<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Murunmami Voi ei! :/ :hug:

anu84 Kyllähän tuo on ilmiselvä plussa ainakin mun silmissä :) Ei ole enää mikään haamu. Mutta kummallisia kyllä nuo sinun testit olleet kaiken kaikkiaan. Teitkö välissä jo yhden digitestin ja se sanoi ettet ole raskaana? (mun muisti hieman pätkii niin pakko varmistaa) Mulla ainakin meni niin luotto apteekin omaan testiin viime kierrossa :/

Mutta varovaisesti sua nyt onnittelen ja tulehan heti kertomaan mitä digi näytti :)
 
En olisi missään vaiheessa uskonut että enään tulisi plussa tässä kierrossa!!! Eli mulla on ovis ollut käytännössä silloin kun menkat olisi pitänyt alkaa, jos kerran tänään olis 6+2, mutta digi näyttä 1-2! Tää on ihan uskomatonta!!!!!!!!!!!
 
Nöhvi
Onnea Anu :heart: Tarinalla oli kuin olikin onnellinen loppu :)

Murunmami: :hug: Älä nyt kuitenkaan katoa mihinkään, ethän?

On: dpo8/oireet: epämääräistä mahanippailua, eilen aivastaessa vihlaisi. Lämmöt ylhäällä 36.9 - 37 astetta. Minen oikeesti jaksa odottaa kohta testaamista. Ja taas olen kuvitellut vaikka mitä, miten aloittaisin äitiysloman yms yms jos nyt tärppäisi - tulee aika rankka pettymys jos tämäkin kierto menee puihin...
 
Nöhvi: Toivotaan sinulle oireiden vahvistumista ja sitten parin päivän päästä sitä plussaa ++ Älähän kuitenkaan liian aikasin testaile

Olenpas paraskin puhumaan aikasesta testailusta: Aloitin siis tänään ovistestailun. Ja melko vahva viiva piirtyi heti. Siis ei vielä mikään o+ mut melko lähelle. Katsotaan jos saisi tänne kuvan linkitettyä. Siis mikähän mun kropassa nyt tällä kertaa on vikana.. huoh.. + eilen varmuudelta korkattiin pupustelukausi.

Aijaa.com - 9639264.jpg

Muoks. Unohin laittaa nyt siis kp7
 
Viimeksi muokattu:
nöhvi tämä todellakin oli tarina!!!!!! :D

Oireita on:
Kokoaikainen pohjaton nälkä
hiukset rasvottuu ihan älyttömän nopeaa

Mutta esim tissit ei oo yhtään arat, tai muutenkaan ei ole turvonnut olo!!
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi
Kiitos Omppuf! Ehkäpä vahvat ovisviivat näin aikaisin enteilevät superovista :) Mites se menikään - onko sulla ollut suht samanmittainen kierto joka kerta? Voihan se ovis tulla välillä aikaisemminkin tai sitten LH-taso vaan aloittaa tasaisen kipuamisensa hieman varhaisemmin? Nuo testit on välillä aika mystisiä.
 
********Lauantai 25.2.2012************




Mukana:


Taikamaailma...poika 11/10..............kp3/27-32.......yk8
MeaMinnis................01/08..............kp4/25-28.......yk6
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp6/30............yk4
Vili-Jonkka................02/09..............kp6/38...........yk2
diiselikissa.......................................kp7/33...........yk3
Omppuf............tyttö 11/10..............kp7/28-36......yk11
Katariine................11/09...............kp10/24-37......yk3
ciili........................09/08...............kp10/??............yk?
MyDream..........poika 06/11...........kp11/30............yk3
pink.............................................kp13/28-36.......yk5
Lumpe...................05/11...............kp15/28...........yk3
annis_..........poika 08/07................kp15/28-30......yk7
Meliah............................................kp15/25-29......yk6
tiipula............tyttö 05/11................kp17/29?.........yk1
kiseliina.........poika 02/04................kp17/28...........yk1
toiveikas84............04/10................kp18/31-33......yk7
Miraaz...........tyttö 10/10................kp19/28-48......yk5
Emiliainen......tyttö 02/11................kp20/26-29......yk4
Icicle ....................06/11................kp21/30-35......yk4
äiti -07................tyttö 07...............kp24/31..........yk1
murgu............tyttö 03/10...............kp24/28-35.....yk3
Aura08...................12/08...............kp25/31-33.....yk 2
Mememe.........................................kp25/29?........yk2
kiukuttelija..............01/11...............kp27/32..........yk6
tähtitaimi........poika 06/10...............kp29/28-31.....yk6
Nöhvi...............tyttö 07/10.............kp31/25-26......yk6
Rusina2010.......tyttö 12/10 ............kp33/30-34.....yk4
Nasutin83.......................................kp62/?............yk1
Mami2009.................02/09..............kp67/33-70.....yk1
samaria....................02/10...............kp80/28-30....yk8
Heidi-80...........poika 08/08 ..............kp85/26-30....yk1
kendra.....................08/10...............kp90/?...........yk5
salasein...........tyttö 09/09................kp?/? ............yk1

TAUSTAILIJAT

NiQ tyttö 7/11
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Pauki
Plussanneet:



Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Anu84(yk1)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), Ranskis(yk1), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)
 
anu Onnea!! Kylläpä tarjosit meille jännitysnäytelmän, jossa mikä parasta oli onnellinen loppu :) Mahtavaa!

Murunmami Pahoittelut! :hug:

Onnea myös ovisplussasta ainakin annikselle, olikos muitakin? Tasapuolisesti kaikille kuitenkin :)

Rusina Miltä tilanne näyttää? :popcorn:

Nöhvillä oli jo jotain oireitakin... Peukut pystyssä!

).( Mun oireet taitaa todellakin ennustaa tädin vierailua, dpo14 eikä herkässä testissä mitään ihmissilmin havaittavaa. Voitteko pliis ensi kierrossa muistuttaa mua, että ei, vihlovat rinnat, öklötys, turvotus, nippailut yms turhanpäiväisyydet EI mun kohdallani tarkoita mitään muuta kuin tätiä? Ärsyttää tämä miten sitä TAAS on saanut itsensä tuuditettua suloiseen kuvitelmaan kasvavasta massusta, pienistä villatöppösistä ja syysvauvasta... :headwall:
 
NiQ
Anulle suurensuuret onnittelut! Toivottavasti sulla olis ollut kaksi ovista, ettei vaan mistään tuulimunasta kertoisi tuo digin luku ja haaleammat viivat (hyi, pois tuollaiset ajatukset!) :hug:

ON: Oon yrittänyt nyt vähän tarkoituksella pysyä pois täältä, ettei tulisi sitä hampaat irvessä yrittämistä taas niin ku ekasta. Stressi oli kova. MUTTA nyt sitten eilen yöllä ja tänään on paperiin tullut vessakäyntien yhteydessä hitunen vanhan veren näköistä limaista vuotoa (verta ei oo montaakaan tippaa varmasti mukana). Mieli tietenkin lähti harhailemaan ja sormet googlaamaan kiinnittymisvuodoista. ONko kellään kokemuksia? Katselin kalenteria, että maanantaille osuisi yksi pupustelu, joten olisiko mahdollista että kiinnittymisvuoto tulin 5-6vrk pupuilun jölkeen jos olisi tärppi käynyt?`Mullahan on vielä se tilanne, ettei menkat ole alkanut imetyksen lopettamisen jälkeen (aikaa siitäkin jo 2kk ja osaimetyksellä oltiin koko 5kk ennen lopettamista)... hmmmph! Olo on turvonnut, mahapallo on niin ku olis puolivälissä raskautta ja väsyttää niin hirvittävästi sekä on sellainen olo alamahalla kun ennen oli aina menkkojen ollessa päällä...
 
Niq Niin joo... Mä varasin yksityiselle ultran ja se on ens pe (2.3) Silloin olisi viikkoja kasassa 7+1.. Mutta mä mietin sitä et jos on ollut myöhempi ovis niin onko mun ihan turhaa sinne mennä??? No ny mua sitte alko pelottaa että jos onkin tm!!! :O Mutta toki se kun digitestin tein niin pissa ei ollu rakossa kun vajaa 2 tuntia!

Ja onko tm:ssä sitten ihan normaalit raskausoireet??
Mulla kaikki maistuu mitä suuhuni laitan pahvilta :D
Väsyttää ihan hirveästi
pohjaton nälkä
hiostuttaa ihan törkeesti
hiukset rasvottuu supernopeasti

Mä soitan huomenna neuvolaan ja VAADIN verikoetta mistä otetaan se hcg arvo!!!
 
Viimeksi muokattu:
Murunmami :hug: Tervetuloa takaisin, kun olet saanut ajatuksia tuuleteltua

anu84 Hirmuisesti onnea plussasta :heart: Minä en olekaan tiennyt, että voi olla kaksi ovulaatiota :ashamed: Ehkä sinun onkin juuri tuon kahden ovulaatioepäilyn takia hyvä päästä mahdollisimman pian sinne ar-ultraan, niin saa vähän selkoa että milloin se raskaus on sitten saanut alkunsa jne. Niin voihan se olla että ensi pe ei sitten näykkään mitään, jos tärppi onkin ollut myöhemmin. Onko sinulla mitään hajua, milloin se toinen ovulaatio olisi sitten ollut? Eli olet joko raskaana viikolla 7 tai sitten myöhemmän ovulaation mukaan ihan alussa, ymmärsinkö oikein? Ihan uskomattoman jännää :popcorn:

Omppuf Taputukset hienon o-plussan saamisesta :flower: Jännän aikaisin tosiaan plussaa näyttää. (Tietenkin minä mietin heti myös että entäs jos se näyttäisikin raskauden? Mutta ilmeisesti testiviiva olisi silloin koko ajan tumma, eikä rupeaisi haalenemaan parin päivän sisällä.) Veikkaan siis samaa kuin Nöhvikin =)

tähtitaimi Odota nyt vielä jokunen päivä, ennen kuin heität kirveen kaivoon tämän kierron osalta. Tiedän kyllä niiiiin tuon tunteen,
kun oireet lupaa hyvää, kierto toisensa jälkeen... Minä olen ollut ihan tosi Raskaana monena kiertona :headwall: Mutta tosiaan odottele vielä että menkat on jokusen päivän myöhässä ja testaile sitten vielä. Toivoa vielä on :)

NiQ Huiiii, tuo on pakko olla kiinnittymisvuotoa! Nyt sormet ja varpaat ristiin ja odottelemaan. Aivan mahtavaa :popcorn:

Minä olin lähes täysin nettipimennossa vajaa viikon verran, kun kone tilttasi. Kännykällä on jotenkin rasittavaa lueskella foorumia, jotain uutisia ja naamakirjaa vielä selailen, mutta en ainakaan tänne osaa jotenkaan helposti sillä kirjoitella. Nyt taas läppäri käytössä, jes!

Täällä on tapahtunut hirmuisesti, lueskelin kaikki kyllä läpi, mutta kommentointi taitaa nyt jäädä vähiin. Ainakin asumisesta ollut puhetta. Me asutaan itse rakennuttamassa omakotitalossa järven rannalla landella, noin 15 kilometrin päässä pienen(tai keskikokoisen) kaupungin keskustaa. Huone tytölle on, mutta hän vielä nukkuu pinniksessä meidän makkarissa. Pikkukakkosellekkin olisi mahdollisuus omaan huoneeseen, mutta vielä ainakin tuo huone toimittaa vierashuoneen virkaa. Myös tupakoinnista olette puhuneet; minä poltin ennen esikoisen odottamista, lopetin heti plussattua, ja tyhmä minä, aloitin uudestaan kun imetys oli loppunut....

Minulla on tänään kp 17, näyttää tuossa listassa jätättävän päivällä. Eilen sain päivällä sekä illalla o-testiin plussat. Testissä sanotaan ovulaation tapahtuvan 24-48 tunnin kuluessa, joten tänään kiireellä peittoja heiluttelemaan :D Viikolla ollaan kyllä harjoiteltu jo, mutta ilmeisesti tänään ja huomenna olisi kaikkein varminta, vai mitä olette mieltä? Vuotoa on ollut kolmena päivänä, tänään vähemmän. Ja tänä aamuna maha ihan tosi kipeänä ja painavan tuntuisena, nämä taitavat olla ihan nyt selkeitä ovisoireita. Ainut mikä tässä kummastuttaa, on oviksen myöhäinen ajankohta. Minulla on yleensä ainakin oireiden bongauksen perusteella ollut ovulaatio kp 11-14 sisällä.

Plussatuulia kaikille ihanaisille puhaltelen hirveän paaaaaljon näin :whistle: :whistle: :whistle:
 

Yhteistyössä