Siukuk: Kerropa oireista tarkemmin? Oletko syönyt monta antibioottikuuria peräkkäin (varsinkin laaja-alaisia) tai esim monta kuuria jonkun vuoden sisään. Mulla on niin käynyt menneisyydessä ja vatsaa myös turvotteli ja kramppaili ilmavaivoineen. Lääkärit tutki ja ihmetteli + piti mua luulotautisena. Mulla on löytynyt tällainen syy, jota kaikki lääkärit ei todellakaan allekirjoita. Antibiootit on saaneet vatsan sen verran sekaisin, että siellä on joku tietty hiiva vallannut alaa (sitä on jokaisella ihmisellä luonnostaan vähän) ja hyvät bakteerit häviöllä. Tuo hiiva reagoi vehnään, sokeriin ja hiivaan. Kun olen noita aineita syömättä, niin mulla ei ole oireita. Välillä syön (ja sokeria vähän useammin, hehe) ja turpoan. Eniten reagoin pullaan ja patonkiin, sokerisiin tuotteisiin vähemmän.
Keltakaneli: Käyn lukemassa tuota ketjua, mutta ajattelin että olisi kiva perustaa uusi. Mä en kuitenkaan osaa tehdä uutta ketjua :ashamed: , kun en ole näihin sivustoihin niin perehtynyt..
Keltakaneli: Käyn lukemassa tuota ketjua, mutta ajattelin että olisi kiva perustaa uusi. Mä en kuitenkaan osaa tehdä uutta ketjua :ashamed: , kun en ole näihin sivustoihin niin perehtynyt..