**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Varovaisen ihanaa Tinka! Toivottavasti huominen vahvistaa plussan! :heart:

Tervetuloa Manuliina kuumeilemaan tänne. :flower:

Rae, mulla on ollut kans tänään aika huono ilta, kylläkin eri syistä. Kävin yhdessä harrastuksessa tänään ja huomasin olevani täysin ulkopuolinen porukassa. Olen kyllä vähän hiljaisempi tyyppi, mutta tulen kuitenkin kaikkien kanssa toimeen. Nyt vaan kaikki kokoontuivat omiin porukoihin ja minä möllötin yksinäni. Tuli olo niinku olis vielä ala-asteella ja kukaan ei halua leikkiä minun kanssa. Matkalla kotiin nieleskelin kyyneleitä ja kävin ostamassa levyllisen lohdutus suklaata. :ashamed: Nyt tuntuu olo kyllä aika lapselliselta, mutta silti onnistuin pahoittamaan mieleni aikalailla.
 
Siukuk, mä tiiän ton tunteen! Mä lopetin n. vuosi sitten yhden kivan harrastuksen siitä syystä, etten päässy "mukaan porukkaan" vaikka kuinka yritin.. :( Tulin tippa linsissä useamman kuin kerran kotiin ja mies kysyi aina huolestuneena, että onko se sen väärti... No eihän se ollut ja lopetin.. Itse olen melkoisen eläväinen ja kohtuullisen äänekäskin, mutta menin kait liian myöhään mukaan ja se riitti... Sunkin kannattaa nyt miettiä, et onko se sen väärti?
 
Rae ja Siukuk: Super :hug: molemmille. Voi kun tulee niin syyllinen olo, kun on itse saanut viettää mukavan illan siskon seurassa :heart: :ashamed: Toivottavasti huomenna parempi päivä taas :)

Rae: Kyllä mun mielestä sulla oli kemiallinen, ei oo normaalia että kierto menis ihan muutenvaan sekaisin ja vielä samaan aikaan ois viallinen r-testi, varsinkin kun sun oireet oli aivan samoja kuin mulla aikoinaan :hug:
 
Olivia Päätinkin tuossa kotimatkalla että en mene enää sinne, vaan katson mahdollisesti syksyllä uudestaan jos sinne tulee uusia harrastajia. Ehkä.
Harrastus itsessään on tosi hauskaa ja harmittaa jäädä pois, mutta kun on ulkopuolinen niin vain on. Ei oo mitään järkeä käydä jossain josta saa itku kurkussa tulla kotiin.

krizze kiitos. Ihanaa että sulla on ollut mukava ilta, turhaa tunnet syyllisyyttä. =)

edit: Ja tällä viikolla on yks ylimääräinen vapaapäivä. :flower:
 
Voi Krizze oot ihana, ei sun tietenkään tarvitse tuntea huonoa omatuntoa siitä että sulla ollut hyvä ilta =) Kiva että sulla oli, tuo itämainen tanssi kuulostaa mielenkiintoiselta.
Kyllä mäkin sen itse silti kemialliseksi ajattelen. En oikeasti usko että kaksi tikkua näyttäisi niin väärin, se viiva kun oli jopa yhtä paksu kuin kontrolliviiva ja mulla ei oo ikinä tullut rinnat niin kipeiksi, sattui koko ajan ja oli kosketusarat, ihan toista kuin luulokierroissa kun olen luullut niiden olevan kipeät :)

Ja Siukuk tiedän tunteen. Mulla ei ala-asteella ollut paljoa kavereita ja mut suljettiin usein porukasta :( Mutta sitten yläasteella menin ihan uuteen kouluun mistä en tuntenut ketään ja siellä ja lukiossa mulla oli paljon kavereita ja kaikki halus olla mun kaa :) Pitää vaan vaihtaa porukkaa, nyt yritä löytää uusi ryhmä saman harrastuksen parista tai sitten yrität syksyllä uudelleen jos olisi porukka uudistunut! Ei noin saa kohdella ketään, onpa lapsellista aikuista porukkaa :eek: Olivia myös harmi sun harrastuksen puolesta. Kyllä ihmiset on urpoja!

No paistaahan se aurinko vihdoin, vähän parempi mieli. Nyt pitää jatkaa töitä!
 


Rae34.. 34v. ..........kp6/22-28 ............yk10..........
Sannuli79.. 30v. .....kp6/30-45.............yk8...........
Talitintti80..29v. .....kp8/26-29.............yk4...........
Viu..29v. .................kp14/28-34...........yk7............
Sunny80.. 29v. .......kp15/30................yk1............
Anna-79.. 31v. ........kp16/36-38 .........yk4...........
Krizze.. 32v. ............kp17/21-27..........yk~2v. ..... dpo0
Manuliina.. 28v. .......kp19/26...............yk9............
Siukuk..29v. ............kp21/27...............yk2............ dpo8
Sintti-79.. 30v. ........kp22/23-30..........yk9............
Olivia-79.. 31v. ........kp24/27-28..........yk4............
Durasel.. 33v. ........................................................ dpo8

Taustalla
Lallaa77

plussanneet
Tinka-.. 30v. ..........yk12 ...........plussa 11.5
Smi.. 32v. ..............yk7 .............plussa 8.5
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4
 
Kiitos onnitteluista! Kyllä vielä jännittää tuo iltapäivän verikoetulos! Hymyillen ajattelen että kyllä tämä on plussa, mutta sitten tulee takaraivoon ajatus, että miten luhistun jos ne sanookin että valitettavasti arvot liian vähän koholla. Kyllä on piinaa, eikä se tähän päivään lopu!

Lallaa: Taustaile niin pitkään kuin siltä tuntuu ja tule heti takaisin kun haluat! Muista myös että täällä saa tilittää huonoja fiiliksiä!

Rae: Sä sait haamun testiin ja eihän ne ihan aiheetta sinne tule noin ajoissa! Ei mikään ihme että mielialat vaihtelee kun ehdit jo monta päivää iloita! :hug:

Tervetuloa Manuliina!

Krizze: Kuulostipa hauskalta tuo tunti! Mä taidan olla huonoin tossa painonhallinnassa kun olen vaan saanut lisää... :ashamed: No, olen nyt pystynyt olemaan ilman herkkuja ja syömään terveellisiä ruokia, mutta ehkä kuitenkin määrällisesti liikaa.

Olivia: Peukut on pystyssä sun puolesta!
Siukuk: Kuulostaapa lapselliselta touhulta tuo ulkopuolelle jättäminen!
 
olivia, siukuk, rae: :hug: mullakin tulee välillä vielä tommoisia tilanteita että tunnen itseni täysin ulkopuoliseksi, vaikka oon päässyt lapsuuden ujoudesta aikahyvin eroon. onneksi kouluaikoina oli pari kaveria, jotka ei piitanneet muiden puheista vaan pysyi kavereina :heart: edelleen tykkään olla enemmän pienessä porukassa, josta tunnen kaikki hyvin kuin suuressa laumassa puolituttuja, kun en jaksa yrittää saada itseäni kuuluville, monilla naisilla kun on kuuntelemisen taito aika heikko.. kanadassa ihmiset osaa hyvin ottaa huomioon uudet porukassa, mutta sekin kestää vain hetken ja sen jälkeen kaikki puhuu taas omia juttujaan..

Tinka: :hug: Mää en oo edes uskaltanut vaa'alle mennä muutamaan päivään, kun tullut herkuteltua liikaa :ashamed: No, torstaina pääsen taas kaverin kanssa kunnon sauvalenkille, viimeinen mahdollisuus ennen perjantain punnitusta, argh :LOL:

Mukavaa päivää kaikille :)
 
Se on nyt sitten totta! Positiivinen tulos verikokeesta! :heart: :heart: :heart: Seuraava etappi on 2. kesäkuuta oleva ultra. :heart: :heart: :heart: Päätin, että nyt vaan uskon kaiken menevän hyvin. Sitten on surun aika jos jotain tapahtuu!
 
Tinka Toooossiii paljon onnea!!!!! :heart: :heart: :flower: Ihanaa, kun alkaa tulla näitä plussia! Toivotaan, että tää plussa aalto leviäisi!!
Mulla taitaa täti tehdä tuloaan... :( Menkkamaisia kipuja vähän siellä sun täällä... Mut en luovuta! =) Tänään on ollu ihana ilma, mä oon saanu tehtyy tosi paljon pihahommia ja oon nauttinu lomasta! Ihan kivat talviloma ilmat mulla tällä viikolla... :D
 
Tänään on jo parempi mieli, kiitos kaikille lämpimistä sanoista. :heart:

Tinka Hurjasti onnea!! :D Kovasti vauvaliimaa matkaan. Pääsette Keltakanelin ja Smin kanssa perustamaan ketjun odotuspuolelle. Me kaikki sitten tullaan sinne mukaan.

Olivia Ei vielä kannatekkaan luovuttaa. Jalat ristiin jos se täti ei tuliskaan.
 
Tinka aivan mieletöntä :heart: Ihanaa että tärppäs ekasta ja nyt vaan tosiaan positiivisin mielin, murehtimalla aiheutat vaan turhaa stressiä!

Toivotaan tosiaan että voidaan tulla kaikki pian perästä sinne plussapinoon =)

Kiva Siukuk että sulla ollut jo parempi päivä, samoin mulla. Oon kanssa tässä illan myötä saanut kauheesti aikaiseksi. Kävin mm. puutarhakaupassa ostamassa pihalle kukkia, ajattelin sitten torstaina istutella uusia talven aikana kuolleiden tilalle.

Olivia vielä peukkuja että täti ymmärtäisi pysyä poissa.

Plussa-aallon tännekin saapumista odotellessa =)
 
Hei kaikille - minäkin pääsin taas takaisin Suomeen =)

Tämäkin pino oli näköjään saanut melkein 10 sivua lisää pituutta sillä välin kun olin poissa... Ja voi että mitä uutisia, meinasin tipahtaa sohvalta näitä lukiessa! Mielettömästi onnea, Tinka ja Smi! :heart: :heart: :heart: Olen niin iloinen teidän puolesta!

Rae- voimia :hug: Niin kovasti olisin toivonut sinullekin plussaa, siis sellaista joka olisi jäänyt myöhempiinkin testeihin asti. Teki ihan pahaa kuulla suru-uutiset, kun olin jo ehtinyt iloita sun puolesta... Mutta ehkä tämä antaa tosiaan toivoa siitä, että raskautuminen vielä onnistuu. :hug: :hug:

Tervetuloa Manuliina! :flower: Tätä pinoa ei voi ainakaan moittia aktiivisuuden puutteesta...

Omasta tilanteesta ei ole juuri päivitettävää. Matka oli paljon kiireisempi ja uuvuttavampi kuin olimme etukäteen arvanneet, ja loppujen lopuksi emme jaksaneet yrittää hyödyntää koko ovista. Toisaalta mitäpä sitä hampaat irvessä vääntämään... Nyt siis odottelen kaikessa rauhassa menkkoja, joiden pitäisi ilmaantua loppuviikosta.

Vieläkin on vähän sisäinen kello sekaisin, joten taidan painua tästä nukkumaan, vaikka kommentoitavaa olisikin vielä aika paljon =)

Plussatuulia kaikille :wave:
 


Rae34.. 34v. ..........kp7/22-28 ............yk10..........
Sannuli79.. 30v. .....kp7/30-45.............yk8...........
Talitintti80..29v. .....kp9/26-29.............yk4...........
Viu..29v. .................kp15/28-34...........yk7............
Sunny80.. 29v. .......kp16/30................yk1............
Anna-79.. 31v. ........kp17/36-38 .........yk4...........
Krizze.. 32v. ............kp18/21-27..........yk~2v. ..... dpo1
Manuliina.. 28v. .......kp20/26...............yk9............
Siukuk..29v. ............kp22/27...............yk2............ dpo9
Sintti-79.. 30v. ........kp23/23-30..........yk9............
Olivia-79.. 31v. ........kp25/27-28..........yk4............
Durasel.. 33v. ....................................................... dpo9

Taustalla
Lallaa77

plussanneet
Tinka-.. 30v. ..........yk12 ...........plussa 11.5
Smi.. 32v. ..............yk7 .............plussa 8.5
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4
 
Kiitos onnitteluista! :heart: Tästä palstasta eli TEISTÄ on kyllä tullut yksi tuki ja turva elämään. Ihanan sekava olo itselläni vielä, enkä ole oikein tajunnut tilannetta. Hymyilyttää paljon kyllä koko ajan. Mehän voitais Keltakanelin ja Smi:n kanssa perustaa "varovainen" ryhmä. Mä kyllä taustailen varmaan tällä palstalla pitkään. Pelottaa koko ajan olla onnellinen ja siirtyä "odotustilaan", mutta ei se murehtiminen mitään muuta. Jos tulee keskenmeno, niin tulee, mutta sitä ennen pitäisi vaan pystyä nauttimaan. Ja niin aion tehdä! =)

Tervetuloa lomalta Sintti!
 
Tinka: Ihanan positiivinen asenne sulla ja tottahan se on että murehtimalla ei asiat parane (varsinkaan raskaanaollessa) :) Koita nauttia joka hetkestä ja niistä ihanista ja vähemmän ihanista oireista (vaikka silloin kun oireita on paljon, haluaisit niistä eroon ja päinvastoin) :) Toivottavasti me muutkin pikkuhiljaa päästään täältä siirtyyn odotuspuolelle, noi kolme plussaa antaa toivoa jopa pitempään yrittäneille :D
 
Smi
Nyt sitten ihan virallisesti, onnea Tinka! :heart: :flower: Johonkin "3-kymppiset, hyvin varovaisesti onnelliset tammikuun odottajat" pinoon voitaisiin sopia :D

Ja samat sanat minunkin puolesta: on ollut tosi mukavaa ja helpottavaa vaihtaa ajatuksia kaikkien teidän samassa tilanteessa olevien kanssa. Vielä taustailen täällä, koska olette tulleet niin tutuiksi ja haluan tietää miten kullakin menee. :) :heart:

++++++++ :whistle:
 
Tinka onnittelut vielä kerran. Löysinkin tuolta odotus puolelta sen "meidän pinon" eli esikoistaan odottavien kolmekymppisten pinon.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1716927
Taustaillut olen vasta. Tosin taustailen täälläkin edelleen aktiivisesti. :)
 
Tervetuloa takaisin Sintti!
Ottihan se kemiallinen koville, mutta toivoa myös antoi!

Mä haluaisin nyt ulos aurinkoon enkä istua täällä neljän seinän sisällä toimistossa... Ehkä etsin jonkun terassilounaan B)
 
Tästä pinosta on kyllä mullekin tullut tosi tärkeä "henkireikä" kun ei aina viitsi tuolle miehellekkään tilittää kaikkia vaivojaan, varsinkin kun ne ovat tähän asti olleet aina korvienvälissä alkunsa saaneita. OOTTE TOSI TÄRKEITÄ JA IHANIA KAIKKI!!! :heart:

Tervetuloa takaisin koti Suomeen Sintti!

Ihania tämmöiset viikot kun on huomenna taas vapaapäivä ja sit perjantai välissä töitä ja taas viikonloppu vapaa!!! Jotenkin toi työmotivaatio hieman hukassa tällä ilmalla!!!

Aurinkoista helatorstaita kaikille!!!
 
Tervetuloa takaisin Sintti, toivottavasti oli mukava reissu :)

Samoilla mielin ollaan täällä kuin sannuli eli mullekin tästä pinosta ja teistä ihanaisista tullut todella tärkeitä :heart:

(.) Taas yksi tentti lähempänä valmistumista :) Oli kyllä kamalaa istua 3h paikallaan, kun maha paisui ja paisui. Lopulta kun pääsin vessaan kramppas maha niin pahasti, että kirosanat vaan raikui :LOL: Onneks oli tyhjä vessa. Päätin vihdoin ottaa napakorun pois, koska mahakipu tuntuu aina olevan navan kohdalla pahinta. Alkaa hermo taas meneen näitten mahakipujen kanssa, no heinäkuuhun mennessä on enää yksi ovis tän lisäksi, sitten toivottavasti jo raskaana ja ovisoireet on jo raskausoireita (mulla paljon helpompia) :)

Mukavaa vapaapäivää kaikille!
 
Tervetuloa sintti takaisin! Hyvä että on saanut välillä vähän tuulettua ja miettiä muita asioita.

krizze hyvä hyvä, onko vielä pitkä aika valmistumiseen?

ON: Saako taas valittaa? No valitan silti. ;) Sain lääkäristä kirjeen, jossa kutsutaan paksusuolen tähystykseen. Voi elämä! Olen jo muutama vuosi sitten ollut kyseisessä toimenpiteessä ja se oli ihan hirveetä. Suolisto oli täynnä tiukkoja kurveja ja se sattu aivan tajuttomasti. Mitään kipulääkettä ei tarjottu. Ja se hirvittävä litku jota piti etukäteen juoda tuli ylös ja lujaa. Oksensin lattialle vaikka olin ihan pöntön vieressä. Juomatta se jäi. Sen kokemuksen jälkeen totesin että ei enää toiste, mutta nyt sitte pitäis taas mennä. En tiedä mitä ne nyt aikoo etsiä kun edellisellä kerralla ei löytyny mitään (mulla on siis vähän ongelmia mahan kanssa). Ja kaiken tämän ihanuuden jälkeen piti mennä töihin maha täynnä kaasua, kun sairaslomaa ei kuulemma tarvi. Sori tämä suolipitoinen selostus. :D Onneksi siihen on vielä aikaa. Nyt nauttimaan illasta ja huomisesta vapaapäivästä.
 

Yhteistyössä