*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Kiitos synttärionnitteluista. Aika on armoton, kello käy vinhaa vauhtia.... :p Ja iso kiitos ihanista inssitsempeistä. :)

Pahoittelut kaikille negan testanneille. Se on kyllä niiiiiin turhauttavaa ja masentavaa, ei sitä voi kieltää. Jos tuntuu p***alta niin sitten tuntuu. Kaikki tunteet on sallittu.

).( Tänään oli aamulla miehen spermanäyte ensin ja sitten parin tunnin kuluttua mulla inssi. Itse toimenpide ei ollut kummoinenkaan, ehkä ihan pikkupikkuriikkisen tuntui painon tunnetta alavatsalla. Päivä meni töissä hyvin, mutta nyt iltasella on vähän samanlaisia tuntemuksia kuin aukiolotutkimuksen jälkeen. Ei kauheasti nyt huvittaisi jumppaan lähteä, sen verran kaikki tärinä tuntuu.

Mahtava uutinen oli se, että jo ennen sperman pesua miehen tavara oli erittäin hyvää. Takertumista ei nyt ollut ollenkaan!! En saanut lääkäriltä vastausta siihen, että mikä sitä siittiöiden takertumista saattaa aiheuttaa. Lääkäri sanoi folliultrassa, että mikäli tämä ei tuota tulosta niin sitten suoraan IVF. Suurinpana syynä siihen on mun ikä. Ollaan jo IVF jonossa. Tänään ilmoitin, että me halutaan vielä toinen inssi ennen IVF:ää ja lääkärin mukaan se on ok. Mutta mä koko sydämestäni toivon ettei tarvita enää mitään hoitoja!

Nyt on ihanan vapauttava olo, joulukuulla ei ultran ultraa eikä mitään pillereitä eikä piikkejä laitettavana. Vapaus! \o/ Ja ihanaa luomuilua koko joulukuu..... :cool:

++++++++++++++++:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: hiisi -78
Heippa ihanaiset! Kiitoksia tsempeistä, olette korvaamattomia tsemppareita!

Avonlea Aivan ihania uutisia, toivottavasti tämän päivän inssi tuottaisi tulosta. Ja nautinnollista luomuoloa vihdoin ilman hormoneja! :)

Miisulle ja Kiiltikselle pahoittelut menkoista! :hug: Otetaan kaikki joulukuussa plussat joululahjoiksi! Hienoa että tutkimuksiin pääsette kuitenkin!

Kirpukka tyhmää jos jotain vielä on vinossa, pääsisitte jo plussailutunnelmiin!

Dazzler Nautinnollista tikutonta touhuilua!

(.) Kummaakin kummemmat "menkat" viikonloppuna. Alkoivat siis perjantaina, ja lauantainakin vuoto oli ihan normaalia. Sitten sunnuntaina yhtäkkiä väheni ja väheni kunnes loppui. Maanantaina tuli kerran verta ja tänään tuhrua vähän. Eilen testiin nega, taidan oman mielenrauhan takia pissiä loppuviikosta vielä tikun. Normaalisti olen kivusta kaksin kerroin ja niagaraa vähintään 5 päivää.

Huomasin jo harkitsevani ovistikkuja tähän kiertoon, mutta mies on työmatkalla just oletetun oviksen aikana niin mua varmaan ketuttais kahta kauheemmin jos tietäisin oviksen osuvan väärään päivään. Mielummin vaan väsytän miekkosen ennen ja jälkeen matkan. :)

Vähitellen taas piinapäivien odotteluun, eihän sitä kukaan oikeesti marraskuussa ois halunnukaan plussata, ihan hirveen synkee kelikin... :D
 
Mahtavia uutisia Avonlealla!! Varmasti äärettömän vapauttava tunne!! :heart: Mä pidän valtavasti peukkua sille, että jo tästä ekasta inssistä tärppää! Varmasti sun oma vapautunut olo ja helpotus auttavat asiaa myös osaltaan eteenpäin :) Mukavia luomuiluja!

Miisulle toivon kovasti tsemppiä hoitoihin! Hienoa että asiat sielläkin etenevät :)

Samoin Kiiltikselle toivon hyviä testituloksia! Niin ne asiat lähtevät etenemään ja varmasti pääset sinäkin plussasta vielä nauttimaan! :)

Dazzlerille mukavaa ja rentoa touhuilua!! Mullakin ovis osuu viikonloppuun tai alkuviikkoon, jos se ylipäätään on tullakseen. Varmuuden vuoksi kulutamme mekin reilusti aikaa vällyjen välissä :)

Zapata, mullakin on ollut molemmat menkat kkm:n jälkeen ihan erikoiset. Nämä viimeiset alkoivat vauhdilla, runsaina ja kivuliaina. Vajaan kolmen päivän jälkeen ne loppuivat kuin seinään, mutta sen jälkeen tuhrutteli monta päivää. Välllä jo loppuikin, mutta sit taas alkoi uudestaan. Tosi niukkaa tuhrua, mut kuitenkin selvästi normaalista poikkeavaa. Eilen alkoi jo tulla kirkasta limaa, mut illalla senkin joukossa vielä ruskea tuhruklöntti. Hyi, älkää pahastuko näistä mun kuvailuista!! :D

Olen samaa mieltä, että tää marraskuu on niin synkkä, että odotellaan suosiolla joulukuuta ja hankitaan itsellemme mukavat joululahjat!!! Ja jos ei jostain syystä sitä plussaa vielä silloinkaan tule, niin sit hankitaan jotain muuta kivaa!!! :)
 
Viimeksi muokattu:
Kävin kuumeilemassa meidän sairaalan vauvalassa eilen. Oli kyllä aika huikea tunne pitää sylissä pientä tyttövauvaa, joka oli niin kaunis mustine hiuksineen ja tummine silmineen. Hoitajat naureskelivat, että onko mulla vauvakuume - pitihän se myöntää, että on.

Jonain päivänä vielä me jokainen sylitellään omia vauvojamme. Ennemmin tai myöhemmin... :)
 
  • Tykkää
Reactions: zapata
saisiko tänne liittyä...vm 75 kuumeileva ja kkm oli 3/12 ja varmaan tuossa toukokuusta lähtien yritetty..
menkkojen piti alkaa eilen, mutta ei alkanutkaan..pientä tuhrua oli toissailtana ja se siinä, ei alkanutkaan menkat :confused:
Kävin sitten päivällä ostamassa rtestin ja sehän näytti negaa :'(
että ei kai tässä sitten raskaana olla vaan odotellaan menkkojen alkamista..
raskasta
 
Keskiviikko 21.11.2012


Miisu78baby.........34v...........kp 2/26-28...................yk15
Kiiltis-75..............36v...........kp 3/24-30...................yk12
zapata................31v...........kp 6/28-33...................yk4
Dazzler...............36v..........kp 10/29-33...................yv2 (3*km, 1ku)
Kirpukka..............36v..........kp 10/31........................yk12 (kkm 9/12
Milk@................ 36v...........kp 14/30........................yk2
miss_piggy..........31v...........kp 15/29........................yk7
Avonlea..............36v...........kp 16/26-28....................yv2
hiisi -78...............34v..........kp 23/25-26...................yk4 (km 8/12)
Haniböö83..........29v...........kp 28/35.......................yk11
Saippo................35v..........kp 32/32-50..................yk10
lady1979............33v..........kp 54/28-33...................yk8


Taustalla:
Pauge83, Regalo, Sakara, Syksy2010, Pipsa79, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Anskilia, Uusijännääjä

plussanneet :
-2012-
Viola77................34v.......yk6.... ..plussa 24.10
Tatja..................36v.......yk 20....plussa 21.8.
NettA79
Sintu74.............38v........5.IVF.... .plussa 9.7.
SL.....................30v.......yk11... ...plussa 27.6. (Clomifen*4)
Edyla
Vissyliini..........30v.......yk5....... ..plussa 15.6.
sintti -79.........32v.......yk37........plussa 15.6. (2. IVF)
Nima..............31v.......yk19........ Plussa 22.5 (3.ICSI 1.PAS)
Pottu78...........34v.......yk4......... Plussa 18.5 (1km)
Wanda............31v.......yv2,5.......p lussa 17.5.
Jocelyn...........30v.......yk2
Nuinnikkaa......29v.......yk3..........p lussa 7.5.
Sopla.............31v.......yv2......... .plussa 1.5.
Tirpu..............33v.......yk5........ ..plussa 6.4.
intoilija...........30v.......yk1....... ...plussa 2.4
Anncherie........31v.......yv1,5v.....pl ussa 29.3.
Ginger.................................. .....plussa 16.3.
Neitipippuri......31v.......yk8......... plussa 15.3. (Gonal-F)
PauhaavaSydän
Tunafish-78......34v.......yk11.......plussa 11.3. (2. inssi)
Indico.................................. .....plussa 1.3.
Sanja...............32v......yk8........ .plussa 25.2.
Ronjaliina.........30v......yk16.......p lussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........p lussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........p lussa 17.2.
Jo..................30v........yk11..... ..plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2...... ..plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8..... .plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3...... ...plussa 23.12
Sissi_81................................ .....plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........ plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........p lussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1..... ...plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24..... plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.... ...plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1...... ..plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8....... .plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1...... ..plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2...... ...plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis................................. .........plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4...... ..plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......p lussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2..... ...plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v.............. ......plussa 24.6.
KattiMattis............................. .......plussa
Miimau...............31v................ ....plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.

-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Ihanan positiivinen fiilis kaikilla! Avonlean inssi kuulostaa menneen tosi hyvin, nyt vaan rennosti ja hyvällä fiiliksellä odotellaan plussaa jo heti ekasta yrityksestä! :heart:

Zapatalle kans tsemppiä tähän keskenmenon jälkeiseen kropan toipumiseen. Toivottavasti ovikset osuisi kuitenkin sopivasti, joka tapauksessa hyvää miehen väsytystä :D Ja ihan totta, kuka edes olisi halunnut plussata tässä kurjassa ja pimeässä kuussa! :D

Ihana tsemppausviesti Kirpukalta, lämmin halaus sinnekin :hug: Kyllä me kaikki vielä onnistutaan ja tämä vertaistuki täällä on kyllä mahtava juttu.

Ja tervetuloa mukaan starhope, kuten yllä sanoinkin, niin täällä on tosi mukava porukka :) Muutama keskenmenonkin kokenut täällä on, pahoittelut sullekin että olet joutunut sen kokemaan :hug: Ja pahoittelut myös negasta, toivottavasti nyt pääsisit sitten edes pian seuraavaan yrityskiertoon jos luulet, että se plussa ei ole enää tullakseen tässä kierrossa. Jos tahdot kuumeilemaan listalle, niin laita noita tietojasi, niin lisäilen sut :)
 
Oih, kun lämmitti tuo Kirpukan hali rutistus :heart:
Kiitos siitä ja samanmoinen sinnekin :hug:

Avonlea, kuulostaa ihan nappiin menneeltä inssiltä, ihanaa :heart:
Nyt vaan ihanaa ja jänskää piinapäiväilyä, täällä ollaan täysillä hengessä mukana =)

Starhope olet enemmän kuin tervetullut tänne meidän mahtavaan kuumeilu porukkaan :flower:
Pahoittelut kkm:stä :hug: Mutta onneksi elämä jatkuu ja taas voi kuumeilla sydämensä kyllyydestä :)

Tuli tässä mieleeni, että mitäs mieltä olisitte, jos jättäis noista päivityksistä pois noi 2011 ja 2010 plussanneet ja jättäis tän vuoden plussa listan ja ottais sen sitten mukaan ens vuoden plussa pinon kanssa... Olisko huono idea? Kyllähän noi vanhat plussa pinot sitten täältä löytyy, jos joku haluaa niitä katsella. =)
Jos haluatte, että ne tossa on näkösällä, niin ei se muakaan haittaa, mutta ajattelin vaan, että aika vanhoja jo ovat ja 2011 plussanneitten vaavitkin on jo syntynyneet.. :heart:
 
kiitos hiisi-78 ja dazzler :heart:
kiva kuulla, että täällä hyvä fiilinki!!

hölmöähän se on vielä kuvitella, että plussa mittariin tulisi..mutta viimeiseen asti näköjään sitä toivoo
ja mun detaljit on 37v ja kp vähän heitellyt tuon kkm jälkeen mutta mutta varmaan aika lailla mennään 27/25-26, yk meaning yrityskerrat kk? vähän noviisi..ja jos näin niin yk6 :headwall:

mä komppaan kans hiisi -78 -> kukapa tässä kuussa olisikaan halunnut plussata..ens kuussa joulu, joten oiva joululahja olisi saada plussa mittariin..omalla kohdalla tosin paha pelko, että miehen työreissu osuu just huonosti. Toisaalta eipä näytä nytkään menkat alkaneen vaikka olisi jo pitänyt :mad:

ja pari kyssäriä vielä noviisilta - tää slangi ei ole kovin tuttua niin: täti?? inssi?? :confused:
 
Moikka,

Pääsiskö mukaan juttuihin?

Täällä 30 vee nainen, joka on joutunut myöntämään itselleen, että vauvakuume nostaa päätään!

Pillerit jätetty pois kesäkuussa 2012, mitään oviksia ei ole vielä alettu mittailemaan jne.. ehkä ensi vuonna sitten.

Mutta mulle henk.koht jo tänne sivuille rekisteröityminen on jo tosi iso juttu, asia jotenkin konkretisoitui heti. Hassua!
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
ja pari kyssäriä vielä noviisilta - tää slangi ei ole kovin tuttua niin: täti?? inssi?? :confused:
starhope, tervetuloa! Olen pahoillani keskenmenosta, toivotaan, että pian tärppää uudestaan!

Täti tulee englannin slangi-ilmaisusta Aunt Flo, joka tarkoittaa siis kuukautisia. Inssi on inseminaatio, jossa siittiöitä ruiskutetaan kohtuonteloon. Keinohedelmöitys se olis kai suomeks.

Mulleki tää slangi täällä on ollu outoa, mutta kyllä siihen pikkuhiljaa tottuu.. :)

Tervetuloa mukaan muutkin uudet!! :wave:

Tänään ilmestyi hymynaama ovistestiin, joten kuukautispäiväkirja oli oikeassa ennustaessaan todennäköisimmän ovulaatioajan. Onneks sekä miehellä että mulla on vapaata tää ilta ja koko huominen päivä, ei tartte miettiä, mitä tehdään... :) :)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Starhope ja Ethel!!! Kiva että saadaan tänne uusiakin kuumeilijoita!! :) Tän palstan tärkeyttä ei voi liikaa korostaa. Täältä saa aina lohtua, tukea ja tsemppiä, kun sitä tarvitsee. Samoin voi vaihtaa kokemuksia asioista ja saada hyviä neuvoja ja vinkkejä. Ja ainakin omasta mielestäni täällä on otettu kaikki vastaan tosi ihanasti :)

Tosiaan, meitä keskenmenon kokeneita löytyy täältä useampikin ja välillä jutut kääntyy siihen. Toivottavasti se ei muita haittaa, vaikka onhan täällä olemassa oma palsta sen kokeneille. Jotenkin tää on vaan niin tuttu ja turvallinen porukka...

Starhopelle toivon minäkin, että testi vielä muuttuis plussaksi, mutta jos niin ei käy, niin sitten täti äkkiä paikalle ja kohti uutta ja onnistunutta yritystä!! :)

Oikein superonnistunutta oviksen hyödyntämistä Milk@lle!! Valtavasti tärppionnea!! :)

Dazzler, olen samaa mieltä, että noita vanhoja plussalistoja vois jo poistaa. Toi listahan on jo jättimäisen pitkä!

Mä rupesin eilen illalla miettimään taas kerran sitä mun kesäistä tärppikiertoa. Niin kuin monesti olen todennutkin, silloin en tikuttanu ovista, en juonu greippimehua ja kaikki vitamiinitkin jätin kaapin perukoille. Mutta nyt tajusin, että yhden muunkin jutun tein toisin... Mä söin paljon terveellisemmin ja ihan sairaan paljon mansikoita! :D Pitäiskö kaivaa pakkasesta niitä ja ottaa sekin konsti käyttöön... Ihan varmasti se olis se juttu!!! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Milk kiitos suomennoksista :flower: ja mukavaa vapaapäivää..osui aika hyvin kohdalle

ja slangia käyttäen - täti tuli kylään tänään - höh - eli sitten kait kp1 (alan päästä jyvälle)
Piti heti laskea mahdollinen seuraava ovis..aika hilkuille menee miehen reissun kanssa mikä vähän alkoi ärsyttää..asutaan vielä eri osoitteissa (yhteistä tässä vähän vilkuiltu, muttei mitenkään kovin tosissaan, mikä mua itseasiassa vähän ärsyttää myös..)

mä taidan itekin yrittää syödä vähän vitamiineja ja jos yrittäis syödä vähän terveellisemmin..en usko että sillä nyt mitään suurempaa vaikutusta raskautumiseen on, mutta ihan itsenikin vuoksi..niin koska negatiivisuus kukkii täällä niin onpas tulossa sitten hauska joulu..ei yhtään joulufiilistä ja tuskin tuleekaan :(

paljonkohan tuollainen "inssi" kaikkineen about maksaisi..epätoivoinen..ja onko se miten varma keino..jos sellaista nyt edes on. Jos ei meinaa ala pikkuhiljaa tapahtuu, kärsimättömänä pitää keksiä joku muu tapa
 
Kirpukka :heart:

Tervetuloa starhope ja Ethel!

Täälläkin ollaan samaa mieltä Dazzlerin kanssa noista vanhemmista plussalistoista. Sitä paitsi joulukuussahan siitä plussalistasta on tulossa megapitkä. Eli vanhemmat voisi jättää pois päivityksistä, niin mekin mahdumme listalle ;)

Milk@lle onnea ukonkaatopäiviin!

Miehen testitulokset olivat hyvät, eli sillä puolella ei ole mitään vikaa. Omia tuloksia saa odotella vielä hetken.

Joululahjaksi plussa kuulostaisi aika hyvältä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Täällä taas yksi ilmottautuu joukkoonne! Olen lueskellut teidän juttuja jonkun aikaa ja nyt tuun jännäämään mukaan. Kaikkia lyhenteitä ja slangisanoja en minäkään vielä hoksaa, mutta yritän ymmärtää. :)

Oon nyt vähän yli puolen välin kierrossa ja testasin elämäni ensimmäisen kerran oviksen. Mulla oli käytössä yksi ainoa tikku ja laskettiin miehen kanssa otollinen testiajankohta. Testi oli vahvasti positiivinen ja oli hienoa saada edes jostain testistä positiivinen tulos. :) Tällä kertaa ovis myös tuntui voimakkaasti oikealla puolella alavatsassa. Petipuuhat olivat intohimoinen harrastuksemme ja hassusti himot molemmilla ovat laantuneet oviksen mentyä ohi. Itsenäisyyspäivän tienoilla odotetaan tätiä tulevaksi.

Tässä siis minä: TarinaMarianna 31v yk ehkä noin 4
 
Kiiltis, hienoa että ainakin miehen testitulokset olivat hyviä!! Uskotaan ja toivotaan, että myös sinä saat mukavia tuloksia :heart: Jospa käviskin niin, että ne hyvät tulokset rauhoittais omaa mieltäsi niin, että sieltä plussa pärähtäis kohta :)

Starhopelle pahoittelut tädin porhaltamisesta paikalle :( Mutta nyt ainakin tilanne ratkes ja kierto vaikuttaa kuitenkin aika säännölliseltä, eikös? Joulukuussa sitten siirryt plussalistalle :)

TarinaMariannalle kovasti tervetuloa mukaan!! Tosi hyvä ajoitus ovistestailussa! Jospa tuuri jatkuis ja tästä kierrosta tärppäis :) Näin toivotaan!
 
Torstai 22.11.2012


starhope............. 37v...........kp 1/25-26...................yk7
Miisu78baby.........34v...........kp 3/26-28...................yk15
Kiiltis-75..............36v...........kp 4/24-30...................yk12
zapata................31v...........kp 7/28-33...................yk4
Dazzler...............36v..........kp 11/29-33...................yv2 (3*km, 1ku)
Kirpukka..............36v..........kp 11/31........................yk12 (kkm 9/12
Milk@................ 36v...........kp 15/30........................yk2
miss_piggy..........31v...........kp 16/29........................yk7
Avonlea..............36v...........kp 17/26-28....................yv2
hiisi -78...............34v..........kp 24/25-26...................yk4 (km 8/12)
Haniböö83..........29v...........kp 29/35.......................yk11
Saippo................35v..........kp 33/32-50..................yk10
lady1979............33v..........kp 55/28-33...................yk8


Taustalla:
Pauge83, Regalo, Sakara, Syksy2010, Pipsa79, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Anskilia, Uusijännääjä

plussanneet :
-2012-
Viola77................34v.......yk6.... ..plussa 24.10
Tatja..................36v.......yk 20....plussa 21.8.
NettA79
Sintu74.............38v........5.IVF.... .plussa 9.7.
SL.....................30v.......yk11... ...plussa 27.6. (Clomifen*4)
Edyla
Vissyliini..........30v.......yk5....... ..plussa 15.6.
sintti -79.........32v.......yk37........plussa 15.6. (2. IVF)
Nima..............31v.......yk19........ Plussa 22.5 (3.ICSI 1.PAS)
Pottu78...........34v.......yk4......... Plussa 18.5 (1km)
Wanda............31v.......yv2,5.......p lussa 17.5.
Jocelyn...........30v.......yk2
Nuinnikkaa......29v.......yk3..........p lussa 7.5.
Sopla.............31v.......yv2......... .plussa 1.5.
Tirpu..............33v.......yk5........ ..plussa 6.4.
intoilija...........30v.......yk1....... ...plussa 2.4
Anncherie........31v.......yv1,5v.....pl ussa 29.3.
Ginger.................................. .....plussa 16.3.
Neitipippuri......31v.......yk8......... plussa 15.3. (Gonal-F)
PauhaavaSydän
Tunafish-78......34v.......yk11.......plussa 11.3. (2. inssi)
Indico.................................. .....plussa 1.3.
Sanja...............32v......yk8........ .plussa 25.2.
Ronjaliina.........30v......yk16.......p lussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........p lussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........p lussa 17.2.
Jo..................30v........yk11..... ..plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2...... ..plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8..... .plussa 9.1.
 
Noin, nyt lähti ikivanhat plussatiedot! :) Meinasin jo heti ekalla kerralla poistaa ne, mutta en sitten tohtinut kun olen itsekin niin uusi vielä täällä enkä tiennyt, että jos ne on kovinkin tärkeitä jollekin.

starhopen slangikysymyksistä tulikin mieleen kun vähän aikaa sitten naureskelin, että toi slangi oli mullekin täysin hepreaa vielä muutama kuukausi sitten, mutta nykyään jo ihan sujuvasti puhun slangia miehellekin :D Ja tsemppiä uuteen kiertoon! :)

Ethelille ja TarinaMariannalle tervetuloa! Jos haluatte listalle kuumeilemaan, niin laittakaa noita kp yms. tietoja, niin lisäilen :)

Milk@lle onnittelut ovisplussasta ja oikein hyvää ja tuloksekasta hauskanpitoa miehen kanssa! :)

Kiiltikselle kans onnittelut miehen hyvistä tuloksista, se on jo paljon se! :)

Terveellinen syöminen tekisi varmaan ihan hyvää, mun tekee tällä hetkellä mieli vain suklaata, toivon että se on merkki lähestyvistä menkoista :D
 
Mukavaa perjantaita ja alkavaa viikonloppua ihanaiset!! :heart:

Tervetuloa Ethel ja TarinaMarianna =)

Ihan mahtavaa, että uusia tulee kanssamme kuumeilemaan. Ja samalla toivon, visiitistä mahdollisimman lyhyttä.. ;)

Töitä riittää, mutta onneksi tänään alkaa viikonloppu ja huomenna tiedossa firman pikkujoulut, eli viihteelle vaihto tiedossa, ykköset päälle ja juhlimaan :D
..Ja samalla hyödynnetty/ hyödynnetään ovista :heart:

Lyhyestä virsi kaunis, nyt takas työn ääreen. =)

P.S Kiiltikselle onnittelut hyvistä tuloksista, niitä on aina helpottaavaa saada. Ihan mahtava juttu :heart:
 
Voi hitsi, että muakin nauratti toi Dazzlerin täsmennys!! :) Oikein mahtavia pikkujouluja ja ennen kaikkea tuloksekasta oviksen hyödyntämistä oman kullan kanssa!!! :heart:

Arvatkaa mitä!! Mulla tuhruttaa :( Menkkojen jälkeen tuhrutteli muutaman päivän, sit oli väliä ja alkoi uudestaan. Ihan pientä ruskeeta normaalin valkkarin joukossa, mut ei kuitenkaan mulle yhtään normaalia. Kyllä niin ottaa päähän, että käväisin jo gynelläkin. Otettiin papa, kun mä sitä pyysin ja sit se antoi jo Teroihin reseptin, jos ens kierrossakin tuhruttelee. Sen mukaan kuitenkin pääasia, että menkat tulee säännöllisesti ja niin onneks on ollut. Toivotaan, ettei sitä reseptiä tarttis koskaan käyttää. Mut helpottavaa kuitenkin, että se on nyt olemassa, jos tarve tulee.

Alkaa jo ottaa kukkaron päälle tää jatkuva gynellä ravaaminen, mut tuttu ja kiva gyne, jolle pääsee tosi nopsaan, niin kyl sen hinnankin sit kestää jotenkin...

Valkkari on jo muuttunu limaisemmaks, mut niin oli viime kierrossakin tosi aikaisin, mut ei ainakaan silloin vielä voinu ovis olla lähelläkään, kun kierto oli 31 päivää. Oon melko varma, ettei ollu ovista ollenkaan ja tuskin tulee tässäkään kierrossa :(

No mutta... mä yritän tsempata itseni viikonloppufiilikseen! Oikein hyvää viikonloppua teille kaikille!! :)
 
Kirpukka :heart: Ihana fiilis tuli virtuaalihalista!

Ihan p*ka tilanne sulla tuo tuhrutus! :mad: Toivottavasti et tarttis kuitenkaan noita Teroja vaan kierto normalisoituisi itsekseen. Ja toivotaan että se ovis kuitenkin saapuis paikalle. Paree olis...

starhope, Ethel ja TarinaMarianna Tervetuloa joukkoon! Tämä pinon poppoo on kyllä sellainen yhteen hiileen puhaltava ettei millään rajaa. :heart: Meillä on tuo plussaus nyt jäänyt vähän vähemmälle viime aikoina. Mutta eiköhän me kaikki napata se plussa joululahjaksi kaikille!

Milk@ Oih, ihana paikka kuumeilla! Itse olin tuossa toissa viikolla sylittelemässä parin päivän (nyt jo kohta 2-viikkoista) ikäistä tyttöä. :heart: Meidän piti kaverin kanssa kasvatella syksy yhdessä vatsoja mutta hänellä onni oli enemmän mukana. Ja ihana tytsy sieltä sitten maailmaan saapuikin. Kovasti haluaisin hänelle tehdä leikkikaverin.

Ja onnea ovisplussasta, toivon tärppiä sinne! Saisit vaikka ekana aloittaa plussapuhurin! :)

Kiiltis-75 Loistavaa että miehen tulokset kunnossa! Toivottavasti saat pian myös omat testitulokset.

TarinaMarianna Aikamoinen tuuri sinulla kävi tuon ovistestaamisen kanssa! Josko noin täsmällinen ovis olis sitten the ovis! :)

hiisi-78 Suklaata voi syödä aina. Ja jos syö tummaa suklaata niin sehän on käytännössä terveysruokaa! :D Jos se täti tulee, niin toivon pikaista saapumista ja nopeaa poislähtöä!

Dazzler Hyviä pikkujouluja ja riehakkaa viikonloppua muutenkin! Välillä tekee hyvää vähän tuulettua. Ja riehakkuus säästetään tietty makuukammariin :D Ihan hyvä että tarkensit, en kyllä ajatellut noin mutta hyvät naurut sain tuosta lisäyksestä. :LOL:

Ajattelin testata kohta varmuuden vuoksi. Ja sitten juoda lasin viintä pettymykseen. Ei ole ollenkaan raskausolo, tosin ei ollut ekassa keskenmenneessäkään alkumetreillä. Ensi viikolla olis ovis, ja mies työmatkalla. Täytyy siis vielä jumpata hetkeä ennen kuin lähtee ja toivottaa sitten kotiin oikein avosylin. Jos se onnistuis tällaisella hakuammunnalla. :D

Toivotan kaikille ihanille ja rakkaille kanssakuumeilijoille mukavaa perjantaita, ja jos en ehdi täällä pyöriä, niin viikonloppuja!
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@

Yhteistyössä