*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Brita: En usko etta maltan olla testaamatta viikonloppuna...:D. Tosin olo on sellanen etta ei tassa mitaan raskaana olla...kun ei olla oltu koko 2 vuoden aikana jolloin pillerit pois... ja nyt viela sotki tuo ovisjuttu kun en tieda oliko se reilu viikko sitten vai toissapaivana/eilen. Meni pasmat sekaisin!:) Menkat pitaisi alkaa ensi viikon alussa, noin ma-ke. Ehhh...itseasiassa testasinhan jo eilen... heh:) Oli pari ylimaaraista r-testia kaapissa ja negahan sielta tuli. Jos olisi niin ihme etta olisin raskaana niin eipa se kai edes viela nayttaisikaan mitaan kun menkkoihin viela kuiteskin jonkin aikaa. Mikahan jarki noita testeja on tehda vaikka tietaa etta ei kannata viela kun on liian aikaista?:D :D

Varasin tanaan ajan laakariin. Joulun jalkeen kun mittariin tulee se 35 vee, ja tassa ollaan tjottailtu jo reilut 2 vuotta niin haluan aloittaa taman projektin "aggressiivisesti" ja tsekkauttaa kropan gynella. Sain omallelaakarille ajan tiistaille, joka sitten antaa lahetteen gynelle. Toivottavasti sinne saisi ajan mahd. akkia ja han voi katsoa onko mitaan hormonijuttuja jotka on pielessa, myohaista ovista tms.

Tanaan eka yovuoro pitkasta aikaa...nukuin viime yona liian vahan ja vasyttaa ihan sikana...enka osaa oikein paikkaireita nukkua vaikka viela kerkeaisin. Hirvittaa vahan ajatella etta en paase nukkumaan kuin vasta huomenna aamulla...mutta pitaa koettaa juoda paljon kahvia.

Viisaammille kyssari viela greippimehusta: Kannattaako sita juoda jatkuvasti vai vain jossain kierron tietyssa vaiheessa? Kiitos :) :)
 
Torstai 20.10.2011



Jo...................30v......kp 3/37..............yk9..... (1km)
Joku_raja........29v.......kp 4/27-29..........yk10.... (6*clom)
Wanda_81.......30v.......kp 9/28-42.........yk13
Punanuttu........32v......kp 10/24-27........ yk 2
Mandala..........32v......kp 10/24-35..........yk10
Demuli............31v......kp 14/14-53.........yk13
pipsa79............31v.....kp 19/28-40........yk7
Sintu74............37v.....kp 19/29.............(3*ivf) (1 tm)
Syksy2010........30v......kp 21/28-38........yk12
Avonlea...........34v.......kp 21/27-29.........yk3
Neitipippuri.......30v.......kp 22/31-49.........yk4
Ronjaliina.........30v.......kp 23/24-31.........yk12.....dpo 3
Hansman.........34v.......kp 24/28-30..........yk1
Brita...............31v.......kp 24/27-31.........yk1
Almeja.............31v......kp 26/29..............yk~24
Tunafish-78......33v......kp 29/??..............yk6.......(femar)
Ginger.............35v......kp 29/??...............yk22.... (1kkm)
Kaneli74......... 37v.......kp 35/28-32.........yk 9
Tatja..............35v.......kp 35/25-29........yk14....(terolut)
tada................28v......kp 41/26.............yv2-3......dpo 28
Anskilia............32v......kp 71/25-32.........yk4
Mansikkalime....31v.......kp 77/30...............yk2



Taustalla:
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
RauRau
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Nima
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel



plussanneet
-2011-

bircherry...........30v..........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v..........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v .........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v..........yk2........plussa 3.10.
Sakara..............34v..........yk5........plussa 1.10.
Annastiina79......31v.........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v..........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v. .................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. .....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Mandala listasta ajattelin niin, että olisko selkeä, että myös kp:t olis punaisiella, kun kaikki ei noita dpo päiviä merkkaile? Elikkä jos punaisella olis kaikkien niiden kpt: joilla on enää päivä oletettuun tädin tuloon ja siitä asti loppukiertoon asti?:)Taustailijoitakin voisi tosiaan karsia, pääseehän tänne listalle aina uudelleen.

Hansman greippimehua suositellaan juotavaksi alkukierrosta ovikseen asti.

Jo:hug:
 
Hansman Valiolla on väkevän makuista greippimehua. Jännä miten sen makuun tottui ja jopa rupesin pitämään sen mausta. Grypp&Deggerillä (en tiedä miten kirjoitetaan) on laimeampaa makeaa mehua. Sitä pitää sitten juodakin enempi kuin valion täysmehua.
 
Sintu Ikävä kuulla ettei sulatus mennyt ihan suunnitelmien mukaan.:hug: Nyt vaan kovasti toivotaan että pikkuiset tarraisi kiinni - ja lujaa!:) Muoks. Milläs päivämäärällä saadaan jännätä sun testiä?:)
Hoitaja sano et 3.11 pitäis testin näyttää varmaa raskautta jos kuukautisetkaan ei oo alkanu, silloin ois nimittäin jo dpo 19. Mutta kyllähän mie varmaanki ensimmäisen testin teen jo 30.10, jollonka tulis 12pv siirrosta. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Brita
Jaiks! Täällä kans projekti painaa päälle ja kiirettä pitää!

Demuli oot mun kystakohtalotoveri :hug: Kyseenalainen kunnia :D Onko sulla jotenkin iso tai hankalassa paikassa se kysta kun se poistetaan laparoskopialla? Mulla ne suunnittelee tuota vasemmassa munasarjassa sijaitsevan 23mm kystan punktointia. Eli neulalla vaan emättimen kautta tuikataan ja imulla tyhjäksi. Eikös laparoskopia kuitenkin tarkoita sellaista tähystyksellä tehtävää leikkausta/tutkimusta jossa ihan nukutetaan?

Kaneli74 ja Mandala Haluan muistuttaa että kaikilla ei vaan välttämättä ole mitään jännäiltävää vaikka kp:t keikkuisikin tietyissä lukemissa : / Itseä ainakin henk.koht. saattaisi ehkä hieman potuttaa olla jossain jännäyslistalla, vaikka ihan hyvin tiedossa että kun ovista ei ole tapahtunut niin mitään jännäiltävääkään ei ole. Mutta en mä siihen kuole jos välttämättä haluatte laittaa mun nimen sinne punaisella :D

Hirveästi tsemppiä Sintulle ja pienelle alkiolle! Toivottavasti pieni tarraa siellä tiukasti kiinni!

Plussatuulia teille typykät ++++++++++++ :whistle:
 
Tunafish anteeksi, ei ollut tarkoitus aiheuttaa mielipahaa:hug: En taas hölmönä tajunnut tuota asiaa, että kaikilla ei ole ne kiertopäivät niin selvillä, eikä tuota ideaa sitten voi edes toteuttaa sen vuoksi kaikille. Antaa siis listan olla, kuten se on ollut tähänkin asti, jotta se on tasapuolinen kaikille.
 
Sintulle tsemppiä tarrautumiseen!

Tunafish, tosiaan kyseenalainen kunnia : / Mulla kyseessä on dermoidikysta, ei siis nestetäytteinen. Tuo dermoidi on kiinteä ja ollut siellä kai ihan syntymästä asti. Mietityttää vain miksei ole normaaleissa tutkimuksissa lääkäri sitä huomannut kopeloimalla. Juttujen mukaan dermoidista voi löytyä hampaita, hiuksia tms. eli yöks! :$ Se pitää siis ottaa leikkaamalla pois, munasarjasta yritetään sitä kuoria niin, että munasarja säilyisi. Ja nukutuksessa tuo tosiaan tehdään, eli itselle varmaan helppoa paitsi heräämisen jälkeen. Voi olla myös mahdollista, että tähystys muuttuu avoleikkaukseksi, jos sen aikana tulee eteen jotain yllättävää, mitä ei tähystyksellä saada pois. Eli kaikkea jännättävää on, mutta en vielä osaa jännittää. Pääasia että sain ajan noinkin pian, ettei tarvitse taas kuukausia odotella. harmittaa, ettei se ensi viikon aika käynyt tuon aukiolotutkimuksen takia. Mutta onpahan sekin sitten tehty. Eikä tartte miettiä sattuuko, kun on unten mailla :)
 
Ei se Kaneli74 haittaa :) Täällä on niin montaa erilaista kremppaa ihmisillä ettei kaikkea voi millään pystyä huomioimaan (voi meitä vanhoja ja vaivaisia :D )! Ja oikeesti en hirveitä traumoja kärsi vaikka nimi osan kuusta olisi punaisella :D

Nyt ymmärrän eron Demuli! Tsemppiä laparoskopiaan ja onneksi tosiaan sait ajan nopsaan! Mulla tosiaan kystat aina olleet niitä nestetäytteisiä ja yleensä tulleet ja menneet itsestään. Aika outoa tosiaan että sulla ei ennen ole tuota huomattu! Kohta sulla tosiaan on kaikki esteet raivattu ja valtatiet avoinna simppoja varten :D

(.) Nyt jo kolmatta päivää melko vahvaa punaviivaa ovistestissä. Ei kuitenkaan testiviivan kanssa yhtä vahvaa. Vähän taas outoa kun menkkoja tosiaan oottelen alkavaksi ja terokuuria lopettelen huomenna. Eihän terot voi tällasta aiheuttaa? Lämmöt heiluu korkeella mutta voi johtua tästä flunssanpoikasesta... Rinnoissa ei oo tässä kierrossa ollut mitään tuntemuksia, vaikka yleensä mulla rinnat kipuilee tosi pahasti aina kierron puolivälistä menkkoihin saakka.
 
Tatja: Mina kun asustelen taalla Jenkeissa niin Valion mehua ei taalta loydy...Muistan miten ihanaa on muuten Rybb&Deckerin ananasmehu! Oli joskus nuorempana kankkusaamujen pelastus :D. Olen taalta loytanyt paria merkkia ja on aika kirpakkaa...mutta hyvaa:)

Tuosta testailusta viela... miten aikaisin edes kannattaa testata (herkalla testilla)? Nyt olisi siis kp 24/28-30. Mitaan oireita ei ole ollut muuta kun pieni alavatsan kramppaava tunne, nyt sekin ehka vahemman. Kuten jotkut taalla ovat sanoneet, se omalle kohdalle raskautuminen tuntuu niin kaukaiselta ajatukselta ettei sita osaa edes kuvitella omalle kohdalle... Pysyttelen siis pikkasen pessimistina enka toivo liikoja ettei sitten tipu liian korkealta kun menkat kurvaa paikalle...:|
 
Mua vähän harmittaa tuo greippimehun käyttö, kun itselle tulee sitrusmehuista helposti karmea närästys :x Lisäks sen käyttöä pitää miettiä, kun on lääkkeitä käytössä, vaikuttaa niiden imeytymiseen. Eli ei ainakaan voi samaan aikaan ottaa. yhden purkin ostin joskus, mutta siihen on jäänyt :(

Joo tosiaan highwayt auki simpoille, kun on ronklattu. Mietin vain, että miten kipeä sitä on tähystyksen jäljiltä, että pystyykö pupuilemaan. Ovulaatio sattuis (JOS kierto pysyy) johonkin seuraavalle viikolle ja jos aukiolotutkimuksen jälkeen paremmin tärppää, niin heti pitäis laittaa matoa koukkuun :D Kait se vaikuttaa vielä seuraavaankin kiertoon. Jos ihan paikallaan makais ja mies sais hoitaa hommat, heheh :LOL:

Olishan se kiva antaa joululahjaksi tieto tulevasta pallerosta lähisuvulle. Tästä kyllä haaveilin jo viime jouluksi, mutta täällä vielä roikutaan. Hyvin täällä on kyllä kato käynyt, jatkoa odotellaan!!
 
Moi naiset!

Ihan vähän tylsää täällä töissä... Ajatukset vaan huitelee näissä vauvajutuissa eikä työongelmissa ollenkaan..:whistle:

).( Kylmä ja ällötysolo jatkuu. Maha kurisee, mutta ei ole oikein nälkä. Banaani maistui ihan ihmeelliselle. Ja leukaan on ilmestyny sellanen hormonipatti (niinku finni mutta ei kuitenkaan). Nää on näitä mun "oireita", koittakaa jaksaa...:LOL:

Brita
 
Demuli, mulla on ihan samanlaiset haaveet "joululahjasta". :xmas: Jos nyt saisi jo ensi kiertoon hormonit kuntoon, niin vielä olisi pieni mahdollisuus... Voi, että se olisi maailman paras hetki!

Ainakin kaikki kokeet pitäisi olla nyt ok, kun tänään kävin vikoissa verikokeissa ja mies vie huomenna simppansa. Eli toivottavasti pääsisivät Gravitaksella suoraan määräämään ensi viikolla täsmälääkitystä. :)

Tunafish, jännää! Voisiko olla sitä itseään....
 
Viimeksi muokattu:
Demuli: Aika jännä, mulle tehtiin aukiolotutkimus laparoskopiassa eikä kierron vaiheella ollut siinä kyllä väliä. Työn puolesta olen myös viikoittain mukana laparoskopioissa ja kyllä aukiolotutkimuksia on tehty joka kierron vaiheessa. Mutta ehkä se on gynekologikohtainen juttu. En ollut oikeastaan yhtään kipeä skopian jälkeen. Seuraavana päivänä kotiudun ja olin kyllä koko kokemuksesta positiivisesti yllättynyt.

Noita nestekystia poistetaan kyllä myös laparoskooppisesti, mutta riskit toki ovat pienemmät ilman nukutusta, jos niin kystaan ylettyy.
 
Täällä kp 2, ja huomenna alkaa clomit. En jotenkin usko tuohon summamutikka-hoitoon, ja pelkään sivuvaikutuksia, ja aloitankin hormonit varmaan ainoastaan siksi, että nyt on niin kiire töissä että en ehdi vatvomaan mitään vaihtoehtoja, enkä googlettamaan enempää kauhutarinoita miten hormonihirviö musta tulee nyt.

Ihmeen pessimistinen olo tuli menkkojen myötä. Sellainen kuin viime kierto olisi ollut viimeinen tilaisuus, ja nyt ei kiinnostaa sen enempää "yrittää ja toivoa" luomusti, kuin panostaa tuohon hoitoonkaan. Oon vaan ihan että aivan sama, ei sitte jos ei. En jaksa.

Demuli
: kuulostaapa melko operaatiolta, voimia!

Plussanneet: Onnea! :)

terveisin ginger, joka tuhoaa kohta loputkin rippeet hormonitasapainostaan jollakin inhottavilla myrkyillä.
 
Ginger, :hug:. Ehkä joskus on hyvä ettei etukäteen tiedä mitään. Ei sitten ainakaan odota oireita jos niitä ei vaikka tulekaan. Kyllä sieltä vielä nouset!!

Joku_raja, hmmm, enpä ole vielä kerennyt tarkemmin etsimään tietoa. Minulle vain sanottiin, että ennen ovulaatiota pitäisi operaatio tehdä ja tässä kierrossa ensi viikko olis menny liian pitkälle. Olisko sitten ajateltu, että on johtimet auki ainakin just ennen, en tiedä. Itse olisin kyllä heti mennyt. Eniten minua ehkä mietityttää se nukutus, kun aikaisemmin on vain kerran nukutettu "humautuksella", eli vartin päästä olin jo hereillä. Olen tottunut kipuihin tän reuman takia ja polven leikkauksen jäljiltä, niin se ei jännitä. Miten pitkään nuo skopiat yleensä kestää? Tietty riippuu siitä, mitä tehdään mutta keskimäärin?
 
Arvoisat palstailijat, huolitteko minut taustalta takaisin listalle? :) Rivini on:

Nima...31v...kp17/28-31...yk12...dpo1...(metformin, primolut)

Tämän "välikierron" ovulaatio on siis ohi ja aloitan primolut-lääkkeen (tiputteluun/keltarauhashormonin puutteeseen) tänään. Viime kierrossa minulle tehtiin siis pieleen mennyt 1. IVF, jonka tulos oli 3 munasolua (ilmeisesti epäkypsiä), 0 hedelmöittynyttä. Kuitenkin viimeksi mieheni paransi huimasti simppatulostaan ja koska ovuloin nyt normaalisti, on olemassa häviävän pieni mahdollisuus luomuna onnistumiseen (tuskinpa, mutta ainahan voi toivoa...). Seuraavassa kierrossa on tarkoitus tehdä 2. IVF eri lääkkeellä ja nollaultrakin on jo varattuna. Mutta siitä lisää kun/jos sinne asti päästään.

En missään vaiheessa kirjoitellut tuonne lapsettomuus-puolelle, vaikka koenkin itseni lapsettomuudesta kärsiväksi. Tosin nythän meillä vasta tulee se maaginen vuosi yrittämistä täyteen. Mutta haluaisin mieluummin kuumeilla täällä teidän kanssa, onhan täällä (valitettavasti) muillakin eriasteisia hoitoja käynnissä...
 
Nima, tervetuloa takaisin! Tottakai tänne huolitaan. Harmi, ettei operaatio onnistunut. Nyt kaikki varpaat pystyyn, että onnistutte vaikka luomustikin!;) Tosiaan täällä on vähän kaikilla jotain häikkää jossain, ehkä ollaan niin ikäloppuja jo:D
Tuo lapsettomuus on jännä juttu. Itse en ole vielä kerennut oikein siitä kärsiä, mutta kun ensimmäinen selostus gynekäynistä tuli, niin siinä tulosyynä oli lapsettomuus. Se jotenkin löi silmille, kun olin mennyt vain selvittämään, onko mitään vialla. Tuo sanana oikeastaan kertoo jotenkin, että vikaa on. Vikaa tietty olikin, mutta silti. Ehkä sitä itsekin jollain tasolla siitä kärsii, kun haluaisi sen palleron itsellekin.
 
Nima :wave:Tervetuloa takaisin.

Pregcheck raskaustesti näytti hetki sitten selkeää negaa. Keho näköjään aivan sekaisin kiertojen suhteen. Alkaisipa sitten menkat, että pääsisi edes uuteen yritykseen. Tuntuu vaan niin turhalle enää mikään, kun tiedän, että tarvitsisin ovulaatioon Clomeja. Pidän poppakonstini, mutta alkuvuonna mies saa luvan antaa näytteensä. Siitä en sitten enää tingi. Itkettää, mutta kyllä tämä taas tästä.

Parempaa onnea muille loppukiertolaisille. Pitäkäähän plussa-aalto hengissä!
 
Tatja :hug:

Itsekin pelkäsin, että miestä olisi vaikea saada suostumaan simppatestiin. Mutta esitin hänelle asian niin, että selkeästi minussa on vikaa, mutta lääkäreiden yleinen rutiinikäytäntö on, että eivät suostu antamaan lääkkeitä minulle ennen miehen testiä.

Lisäksi sanoin, että olen tosi pahoillani tästä, mutta olisi hienoa, jos hän tekisi sen minun takiani. Ihan kiltisti sitten lupautui menemään. :heart: En tiedä, olisiko lopulta moisia puheita edes tarvittu, mutta olen ymmärtänyt, että monelle miehelle tuon on jostain syystä vaikea paikka.

Oletkin jo varmaan monenlaista keinoa suostutteluun kokeillut, mutta minulla tosiaan toimi tuo.
 
Viimeksi muokattu:
Perjantai 21.10.2011



Jo...................30v......kp 4/37..............yk9..... (1km)
Joku_raja........29v.......kp 5/27-29..........yk10.... (6*clom)
Wanda_81.......30v.......kp 10/28-42.........yk13
Punanuttu........32v......kp 11/24-27........ yk 2
Mandala..........32v.......kp 11/24-35..........yk10
Demuli............31v.......kp 15/14-53.........yk13
pipsa79............31v.....kp 20/28-40........yk7
Sintu74............37v.....kp 20/29.............(3*ivf) (1 tm)
Syksy2010........30v.....kp 22/28-38........yk12
Avonlea...........34v......kp 22/27-29.........yk3
Neitipippuri.......30v......kp 23/31-49.........yk4
Ronjaliina.........30v......kp 24/24-31.........yk12.....dpo 4
Hansman.........34v.......kp 25/28-30..........yk1
Brita...............31v.......kp 25/27-31.........yk1
Almeja.............31v......kp 27/29..............yk~24
Tunafish-78......33v......kp 30/??..............yk6.......(femar)
Ginger.............35v......kp 30/??...............yk22.... (1kkm)
Kaneli74......... 37v.......kp 36/28-32.........yk 9
Tatja..............35v.......kp 36/25-29........yk14....(terolut)
tada................28v......kp 42/26.............yv2-3......dpo 29
Anskilia............32v......kp 72/25-32.........yk4
Mansikkalime....31v.......kp 78/30...............yk2



Taustalla:
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
RauRau
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Nima
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel



plussanneet
-2011-

bircherry...........30v..........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v..........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v .........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v..........yk2........plussa 3.10.
Sakara..............34v..........yk5........plussa 1.10.
Annastiina79......31v.........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v..........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v. .................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. .....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Neitipippuri Juuri noin olen miehelle kertonut. Lupautuikin testeihin itkujen jälkeen, mutta homma jäi alkuvuodesta, kun kroppa näytti ovuloivan. Pari kertaa tuli tuo ovulaation ihme kohdalleni.

Yhdistän oman ovulointini parin kilon tippumiseen, joten nyt alkaa totinen 3-5kg pudotus. Painoindeksi nyt hippasen yli 25. Kaikkeni teen ja olen paljon jo tehnytkin raskautumisen eteen. Loppuvuoden vedän täysillä ja tämän jälkeen on miehen kannettava kortensa kekoon. Olen nyt mielestäni ihan tarpeeksi kärsinyt lapsettomuudesta ja vauvakuume on riivannut ainakin 2 vuotta.
 
Tatja :hug: Harmi että kierto venyy ja paukkuu.

Meilläkin on ollut miehen kanssa puhetta tuosta simppatestistä. Hän kyllä sen on suostunut antamaan, mutta haluaisi tehdä sen kotona. Ei mielellään menisi sairaalaan vahdattavaksi :whistle: En ole siitäkään etsinyt vielä tietoa, että voiko sen antaa kotona ja kiikuttaa testaukseen vai pitääkö se tehdä sairaalalla? Onhan se ehkä vähän inhottavaa touhuta jossain vessassa : /
 

Yhteistyössä