Kiitos kauniista kommenteistanne
Rae: Mää oon välillä ihan itkenyt kun on tullut niin paha olo ihmisten ilmoilla ollessa. Helmikuussa kävin ostarilla ja joudun joka kerta kääntään pään pois kun tuli vauva ja äiti vastaan. Kun menin ostaan pientä muistoesinettä kaupasta enkelilleni, myyjä antoi mulle nenäliinapaketin, kun itketti niin kovasti :ashamed: Ajan myötä sitten helpotti. Ikävä kyllä hormoonit vaikeuttaa asiaa eli mullakin vielä huhtikuussa itketti monesti ilman syytä kun hormoonitasapaino järkkyi niin pahasti.. Voimia :heart:
Kävin lukemassa mitäs nyt-puolella keskustelua lapsettomien päivästä joka on tänään, itku tuli siitä miten ilkeitä jotkut kommentit oli. Osahan niistä on tietty vaan provosointia, mutta huomaa kyllä, että monet joilla on lapsia, ei käsitä meidän tilannetta joille lapsia ei ole (vielä ) suotu. Jaksuja kaikille :hug:
Niin ja kyllä mullekin se lobotomia kelpais
Rae :ashamed:
Niin ja mies eilen kertoi, että hänen exänsä on raskaana. En oikein tiennyt miten olla, kun en saanut miehestä irti että oliko se nyt iloinen vai surullinen tapahtuma ja mistä syystä. Jotenkin pelkään että se ajattelee, että hänellä ois jo lapsia, jos oisivat pysyneet yhdessä, vaikka niillä oli isoja ongelmia suhteessaan. Eilen vaan ne kaikki ongelmat jäi mainitsematta ja totes että jos me ei oltaisi yhdessä ja hän tapaisi exänsä nyt, niin olisivat yhdessä.. yritän olla stressaamatta tästä liikaa, koska eihän noin missään tapauksessa tule käymään, mutta vaikeeta on.. :ashamed: Niin ja mun mies tosiaan sanoo ääneen asioita joista muut miehet vaikenisi..