen ollut puolisen vuotta takaisin työelämässä ja mies on kotona hoitovapaalla :) Meillä on vähän toisin päin tämä roolitus kuin suurimmalla osalla, mutta tämä sopii meille parhaiten.

tupakasta: poltin satunnaisesti ennen kuin aloin odottamaan esikkoa, lähinnä juuri bilepolttamista. Nyt olen raskauden jälkeen polttanut ehkä kaksi tupakkaa :D Kun siitä kaveriporukasta missä polttaa useampikin, niin on saanut kaksi muutaman kuukauden sisällä vauvat --> ei ole pahemmin tullut juhlittua ja näin poltettua. Viime kesäkuussa taisin edellisen kerran polttaa...

ON: dpo6! Ja oireita: mahaa nippailee, aamulla ällötti, alamaha on turvoksissa... toisaalta mulla on ne luget edelleen käytössä eli luultavasti oireet johtuu siitä. Mutta mä nyt muutaman päivän kuvittelen olevani raskaana ;) Tahtoooo!
 
Taikamaailma: Meillä on suuri probleema just se ettei yhteistä/kahdenkeskistä aikaa ole miehen kanssa. Mies on osa-aikatyössä ja tekee jokapäivä ilta-yötyötä (myös sunnuntait). Itse teen kaksivuorotyötä ja pahinmillaan herään ennen aamuviittä töihin.

Tervetuloa Chiili! :wave:

On: Esikoinen on saanut alkunsa Kp8- tai 9. Nyt tänään siis tuo kp8 ja oon ihan tulisilla hiilillä. Arvatkaa mitä mies tekee. On mahataudissa :'( :headwall: Noh, ei voi mitään.. Pitää toivoa, että huomenna voitas aloittaa pupuilut, tai en minä tiedä, jotenkin sellainen ei-tästä-nyt-tule-mitään olo-jatkuu. Sori nää mun mari-marinat.. Huoh.

Asumisesta: Me ollaan ehkä pieni poikkeus tai meillä on tämän hetkinen tilanne sellainen, että on pakko asua mahdollisimman halvassa asunnossa. Meillä on 50 neliöinen kaksio. Joskus vähän hävettää, mut rahat ei riitä isompaan/kalliinpaan, kun asumistuet ei vastaa nykyisiä asumiskustannuksia. Asutaan ainakin tiiviisti ja ollaan lähekkäin =) Ja hyvin löytyy tilaa vielä pinnasängylle :heart:
 
Mitämitämitä Murunmami!?? Kyllä tuo nyt jo kuulostaa siltä, että siellä oikeasti pikkukakkonen kolkuttelee ja virittelee jo maneeseja kohilleen :D Uutta testiä vaan!

Niin ja katariine, toivottavasti ehditte käyttämään tämän kierron vielä hyväksi. Ja tsemppihaleja sinne muutenkin :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Aura Äääh... ei se testi kuitenkaan näytä mitään!! Siis mä imetin tosi vähän aikaa, onhan tissit erittäny pitkään kun oikein kovasti puristaa niin saa tipan jotain valkokeltasta sieltä tulemaan, mut nyt tuli kuin itestään tohon yökkäriin täplä, ja näin siis ei ole käynyt kuin viimeks silloin kun esikkoa ootin ja tietysti imettäessä. Oon kyllä nyt niin ihmeissäni ja kummissani :headwall: Gyneaika on tossa maaliskuun puolella.

Nii ja Ciili teretulemast!!
 
Pahoittelut menkoista alkukiertolaisille.. Nyt ei plussia ole tainnut tulla, toivottavasti kohta taas niitäkin ilmestyy!! Ja tsemppiä vällyjen väliin keskivaiheille!

ON: Hiljaista ollut tämä alkukierto, mutta nyt alkaa toivottavasti ovis lähestyä.. Tänään aloitan testaamisen ja varmuuden vuoksi jo eilen aloitettiin peittojen heiluttelu ;) Kp12 siis nyt. Myös maanantaina puuhasteltiin miehen kanssa, kun satuin jostain lukemaan, et liian pitkä "pidättäytyminen" ei tee hyvää. Eli ma avattiin hanat ja nyt sitten joka toinen päivä yritetään jaksaa.. Meilläkin kyllä tiukkaa tekee tuo tahti.. Normaalisti about 1-(2) kertaa viikossa ja välillä on parinkin viikon tauko..

Keskiviikosta alkaen on kosteus lisääntyny ja tänään pientä jomottelua tuntui tuolla oikealla alavatsalla. Greippimehua oon pari desiä per päivä juonu ja ravintolisiä nappaillut useammastakin purkista.. Kalaöljyä, D-vitamiinia, foolihappoa jne... Liekö noilla mitään vaikutusta mihinkään, mutta tuskinpa niistä haittaakaan on.

Me asutaan pienehkössä kaupungissa omakotitalossa. Esikoisella on oma huone. Toinen jos tulee, niin varmaan ainakin pari vuotta nukkuu meidän huoneessa eikä koeta, et tarviis muutenkaan omaa huonetta heti. Sit kun kasvaa, niin oma huone järjestyy. Mut siihen huoneeseen on sit kyllä kolmannenkin lapsen sovittava aikanaan. (Jos kakkonen tulee, niin kolmonen olis hyvin toivottu myös).
 
meaminnis typerä täti kun kurvasi sinne minne sitä ei olis haluttu :hug:
anu84 oisko mahollista että ovis myöhemmin tai hcg nousee hitaasti? On kyllä v*ttumainen tilanne :hug:
murunmami tuo jos joku on kyllä merkki raskaudesta, sormet ja varpaat on pystyssä sun puolesta :popcorn:
annis_ ihanaa että mieskin on täysillä mukana, jaksaa jaksaa ;)
toiveikas84 toivotaan että ne menkat sieltä alkaa (kummallista toivoa tätä jollekkin), onnea clomikiertoon kyllä se nyt sitten tärppää kun niin on lääkäri määrännyt :LOL:
haavemamma onnea tulevaisuuteen, ihanaa että olette molemmat samalla aaltopituudella ja ainahan yritystä voi jatkaa sitten kun siltä tuntuu :):wave:
tähtitaimi oijoi jänniä aikoja elämme kuomaseni :popcorn:
ciili tervetuloa :wave:
omppuf onnea oviksen hyödyntämiseen :)
kiukuttelija voi kurjuuksien kurjuus! toivotaan että tärppäis ennen leikkausta ja siitä tulevaa toipumisaikaa :hug:
taikamaailma pahoittelut tädistä :hug:
aura08 ihan selvä oire :LOL:
katariine tsemppi halit :hug:
pink* onnea oviksen hyödyntämiseen :)

tupakoinnista täytyy häpeällisesti myöntää että poltan ihan vakituisesti :ashamed: esikosta plussatessa lopetin ja imetyksen jälkeen taas sorruin, mutta nyt olen kuitenkin vähentänyt ja olemme miehen kanssa molemmat lopetus linjalla
asumisesta asutaan kerrostalo kolmiossa, tytöllä on omahuone minne se pikkukakkonenkin menee sitten vuoden iässä kuten esikkokin meni

napa: ei ole täti vielä kurvannut kylille, juilintaa ja menkkamaista oloa on (kuten esim. kaameet ilmavaivat joita aina ennen tätiä on havaittavissa). Olin aivan varma että menkat alkaa yöllä niinkuin yleensä, juuri 12 jälkeen ja laitoin siteenkin valmiiksi mutta ei mitään :O eilen kuitenkin tein intopiukassa testin jota vahtasin tietenkin kastumisesta kuivumiseen, siinä mielestäni oli hyvinhyvinhyvinhyvin haalea viivanalku mutta näytin sitä tänään ystävälleni joka vahvisti sen viivan olevan vain minun korvieni välissä eli negatiivinenhän se oli :kieh: No jos ei tätiä kuulu kun kp:t ylittää 34 on uuden testin aika, kun olen tässä välissä jo kerennyt uittaa kaikki raskaustikut, seuraavana vuorossa ovistikut :LOL:

Toivottavasti en nyt unohtanut kommentointilistastani ketään
 
********Perjantai 24.2.2012************




Mukana:


Taikamaailma...poika 11/10..............kp2/27-32.....yk8
MeaMinnis................01/08..............kp3/25-28....yk6
Nopponen.........tyttö 06/08..............kp5/30.......yk4
Vili-Jonkka................02/09..............kp5/38........yk2
diiselikissa.......................................kp6/33........yk3
Omppuf............tyttö 11/10..............kp6/28-36...yk11
Katariine................11/09.................kp9/24-37....yk3
ciili........................09/08.................kp9/??..........yk?
MyDream..........poika 06/11..............kp10/30.........yk3
pink................................................kp12/28-36....yk5
Lumpe...................05/11................kp14/28.......yk3
annis_..........poika 08/07.................kp14/28-30....yk7
Meliah............................................kp14/25-29....yk6
tiipula............tyttö 05/11................kp16/29?.......yk1
kiseliina.........poika 02/04................kp16/28........yk1
toiveikas84............04/10................kp17/31-33....yk7
Miraaz...........tyttö 10/10................kp18/28-48...yk5
Emiliainen......tyttö 02/11................kp19/26-29..yk4
Icicle ....................06/11................kp20/30-35...yk4
äiti -07................tyttö 07...............kp23/31........yk1
murgu............tyttö 03/10...............kp23/28-35...yk3
Aura08...................12/08...............kp24/31-33..yk 2
Mememe.........................................kp24/29?......yk2
kiukuttelija..............01/11...............kp26/32........yk6
tähtitaimi........poika 06/10...............kp28/28-31...yk6
Nöhvi...............tyttö 07/10.............kp30/25-26.....yk6
Rusina2010.......tyttö 12/10 ............kp32/30-34....yk4
anu84.............poika 07/11...............kp44/35.........yk1
Nasutin83........................................kp61/?...........yk1
Mami2009.................02/09...............kp66/33-70....yk1
samaria....................02/10...............kp79/28-30....yk8
Heidi-80...........poika 08/08 ..............kp84/26-30....yk1
kendra.....................08/10...............kp89/?...........yk5
salasein...........tyttö 09/09................kp?/? ............yk1

TAUSTAILIJAT

NiQ tyttö 7/11
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Pauki
Plussanneet:



Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), Ranskis(yk1), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)
 
Anteeksi anteeksi, nyt ei ehdi ketään kommentoimaan, pikaisesti päivitin tuon listan, ja sen verran omaanapaa että aamulla testattu puhdas valkoinen lakana. Ei edes sellainen vanhassa talossa kiertelevä lakana-tyyppi, vaan ihan pesunpuhdas. Dpo13, uskoisin herkällä testillä jotain jo näkyvän, ja olotkin on niin menkkaiset että toivo lienee karannut taas kuukaudeksi lomailemaan Kanarialle. Damn.
 
Hjälp! OVISPLUSSA!! JES! no, mutta kysymys johon pikaista mielipidettä kaipaan on, että kun eilen oli 'se joka toinen päivä' jolloin peittoja heiluteltiin, ja tänään nyt sitten testi plussaa näyttäis (ei aamulla vielä ollut ihan tarpeeksi tumma plussaan mielestäni, mutta nyt päivällä oli yhtä tumma kuin kontrolliviiva) niiiiin, pitäisikö tänäänkin pupuilla vaiko vasta huomenna??? hymyilyttää:D plussa se on ovisplussakin;)
 
ja sitten päivän muihin aiheisiin:)

aura OIRE!!!:D onnea piinailuihin! tuuhan kertoo sitten jos muitakin oireita tulee!!:)

mememe mikäs siellä tilanne?

tähtitaimi :hug: tiedän tunteen, mutta vielä on toivoa, kun ei ole tätiä. onhan näitä, että testissä näkyy vasta kovin myöhään..

murunmami onpas jännää!! paukut pystyssä täälläkin!!!

katariine ou nou!! toivotaan, että huomenna jo pääsisitte puuhastelemaan! miehelle siis pikaisia paranemisia!

tiipula hyvät unet sulla:LOL: sain oikein kunnon naurut:D

rusinalla siellä onkin jännät paikat! se on jännä toi miten viivan voi nähdä kun oikein kovasti siristää ja valossa kääntelee:D tule pian kertomaan kuulumiset!!

tuosta pupuilusta sen verran, että kyllä vaan joka toinen päivä tahti ottaa koville. ja meilläkin sama ongelma kuin taikamaailmalla, että aikataulut on vaikeaa sovittaa yhteen. mies tekee päivätyötä, jonka jälkeen on nykyään ollut nukkumavalmis ja minä taas teen erittäin iltapainotteista työtä ja tulen kotiin illalla yhdentoista aikaan. kyllä täytyy miehelle nostaa hattua, että on jaksanut silloin kesken unien vielä kömpiä sängystä harrastamaan:D mulle sellainen vähän yrittäminen on aika vaikeaa. kaikki täytyis tehdä täysillä tai ei ollenkaan. mutta katsotaan nyt miten tää tästä etenee. viisi kiertoa jaksoin olla stressaamatta ja nyt kahdessa kierrossa täysi meininki ollut päällä..

me asutaan maalla omakotitalossa. makkareita on neljä eli tilaa toiselle ja vaikka kolmannellekin olis:) meillä esikoisella on oma huone, mutta tässä muuton jälkeen on alkanut jännittämään öitä niin kovasti, että lähinnä nukkuu meidän välissä yöt. on vähän vaikeuttanut tätä yritys puuhaa..

tupakoinnista vielä. polttelen yleensä päivittäin, vaikkakin olen pystynyt rajan vetämään siihen, että kotona en polta. esikoisesta lopetin silloin kun plussan tein ja taas sorruin kuin imettämisen lopetin. aina sanotaan, että pitkän tauon jälkeen tupakka maistuisi niin pahalta, että ei sitä halua edes polttaa. no, niin ei käynyt minulle. se oli suorastaan taivaallista. jos joskus raskaudun niin tietysti lopetan heti tupakoinnin. uskon, että se menee melko kivuttomasti, kuten viimeksikin. yritystä olisi, että sitten lopettaisin kokonaan.
 
  • Tykkää
Reactions: LeenaT
Myöhästynyt kiitos muuten kaikille tasapuolisesti tervetulotoivotuksista! :wave:

Asumisesta Täällä asutaan omakotitalossa maalla, pienellä paikkakunnalla, rauhallista maalaiselämää. Meitin poika nukkuu vielä samassa huoneessa kuin me, mutta tarkotus olis siirtää se kohta puoliin omaan huoneeseen. Talo ei ole liioin suuri, meininki ois rakentaa muutaman vuoden sisällä uusi jos vain vanha saadaan kaupaksi. Nimittäin tila loppuu kesken jos vielä joskus saadaan se toinen nöpönenä. :)

Nyt en ehdi muuta kommentoimaan, mutta paljon tsemppiä piinailijoille ja isot halit tädin kylään saaneille!! :hug:
 
rusina Sitten niitä oviksia on täytynyt olla kaksi kierrossa, kun plussasin selvän oviksen kp 14... Mulla oli siitä oviksesta tonne kp 30 asti hirveää vihlontaa tuolla oikealla alhaalla, mutta ei sen jälkeen mitään!! Ja se oli päivittäistä ja melki kokoaikaista!!
 
Kai joutuu vielä yhen digitestin kuitenkin hakemaan!! Tänä aamuna, tuollainen viiva sillä aikaa kun olin testin tehnyt ja pesin kädet ja katsoin testiä samantien!! :O

Aijaa.com - 9637701.jpg

Multa alkaa loppua oikeasti ymmärrys!!!!


Menkkojen mukaan jos raskaana olen niin olisi jo 6+2.. Mutta voiko olla että viiva ei tummu tummemmaksi, pojan aikaan mulla oli het niin tummanpunainen viiva!! Meen ysiltä kun apteekki aukee niin hakee sen digitestin ja teen sen joskus 11 aikaan niin olis pissa ollu rakossa sitten 4 tuntia! Luulis näyttävän oikein!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä