*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Nyt ihan vaan täysin v*ittuuntunutta omanapailua!

Täällä menossa kp2/24-26! Ihan oikeesti! Miten hemmetissä tässä pitäisi tulla raskaaksi kun kierto vaan lyhenee ja lyhenee. :mad: Keskenmenoja ennen oli kierto 28, niiden jälkeen 26 ja nyt sitten 24!

Mun tekee mieli vaan kiljua tätä pahaa oloa pois! Tää on niin epäreilua! :'(

Kiitos ja anteeksi, nyt tuntuu vaan etten enää jaksa tätä.
 
Voi zapata :hug: Pahoittelut uudesta kierrosta :( Kyllähän lyhyemmälläkin kierrolla voi tulla raskaaksi ja voihan olla, että kierto taas pitenee, kunhan kroppa ehtii toipua keskenmenoista. Kovasti tsemppiä ja muita ilonaiheita elämäänne :hug: Muuten, mun ensimmäinen viesti tälle palstalle oli ihan saman sisältöinen epätoivoinen purkaus, mulla "menkat" tuli jo kp21 eikä ne sitten oikeat menkat olleetkaan, vaan tulikin plussa... ;)

Kyllä nyt toivoisi jo vähän onnea tälle porukalle, ei kai tää näin vaikeata ja masentavaa voi olla?
 
Hali Zapatalle! Huuda vain pahaa oloa pois, pakko sitä on purkaa jotenkin. Toivottavasti kierron kesto vain vaihtelee, ja ensi kerralla olisi taas pidempi. :heart:

Dazzlerille tsempitykset huomiselle, toivottavasti uutiset on hyviä ja saatte tehtyä tulokselliset suunnitelmat :)

).( Täällä menossa DPO 10, mutta en meinaa tuhlata rahoja testeihin. Viikonloppuna menkat varmastikin alkaa. Huomenna saan vielä keltarauhashormoni-testin tulokset ja jos siinäkään ei ole mitään erikoista, niin meidät on sitten määritelty selittämättömiksi. Toisaalta se on parempi kuin se, että jotain vikaa olisi.... mutta silti... :(
 
  • Tykkää
Reactions: Dazzler
Tosi harmillista Zapata! Voin uskoa, että olet todella pettynyt, kun gyneltä sait kuitenkin extratoivoa tähän kiertoon. Kyllä se kierto tasoittuu ihan varmasti ja uskotaan siihen, mitä Hiisi oli lukenut eli puolen vuoden sisällä keskenmenosta suurin osa plussaa uudelleen. Ite tartuin heti tähän oljenkorteen :)

Pahoittelut kaikille muillekin kiertoon joutuneille. Olisi tosiaankin ollut kivempaa lueskella iloisempia uutisia.

Dazzlerille täältäkin tsempit huomiseen ja Kiiltikselle kanssa toivotaan hyviä testituloksia !

Niin ja mikähän niissä yh-äideissä ja vahinkoraskauksissa oikein on…mullakin on hyvä kaveri, kahden lapsen yh-äiti, joka myös yhdestä kerrasta pamahti paksuksi ja huomasi sen vasta niin myöhään, että keskeytys tehtiin ihan viimeisinä mahdollisina päivinä…sinänsä outoa, että keskeytys oli edes vaihtoehto, kun tää samainen kaveri uskoo siihen, että lapset valitsevat vanhempansa. Se on siitä mullekin muutamaan otteeseen puhunut ja yrittänyt kai lohduttaa sanomalla, ettei se meidän lapsi vaan ole vielä valmis tulemaan. Pari kertaa jaksoin kuunnella ja sitten jo vähän suutahdin, kun helppohan sen on uskoa siihen, että lapset valitsevat vanhempansa, kun omat tuli niin helposti (eka vahingossa ja toinen ekasta yrityksestä). Mun mielestä se ajatus on vaan julma, kun meidän kohdallahan se tarkoittaa sitä, ettei kukaan halua meidän lapseksi tai yksi halusi, mutta päättikin sitten, ettei sittenkään viitsi tuollaisten vanhempien mukaan lähteä…no joo, ehkä taas olin vähän herkällä tuulella silloin.
 
  • Tykkää
Reactions: Dazzler
zapata tsemppii!! mutta positiivista lyhyemmässä kierrossa on se, että useammin mahdollisuus :hug: kunhan ei liian lyhyeksi mee. Toivon mukaan tuosta tasottuu!
mulla heitteli km jälkeen vähän samalla tavalla ja nyt on näyttänyt tasoittuvan 26-27 päivään..mutta kävi myös tuolla 24..

twinflower taidan kuulua siihen marginaaliin joka ei plussannu puolen vuoden sisällä kmstä..kun se oli maaliskuussa..ja nyt on jo joulu :'(
eli voiko v****kseen kuolla?
ja jos mulle joku joka tietäisi mun km sanoisi tuolla tavoin niin kehottaisin painumaan v***uun..(ei pahalla) mutta ei kovin empaattista (vaikkei varmaan mitään pahaa tarkoittanutkaan mutta silti) sanoa tuolla tavoin varsinkin jos tietää toisen menetyksestä tai muutenkaan, että näin..ai miten niin vähän huono päivä täällä..:kieh:
ihmetyttää kun outoa alavatsatuntoja ollut jo vkon verran oikealla puolella..lähinnä mietin että onko jokin vialla..:|
 
Kiitos kaikille lohduttavista sanoista ja tsempeistä! Te ootte kyllä niin ihania!! :heart: Kyllä tää fiilis tästä on alkanu ottaa taas noususuuntaa. Jotenkin en oikein vaan tiedä, miten tästä pitäis edetä...

Hiisi, mäkin niin kovasti haluaisin ottaa etäisyyttä tähän yrittämiseen, mutta miten ihmeessä sitä onnistuis...? No ehkä tää joulunaika saa ajatuksia vähän muualle :)

Ladylle toipumisia operaatiosta ja kovasti tsemppiä jatkoon! :)

Dazzler, samassa jamassa siis ollaan eli täti muisti meitä molempia vierailullaan. Pahuksen akka pysyköön jatkossa pois!!! Toivotaan teille hyviä tuloksia kokeista ja tsemppiä hoitojen suunnitteluun :)

Voi Zapata :hug: Pahoittelut, että täti sinnekin löysi tiensä. Toivotaan että seuraava kierto on 9 kk:n mittainen! :)

Voi ystävät rakkaat, koitetaan kaikesta p...kasta huolimatta jaksaa vielä uskoa siihen, että kyllä se palkinto meitäkin vielä odottaa!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Dazzler
Täällä yksi yrittäjä lisää. Yritetty on 28 kk:n ajan, joten turhautuminen alkaa todella tuntua. Tähän asti ollaan oltu rauhassa ja "tulee jos on tullakseen", mutta viimeisen 9kk:n ajan ollaan alettu vakavoitua ja suunnitella asiaa, kun vauva ei ota tullakseen. Lisäksi mun siskolla oli ongelmia lapsen saannin kanssa, mutta sai onneksi lopulta keinohedelmöityksellä ihanat pienet kaksoset. Asun ulkomailla, joten en ole uskaltautunut hedelmöityshoitoihin, mutta ens kuulle varataan vihdoin aika. Ollaan naimisissa, onnellisesti, juuri ostettiin asunto, ja mies maailman parasta isämatskua. Mutta tänä aamuna taas tuli miinus ja mä löysin itseni pienenä myttynä parkumasta vällyjen alta. Tuntuu kun keho pettäisi ja valehtelisi, kun on niin selvästi "raskaana oleva olo". Mielikuvitus taitaa olla vilkas. Tässä tiedot:

Iris_Lorea..........31v..........kp 28/ 26-32......................yk28
 
zapata voi sinuu :hug: Pettymys on aivan varmasti kova :(
Toivotaan, että päivä kerrallaan se alkaa taas ketutus helpottaan ja ajatukset siirtyy paremmin mielin uuteen kiertoon. Tsemppiä :heart:

Kirpukka samassa veneessä ollaan edelleen, eli piinailut siirtyy tammikuulle. Mutta hei, otetaan sit tammikuun paukku pakkasilla kiitollisena vastaan, ne kaksi kirkuvaa viivaa siinä plussa testissä. Lämmittää varmasti kehoa ja mieltä :heart:

Kiiltikselle hyviä keltarauhashormooni arvoja toivottelen ja nostan hattua, kun jaksat piinailla ja odotella ehkä alkavia menkkoja =) Toivottavasti menkat ei tuu, vaan tulee joulukuun plussa :heart:

iiris_lorea tervetuloa :flower:
Pitkä matka on ollut teilläkin, pahoittelut siitä. Mutta tässä porukassa on meitä muitakin pitkän matkalaisia, eli vertais tukea löytyy. Ja toki me kaikki täällä toisiamme tsempataan =) Täällä nyt vallitsee vähän sellainen yleinen ketutus, kun plussat on vähän kiven alla, mutta kyllä tästä porukkaa taas piristyy :D

(.) Terkut suunnittelu käynniltä!! :D
Ja saatiinkin hyviä uutisia, elikäs kaikki on just niinkuin pitääkin eli loistavasti.
Mulla kilpirauhasarvot, hyytymistekijät, fsh yms. arvot ok. Tärkein oli se että kromosomeissakaan ei meillä ollu mitään häikkää. I'm so happy!! :D
Ja sitten niistä hoidoista.. Tämä ja tammikuun kierto mennään vielä luomuna ja sitten helmikuun (jos ei tärppi käy) menkoista kp 2 aloitan pistokset, eli omaan kiertoon tehdään hoito, eli kyseessä ivf lyhyellä kaavalla. Munasolujen keräys ja siirto suunnitteilla vkolle 9!!
Lääkäri oli tosi positiivinen meidän suhteen ja piti hyvänä asiana sitä, että nää meijän keskenmenot on kaikki niin erilaisia ja eri viikoilla tulleet. Sanoi, että olisi huonompi juttu, jos olisivat noudattanu jotain tiettyä samaa kaavaa ja tulleet aina samalla r-viikolla.
Tosi hyvä reissu kaikinpuolin. Lääkäri (joka on mun vakkari gynekin) ja hoitsu olivat tosi ihania ja molemmat kannusti positiiviseen ajatteluun :D

Mä ajattelinkin, että mä luomu kuumeilen teijän kanssa nyt tän ja ensi kierron ja sitten jatkan hoito piinailuilla sen jälkeen.. Minnekäs mä kotooltani lähtisin :heart:
 
Twinflower, mä olen kans kuullut jonkun sanovan, että lapsi valitsee itse vanhempansa. Ihan kaunis ajatus silloin kun on jo raskaana, ja lapsi on toivottu jne.. mutta entäs ne lapset, jotka tulee kaltoinkohdelluiksi?! Käsittämätön ajatus, että joku valitsee elämän, jossa hakataan tai käytetään seksuaalisesti hyväksi.Enkä mä oikein voi uskoa, ettei meidän lapsiksi haluaisi kukaan. Kyllä se on vaan ihan luonto ku hoitaa homman - toiset tulee raskaaksi luomusti ja toiset ei. Onneks meillä on niin hyvät mahdollisuudet hedelmöityshoitojen avulla, jos ei muuten... :)

Dazzler, ihania uutisia! Ja paljon onnea matkaan :hug:

iiris_lorea, tervetuloa mukaan! :)

Ja kaikille, joilla täti on käynyt taas kerran, pahoittelut. Pitäis keksiä joku loitsu että mokoma vanha harppu pysyis poissa!! ;)

Mulla on tänään kp 5. Mahaa jomottelee edelleen, etenkin vasemman munasarjan kohdalta. Välillä oikein viiltää niin kipeästi, että täytyy haukkoa henkeään. Juoksen pissalla huomattavasti useammin kuin yleensä, ja olenkin nyt sitten alkanut miettiä, josko mulla olis joku virtsatieinfektio tai joku alkamassa. Mutta ku ei oikein tunnu sellaiseltakaan. Onneks on se gynen aika varattuna, ainakin tulee selväksi, jos jotain on vialla. Ja sitä ennen meillä on muutto takaisin Suomeen, olen niin onnellinen! Tuleepahan muuta ajateltavaa, kun täytyy totutella pakkasiin ja pimeään, ja uuteen työhön.

Tsemppiä meille kaikille, ja iloista mieltä kaikesta huolimatta! :)
 
Torstai 13.12. 2012


Dazzler...............36v...........kp 3/29-33...................yv2 (3*km, 1ku)
zapata................31v...........kp 4/24-26...................yk5
Kirpukka..............36v...........kp 4/31........................yk13 (kkm 9/12
Milk@................ 37v...........kp 5/31........................yk3
haave_ilija...........32v..........kp 7/28-38................... yk3
miss_piggy..........31v...........kp 8/29........................yk8
TarinaMarianna ... 31v...........kp 11/25-33.................~yk5
Twinflower...........33v............kp 13/28.......................yk15 (km 8/12)
hiisi -78...............34v...........kp 14/25-26...................yk5 (km 8/12)
starhope............. 37v...........kp 22/25-26...................yk7
Saippo................35v...........kp 23/32-50..................yk11
Miisu78baby.........34v...........kp 24/26-28...................yk15
Kiiltis-75..............36v...........kp 25/24-30...................yk12
Iris_Lorea............31v...........kp 29/ 26-32..................yk28
Avonlea..............36v...........kp 38/26-28....................yv2
Haniböö83..........29v...........kp 50/35.......................yk11



Taustalla:
pienestä kii, lady1979, Ethel, Pauge83, Sakara, Syksy2010, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Anskilia, Uusijännääjä


plussanneet :
-2012-
Regalo................29v.......yk7..... ..plussa 24.11.
Viola77................34v.......yk6.... ..plussa 24.10.
Pipsa79...............33v.......yv 1,5....plussa 21.10.
Tatja..................36v.......yk 20....plussa 21.8.
NettA79
Sintu74.............38v........5.IVF.... .plussa 9.7.
SL.....................30v.......yk11... ...plussa 27.6. (Clomifen*4)
Edyla
Vissyliini..........30v.......yk5....... ..plussa 15.6.
sintti -79.........32v.......yk37........plussa 15.6. (2. IVF)
Nima..............31v.......yk19........ Plussa 22.5 (3.ICSI 1.PAS)
Pottu78...........34v.......yk4......... Plussa 18.5 (1km)
Wanda............31v.......yv2,5.......p lussa 17.5.
Jocelyn...........30v.......yk2
Nuinnikkaa......29v.......yk3..........p lussa 7.5.
Sopla.............31v.......yv2......... .plussa 1.5.
Tirpu..............33v.......yk5........ ..plussa 6.4.
intoilija...........30v.......yk1....... ...plussa 2.4
Anncherie........31v.......yv1,5v.....pl ussa 29.3.
Ginger.................................. .....plussa 16.3.
Neitipippuri......31v.......yk8......... plussa 15.3. (Gonal-F)
PauhaavaSydän
Tunafish-78......34v.......yk11.......plussa 11.3. (2. inssi)
Indico.................................. .....plussa 1.3.
Sanja...............32v......yk8........ .plussa 25.2.
Ronjaliina.........30v......yk16.......p lussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........p lussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........p lussa 17.2.
Jo..................30v........yk11..... ..plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2...... ..plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8..... .plussa 9.1.
 
Kiitos tuesta, ihanaa kun voi jonnekin kirjotella!

Vieläkään ei menkkoja kuulu...Nyt on silleen ristiriitainen fiilis että, JOS toi nega oliskin myöhäinen plussa, niin huomenna JA ylihuomenna mulla on kosteat pikkujoulut tiedossa (duuni ja lähimmät ystävät). Molemmissa tilaisuuksissa kyllä tasan huomataan, jos jätän juomatta, enkä mielellään laittais juoruja liikkeelle, ellei oikeesti ole syytä. Mitä kannattaa tehdä? Mietin että jos menkkoja ei kuulu, teen testin vielä huomenna aamulla, ja jos nega, niin nautin rauhassa pikkujoulusta? Mulla kierron pituus vaihtelee 26-32, yleisin toi 28, ja huomenna olis 30. päivä.

Oon jo kertaalleen ollut ulkona kavereiden kanssa ja jättänyt epävarmuuden takia juomatta. "jäin siitä kiinni" ja jouduin sitten koko porukalle sanomaan että yritetään lasta ja siksi en juo. Siitä on jo aika kauan, ja nyt mun vatsaa ja tekemisiä tarkkaillaan aika haukkana. Ystäville voin ehkä olla suorempi, mutta töissä...no te tiedätte.

Vinkkejä arvostetaan suuresti!
 
Iiris_lorealle tervetuloa minunkin puolestani!! :) Täällä on tosiaan monta pitkään yrittänyttä ja kuten Dazzler tuossa jo mainitsikin, täällä tsempataan yleensä tosi kivasti ja ollaan toistemme tukena ja kanssajännääjinä. Nyt on vissiin jotain yleistä joulunalus ketutusta tai vastaavaa liikkeellä, kun aika moni tuntuu olevan vähän siipi maassa. Plussia kovasti kaivattais tähän pinoon luomaan taas sitä uskoa, että kyllä tää tästä kaikilla vielä iloks muuttuu! :)

Dazzlerille hirmusti onnea tosi hyvistä tuloksista!! :) Missä vaiheessa kiertoa nuo testit otettiin? Kilpparit mulla onkin nyt tutkittu, mutta lähinnä noita hyytymistekijöitä ja kromosomikartoituksia mietin... Onko niillä ylipäätään merkistystä, milloin ne otetaan?

Milk@, toivottavasti sulla kivut hellittää tai niihin ainakin löytyy syy! Hyvä että sulla on nyt jo se gyneaika varattuna. Tervetuloa tänne kylmään ja pimeään Suomeen ja tsemppiä uuteen työhön! :)

Mä tein nyt päätöksen, että huhtikuuhun asti odottelen ja jos ei siihen mennessä tärppää, haluan tarkempiin tutkimuksiin. Tai jos sitä ennen tulee toinen km, vaadin silloinkin heti jotain tutkimuksia. Siihen asti yritän saada rennompaa fiilistä päälle :)

Katsoin tarkemmin tota listaa ja me ollaan Dazzlerin, Zapatan ja Milk@n kanssa melkein samoilla päivillä. Nyt enää jännätään sitä, kuka meistä aloittaa plussasarjan alkuvuonna? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Dazzler ja Milk@
Kirpukka meiltä otettiin nuo testit kp 4 ja ne pyritään aina ottamaan kp 3-5.
Eli joku juttu siinä on, että ne täytyy ottaa tiettynä kiertopäivänä.. :)
Huhtikuuhun on muuten piiitkä aika ja mulla on ihan sellanen kutina, että ennen sitä tärppi teillä kyllä käy.. =) Rentoa ihanaa puuhastelua sinne :heart:

Milk@ tervetuloa ihanan talviseen koti suomeen :flower:
Hyvä juttu, että sullakin nyt gyne varattuna ja pääset kunnolla tsekattavaksi :)
Tosi kurjaa tuollanen vihlonta ja pissalla ravaus :| Mutta eiköhän siihen joku harmiton syy löydy :)

Nyt hei, Kirpukka, zapata, Milk@ ollaan me sellanen neljän mimmin plussa kopla ja räjäytetään tammikuun plussa potti :D
Meillä tuo mieskin uskoo nyt vahvasti joulun taikaan, kun osuu tuo ovis aika sopivasti ihan jouluaaton tietämille :xmas:
Eiköhän me oteta sellanen samanlainen positiivinen asenne ja uskotaan kanssa vahvasti samaan asiaan ;)
Eilen haettu taas jo uus paketti ovistestejä, eli meillä ainakin tikutellaan tässä kierrossa.. rennoin joulu fiiliksin kuitenkin :heart:

Plussa tuulosia puhaltelen ihan joka ikiselle tämän ketjun ihanaiselle ++++ :whistle: :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kirpukka ja Milk@
Täällä menossa jo kp 8. Ei ole nyt oikein huvittanut täällä käydä. Vähän vilkaisin teidän kuulumisia, mutta anteeksi, en jaksa ryhtyä kommentoimaan.
Yritän nyt nautiskella joulusta, joka on mulle aina tärkeä ja ihanaa aikaa. Tämä vauvatouhu saa nyt olla taustalla, kun on välikiertokin menossa.

Ihanaa joulunodotusta teille kaikille ja tsemppiä kaikkiin puuhasteluihin, missä vaiheessa kiertoa sitten olettekin. Ja tervetuloa uusille.
 
Tosi hienoa Dazzler, kiva kuulla hyviä uutisia!

Milk@ tervetuloa takaisin Suomeen! Ekat viikot takaisinmuuton jälkeen on ihan parhaita, kun osaa nauttia kaikista niistä Suomen pienistä ihanista asioista ja vaikka ihan talven tuoksusta, joihin sitten taas tottuu myöhemmin, eikä niistä enää muista iloita yhtä paljon.

Tervetuloa myös iiris_lorea! Ehkä toi lääkekuuri vois tosiaan olla hyvä tekosyy olla juomatta. Antibioottejahan määrätään vaikka mihin nykyään, niin luulisi selityksen menevän läpi.

Olis kyllä aika huikeeta, jos te Dazzler, Kirpukka, Zapata ja Milk@ plussaisitte kaikki samalla kertaa! Jäädään odottelemaan plussapottia :popcorn:

Ite oon tehnyt pyöreetä päivää töissä tän viikon ja se on kyllä auttanut saamaan ajatuksia pois tästä panikoinnista. Ovispäivä on lähellä ja ollaan hyödynnetty jo nää ”harjoittelupäivät”, kuten mun mies näitä ovispäivän lähettyvillä olevia päiviä kutsuu :) ja jos hyvin käy, niin mä voin plussata vielä joulukuun puolella!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja Dazzler
miss_piggy
Heippis! Sori hiljaiselo, meni kuukausi ennenku tää kaksplus alko toimimaan kunnolla taas meidän koneella, kun oli ilmeisesti jotain teknisiä ongelmia...nyt toimii taas ja oon ihan liekeissä! :D

Täällä on sairasteltu koko viikko, kuumetta ja flunssaa....Huomenna pitäis koululle mennä yksi näyttökoe suorittamaan.

Viikonloppuna vois ovistaki alkaa jo tikuttelemaan :) Puolen vuoden terolut-kuuriki sitte syötiin loppuun jo joulukuun alussa, että nyt sitte jännäillään tuleeko menkkoja enää ollenkaan tai kuinka pitkä kierto on.
 
kp 1 / 26-32. Säästyipä testi ens kuukautta varten. Ja nyt pistän ilman epäilyjä glitteriä luomeen ja päästän vapaalle.

Kiitos Milk@ ja Twinflower noista kuurivinkeistä, otan käyttöön jatkossa, jos tulee tuollainen tilanne :) Ja tsemppiä muillekin jännääjille, toivottavasti luetaan hyviä uutisia piakkoin!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja Twinflower
Kiitos Dazzler infosta! Mä kannatan vahvasti tota sun ajatusta positiivisesta asenteesta ja joulun taiasta :) Mulla kans ovis osuu ihan joulun tienoille ja toivottavasti silloin pienen loman myötä sais ajatukset vähän rennommiks ja plussavaihteen päälle!! :) Omat ajatukset alkavat taas muutenkin kääntymään positiivisemmiksi, kun täti on lopettelemassa vierailuaan :)

Avonlealle iso :hug: Toivottavasti säkin saat joulun myötä ajatuksia vähän etäämmälle tästä projektista. Yritetään kaikki nauttia joulun tunnelmasta ja annetaan sekä kropalle että mielelle aikaa rentoutua :heart:

Twinflower, harjoitelkaa toki ahkerasti :) Siitä ei ole ollenkaan haittaa tässä tilanteessa ja se on vieläpä niin mukavaa hommaa :) Tuo sä pinoon vielä yks plussa tämän kuun aikana :)

Miss_piggy, toivotaan ovistikkuun tosi vahvaa plussaa ihan lähipäivinä. Ja jos ne menkat ei sieltä tule, niin toivotaan syyksi pientä kyytiläistä eikä mitään tyhmiä kropan sekoiluja! :)

Iiris_lorealle pahoittelut menkoista :( Yritä saada mukava fiilis päälle ja nauti pippaloista! Jospa ens kierrossa sille testille olis käyttöä ja tuloskin olis mieluinen! :)

Mä lähden nyt viettämään laatuaikaa oman kullan kanssa. Vois illalla vaikka vaan käpertyä soffan nurkkaan kattomaan jotain leffaa, laittaa takkaan tuli, kynttilöitä palamaan ja nauttia vähän viiniä ja suklaata :) Mukavaa viikonloppua teille kaikille!! Ootte ainakin mun pääkopan kunnossa pysymisen kannalta tosi tärkeitä!! :heart:
 
Avonlea ihanaa joulun odotusta sullekin :xmas:

Twinflower sähän tuotkin sitten meille sen joulukuun plussan =)
Mä jo ajattelin, että näinkö ne plussat tältäkin kuulta jäi tulematta, mutta ei hätää, mä uskon ja toivon, että teillä on "harjoiteltu" nyt hyvin ja sitten oviksen ajankohtana, pikkanen salamatkustaja tonttu jää kyytiin :heart:

miss_piggy pikaista paranemista :flower: Ovis plussaa puhaltelen sinne ja sen mukavaa hyödyntämistä =)

iiris_lorea hilpeetä viikonloppua sinne :D Tikuttelet sitten ihania plussia ensi kierrossa niihin nyt käyttämättä jääneisiin testeihin =)

Kirpukka jouluna me onnistutaan varmasti :heart:
Oih, kun kuulostaa hyvälle sun suunnitelmat. Ihanaa laatuaikaa sinne :D

Leppoisaa ja hauskaa viikonloppua leidit, ootte ihan parhaita :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Twinflower
No niin, nyt olis harjoittelusta aika siirtyä tositoimiin ;) aamulla sain ovistestiin kaksi vahvaa viivaa ja lämmötkin pomppas ylös. Yleensä ovistuntemukset on sellaista nippailua, mutta tänään alkuillasta olin jonkun kymmenen minuuttia ihan kippuralla kivusta ja nyt tavallinen nippailu jatkuu...ehkä sieltä on nyt irtoamassa/irronnut joku superhyperhyvä munasolu :D kaivan tässä kyllä taas itselleni kuoppaa, kun heti on taas toiveet ihan taivaissa...

jep, jep...oikein kivaa viikonloppua kaikille!
 
Kiitokset tervetulotoivotuksista! Ihanaa on tulla Suomeen, mutta samalla jannittaa, miten siella elama alkaa sujua kaikkien naiden vuosien jalkeen. Varmasti ihan hyvin, mutta aina pitaa kuitenkin vahan huolehtia.... :)

Ajattelin tassa kuussa jattaa ton oviksen tikuttelun. Oviksen pitais olla joskus joulun aikoihin, ja me ollaan koko perhe koolla silloin. Ei oikein tunnu jarkevalta kayda pissiskelemassa tikkuun, jatan siis stressaamisen ensi vuoden puolelle.

Hassu juttu sinansa, etta taas tanaan tormasin tyokaveriini, joka on 44-vuotias, meni naimisiin 3 kk sitten ja on nyt raskaana. Ensimmaistaan hankin odottaa. Ja kuulemma ehtivat harrastaa seksia kerran viime kuussa, joten ihmeiden ihme! :) Olin niin onnellinen uutisesta, ja se antoi myos mulle toivoa, olen kuitenkin jonkun vuoden nuorempi viela. Tosin hanella on nuori mies, mutta ei mullakaan nyt niin ikaloppu viela.

Mukavaa viikonloppua sinne Suomen talveen. Plussatuulia kaikille! :)
 
Lauantai 15.12. 2012


Iris_Lorea............31v...........kp 2/ 26-32..................yk29
Dazzler...............36v...........kp 5/29-33...................yv2 (3*km, 1ku)
zapata................31v...........kp 6/24-26...................yk5
Kirpukka..............36v...........kp 6/31........................yk13 (kkm 9/12
Milk@................ 37v...........kp 7/31........................yk3
haave_ilija...........32v..........kp 9/28-38................... yk3
Avonlea..............36v..........kp 10/26-28....................yv2
miss_piggy..........31v...........kp 10/29........................yk8
TarinaMarianna ... 31v...........kp 13/25-33.................~yk5
Twinflower...........33v............kp 15/28.......................yk15 (km 8/12)
hiisi -78...............34v...........kp 16/25-26...................yk5 (km 8/12)
starhope............. 37v...........kp 24/25-26...................yk7
Saippo................35v...........kp 25/32-50..................yk11
Miisu78baby.........34v...........kp 26/26-28...................yk15
Kiiltis-75..............36v...........kp 27/24-30...................yk12
Haniböö83..........29v...........kp 52/35.......................yk11



Taustalla:
pienestä kii, lady1979, Ethel, Pauge83, Sakara, Syksy2010, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Anskilia, Uusijännääjä


plussanneet :
-2012-
Regalo................29v.......yk7..... ..plussa 24.11.
Viola77................34v.......yk6.... ..plussa 24.10.
Pipsa79...............33v.......yv 1,5....plussa 21.10.
Tatja..................36v.......yk 20....plussa 21.8.
NettA79
Sintu74.............38v........5.IVF.... .plussa 9.7.
SL.....................30v.......yk11... ...plussa 27.6. (Clomifen*4)
Edyla
Vissyliini..........30v.......yk5....... ..plussa 15.6.
sintti -79.........32v.......yk37........plussa 15.6. (2. IVF)
Nima..............31v.......yk19........ Plussa 22.5 (3.ICSI 1.PAS)
Pottu78...........34v.......yk4......... Plussa 18.5 (1km)
Wanda............31v.......yv2,5.......p lussa 17.5.
Jocelyn...........30v.......yk2
Nuinnikkaa......29v.......yk3..........p lussa 7.5.
Sopla.............31v.......yv2......... .plussa 1.5.
Tirpu..............33v.......yk5........ ..plussa 6.4.
intoilija...........30v.......yk1....... ...plussa 2.4
Anncherie........31v.......yv1,5v.....pl ussa 29.3.
Ginger.................................. .....plussa 16.3.
Neitipippuri......31v.......yk8......... plussa 15.3. (Gonal-F)
PauhaavaSydän
Tunafish-78......34v.......yk11.......plussa 11.3. (2. inssi)
Indico.................................. .....plussa 1.3.
Sanja...............32v......yk8........ .plussa 25.2.
Ronjaliina.........30v......yk16.......p lussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........p lussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........p lussa 17.2.
Jo..................30v........yk11..... ..plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2...... ..plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8..... .plussa 9.1.
 

Yhteistyössä