**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**



Siukuk..29v. ............kp2/27..................yk3............
Olivia-79.. 31v. .......kp3/27-28.............yk5............
Feufollet..v33v. .......kp4/28-39............yk5............
Rae34.. 34v. ...........kp13/22-28 ..........yk10......... dpo-1
Sannuli79.. 30v. ......kp13/30-45..........yk8...........
Talitintti80..29v. ......kp15/26-29..........yk4........... dpo0
Viu..29v. ..................kp21/28-34..........yk7............
Sunny80.. 29v. ........kp22/30...............yk1............
Anna-79.. 31v. ........kp23/36-38 .........yk4...........
Krizze.. 32v. ............kp24/21-27..........yk~2v. ..... dpo7
Manuliina.. 28v. .......kp26/26...............yk9............
Sintti-79.. 30v. ........kp29/23-30..........yk9............
Durasel.. 33v. ....................................................... dpo15
Marienna.. 30v. ...................................yk1............

Taustalla
Lallaa77

plussanneet
Tinka-.. 30v. ..........yk12 ...........plussa 11.5
Smi.. 32v. ..............yk7 .............plussa 8.5
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4
 
Marienna, sinäpä sen sanoit. En minäkään halua puhua tästä yrittämisestä kovin julkisesti. Paras ystäväni tietää, että lapsi on toiveissa mutta hän on riittävän hienotunteinen osatakseen olla kyselemättä mitään. Kuuntelee ja kannustaa, jos itse avaan aiheesta keskustelun. Luulenpa myös, että jos - ei kun siis KUN :) - lykästää, niin pidän raskauden omana tietonani (no, miehelle kyllä kerron ;-) niin pitkään kuin mahdollista.

Mutta kun ikää on näin paljon, niin eihän niiltä uteluilta ja vihjailuilta voi välttyä, etenkään nyt kun mentiin naimisiin. Pahin tilanne oli, kun eräässä asiakaspalaverissa asiakkaat onnittelivat naimisiinmenon johdosta, kollegani totesi isoon ääneen koko joukolle, että kohta niitä lapsia sitten alkaa tulla... asiakkaiden kuullen en viitsinyt täräyttää mitään piikikästä kommenttia, joten siinä sitten vain istuin ja mumisin jotain siitä, että we'll see... mielessä kävi muutama aika painokelvoton kommentti.

Onnekkaita hetkiä peiton alla kaikille, joilla ovis on parhaillaan! :D
 
Feufollet me ollaan oltu melkein vuosi naimisissa ja kun todellakin ikää jo on niin olen lukuisia kertoja pahoittanut mieleni kun ihmiset ovat kommentoineet että eikö teidänkin pitäisi jo alkaa vauvoja tehdä... Luulisi että nykypäivänä kun lapsettomuus ei enää ole tabu ihmiset ymmärtäisivät olla aiheesta kenellekään kommentoimatta. Tästä aiheesta olen täälläkin kyllä avautunut :D Minulla myös kaksi hyvää ystävää tietää ja samoin eivät utele vaan kerron itse aina kun siltä tuntuu. Muuten en ole yrityksestä halunnut meteliä pitää, mielestäni kyseessä on kuitenkin melko yksityinen asia.

ON: ovisviiva ei vieläkään vahva, ehkä hieman vahvistunut. Tosin viimeksikin sain vahvan viivan vasta kp 13 iltana vaikka aamulla oli ihan haalea viiva. On tää kyllä stressaavaa, viivojenmetsästyksen lisäksi joutuu stressaamaan siitä ehtiikö heiluttelemaan peittoja oikeessa aikataulussa... Miksei nyt vaan voisi tärpätä, pää hajoaa :headwall:
 
Nonni, ruskeeta tuhrua tullu pyyhkiessä tänään useempaan otteeseen, eli huomenna varmaan hanat aukee :( Tää on niiiiin perseestä suoraan sanoen! Ja kaiken huipuks mun pikkusisko(n.20v) ilmotti olevansa raskaana, on tosiaan seurustellukki varmaan n.9kk...Perkele, ei mee tasan onnen lahjat :kieh: Pitäs tietty olla onnellinen heidän puolesta mut ei vaan osaa...
Nyt on kaapissa pari raskaustestiä siltä varalta että täti yllättää ja meneekin mun ohi. Ja peruspessimistinä ostin myös ovistikkuja boksin kaappiin, ihan valmiiksi jo ens kiertoa varten :/
Olen nyt päättänyt sitte että syksyyn saakka käytän niitä tikkuja, joita en ennen ole liiemmin käyttäny, ja sillon sitte lähdetään tutkimuksiin ellei mitään ole tapahtunu siihen mennessä. Jollei tähän meinaan kohta tuu jotain selvyyttä ni mun pää alkaa olla suurimmassa hoidon tarpeessa... :LOL: :ashamed: B) Oikeesti, niin hajottavaa tää välillä on.

Mutta siis huomenna katotaan päädytäänkö täällä taas vuotamaan vai ihanko testaamaan pitää alkaa :D

Plussia kaikille kultamuruille!!++ :whistle: :heart:
 
Voi [/b]Siukuk :hug: olen myös niin pahoillani.

Mäkin tunnustan olevani tähän palstaan ihan koukussa... yhtä usein pitää käydä täällä kun käyn facebookissakin... :D

ON: tänään nippaillut vatsaa oudosti ja nyt illalla tuli vähän semmoset ovislimat tai jotain... en oo semmosia ennen bongannut niin en oikein ymmärrä, ovis testi ei kylläkään näyttänyt mitään??!! |O Ny ei tajuu!
 
kiirettä pitää, mutta pakko sannullille kommentoida: mulla ovislimailut kestänyt jopa viikon eli alkaneet reilusti ennen ovisplussaa. ja niinkuin kaikki muu, tääkin on taas yksilökohtaista :D

kaikille kauheesti haleja ja tsemppiä :hug: vielä aurinko paistaa :D
 
:p Hitsi, että te ootte ihan professionaaleja, mä en edes tiennyt mistään limoista, mutta nyt kun lueskelin näitä teidän juttuja niin tajusin mistä on kysymys. Heh heh rupesin sitten heti miettimään, mutta en ole ihan varma koska kiinnitin itse vastaavaan limaan huomiota. Luulisin, että tämä sattui muuten otaksumaani ovulaatioaikaan...Tosin mulla on kierto muutenkin niin säännöllinen, että ajankohta on parin päivän tarkkuudella helppo laskea. Mutta se johtunee siitäkin, että pilleriajoista on kulunut jo muutama vuosi. On ehtinyt asettua uomiinsa.

Kamalaa miten sitä voi olla jo näin alussa tätä hommaa näin kärsimätön, vaikka voi olla vuoden päästä tasan tässä samassa pisteessä. Toisaalta pelottaa, että jos olisi niin älytön tuuri, että tärppäis nopeasti niin voisiko se merkitä, että jossain kohti sitten tapahtuu jotain ikävää. Semmoinen kohtalonusko kai...

Miten teidän miehet on mukana tässä hommassa? Meinaan, että tuntuvat reagoivan ja puivan näitä asioita erilailla kuin naiset. Mun mies oikein yllätti tossa yhtenä päivänä kun puhui paniikistaan ja tulevaisuudesta. Jotenkin en ollut ajatellut, että se ajattelisi samalla lailla kuin monen kaverin miehet, mutta ajatteleehan se. Tajusin taas, että on se prosessi sillä erilainen, vaikka ihan yhtälailla molemmat toivotaan lasta. Ehkä itse on miettinyt noi asiat jo aiemmin. Se miettii paljon sitä huolta lapsesta (elämästä ja hyvinvoinnista), mikä tulee olemaan koko sen lapsen elämän ajan. Ihanaa tietty taas huomata toi piirre, että se on se vastuullinen mies ja toivottavasti tuleva isä.

:D Ei muuta kun hyvät sutinat kaikille tälle kierrolle ja seuraavallekin.
Vitsi kun jaksais vielä keskittyä töihin muutaman viikon :headwall: .
 
Talitintille hurraat ovisplussasta! =)

Siukukille :'( :hug:

Marienna: Me alettiin yritys viime vuoden toukokuussa ja mentiin tutkimuksiin helmikuun puolessa välissä. Tulos tuli huhtikuun alussa että lapsia ei voida saana ilman mikrokoeputkihedelmöitystä. Hormonihoidot alkoi huhtikuun puolessa välissä, hedelmöittynyt alkio siirrettiin huhtikuun 28. päivä ja nyt on tehty plussa! :heart: Voit huokaista siinä mielessä että 80% pariskunnista saadaan autetuksi, jos ongelmia on ja tosi moniin ongelmiin on hoitoa. Jos mietityttää niin kannattaa lukea väestöliiton, graviditaksen ja felicitaksen sivuja. Sieltä saa paljon tietoa.

:LOL: :LOL: hedelmöittymisprofessorien tiedepalsta :LOL: Vähän ratkesin. Tieteeltä touhu kyllä tuntuu siinä vaiheessa kun yrityskuukausia alkaa olla takana. :LOL:
 
Manuliina :hug: ja vielä peukut pystyssä että ei olisi sittenkään!

Sannuli mulla myös limailu kestää välillä jopa viikon ja ovis tulee aina vasta limojen jälkeen. Nytkin limaa tullut jo muutaman päivän eikä tänään niinkään, mutta sain tänään ovisplussan :D
Eli Krizze voit mulle huomenna päivittää dpo 0. Ja muuten ihanaa että jaksat päivitellä ja elää mukana omasta tauosta huolimatta :heart:

Marienna tässä on näiden kuukausien aikana oppinut yhtä ja toista. Itse vielä syksyllä ihmettelin limoja kun hormonaalinen ehkäisy jäi. En ollenkaan tajunnut mitä se oli :LOL: Mutta nyt osaan kertoa lisääntymisestä ja oviksesta melkein mitä vain. Pitäis varmaan vaihtaa alaa :LOL:

Ovis siis bongattu ja tänään vielä hyödynnetty =) Huomenna ja to ei sitten pääsekään peitot heilumaan kun mies on molemmat illat menossa yöhön asti, joten toivotaan että riittää! Nyt menen vähän säällisempään aikaan nukkumaan, piti matsi katsoa loppuun mutta Suomi pelaa niin huonosti (0-5) että voi hyvillä mielin mennä nukkumaan kun ei ole jännä peli menossa. Hyvää yötä ihanaiset!
 


Siukuk..29v. ............kp3/27..................yk3............
Olivia-79.. 31v. .......kp4/27-28.............yk5............
Feufollet..v33v. .......kp5/28-39............yk5............
Rae34.. 34v. ...........kp14/22-28 ..........yk10......... dpo0
Sannuli79.. 30v. ......kp14/30-45..........yk8...........
Talitintti80..29v. ......kp16/26-29..........yk4........... dpo1
Viu..29v. ..................kp22/28-34..........yk7............
Sunny80.. 29v. ........kp23/30...............yk1............
Anna-79.. 31v. ........kp24/36-38 .........yk4...........
Krizze.. 32v. ............kp25/21-27..........yk~2v. ..... dpo8
Manuliina.. 28v. .......kp27/26...............yk9............
Sintti-79.. 30v. ........kp30/23-30..........yk9............
Durasel.. 33v. ....................................................... dpo16
Marienna.. 30v. ...................................yk1............

Taustalla
Lallaa77

plussanneet
Tinka-.. 30v. ..........yk12 ...........plussa 11.5
Smi.. 32v. ..............yk7 .............plussa 8.5
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4
 
Tinka, te menitte tutkimuksiin alle vuoden yrittämisen jälkeen? Oliko teillä jokin syy epäillä, että luomusti ette raskaudu? (yleensä kun joka paikassa sanotaan, että vuosi vähintään pitää yrittää, ennen kuin aletaan tarkemmin tutkia).
Itse olen ajatellut, että kesän yli yritetään ja jos syksyllä ollaan edelleen tässä tilanteessa, niin juttelen gynen kanssa siitä, pitäisikö alkaa tutkia tarkemmin. Toisaalta kun sanotaan myös, että yli 35-v pitäisi mennä tutkimuksiin jo puolen vuoden yrittämisen jälkeen ja itselläni siihen ei ole kuin reilu vuosi enää... Jotenkin tuntuu, että en halua odottaa ensi vuoteen asti vain kuullakseni sitten, että vuoden yrittäminen on ollut turhaa, jos jostain syystä en voisi saada luomusti lapsia.

Mariennalle vielä, mun mieheni on toistaiseksi suhtautunut loputtoman positiivisesti siihen, että totta kai saamme lapsen ja pian :) Vaikka se välillä vähän ärsyttää, kun itse koittaa suhtautua asiaan niin, että tässä voi vielä aikaa kulua, niin on se myös kovasti ihanaa, että toinen kannustaa ja niin selkeästi haluaa lapsen. On se rakas :heart: (Toisaalta hänellähän on jo yksi lapsi, joten ei samalla tavalla jännitä, kuin vasta ekaa kertaa isäksi tulevat.)
 
Rae ja krizze: juu tulihan mullakin viime kierrossa niitä limoja jo reilusti ennen ovista kun rupesin miettimään, lähinnä ihmettelin eilistä nippailua alavatsassa kun sitä ei oo mulla ollut kuin juuri oviksen aikoihin, mut tais olla vaan jotain vatsanväänteitä :kieh: vähän jänskättää noit verikokeiden tulokset missä tänään kävin. No perjantaina pitäis sit taas olla vähän viisaampi.

Nyt pidetään peukut ja varpaat sitten pystyssä Rae puolesta d :) b !!!

Marienna: meillä mies aina aika ajoin osoittaa kyllä sen että haluaa lapsia, mutta ei nyt enää ihan jokapäivä puhuta tästä projektista (tai siis mä vaiensin itseni ku mies ei tunnu ihan ymmärtävän tätä mun kuumeilua aina) mä tilitän mieluummin täällä teille kun sit taas koko ajan jauhan tätä samaa kotona. Mutta siis kovasti mieskin lapsia haluaa ja välillä puheista kuulee sen että hän tavallaan myös pelkää että jos vika onkin hänessä. Kuitenkin ikää miehellä on jo melkein 40.

:whistle: kaikille!!! Ja muistakaa nauttia näistä ihanista ilmoista nyt kun niitä vielä on!!! :flower:
 
Sannuli79 joo mun mies kanssa ei tota ns. jauhamista (huom. minäkö? :D ) jaksa. Tai se tuskastuu ehkä asioiden pyörittelystä yleisestikin. Mutta ihan tosissaan se lasta haluaa. Varmaan se miettii sitä lapsesta huolehtimista nyt jo, koska on töissä lasten parissa ja näkee joka päivä miten herkästi haavoittuvia ne on. Ja kyllähän se muakin on mietityttänyt, että miten sitä rohkaisee, kannustaa, antaa tilaa ja mahdollisuuksia ja suojelee samaan aikaan :) . Mutta se ei mua sillälailla stressaa, koska ollaan molemmat täyspäisiä ihmisiä ja selviydytään urakasta varmasti.
 
moi, en nyt kommentoi kenellekään erityisesti, kummasti alkanut oleen ajatukset muualla kiireiden takia, mikä on ihan hyvä! eipä tässä oltukaan kuin 5kk raskaus-kuumeilu tms.- huumassa :LOL: tätä listaa tosiaan päivittelen ainakin toistaiseksi, vaikka mies onkin 6000km päässä ja yritykset tauolla (helmikuussa siis tuli varhainen keskenmeno ja sen jälkeen kierrot sekaisin ja huhtikuussa tulin suomeen). juhannuksen jälkeen saatatte tarvita uuden päivittäjän, koska aikaeron takia päivittäisin vasta iltapäivällä.. lisäksi saatan päästä töihin kesäkuun lopulla ja siihen päälle saattaa tulla vielä opiskeluja, jos nyt käy niin ettei opiskelujen loppuun saanti paperisotineen onnistu ennen heinäkuun loppua. no, kuten sanoin, mulle tekee todella hyvää, että on kiire päällä. muuten murehdin kaikkea mahdollista ja mahdotonta ja ajatukset pyörii vain esim. vauvan saannin ympärillä. lisäksi alkanut nukkumaan normaaleja 6-7h yöunia 10h sijasta ja jaksaa iltaisin/aikaisin aamusta olla hereillä, kun on jotain mitä tehdä eikä vain peukkujen pyöritystä. pitäis oppia tekemään itselle dediksiä, jotka tosiaan pitää, vaikkei ne ketään muuta koskisikaan
:ashamed: miehen kanssa ei 'projektista' olla puhuttu vähään aikaan ja alkaa itsekin tuntuun siltä, että olisi hyvä vaan 'unohtaa' koko asia ja hommailla silloin kuin siltä tuntuu. lisäksi työhön paluu laittaa oman stressinsä tilanteeseen, vaikkei raskauden takia saakkaan irtisanoa mutta en tiedä miten pystyisin tekemään töitä paikassa, jossa on säteilyä, vaikkei sille itse altistuisikaan (joutuisin silloin toimistotöihin tms.) no eiköhän tässä kerkeä mielensä taas muuttamaan yrityksen suhteen, kun mies on taas maisemissa eli noin kuukauden päästä :kieh: aikaisemmin itseasiassa suunnittelin aikaisempaa paluuta ihan vaan oviksen takia, mutta pitää pitää gynen sanat mielessä ja muistaa, ettei aikaerorasitus ole hyväksi hedelmöitymiselle tai raskaudelle :|
tuosta ihmisten kommentoinnista. me asutaan miehen kanssa kaukana kaikista sukulaisista, niin kommentteja ei juuri kuule. lisäksi saattaa olla pohjoisamerikkalaisessa kulttuurissa ettei tommosia asioita kysellä. tosin kuulemma mun mahaa on vilkuiltu valokuvista jo vuosia (miehen kanssa tavattiin lähes 5v sitten). tutut tietää meidän yrityksestä, onhan sitä jo jatkunut yli 2v ja tietävät myös että kaikki plussat ovat muuttuneet miinuksiksi ennemmin tai myöhemmin. tommonenkin kummasti lisää ihmisten hienotunteisuutta ;) jatkossa pitää varmaan pitää plussa omana tietona, koska tuntuu pahalta myös muiden ihmisten puolesta, kun joutuu huonoja uutisia kertomaan. toivottavasti masu siis pysyy piilossa myös jatkossa, eikä kerro uutisia omalla tavallaan (gluteeniton ruokavalio rocks edelleen! taitaa olla pysyvä muutos mun elämään).

aurinkoista päivänjatkoa kaikille :heart:

lisäys. ja kylläpä tuli romaani :LOL: no nyt tietävät uudemmatkin mun tarinan ;) niin ja jos vielä unohtui kertoa, niin seuraavan plussan jälkeen suuntana tutkimukset, silloin ois 3-4 km:ää takana ja yritystä 2-3v.. hohhoijaa..
 
Krizze seuraava plussa jaksaa loppuun asti, näin todella toivon :heart: Onhan sulla jo jokainen raskaus mennyt hieman pidemmälle, joten seuraava on nyt sitten se kokopitkä!
Mun kaksi ystävää on saanut kahden keskenmenon jälkeen terveet vauvat ja yhdellä kahden keskenmenon+kahden kohdunulkoisen (molemmat munanjohtimet jouduttiin katkaisemaan, eli luomuna ei ikinä voi saada) ja 8 erilaisen keinohedelmöityksen jälkeen on 2 tervettä lasta, joten toivoa aina on! Itsekin yritän siihen ajatukseen turvautua vaikeimpina hetkinä. Ja Tinka täällä meillä on myös hyvä esimerkki :heart:

Kiitos kaikille tsempistä, kaikki voitava on nyt tehty. Itse olen taas aloittanut pari viikkoa sitten foolihapon ja erilaisia vitamiineja olen syönyt sekä muistanut joka päivä kilpirauhashormonin =) Huomenna aloitan myös Terolutit, jospa niistä sitten saisi apua kiinnittymiseen jos hedelmöittyminen olisi tapahtunut. Miehelle olen myös syöttänyt monivitamiinia ja on vähentänyt nuuskankäyttöä ja touhuilut olen "vaatinut" ennen saunaa (on kova saunomaan ja kuumuushan heikentää siittiöitä) :kieh:

Eli meillä mies nyt aktiivisemmin sen kemiallisen jälkeen mukana. Huomasi itsekin miten tärkeä juttu tämä sille on vaikka aiemmin suhtautui lähes välinpitämättömästi tai ainakaan ei ollut niin kiirettä tärpin kanssa. Ei se tosin vieläkään varsinaisesti kuumeile enkä sille viitsi asiasta vaahdota vaikka välillä turhautuneena valitankin että miksi ei millään tärppää ja aina menkkojen alettua tietysti murjotan... Nyt vaan tärppiaikaan tein selväksi että muutama päivä pitää jaksaa tsempata ja sitten saa taas ehkä kuukaudeksi repsahtaa, toivottavasti jopa useammaksi kuukaudeksi :) Tästä palstailustakaan se ei tiedä en tosin sitä mitenkään piilottele, mutta enpä siitä metelöikään :) Tää on mun ihana oma privaattituki :D

Jos nyt ei tärppää niin sitten aion ottaa kesän rennommin ja syksyllä pitäisi sitten suunnata tutkimuksiin. Feufollet mulle gyne sanoi että kannattaa syksyyn odottaa ennekuin mennään tutkimuksiin vaikka täytänkin jo tänä vuonna 35. Kuulemma on täysin normaalia että tärppiin menee vuosi vaikka ei olisi mitään ongelmia... Kuitenkin jokaisessa kierrossa on vain n. 20% mahdollisuus onnistua vaikka olosuhteet olisi hyvät.
 
Viu
Heippa mussukat!
Saksan reissulta on palauduttu maatilan kevättöihin ja loppurutistukseen omalla työpaikalla. kiirettä siis pitää, mutta olen ehtinyt selata kahden viikon sivut ja siispä:
Miljoona syliä ruusuja ja onnitteluja Tinka ja Smi :flower: :flower: :heart: :heart:
Mahtavaa saada plussia tänne!
paljon oli mukaan tullut uusia ihmisiä, terve vaan kaikille.
Täältä töistä en paljon ennätä kommentoimaan, ON lyhyesti, että meiltä meni tämä kierto hukkaan reissun takia, ei ennätetty hyödyntää. Mun epäilys itää myös, mahdanko ovuloida ollenkaan, vaikka kierto on kohtuu säännöllinen. Ensi kuussa kun kesäloma alkaa otan ovistikut tiuhaan käyttöön.

Ihanaa kun on kesä, jospa se toisi rutkasti hedelmällisyyttä meille kaikille. :whistle: Raelle spesiaalirutistus :hug:
 
Tervetuloa takaisin Suomeen Viu! Ja kiitos sinulle ja muillekin ajatuksista, toivottavasti auttaisi =)

Niin ja huvittuneena luin omaa kommenttiani, ihan niinkuin pystyisin ottamaan yhtään rennommin kesällä :LOL: Multa pitäisi ottaa kello, kalenteri jne. pois ja kalauttaa taju kankaalle ja sitten heräisin jostain saarelta enkä tietäisi mikä päivä on niin sitten en pystyisi laskemaan :kieh: Mutta siis siinä mielessä ehkä voi ottaa rennommin, että tietää että jos ei vieläkään tärppää niin apua voi pian saada :|
 
Pahoittelut tädistä Siukuk :hug: :hug: :hug:

Mitä Manuliinalle kuuluu?

Tervetuloa Suomeen Viu :wave: Toivottavasti se ovis sieltä tikuilla löytyy :)

Krizze: Toivotaan, et seuraava kyytiläinen pitää kiinni loppuun saakka, eikä tarvis mennä tutkimuksiin!

Rae: Niin nauratti mua toi kello ja kalenteri & kolkkaus :D Ja mietin, et silloinkin vaan varmaan alkais seuraamaan limoja yms. HAH! Ja vakavasti, sillä 20 % todennäköisyydellä lohduttaudun aina ku kuukautiset alkaa... Ei oo helppoa, vaik kaikki menis hyvin, höh.

ON: ei mitään raportoitavaa. Projektista sen verran, et mies innolla mukana, mut ei halua hössöttää ja siis meillähän ei ole mitään "yritystä", vaan tjottailua :D Tämän vuoksi tämä palsta on minulle tärkeä!!!

Aurinkoisia kesäpäiviä kaiklle :flower: :flower: :flower:
 
rae ja talitintti: sovitaan että jokaikinen plussa tästä eteenpäin menee loppuun asti, eiks joo? :D ja mää ainakin toivon että mun työssäolo ja mahdolliset opinnot siihen päälle VÄHENTÄÄ stressin määrää raskaanaollessa, niin ettei kerkeä murehtimaan miten tulee menemään :)

määkin haluisin tietää duraselin, manuliinan ja sintin kuulumisia? :D
 
Pikakuulumiset kun niitä kaipailtiin: ei mitään. Nyt siis kp 27/26, eli odotin menkkojen tänään alkavan mutta ei ole vielä alkanu. Toisaalta ei ole mitään oirettakaan, siis raskauden suhteen, että en nosta toivoa mihinkä hirmusen korkeelle... Jos ei menkkoja perjantaihin mennessä kuulu ni sitten testaan, siihen asti koitan pitää näpit irti testeistä =) Niin kauheen helppoa kun se on :LOL:

Auringon lämmittämiä plussatuulia kaikille :whistle: B)
 
Tervetuloa takaisin viu!

Rae: Mua huvitti myös tuo "ai mekö muka ajoitetaan"-juttu.. Mä laitoin aina tokana menkkapäivänä kalenteriin ylös milloin olisi seuraavat tärppipäivät..

b]feufollet:[/b] Tosiaan mentiin ja ei ollut mitään epäilyä tai tietoa siitä että tulos olisi tämä. Pikemminkin se oli kärsimätön luonne mikä laittoi menemään. Juteltiin ennen joulua joku kerta kun menkat alkoi ja harmitti, että mennään kesällä jos mitään ei tapahdu. Siitä meni tosiaan vaan muutama kuukausi eteenpäin kun minä tuskastuin ja ehdotin että mennään jo. Mies oli heti samaa mieltä ja nyt voi todeta että hyvä kun mentiin. Ja koska mentiin yksityiselle niin sitä vuotta ei tarvitse odottaa.

Manuliinalle peukkuja että pääset tekemään testin!
Raelle hedelmöittymistuulia!!!
 


Sintti-79.. 30v. ........kp1/23-31..........yk10............
Siukuk..29v. ............kp4/27..................yk3............
Olivia-79.. 31v. .......kp5/27-28.............yk5............
Feufollet..v33v. .......kp6/28-39............yk5............
Rae34.. 34v. ...........kp15/22-28 ..........yk10......... dpo1
Sannuli79.. 30v. ......kp15/30-45..........yk8...........
Talitintti80..29v. ......kp17/26-29..........yk4........... dpo2
Marienna.. 30v. .......kp21/28/30...........yk1............
Viu..29v. ..................kp23/28-34..........yk7............
Sunny80.. 29v. ........kp24/30...............yk1............
Anna-79.. 31v. ........kp25/36-38 .........yk4...........
Krizze.. 32v. ............kp26/21-27..........yk~2v. ..... dpo9
Durasel.. 33v. ....................................................... dpo17

Taustalla
Lallaa77

plussanneet
Tinka-.. 30v. ..........yk12 ...........plussa 11.5
Smi.. 32v. ..............yk7 .............plussa 8.5
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4
 

Yhteistyössä