**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Smi :flower: :heart: Onnea!!!

Tinka mukava lukea näitä sun tarkkoja selvityksiäs on!!! Pysytäänpä kunnolla kärryillä mitä siellä tapahtuu! Toivotaan että ovat ihan vaarattomia vuotoja!!! :heart:

ON: Mä jo tänään mietein että pitäisikö sittenkin tehdä vielä r-testi kun on niin jumalattoman huono olo ollut jo kolme päivää... närästää ja päätäsärkee yms. Mutta turhaanhan mä sen tekisin kun kivut oli niin kovat kun vuoto alkoi ja vieläkin tulee tiputtelua... näitä turhia toiveita taas, että JOS kuitenkin olis...

[/b]krizze mullekin voisit laittaa sen tossuohjeen tuleen.

Sannuli79: Ohje lähetetty :D Testaamisesta.. oon ihan samanlainen eli vaikka ois menkat ja kaikki ollut niin jos jotain oiretta tulee, niin oon kuitenkin testailemassa :D Onneks noi liuskat keksitty, tuhlannut ihan liikaa rahaa apteekin testeihin menneisyydessä :ashamed: Toivottavasti olosi paranee :hug: Täällä oli taas migreeni tulollaan tänään mutta jäi vain normaaliksi pää/leukasäryksi, onneksi :) Koskahan menis lääkäriin..

Smi
Kiitokset kaikille onnitteluista ja tarrasukista :) :heart:
Tosi mukavaa, jos uutinen piristi muidenkin päivää. Itse olen ja ollaan vähän ulalla :LOL:
Ja näköjään se ovis oli jossain olemassa, vaikkei testillä koskaan bongannutkaan :)

Tinka Hyvä, että vuoto loppui. Nyt vaan koitat ottaa rennosti. Milloin sulla oli lupa testailla?

Krizze Onko sulla milloin katsottu sun purentaa? Tuota leuka- ja pänsärkyä mietin. Purentakiskosta voisi olla apua, ellei sulla sellaista jo ole - melkein joka toisella tuntuu olevan :)

Sannuli Testaa ihmeessä, jos mietityttää. Mäkin testasin tuossa talvella, kun oli niin erilaiset ja lyhyet menkat. Ainakin sai mielenrauhan asiasta :)

Voi Smi todellakin hyviä uutisia. Mietinkin jo tuossa aikaisemmin kun ilouutiset luin että oliko se juuri tämä kierto kun et ovista onnistunut bongaamaan. No ainakin todistetusti se tapahtui =) ONNEA vielä kerran!

Tinka helpottava kuulla että vuotoa ei enää ole, kunhan pysyykin poissa!!

Kiitos ihanaiset tsempeistä! :heart:

Sannuli: Eikun testaamaan niin ei tarvitse miettiä!

Vuoto on pysynyt poissa nyt ja keskiviikkona menen aamulla veritestiin. Päätettiin just että huomenna testataan Clear Bluen digimittarilla. Yritän valmistella itseäni negaan ettei tulisi niin suurta pudotusta. Voi olla hieman aikaista testata, mutta keskiviikkona viimeistään tietää tuloksen.

Smi: Kävin hammaslääkärissä kuukausi sitten mutta olisi pitänyt kai mainita että päänsärky/korvasärky ulottuu aina leukaan asti.. mun purenta on ollut aina ihan viturallaan, koska ylähampaat on isommat kuin ala, muttei koskaan oo purentakiskoo mainittukaan.. :ashamed: itse ajattelin että särky johtuu karieksesta tai viisaudenhampaista, no viisaudenhampaiden poiston jälkeen vain paheni.. :eek:

Niin ja nyt smi ja keltakaneli pinoa pystyyn, niin on meilläkin jotain mitä odotella (look forward to, ei kieli käänny.. ) :D

Tinka: Onnea testailuun, jännää.. :D ja hyvä että vuodot pysynyt pois vihdoin :)

Epätodellinen olo: Tein aamulla klo 7.00 raskaustestin ja se näytti PLUSSAA tai kun se oli se digimittari niin siinä näytössä luki RASKAANA. :heart: :heart: :heart:

Kun odoteltiin tulosta se 3 min niin sanoin ääneen, että nyt varaudun lukemaan sen EI tuloksen kun olen varma että keltahormonit vaan pitää pahemman vuodon poissa. Multa pääsi kiljaisu, nauru ja miehen halauksessa itku. :heart: :heart: :heart:

Fiilisteltiin aamu ja vitsailtiin jo että "kylläpä tuli yllättäen" ja "kylläpä tämä kävi äkkiä ja helposti" (Tällä hetkellä pikkualkio ja tutkimukset maksaneet 4000?). Nyt sitten odottelen keskiviikkoon, että pääsen aamulla verikokeisiin ja iltapäivällä niiden vastaukset. Pelottaa tietysti että alkio olisi vaan hipaissut tai että keskenmeno odottaa lähiviikkoina. Yritän olla miettimättä niitä. Fakta kuitenkin hedelmöityshoidoissa on että joka kolmas yritys lähtee kasvamaan ja me ollaan nyt tuossa kolmanneksessa. Joka neljäs yritys pääsee loppuun asti ja siihen on vielä matkaa. Laskettiin kalenterista, että heinäkuun alkupuolella on 12 viikkoa täynnä. Noh, ensin pitää selvitä lähtiviikoista. En meinaa uskaltaa tuulettaa, ettei onnea viedä pois. Mutta vähän kuitenkin: :heart: :heart: :heart:

Rae34.. 34v. ..........kp5/22-28 ............yk10..........
Sannuli79.. 30v. .....kp5/30-45.............yk8...........
Talitintti80..29v. .....kp7/26-29.............yk4...........
Lallaa77 .. 33v. ......kp7/27-33.............yk11 .........
Viu..29v. .................kp13/28-34...........yk7............
Sunny80.. 29v. .......kp14/30................yk1............
Anna-79.. 31v. ........kp15/36-38 .........yk4...........
Krizze.. 32v. ............kp16/21-27..........yk~2v. ....
Manuliina.. 28v. .......kp18/26...............yk9............
Siukuk..29v. ............kp20/27...............yk2............ dpo7
Sintti-79.. 30v. ........kp21/23-30..........yk9............
Olivia-79.. 31v. ........kp23/27-28..........yk4............
Tinka-.. 30v. ............kp27/28...............yk12........... pp12
Durasel.. 33v. ........................................................ dpo7

plussanneet
Smi.. 32v. ..............yk7 .............plussa 8.5
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4

varovaiset onnittelut tinka :flower: :heart: Kerkesin jo listan päivittään, haluutko että pidän sut mukana keskiviikkoon asti kuitenkin ja sit plussanneisiin?

(.) On taas niin ihmeolo. Eilen oli kauhee turvotus ja ilmavaivat ja nyt oksettaa niin ettei tiedä pitäiskö jo vessaan juosta.. ovista ei oo vielä ollut, saa nähdä millanen tästä kierrosta tulee.. :LOL:

ihania uutisia, Tinka! :flower:

Krizze: suosittelen purentakiskoja! minulla lähti niska/kaula/pääkivut melko heti niiden käytön aloittamisen jälkeen ja vaikken ole muutamaan kuukauteen käyttänyt, niin ei ole jäykkyys ja kipu palannut

napailua:
Viime viikon saldo 2 kaveria raskaana, 1 kaveri synnyttänyt... :( ... eiku :)
Ovulaatiota aloin tänään tikuttamaan, vaikka taitaa mennä vielä jopa viikko. Koko ajan kuitenkin on mielessä, että mitä jos kierto lyheneekin "normaaliin" ja sitten jää ovulaatio bongaamatta. Toivon avulaatiota asap, sillä su-ke olen työmatkalla, kaukana miehestäni :(

Krizze: Laitetaan keskiviikkona vasta ja silloinkin varovasti. :LOL:

Anna: Saa olla surullinen kun kuulee muiden uutisista. Ja parempi tikuttaa ajoissa niin ei jää mietityttämään. Jos ei ovulaatio tule ajoissa, niin ehdittekö vielä sunnuntaina aamulla näkemään? Sitten ei jäisi kuin maanantai ja tiistai väliin...

Soitin klinikalle ja kerroin tuloksen. Sanoin että oon huolissani josko olisi vaan hipaissut ja herkkä testin näyttäisi sen. Kätilö sanoi, että luultavammin testi olisi näyttänyt negaa hipaisusta. Ja se kun on tuo joko EI tai KYLLÄ-testi. No Raen kohtalo on kuitenkin hyvin vielä muistissa. :'( Sain luvan mennä jo huomenna veritestiin ja saan sitten tulokset huomenna iltapäivällä. Jos HG-arvo on alle 40, kyse on hipaisusta ja kaikki muut sen yli kertoo että olisi kiinni kunnolla.

Huomenta kaikille!

Onnea Tinka :flower: :flower: :flower: Pidetään peukkuja, että prosentit on jatkossakin teidän puolella =)

Rae34 Oon niin pahoillani kemiallisestasi :hug:

Pahoittelut myös Sannulille ja Lallaalle tädin kohtaamisesta! Näyttäs olevan Lallaa meillä samat kiertopäivät tässä kuussa.

Krizze Ihania tossuja siä teet =)

ON: Mun reissu mieni hyvin, tosin polvi vähän temppuilee. Painoa en ole ehtinyt suuremmin seurata ennen lomaa. +0,2 oli loman saldo, olis voinnu olla enemmänkin. Kierto tosiaan viime kerralla 26 päivää eli pillereiden lopetuksen jälkeen kierrot olleet 23, 29 ja 26 päivää. Seuraavia kuukautisia en halua, KIITOS! Tilasin testipaketin raskauskeijulta eilen. Ovistikuja ja r-testejä. Alottelen tikuttamisen jo tänään, vaik ovis tod.näk viikon päästä.

Smi
Ihanaa Tinka!!! :heart: :heart: :heart: Miten mahtavaa! Ja varsinkin sen pienen tiputteluvuodon jälkeen näin hieno uutinen =) Mulla on sama "varovainen" fiilis kuin sulla, melkein yhtä jännittävälle kuin plussa testissä näytti tuo lista johon krizze oli päivittänyt mut plussanneisiin. Vähän sellainen olo kuin sanoit, että ei oikein uskalla tuulettaa ettei onnea viedä pois. Mutta eilen tätä järkeilin, että paras vaan ajatella positiivisesti ja pitää itsestänsä huolta, asiat sitten menevät niinkuin menevät. Etukäteen murehtiminen ei kauheasti kannata.

Rae Se ei ollut pelkästään tämä kierto, jossa en ovista bongannut vaan en ole saanut ovistestiin plussaa ikinä. Sen takia asia siis hieman huolestutti.

Krizze Seuraavalla hammaslääkärireissulla ota puheeksi päänsäryt ja kysele purantakiskosta. Itse en enää nuku ollenkaan ilman sitä, niin hyvä vekotin se on :)

Mukavia päivän jatkoja kaikille :wave:

Rae, Tinka :flower: :flower: :flower:
Upeita uutisia ja paljon onnea :)

Talitintti mulla on kierrot tupannu olemaan tuolla 31 päivän tienoilla, joten ehdit varmaan ensin :)

ON: On ollut vähän hiljaiset fiilikset. Vanha kunnon ei-mua-varten -tunnelma palasi viikonloppuna ja voi olla, että taustailen, taukoilen vähän aikaa. Oikein paljon plussaonnea ja kyytiläisiä teille muille listalaisille!

Lallaa: :hug: Tauko tekee välillä itsekullekin hyvää tästä kuumeilusta :ashamed: Harmi silti, jos sut täältä 'menetetään', niin mukava porukka täällä on :heart: Haluutko että laitan sut taustalle listalta? Voit sitten ilmoittaa, kun tulee fiilis, että haluat takaisin listalle. Kaikkea hyvää kevääseen/kesään, toivottavasti pian taas tuntuu siltä että jaksat yrittää uudestaan :)

Tinka: Onnea huomiseen verikokeeseen, toivottavasti arvot on kohdallaan ja pikkuinen kiinnittynyt kunnolla :D

Ja kiitos kaikille purentakiskojen ehdottajille :flower: kysyn varmasti hammaslääkäriltä seuraavan kerran kun muuta asiaa on (tai aikaisemmin jos päänsärky palaa) :)

Tinka ONNEA!!! Ihania uutisia, huolestuin jo niin sun tiputtelusta. Kyllä vahvasti uskon että sulla ihan oikeasti on kiinnittynyt, mullahan jo dpo 13 näytti digitesti negaa ja tavistestissä ei vahvaa viivaa tullut ollenkaan, joten reagoi vähän mutta ei sitten kuitenkaan. Kyllä se digivastaus on varma :heart:

Sain verikokeen tuloksen, hcg oli 3 dpo 13, joten lääkärin mukaan siis kemiallinen tai testi näytti väärin - en kyllä jälkimmäiseen usko koska mulla noihin samoihin liuskoihin ei ole negakierroissa tullut yhtään mitään. Mutta lääkärin mukaan koska kemiallista ei pysty todistamaan niin lähtökohta on se että raskautta ei ollut. Elän itse kuitenkin siinä uskossa että hedelmöittyminen on tapahtunut mutta ei sitten kiinnittymistä kunnolla... Se antaa kuitenkin jotain toivoa ja ne viivat kyllä oli todellisia.

Smi plussa sitten ainakin todistaa että ovuloit kuitenkin vaikka testeihin et mitään saakaan, parempi niin kuin toisinpäin että testit näyttäisi oviksen mutta mitään ei tapahtuisi. Mäkin ottaisin paljon mielummin sen plussan raskaustestiin =)

Mun täytyy viikon verran vielä ovista odotella, onneks mun mies on tän viikon työmatkalla ja ensi viikon kotona, niin ei jää ovis hyödyntämättä!

Lallaa valitettavasti se on Smi ja Tinka joita saa onnitella - tai siis ei valitettavaa että heitä saa onnitella :) vaan valitettavaa että mua ei saakaan... Toivottavasti tauko tekee hyvää ja saat sitten palata tänne vain lyhyesti kertomaan ilouutisia ja liityt Keltakanelin, Smi:n ja Tinkan seuraksi odotusketjuun ja toivottavasti meidän kaikkien muidenkin :heart:

Anna tsemppiä oviksen bongailuun, toivotaan että tulee nyt heti tai sitten vasta vähän myöhemmin! Kuten myös Talitintti toivottavasti ovis löytyy ja tulee hyödynnettyä!

Onnea Tinka!!! :heart: :heart: :heart:

Kyllä se antaa itsellekin toivoa taas kun tietää että tästä porukasta on edes muutama plussannut!

Tänään alkoi kyllä semmonen kuntokuuri/laihis että kilot lähtee!!! Ainakin yritys hyvä kymmenen :LOL: !! Terveydenhoitajatäti tänään pelotteli että saan kohta verenpainelääkkeet jos ei painoa ja verenpainetta saa hallintaan. Eli nyt sovittiin miehen kanssa että juhannukseen asti on tiukka linja: paljon liikuntaa, kasviksia ja salaatteja eikä mitään herkutteluja!! Saapas nähdä kuinka kauan tää kestää. Ensi viikolla kilpirauhasverikokeisiin tarkastamaan ettei johdu nää mun oireeni kilpirauhasen vajaatoiminnasta.

Olo on jo muuten huomattavasti taas parempi ja laskeskelin jo että koska pitää taas aloittaa ovulaation tikuttelu. Eli kyllä se aurinko tännekin risukasaan taas paistaa!!! :)

Sopiskos tänne mukaan kuumeilemaan vielä? =) Olen ollu enemmän tuolla toisissa pinoissa mut niistä ainakin toinen on kovasti hiljentyny ni aattelin siirtyä toiseen samannimiseen pinoon :D
Eli ikää 28v., yk 9 ja kp18/26.

Onnea plussanneille :heart:

tervetuloa manuliina :flower: lisäsin sun tiedot jo listalle. mukava saada lisää porukkaa tänne kuumeilemaan, kun plussien myötä porukkaa siirtyy odotuspuolelle :) ja toivottavasti sinne me kaikki siirrytään perässä :D

SAnnuli: Kiva että aurinko löysi sut taas :D Toivottavasti saat selville mikä on vialla, niin saat lääkkeet oireitten kurissa pitoon :) Ja onnea kuntokuuriin, meistähän useimpien pitäisi olla myös sillä.. nimimerkillä eilen ja tänään herkkuja lautaskaupalla syönyt :LOL:

(.) Kävin testailemassa itämaista tanssia, jossa sekotettuna hiphoppia, oli tosi hauskaa, vaikka olinkin ihan pulassa joidenkin liikkeiden kanssa, kun oli jatkotunti ja mun tausta vähän eri kuin muilla :D

Tervetuloa Manuliina!

Mulla ollut jotenkin tosi vaikea ilta... Itkettää vaan ja mua on pyörryttänyt koko päivän ja ollut muutenkin outo olo, ehkä on jotain raudan puutosta, ei olis ihme kun olen vuotanut pari päivää kuin seula... Hyvää yötä, ehkä huomenna paistaa aurinko...

Voi Smi onnea sylintäydeltä!! :heart: :heart: Ihanaa kuulla, että raskautuminen on mahdollista vaikkei ovista bongaiskaan!! Mulla taas kerran jänskät ajat ja tosiaan tässä kierrossa ei ovista löytynyt...
Samoin Tinka ihana uutinen! Toivottavasti saat huomenna varmistuksen! :heart:
Tervetuloa Manuliina!
Voimia Rae!! :hug: Välillä saa ja pitääkin itkeä, se puhdistaa! Kyllä mekin vielä saadaan joskus plussatestit! Mä haluun uskoo niin!!

Yhteistyössä