Dazzlerin kanssa mennään ihan samoilla päivillä
Mä niin toivon sulle plussaa!! Itsestäni oon ihan varma, ettei tässäkään kierrossa oo toivoa, mutta varmista sä, ettei molemmat jouduta pettymään, eiks joo?
Hiisin kanssa on taas niin samat ajatukset! :hug: Mä olen aika hyvin pystynyt pitämään positiivista asennetta yllä, mut nyt ollaan syvällä epätoivon syövereissä
Pitäis vissiin yrittää itsekin keksiä muuta tekemistä, vaikka onhan se vauvojen tekeminen sinänsä ihan mukavaa puuhaa
Mut miten ihmeessä sitä nyt onnistuis saamaan ajatuksia muualle?? Kesällä se jotenkin onnistui ja se tuotti silloin tulostakin, mutta sen km:n jälkeen on tosi vaikea enää ottaa vaan rennosti ja unohtaa koko yrittäminen... Tää aika oviksesta menkkoihin on vaan niin turhauttavaa ja masentavaa
Milk@lle peukut on tosi korkeella pystyssä, että sulla tärppäis ja saisit ihanan joululahjaplussan!
Kyllä tähän pinoon vielä tarvittais lisää plussia ennen joulua.
Haave_ilijalle,
miss piggylle ja
TarinaMariannalle pahoittelut negoista/menkoista! :hug:
Pienestä kii, tervetuloa mukaan taustailemaan :wave: ja heti listoillekin, kun se on ajankohtaista!
Mitäs
Avonlealle kuuluu? Olet ollut ajatuksissani ja niin kovasti sullekin plussaa toivoisin!!
Entäs
Haniböö?