*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Ihanaa, kun saadaan tänne uusia kanssasisaria. Tosin toivon, että pääsemme myös kaikki täältä pikaisesti pois ;)
Tervetuloa siis kaikille uusille tasapuolisesti! :flower:

Synttärionnittelut Milk@!

Onkos joku täältä ollut aukiolotutkimuksessa? Mulla olisi huomenna moinen edessä, ja hieman jänskättää, että onko se kovin kivulias toimenpide.
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Milk@ :flower: onnittelut synttärin johdosta, nuoriahan tässä ollaan kun vasta nyt alkaa tuntea itsensä vähitellen vähän edes aikuiseksi! :D

Täällä on kyllä kaikilla osunut kierrot kivasti että saadaan oikein mojova plussasade tähän ketjuun. Jos hiisi ei ehdi tähän kiertoon niin sitten tulet heti seuraavasta perässä. Dazzler voi ens kuussa jo ilmoittaa klinikalle että "katsotaan joku toinen kerta sitä IVF:ää, mää oon paksuna". :D
 
  • Tykkää
Reactions: Dazzler ja Milk@
Oi, täällähän on ollut vilkasta. Ja monta uutta kuumeilijaa. Kiva! Tervetuloa :wave: kaikille uusille, jääköön vierailunne lyhyeksi.

Regalolle tuhannesti onnea ihanasta plussasta. Mahtavaa!! :heart:

Milk@lle synttärionnittelut! :flower:

Kiiltis-75, mä olen ollut aukiolotutkimuksessa. Mun mielestä itse tutkimus ei ole paha, mutta sen jälkeen tullut hartiapistos oli mulla tosi voimakas. Muistat vaan olla rentona niin hyvin menee. Ja nappaa vaikka burana tunti ennen toiminepidettä. Mä pidän sulle peukkuja. :)

).( Itsellä ei mitään erikoista, ensi viikon tiistaina on testipäivä...

Pian alkaa joulukuu, ihanaa! :) Olkoon se plussakuu monelle. ++++++:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Kiiltis-75 ja Milk@
Synttäri Onnittelut Milk@ :flower:

Kiiltikselle tsempit huomiselle! Hienosti se menee =)
Mullekin tuli kanssa se hartiapistos laparoskopian jälkeen ja oli aikas kurjan tuntunen, mutta kyllä sen kestää ja ihan särkylääkettä siihen kipuun otin.. :)

Ihanaa Kirpukka, et oot mun kierto kaveri :heart:
Voidaankin yhdessä julistaa piinapäivät alkaneiksi :D

Avonlealla onkin jo testi päivä suht lähellä. Nyt otat ihan relax, kun ens viikolla saatkin sitten hämmästellä intoa täynnä sitä plussa testiä :heart: Eikös juu? =)

zapata täällä naurahdin ääneen tuota sun ihanan hauskaa tsemppi kirjotusta :D Olishan se vaan niin hienoo päästä tuollanen asia ilmoittamaan..

Voi ystäväiset ihanaiset kohta tosiaan ollaan jo joulukuussa eli meidän virallisessa plussa kuussa ja seuraavat plussat tulee sitten viimestään tammikuussa lämmittämään kylmiä talvi päiviä :heart: :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Kiitos kaikille synttärionnitteluista! :)

Mulla kp 21, dpo 5 ja yritän pitää itseni mahdollisimman kiireisenä, etten ehtis miettimään mitään oireita tms.... Edelleen helpommin sanottu kuin tehty ;)

Mukavaa päivää kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Dazzler
Täällähän on tosi monella piinapäivät meneillään!! :) Kohta saadaan jännittää...

Avonlealle toivon tosi paljon onnea ens viikon testauspäivälle! Nyt olis jo sun aika :heart:

Kiiltikselle hurjasti tsemppiä tän päiväiseen aukiolotutkimukseen! Hyvin se sujuu! :)

Mahtoikohan mulla mitään ovista tapahtuakaan, kun edelleen tulee limaa... :( Viime kierrossa oli sama tilanne, että selvät oviksen oireet oli, mut ei se ainakaan silloin vielä voinut tapahtua, kun kierto oli kuitenkin aika pitkä. Voihan HÖH!! Mut terkkarilta tuli eilen hyviä uutisia. Kilpirauhasarvot oli täysin normaalit. Jotain hyvää edes :)
 
Kirpukalle onnittelut hyvistä uutisista kilpirauhasarvojen suhteen! Ei ainakaan niistä johtuvia ongelmia siis tiedossa! Noiden ovisten kanssa on kyllä inhottavaa, kun ikinä ei tiedä, tapahtuuko mitään, vaikka oireita onkin. Mutta toivotaan, että ovis on tapahtunut ja tärppi käynyt :)

Miss_piggylle ja Milk@lle tsemppiä piinailupäiviin! Se oireiden miettimättä jättäminen on kyllä niiiin vaikeeta ;)

Mulla kp 24 ja pisimmät piinailupäivät ikinä. Jos menkat ei ala lauantaina, niin sitten sunnuntaina testiä kehiin...
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Keskiviikko 28.11.2012


starhope............. 37v...........kp 7/25-26...................yk7
Miisu78baby.........34v...........kp 9/26-28...................yk15
Kiiltis-75..............36v...........kp 10/24-30...................yk12
zapata................31v...........kp 13/28-33...................yk4
Dazzler...............36v..........kp 17/29-33...................yv2 (3*km, 1ku)
Kirpukka..............36v..........kp 17/31........................yk12 (kkm 9/12
Milk@................ 37v...........kp 21/30........................yk2
miss_piggy..........31v...........kp 22/29........................yk7
Avonlea..............36v...........kp 23/26-28....................yv2
Twinflower.........33v............kp 25/28.......................yk4 (km 8/12)
TarinaMarianna . 31v...........kp 26/25-33.................~yk4
hiisi -78...............34v..........kp 30/25-26...................yk4 (km 8/12)
Haniböö83..........29v...........kp 35/35.......................yk11
Saippo................35v..........kp 39/32-50..................yk10



Taustalla:
lady1979, Ethel, Pauge83, Sakara, Syksy2010, Pipsa79, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Anskilia, Uusijännääjä

plussanneet :
-2012-
Regalo................29v.......yk7..... ..plussa 24.11.
Viola77................34v.......yk6.... ..plussa 24.10
Tatja..................36v.......yk 20....plussa 21.8.
NettA79
Sintu74.............38v........5.IVF.... .plussa 9.7.
SL.....................30v.......yk11... ...plussa 27.6. (Clomifen*4)
Edyla
Vissyliini..........30v.......yk5....... ..plussa 15.6.
sintti -79.........32v.......yk37........plussa 15.6. (2. IVF)
Nima..............31v.......yk19........ Plussa 22.5 (3.ICSI 1.PAS)
Pottu78...........34v.......yk4......... Plussa 18.5 (1km)
Wanda............31v.......yv2,5.......p lussa 17.5.
Jocelyn...........30v.......yk2
Nuinnikkaa......29v.......yk3..........p lussa 7.5.
Sopla.............31v.......yv2......... .plussa 1.5.
Tirpu..............33v.......yk5........ ..plussa 6.4.
intoilija...........30v.......yk1....... ...plussa 2.4
Anncherie........31v.......yv1,5v.....pl ussa 29.3.
Ginger.................................. .....plussa 16.3.
Neitipippuri......31v.......yk8......... plussa 15.3. (Gonal-F)
PauhaavaSydän
Tunafish-78......34v.......yk11.......plussa 11.3. (2. inssi)
Indico.................................. .....plussa 1.3.
Sanja...............32v......yk8........ .plussa 25.2.
Ronjaliina.........30v......yk16.......p lussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........p lussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........p lussa 17.2.
Jo..................30v........yk11..... ..plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2...... ..plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8..... .plussa 9.1.
 
Viimeksi muokattu:
Hiisi, mulla on edelleen semmoinen kutina, että sulla vois olla meille uutisia! Mä oon täällä kuin tulisilla hiilillä... :) Mikä sun kierron pituus viime kierrossa oli? En saanut sitä tuolta aiemmista viesteistä selville, kun olit silloin taustailemassa... Nyt kuitenkin tässä kierrossa sait ovistikkuunkin plussan, joten voisitko pliis mun mielenrauhan takia testata!? :D Ehtisit vielä marraskuun plussalistalle... :)
 
Heippahei arvon naiset!

Täällä mä käyn kovasti kurkkimassa teijän kuulumisia ja mahtavaa mahtavaa mun nimen yläpuolelle on ilmestynyt uusi plussalainen: ONNEA REGALO :flower:

Ja Kirpukalle piti tulla komentoimaan että mulle kävi plussakierrossa juuri noin. Ovislimat vaan jatkuivat reilusti yli ovulaation ja ihmettelin sitä kovasti. En tosin tikutellut mutta ei ne koskaan ole kestäny paria kolmea päivää pidempään. Tää on nyt sitä, sä oot seuraava plussaaja, mä niin toivon! :)

Mulle kuuluu hyvää turvottavan mahan kanssa ja vaikka kuvottava olo ja väsymys onkin melkein jatkuvia kavereita niin en valita. Alkuraskauden ultrassa kävin viime viikolla ja ihana syke siellä näkyi :heart:

Tsemppiä ja pluspluspluskiertoa kaikille!!! Pistetäänpä pino kiinni tämän vuoden puolella :)

Viola 8+4
 
Ihanaa Viola kuulla susta!!! Hienoa että siellä on kaikki hyvin ja pikkuinen sydän sykkii kovasti :heart: Oikein paljon kaikkea hyvää teidän taipaleelle! Olkoon se onnea ja ihania hetkiä tulvillaan! :)

Mä en itse usko vielä plussaavani, mutta kiva silti oli kuulla, ettei oo ihan harvinaista, että ovislimat jatkuu yli oviksen. Kyllä se mun aikakin vielä tulee ja sitten aion päästä maaliin asti :)
 
Kiva, kun tulit kertomaan kuulumisia Viola! Ihanaa, että kaikki on kunnossa! Oikein hyvää jatkoa, eiköhän se väsymys ja olotilakin siitä muutu :)

Täällähän on jo monta, jotka voisivat vähän testailla ;) Ei saa pitää meitä muita jännityksessä!

).( Aukiolotutkimus meni ihan ok, vähän tuli jotain pieniä lihaskramppeja tutkimuksen aikana, mutta selvisin :) Ja tulokset olivat hyviä, eli mitään vikaa ei löytynyt. Reilun viikon päästä vielä katsotaan keltarauhashormonin tasot. Mutta so far selittämätöntä hommaa. Inssiä alkoi lääkäri ehdottelemaan, joten siihen varmaan mennään alkuvuodesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Voi Kirpukka :D Elä ole hiilillä siellä, voin mä testata vaikka huomenaamulla sen negan :) Kyllä tää venyminen johtuu ovuloimattomuudesta eikä raskaudesta. Viime kierto oli 37 päivää. Melkein jo varasin lääkärin, mutta sitten tuumin, että ehkä tää nyt on vain kropan keino olla raskautumatta uudelleen ennen kuin se on siihen valmis. "Mukavaa" kun on taas kaikki oireet mahakipuineen ja synkistelyineen, vaikka mitään ei tapahdu.. :D Mutta peukut pystyssä sulle Kirpukka, että teillä tärppäisi jo joulukuussa! :)

Oi, kiva kuulla Violasta, oikein hyvää odotusaikaa sinne! :) Ja kiitos tsempityksistä!

Hienoa Kiiltis, että selviydyit tutkimuksesta ja putket ovat auki! :)
 
Kaikille piinailijoille malttia ja hermoja piinapäiviin, teitä onkin ihan mielettömästi! Tulee siis paljon plussia joulukuun ihan ekoille päiville! :D

Kirpukka mulla limoja on ainakin monta päivää, ja taas välillä sitten vaan todella vähän. Oviskierroissa ainakin on limaista oloa useampi päivä. Hyvä että kilppariarvot on kunnossa!

Viola Ihana kuulla että syke löytyi ja kaikki muutenkin kunnossa. :heart: Nauti raskaudesta, turvotuksesta huolimatta. :)

Kiiltis Hienoa että aukiolotutkimus ei sen kivuliaampi ollut. Ja mikä tärkeintä, putket on auki! LOISTAVAA! :D

).( Käytin ainokaisen ovistikun ihan piruttani tänään ja se oli PLUSSA! Yritin saada teille kuvaa siitä mutta mä en osaa käyttää meidän kameraa. :headwall: Katotaan jos saan sen tänne myöhemmin. Mutta ukko saa huomenna kyytiä heti kun tulee kotiin. :D
 
Hmm, pitikö sen kuvan näkyä siis täälläkin zapata? :D En ainakaan näe mitään :D Mutta onnittelut silti ovisplussasta, miehellä on mukava kotiinpaluu! :D

Kirpukkaa unohdin onnitella normaaleista kilpparituloksista, hieno homma! Eikös kilppariongelmat ole sellaisia, jotka saattavat keskenmenoakin aiheuttaa? Hyvä siis, että tuli tutkittua ja ettei ainakaan siitä ollut kyse :hug: :)

Mä varasin parin viikon päähän kuitenkin lääkäriajan ja maailma näyttää heti valoisammalta :D Epätietoisuus ja -varmuus on niin ärsyttävää, ihanaa että joku tsekkaa mistä on kyse :)
 
No nyt näkyy, oli täppä väärässä paikassa. :D

Noi kilpparihäiriöt on kyllä tosi tärkeä selvittää raskautumisen takia, aiheuttaa ilmeisesti aika helposti keskenmenoja. Itsellä todella hyvällä mallilla arvot kun lääkitys on ollut päällä melkein vuoden. :)

Hyvä hiisi että menet käymään lääkärillä, vaikka sitten vain sen mielenrauhan takia.
 
zapata, onnea yritykseen - kaada se mies heti ku voit!! ;)

Mulla on tänään vapaapäivä, ja nää on kaikkein pahimpia piinailupäiviä, koska aikaa riittää miettiä... Tosin meillä on muutto edessä muutaman viikon päästä, ajattelin, josko vaikka pakkaisin tänään. Joululaulut soimaan ja kämppä siistiks! Tai jotain, ihan mitä vaan, ettei ajatukset pyöris pelkästään vauvojen ympärillä. Mieskin jopa kysyi töihin lähtiessään, että koska mun kuukautisten pitäis alkaa. No vähän reilu viikko vielä. Huoh...

Oon huomannu, että B-vitamiinin syönti on auttanu PMS-oireisiin. Ei oo rinnat niin kipeet, eikä muutenkaan niin pingottunu olo ku yleensä tähän aikaan kuukaudesta. Huomasin sen jo viime kuussa, ja aion todellaki jatkaa vitamiinin ottamista.. Ku olis tänki tienny jo aiemmin... :)

Joka tapauksessa, oikein ihanaa päivää kaikille, onnea miehenkaatoon ja plussailuun ihan jokaiselle! :) Kyllä on hienoa, että täällä voi käydä höyryämässä, taas helpottaa..
 
Viimeksi muokattu:
hiisi-78: mikä kiertopäivä sulla on nyt menossa? Onko mitään tuntemuksia? Mulla on kp 27/25-33, mutta olen herännyt parina yönä lieviin alavatsatuntemuksiin (painetta ja jotain muljumista), jotka tuntuu ihan menkkojen alkamiselta. Eipä taida enää kukaan plussata marraskuun puolella, mut ei me heitetä kirvestä kaivoon!
 
TarinaMarianna: mulla siis kp 31/26 ja tuntemukset sellaiset, etten ole ovuloinut tässä kierrossa. Mutta peukut pystyssä vielä sulle, menkkatuntemukset ja raskaustuntemukset on kuitenkin aika samanlaisia!

Vielä olis huominen aikaa marraskuun plussalle, mikäs Haniböön tilanne on? Onneksi edes yksi saatiin :heart: Ja joulukuu vaikuttaa tosi lupaavalta! :popcorn:
 

Yhteistyössä