*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Myötätuntoiset pahoittelut Nimalle ja Ronjaliinalle :hug:

Ja tosi kurjasti nyt meinaa sulla Sintu tuo kroppa sinua säikytellä :( Toivottavasti olisi kuitenkin harmitonta!

Kyllä nyt jotain positiivista uutista kaivattaisiin tähän ketjuun!

(.) Mulla on ovistestit huutaneet punaviivaa ja hymynaamaa jo perjantaiaamusta alkaen. Eilen illalla viimeksi vielä digiovistesti mulle hymyili. Nännit ja rinnat sisältä on ihan kipeät ja niitä jotenkin kutittaa samalla. Ollaan tässä pupuiltu 4 iltaa putkeen :p Keskiviikkona meen tsekkauttamaan onko munasolu todella irronnut. Mä en nyt oikein tiedä minkä DPO:n mulle vois merkitä kun noi ovistestit plussaa näin monta päivää. Ehkä ootellaan keskiviikon ultratsekkaukseen ja arvotaan sit joku hyvä DPO (jos jotain on siis irronnut).
Edit. Löysin tietoa että Pregnyl irrottaa munasolun lähes tarkalleen 36h pistoksesta. Tästä 18 tunnin kuluttua munasolu on vasta valmis hedelmöittymään. Eli kun pistin Pregnylin torstai-iltana klo.20 olisi irtoaminen tapahtunut lauantaiaamuna ja munis ollut hedelmöittymiskelpoinen joskus la-su välisenä yönä.
Oottelen nyt sitten kuiteskin keskiviikkoon ja jos ovis on ultran mukaan tapahtunut niin keskiviikko olis sitten DPO4.
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan kaikille! On ollut niin hirveää haipakkaa koko loppuviikko, että en ole kerinnyt tänne piipahtamaankaan.

Suuret :hug: Nimalle. Ja voi harmi, Ronjaliina, että täti tuli, vaikka oire (metallinmaku) oli jo niin lupaava. :/

(.) Tapasin siis tosiaan puolitutun lääkärin (ei ollut aikaa varattuna, vaan ihan ohimennen). Hän oli ihan sitä mieltä, että 5000 IU (eli 100 mikrogrammaa) on ihan hyvä määrä syödä D-vitamiinia. Hän on siis yleisesti D-vitamiinia enemmän tutkinut lääkäri, ei varsinaisesti tiedä PCO:sta, mutta totesi vähähiilihydraattisen ruokavalion olevan siihen hyväksi myös sen perusteella, mitä on itse kuullut.

Olen nyt siis ottanut isoa annosta D-vitamiinia ja aloittanut tuon berberiinin. Saas nähdä, onko niistä mitään apua. Lisäksi olen vähentänyt sokerin syönnin ihan minimiin (hiilihydraatteja olen yrittänyt jo aiemminkin välttää). Näillä aseilla siis sitten seuraavaan kiertoon näin "luonnonmentelmin".

Ja "ei luonnollista menentelmää": huomenna nappaan vikat Terolutit, ja odottelen tätiä kylään mahdollisimman pian - toivottavasti jo loppuviikosta. Sitten kp2 alkaa 2 x Femar päivässä. Kp 7 ultraan, ja sen perusteella sitten katsotaan, jatketaanko lisäksi vielä Menopur-pistoksilla follien kasvatusta. Eli suunnitelmat seuraavaan kiertoon ovat jo olemassa. Tulisi nyt vain itse se kierto! :p
 
Nima:hug:
Ronjaliina:hug:

Huomenna folliultra, hirvittää, että clomit ei olekaan tepsinyt... Ja sit sain kyllä niin komeesti kylmän rätin kasvoille, kun hyvä ystävä, jonka piti tulla perheensä kanssa iltaa istumaan ja mun synttäreitä viettämään ens viikonloppuna, ilmoitti ettei jaksa kun heille yllättäen tulossa perheenlisäystä ja alkuraskauden pahoinvointi ja väsymys vie voiton tällä hetkellä. Itse olisin niin kaivannut juttuseuraa, kun he myös meidän yrityksestä hyvin perillä ovat ja muutenkaan ei fiilikset kauheen korkeella just nyt ole. Tosiaan tää ystävä jätti pillerit kaks kuukautta sitten pois, kun halut olivat niin kadonneet. Vaikka tottakai olenkin heidän puolestaan tietenkin iloinen, niin kyllä tää aika kylmältä suihkulta tällä hetkellä tuntuu, kun muutenkin kaikkea p*kaa... aargh!
Sori tää vuodatus, mutta täällä te tiedätte miltä tämä tuntuu, mies kun ei ihan ymmärrä vaikka parhaansa yrittääkin!
 
Heippa hei kaikille!
Käyn täältä taustalta ahkerasti edelleen lukemassa teidän juttuja ja oli pakko kommentoida Tunafishin pohdintaa. Eli Pregnyl pistoksen jälkeen ei voi enää testailla ovista tikuilla, koska piikki on niin voimakas, että saattaa pitää testin plussalla useamman päivän. Se sisältää myös raskaushormonia, joka saattaa näkyä myös ovistikussa. Siksi raskaustestiäkään ei kannata tehdä kuin vasta noin kahden viikon piikistä ettei anna väärää tulosta...Todennäköisesti munasolu on irronnut 36 tunnin sisällä siitä, kun pistit piikin! =)
 
  • Tykkää
Reactions: Tunafish-78
Kiitos myötätunnosta teille ihanat!

Nimalle tsemppihalit! :hug: Voimia!!

Pipsa, mä niin tiedän ton tunteen, mikä sulla on tullut, kun sait tiedon raskaudesta! Mulle tätä märän rätin fiilistä on tullu mulle kasvoille myös ihan riittävästi! Voin vain lähettää sulle voimia ja sitä, että pääset siitä epäreiluuden tunteesta yli! Tiedän, että helppoa se ei ole. Voimia!

Toivotaan, että Tunafishin plussat tarkoittaisi myös sitä, että munasolu olisi irronnut!

Yllättävän vähän olen jaksanut murehtia tätä tätiä! Metallimaku oireen kyllä kuvittelin jo nyt VIHDOIN kertovan jostain muusta kuin tädistä. Ehkä tämä suht positiivinen fiilis kertoo siitä, että tosiaan eka clomi-kierto on tämä nyt sitten ja huomenna pitäis hakea apteekista clomit heti käyttöön. Onko sillä väliä, että mihkä aikaan päivästä niitä ottaa? Ja että saako niitä ihan kaikista apteekeista? Uskoisin, että kyllä saa kaikista apteekeista ja että voi ottaa mihin aikaan vaan, mutta jotenkin kun kaikki on niin uutta, niin haluaa varmistella.

Mun piti tänään saada tietää sen verikokeen tulos, mutta tulokset ei ollukaan vielä tulleet. Ihmeellistä, kun niiden piti olla jo to tai pe:kin valmiina. No lääkäri on onneksi todella ystävällinen ja lupasi soitella kun hän saa tulokset.

Tätä uuden optimistisuutta on varmaan sekin, että laskin jo toiveikkaana tämän kierron päivät, että milloin mahtaisi kierto olla lopuillaan ja ARVATKAA, että r-testiä vois ehkä tehdä jouluaattona. Siinäpä sitä ois joululahjaa kerrakseen. Mutta ehkä vähän sitte kuitenki voisin tässä rauhottua ja palata maan pinnalle!
 
Voi hittolainen kun tuntuu ettei ole kovin mieltä ylentävät fiilikset täällä pinossa tällä hetkellä. Liian paljon takaiskuja liian monilla ihmisillä. Täytyy kyllä itsekin taas yhtyä, olen jotenkin luovuttanut tämän kierron kohdalla ihan totaalisesti. Ei niinkään surullinen olo vaan sellainen täysin luovuttanut; miksi tämäkään kierto menisi erilailla kuin aiemmat? Typerää sanoa mutta olen tässä vaiheessakin jo taas vähän kuulostellut "oireita" eikä mitään erityistä valkkarin ja nännien arkuuden lisäksi ole eli ihan normimeininki tässä vaiheessa. Eihän se mitään tässä kohdassa vielä tarkoita, mutta en osaa odottaakaan mitään muuta kuin että menkat sieltä vain alkaa silloin kun pitääkin. Miksipä ei alkaisikaan kun aina muulloinkin alkanut.
Pahoittelut omasta vuodatuksestani, mutta kiitän onneani että tämän palstan olen löytänyt minne näitä kuitenkin on aina saanut vuodattaa :heart: miehelle tulee aina silloin tällöin puhuttua, mutta ei se jotenkin ole sama kun kertoa sellaisille ihmisille ketkä painivat samoissa tilanteissa.

Haluan kollektiivisesti virtuaalihalata KAIKKIA teitä eri tilanteissa painivia ja yrittää haalia positiivisuutta itselleni esim Ronjaliinalta :) Kyllä se päivä on huomenna uusi ja ties vaikka kuin toiveikkaana aamulla herään, mutta tänään näin.

Ihanaa illan jatkoa leidit :heart:
 
Tiistai 29.11.2011



Ronjaliina........30v.......kp 3/24-31.........yk14
Avonlea...........35v......kp 7/27-29..........yk5
Minuli..............30v......kp 10/28..............yk3
Jo...................30v......kp 10/37...............yk10..... (1km)
pipsa79............31v..... kp 12/28-47...........yk8....(1*clomi)
Joku_raja........29v.......kp 17/27-29..........yk11......Dpo 1
Tunafish-78......33v......kp 17/19-34..........yk8.....(menopur)
Sintu74............37v......kp 18/29.............(4*ivf) (1 tm)
SL..................29v.......kp 18/30-48...........yk7.....(Tero-tauko)
Demuli............31v........kp 18/14-53..........yk14
Ginger.............35v.......kp 19/??...............yk24.... (1kkm)
Wanda_81........30v.......kp 20/28-42.........yk14
Mandala..........32v........kp 20/24-35..........yk11........Dpo4
Syksy2010........30v......kp 21/28-41.........yk13
Neitipippuri.......30v.......kp 25/31-49.........yk5.....(Femar)
Punanuttu........32v.......kp 25/24-27........ yk 3
Tatja..............35v........kp 38/25-37..........yk15....(terolut tauko)




Taustalla:
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän




plussanneet
-2011-

RauRau...........28v.........yk1.........plussa 23.11.
Hansman........34v..........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v..........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v..........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v.........yk13......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Sakara..............34v........yk5.........plussa 1.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v........yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. .....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Pipsa Toivottavasti on clomit kasvattaneeet sulle hienon follin!!! Ja tsemppiä kovasti noiden vauvauutisten keskelle :hug: Toivottavasti me sitten omien kokemusten kautta aikanaan osataan olla huomaavaisempia. Mä oon ainakin pyhästi vannonut että ainoatakaan "odotus on kamalaa/ihanaa" -postausta en aio facebookiin laittaa!

Kiitos kovasti KattiMattikselle Pregnyl-kommenteista! Näin mä vähän itsekin epäilin vaikka pakkausselosteesta tai netin syövereistä en vahvistusta epäilylle saanutkaan.

Ihana asenne Ronjaliina! Kovasti tsemppiä ja hyviä tuloksia uuteen kiertoon!

Toivottavasti Mandalalla se oireettomuus olisi oire :) Mulla kans viime kiertoon verrattuna ihan oireetonta... Jotenkin hauskempaa jännäillä kun on kunnon oireet :D

(.) Nyt on oikeasti ihan pahaenteisen oireetonta. Siis mahaa ei nippaile mistään ja aamulämmöt oli tänään 36,4 mikä alakanttiin normaalilämpöönkin verrattuna. Voiko nämäkin siis johtua siitä Pregnylistä? Jos LH-huippu on edelleen lääkkeellisesti päällä niin kroppa ei tajua oviksen tapahtuneen ja nosta lämpötilaa? Hitto mulla on huomenna niin monta kysymystä lääkärille :D
Mutta siis tosiaan viime kiertoon verrattuna on todella oireetonta. Viimeksi maha oli niin turvonnut ja kipeä oviksen jälkeenkin, että en pystynyt pitämään farkkuja töissä (teen istuen toimistotöitä ja farkut puristi niin kurjasti). Lisäksi lämmöt huitoi yötäpäivää yli 37.
 
Tänään taas käyty lääkärillä tutkittavana...
Huonoja ja hyviä uutisia oli tiedossa, clomit eivät ole tällä annostuksella tehneet tehtäväänsä ja suurin folli olikin n. 10mm ja lääkäri epäili ettei se siitä enää kasvakaan, joten siltä osin tää kierto olis niinkuin tässä. Kohdun limakalvo oli vähän alakanttiin 4,8mm, joten clomeja ei enää ens kierrossa jatketa vaan siirrytään femareihin.
Oli tosiaan myös hyvää se, että tehtiin samalla munanjohtimien aukiolotutkimus ja komeesti oli molemmat röörit auki. Ei maailman mukavin tutkimus kyllä ollutkaan, mutta hengissä selvittiin...: /
Miehen pitäis myös antaa simppanäyte, jotta voidaan varmistua siitä, että kysymys meidän kohdalla on pelkästään ovulaatiohäiriöstä. Siinähän sitä haastetta riittää, kun miehellä on kova kiire töissä eikä välttämättä mitenkään innostunut ole antamaan näytettä, onneksi sentään jotenkuten myöntyväinen ko. tutkimukseen. Noh, suunnitelmat jatkoa ajatellen on siis aika selkeitä, joten eiköhän täältä taas uuteen iskuun nousta!!!:p
 
Pipsa hyvä juttu että vaikka olisi folli voinut isompi olla, että teillä kuitenkin on sotasuunnitelma :) Paksuunnuttaako se femar kohdun limakalvoa?
Miltä se aukiolotutkimus tuntuu? Onko mitenkään verrattavissa esim papakokeen ottoon. Mun mielestä papa tuntuu tosi inhottavalta, riippuu toki hoitsusta.

Tunafish Onko sulla nyt ihan käsillä ovulaatio kun lämpöjä mittaat, ootko ottanut irrotuspiikin jo? Peukkuja pidän pystyssä että kaikki menee kuitenkin hyvin tän oviksen (jälkeisen ajan) kanssa :)
Oon sun kanssa samaa mieltä, en ala valittamaan/hehkuttamaan facebookissa jos joskus raskautuu. Ärsyttää kun yksi mua vanhempi mimmi siellä hehkuttaa ihan joka päivä, joka helvetin päivä, oikein sydämiä ja "ihqutuksia" viljellen kuin pahin teini. Siitä ei siis tule edes mitään katkeraa fiilistä vaan puhdasta ärsyyntymistä tollasesta typerästä käyttäytymisestä. Laitoin asetukset silleen ettei tarvi niitä lukea. Ihanku ois neljääkymppiä lähestyvä nainen taantunut raskauden aikana 15-vuotiaan henkiselle tasolle huoh.
Onneksi ainakin omat hyvät ystävät eivät paljoa retostele facebookissa moisilla :)
 
Käsittääkseni Femar ei vaikuta kohdun limakalvoon yhtä negatiivisesti kuin clomit. Lääkäri ei halua ottaa riskiä, että suurempi clomi-annos heikentäisi limakalvoa enempää, kun sekään ei sitten ole hyvä juttu.
Aukiolotutkimukseen en ehtinyt lainkaan valmistautua, kun se päätettiin siinä vastaanotolla tehdä. Jotkuthan ilmeisesti kipulääkitsee itsensä etukäteen, jotta se ei niin inhottavalta tuntuisi. Kyllä se hieman inhottavammalta tuntui kuin huono papa-näytteen otto (tästäkin kokemuksia) sekä kesti tietenkin hieman pidempään. Mutta kyllä siitä hammasta purren ja rauhassa hengitellen selvisi. Kovasti kehuivat röörejä sekä kohdun limakalvon kauneutta... :confused:
Pääasia, että hommat etenee. Ja eihän se ovulaatio ole tässäkään kierrossa poissuljettu vaihtoehto...:)
 
No voi harmi Pipsa : / Toivottavasti Femareista on sit paremmin apua! Tai tosiaan sulla voi käydä niin kuin mullakin että se vaikutus on vaan niin hidas. Mä bongasin oviksen sitten seuraavassa kierrossa kp5. Seuraava kierto käynnistettiin teroluteilla, koska ilman ovistahan se ei olis edes alkanut.
Ja auts tota aukiolotutkimusta! Mulla tehtiin se kans tollee extempore ilman esilääkitystä ja ei kyllä ollu kovin kivaa. Mulla kyllä johtu enemmän siitä että mun kohdunkaulaa jouduttiin pitämään jollain pihdeillä suorassa, kun se muuten on kuulemma jotenkin käyrä. Mutta hengissä ollaan vieläkin ja onneksi molemmilla vielä hyvät tulokset moisesta operaatiosta :D


Mandala
Mä piikittelin sen Pregnylin jo viime torstaina lekurin määräyksen mukaisesti. Hitto kun ei tiedä että mikä tuntemus tässä nyt sitten on ovista ja mikä lääkkeiden aiheuttamaa. No huomisaamuna se sit selviää että montako follia on irronnut. Periaatteessa kaksi follia olis ollut niissä irtoamisen rajoissa.
Ennen tänne kirjautumista avasin facebookin ja siellähän oli taas jonkun masunkasvattajan tilapäivityksessä oikein sellanen odotukseen viittaava runonpätkä ja pitkä rivi sydämiä perässä. Voihan blaah kun saa tämmöinen kyllä omat fiilikset matalalle : /
 
Ronjaliina: yllätyksekseni Clomeja ei saanut kaikista apteekeista! ekasta ei saanut lainkaan, ja sieltä soittelivat ja varasivat sitten viimeisen paketin mulle toiselta puolen kaupunkia. Itse otin clomit illalla klo 19 maissa, muistaakseni siksi, että tosiaan sain ne käsiini vasta h-hetkellä, ja sitten otin joka päivä samaan aikaan. Apteekissa sanoivat ettei väliä, mut tämä ei siis ollut mikään virallinen ohje..

Otin illalla siksikin, kun pelkäsin sivuvaikutuksia, ja ajattelin että parempi että ne tulee yöllä, eikä kesken työpäivän.. muttei mitään sellaista niistä seurannut, mitä ei kestäisi, ja muutenkin vaikutus tuntuu koko kierron eikä vaan silloin kun nielee tabun.

Harkitsin tässä jonain päivänä dosetin hankkimista, kun aamulla thyroksinit, illalla clomit, ja jossakin välissä d-vitamiinit, foolihapot...kiireessä vaan huomaa ettei muista milloin on viimeksi ottanut mitäkin, tai edes että onko sama vuorokausi kuin silloin kun muistaa aamupimeässä lääkepurkilla hortoilleensa..

Inseminaatio meni hyvin, kaikesta panikoinnista huolimatta. Sijainen löytyi, pääsin töistä ihan luvalla, mies ehti toimittaa matskut ajallaan. Siellähän olikin oikealla puolella "ehkä kaksi" munasolua tai mitä-ne-ny-on, kasvanut, ja piti soittaa välillä miehelle että jatketaanko operaatiota tuplien uhalla. Nyt olenkin sitten siitä lähtien maalaillut kauhukuvia siitä että tulisikin kaksoset. Nyt toki jo palannut sellaiseen joopajoo ei tästä mitään tule -ajatusmalliin, positiivisesti...

Tsemppiä!
 
Kiva kuulla Ginger että teillä aikataulut kuitenkin natsasi! Mikäs päivä teillä inssi olikaan? Mulla kans aina sumplailua noiden lääkkeiden kanssa kun aamuin ja illoin otan metformiinia ja niiden kanssa ei vissiin kannata vitamiineja tai muita lääkkeitä samaan aikaan ottaa. Mä otankin vitamiinit ja muut lääkitykset yleensä töistä palatessa. Melkoista pillerien pyöritystä tää elämä kyllä on.
Toivottavasti oikein hyvä tulos olisi teillä inssistä ja mahdollisesti jopa kaksi pientä alkiota siellä tarrailisi kiinni :heart: :heart: Onkos mitään tuntemuksia? :)
 
Keskiviikko 30.11.2011



Ronjaliina........30v.......kp 4/24-31.........yk14
Avonlea...........35v......kp 8/27-29..........yk5
Minuli..............30v......kp 11/28..............yk3
Jo...................30v......kp 11/37...............yk10..... (1km)
pipsa79............31v..... kp 13/28-47...........yk8....(1*clomi)
Joku_raja........29v.......kp 18/27-29..........yk11......Dpo 2
Tunafish-78......33v......kp 18/19-34..........yk8.....(menopur)....Dpo 5
Sintu74............37v......kp 19/29.............(4*ivf) (1 tm)
SL..................29v.......kp 19/30-48...........yk7.....(Tero-tauko)
Demuli............31v.......kp 19/14-53..........yk14
Ginger.............35v.......kp 20/??...............yk24.... (1kkm)
Wanda_81........30v.......kp 21/28-42.........yk14
Mandala..........32v........kp 21/24-35..........yk11........Dpo5
Syksy2010........30v......kp 22/28-41.........yk13
Neitipippuri.......30v......kp 26/31-49.........yk5.....(Femar)
Punanuttu........32v.......kp 26/24-27........ yk 3
Tatja..............35v........kp 39/25-37..........yk15....(terolut tauko)




Taustalla:
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän




plussanneet
-2011-

RauRau...........28v.........yk1.........plussa 23.11.
Hansman........34v..........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v..........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v..........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v.........yk13......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Sakara..............34v........yk5.........plussa 1.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v........yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. .....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Pöh sanon vaan, pakko siis kertoa, että näin ihan typerää unta just. Olin dippaamassa testiä aamulla kun oli ne itsenäisyyspäivän bileet tulossa ja testi näyttikin selvää haamua. Siinä sitten dippailin pari muutakin testiä vielä ja positiivista näytti. Oli aivan tajuttoman aidon tuntuinen uni ja siinä unessa yritin miettiä että onkohan tämä unta vai ei. Kädet tärisi ihan hulluna ja mieskin oli kotona jolle näytin. Ei tälläsiä unia pitäisi tulla, oon nähny kerran aikasemminkin. Perhana :p

Tatja mites sielä kun kiertopäivät paukkuu? entä Punanuttu?
 
Joo kierto paukkuu ja menkkoja ei näy. Raskaustesti näytti äsken negaa :(En sitten toimi luomusti edes vhh-ruokavaliolla. Kaikkeni olen tehnyt ja kyllä se on nyt niin, että tarvitsen lääketieteen apua. Mietin miten etenen. Annanko loppuvuoden olla näin ja valitan miehelle, kun ei ole eden mahkuja raskautua. Tämä olisi pehmeää pehmittelyä. Tätä olen kyllä jo kärsivällisesti tehnyt, joten ehkä olis aika kunnon toiminnan. Alanko painostamaan, että haluan nyt ne clomit ja hänen pitää antaa näyte. Viimeksi, kun asiasta vakavasti keskusteltiin, niin sanoin, etten loputtomiin voi enkä aio odottaa. Mulla olisi teroja kaapissa, mutta ajattelin, etten niitä ota. Käynnistävät vain kierron, mutta eivät auta ovuloimaan.
 
Lekurikeikka käytynä.
Lääkäri on ihan ymmällään näistä minun vuotohäiriöistä...
Silloin 17.11 käynnillä limis oli 7mm, tänään 8mm... vaikka olen tiputellut/ vuotanut kolmatta viikkoa niin limis ei vaan ohene.

No joka tapauksessa hoidot etenee suunnitelmien mukaan:
Procren-pistos tämän viikon perjantaina.

1. ultra 21.12... jos limis tuolloin edelleenki liian paksu, pitää pistää toinen Procren-pistos... jos taas limis ok, päätetään Menopur-pistokset.

2. ultra 27.12... silloin viimeistään limiksen pitäisi olla ihannepaksuudessaan ja päätetään Menopur-pistokset

Minulta otettiin tänään hCG-hormoni verestä, varmuuden vuoksi, jos kohdunulkoinen raskaus aiheuttaa näitä vuotohäiriöitä.

Perjantai-aamuna käyn myös verikokeissa. Tuolloin otetaan:
S-PRL = prolaktiini
S-TSH = kilpirauhasarvo
S-PROG = keltarauhasarvo

Tänään ollut enää tiputteluvuotoa, vaikka eilen vielä vuoto oli todella runsasta.

Eiköhän asiat taas järjesty... kehtaaki tuo kroppa säikytellä tuolla lailla? =)
 
Torstai 1.12.2011



Ronjaliina........30v.......kp 5/24-31.........yk14
Avonlea...........35v......kp 9/27-29..........yk5
Minuli..............30v......kp 12/28..............yk3
Jo...................30v......kp 12/37...............yk10..... (1km)
pipsa79............31v..... kp 14/28-47...........yk8....(1*clomi)
Joku_raja........29v.......kp 19/27-29..........yk11......Dpo 3
Tunafish-78......33v......kp 19/19-34..........yk8.....(menopur)....Dpo 6
Sintu74............37v......kp 20/29.............(4*ivf) (1 tm)
SL..................29v.......kp 20/30-48...........yk7.....(Tero-tauko)
Demuli............31v.......kp 20/14-53..........yk14
Ginger.............35v.......kp 21/??...............yk24.... (1kkm)
Wanda_81........30v.......kp 22/28-42.........yk14
Mandala..........32v........kp 22/24-35..........yk11........Dpo6
Syksy2010........30v......kp 23/28-41.........yk13
Neitipippuri.......30v......kp 27/31-49.........yk5.....(Femar)
Punanuttu........32v.......kp 27/24-27........ yk 3
Tatja..............35v........kp 40/25-37..........yk15....(terolut tauko)




Taustalla:
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän




plussanneet
-2011-

RauRau...........28v.........yk1.........plussa 23.11.
Hansman........34v..........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v..........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v..........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v.........yk13......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Sakara..............34v........yk5.........plussa 1.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v........yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. .....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Voi kurjuus Tatja : / Toivottavasti saisit miehesi ymmärtämään miten tärkeä asia sinulle tuo hoitoihin pääseminen on! Mulla kyllä tuttavapiirissä ovat saaneet clomeja ihan yksityiseltä gynekologilta ilman simppatestejäkin. Jos oot Etelä-Suomesta niin voin yksityisviestinä kertoa tän gynekologin nimen joka ainakin kirjoittanut clomeja ilman simppatestiä.

Kuulostaa melkoisen oudolle Sintu! Mutta hyvä jos mahikset IVF:ään on vielä olemassa! Toivottavasti ei olis KU:sta kyse!

Kiitos tsempeistä Sara ja terkut muillekin tykkäilijöille ;)

Mites mun kanssa samalla DPO:lla menevä Mandala, onkos oireita? :D Entäpä joku_raja?

(.) Hulluus ja oireiden kyttäys alkakoon! Täällä särkee päätä jo toista päivää ja päänsärky on mulle todella harvinaista. Lisäksi kohdun tienoolla on ihan uudenlainen nipistyksen tunne. Se ei oo vihlontaa eikä juilintaa vaan toi nipistely kuvaa sitä parhaiten. Nännit ja rinnat huutaa hoosiannaa jo ties kuinka monetta päivää. Tää on muuten kierron hauskin vaihe kun on vielä toivoa eikä vielä ole ammuttuna sieltä pilvilinnoista alas :D
 
Viimeksi muokattu:
Tunafish tuo todellakin on kierron paras vaihe kun saa jännätä ja toivoa :D mulla ei kyllä vaan sitä tähän kiertoon tule, ei oikein mitään tapahdu : / jotain ihan pientä tuntemusta alavatsalla mutta se on täysin normaalia kun näyttäis isommatkin kivistykset ja pistelyt olevan eri kierroissa normaalia. Jännä juttu sinällään, että kuitenkin harmittaa yhtä paljon ellei enemmän ajatus menkoista vaikka onkin ollut jo jonkin aikaa täysin luovuttanut olo tän kierron suhteen.

Tunfish sitä kyllä nyt tuot sen plussan meille, sovitaanko :D
 
Tunafish En asu Helsingin seudulla, mutta eteläpuolella suomea kyllä. Voisin haluta sen gynen nimen kyllä. Ihania oireita sulla. Pidetään peukut ja varpaat pystyssä :)

Vähän kipristelee vasemmalta puolelta alavatsaa. Voi olla suolisto-oireitakin, mutta toivon menkkoja. Valkovuoto oli eilen ja tänään huomattavan vähäistä verrattuna aiempiin päiviin. Toivon, että kropassa jotakin menossa.
 

Yhteistyössä