**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Pikainen päivitys ennen töitä.

Kiitos lohdutuksen sanoista. :heart: Tässä nyt on yritetty vasta niin vähän aikaa. Ihmettelen kyllä että olette te naiset urheita jotka olette yrittäneet pitkään ja vielä jaksatte nousta.

krizze Mulle vois korjata yk3
 
huomenta täältäkin :) ihana aurinko jaksaa vielä paistaa :)

).( ja taas alkoi tuhru jo dpo8-9 kuten viime kierrossa.. mikäs lääke se nyt olikaan jolla saa luteaalivaiheen pidennettyä? rae, sää varmaan tiedät ? menisköhän jo lääkärille vai kattos vielä seuraavan kierron..
nyt työhakemusta väsäämään :D
 
Täältä asiantuntija vastaa: :) Se on Krizze Terolut. Ja on niitä varmaan muitakin, mutta tuota mulle gyne määräsi kierron pidentämiseen ja kuulemma auttaa tuhruihinkin. Aloitan kuurin itse tänään kp 15. Jospa siitä olisi sitten mahdollisessa kiinnittymisessä apua.

Siukuk se on kumma juttu miten sitä optimismia aina kuitenkin vaan jostain löytyy vaikka epätoivoiselta aina kp 1 tuntuukin. Toivottavasti sun ei sitä kuitenkaan tarvi enää hakea vaan sitä pettymystä ei enää tulisi :heart:
 
Tämä olikin nyt ainaki tällä kerralla tällänen pikapyörähdys tällä palstalla. Jälleen kerran ne menkat siis tuli ja koska nyt mennään jo kaksnumeroisilla yk:illa ni lopetan niitten laskemisen tähän. Ja myös palstailun, ainakin toistaseksi. Olen ajatellut että turha sitä on tehdä luonnon säätelemistä asioista tähtitieteellisen vaikeita... :) Eli kaipa sitä joskus tulee täällä käytyy kattomassa muiden kuulumisia, mutta itse en enää keskusteluun osallistu, eli mut voipi poistaa listalta.

Kiitokset kaikille ja oikeen lämpöstä ja plussarikasta kesää kaikille :whistle: :heart:
 
Huh, kiirettä pukkaa... en oo oikein kerennyt pyörimään täällä matkan jälkeen, kun ens viikolla on päättötyön palautuspäivä ja kaikki vapaa-aika on menny sen kanssa painiessa... :headwall: Tässä nyt kuitenkin tällanen pikatervehdys.

Marienna ja Feufollet - tervetuloa. Meil on täällä ihana porukka, viihdytte varmasti. :flower: =)

Ja tervetuloa takaisin Suomeen, Viu! Toivottavasti oli mukava reissu.

Manuliinalle aurinkoista kesää ja oikein hyvää jatkoa. :hug: :hug:

).( Mulle voisi päivittää kp 1/23-31 ja yk 10. Tiputtelu alko jo muutama päivä sitten, mutta tänään vasta aukes hanat kunnolla. Osasin kyllä odottaakin kun viime kierto oli niin kiirettä sen matkan ja kaiken kanssa, ettei ehditty paljon peittoja heilutteleen eikä varsinkaan oviksen aikoihin. Enempi ois ollu ihme, jos menkat ei ois alkaneet. =)

Pahoittelut kaikille muille tädin kanssa painiville. Toivottavasti tää alkanut kesä tuo oikein paljon plussatuulia tullessaan :whistle:
 
Niin mullekin vois varmaan laittaa sen, että tänään perjantaina on kp22/n.28-30. Kuun lopussahan sitä sitten ekaa virallista kertaa katsotaan miten kävi ekalla oikein suunnitellulla ja valmistellulla yrityksellä... Jänskää, mutta en kyllä odota ihmeitä.
 


Sintti-79.. 30v. ........kp2/23-31............yk10............
Siukuk..29v. ............kp5/27..................yk3............
Olivia-79.. 31v. .......kp6/27-28.............yk5............
Feufollet..v33v. .......kp7/28-39............yk5............
Rae34.. 34v. ...........kp16/22-28 ..........yk10......... dpo2
Sannuli79.. 30v. ......kp16/30-45..........yk8...........
Talitintti80..29v. ......kp18/26-29..........yk4........... dpo3
Marienna.. 30v. .......kp22/28/30..........yk1............
Viu..29v. ..................kp24/28-34..........yk7............
Sunny80.. 29v. ........kp25/30...............yk1............
Anna-79.. 31v. ........kp26/36-38 .........yk4...........
Krizze.. 32v. ............kp27/21-27..........yk~2v. ..... dpo10
Durasel.. 33v. ....................................................... dpo18
Innuli.....................................................................

Taustalla
Lallaa77

plussanneet
Tinka-.. 30v. ..........yk12 ...........plussa 11.5
Smi.. 32v. ..............yk7 .............plussa 8.5
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4
 
Tinka...........TV..-0,3kg..............K..+1,7kg.....Tvk25.....-6,7kg (21.5)
Sannuli........TV..-1,1kg..............K..-2,1kg.....Tvk25.....-2,9kg (21.5)
Rae.............TV..-0,0kg..............K..-1,0kg.....Tvk25.....-4,0kg (21.5)
Krizze..........TV..-1,3kg..............K..-1,7kg.....Tvk25.....-3,3kg (21.5)
Smi..............TV..+0,5kg..............K..-0,0kg.....Tvk25.....-5,0kg (21.5)
Talitintti80...TV..-0,6kg..............K..-0,8kg.....Tvk25.....-4,2kg (21.5)
Olivia-79......TV..-0,5kg..............K..-1,0kg.....Tvk25.....-4,0kg (21.5)
Siukuk.........TV..-0,0kg..............K..-0,0kg.....Tvk25.....-5,0kg (21.5)

(tämän viikon suoritus, kuinka paljon kokonaisuudessaan tippunut, kuinka paljon tavoitteeseen)

 
tsemppiä sintti päättötyön viimeistelyyyn ja pahoittelut tädistä :hug:

marienna: täällä jännäillään sun puolesta, kaikkihan on mahdollista d :) b

Muistakaas taas käydä vaa'alla tänään :D

).( Mulla näyttäs uusi ruokavalio tekevän ihmeitä. Ei ainoostaan poistanut turvotusta vaan painoa myös lähtenyt kiitettävästi :D Tosiaan alkaa keliakiaan kallistuun, koska eilen äitini vahingossa laittoi (vehnä ) kuskusia ruokaan ja hieman epäröiden söin sitä ja vähän ajan päästä vatsa oli kuin ilmapallo :LOL: Mies on taas kauhuissaan mun ruokavalion muutoksesta, se kun itse rakastaa lihojaan ja ruisleipää ja mää en syö kumpaakaan (en myöskään pakota sitä syömään mun ruokaa) :LOL:

Aurinkoista päivää kaikille B)
 
Tadaa! -0,3!! Eli enää 1,7 kg plussalla. :LOL: :LOL: ja vatsa on edelleen kun ilmapallo.:LOL: Pakko myöntää että olen syönyt tällä viikolla jäätelöä vaikka niin vannoin herkkulakon nimiin.:ashamed:

Mahtavaa krizze että ruokavalio toimii!

Manuliinalle kesän jatkoja. Toivotaan että aurinko ja lämmin tekee tehtävänsä!

 
Sintti: Pahoittelut tädistä ja voimia loppurutistukseen päättötyön kanssa!

Manuliina: Oikein hyvää kesän jatkoa, toivottavasti se plussa teidät piakkoin löytää :)

Marienna: Tsemppiä jännitykseen! Pidetään peukut ja varpaat pystyssä!

Tinka ja Krizze: Onnittelut onistuneesta painonhallinnasta tällä viikolla!

Painonpudotusta tällä viikolla - 0,6 kg, vaik eilen maistui jäde, karkit ja grillimakkara :p Nautitaan vielä lämmöistä, ennekun ne taas vähäksi aikaa loppuu B)
 
Aurinkoista kesää Manuliinalle!

Tinka, kiitos vastauksesta. Kärsimäntön luonne olen itsekin ja siksi olen päättänyt, että syksyllä ainakin juttelen gynen kanssa, kun olisi vuositsekkauksen aika kuitenkin. Yksityisellä olen käynyt, kun firma on kustantanut, joten siellä varmaan innokkaammin aletaan tutkiakin. No, saa nähdä, toivotaan, ettei sinne asti tarvitse odotella :D

Tällä hetkellä taitaisin vetää tän viikon pohjat painonpudotoskampanjassa, jos sellaiseen olisin osallistunut... - 2kg vuorokaudessa. Ruokamyrkytys tai joku muu pöpö, en tiedä, mutta eilinen meni aika horkassa eikä tänäänkään vielä töihin ole asiaa. Mutta onneksi ei ole vielä se aika kuukaudesta, kun pitäisi kyetä sängyssä muuhunkin kuin nukkumaan kellon ympäri ;) Ensi viikolla sitten sitäkin innokkaammin =)

Nyt pötköttelemään taas, hauskaa perjantaita kaikille!
 
Aurinkoista huomenta kaikille!

Mulle voi kans merkata -1,1 kg JEEE!!! Vaikka olen tällä viikolla suurinpiirtein elänyt jätskillä :D ei oo oikein toi muu ruoka maistunut näin kuumalla.

ON: unohdin tehdä eilen ja keskiviikkona ovistestit!!?!! Eli siis ihan oikeesti UNOHDIN näköjään tän koko projektin pariks päiväks!! Ja se on kyllä suuren suuri ihme!!! No jos sit tänään koittais aloittaa testailun :LOL:

Ai niin ja Manuliinalle oikein aurinkoista kesää ja tule nyt meille kuitenkin kertomaan jos tärppää!
 
sannuli ja talitintti: niin ne kilot vaan karisee, onnea :flower:

feufollet: toivottavasti olo paranee pian :hug:

sannuli: mulla on ollut vähän samanlaista ilmassa että on aatellut ihan muita juttuja viime päivinä :D hyväähän se tekee, mutta koitapa nyt skarpata, ettei vaan kerkeä ovis vilahtamaan ohi, sitten voi taas unohtaa koko asian vaikka ihan muutamaksi viikoksi ;)
 
Kauheeta kun kaikki on aikaisin aamulla aktiivisia, itse sain jotenkin raahauduttua ysiks töihin ja vieläkin nukuttaa ihan kamalasti... Mun mies piti shown kun raahautui viimeyönä kotiin klo 2. Hyvä että nimensä tiesi, joten ihme että edes pääsi kotiin asti. Otti nyt sitten tärppipäivien jälkeisen repsahduksen ihan kirjaimellisesti. Onneksi lähdetään viikonlopuksi mökille, niin saa senkin maksa vähän lepoa - ja mun hermot :)

Sintti :hug: Se on kyllä kumma vaikka tietää että tärppipäivät on jäänyt väliin niin sitä kuitenkin silti toivoo että joku sitkeä sissi olisi selvinnyt vähän pidempään ja onnistunut hedelmöittämisessä.

Feufollet pikaista paranemista :hug:

Vau Sannuli, ehkä se unohtaminen on sittenkin mahdollista ihan ilman lobotomiaakin :)

Painonpudotus näyttää huonolta, en enää tiedä mitä pitäisi mihinkin lisätä, mutta lähtöpainoon -1, eli takapakkia tullut, tavoitepainoon siis vielä 4 jäljellä... Ehkä ei olisi pitänyt korvata eilistä iltaruokaa chipseillä ja dipillä. En edes ikinä syö sellaista, mutta kun kaapissa oli tänään vanheneva kermaviili ja sipsipussi oli jäänyt jostain vierailusta niin en voinut vastustaa kiusausta :kieh: Ja nämä helteet on saanut jätskin maistumaan ihan liiaksi =)
 
Verikokeiden tulokset tuli tänään= ei kilpirauhasen vajaatoimintaa. Eli mun väsymys ja painonnousu ei siis johdu siitä (täytyy varmaan vaan oikeesti uskoa että mä SYÖN LIIKAA kun kerran paino tahtoo nousta). No tulipahan sekin testattua!
 
Smi
Hei!

Tervetuloa Feufollet ja Marienna :flower:

Sintti , Siukuk, Olivia :hug:

Sannuli Hyvä, että homma pääsee välillä unohtumaankin :) Toisina päivinä sitä tulee stressattua ja mietittyä varmasti ihan tarpeeksi.

Krizze Onpa kiva, että ruokavalion muutoksesta on ollut apua näin nopeasti :) Mites ne leuat?

Hienosti muuten lähtenyt painoa pois melkein kaikilta! Mun painoprojekti otti takapakkia: aiemmin pudotettu 0,5 kg tuli takaisin. Eli takaisin lähtötilanteessa ollaan :LOL: Ja älä huoli Rae kyllä mäkin olisin ne sipsit syönyt. Miten sulla on voinut jäädä tuollaiset edes jemmaan :D

).( tai painon noususta johtuen paremminkin ehkä (.) :D Tänne kuuluu ihan hyvää: vähän huono olo, päiväunet enemmän kuin tarpeen, rinnat on tosi kipeät aamuisin ja maha iltaisin. Ensimmäinen neuvola on ensi perjantaina ja eka ultra juuri ennen juhannusta 24.6. :heart:

Ihanaa, aurinkoista viikonloppua kaikille. Vielä ainakaan tänään eikä huomenna pitäisi palella B)
 
rae: pitäähän sitä herkutella jos jotain kaapeista löytyy :D siks mää yritän pitää kaapit aina tyhjinä, kun esim leipomispäivinä ei syödä muuta kuin sitä ihanaa apple crispiä vaniljajäätelön kera koko päivä :p

sannuli: toivottavasti väsymykselle löytyisi syy :hug: mulla on ollut todella hyvä viikko ja pärjännyt noin 6-7h unilla, aikaisemmin tarvin 9-10h unta :)

smi: leukakivut on olleet poissa yhtä kauan kuin turvotus eli viikon. toivottavasti eivät tule takaisin. en tiiä voiko noilla kahdella olla yhteyttä toisiinsa. ehkä se etten nuku enää älyttömän pitkiä unia vaikuttaa. ja väsymys siis oli kans yksi keliakin oire.

mukavaa viikonloppua kaikille B)
 
Oikein mukavaa kesää Manuliinalle!

Painonpudotusprojekti etenee hitaasti, mutta varmasti! Eli mulle voi laittaa -0,5kg viime viikosta vaikka mäkin olen jostain kumman syystä syönyt jätskiä vähän turhankin paljon... =)

Rae mukavaa mökkeilyä!

Krizze tosi kiva, että oot saanu ruokavaliolla parampaa oloa itselles! :flower:

Sannuli tosi hyvin sulla menny ton painonpudotuksen kanssa!! :flower:

Feufollet toivottavasti sulla jo helpottaa olo! Vatsatauti on ihan tosi inhottavaa ja vielä näin kuumalla!! :hug:

Smi Mukavia vointeja sulle!! :flower:

Ja kaikille oikein ihanaa viikonloppua!!! :heart: :heart:
 
Heippa kaikki, nyt tuli sellainen hetki, että oli pakko kirjautua sisään etsiä samanhenkistä tukea. Miksi niitä viivoja nyt ei vaan voi tulla siihen puikkoon kahta? Tiedän taas testaavani vähän turhan aikaisin, mutta kun niin kovasti haluaisimme tänne meidän kahden joukkoon sen kolmannen. Melkein vuosi jo oltu ilman pillereitä. En halua alkaa stressata siitä koska lapsi tulisi tai tuleeko ollenkaan mutta kyllä harmittaa kauheasti kun ei näy eikä kuulu! Jotenkin olin niin ajatellut, että kyllä se sieltä sitten ilman mitään päivien vahtimista tai muuta, mutta nyt taitaa olla se hetki, että ryhdytään hieman täsmällisempiin puuhiin.

Aargh...! :)
 

Yhteistyössä