*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Vielä tuli mieleen noista hoitomuodoista sen verran, että onkos julkisella puolella edelleen joku pakollinen inssimäärä, joka on tehtävä ennen kuin siirrytään IVF tai ICSI -hoitoihin? Joskus muistan kuulleeni tällaisesta...

Ihanaa kuulla teistä hoito-onnistujista Amanda ja Lallaa :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Tunafish, kyllä ne julkisellakin puolella harkitsee parhaalta vaikuttavaa hoitotapaa. Meidän tapauksessa tehtiin inssi 3xclomikiertoon ja 2xpuregonkiertoon. Ennen tokaa puregon-kiertoa keskusteltiin vaihtoehdosta mennä ivf-jonoon (Helsingissä puoleksi vuodeksi). Meillä lähdettiin miedoilla liikkeelle, kun mitään varsinaista vikaa ei löytynyt. Väestöliiton lääkäri sitten totesi, että he eivät olisi tehneet noita clomi-inssejä ollenkaan, mutta olisivat varmasti suositelleet ensin ovulaation induktiota (Puregonilla) ja inssiä muutamankin kerran ennen ivfää. Ja jos jotain syytä olisi löytynyt, miksi ivf/icsi olisi ainut vaihtoehto, niin ei julkisellakaan hukattaisi resursseja insseihin.
 
Täällä viiva on vahvistunut hiukan, mutta vieläkään en uskalla iloita. Katsellaan..

Meille suositeltiin myös Ava-klinikalla hoitoja miehen simppatestin jälkeen. Sanoivat, ettei miehen simpoilla välttämättä luomuplussa tule koskaan onnistumaan. Mun terveyskeskuksen erikoislääkäri (siis lapsettomuuslääkäri) sanoi kuitenkin, että ihan hyvin voi onnistua luomunakin, joten ei menty hoitoihin. Mulla ei siis ole niistä mitään kokemusta, vaikka kaksi vuotta yritystä onkin takana. Mulla syy on ollut ilmeisesti kilpirauhasissa, sain vajaatoimintaan lääkkeet alkuvuodesta. Paha vajaatoimita mulla ei ollut, juuri ja juuri viitearvojen yläpuolella.

Teille, jotka olette hoidoissa tai juuri niitä aloittelemassa toivon erityistsemppiä! Toivottavasti hoitojaksosta tulee toooooosi lyhyt!
 
Viimeksi muokattu:
Tunafish: kierto on ollut aina saannollinen, noin 28-30 paivaa... Joskus pari vuotta sitten testailin ovista ja se ajoittui sinne jonnekin kp 14 aikoihin joten en ymmarra miten se nyt yhtakkia olisikin nain paljon myohemmin. Mutta kaipa se voi vaihdella...ota ja tieda!:) En jaksa nyt liikoja vaivata talla paatani, heiluteltiin peittoja eilen ja tanaankin olisi tarkoitus, jos siis ovis ajoittuukin naille paiville. Sitten vain odotellaan :)

Nyt laakariin, kontrolliaika viime viikon ensiapukaynnista! Toivottavasti tama tauti lahtisi akkia pois ja voisi kayda pian vaikka kokeilemassa joogaa :)
 
Moi!

Täällähän ollaan oltu niin ahkeria palstalaisia.:)


Neitipippuri Kiva, kun homma lähtee selviämään ja pääsette hoitoihin. :)

Almeja Peukut haamun vahvistumiselle!

Kuinkan Sintun siirto meni? Kaikki OK?

Hansman Milloin aiot testailla?

Tunafish Pikaista paranemista! Itse toivon aina päälle heti kunnon tautia ettei tarvi kärvistellä töissä nippanappa työkykyisenä kun omatunto ei salli jäädä kotiin.

Jotenkin oon niin pysäkillä...

Onko teillä tietoa allergialääkkeiden käytöstä raskautta suunniteltaessa / raskauden aikaan? Itsellä allergia aikasta pahana juuri nyt ja otin setiritsiiniä. JOS oisin nyt juurikin tällä hetkellä raskaana, niin vaikuttaisiko tässä vaiheessa?

Plussatuulet voimistukoon! +++++:whistle:

Brita
 
Pikakuulumiset aamun raskaustestailusta. Kastoin sofin herkän liuskatestin ja koko testialue oli punertava ja poikittaisten viivojen peitossa aluksi. Myös pystyviivan paikka erottui ja hetken aikaa olin aivan puulla päähän lyöty. Testiviivan kohta jäi epämääräiseksi myös testiajan jälkeen. Ikinä ennen nuo testit eivät ole mulla moista tehneet vaan olleet selkeitä ja siistejä. Mulla oli toinen r-testi jäljellä tein myös sen. Se oli puhdas nega. Piti vielä ovistestikin kastaa samaan näytteeseen ja siihen ei tullut muuta kuin kontrolliviiva. Eli raskaana en ole, mutta hetken aikaa jo luulin niin. Jos ei menkat ala, niin perjantai aamuksi hommaan kuitenkin digitestin. Olipa jännä päivänaloitus.
 
Tatja Sullahan oli sykkeitä nostava aamunavaus... Olisiko ollut viallinen testi? Toivottavasti täti punainen pysyy poissa ja perjantaiaamuna testi näyttäisi plussaa!

Onko toi Sofin testi kuinka herkkä?


Brita
 
Brita itselläni on kovasti allergioita, erityisesti keväisin. Viime keväänä kerroin lääkärille, että en ole raskaana, mutta mahdollisuus raskautumiseen on olemassa. Jolloin lääkäri oli sitä mieltä, että viikon ajan kuukautisten poisjäämisen jälkeen, jolloin verenkierto ei ole yhteinen vauvan kanssa, on vielä turvallista ottaa lääke. Mutta sen jälkeen sitten ei enää pillerinä, mutta sain sellasta nenäsumutetta, jota voi käyttää sitten, jos olisin raskaana. Tosin eipä oo ollu pelkoo siitä raskautumisesta tähän asti ainakaan... Nyt tosin oon vielä melko onnessani siitä sunnuntain ovisplussasta! :)
 
Brita Sofin testi erittäin herkkä 10. Tosiaan testi jäi siistiksi, mutta testiviivan kohdalla havaittavissa haaleaa väriä. Seksiä meillä oli vain kp 8 ja 16 eli kyllähän selkeä tulos olisi nähtävissä jo, jos raskaana olisin. Testi varmasti jotenkin viallinen. Oli tosiaan sykähdyttävä tunne.
 
Brita Nenäsumute on melko uusi tuote/lääke, Avamys. Se lupaa apua sekä nenä- että silmäoireisiin. Ja voin kyllä sanoa, että olen samaa mieltä. Aiemmin olen joutunut käyttämään erikseen silmätippoja, mutta menneenä kesänä käytin vain tätä Avamys-lääkettä.
 
Brita: Testailen varmaan jossain kp28 paikkeilla...malttamattomana voi olla etta ennen jo kyllakin:). Ei hajuakaan mita tassa kropassa on nyt tekeilla, oliko ovis viime viikolla vai talla hetkella...oli miten oli, pupuiltiin eilen ja tanaan tarkoitus uudelleen, jos ovis onkin vasta nyt. Tetailen sitten joskus ensi viikolla...

Hyvaa alkuviikkoa kaikille kuumeilijoille! :) :)
 
Keskiviikko 19.10.2011



Jo...................30v......kp 2/37..............yk9..... (1km)
Joku_raja........29v.......kp 3/27-29..........yk10.... (6*clom)
Wanda_81.......30v.......kp 8/28-42.........yk13
Punanuttu........32v......kp 9/24-27........ yk 2
Mandala..........32v......kp 9/24-35..........yk10
Demuli............31v......kp 13/14-53.........yk13
pipsa79............31v.....kp 18/28-40........yk7
Sintu74............37v.....kp 18/29.............(3*ivf) (1 tm)
Syksy2010........30v......kp 20/28-38........yk12
Avonlea...........34v.......kp 20/27-29.........yk3
Neitipippuri.......30v.......kp 21/31-49.........yk4
Ronjaliina.........30v.......kp 22/24-31.........yk12.....dpo 2
Hansman.........34v.......kp 23/28-30..........yk1
Brita...............31v.......kp 23/27-31.........yk1
Almeja.............31v......kp 25/29..............yk~24
Tunafish-78......33v......kp 28/??..............yk6.......(femar)
Ginger.............35v......kp 28/??...............yk22.... (1kkm)
Kaneli74......... 37v.......kp 34/28-32.........yk 9
Tatja..............35v.......kp 34/25-29........yk14....(terolut)
tada................28v......kp 40/26.............yv2-3......dpo 27
Anskilia............32v......kp 70/25-32.........yk4
Mansikkalime....31v.......kp 76/30...............yk2



Taustalla:
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
RauRau
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Nima
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel



plussanneet
-2011-

bircherry...........30v..........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v..........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v .........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v..........yk2........plussa 3.10.
Sakara..............34v..........yk5........plussa 1.10.
Annastiina79......31v.........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v..........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v. .................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. .....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Tsemppiä ihan hirmusti Hansman ja Tatja jotta lopputulos olisi paras mahdollinen ja menkat pysyisi poissa sittenkin :heart:

Silmät ristissä töihin lähden, en meinannut saada unta ollenkaan kun työjutut pyörii mielessä. Tänään on erään ison projektin viimeinen valmistelupäivä ja huomenna sitten itse veto eli kyllä vähän voikin valvottaa ;)
Perjantaina onneksi sitten rentoutuu saman tien ja vloppuna taas mökille, aaaahhh <3

Mukavaa syksyistä keskiviikkoa kaikille!
 
Mandala, tsemppiä projektin loppuunvientiin, yritäpäs pysyä hereillä! ;)

Hirveästi täällä on taas kirjoiteltu. Almeja, viiva vahvistuu ihan varmasti, peukkuja!! Muille loppukiertolaisille myös tsempit!

Eilen kävin siellä gynellä ja siellähän se kysta olla möllötti. Niinhän epäiltiinkin, kun kyseessä on dermoidi, niin ei itsestään häviä yleensä, kai. Olisin päässyt jo ensi viikolla laparoskopiaan :O, jossa se poistetaan, mutta olivat päättäneet, että katsotaan samalla onko röörit auki, niin siirtyi kuukauden päähän. Se kai pitää tehdä alkukierrosta?? Mitään muita kokeita/testejä ei tehdä ennen tuota operaatiota, koska kysta aiheuttaa todennäköisesti ongelmat. Jos sitten röörit on auki ja kun kysta on poistettu, niin sitten mies laitetaan simppatestiin ja mahdollisesti muita testauksia. Yritystä ei tarvitse lopettaa, koska kysta ei todennäköisesti haittaa vaikka tulisikin raskaaksi. Tosin eihän tässä ole kuin tämä kierto aikaa, joten aika epätodennäköistä olisi, että nyt tärppäisi. Toivossa on kuitenkin hyvä elää, sanoi kirppu!
 
Mandalalle, Britalle ja muille kiitos tsempeistä! =) Ja Mandalalle myös jaksamista projektin kanssa.

Demuli, pahoittelut kystasta. :hug: Laparoskopialla se tosiaan lähtee, kokemusta on. Toisaalta varmasti hyvä sinänsä, että kysta ja aukiolotutkimus hoidetaan samalla kertaa. Sitten on kaikki baanat auki simppojen hoitaa hommansa. :D Ja toivotaan, että tärppää jo sitä ennen olevassa kierrossa.

Täällä ovistestin haamu oli tänä aamuna vahvistunut väkisin tiiraillusta jo nähtäväksi. Eli kai nuo pienet "surkeat" munasolut tuolla jonkinlaista kasvua yrittävät. :p Teoreettinen mahdollisuus olisi siis ovisplussaan ennen tuota ensi viikon torstain lekuriaikaa. Mutta eipä sitä ole kolmessa viime kierrossa näkynyt, vaikka testit haamuilivatkin, joten en kovin jaksa uskoa ovisplussan tulevan nytkään...

Nyt sitä paitsi ei voi pupuilla kahteen päivään, kun mies menee perjantaina aamulla antamaan sen simppanäytteen. Ja sittenkin on siltä päivältä ns. "pajatso tyhjä", joten seuraava järkevä pupuilumahdollisuus on sitten la-aamuna (mies on nimittäin silloinkin myöhään iltaan/yöhön töissä, joten ilta ei onnistu).

Aion nyt kuitenkin ovistestailua jatkaa ihan mielenkiinnosta, niin on sitten lääkärille kerrottavaa tämänkin kierron vaiheista. Lääkäri kun osuu kierron päivälle 29.
 
Viimeksi muokattu:
Eilinen PAS takana... alkioiden sulatus ei menny ihan nappiin.
Maanantaina sulatetut 2 alkiota eivät kelvanneet siirtoon. Pakastettaessa olivat 4-soluisia, mutta sulatettuina vain 2-soluisia, eivätkä sitten enää alkaneet jakaantumaankaan...
Tiistaina aamuyöllä sulatetut toiset 2 alkiota: toinen 3-soluinen lk 3 ja toinen 2-soluinen lk 4(NT). Tuo 3-soluinen ehti siirtoon mennessä muuttua 4-soluiseksi ja TOP:iksi, mutta tuo toinen pysyi muuttumattomana. Molemmat kuitenkin siirrettiin.
Nyt siis toivotaan että ainakin tuo TOP kiinnittyisi. :)

Harmittaa vain, että pakkaseen ei nyt sitten jäänyt mitään...
Lääkäri kyllä sanoi että elää tässä hetkessä ja odottaa tämän hoidon tuloksia, eikä murehtia tulevaa jos ei onnistukkaan... paremmin sanottu ku tehty...
Mulla kyllä väkisinki mietityttää, ku tiedän että seuraavaa hoitoa ei ehkä pystytä toteuttamaan pahan endoni vuoksi...
Mutta kuten sanottu, pitää yrittää elää tässä hetkessä :)
 
Oi, täällä on taas plussattu. Onnea Birdcherry! :)

Itsestä sen verran, että kävin eilen gynellä omituisten hiivaoireiden vuoksi, jotka eivät sitten olleetkaan hiivaa. Oireet johtuivat happamasta valkovuodosta...? Perustutkimukset tehtiin, kaikki ok. Juteltiin siten tästä raskausyrityksestä. Puolivuotta saa nyt rennosti yrittää ja jos ei tärppää niin sitten jotku pillerit avuksi. Gyne meinasi, että munasolu on irronnut koska valkovuoto näytti siltä.Kyllähän mä oviksen bongasinkin, mutta Tarkoittaako se nyt sitä, että munis ei ole hedelmöittynyt ja saan nyt vain odotella tätiä? Sain myös ohjeita yhdynnän ajoituksesta... ;)

No, ei auta kuin kuin odotella ja yrittää pitää mieli korkealla.

Plussia plussia!
 
Viimeksi muokattu:
Sintu, ikävää kuulla ettei PAS mennyt kovin hyvin... :( Mutta kyllä toivoa on! Ei se tarvitse lopulta kuin yhden sisupussin ja toivotaan, että se kyseinen siellä nyt kiinnittyy kohta tukevasti! :)

Neitipippuri, kiva kuulla että mun tiedoista oli apua. En halua kuulostaa siltä, et aika olis kuultanu muistot, koska ei noi hoidot koskaan oo helppoja ja epävarmuus niissä on riipaisevaa. Mutta hyvähän se on tietää, että ”ongelmatapaukset” voi saada niistä avun ja raskaus voi siintää nurkan takana, vaikka miten toivottomalta tuntuisi. Itse ehdin iskostaa sen vuosien takaisin PCO-diagnoosin takia otsaani sellaisen leiman, että ehkä en koskaan voi tulla raskaaksi. Sitten kun vielä kuulin, et mulla on 2cm kysta toisen muniksen vieressä, ajattelin et joopa joo mitkä mahikset. Niin paljon ne vei uskoa omaan kehoon, että vieläkin on vaikea uskoa, et vatsassa tosiaan on joku kasvamassa. :) Mut ei mikään tuomio oo leima tai este, vaan pieni mutka tai hidaste vaan.

Mandala, kiitos kysymästä! :heart: Kävin np-ultrassa ja siellä oli kaikki hyvin. :) Pikkuinen siellä heilui vauhdikkaasti ja vastasi viikkoja jopa yläkanttiin. Joten nyt vaan toivotaan, et kaikki menee hyvin toukokuun alkuun saakka.
 
Sintu harmi, ettei pakkaseen jäänyt enää alkioita, mutta ne kaksihan siellä kohdussa riittävät ihan mainiosti! Nyt vaan hirmuisasti tsemppiä piinapäiville! Ne mahtavat olla kuumottavia... Pidän sulle peukkuja!

Amanda onnea ihanista ultrakuulumisista! Mahtavaa, että teillekin on vihdoin ihan oikeasti tulossa vauva! Pian se on jo sylissäsi! :heart:

Tässä mun kuulumisia. Järjestyksessä dpo 10, 11 ja alin tänään dpo 12. Vielä en uskalla yhtään hihkua, katsellaan...

Aijaa.com - 8906193.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: Brita
Sintu:hug: Ikävää kuulla, että sulatus ei mennyt ihan nappiin. Mutta toivotaan kovasti, että onnistuisit.

Omaa napaa, tein äsken testin ja negaahan se, kuten arvelinkin. Kierto siis venyy ja ovis tais olla sitten se jälkimmäinen ovisoireilu viime kierrosta. Nyt toivon, että alkais nyt pian, että pääsen tutkimuksiin. Seuraavasta kierrosta tehdään kierronkartoitus ja sitä seuraavasta aukiolotutkimus. Toivottavasti se täti nyt sallis saapua, että ehdittäis molemmat tutkimukset tehdä ennen joulutaukoa... Olo on kun Jokurajalla, että ei tämä nega edes tuntunut miltään... Niin odotettavaa...

Listan päivityksestä: viimeisimmät nimet vois varmaan siirtää taustalle, joilla kierrot ja yli 70 päivässä. Ja voisiko jännäpäiväilijöiden päivät olla punaisella, helpompi olis katsastaa, kenellä onkaan jännät ajat meneillään=)
 
Jo
Jo...................30v......kp 2/37.............yk9...... (1km)

Nopeasti vaan päivittämässä, odotetusti täti saapui. Kierrot senkun pitenee, ennen keskenmenoa oli aika lailla 35 pvää, sen jälkeen on tainnut olla 28 - 30 - 30 - 33 -33 - 37 -37

Pitäiskö mennä gynelle hakemaan jotain apuja 37 päiväisen kierron kanssa, onko se "liian pitkä"?
 
Voi harmi Jo menkoista, uuteen kiertoon eikö? :) ja tosiaan kannattaa ihmeessä käydä lekurissa jos siltä tuntuu, kyllä tuo ihan validi syy on mennä kun kierrot venyy tollai.

Sintulle myös tsempityksiä kovin! Vaikka ei sulatukset mennyt ihan niinku strömsössä niin saitte sinne kuitenkin jotain tehtyä ja senhän me tiedämmekin miten pienistä asioista tämä koko homma on kiinni, eli ihan hyvin voi riittää :) Miten ne dpo:t meneekään tuon sun hoidon kanssa? Haluatko niitä laitettavan listalle?

Kiitos ideoista Kaneli! tarkoititko sitä punaisella merkkaamista noin kun laitoin? Onhan se kiva että pomppaa sieltä silmiin kellä jännityksiä on! ajattelin että voisi ainakin aluksi tuota kp80 pitää taustalle siirron rajana. Pitää varmaan jossain vaiheessa myös tuota tausta-listaakin karsia koska siellä on nimiä ketkä ei koko mun täällä olon aikana sanoneet yhtään mitään.

Hansman, Almeja ja Tatja nyt kyllä niitä (testi)kuulumisia ja äkkiä :D oon ihan kärsimättömänä täällä ja haluun tietää saako meitin plussaletka lisää nimiä!

Aivan ihanaa lukea Amandan ultrakuulumisista :heart: siellä se sinun Toivosi porskuttaa ja kasvaa hurjaa vauhtia. Varmasti todella epätodellisen upeaa :) Onko masu alkanut kasvamaan?
Pööppiskin taitaa olla jo vaikka kuinka pitkällä, olen odottajien puolella kurkkinut hänen masukuvia :ashamed: ja vastahan se oli kun yhdessä täällä kuumeiltiin! Kyllä olisi hirmu hinku sinne itsekin vaikka tuntuu niin mahdotoman epätodelliselta ajatukselta ettei mikään ole koskaan tuntunut näin epätodelliselta ja sellaiselta että ei se mulle voi tapahtua!

huh pari tuntia sitten tulin himaan ja aamu aikaseen taas. Sitten pitkä päivä, toivottavasti kunnialla ohi ja viikonloppu aaaahhhhh :heart:
 
Mandala Kiitti tsempistä! Ostin tänään 2kpl paketin 25mIU vahvuisia r-testejä. Jos menkat ei ala, niin suunnitelmissa olisi tehdä testi perjantaina. Mietin vaan, että pitäskö odottaa vielä kauemmin testailun kanssa. Tiistaina 10mIU testi oli kuitenkin epämääräinen. Mieskin kyllä erotti testissä jotakin eli ihan kuvitelmaa se ei ollut. Toisaalta toinen testi ei näyttänyt mitään. Nyt on kyllä maltti kortilla ;)
 
Almeja Tosi hienon värisuoran oot saanu testattua.:D Ihan selvästi viiva vahvenee!

Mandalalle Tsemppiä huomiselle! Varmasti sitten jo illalla mukava fiilis kun on saanut "loppukirin" tehtyä projektin kanssa.:) Kunnon rentoutuminen sitten mökillä!

Sintu Ikävä kuulla ettei sulatus mennyt ihan suunnitelmien mukaan.:hug: Nyt vaan kovasti toivotaan että pikkuiset tarraisi kiinni - ja lujaa!:) Muoks. Milläs päivämäärällä saadaan jännätä sun testiä?:)

Demuli Onneksi kystat saadaan leikattua laparoskopiassa. Tosi kiva, että pääset noinkin nopeasti apuja saamaan ja simpoille raivataan tietä samalla.;) Siitä on hyvä jatkaa...:)

Kiva kuulla hyviä ultrauutisia Amanda!:)

Kaneli ja Jo :hug:

:wave: Uskaltaako Hansman testata viikonloppuna? Vai aiotko malttaa ens viikolle? :)

Tatja Jokos digidigi polttelee kaapissa?:D


Mitäs sitten omista fiiliksistä... Alavatsaa nipistelee ja mulla on niin kylmä. Oon yrittänyt selittää itselleni omat tuntemukseni kierrosta johtuviksi ja toi paleluhan johtuu siitä, että voi olla flunssa tuloillaan. Jospa sitä ei sitten tippuisi niin kovin korkealta...?

Mites ne dpo:t taas menikään? Ovispäivä olis dpo 0? Noin laskettuna tänään olis sitten dpo 7, kun mielestäni bongasin sitä ovislimaa sillon viime keskiviikkona 12.10. Tietysti kun en mitään testiä tehnyt, niin täähän on siinä mielessä vaan arvaus ovulaatiosta...:ashamed:

Tiistaina 25.10. olis varattuna aika tädin vierailulle (28 pvän kierto) , tosin toivon että akka unohtaa tulla kylään.;) Eli tän logiikan mukaan kannattais testailla sitten ti-to? Mutta katsotaanpa vaan, mä rynnin testin kanssa vessaan jo sunnuntaina...:LOL: En oo niitä kaikista kärsivällisimpiä immeisiä...;)

Eilen otin sitä setiritsiiniä kun olo oli aivan kamala allergian takia. Soitin tänään omalle terveysasemalle ja kysyin, niin vähäisellä käytöllä ei kuulemma pitäisi olla vaikutusta. Oli kyllä niin nyrpeä täti puhelimessa, jaksoi kuitenkin vaivautua tekemään työnsä ja tarkistamaan asian Pharmacasta.:kieh:

Olen kyllä sitä mieltä, että lääkkeet minimiin raskauden aikana, mutta ainahan lääkärin on katsottava kokonaisuutta (äitillä esim. kova migreeni, diabetes, epilepsia, astma jne kroonisempaa vaivaa), eikä ihan lääkkeettömänä välttämättä voi raskauden aikaankaan olla.


Kaikille oikein paljon niitä plussapuhureita! Ihan syysmyrskyksi asti!:)


Brita
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä