zapata voi sinuu :hug: Pettymys on aivan varmasti kova
Toivotaan, että päivä kerrallaan se alkaa taas ketutus helpottaan ja ajatukset siirtyy paremmin mielin uuteen kiertoon. Tsemppiä :heart:
Kirpukka samassa veneessä ollaan edelleen, eli piinailut siirtyy tammikuulle. Mutta hei, otetaan sit tammikuun paukku pakkasilla kiitollisena vastaan, ne kaksi kirkuvaa viivaa siinä plussa testissä. Lämmittää varmasti kehoa ja mieltä :heart:
Kiiltikselle hyviä keltarauhashormooni arvoja toivottelen ja nostan hattua, kun jaksat piinailla ja odotella
ehkä alkavia menkkoja =) Toivottavasti menkat ei tuu, vaan tulee joulukuun
plussa :heart:
iiris_lorea tervetuloa :flower:
Pitkä matka on ollut teilläkin, pahoittelut siitä. Mutta tässä porukassa on meitä muitakin pitkän matkalaisia, eli vertais tukea löytyy. Ja toki me kaikki täällä toisiamme tsempataan =) Täällä nyt vallitsee vähän sellainen yleinen ketutus, kun plussat on vähän kiven alla, mutta kyllä tästä porukkaa taas piristyy
(.) Terkut suunnittelu käynniltä!!
Ja saatiinkin hyviä uutisia, elikäs kaikki on just niinkuin pitääkin eli loistavasti.
Mulla kilpirauhasarvot, hyytymistekijät, fsh yms. arvot ok. Tärkein oli se että kromosomeissakaan ei meillä ollu mitään häikkää. I'm so happy!!
Ja sitten niistä hoidoista.. Tämä ja tammikuun kierto mennään vielä luomuna ja sitten helmikuun (jos ei tärppi käy) menkoista kp 2 aloitan pistokset, eli omaan kiertoon tehdään hoito, eli kyseessä ivf lyhyellä kaavalla. Munasolujen keräys ja siirto suunnitteilla vkolle 9!!
Lääkäri oli tosi positiivinen meidän suhteen ja piti hyvänä asiana sitä, että nää meijän keskenmenot on kaikki niin erilaisia ja eri viikoilla tulleet. Sanoi, että olisi huonompi juttu, jos olisivat noudattanu jotain tiettyä samaa kaavaa ja tulleet aina samalla r-viikolla.
Tosi hyvä reissu kaikinpuolin. Lääkäri (joka on mun vakkari gynekin) ja hoitsu olivat tosi ihania ja molemmat kannusti positiiviseen ajatteluun
Mä ajattelinkin, että mä luomu kuumeilen teijän kanssa nyt tän ja ensi kierron ja sitten jatkan hoito piinailuilla sen jälkeen.. Minnekäs mä kotooltani lähtisin :heart: