**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Siukuk: Kerropa oireista tarkemmin? Oletko syönyt monta antibioottikuuria peräkkäin (varsinkin laaja-alaisia) tai esim monta kuuria jonkun vuoden sisään. Mulla on niin käynyt menneisyydessä ja vatsaa myös turvotteli ja kramppaili ilmavaivoineen. Lääkärit tutki ja ihmetteli + piti mua luulotautisena. Mulla on löytynyt tällainen syy, jota kaikki lääkärit ei todellakaan allekirjoita. Antibiootit on saaneet vatsan sen verran sekaisin, että siellä on joku tietty hiiva vallannut alaa (sitä on jokaisella ihmisellä luonnostaan vähän) ja hyvät bakteerit häviöllä. Tuo hiiva reagoi vehnään, sokeriin ja hiivaan. Kun olen noita aineita syömättä, niin mulla ei ole oireita. Välillä syön (ja sokeria vähän useammin, hehe) ja turpoan. Eniten reagoin pullaan ja patonkiin, sokerisiin tuotteisiin vähemmän.

Keltakaneli: Käyn lukemassa tuota ketjua, mutta ajattelin että olisi kiva perustaa uusi. Mä en kuitenkaan osaa tehdä uutta ketjua :ashamed: , kun en ole näihin sivustoihin niin perehtynyt..
 


Rae34.. 34v. ..........kp8/22-28 ............yk10..........
Sannuli79.. 30v. .....kp8/30-45.............yk8...........
Talitintti80..29v. .....kp10/26-29...........yk4...........
Viu..29v. .................kp16/28-34...........yk7............
Sunny80.. 29v. .......kp17/30................yk1............
Anna-79.. 31v. ........kp18/36-38 .........yk4...........
Krizze.. 32v. ............kp19/21-27..........yk~2v. ..... dpo2
Manuliina.. 28v. .......kp21/26...............yk9............
Siukuk..29v. ............kp23/27...............yk2............ dpo10
Sintti-79.. 30v. ........kp24/23-30..........yk9............
Olivia-79.. 31v. ........kp26/27-28..........yk4............
Durasel.. 33v. ....................................................... dpo10

Taustalla
Lallaa77

plussanneet
Tinka-.. 30v. ..........yk12 ...........plussa 11.5
Smi.. 32v. ..............yk7 .............plussa 8.5
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4
 
Siukuk: kahta tenttiä vaille eli aikalähellä valmistumista vihdoin ja viimein :D hyi kun toi tähystys kuulostaa pahalta :( mullakin ollut vatsavaivoja koko elämän, jossain vaiheessa vain totesivat että ärtynyt paksusuoli ja antoivat listan ruokia, joita ei saa syödä. yllätysyllätys melkein mun koko ruokavalio on tolla listalla, kasvissyöjä kun oon.. :LOL: ja tänä keväänä huomasin että raskaus/ovulaatio/keskenmeno/synnytys pahentaa oireita huimasti :(

(.) Olisin jo soittanut hammaslääkäriin, jos ei ois pyhä, alkaa pää hajoon näihin särkyihin :( no huomenna sitten. mies oli vaihteeksi hyvällä päällä eilen ja säikähti ihan kun sanoin että pitäs varmaan jotain lääkettä alkaa syömään, että sais pms-oireet kuriin (turvotus ja ruuansulatus), luuli kai että haluan epillereitä alkaa syömään taas.. juuei :D
 
krizze Ei oo enää paljosta kiinni että valmistut. =) Eikö pyhänä ole päivystävää hammaslääkäriä? No huomenna soitat heti aamusta ja voivottelet niin että niiden on pakko ottaa sinut heti sinne.

Tinka Maha oireilee turvotuksena ja ilmavaivoilla, mutta isoin ongelma on haavaumat jotka välillä paranee ja välillä pahenee. Useammalla lääkärillä on tullut käytyä, mutta tuntuu ettei kukaan ota tosissaan. Nyt vihdoin löytyi sellainen lääkäri joka kuunteli. Lääkäri laittoi lähetteen eteenpäin (aivan toiseen tutkimukseen), niin joudun taas tuohon tähystykseen. Tulee sellainen olo että taas aloitetaan alusta. :eek: Kokeilin muuten joskus activiaa, eikä maha oo varmaan koskaan ollu niin turvonnut kun sitä syödessä. :LOL:

(.) Alaselkä tuli taas kipeäksi niin kuin aina ennen tädin tuloa. :/ Pitää muutama päivä odotella miten käy. Olis tuolla kaapissa erittäin herkkä raskaustesti, mutta en taida uskaltaa vielä testailla.
 


Rae34.. 34v. ..........kp9/22-28 ............yk10..........
Sannuli79.. 30v. .....kp9/30-45.............yk8...........
Talitintti80..29v. .....kp11/26-29...........yk4...........
Viu..29v. .................kp17/28-34...........yk7............
Sunny80.. 29v. .......kp18/30................yk1............
Anna-79.. 31v. ........kp19/36-38 .........yk4...........
Krizze.. 32v. ............kp20/21-27..........yk~2v. ..... dpo3
Manuliina.. 28v. .......kp22/26...............yk9............
Siukuk..29v. ............kp24/27...............yk2............ dpo11
Sintti-79.. 30v. ........kp25/23-30..........yk9............
Olivia-79.. 31v. ........kp27/27-28..........yk4............
Durasel.. 33v. ....................................................... dpo11

Taustalla
Lallaa77

plussanneet
Tinka-.. 30v. ..........yk12 ...........plussa 11.5
Smi.. 32v. ..............yk7 .............plussa 8.5
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4
 
Huomenta vaan!
Siukuk mulla on sellainen sairaus, et mä joudun käymään tähystyksessä kerran vuodessa. Tiiän siis todella, ettei se oo mitään miellyttävää. Munkin eka kokemus oli terveyskeskuslääkärin tekemä "tökerö" tähystys, jossa ei kuulemma todettu mitään...Diagnoosi oli, että toiminnallinen häiriö -> päässä vikaa! Pari vuotta kärvistelin jatkuvien vatsavaivojen kanssa, ennen kuin sanoin työpaikkalääkärille, että haluan lähetteen gastroenterologille. Sain lähetteen ja "pääsin" uuteen tähystykseen. Vaadin saada kipulääkettä ja sain sitä niin paljon kun oli tarvis. Nykyisin omalääkärini suoritti tähystyksen, joka oli kuin toiselta planeetalta sen ekan kanssa!! Eihän se tietty ikinä mitään mieluisaa oo, mutta nyt ei koskenu ja sain kaikkee inffoo ja ennen kaikkea sen päivän saikkua!! Eli muista, että kenenkään ei tartte kärsii kivuista!! Vaadi kipulääkettä!! Tässä tokassa tähystyksessä myös selvisi tautini, eli mulla on sellainen suolistotauti kuin Crohn... Sen kurissa pitäminen ja raskautuminen (yritykset) on tuottaneet viimeisen vuoden päänvaivaa, mutta jos tää tästä... Lääkärini sanoi, että tietää monia tapauksia, joissa tauti on ollut lähes oireeton koko raskauden ajan, eli on ne raskaushormoonit ihmeellisiä!
Kun nyt vaan raskautuisi!! :headwall:

Kp 27/27-28 alkamassa, ramppasin viime yönä noin 5 kertaa vessassa tarkastamassa joko täti tuli, mut ei oo onneks vielää näkyny... Testaan sunnuntaina, jos sinne asti pääsen... =)

Mulle voi päivittää painonpudotusta -0,5kg! Puutarha-/pihatyöt rocks!! :LOL:

Krizze tsemppiä tentteihin!!! :flower: ja toivottavasti saat hammaskivut pois!

Anna, mitä sulle kuuluu?? Kiinnostaa kun meillä sama yk menossa....
 
Tinka...........TV..+0,0kg.............K..+2,0kg.....Tvk25.....-7,0kg (14.5)
Sannuli........TV..-1,0kg..............K..-1,0kg.....Tvk25.....-4,0kg
Rae.............TV..+1,5kg..............K..-1,6kg.....Tvk25.....-3,4kg (14.5)
Krizze..........TV..+0,5kg.............K..-0,4kg.....Tvk25.....-4,6kg (14.5)
Smi..............TV..-0,0kg..............K..-0,5kg.....Tvk25.....-4,5kg (16.5)
Talitintti80...TV..-0,2kg..............K..-0,2kg.....Tvk25.....-4,8kg (14.5)
Olivia-79......TV..-0,5kg..............K..-0,5kg.....Tvk25.....-4,5kg (14.5)
Siukuk.........TV..-0,4kg..............K..-0,7kg.....Tvk25.....-4,3kg (14.5)

(tämän viikon suoritus, kuinka paljon kokonaisuudessaan tippunut, kuinka paljon tavoitteeseen)

 
Perjantaipunnituksen kannalta eilinen oli tosi huono päivä... Tuli syötyä kaikkia herkkuja kun oli vapaa =) Eli mun saldo: + 1,5...

Siukuk tsemppiä tutkimuksiin, toivottavasti saisit vihdoin oikean diagnoosin! Olivia mäkin oon omien oireiden perusteella epäillyt Crohnia, mutta mulla kaikki lääkärit laittaa vatsaoireet aina kilpirauhassairauden piikkiin. Mutta ihan oireiden mukaan googlettelemalla olen itse tullut siihen tulokseen että tuohon täsmää parhaiten. Pitäis kai myös vaatia se tähystys... Plaah... Laihtumista tosin ei ole tapahtunut, päinvastoin.

Krizze hyvältä näyttää sun opiskelut. Itsekin pitäis pikkuhiljaa alkaa valmistua. Pääsitkö muuten hammaslääkäriin? Hammassärky on kyllä ihan kauheeta!

ON: Ovista odottelen, mies tulee sunnuntaina työreissusta, joten sitten pääsis hyödyntelemään. Silloin on kp 11 menossa, joten vois jopa alkaa ovisajat olemaan käsillä. Tosin taitaa kroppa olla vähän sekaisin, omituisia vatsajomotuksia on jatkuvasti eikä limoja ole vielä ilmestynyt vaikka yleensä on jo kp 6-7. Ja lämmöt mittaan aina iltaisin, nyt kolmatta kiertoa, on nekin käyttäytynyt oudosti, aikaisemmissa kierroissa on aina alkukierrosta alempana ja pomppaa vasta oviksen jälkeen, mutta on jo muutaman päivän ollut ovislukemissa. Testi tosin näyttää edelleen haaleaa viivaa. Ehkä on kroppa siitä kemiallisesta jotenkin sekaisin.

Ihanaa aurinkoista päivää teille , muutama tunti vielä töissä ja sitten pääsen minäkin nauttimaan lämpimästä illasta =)
 
Tänään on ollut kaikinpuolin hyvä aamu, ei särynsärkyä missään :) (jos joku missasi, niin mulla siis tod.näk. purennan aiheuttamia särkyjä, joista aina seuraa migreeni). Ulkonakin aivan mahtava ilma, pitää yrittää saada kirjat ja läppäri takapihalle, etten sisälle homehdu :LOL: Taitaa jäädä toi hammaslääkärille soitto seuraavaan kertaan, kun taas on kakka-olo, menis silläkin reissulla varmaan semmonen 4h, kun lähtis käymään.. parempaakin tekemistä kun on.. ;)

Meidän plussalaiset: Vieläkö ootte painonpudotusprojektissa mukana, vai poistanko teidät listalta? kyllähän raskaana ollessakin saa liikkua ja syödä terveellisesti, vink, vink :D

Ihanaa perjantaipäivää kaikille, nautitaan hyvistä keleistä niin kauan kuin niitä kestää :D
 
ihanan kesäistä!

(.) ja terveisiä Olivia-79:lle: Olen tosi onnellinen, sillä bongasin eilen (kp 18) ovulaation (tikulla, mutta myös mahakipu ja hiukan enemmän valkkaria) ja sitä on päästy hyödyntämään ;) Edelliset ovulaatiot on olleet kp 21 ja 24. Kaksi syytä onnellisuudelle: 1) olen su-ke työmatkalla, joten olisi voinut jäädä ovulaatio hyödyntämättä. 2) Näyttää siltä, että kierto voisi jopa lyhentyä "normaalimmaksi"

Olen tosi kateellinen, että jaksatte yrittää tiputtaa painoa. Jos tässä kierrossa ei tärpää, lupaan liittyä mukaan!!!
 
Olivia: Peukut pystyssä ettei tätiä tulisi d :) b

Rae: Toivottavasti se ovis sieltä tulisi d :) b mulla meni kierto sekaisin kemiallisen jälkeen muistaakseni 3kuukaudeksi, mutta toivotaan, että sulla olis kierto pysynyt samana :)

Anna: Onnea oviksen bongauksesta :flower: Toivotaan että nyt se plussa tulisi d :) b Ja voihan sitä olla painoprojektissa mukana, mutta ei se takaa että paino putoo.. ;) Mulla on jojoilua ollut muutama viikko, nyt toivottavasti saan turvotukset ja muut kuriin, jotta voin oikeesti keskittyä tähän projektiin kunnolla :D

Vielä omaa napaa.. :ashamed: Tänään päätin aloittaa gluteenittoman ruokavalion ihan kokeilumielessä, jos vaikka turvotus lakkaisi ja ylläripylläri, ei oo turvotusta vielä tänään ollut, jee :D Yleensä alkaa viimeistään kun jotain syö mutta nyt jo aamupala ja lounas menestyksellä syöty eli oiskohan tosiaan keliakia mun mahaongelmien syy.. ei oo koskaan kukaan lääkäri edes epäillyt tän noin 20v aikana.. :LOL:
 
Heippa!

Painonpudotuksessa edelleen mukana. TUo 0,2 tai 0,3 kg viikossa on ihan terveellinen vauhti. Tai pääasia että pysyisi edes samassa. Mä olen huono tässä näköään, mun tän viikon tulos on +/-0 eli edelleen tuo 7 kg tavoitteeseen. :ashamed: En tajua, kun yritän terveellisesti syödä. Olen muuten lueskellut paljon tuota raskausajan ruokavaliota ja hedelmiä lisännyt ruokavalioon. Toivotaan että ensi viikolla olisi sitten ekaa kertaa tippunut vaikka tämä kuulostaa jo toistolta. Huaah!
 
Toivottavasti tämä tieto ei ärsytä, mutta tilasin innostuksissani bolakorun itselleni toissapäivänä. Muuten on olo jatkunut ennallaan eli päiväunet tarvitsen joka päivä. Toissayönä en saanut nukkua tarpeeksi enkä ehtinyt eilen päiväunia ottaa, joten kävin yöunille klo 18.50 ja heräsin tänä aamuna klo 7.30. Hienosti kellon ympäri!

Aion taustailla täällä kyllä vielä pitkäänkin, mutta tulee varmaan kirjoiteltua harvemmin. Tietysti häntä koipien välissä tulen takaisin, jos ei tammikuun laskettuun aikaan päästä. Luin Keltakanelin ehdottaman ryhmän kirjoituksia ja tein oman avauksen sinne äsken.

Plussatuulia kaikille ihanaisille!!! :heart: :heart: Tulkaa pian perässä toiseen ryhmään!
 
Olivia Mullakin tuo ensimmäinen tähystys oli tk-lääkärin tekemä. Tämä seuraava on sitten sairaalassa. Saa nähdä onko niissä mitään eroa. Kipulääkettä aion kyllä nyt vaatia. Sain vielä toisen lähetteen tänään, johonkin laajoihin allergiatesteihin. En yhtään tiedä mitä ne epäilee mulla olevan? :eek:
Näköjään täällä on meitä muitakin vatsavaivaisia. Ikäviä nuo, kun ei selviä mikä on vialla.

Mikä tilanne muuten on Olivia? Onhan täti pysynyt poissa?

Rae toivottavasti ovis tulee oikeaan aikaan, eli silloin kun mies on paikalla! Ja Anna onnittelut oviksen bongauksesta!

krizze, eikös tuo keliakia ole melko helppo testata. Itselläni otettiin verikokeet jonka perusteella keliakia voitiin sulkea pois. Kannattaa pyytää että tekevät testit.

Tinka ihana kun olet nuin innoissaan. :heart:
 
Tinka:ei se sun ihana innostus ole meiltä pois! Mäkin tilaan semmoisen korun heti kun vaan r-testi näyttää plussaa :)

Unohdin käydä aamulla vaa'alla kun olin niin nukuksissa kun lähdin töihin. No eipä se paino varmaan hirveästi oo mihinkään laskenut kun en oo jaksanut oikein liikkua. Rupesin oikein kiinnittämään huomiotani tähän väsymykseen mikä mulla aina on. Sen jälkeen kun terveydenhoitaja ehdotti niitä kilpirauhaskokeita niin oon kyllä todennut että mähän oon ihan koko ajan väsynyt, vaikka nukkuisin kuinka paljon. No ensi viikolla sen sitten saa selville onko kilpirauhasessa jotain vikaa.

Mukavaa viikonloppua kaikille! :flower:
 
Hyvä Suomi! =) Mulla ollut lätkäilta.

Sannuli toi väsymys on just vajaatoiminnan oire, mulla väsymys on ihan järkyttävää. Työpäivinä nukun sellaisia 8 tunnin yöunia ja herääminen on yhtä tuskaa ja päivä menee sumussa, silti väkisin raahaudun jumppaan iltaisin ja sitten kaadun sänkyyn lopen uupuneena. Viikonloppuisin nukun aina vähintään 10-12 tuntia eikä silti meinaa jaksaa herätä. Oon ihan varma että johtuu mun vajaatoiminnasta, lääkitys on mielestäni ihan liian varovainen koska väsymys ei ole helpottunut. Menen parin viikon sisällä taas kontrolliin, siellä se sitten selviää onko arvot yhtään parantuneet. Jos sulla tsh yli 2 niin vaadi lääkitys! Useammista lähteistä olen lukenut että arvo olisi hyvä olla 1-2 raskautumista yrittäessä. Mulla oli viimeksi 2,9 ja vaadin lääkkeet vaikka lääkärin mielestä oli ihan ok (ne tuijottaa usein vain viitearvoja, mutta kaikki on yksilöllistä).

Tinka oot ihan hassu =) Eihän se meiltä muilta oo pois että intoilet, nyt nautit vaan täysillä. Olemme kaikki onnellisia puolestasi =) :heart:

Siukuk kyllä se siltä vaikuttaa että ovis ei ainakaan ehdi ohi mennä ennenkuin mies kotona, edelleen testi ihan haalea eikä limoja =) Tsemppiä sullekin toisenlaisiin testeihin!

Nyt oon niin poikki että kaadun sänkyyn, öitä!
 


Rae34.. 34v. ..........kp10/22-28 ...........yk10..........
Sannuli79.. 30v. .....kp10/30-45...........yk8...........
Talitintti80..29v. .....kp12/26-29...........yk4...........
Viu..29v. .................kp18/28-34...........yk7............
Sunny80.. 29v. .......kp19/30................yk1............
Anna-79.. 31v. ........kp20/36-38 .........yk4...........
Krizze.. 32v. ............kp21/21-27..........yk~2v. ..... dpo4
Manuliina.. 28v. .......kp23/26...............yk9............
Siukuk..29v. ............kp25/27...............yk2............ dpo12
Sintti-79.. 30v. ........kp26/23-30..........yk9............
Olivia-79.. 31v. ........kp28/27-28..........yk4............
Durasel.. 33v. ....................................................... dpo12

Taustalla
Lallaa77

plussanneet
Tinka-.. 30v. ..........yk12 ...........plussa 11.5
Smi.. 32v. ..............yk7 .............plussa 8.5
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4
 
Siukuk: Keliakia todetaan ohutsuolesta otettavalla koepalalla :eek: Mää oon jo vesittänyt ton testin, koska pitäis eka mennä testiin, ja sitten vasta muuttaa ruokavaliota :( No toisaalta en tiedä onko sillä väliä todetaanko keliakia virallisesti, pääasia että itsellä hyvä olo :) lisäksi suomessa saatava 'avustus' suurempiin ruokakuluihin ei todennäköisesti ole olemassa missään muussa maassa.

Tinka: Ihan rauhassa saat hehkuttaa raskaanaolemisen ihanuutta, itse tekisin varmasti samaa :) :heart: Välillä kieltämättä itse kullekin tulee niitä tunteita että miks muut mutten mää oo raskaana, mutta noi tunteet ei oo todellakaan mitään henkilökohtaista (eikä varsinkaan kun tietää miten kivinen tie sullakin ollut)! Kyllä me täältä perässä tullaan yksi kerrallaan :D

Sannuli: Toivottavasti saat vihdoin selville, mikä on vialla :hug:

Rae: 'Hyvä' että ovista ei ole vielä tullut, jos vaikka kierto olisi pitenemään päin, toi 22päivän kierto kuulostaa liian lyhyeltä ainakin mun mielestä. Mulla taitaa tää kierto olla ennätyspitkä, jopa 30päivää, mistä oon iloinen :)

Aurinkoista viikonloppua kaikille B)
 
Täällä elellään nyt ihan puhtaasti ootellen ja toivoen, eli menossa siis kp 23/26, oletettavasti dpo 9. Oireita: ei mitään muuta kun ne pirun samat vatsa-ja tissivihlonnat jotka mua onnistuu hämäämään joka ikinen kuukausi! :kieh: Vaan nytpä en usko, en! Enää en mee lankaan :D

Ihan uteliaisuudesta näin uutena kyselen, että kuinka moni teistä on jonkinlaista apua jo saaneet tähän lapsentekoprojektiin? Siis esim. syö jotain lääkkeitä, on käyny tutkimuksissa, keinohedelmöityksessä tms.? Itestäni voin sen verran sanoa että ihan luomuna vielä yritellään, kierto on ollu oikeestaan aina ihan suht säännöllinen, pillerit olen lopettanu jo pari vuotta sitten mutta muut suojat jätettiin pois tossa viime syksynä. Ja on aateltu että johki tutkimuksiin sitte syksyllä mennään jos ei ala tulosta tulla :ashamed:
 
manuliina: täällä peukut pystyssä plussan puolesta d :) b

Lapsen'teko'projektista: Yritetty keväästä 2008 asti saldona kolme plussaa ja kolme keskenmenoa (yks saattoi olla kemiallinen). Perustutkimukset tehty mm. kilpirauhanen, prolaktiini. mitään vikaa ei oo löytynyt. edelleen luomuna mennään, mutta jos seuraava raskauskin menee kesken, niin sitten tutkimuksiin. suurella todennäköisyydellä seuraavalla yrityksellä plussaan (heinäkuussa), jos vain kierto kerkeää tasoittumaan, sillä plussannut aina ekasta 'normikierrosta'. jatko on sitten kysymysmerkillä kuten aina..
 


Olivia-79.. 31v. .......kp1/27-28.............yk5............
Rae34.. 34v. ...........kp11/22-28 ..........yk10..........
Sannuli79.. 30v. ......kp11/30-45..........yk8...........
Talitintti80..29v. ......kp13/26-29..........yk4...........
Viu..29v. ..................kp19/28-34..........yk7............
Sunny80.. 29v. ........kp20/30...............yk1............
Anna-79.. 31v. ........kp21/36-38 .........yk4...........
Krizze.. 32v. ............kp22/21-27..........yk~2v. ..... dpo5
Manuliina.. 28v. .......kp24/26...............yk9............
Siukuk..29v. ............kp26/27...............yk2............ dpo13
Sintti-79.. 30v. ........kp27/23-30..........yk9............
Durasel.. 33v. ....................................................... dpo13

Taustalla
Lallaa77

plussanneet
Tinka-.. 30v. ..........yk12 ...........plussa 11.5
Smi.. 32v. ..............yk7 .............plussa 8.5
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4
 
Huomenta B)

Manulina: Pillerit jätetty pois helmikuussa, nyt neljäs luomukierto menossa. Mitään tutkimuksia ei ole tehty ja toistaiseksi en ole hakeutumassakaan. Mukava saada sinut mukaan kuumeilemaan.

Tinka : Mua ei ainakaan haittaa, et kerrot kuulumisiasi. Minusta on vain kiva kuulla alkutaivaltasi raskautuneena :) Ite en käy plussanneita lukemassa, joten mielelläni luen sinun kuulumisiasi. Nauti nyt vaan, oot ansainnu :D

ON: Tässä kierrossa kävi sitten taas niin, et kp 9 asti LH nousi ovistikkujen mukaan, mut huippua en taaskaan bongannut, eli en saannu vahvaa kirkkaan punaista viivaa mammaksin david-testiin ja kaksi clearbluen ovistestiäkin tuhlasin tähän kiertoon ilman hymynaamaa. Eli eilen vielä oli puolen päivän aikaan LH koholla, mut aamulla testi täysin nega. Oletan, et ovis on siis tänään ja huippu jäänny tikuttamatta illalla...? Joka tapauksessa peitot heilu eilen, joten sen puoleen ok. Viime kierrossa joka 4 päivä ei riittäny, joten nyt en jäänny odottelemaan ovisplussaa, vaan rennosti mentiin + laskurit käytössä.

Suuri kiitos tästä palstasta vielä teille kaikille, käyn joka päivä tätä lukemassa ja tää on mulle tärkeä kanava purkaa ajatuksia ja saada lukea muiden samassa elämän tilanteessa olevien ajatuksia! Kiitos vielä :flower:
 

Yhteistyössä