moi, en nyt kommentoi kenellekään erityisesti, kummasti alkanut oleen ajatukset muualla kiireiden takia, mikä on ihan hyvä! eipä tässä oltukaan kuin 5kk raskaus-kuumeilu tms.- huumassa
tätä listaa tosiaan päivittelen ainakin toistaiseksi, vaikka mies onkin 6000km päässä ja yritykset tauolla (helmikuussa siis tuli varhainen keskenmeno ja sen jälkeen kierrot sekaisin ja huhtikuussa tulin suomeen). juhannuksen jälkeen saatatte tarvita uuden päivittäjän, koska aikaeron takia päivittäisin vasta iltapäivällä.. lisäksi saatan päästä töihin kesäkuun lopulla ja siihen päälle saattaa tulla vielä opiskeluja, jos nyt käy niin ettei opiskelujen loppuun saanti paperisotineen onnistu ennen heinäkuun loppua. no, kuten sanoin, mulle tekee todella hyvää, että on kiire päällä. muuten murehdin kaikkea mahdollista ja mahdotonta ja ajatukset pyörii vain esim. vauvan saannin ympärillä. lisäksi alkanut nukkumaan normaaleja 6-7h yöunia 10h sijasta ja jaksaa iltaisin/aikaisin aamusta olla hereillä, kun on jotain mitä tehdä eikä vain peukkujen pyöritystä. pitäis oppia tekemään itselle dediksiä, jotka tosiaan pitää, vaikkei ne ketään muuta koskisikaan
:ashamed: miehen kanssa ei 'projektista' olla puhuttu vähään aikaan ja alkaa itsekin tuntuun siltä, että olisi hyvä vaan 'unohtaa' koko asia ja hommailla silloin kuin siltä tuntuu. lisäksi työhön paluu laittaa oman stressinsä tilanteeseen, vaikkei raskauden takia saakkaan irtisanoa mutta en tiedä miten pystyisin tekemään töitä paikassa, jossa on säteilyä, vaikkei sille itse altistuisikaan (joutuisin silloin toimistotöihin tms.) no eiköhän tässä kerkeä mielensä taas muuttamaan yrityksen suhteen, kun mies on taas maisemissa eli noin kuukauden päästä :kieh: aikaisemmin itseasiassa suunnittelin aikaisempaa paluuta ihan vaan oviksen takia, mutta pitää pitää gynen sanat mielessä ja muistaa, ettei aikaerorasitus ole hyväksi hedelmöitymiselle tai raskaudelle :|
tuosta ihmisten kommentoinnista. me asutaan miehen kanssa kaukana kaikista sukulaisista, niin kommentteja ei juuri kuule. lisäksi saattaa olla pohjoisamerikkalaisessa kulttuurissa ettei tommosia asioita kysellä. tosin kuulemma mun mahaa on vilkuiltu valokuvista jo vuosia (miehen kanssa tavattiin lähes 5v sitten). tutut tietää meidän yrityksestä, onhan sitä jo jatkunut yli 2v ja tietävät myös että kaikki plussat ovat muuttuneet miinuksiksi ennemmin tai myöhemmin. tommonenkin kummasti lisää ihmisten hienotunteisuutta
jatkossa pitää varmaan pitää plussa omana tietona, koska tuntuu pahalta myös muiden ihmisten puolesta, kun joutuu huonoja uutisia kertomaan. toivottavasti masu siis pysyy piilossa myös jatkossa, eikä kerro uutisia omalla tavallaan (gluteeniton ruokavalio rocks edelleen! taitaa olla pysyvä muutos mun elämään).
aurinkoista päivänjatkoa kaikille :heart:
lisäys. ja kylläpä tuli romaani
no nyt tietävät uudemmatkin mun tarinan
niin ja jos vielä unohtui kertoa, niin seuraavan plussan jälkeen suuntana tutkimukset, silloin ois 3-4 km:ää takana ja yritystä 2-3v.. hohhoijaa..