*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Eihän tuossa ole epäselvää ollenkaa monta viiva siinä on!! hieno juttu, onnea kovasti! :)

plussa-aalto, plussa-aalto :heart:

Omalta osaltani testissä myös kaksi viivaa, mutta siinä 'toisessa' :D ei ihan vielä kontrolliviivan vahvuinen, mutta viittä vaille joten eiköhän huomenna plussa pärähdä, toivotaan! Sinänsä positiivista, ettei ainakaan näyttäisi ovis venähtävän niinku viime kierrossa, eli myöskään kierto ei venyisi.

Sakaralle kyllä tsempityksiä, kauhea tuo tilanne :hug:
 
Viimeksi muokattu:
RauRau, kyllä mä kaksi viivaa näen, ja ihan selkeästi! Hurjaa! Kipitäpä verikokeeseen niin saat selvyyden kuinka korkea on hcg-taso. Kyllähän noita vuotoja on monella tullut raskaudesta huolimatta! Varovaiset onnittelut! =)

Sakara, pahoittelut menetyksestä! :hug: Toivottavasti vierailusi tällä palstalla jää lyhyeksi.

Nima, tsemppiä jännitykseen!
Mua pelottaa tuossa felicitaksessa parikin asiaa. Mitä jos miehen tulokset tosiaan on huonot ja joudutaan myös IVF/ICSI linjalle. En tiedä raaskitaanko yksityisellä maksaa kalliita hoitoja ja kuinka pitkään sitä pitäisi odottaa julkiselle pääsyä. Toinen vaihtoehto mikä pelottaa on että jos miehellä on hyvät tulokset (mikä sinäänsä olisi toivottavaa kyllä) niin missä vika sitten on kun ei yhtään plussaa ole näkynyt? Ja mitä sitten tehdään jos selkeää syytä ei löydy lapsettomuudelle...?
 
RauRau huii hurjaa:D Varovaiset onnittelut myös täältä.

Neitipippuri Utelepa lääkäriltä vaikka ja mitä, jos pco:sta paljon tietää.

Mulla tuli aamulla paksua limaa ja tempaisin sitten taas ovulaatiotestin. Oli taas vähän tummenpaa kuin mitä la ja su haalistuneet. Ei olisi kannattanut testata, kun nyt taas mietin, että pitääkö jatkaa testailua, jos vaikka plussaksi asti äityisi.:headwall: Voiskohan tuo lima kuitenkin olla vaan tosi paksua valkovuotoa? Hitto sentään tätä hullua kuumeilutouhua!!!!
 
Kiitos onnitteluista. Itse en oikein jaksa uskoa tuohon joten kävin hakemassa aamua varten digitestin. Huhhuh! En vielä halaja tuolle plussalistalle kun en ny tiedä mikä toi on :D.

Onnea Mandalalle oviksen etsiskelyyn ja Nimalle voimia odotteluun =)
Sakaralle pahoitteluni menetyksestä ja tsemppiä jatkoon :hug:

Taidan tästä aloittaa jälleen muuttopakkailut, lauantaina pitäisi olla tämä kämppä tyhjänä.
 
Tatja ja Neitipippuri, pakko vähän kommentoida teidän "kohtalotovereiden" kirjoitteluun. Mäkin vedin isoa annosta D-vitamiinia yrityksen aikana ja nytkin vielä normiannosta korkeampaa. Mullahan oli mitattukin matalat D-vit.tasot. Suosittelen tasojen mittaamista! Mäkin oon lukenu, et voi vaikuttaa monirakkulaisiin muniksiin ja mäkin kävin asiaan vihkiytyneen lääkärin luona, joka määräs sen hevosannoksen (100 mikrogrammaa/pv). Mulla ei meinannu taso silti nousta ja lääkäri suositteli nestemäistä (Solgarilta löytyi siihen vahvat tipat).

Wanda, toivotaan, että miehen tulokset on hyvät! Mä uskon, et vaikkei suurta vikaa löytyiskään, joku pieni hoito voi olla juuri se tarvittava sysäys. Mun ystäväpariskunta yritti luomuna pari vuotta ja sen jälkeen tutkimuksissa ei löytyny mitään vikaa! Tokalla clomikierrolla tulivat raskaaksi. Outoa? Miksi ne sitten auttoi, vaikkei löytyny mitään vikaa. Saivat sitten luomulapsia kaksin kappalein vielä. Tiedän et tutkimukset huolettaa, mutta meillä on täällä loistavat hoidot, joten melkein kaikkeen löytyy ratkaisu! Voimia!
 
Taas vaan pikapikaa oon ehtiny teidän juttuja selata mutta en kyllä nyt ajatuksella ehdi syventyä lukemaan, kirjottamisesta puhumattakaan! Täällähän on ihan hurjia käänteitä niin hyvässä kuin pahassa!

Oon kovasti pahoillani puolestanne Sakara :hug: Tuo on niitä juttuja joita ei toivoisi pahimmalle vihamiehellekään :( Toivottavasti pääsette pian plussaamaan uudelleen! Täällä myös toinen reippahasti ylipainoinen, mutta mulla ihan ihmeen kaupalla ei ole PCO:ta. Kaikkea muuta kremppaa kyllä sit löytyykin :whistle: Itekin oon tässä hissukseen pudotellut painoa mutta vielä tuota riittää...

Ja varovaiset onnittelut RauRau :heart: Sullahan se melkoinen yllärisukulainen ollut vierailulla tädin vaatteissa :D Toivon kovasti vahvistuvia plussaviivasia sulle!!!

Miten sait kaiken järjestettyä Ginger? Kuulosti melkoiselle mission impossiblelle teidän päivä, mutta toivottavasti kuriiri löysi kohteeseen ja pääsit pakenemaan kesken päivän :D

(.) Täällä on piikitelty taas 3 päivää lisää ja huomenna meen taas ultraan katsomaan kuinka follit on kasvaneet. Toivottavasti mua odottaa siellä hieno iso folli jonka saa laittaa irrotukseen :p Nyt ei millään kerkiä enempää kun on ukonketale haettava iltavuorosta kotiin!
 
Kyllä mäkin kaksi viivaa näen... niin mielelläni näkisin omassakin testissä! ;)
Varovaisesti ONNEA RauRau!

Tänään on menkkamaiset kivut, joita jo viikon ajan on ollut, jatkuneet, välillä töissä vihloi ihan kunnolla oikein! Tietysti optimisti ajattelisi, että voisiko olla kiinnittymistä... Mene ja tiedä!
 
RauRaulle onnittelut, kyllahan tuossa 2 viivaa nakyy! :)

Tunafishille lykkya pyttyyn etta loytyisi oikein kunnon folli irroitukseen!:)

Gingerin meininki kuulosti varsin jannalle...kerrohan miten saitte hommat sujumaan!

Toivotaan Ronjaliina etta kivut olisi kiinnittymista!

Ja Avonlealle iso:hug:

Itsella oli eilen illalla kaikenlaisia pistelyja ja jomotuksia, tanaan ei illalla mitaan. Kavin tanaan laakarissa antamassa verinaytteen ja sanoivat etta huomisen Thanksgiving-paivan takia soittelevat tulosta vasta maanantaina (perjantaikin on lomapaiva). No, ajellessamme miehen kanssa kotiin tulikin sairaanhoitajalta jo soitto--noin 20 minuuttia siita kun ottivat verinaytteen!! Sanoisin etta nopeaa toimintaa, kiittelin kylla hoitajaa :). Plussaa naytti edelleen, maanantaina menen sitten jatkoista sopimaan.

Toivottavasti tuo minun plussani veisi muitakin "samassa imussa", RauRaullahan tosiaan tuli nuo 2 viivaa--toivotaan tarrasukkia ja viela paljon lisaa plussia!! Viela on marraskuuta jaljella :).
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Torstai 24.11.2011



Avonlea...........35v.......kp 2/27-29..........yk5
Minuli..............30v.......kp 5/28..............yk3
Jo...................30v.......kp 5/37...............yk10..... (1km)
pipsa79............31v......kp 7/28-47...........yk8....(1*clomi)
Joku_raja........29v.......kp 12/27-29..........yk11
Tunafish-78......33v......kp 12/19-34..........yk8.....(menopur)
Sintu74............37v......kp 13/29.............(4*ivf) (1 tm)
SL..................29v.......kp 13/30-48...........yk7.....(Tero-tauko)
Demuli............31v.......kp 13/14-53..........yk14
Ginger.............35v.......kp 14/??...............yk24.... (1kkm)
Wanda_81........30v.......kp 15/28-42.........yk14
Mandala..........32v........kp 15/24-35..........yk11........Dpo -1
Syksy2010........30v......kp 16/28-41.........yk13
Neitipippuri.......30v......kp 20/31-49.........yk5.....(Femar)
Punanuttu........32v.......kp 20/24-27........ yk 3
Nima..............31v.......kp 21/28-31.........yk13....2.IVF/ICSI....dpo9
Ronjaliina........30v........kp 26/24-31.........yk13
Tatja..............35v........kp 33/25-37..........yk15....(terolut tauko)




Taustalla:
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän




plussanneet
-2011-

RauRau...........28v.........yk1.........plussa 23.11.
Hansman........34v..........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v..........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v..........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v.........yk13......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Sakara..............34v........yk5.........plussa 1.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v........yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. .....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
RauRau laitetaanko eilinen plussapäiväksi? :)

Avonlea :hug: uuteen nousuun vaan!

Mites Nima??

Tatja testaatko milloin r-testillä? jännääää :)

Pakko kertoa kun olen ihan innoissani tästä; järkkään kaverille Baby Shower bileet :D tapahtumien teko on ammattinikin, mutta tämä aihe on tosi kiva ja erilainen, en ole koskaan edes ollut baby shower-juhlissa. Pääseepähän ostelemaan vauvatavaroita hyvällä tekosyyllä, lahjaksi ;) Tutkin netistä kovasti tähän juhlaan liittyviä juttuja ja innostun kyllä enemmän ja enemmän jo pelkästään ruokapuolen organisoinnista :D Ois kyllä kiva jos joskus joku pääsisi mullekin järkkäämään tällaisia :)
 
Viimeksi muokattu:
Avonlea :hug:

Mandala, olen huomannut saman dokumentin ja siitä on kuunneltavissa radiojuttu: Taustapeili.: Lapsettomuus on toivon ja surun vuoristorataa. Olen menossa katsomaan tuon dokkarin jossain välissä yhden tuttavani kanssa jolla itsellään oli neljän vuoden taival äidiksi.

Ronjaliina +++++++:whistle:

Amanda, toivon todella että miehestäni ei löytyisi mitään vikaa. Jotenkin olisi helpompi kestää jos vika olisikin minussa... Mutta eiköhän tämä tästä etene kun nyt vihdoinkin on jalka felicitaksen oven välissä... :D
Luin tuossa jokin aika sitten ensimmäisen viestini jonka olen tänne kirjoittanut vuosi sitten ja siihen kirjoitin että lapsettomuustutkimukset on keväällä edessä. Eipä se siitä kuin puolella vuodella sitten venynyt ensimmäisestä ajatuksesta että hoitoihin vissiin joudutaan...
 
Mandala Testaan vasta, jos menkat myöhässä. Mulla tuo 37 päivän kierto on ihan normaali nykyään :(

Wanda Tosi hienoa, että mies suostui testeihin. Toivotaan, että suurta häikkää ei löydy kummastakaan ja kevyillä eväillä saatte vauvan alulle. Reilu viikko sitten laitoin miehen aika koville ja sanoin suoraan, että en odottele loputtomiin. Jotenkin vaan kummasti tunnetasolla jaksan luomuun vielä uskoa, vaikka järki sanoo toista.
 
Vau! Kylläpä täällä nyt plussataan (ja pienillä yk:lla). Onnea RauRau! :flower: Toivottavasti omalla kohdalla tämä yk13 ei ole epäonnen luku. En ole uskaltanut vielä testata, ehkäpä lauantaiaamuna dpo11... :D

Wanda onneksi simppatulos ei koskaan ole ehdottoman huono (tai loistava). Yleensä se on jotain siltä väliltä. Eli miehellesi saattaa olla vaikka vasta-aineet vähän koholla, mikä on vaikeuttanut simppojen uimista. Se on pesulla ja inssillä korjattavissa helposti ja inssi ei onneksi ole kovin kallis. Ymmärrän kyllä, että olisi helpottavaa, että jokin pieni vika edes löytyisi. Itseäkin se helpotti, vaikka ei sen ihan niin paha vika olisi tarttenut olla. Tsemppiä! :)

Mandala tuo dokumentti piti jo marraskuussa tulla telkasta, mutta sitten päättivätkin laittaa sen vielä teatterilevitykseen. Itsellä ei ole tarpeeksi rohkeutta lähteä teatteriin sitä katsomaan... :ashamed:
 
Dumdiduu! Aamulla ultrassa näkyi oikealla 18mm folli ja vasemmalla 14mm folli ja saatiin lupa heilua illalla pregnyl -ruiskujen ja -neulojen kanssa =) Ja huomenna alkais sitten kolmen päivän peiton heilutus -urakka :p Lääkäri mainitsi että limat on lisääntyneet kohdunkaulalla ja mua suoraan sanottuna p*nettais jo tänään ihan vimmatusti! Luulen että alotetaan peiton heiluttelut jo tänään :D
Mulla on vähän samat kuviot kuin Gingerillä mun nimittäin piti huomenna lähteä suoraan töistä koulutuspäiville, mutta nyt sitten joudun tekemään ylimääräisen 70km ajelureissun kodin kautta. Haen sieltä simpat kyytiin ja sitten koulutuspäiville hedelmöittymään :D

Meinaatko testata kotona Nima vai ootteletko sitä 29.11. verikoetta? Kovasti toivoisin sulle plussaa testiin ++++++++ :whistle:

Hui Tatja! Nyt vasta huomasin millaisilla kiertopäivillä oot menossa! Plussia puhaltelen sullekin ++++++++++++:whistle:

Ja Ronjaliinallakin jo lupaavat kiertopäivät! Kauankos aattelit odotella ennen testiä? Kovasti plussatuulia sinullekin +++++++++++++++ :whistle:

Monta marrasplussaa meille vielä tarjolla!!!!

Mä oon järkänny Mandala parit babyshowerit. Aika simppelillä kaavalla ollaan kyllä menty ja lähinnä sellanen rauhallinen illanvietto on aina ollut mammojen toiveissa. Yleensä ollaan annettu ihan äidille jotain hemmottelulahjaa. Viimeksi leivoin juhliin tämän tyyppisen masukakun:


Mä oon kans harkinnut menemistä sinne Hiljaa toivotut -leffaan. Voisin harkita tuota sunnuntain näytöstä Espoossa jos saan miehen houkuteltua mukaan. Ja ehkäpä se jossain vaiheessa ilmestyy vuokraamoihinkin?

Jaksamista Avonlea :hug: Tämä pimeys kyllä vetää mielen pohjalukemiin ja asiaa ei tietysti helpota jos stressin aihetta on muutenkin. Ei auta kuin uskoa että kyllä se aurinko vielä alkaa kurkkia meidänkin risukasaan vielä joskus!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Tunafish Kiitti plussapuhureista. Itseä ei tosiaan jännitä, kun menkat pitäis alkaa vasta maanantaina. Pahoin pelkään vaan, että Teroitta eivät tule. Sit vielä ovistestit sekoittaa pään. Parin tunnin virtsa rakossa ja näyttäis melkein tasavahvaa viivaa. Hitto kun ei pysty tänään peittoja heiluttelemaan varmuuden vuoksi, mutta jospa sitten huomenna. Mä sekoan pian :D Niin ja piti kehua, että on kyllä tosi onnistunut ja kaunis kakku.
 
Tunalle peukkuja että tärppää!

Sekä loppukiertolaisille pitelen myös peukkuja ja varpaita =).

Juu tein neljältä aamulla ClearBluen digitestin joka näytti raskaana 2-3 että ei kai tässä ole mitään epäselvää enää =). Mut voi laittaa plussanneisiin 23.11 yk 1. Toivottavasti pysyy mukana ettei tipu minnekään kesken kaiken. Nii joo ja kiitos vielä onnittelijoille :flower:. Meni muuten huomiset pikkujoulut vähän uusiin puihin :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala ja Sintu74
Kiitos tsemppaajille! Olen vähän pessimisti kyllä itse, että tässä kierrossa tärppäisi, mutta voihan sitä aina kai toiveita vähän elätellä. Täti saapuu päivänä minä hyvänsä, mutta jos pari viime kiertoa on tässä suuntaa näyttänyt, voi olla, että täti tulee vasta ensi viikon keskiviikkona. Onhan tässä tätä aikaa ootella... Musta tuntuu, että ootan ihan rauhassa sinne keskiviikkoon asti. Jos ei ennen sitä tapahdu mitään, niin testaan vasta sitten.

Saas nähdä miten viikonloppu menee. Olen menossa kummitytön (6kk) luo kylään ja siellä hänen äitinsä ja kaksi muuta ystävää, jotka myös tulee paikalle tietävät yrityksestä. Toinen näistä ystävistä on nyt viikolla 23. Kivaa on heitä nähdä ja heille voin kyllä tarvittaessa purkaa sydäntäni, MUTTA entäpä sitten kun lauantai aamuna kylässä täti saapuu kylään.... Se ei ehkä kuitenkaan tuntuis kivalta...
No toivotaan, että menis sitte vaikka sinne sunnuntai aamulle, ku oon jo kotona!

Marraskuun plussa-aalto jatkukoon!! :) Ihanaa loppuviikkoa kaikille!
 
Kiitos myötätunnostanne. Pahin aika alkaa toivottavasti olla ohi.

Pikaisesti hedin vaan pyörähtää ja toivotan RauRaulle onnea plussasta :flower: Toivottavasti kaikki menee hyvin vaikka hurja alku valemenkkoineen onkin.

Tatjalle suosittelisin oman kokemukseni perusteella raskaustestin tekoa. Itsellänikin ovistestissä oli vahvat viivat samaan aikaan kun r-testissäkin.
 
Laitatko Mandala mulle yk1 tuonne plussaineisiin kiitos=). Ei ehtinyt yrityskerta kakkoseen tällä kertaa, vai miten nämä lasketaan.

Kiitos Sakara onnittelusta.

Siirryn tästä pikkuhiljaa tuonne odottavien puolelle mutta käyn tervehtimässä teitä välillä.. jos siis vaan kyytiläinen on tarrannut kunnolla kiinni =).
 
Sakara Oishan se ihanaa, jos olisin muka raskautunut. En kyllä millään usko sitä tämän kierron ns.otollisten päivien seksimäärän ja kropan reistailun vuoksi. Odottelen nyt rauhassa ainakin tuonne tiistaille.

Ronjaliina Molemmilla meillä on näköjään maltti päällä testailun suhteen. Elätellään toiveita ja haaveillaan rauhassa =)
 
Eilen meillä oli miehen ystävä iltakahvilla ja kertoili että heille tulossa perheenlisäystä "vähän yllättäen ja vahingossa". Hänellä on tosi tuore (muutaman kuukauden) kestänyt suhde tyttöystävänsä kanssa. Taas tuli vähän sellanen että miksi kaikille muille käy näitä vahinkoja : / Hitto miten sitä voikin olla näin maanantaikappale ettei tämmöinen maailman luonnollisin asiakaan edes onnistu :( Tää on nyt selkeästi joku kohtalon kosto mulle kun tuonne ainakin 27v. asti olin vahvasti sitä mieltä etten lapsia ikinä halua ja että joku äitiydestä höyryäminen on niin turhaa ja että ei se nyt niin ihmeellistä ja haastavaa voi olla kun tuolla kivikaudellakin niitä lapsia on saatu ja eläimetkin osaa lisääntyä ja hoitaa lapsensa. Ihan kuulkaas pikkuisen on tämä ajatusmaailma muuttunut muutamassa vuodessa :LOL:

Sit vielä kyselisin teiltä Pregnyliä käyttäneiltä että huijaako se ovulaatiotestiä? Pistoksessahan on hcg-hormonia joka näkyy r-testissäkin plussana. Pistin eilen illalla 5000iu Pregnyliä ja ennen pistosta ovistesti oli selkeä nega. Tänä aamuna ovistesti oli jo ihan melkein positiivinen.

Plussatuulia typyt teille +++++++++++++ :whistle:
 
Perjantai 25.11.2011



Avonlea...........35v.......kp 3/27-29..........yk5
Minuli..............30v.......kp 6/28..............yk3
Jo...................30v.......kp 6/37...............yk10..... (1km)
pipsa79............31v......kp 8/28-47...........yk8....(1*clomi)
Joku_raja........29v.......kp 13/27-29..........yk11
Tunafish-78......33v......kp 13/19-34..........yk8.....(menopur)
Sintu74............37v......kp 14/29.............(4*ivf) (1 tm)
SL..................29v.......kp 14/30-48...........yk7.....(Tero-tauko)
Demuli............31v.......kp 14/14-53..........yk14
Ginger.............35v.......kp 15/??...............yk24.... (1kkm)
Wanda_81........30v.......kp 16/28-42.........yk14
Mandala..........32v........kp 16/24-35..........yk11........Dpo0
Syksy2010........30v......kp 17/28-41.........yk13
Neitipippuri.......30v......kp 21/31-49.........yk5.....(Femar)
Punanuttu........32v.......kp 21/24-27........ yk 3
Nima..............31v.......kp 22/28-31.........yk13....2.IVF/ICSI....Dpo10
Ronjaliina........30v........kp 27/24-31.........yk13
Tatja..............35v........kp 34/25-37..........yk15....(terolut tauko)




Taustalla:
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän




plussanneet
-2011-

RauRau...........28v.........yk1.........plussa 23.11.
Hansman........34v..........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v..........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v..........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v.........yk13......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Sakara..............34v........yk5.........plussa 1.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v........yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. .....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Hei kaikille pitkästä aikaa, tulin moikkailemaan tuolta toiselta puolelta. Itsellä oli alkuviikosta varhaisultra ja onneksi kaikki oli kunnossa ja viikkoja nyt 8+4. Kyllä täytyy sanoa, että tuota ultraakin jännitettiin niin, ettei meinattu nukkua koko yönä. Veikkaan, että jos olisin pamahtanut heti raskaaksi, niin en olisi osannut mitään tuollaista huolehtiakaan, mutta kun tällä pitkällä matkalla on sitä kaikkea tietoa ehtinyt lukea... No vielä pitää jännittää sitä varsinaista ultraa ja seulaa.

Sellaista piti vielä kirjoitella, että olettehan tietoisia, että rasvattomat maitotuotteet pitäisi jättää pois raskautta yrittäessä ja siirtyä kevyttuotteisiin. Rasvattomat tuotteet aiheuttavat ovulaatio ongelmia ja varsinkin pco:n kanssa huono juttu. Itselle ainakin tuo oli ihan uusi juttu ja bongasin sen tiedon vasta melko myöhään.

Kovasti voimia ja jaksamista teille kaikille. Ja varsinkin pitkään yrittäneille:hug:
Itsekin muistan, että masennus ja toivottomuus alkoi vaivata mieltä, kun vuoden raja alkoi häämöttää ja ikääkin on. Mutta kuten tälläkin palstalla on näitä esimerkkejä, niin pitkänkin tahkoamisen jälkeen voi onnistua.
Nyt vielä paljon plussatuulia loppuvuodelle, tässä teille jokaiselle listalla olevalle oma plussa:++++++++++++++++++
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala

Yhteistyössä