*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Isot voimahalit RauRau, Jo ja Minuli :hug:

Demulille tsemppiä paranteluun ja Gingerille paljon positiivisia ajatuksia hormoni"myrskyssä" suunnistamiseen!

Hansman tiedän ettei tämä varmasti muuta oloasi, mutta niinhän se on että niin kauan kuin täti punainen pysyy pois niin toivoa on :) toivotaan, että tajuaisikin pysyä pois!

Täällä aivan mahtava viikonloppu takana kaikkea mahdollista tekemistä ja tekemättömyyttä. Oikein otin omista neuvoistani vaarin ja nautin miehen ja kavereiden kanssa olosta täysin rinnoin koko viikonlopun :heart: Mutta kyllä sitä yritin kovasti plussavoimia imeä itseeni kun silittelen kaverin isoa masua tuossa perjantaina kun oltiin syömässä :D oli kyllä jotenkin tosi epätodellista kun sitä masua silitin ja tämän maman kanssakin puhuttiin että hitto ei oo jotenkin edes mahdollista että siellä masussa vaan asustaa ihminen! se vaan tuntuu jotenkin niiiiiin kummalliselta ajatukselta! myös hänestä itsestään. Sanoin miehelle kyllä, ihan hyvillä fiiliksillä, että mä NIIIIIIN haluan itelleni sellasen kovan pallon tuohon vyötärön seudulle myös mitä ihmetellä :heart:
Joulukuun lopussa pitäisi tyttönen sieltä ulos putkahtaa. Ollaan jo miehen kanssa lupauduttu hoitajiksi sitten ensi vuonna :) ja huom tällaisia lupautumisia ei kyllä olisi voinut ennen edes kuvitellakaan tarjoavansa :D kyllä tää elämä on näiden vauvajuttujen kanssa heittänyt kyllä aivan äärilaidoille kuin mitä jopa vuosi sitten vielä!

Ensi viikolla sitten taas suikkimaan ovistikkujen kanssa ja TAAS toivomaan parasta tältä kierrolta. Joka kierrossa tuppaa olemaan aina jokin alkoholia sisältävä tilaisuus silleen, että tulee tässä vaiheessa kiertoa miettineeksi "oiskohan niin ettei siellä-ja-siellä enää alkoholia nautita?". Noh sormet ja varpaat ristiin ettei firman pikkujouluissa nautittais :D TOSIN kyllä saa aika helvetisti selitellä jos ei nauti koska meilläkin kyllä tiedetään etten kuppiin ole sylkenyt firman kemuissa koskaan. Noh ei kyllä haittais pätkääkään jos joutuis keksimään hirmuisia valheita ;) :D

Ihanan rentoja sunnuntaifiiliksiä lähettelen kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Sunnuntaita vaan kaikille!! Tai Suomessahan on jo maanantai...taalla rapakon takana sunnuntai-iltapaiva ja alkaa olla jo hamaraa ulkona...

Mandalan toivotukset siita etta toivoa on niin kauan kuin tati pysyy poissa piti kylla paikkansa---tein nimittain asken yovuoron jalkeen herattyani CB:n digitestin ja shokki oli melkoinen kun naytolle parahtikin "pregnant". :heart: Sydan kylla hakkasi ja olo tuli ihan vetelaksi siina viela unenpopperossa...

Tanaan siis kp 28-28/30. Ostin 3:n testin pakkauksen ja 2 muuta tein jo muistaakseni torstaina ja perjantaina, negoja olivat kumpikin (nama siis digitesteja). Tietty noin lahella menkkojen alkamispaivaa (kp 25 ja 26) ajattelin etta negana se pysyykin eika toivoa paljon ollut kun mitaan oireitakaan ei ollut. Nyt sitten ajattelin tehda viimeisen testin tuolta pois pyorimasta ja sepa olikin sitten positiivinen.

Tietysti nyt "pelottaa" etta kaikki menee ok... eilen illalla nimittain toissa ollessani alavatsalla, lahinna munisten kohdalla (kummallakin puolella) tuntui varsin kovaa kipua. Meinasin jo ottaa sarkylaakkeen. Tuossa to, ehka pe alkaen lievaa menkkajomotusta mutta eilen illalla sitten useamman tunnin ajan tuota "munasarjakipua". Googlettelin ja loysin jotain kystista ja tuulimunaraskaudesta ja nyt vahan hirvittaa etta mita jos... Nyt ei tunnu mitaan, ei jomottele, ei mitaan. Nannien paat aavistuksen "arat" mutta vain jos kokeilee, muuten taysin "normi" olo.

Toinen asia mika huolettaa on etta otin jokunen paiva sitten (taisi olla to-yo?) antihistamiinin (Atarax) kun ihoa kutitti illalla (minulla on atooppinen iho ja vaikka yleensa ei aiheuta mitaan, on nyt viimeisen parin kk aikana oireillut, varmaan kuivuuttaan). Olen valttanyt kaikkia laakkeita taman projektin aikana, insomniakkona (onko tama edes sana:D) lopetin nukahtamislaakkeet yli 2 kk sitten). Kutinalaaketta olen joutunut ottamaan muutaman kerran, max. 4 kertaa parin kk sisalla. Ja nyt siis tuon Ataraxin, 50 mg (normisti kai 25 mg on annostus). Ei hajuakaan milloin alkio olisi voinut kiinnittya, mutta toivon ettei sille ole tuosta Ataraxista tullut haittaa :(

Mies on iloinen kun ei tarvitse mennakkaan labraan...:D. Toki positiivisesta testista myos, heh:). Otan nyt varovaisesti ja katselen miten tama edistyy... Vaikea uskoa viela todeksi. Jos passaa, hengaan taalla viela jonkun aikaa, kunnes tiedan varmasti etta tama ei mene kesken tai ole tuulimuna tms... Nyt vaan pidan sormet ja varpaat ristissa :)

Hyvaa alkavaa viikkoa kaikille ja tsemppia itsekullekin tahan haastavaan projektiin!! Toivotaan lisaa plussia as soon as possible!!:flower:
 
Varovaiset onnittelut Hansman! :flower: Marraskuun plussalistalla on tosiaan tilaa, toivottavasti kaikki menee hyvin. Käsittääkseni tuo CB:n digitesti ei ole mikään herkkä testi, joten sinänsä ei ole mitään hätää sen suhteen, että plussa näkyy "vasta" nyt :)

Täällä dpo 6 eli alkion pitäisi alkaa kiinnittyä ja toivoisin saavani siitä jonkin vihjeen. Toisaalta luin jostain joskus, että siirretty alkio saattaa kiinnittyä vähän myöhemmin kuin "luomu". Joka tapauksessa kauheeta piinaa, yöunet menee ja luge-tuhru on inhottavaa, ei jaksaisi tunkea niitä tuonne alakertaan aamuin illoin. Ensi viikonloppuun pitäisi vielä jaksaa, ennen kuin aloittaa testailun. Jotenkin epätoivoinen ja epäuskoinen olo...
 
Varovaiset onnittelut Hansmanille myös täältä :heart:

Ja peukutukset Niman kyytiläiselle että tarraisi tiukasti kiinni :heart:

Mandala se jaksaa olla positiivinen näin kaamoksen keskelläkin! Mitä me tehtäiskään ilman sua?! Melkonen valitus- ja parkupalsta tää olisi ainakin :D Toivotaan kovasti että tekosyillä olisi käyttöä pikkujouluissa!

Hurjat oireet sulla Ginger :O Toivotaan että vaste olisi hyvä tuossa toisessa clomikierrossa! Mulla on ollut teroluteista tuon kaltaisia mielialaoireita, mutta näissä menopureissa ja femareissa ei mitään.

Mitenkäs Pipsa oireilee clomeista? Toivotaan että sullakin tuottaisivat tulosta!

Hyvä ettei Sintun IVF siirtynyt enempää! Kuulostaa hurjalle noi IVF:n lääkkeet :O

Hieno juttu että putket on auki Wanda!

Voi harmistus Minuli :hug: Nyt vaan kohti uutta kiertoa ja jouluplussaa ahkeroimaan!

Ja RauRau ne menkat alkoi kuiteskin itestään! Hieno juttu ettei kierto venynyt enempää. Mulla oli alkuvuodesta sellasia kp+100 kiertoja :headwall: ja tiiän miten ärsyttävää se voikaan olla! Nyt RauRau:kin mukaan jouluplussatalkoisiin!

Voi tylsyys Neitipippuri ettei sullakaan ollut apuja noista Femareista :hug: Millasella annostuksella sulla oli ne tässä kierrossa? Mulla muistaakseni oli 2 x 2,5mg/pv eikä mitään vastetta. Mutta se voi riippua ihan kierrosta milloin jostain lääkkeestä on apua ja milloin ei. Amanda muistaakseni taisi kirjoitellakin että hänellä ei parissa kierrossa ollut Femarista apua mutta kolmannella kävi tärppi.

Tsemppiä Jo uuteen kiertoon! Mullakin on käytössä tuo FF mutta oon niin laiska sitä täyttämään. Mä noista aamulämmöistä voin sen verran omalta kohdalta sanoa että mulla ainakin ovulaatio vaikutti paljon lämpöihin. Oon tässä vuoden yrityksen aikana mittaillut lämpöjä enemmän ja vähemmän ja nyt vasta ekan oikean ja tikutetun oviksen jälkeen on lämmöt olleet oikein tosi reippaasti koholla. Ihan +37 heti aamusta ja illalla parhaimmillaan siellä +37,7.

Ootte kirjoittaneet niin kovasti että nyt varmaan joku jäi välistä ja kommentoimatta...

(.) Aamulla kävin ultrassa ja tutkailtiin mun Menopur -piikitysten tuloksia. Oikealta puolelta olisi meillä taas voittajafolli kasvamassa. Kokoa olisi tällä hetkellä n.14mm. Nyt jatkan Menopuria maanantaista keskiviikkoon 150iu annoksella ja torstaina uudestaan ultraan. Kovasti toivon että sitten pääsisi jo irrottelemaan torstai-iltana.
Oli muuten aivan mahtava viikonloppu! Siellä me paljussa lilluttiin lauantaina nakkesillaan tähtitaivaan alla :p Suosittelen kaikille!
 
Hienoja uutisia heti viikon alkuun Hansmanilta! Ja Nimalle paljon kiinnittymistsempityksiä!

Tunafish, oi miten ihanan kuuloista oli teidän viikonlopun vietto. Mistäköhän tuollaisen paljun löytäisi... ;)

Itselläni oli tässä kierrossa annos vain 1 Femar päivässä. En yhtään tiedä, miksi aloitettiin niin pienellä. Ja ottaa päähän myös, että follien kasvattelua ei jatkettu mitenkään, vaan lekuri totesi vain, että ei enää oteta muita hormoneja tässä kierrossa. Harmittaa siis tosi paljon, ja en tiedä miksi ei yritetä enempää jo tähän kiertoon. Tuntuu, että menee taas yksi kierto hukkaan. Mutta kaipa lääkärillä tähän syynsä ovat. :'(

Kovasti se lääkäri tuntuu pelkäävän, että monikin folli innostuisi kasvamaan. Onko sulla, Tunafish, hoitojen aikana innostunut useampi kasvamaan, vai oletteko saaneet aina vain yhden tai muutaman isommaksi? Koska eikös PCO:ssa ole nimenomaan myös se riski, että kasvu alkaisi yhtä aikaa monella munarakkulalla? Minullahan ei siis "virallista" PCO:ta ole, mutta hyvin samantyyppinen tapaus olen kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Maanantai 21.11.2011



Minuli..............30v.......kp 2/28..............yk3
Jo...................30v.......kp 2/37...............yk10..... (1km)
RauRau............28v.......kp 3/39...............yk2
pipsa79............31v......kp 4/28-47...........yk8....(1*clomi)
Joku_raja........29v.......kp 9/27-29..........yk11
Tunafish-78......33v......kp 9/19-34..........yk8.....(menopur)
Sintu74............37v......kp 10/29.............(4*ivf) (1 tm)
SL..................29v.......kp 10/30-48...........yk7.....(Tero-tauko)
Demuli............31v........kp 10/14-53..........yk14
Ginger.............35v.......kp 11/??...............yk24.... (1kkm)
Mandala..........32v.......kp 11/24-35..........yk11
Wanda_81.......30v.......kp 11/28-42.........yk14
Syksy2010........30v......kp 13/28-41.........yk13
Neitipippuri.......30v......kp 17/31-49.........yk5.....(Femar)
Punanuttu........32v.......kp 17/24-27........ yk 3
Nima..............31v........kp 18/28-31.........yk13....2.IVF/ICSI....dpo6
Ronjaliina........30v........kp 23/24-31.........yk13
Avonlea...........34v.......kp 25/27-29.........yk4
Tatja..............35v.......kp 30/25-37..........yk15....(terolut)




Taustalla:
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel




plussanneet
-2011-

Hansman........34v..........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v..........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v..........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v.........yk13......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Sakara..............34v........yk5.........plussa 1.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v........yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. .....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Hansman wau mahtava juttu, että pärähtikin plussa testiin! :heart: meinaatko testata uudelleen vielä vai miten meinaat jatkaa? Ilmoitathan minkä päivän saan laittaa plussauspäiväksi tuohon listaan? :) Mahtavaa jos kerran saadaan tästä marraskuun plussahanat auki jeee!

Tunafish aivan ihanalta kuulostaa teidän paljuilu :heart: oispa itselläkin jokin paikka minne pääsisi paljuilemaan!

Miten tuo meidän kuumeilijoiden lista tuntuu niin kauhian lyhyeltä?? sen huomaa kun päivittää listaa, se vaan yhtäkkiä loppuu. Kai se vaan niin on että tuossa maagisessa lokakuussa hurjan moni uusi tuli kuumeilemaan, mutta katosikin odottajien puolelle samantien. Kaihoisasti sinne puolelle sitä itekin haikailee välillä, mutta ei auta muuta kun painaa eteenpäin vaan!

Mukavaa uutta (työ)viikkoa kaikille tasapuolisesti :)
 
Mua kans vähän ihmetyttää että sulla Neitipippuri ei lääkitystä muutettu kesken kiertoa. Tosin ei kyllä mullakaan muutettu vaan todettiin että nää ei toimi ja seuraavassa kierrossa pistokset. Mulla tais Femar-kierrossa olla ultrat ensin kp2 missä katsottiin lähtötaso ja sit kp10 jossa ei mitään kasvua ollut tapahtunut. Sain alottaa terolutit suoraan ton jälkeen että saatin tuo kierto päätettyä.
Mulla on munasarjoissa näkynyt maksissaan 2 kpl munasoluja per munasarja kasvamassa ja viime kierrossa sieltä valikoitui hienosti yksi ja samoin näyttää tehneen nytkin. Yksi siis jatkanut kasvua ja muut pysyneet suunnilleen samassa. Sen takia mulla on vissiin uskallettu antaakin suurempaa määrää tota Femaria ja nyt pistän melko isoa määrää tota Menopuriakin.
Mutta mä itseasiassa luulen että ton ekan menopur-kierroksen positiivinen ovistulos oli osaltaan ton Femar-kierron ansiota. Mullahan paukahti se ovisplussa jo kolmantena piikityspäivänä joten se ei mitenkään Menopurista voi aiheutua. Menopur ehkä kypsytti munasolun loppuun ja sai sen irtoamaan.
Ei siis välttämättä huono juttu jatkaa samalla lääkkeellä useampaa kiertoa. Jos sulla kans munasolut reagoi siihen hitaasti. Ja tämähän tukisi sitä Amandan hyvää tulosta vasta kolmannella Femar-kierrolla.

Ja ihan vuokramökillä ollaan käyty paljuilemassa! Ei valitettavasti omisteta omaa mökkiä! Löydettiin sopiva vuokramökki pari vuotta sitten ja ollaan käyty samassa paikassa jo useamman kerran.
 
Kiitoksia tsempeistä ja toivon onnea myös muille, erityisesti Hansmanille tarrasukkia! :heart:
Itse pyörsin periaatteeni ja pistin tilaukseen läjän ovistestejä, joten ensi kiertoa sitten pääsee tikuttelemaan.

Oon muuten tossa listalla kahteen kertaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Tunafishille vielä täsmentävä kysymys: näkyykö sulla kuitenkin ultrassa myös muita munasoluja kuin nuo kaksi? :) Mulla siis näkyy kummallakin puolella melkoinen "lauma", joista joku sitten saattaa olla muita hieman isompi. Mutta on vähän hankala bongata, kun meinaavat olla päällekkäin, jne. Mietin, että onkohan kyse siitä, että niillä ei ole kunnolla tilaa kasvaa, että sieltä pääsisi joku innostumaan, kun niitä on niin monta. *raapii päätään* :confused: No, onpahan taas ensi kerraksi kysyttävää!
 
Viimeksi muokattu:
Voihan munaskuukkelit :D Neitipippurille tässä vielä infoa että ei mulla näy kuin per munasarja kuin 1-2 munasolua. Tänään vasemmalla näkyi 2 kpl sellasia 7-8mm kokoisia ja oikealla se johtoon kirinyt 14mm sekä sillä kaverina pieni 5-6mm.
Ootko sä muuten saanut tikutettua yhtään ovista tässä yrityksen aikana?
Mä en usko että siitä tilasta on se kasvu kiinni, vaan ehkä enemmän tuosta että sulla niitä munasoluja on siellä niin paljon, että lääkäri pelkää että sulla innostuu vaikka 5 munasolua sieltä kasvamaan ja monikkoraskauden riski on sit olemassa. Itseä ei kyllä haittaisi yhtään vaikka sattuisi kaksosetkin tulemaan :heart::heart:

Rattoisia tikutushetkiä Minulille! Mun pitäis kans täydentää tikkuvarastoa. Löysitkös hyvän tarjouksen jostain?
 
Viimeksi muokattu:
Tunafish, toihan vaikuttaa tosi hyvältä! :) Mulle lääkäri sanoi, että jos munis kasvaa 15 milliseks, lähes varmasti ovulaatio tulee tapahtumaan, eikä munis siitä enää lähde ”taantumaan”. Aika isolla annoksella sulla tosiaan lähdettiin liikkeelle, mutta vaikuttaa siltä, et tosi hyvin toimii! :) Mulla oli sillon plussakierrossa maanantaina 16 mm folli ja torstaina tuli ovisplussa (haalea plussa jo ke iltana). Ja to illalla siis siimahännät pääsi mestoille ja h-hetki taisi olla sillon heti. Pyysikö lääkäri sua varmuuden vuoks testaamaan ovista ennen torstaita? Kantsisko ti-ke testailla varmuuden vuoks? (Täältä vaan tietämättömänä huutelen. :) ). Mulle annettiin sillon sellainen ohje samaisessa tilanteessa. Pidän kovasti peukkuja, et ovis tulee ja kaikki menee nappiin!!

Neitipippuri, mullahan oli toi sama tilanne, et ruuhkaa oli muniksissa… Useampi pieni folli yritti kasvaa samaan aikaan. Eli mullakin oli monirakkulaiset munikset, vaikkei oikeaa PCO:ta. Femarin ja Clomin tarkoitus oli tosiaan herätellä se yksi kasvuun ja se usein onnistuikin (se oli sit eri asia jaksoiko kukaan kasvaa loppuun asti...). Yksäriviestiä sulle kirjoittelinkin, mut täälläkin vielä kommentoin, että, onhan sulla vielä toivoa, et munis olis jatkanu kasvua ilman lääkitystä! Ihan hyvin se voi olla mahdollista! Ehkä lääkäri päätti testata ensin näin, jos uskoi, että mahiksia on! Mulla oli melkein joka kierto erilainen lääkitys. Joten varmasti sullakin sitten muutellaan, jos homma ei toimi. Toivottavasti seuraavaan kiertoon otetaan isompi annos tai muuta. Ehkä sun lääkäri arvioi, ettei sulle tartte pistoksia vielä? Toivotaan, että oli oikeassa! :)

Hansman, kuulostaa lupaavalta...!!! :)

Tsemppiä ja plussatuulta roppakaupalla kaikille muillekin! :heart:

t. Möhömahainen taustajoukkoilija
 
  • Tykkää
Reactions: neitipippuri
Heippa kaikille! Kirjoittelen taas paremmin joko toista tai sen jalkeen... mutta nain nopeasti aamukiireessa Mandalalle etta laita vaan plussauspaivaksi sunnuntai, eli 20.11. Tein illemmalla viela toisen testin, ei-didgitestin (siis normin viivatestin) ja sain ihan suht vahvan viivan nakyviin. Oli se outoa tuijottaa tuota viivaa kun tahan mennessa ei ole edes roskishaamuja nakynyt :D.

Ja nyt toihin...kirjoittelen paremmin sitten myohemmin! Hyvaa maanantaita kaikille!:) :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Ihanaa kuulla susta Amanda ja mahtavaa että oot edennyt jo noin pitkälle kyytiläisen kanssa :heart: Toivottavasti kaikki on mennyt hyvin tähän saakka ja toki samaa toivon jatkoonkin! Mulla on kans hyvä kutina tästä kierrosta ja etenkin oon tyytyväinen tähän lääkitykseen! Kovasti jouluplussaa täällä yritetään :) Toivottavasti sitä pääsisi pikaisesti siirtymään itsekin sinne odottajien puolelle!

Viralliset onnittelut Hansmanille :heart: Oot meidän marraskuun plussatilin avaaja!
 
Tunafish, kiitos myötäelämisestä! :) Kaikki on mennyt tosi hyvin ja jotenkin tätä ei vieläkään meinaa uskoa todeksi - niin erikoista ja ihmeellistä tää on. Vaikea tajuta, että taisin plussata jotain yk 17 ja kaikkine kommelluksineen tuntui, että meni ikuisuus. Mutta nyt on vaan kiitollinen siitä, että onnistui. Jokaisella on oma tie kuljettavana ja uskon, että tässä tapauksessa tärkeämpää ei ole matka vaan perille pääseminen. :) Siihen todelliseen maaliin mullakin toki on vielä matkaa ja jännättävää. Mulla on Tunafish tosi hyvä fiilis sun kierrosta! Ja huippua, et lääkkeet tehoaa! Saitko siis ovistikuttelusta mitään ohjetta vai onko ultra seuraava steppi? Hyvin ehditte vaikka kaikki saamaan vielä joulupullan uuniin! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Nima, valtavasti kiinnittymistuulia! +++++++:whistle:

Pahoittelut tädistä RauRau, Jo ja Minuli, tsemppiä uuteen kiertoon!

Hansman, varoivaiset onnittelut! :flower:

Amanda, ihana lukea terveisiäsi! Mikäs viikko sulla on jo menossa? Aika kulkee niin vauhdilla... :)


Mites muut aukiolotutkimuksessa käyneet, onko teillä tullut veristä vuotoa tuon tutkimuksen jälkeen? Mulla on tänään ensimmäinen päivä kun ei tule verta tai vanhaa verta. Eli kolme päivää tuhrutti ja oli kyllä hiukan hämmentynyt olo että miksi niin on. Nyt on vain kumma tunne edelleen kohdussa, ei ole normaali olo. :(

*muoks* ai niin, unohdin kirjoittaa viimeisimmästä vauvoihin liittyvästä unestani. Näin unta että olin lentokoneessa ja minulla oli raskausmaha! Viikkoja oli arviolta 20 ja se oli ihan selkeä pieni kumpu. Muistan vieläkin niin elävästi miltä se tuntui. Ihan tulee tippa linssiin ajatellessa tuota... :D
 
Viimeksi muokattu:
Tunafish: Tuolta kotitesti.fi:stä tilasin, en jaksanut sen kummemmin hintoja vertailla kun siellä oli ihan kohtalaiset pakettihinnat(tilasin aikasemmin sieltä raskaustestejä) ja kun nopea toimitus, niin aattelin että saa kelvata. Onko vinkkejä niitten kanssa pelaamiseen for dummies..?
 
Minuli eipä noissa ovistesteissä muuta kummempaa kuin, että ellei testissä lue että voi aamuisin testata niin kannattaa testata klo 10-20 välillä ja joka päivä samaan aikaan. Hormoni jota ovistesteissä testataan ei ole voimakkaimmillaan pissassa herättyä niinku raskaushormonit, vaan sitä kehittyy virtsaan päivän mittaan. Kannatta antaa pissan olla rakossa ainakin 2h ilman että siinä välissä juot paljon. Perhesuunnittelun kotisivut tuolla on laskuri jolla voit laskea missä vaiheessa kiertoa sun kannattaa alkaa testaamaan ovista.

Mulla on ovis tullut kp14-18 välisenä aikana niissä kierroissa kun olen testannut, mutta aloitin tänään jo testaamisen koska oli ihan selvää ovislimaa pöksyissä reiluhkosti päivällä. Noh eihän se tietty plussaa vielä näyttänyt, mutta mielummin testaan liian aikaisin kuin että myöhästyn.

Ja itse ainakin testaan sen takia, että mulla ei oviskipuja sen kummemmin tule eikä näiden limojenkaan perusteella voi ennakoida ovista. Tiedän kun ovis on tapahtunut, kun nännit tulee aroiksi ja lämmöt nousee sen normaalin 0.5°, mutta pupuilun ajoittamisen kannalta saattaa olla jo liian myöhäistä kun ovis on JO tapahtunut, joten testit kehiin vaan :D Helpompi sitten täsmentää pupuilut miehen kanssa siinä oviksen ympärillä paremmin ja pupuilla muuten sitten normaalisti :)

Iloista testailua :)
 
Hansman onnittelut!!:heart:

Pari päivää vasta clomeja takana, eikä kummempia sivuvaikutuksia vielä ainakaan havaittavissa. Ehkä pientä kutittelua/nipistelyä kohdun ja munasarjojen kohdalla ja ehkä hieman lyhyempi pinna, joka tosin voi johtua myös yövuorojen valvomisesta... :) Toivotaan tosiaan, että tuo kuitenkin tulosta tää pillerien popsiminen, ens viikon tiistaina sen sitten näkee.
 
Hansmanille Onnittelut plussasta!

Nima Tarrasukkia kyytiläiselle!

Wanda Ihana uni. Toivotaan, että oli enne :)

Minuli Tilailen testejä samasta paikasta myös. Mukana on hyvät ohjeet, joita kannattaa noudattaa.

Täällä kierto loppupuolella. Viikon päästä pitäisi menkat alkaa, jos nyt sitten ilman teroja tulevat.Testailin ovulaatiota 8-29 päivä. Plussaa ei näkynyt, mutta 22-27 päivinä viiva oli vahvempi kuin alku ja loppukierrossa. Toivon, että ovis olisi kuitenkin tapahtunut. Nyt on taas armoton kropan kuuntelu päällä. Jännä, että sitä edelleen vaan jaksaa toivoa ja uskoa, että raskaus luomuna alkaisi. Ainakaan yrityksen puutteesta ei voi syyttää. Vähähiilarinen ruokavalio ja hirmu kasa vitamiini/luontaistuotteita edelleen käytössä.

Jaksmista alkukiertolaisille uuteen kiertoon! Loppukiertolaisille peukkuja jännäilyyn!

Listaan vois päivittää mulle terolut-tauko.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos viela kaikille onnitteluista, ja tosiaan Tunafish kuten sanoit, en tajunnutkaan heti etta talla plussallani tosiaan aukesi marraskuun plussatili:D. Toivon sydammestani etta tama plussa vetaisisi imuunsa muitakin ja plussia satelisi talle kuulle muitakin!:)

Nimalla on jannat paikat...toivotaan etta alkio tarraa kiinni ja lujaa!:)

Myos Tatjalle tsemppia piinailuun...

Toivotaan Tunafish etta Menopurit pelittaa ja etta kaikki menee tassa kierrossa putkeen! Ja vuokramokki--mokki kuin mokki--kuulostaa ihanalle ja rentouttavalle :)

Pipsa, toivotaan etta clomeista on apua! :)

Soittelin tuossa juuri laakariin ja sanoivat etta pitaa kayda veristestissa, joka on muodollisuus. Sen jalkeen soittavat tuloksen ja antavat lahetteen gynelle sitten. Jos passaa, hengailen taalla ainakin siihen asti kun saan sen verikokeen tuloksen...ajattelin kayda keskiviikkona otattamassa. En tieda kauan tuloksessa kestaa...luulen etta malttamattomana testaan viela kerran tai pari tassa talla viikolla, ihan vaan nahdakseni omin silmin etta taa tosiaankin on totta:D.

Miehen kanssa tuossa puheltiin eilen ja tanaankin ja han on jotenkin asian kanssa varovaisempi. Kait pelkaa etta jos "liikaa" hehkuttelee ja suunnittelee tulevaisuutta, niin sitten tippuu korkealta jos jotain babylle kavisikin. Itsekin toki pelkaan tuulimunaa, keskenmenoa tai etta vauvalla ei ole kaikki kunnossa...varmaan aika luonnollisia alkuraskauden tuntoja. Mutta silti pohdin etta sita taytyy koettaa elaa "tassa ja nyt" ja olla iloinen, koska jos joku menisi pieleen, tippuu sita varmasti yhta korkealta, oli asiasta "hehkutellut" tai ei.

Eipa tullut viime yona nukuttua paria tuntia kauempaa...kun oli tyon puolesta uusi juttu tanaan ja tosi aikainen heratys seka tuo testiplussa...Olen huono nukkuja jos tiedan etta seuraavana paivana on aikainen heratys, siihen viela paalle tuo plussa niin meni kylla unet tehokkaasti :D

Eipa talla kertaa muuta kun MIELETTOMAN isot plussatornadot-ja hurrikaanit taalta Floridan rannikolta :)D) ja koetetaan jatkaa marraskuun plussatilin kartoitusta!! :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Tiistai 22.11.2011



Minuli..............30v.......kp 3/28..............yk3
Jo...................30v.......kp 3/37...............yk10..... (1km)
RauRau............28v.......kp 4/39...............yk2
pipsa79............31v......kp 5/28-47...........yk8....(1*clomi)
Joku_raja........29v.......kp 10/27-29..........yk11
Tunafish-78......33v......kp 10/19-34..........yk8.....(menopur)
Sintu74............37v......kp 11/29.............(4*ivf) (1 tm)
SL..................29v.......kp 11/30-48...........yk7.....(Tero-tauko)
Demuli............31v.......kp 11/14-53..........yk14
Ginger.............35v.......kp 12/??...............yk24.... (1kkm)
Wanda_81.......30v.......kp 13/28-42.........yk14
Mandala..........32v........kp 13/24-35..........yk11
Syksy2010........30v......kp 14/28-41.........yk13
Neitipippuri.......30v......kp 18/31-49.........yk5.....(Femar)
Punanuttu........32v.......kp 18/24-27........ yk 3
Nima..............31v........kp 19/28-31.........yk13....2.IVF/ICSI....dpo7
Ronjaliina........30v........kp 24/24-31.........yk13
Avonlea...........34v.......kp 26/27-29.........yk4
Tatja..............35v.......kp 31/25-37..........yk15....(terolut tauko)




Taustalla:
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel




plussanneet
-2011-

Hansman........34v..........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v..........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v..........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v.........yk13......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Sakara..............34v........yk5.........plussa 1.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v........yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. .....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä