*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Demuli Testin voi tehdä kotona, mutta näyte on saatava klinikalle huoneenlämpöisissä olosuhteissa ja olikohan se tunnin sisällä. Tietty klinikalla otettu näyte olisi tuoreempi ja tuloksetkin kenties parempia. Mielestäni tämä tekee hommasta helpon, joten vaikea ymmärtää miehen asennetta. Olen kysynytkin, että pelkääkö simppojen laadun murskatuomiota. Väittää, ettei pelkää. Olen sanonut, että jos lapsia ei tule, niin se on hyväksyttävä. Mutta jos toinen ei tee omaa osuuttaan, niin varmasti katkeroidun ja syytökset nousevat myöhemmin pintaan.

Edit: Tässä linkki aiheesta
Siemennestetutkimus eli sperma-analyysi - Väestöliitto
 
Viimeksi muokattu:
Mä kelasin ett noide dpo päivien näyttäminen punaisella riittäisi ihan hyvin kun just kaikki ei välttämättä pysty/halua jännäillä ja ne ketkä haluaa niin he sitten kertovat dpot ja siten pääsee punaiselle.

Tatja :hug: tsemppiä ihan hurjasti, että saat itsellesi paremman mielen pian! Ja tosiaan toivotaan että miehesi on simppanäyteasiaa sulatellut sen verran itsekseen, että suostuu siihen ilman suurempaa kädenvääntöä :)

Ginger sullakin mieli maassa :hug: toivottavasti saat clomeilla asiat kuntoon eikä tule hirmuisia hormonihirvitysolotiloja sulle :)

Täällä aivan järkyttävän iso kivi pudonnut hartioilta kun kaikki meni eilen nappiin ja vielä tuli vähän nollattua työkavereiden kanssa kunnolla jälkikäteen ;) Nyt on pää vaan ihan tyhjä kun on laput silmillä juossu vaan tän yhden projektin perässä. Ei kyllä juurikaan harmita, että voi vaan olla vähän aikaa :) saanpahan keskittyä tähän omaan pikku projektiin kun tänään aloitan ovista testaamaan! Vanhalla laskutavala tänään ois kp13 ja kp16 aikoihin yleensä plussa tullut, joten oiskohan se sitten kp14 odotettavissa nyt. Aika jännä että nyt ei tunnu yhtään niin vammaselta kun muutin laskutapaa oikeaksi :D Ehkä sitä jännempi juttu, että miksi ei tärppi ole tapahtunut kun tuntuu olevan kierrot tällaista peruskauraa sittenkin!

Ihanaa perjantaita kaikille tasapuolisesti :heart:
 
Meillä oli ohjeissa tuosta siemennestenäytteessä, että säilytys korkeammassa kuin huoneenlämmössä eli mielellään lähellä ruumiinlämpöä. Suositeltiin säilytettävän esimerkiksi rintaliivien sisällä lähellä ihoa. Meillä otettiin näyte myös kotona ja vietiin sitten labraan.

Demuli: Voisin kuvitella, että sun kohdalla ajankohdan syynä on pikemminkin raskauden poissulkeminen. Eli ovulaation jälkeen voit periaatteessa olla raskaana, vaikka testit ei vielä mitään näytäkään. Aukiolotutkimus ja tietenkin koko leikkaus ja nukutus ovat vaaraksi hedelmöittymiselle tai alkiolle. Leikkauksessa valmistelut kestävät aika usein pidempään kuin itse leikkaus. Diagnostinen laparoskopia voi kestää alle puoli tuntia (siis itse leikkaus, ei sisällä valmisteluita). Esimerkiksi siis, että todetaan endometrioosi ja tehdään muutaman endometrioosipesäkkeen poltto. Kystan poiston kesto riippuu paljon yksilöllisestä anatomiasta ja kystan ominaisuuksista, mutta yleensä alle tunnin leikkausaikaan päästään. Aukiolotukimus on ohi muutamassa minuutissa. Humautukseen verrattuna et välttämättä muuta eroa huomaa kuin että kurkku on kipeä intubaatioputkesta.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Tatja, neitipippuri ja Joku_raja vastauksista! Meillä matkaa sairaalaan on vajaan tunnin verran, eli periaatteessa voisi onnistua. Katsotaan sitten kun tulee ajankohtaiseksi.
Ja tosiaan tuo raskauden mahdollisuus varmaan on huomioitu ajankohdassa. Pitää minun kuitenkin pissapurkki kiikuttaa aamulla sinne, siitä kuulemma testaavat ihan tikulla, onko raskaana. Eihän näiden kiertojen ja outojen vuotojen kanssa itsekään voi aina tietää, missä mennään. Mutta epätodennäköistähän se on, jos alkukierrosta tehdään. Onhan tuo nukutus tosiaan itselle armollinen, kun on taju pois. Sama kuinka kauan siinä pötköttelee :D

Niin ja kaikesta huolimatta tänään on perjantai. Iloisempaa ja aurinkoista viikonloppua, paistaa se aurinko meihin risukasoihinkin!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Moi!

Hiljainen perjantaipäivä töissä... Mites muut? Joko viikonloppufiilikset päällä? Sitä on ihminen jännä, kun aina niin odottaa sitä viikonloppua - toisaalta itsestäänselvää kun tuolloin on yleensä vapaata. Pääsis vaan itse eroon tästä "viikonloppuelämisestä" eli siitä, että arkisin vaan odottaa vapaata. Kun elämäähän ne on ne arkipäivätkin...

Demulille vielä vinkkiä laparoskopiasta, että varaudu myös sellaseen hartiapistokseen. Kuulostaa hullulle, että hartiat vois olla kipeenä tollasen leikkauksen jälkeen mutta näin on. Itselleni on tehty laparoskopia 3 kertaa ja joka kerta on tuollainen hartiapistos tullut. Se menee kyllä pian ohi. Ja kuten joku_raja mainitsikin, niin kurkku voi tulla kipeäksi ja ääni käheäksi tuosta intubaatioputkesta.

).( Itse mietin testaavani su-ilta/ma-aamu, mutta mies oli vähän sitä mieltä että kannattaisi testata vähän myöhemmin. Kaipa se miettii mun hermoja, jos testi näyttääkin negaa jos ei ole hormonipitoisuudet vielä tarpeeksi vahvat. no, katsellaan kuinka hermo kestää olla testaamatta... :D

Oikein aurinkoista ja ihanaa syysviikonloppua kaikille! Olkoon plussat suotuisia meille kaikille!:)

Brita
 
Tuo hartiapistos tosiaan liittyy laparoskooppisiin toimenpiteisiin. Vatsa täytetään hiilidioksidilla, jotta saadaan näkyvyys. Maha siis täytetään isoksi palloksi, jotta gynekologi näkee skoopilla kunnolla. Hiilidioksidi imetään kyllä enimmäkseen pois toimenpiteen jälkeen, mutta aina sitä jonkun verran jää. Hiilidioksidi nousee myöhemmin ylöspäin hartiaan ja kipuilee siellä. Usein miten hartiapistos onkin kivuliaampi vaiva leikkauksen jälkeen kuin itse haavakipu. Siihen tehoavat myös kipulääkkeet vähän huonommin. Mutta yleensä se alkaa helpottamaan, kun pääsee liikkeelle. Joillakin hartiapistosta tulee helpommin kuin toisilla, mutta ei sitäkään kannata etukäteen pelätä.
 
Almeja ihanaa, oikein paljon onnea teille:heart: Voi että kun sydäntä lämmittää erityisen paljon aina, kun joku kauan tahkonnut plussaa! Ja tuohan se toivoa omaankin tilanteeseen, että tärppi voi vielä lopulta käydä. Nyt paljon tarrasukkia Almejalle matkaan ja ihanaa, kun lokakuun plussa-aalto senkun kasvaa. Nyt vaan muillekin plussaa:)


Itsellä nyt jostain syystä kierto vaan venyy ja venyy, eikä mitään tapahdu. Ei plussaa, ei tätiä. Eikä tutkimuksia päästä aloittamaan ennen kun täti tulee... Ei ole näin pitkää kiertoa ollut vuosiin, mikähän nyt vialla??
 
Lauantai 22.10.2011



Jo...................30v......kp 5/37..............yk9..... (1km)
Joku_raja........29v.......kp 6/27-29..........yk10.... (6*clom)
Wanda_81.......30v.......kp 11/28-42.........yk13
Punanuttu........32v......kp 12/24-27........ yk 2
Mandala..........32v......kp 12/24-35..........yk10
Demuli............31v......kp 16/14-53.........yk13
pipsa79............31v.....kp 21/28-40........yk7
Sintu74............37v.....kp 21/29.............(3*ivf) (1 tm)
Syksy2010........30v.....kp 23/28-38........yk12
Avonlea...........34v......kp 23/27-29.........yk3
Neitipippuri.......30v......kp 24/31-49.........yk4
Ronjaliina.........30v......kp 25/24-31.........yk12.....dpo 5
Hansman.........34v.......kp 26/28-30..........yk1
Brita...............31v.......kp 26/27-31.........yk1
Tunafish-78......33v......kp 31/??..............yk6.......(femar)
Ginger.............35v......kp 31/??...............yk22.... (1kkm)
Kaneli74......... 37v.......kp 37/28-32.........yk 9
Tatja..............35v.......kp 37/25-29........yk14....(terolut)
tada................28v......kp 43/26.............yv2-3......dpo 30
Anskilia............32v......kp 73/25-32.........yk4
Mansikkalime....31v......kp 79/30...............yk2



Taustalla:
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
RauRau
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Nima
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel



plussanneet
-2011-

Almeja.............31v........yk~24.......plussa 22.10.
bircherry...........30v..........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v..........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v .........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v..........yk2........plussa 3.10.
Sakara..............34v..........yk5........plussa 1.10.
Annastiina79......31v.........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v..........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v. .................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. .....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Almeja aivan hullun paljon onnea :heart: peukut pystyssä että kaikki menee oikein hyvin :)
On kyllä aikamoinen syksy kun löytyy tärppääjiä ekasta kierrosta tai sitten ihan pitkään tahkonneista :heart: hieno juttu kerta kaikkiaan!

Itse testasin ovista eilen halpa-testi.fi:n liuskalla ja oli jo tosi selvä haamu mikä on jännä kun noi ei ole mun mielestä turhaan haamuilleet ennen. Katsotaan tuleekohan aikaisempi ovis sitten vai miten. Joutuupi täällä mökillä liuskaan ruikkia ulkovessassa, kiva kiva :D Mutta parasta on kyllä mökin vanhassa puusaunassa pupuilu :heart: ;)

Ihanata viikonloppua kaikille!
 
Heipparallaa!

Hurrrrjasti onnea Almeja!! Ja Sintulle myös peukkuja ja varpaita =)

Mulle voipi päivittää 28v kp12/?? yk1

Vähän harvinainen vieras olen täällä kun en joka päivä seuraa enkä oikein vielä osaa mitään kirjoittaakkaan mutta ehkä se tästä..

Olen odotellut, että pillereiden lopettemisen jälkeen kehossa alkaa kauhea myllerrys mutta ei mitään kummallista ole ainakaan tähän mennessä tapahtunut. Hieman eilen oikealta puolelta alavatsasta on nöpöttänyt niinkuin elohiiri olisi mennyt ja leukaan on ilmestynyt yksi finni.

Vanhentuuko raskaustestit ollenkaan? Mulla on joku pari vuotta vanha kaapissa jossain kun jäi silloin se pilleri välistä, täytyisi se etsiä jos vielä sillä olisi jotain virkaa.. =)

Nyt saunaan! Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille :flower:
 
Sunnuntai 23.10.2011



Jo...................30v......kp 6/37..............yk9..... (1km)
Joku_raja........29v.......kp 7/27-29..........yk10.... (6*clom)
Wanda_81.......30v.......kp 12/28-42.........yk13
RauRau...........28v.......kp13/??..............yk1
Punanuttu........32v......kp 13/24-27........ yk 2
Mandala..........32v......kp 13/24-35..........yk10
Demuli............31v......kp 17/14-53.........yk13
pipsa79............31v.....kp 22/28-40........yk7
Sintu74............37v.....kp 22/29.............(3*ivf) (1 tm)
Syksy2010........30v.....kp 24/28-38........yk12
Avonlea...........34v......kp 24/27-29.........yk3
Neitipippuri.......30v......kp 25/31-49.........yk4
Ronjaliina.........30v......kp 26/24-31.........yk12.....dpo 6
Hansman.........34v.......kp 27/28-30..........yk1
Brita...............31v.......kp 27/27-31.........yk1
Tunafish-78......33v......kp 32/??..............yk6.......(femar)
Ginger.............35v......kp 32/??...............yk22.... (1kkm)
Kaneli74......... 37v.......kp 38/28-32.........yk 9
Tatja..............35v.......kp 38/25-29........yk14....(terolut)
tada................28v......kp 44/26.............yv2-3......dpo 31
Anskilia............32v......kp 74/25-32.........yk4
Mansikkalime....31v......kp 80/30...............yk2



Taustalla:
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Nima
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel



plussanneet
-2011-

Almeja.............31v........yk~24.......plussa 22.10.
bircherry...........30v..........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v..........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v .........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v..........yk2........plussa 3.10.
Sakara..............34v..........yk5........plussa 1.10.
Annastiina79......31v.........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v..........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v. .................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. .....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Tsemppia Sintu74:lle etta kivut olisivat juuri kiinnittymiskipuja!:)

Kysymys teille viisaammille: Voiko olla mahdollista etta r-testi nayttaa negaa vaikka olisi raskausoire/oireita? Eli siis jos oireita on, eiko hormonitasot pitaisi silloin olla sellaiset etta ne nakyvat testissa?

Mietin vaan kun taas (huoh...) testasin eilen (lauantai-aamuna), jolloin menossa kp26/ 28-30. Puhdasta negaa naytti. Oireita ei ole ollut nyt mitaan, paitsi eilen iltapaivalla kaytiin miehen kanssa syomassa ulkona ja siina ruokaa odotellessa tuli ihan tappavan kova kuvotus. Meinasin oksentaa poytaan...:ashamed:. Tuo meni parissa minuutissa ohi ja mies on vakuuttunut etta raskaana olen, itse en ole ja uskon etta se johtui tyhjasta mahasta ja vasymyksesta. Mietin vain etta JOS tuo olisi oikea oire, olisiko se edes mahdollista kun testi naytti negaa (tosin oletettuihin menkkoihin eilisesta max. 4 pv, jos ajatellaan etta kierto 30pv, kuten oli viime kierrossa).

Todella arsyttavaa tama loppukierron odottelu, olen kylla tasavarma etta sielta ne menkat tulee huomenna tai viimestaan keskiviikkona. No, onneksi on omalle laakarille aika tiistaina joka sitten antaa lahetteen gynelle jossa aletaan sitten tutkia ja hutkia ja saada tata babyproggista kunnolla alkuun!:)

Viela 9 tuntia duunissa karvistelya... Olisipa hauska viettaa sunnuntaita kotona miehen kanssa! Mutta meneehan tama taalla duunissakin istuen...:/ Hauskaa sunnuntaita kaikille!:)
 
Sintu tsemppiä, toivotaan kovasti, että olis kiinnittymistä=)

Itsellä ihan hämmentynyt olo, koko viikon olen selvitellyt lapsettomuustutkimus ja hoito asioita, kun alkuviikosta oli se lääkärikäynti ja seuraavasta kierrosta piti alkaa kierronkartoitus ja sitä seur aukiolotutkimus. Kun tätiä ei edelleenkään kuulunut, niin tein taas testin ja nyt siellä olikin hento viiva. Tuntuu ihan uskomattomalta. Vielähän voi tietysi tapahtua mitä vaan, ettei voi täysillä iloita. ja sekin huolettaa, että jos tämä on tuulimuna, kohdunulkoinen tms, niin joudunko lapsettomuustutkimuksissa taas odottamaan vajaan vuoden...
Hansman mulla ainakin vielä pari pv sitten näytti negaa ja vasta nyt kun täti myöhässä n. 6-10 pv, näyttii plussaa, eli mahdollisuuksia on!! En kyllä ymmärrä, miten mulla plussa vasta nyt, ehkä ollut myöhäinen ovis tai jotain. Mulla ei ole ollut mitään muuta oireita kun mahan vihlaisuja ja menkkamaisia tuntemuksia jo kaksi viikkoa. Siksikin tuntuu niin epätodelliselta...
 
Voi toivotaan Kaneli, että lähipäivinä viiva vahvistuisi! Monesti kuitenkin kun joku on täällä haamuja tai viivanpaikkoja kertonut r-testiinsä saaneensa, olen itse miettinyt tällasissa kohdissa, että eipä mulla kyllä oo näkynyt viivanpaikkoja eikä haamuja, joten kyllä se on hienoa jo se, että siihen r-testiin jotain saa näkyviin!

Jännittämisintoa myös Hansmanille!

Itse täällä jännäilen myöskin! Monen-monen-monta kertaa on kierto jäänyt 26 päivän mittaiseksi. Tänään on mulla täynnä se 26. Eli periaatteessa menkat voisi alkaa huomenna(?)! Toivon tietysti äärettömän kovasti, että näin ei tapahtuisi! Ovis oli tässä kierrossa aika myöhään ja se tekeekin tästä niin kovin jännittävää! Mutta se mitä itse tässä ajattelen on se, että koska tässä pitäis alkaa sitten testailla, JOS täti ei kurvaa paikalle.... Viime kierrossa kierto venyi kp 31 mittaiseksi, se olisi ensi viikon perjantaina, jolloin olisi dpo 11. Enpä oikein osaa ottaa selvää, mitä tässä pitäisi oikein ajatella, muuta kuin vain ootella. Vähän on sellasia menkkatyyppisiä oireita alavatsalla, mutta niitä on ollut jo pitkän aikaa. Parina päivänä on ollut sellaisia pahanolon aaltoja, kerron autossa mies jo kysyi, että "aiotko siis oksentaa? pysäytänkö?" Mutta en sitten kuitenkaan oksentanut, vaan nämä pahanolon aallot on menny nopeesti ohi. Mutta kylmä mulla on ollut tosi monena päivänä! Voi että mä tuun varmaan hulluksi tän kroppani kanssa! :) Jos toivominen saa tädin pysymään poissa niin tällä toiveenmäärällä sen pitäis pysyä poissa...
 
Almeja Onnittelut plussasta! :flower: Toivotaan, että pieni pysyy mukana. :)

Sintu Nyt pidetään NIIN peukkuja pystyssä, että pienet tarraavat kunnolla kiinni. :) Sulla on nyt jännäilyä ensi viikko...

Kaneli Varovaiset onnittelut haamulaisesta! Toivotaan, että viiva vahvistuu.. :) Kuinka herkällä testillä testasit?

Hansman Millaisia testejä sulla käytössä? Käsittääkseni voi näytää negaa, jos hormonitaso ei ole vielä riittävä. Eli uutta testiä myöhemmin kehiin! :)

Ronjaliina Toivotaan, että täti pysyisi pois! :)

Mandala Se on sitten "miehenkaato-viikko" edessä. ;)

Mulla täällä jännitys kasvaa - en hakenu testiä reissusta kotiuduttaessa apteekista, joten nyt jännäilyt vaan jatkuu. Menkkajuilinnat on alavatsalla, joten kaipa se täti tulee alkuviikosta kylään...

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! Pidetään plussa-aalto vauhdissa! :)

Brita
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Almeja Onnittelut!

Kaneli Peukut pystyssä! Toivotaan viivan vahvistumista.

Täällä kp 1. Listaan voisi huomenna päivittää kierron pituudeksi 25-37

Eli kierto on pysyvästi venahtanut tuohon 36-37. Tätä edellinen 25 kierto oli vain poikkeus, joka ehkä johtui karppauksesta. Mietin nyt tuota minun Terolutien käyttöä. Nehän otetaan kp15-25. Liian aikaisin otettuna saattavat estää ovulaation kokonaan eli mun pitkittyneillä kierroilla näin voisi käydä. Mitä ihmettä nyt teen tän asian kanssa? Pitänee mennä gynelle asian tiimoilta.
 
Brita: testin nimea en muista...on sellainen ihan normi puikkotesti, paketti sanoo etta antaa tuloksia muutama pv ennen kuukautisia (n. 50% varma tulos 4 ov ennen kuukautisia jne)...ilmeisesti siis herkka testi. Asun Jenkeissa, taalla siis suurimmalta osin eri merkit kuin Suomessa. Halpa oli kuiteskin, 3 testin pakkaus vain n. 6 dollaria :)

Tanaan en kylla testaile!! odotan ainakin tiistaihin tai keskiviikkoon jolloin menkkojen kuuluisikin alkaa...
 
Meillä alkaisi myös talletteluviikko tässä pikkuhiljaa, mutta jotenkin tuntuu vain, että ei jaksa. Tädin tulo ei aiheuttanut mitään suurta masennusta, kun siihen on jo tottunut, mutta jotenkin usko on vain mennyt. Lapsettomuushoidoista olen paljon lueskellut ja jotenkin niin toivottomalta tuntuu nekin. Pienet mahdollisuudet onnistua ja odottelua odottelun perään. Ensin tämä jonotus ensimmäiseen hoitoon, sen jälkeen odotusta passiin, jos tuoresiirto ei onnistu ja jos mitään edes jää pakkaseen. Ja sitten taas uusi puolen vuoden jonotus, kun pakastetavara loppuu. Mä uskoin ja toivoin, että meillä olisi esikoinen ennen kuin täytän 30 vuotta. Nyt se on jo mahdotonta.

No joo, vähän matalentoa näin alkukierrosta, kun on niin tylsää.
 
Tanaan siis kp 27/28-30 ja just taalla toissa huomasin etta jotain tuhrua jai vessapaperiin... Eli taitaa olla menkat sitten tulossa, ne kun aina nykyaan alkaa parin paivan vaaleanruskealla tuhrulla :( :(. Tuskinpa tuo mitaan kiinnittymiskipuakaan tassa vaiheessa ole. Toisaalta oviksen bongasin yllattaen digitestilla noin viikko sitten vaikka LUULIN sen olleen 2 vkoa sitten...

Alavatsalla lieva menkkatunne ja tuhru oli vaaleanpunaista, ehka pikkasen rusehtavaa. Olipa pettymys...olen varma etta menkat alkaa kunnolla huomiseen mennessa... :(
 
Maanantai 24.10.2011



Tatja..............35v.......kp 2/25-37........yk15....(terolut)
Jo...................30v......kp 7/37..............yk9..... (1km)
Joku_raja........29v.......kp 8/27-29..........yk10.... (6*clom)
Wanda_81.......30v.......kp 13/28-42.........yk13
RauRau...........28v.......kp 14/??..............yk1
Punanuttu........32v......kp 14/24-27........ yk 2
Mandala..........32v......kp 14/24-35..........yk10
Demuli............31v......kp 18/14-53.........yk13
Nima..............31v......kp20/28-31...........yk12..... dpo4 (metformin, primolut)
pipsa79............31v.....kp 23/28-40........yk7
Sintu74............37v.....kp 23/29.............(3*ivf) (1 tm)
Syksy2010........30v.....kp 25/28-38........yk12
Avonlea...........34v......kp 25/27-29.........yk3
Neitipippuri.......30v......kp 26/31-49.........yk4
Ronjaliina.........30v......kp 27/24-31.........yk12.....dpo 7
Hansman.........34v.......kp 28/28-30..........yk1
Brita...............31v.......kp 28/27-31.........yk1
Tunafish-78......33v......kp 32/??..............yk6.......(femar)
Ginger.............35v......kp 33/??...............yk22.... (1kkm)
Kaneli74......... 37v.......kp 39/28-32.........yk 9
tada................28v......kp 45/26.............yv2-3......dpo 32
Anskilia............32v......kp 75/25-32.........yk4



Taustalla:
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Nima
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel



plussanneet
-2011-

Almeja.............31v........yk~24.......plussa 22.10.
bircherry...........30v..........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v..........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v .........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v..........yk2........plussa 3.10.
Sakara..............34v..........yk5........plussa 1.10.
Annastiina79......31v.........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v..........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v. .................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. .....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä