**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Krizze: joo kummasti niitä "oireita" alkaa taas tuleen... vaikka mulla on vasta dpo 3!!!

Mulla ei oo toi paino kyllä lähtenyt yhtään mihinkään tippuun :kieh: jotenkin ollut ihmeellisen kiire viikko vaikka oon ollutkin iltavuorossa eikä oo jaksanut keskittyä siihen mitä pistää suuhunsa!!??

Hyvää viikonloppua kaikille!!! =)
 
Smi
Tervetuloa mukaan Sintti :wave:

Aloitin punnitukset tästä päivästä eli tämän päivän tulos on +-0 (61,5) Töiden jälkeen menen kavereiden kanssa syömään ettei vaan pääse laihtumaan :LOL:

Tuumailinpa tuossa tulevaa vappua: aika klara ja piinaavan jännittävä vappen taitaa tulla, sillä on tuo kierto silloin jo niin loppupuolella. Kp 27 vapunpäivänä. Onneksi löysin tuossa joku aika sitten hyvää, alkoholitonta, reilun kaupan skumppaa (alkosta) jolla voin kilistellä sitten vappupiknikillä. Ja siis onhan se niin, että vaikka ovista ei löytynytkään, niin kyllä viimeistään kp 26 alkaa tuntumaan aivan raskautuneelle :) Mietin sitäkin vaihtoehtoa, että jos mulla olisi ollut tosi aikainen ovis ja tämä sunnuntaista asti jatkunut vaihteleva alavatsakipu olisikin jotain kivaa... No, aina saa haaveilla ja toivoa :heart:

Mukavaa viikonloppua =)
 
Moikka kaikille! Karseen ärsyttävän uuvuttava työviikko.... :( Tänne on tullu taas tosi paljon juttuja! Kiva, kiva! :)
Krizze- mulle voit päivittää kp 6/27-28... Voisin kanssa liittyy tohon perjantaipunnitusryhmään (vaikka oonkin sellanen tunnesyöppö ja jostain kumman syystä tunteet on viime kuukausina olleet aika pinnassa...)
Gallup- Yhdessä ollaan oltu 12 vuotta, naimisissa reilu 9kk...Ollaan aina oltu sitä mieltä, et lapsia jossain vaiheessa. Viime syksynä olin jo jättäny pillerit pois, mut sit oma sairaus otti takapakkia ja lapsen tekoaikeet piti unohtaa vähäksi aikaa. Uusi yritys alkoi tammikuussa ja mitään ei siis toistaiseksi oo tapahtunut sillä saralla... Yritys on kyllä kova!
Mukavaa viikonloppua kaikille! Ja roppakaupalla onnea yrityksiin!! =)
 
Olipa keskustelu miehen kanssa.. tätä se kielimuuri teettää :LOL: Jostain syystä hän sai päähänsä etten halua hakea töitä jos sattuisinkin tulemaan raskaaksi :LOL: Niin, tämä saattoi olla tilanne aikaisemmin, jolloin olisin saanut lopputilin, koska työ oli määräaikainen ja jouduin säteilyn kanssa tekemisiin.. Nyt todella mielelläni haen töitä, ettei kerkeä pää poksahtamaan kotona kuumeillessa ja lisäansiotkin on tietty mukavia, niin saa lainoja lyhennettyä etc. Kovasti yritin alusta asti sanoa ettei yritystä lopeteta ja töitä haen heti kun mahdollista :LOL: Että tämmöinen keskustelu.. No nyt siis asia selvä eli jatketaan yritystä ja hankin työpaikan kesällä (ja sitten yritän vähentää asiasta kotona puhumista ja tilitän tunteita vain tänne palstoille, eiks niin :D ) .
 
Smi
Hyvä Krizze että yritykset jatkuu :) Juuri tuossa kaverin kanssa juteltiin, kun hänen miehensä on jenkeissä, että välillä kielimuuri ja välillä linjan pätkimiset aiheuttaa huvittaviakin väärinkäsityksiä... Miten muuten tuo oman painon saa merkattua tuonne listaan? teitä muita siellä jo on, mutta en hoksaa miten lisään oman +-0:n sinne :ashamed: :)
 
Tervetuloa sintti -79!

Sannuli79 olisipa ihanaa jos saisit plussan äitienpäivän aikoihin!

Mikä krizzellä on tilanne, onhan tuhrut pysyneet poissa? Heh, kielimuuri saattaa aiheuttaa kummallisia tilanteita. Hyvä kuitenkin että saitte asian selvitetyksi. Tänne palstalle on hyvä tilittää niin paljon kuin jaksaa, ettei kotiväellä mene hermot. ;)

Rae34, toivottavasti ovis sattuu sopivaan saumaan! Teitko testiä nyt illalla?

Smi jännittävä vappu tiedossa. :) Vappu taitaa olla yrityksen kannalta monelle vaikeaa aikaa kun pitää salailla sitä ettei juo. En kyllä tiedä koskeeko tämä sinua, mutta näin yleensä.

ON: Minut voi lisätä myös punnituslistalle. Otetaan tämän päivän paino lähtöpainoksi, eli +-0. Tilasin ovistestejä, mutta sitä odotellessa jännään täällä teidän tilanteita. :)
 
Siukuk testasinhan minä ja edelleen tikkuun pärähti jo heti kun aloin uittaa erittäin vahva plussa, aloin ihmetellä niiden käytöstä koska aina aikaisemmin on viiva pikkuhiljaa vahvistunut ja nyt näytti haaleeta (tosin selkeetä) viivaa viime vklopusta saakka ja nyt yhtäkkiä plussaa ja jokainen testi selkeä plussa. Olin jotenkin niin varma että ovis oli jo viime viikonloppuna tai viimeistään ma ja koska mulla niitä halpis liuskatestejä (raskaus) oli kaapissa niin tein samasta pissasta sellaisen ja siihenkin ilmestyi toinen viiva! Oon nyt ihan pihalla :eek: Siis viiva oli hailakka, mutta selvä viiva ja vielä punainen. Jostain tosin luin että r-testi voi reagoida ovikseen, mut silti vähän alko jännittää. Aamulla uusiks, katotaan onko aihetta riemuun vai oliko jotenkin viallinen testi... Palataan huomenna!
 
Hei Arvon naiset!

Kello oli 6.15 näin lauantaiaamuna kun aloin lukemaan tätä palstaa. Joo, en sitten saanut enää unta kun heräsin 4.40 pissalle. Vähän näköjään jännittää. Mulla on niin mahtavat lahjat nukkumiseen, että yleensä ei ole mitään uniongelmia. Aamuyön heräämien on aina suora viittaus jännitykseen/stressiin. Tulin sitten hyödyntämään ajan ja lukemaan kuulumiset!

Talitintti: Toivottavasti pääsette edes matkalle! Milloin olisi lähtöpäivä? Voidaan jännittää sitäkin sitten.

Rae: Mahtavaa! :flower: Kyllä ne testit on lumoavia kun sitä plussaa tuijottelee. Seuraavaksi sitten toisenlaiseen tikkuun se plussa.

Sintti: Tervetuloa! Yllättävän monella älykkäällä ja kriittisesti elämää monelta eri kannalta tarkastelevalla naisella on harhakuvitelma siitä että omalla kohdalla raskautuminen tapahtuu nopeasti. Tälläkin palstalla meitä taitaa olla yli kymmenen. :kieh: Yhdessä on mukavampi piinailla ja pettymykset kestää paremmin. Tuo yk8-yk10 on myös ilmeisesti mediaani sille, että kyyneleet alkaa tulla pettymyksestä.

Sannuli ja Krizze: Miten piinaavaa!!!! Oireita voi aina kehittää. Mähän olin yhdessä kierrossa syksyllä niin varma tärpistä, että voin pahoin ratikassa. Piti ihan nousta pois.. Onnittelin itseäni sitten muutaman päivän päästä hienoista lumeoireista.

Krizze: hyvä että päivitit punnituslistaa! Ja mä en enää tosiaan muistanut ketkä kaikki oli mukana, vain sen että lähes kaikki.. Mä en ensin kehdannut tuota alkupainoa laittaa, mutta kaikki ketkä haluaa niin eikun vaan. Mulla painon alaraja (lääkärin mukaan) on 60 ja oma ihanne olisi 63-65 kg. Nyt tosiaan maaliskuussa pärähti se 70 rikki ja siihen vielä nuo 2 kg tuota piikitysturvotusta... :snotty:

Hyvä keltakaneli! Meitä olisi sitten jo yhtä superketju odottamassa jos satuttaisi onnistumaan.

Smi: Tuo alkoholittomuuden peittely on hankalaa. Mä tosiaan turvaudun siihen "lääkekuuriin" usein. Tuohon punnituslistaan laitettiin nyt vaan viikon saldo eli kuinka paljon tippui viime viikosta. Jos muistat itse niin laitetaan ensi perjantaina sitten muutos tai julkaise täällä lähtöpaino, jos oma muisti pettää.

ON: Eilen viimeinen ultra aamulla ja kaikki oli niinkuin pitääkin. Sain jo liikuntakiellon joka jatkuu koko ensi viikon. Kuulemma liian suuri riski että sisuskalut menee ympäri. Vähän niinkuin jos omenoita täynnä oleva omenapuu päättäis tehdä kuperkeikan, niin oksa varmaan katkeaisi tai jos se hyppis niin omenat putoaisi.... Kuulemma kaikki munasolut oleilee siellä melko ohuen riman varassa. Kävellä saa ja täytyykin. Maanantaina klo 7.30 ollaan klinikalla. Sanoin töissä että olen ensi viikon saikulla. Illalla pistin viimeiset puregonit ja orgalutranit (siellä läksiäisissä, oli ihan narkki-fiilis kun takahuoneessa piikittää ) . Tänään pitää pistää irrotuspiikki eli feikkiovulaatio TASAN klo 20 (tasan 36 h ennen toimenpidettä ) . Todettiin sen menevän parhaiten jos mies hakee mut autolla keskenkaiken polttareista kotiin piikittämään ja vie mut sitten takaisin. Siinä irrottavassa on jauhe ja neste, jotka pitää yhdistää ym. Saa nähdä miten jaksan olla polttareissa kun olen nukkunut tuon 4 h viime yönä. No, onneksi on puuhaa. Pystyy ainakin 10 minuuttia joka tunnista olemaan miettimättä maanantaita.
 
Siukuk..29v. ............kp4/27................yk2............
Sintti-79.. 30v. ........kp 5/23-30..........yk9............
Olivia-79.. 31v. .......kp7/27-28...........yk4............
Tinka-.. 30v. ............kp11/28..............yk12..........
Rae34..34v...............kp15/22-28........yk9............. dpo1
Talitintti80..29v. .......kp17/29.............yk3.............
Smi.. 32v. .................kp20/27-32........yk7.............
Viu..29v. ...................kp24/28-34........yk6.............
Krizze.. 32v. .............kp27/21.............yk~2v. ....... dpo10
Sannuli79.. 30v. .......kp32/30-40........yk7............. dpo4
Anna-79.. 30v. .........kp35/37-38.........yk3............. dpo11
Lallaa77.. 33v......................................9kk............
Durasel.. 33v

plussanneet
Keltakaneli.. 32v. .....kp32/25-30.......yk~1,5v. ... plussa 1.4

 
Smi: Ainoo keino lisätä noita tietoja listoille on tehdä uusi lista lainaa komennolla (ellei ole listan julkaissut henkilö). Jätän nyt noi nollat laittamatta tonne, päivitellään lista ens perjantaina sitten, kun on kaikki mukana projektissa :D

ON: Ei oo tuhruja enää näkynyt, valkkaria vaan. Näin unta että menkat alkoi ja verta tuli nenästäkin, no ei vielä ole alkaneet mutta pelko on kova.. :/ jos vielä kolme päivää pysyisivät poissa, niin vois alkaa oikeesti miettiin testausta.. taidan odottaa että anna-79 kertoo omat kuulumisensa ensin kuitenkin :D
Juu, kielimuuri aiheuttaa aika paljon väärinkäsityksiä, vaikka mun mielestä englanniksi puhuessa mun ulosanti on yhtä hyvä kuin suomeksi.. :LOL: Jostain syystä mies vaan tykkää ymmärtää asiat väärin.. ja toi skypen loistava laatu tietty pistää lisää vauhtia tilanteeseen kun kuulee välillä vain joka toisen sanan :LOL:
 
Rae: onhan se mahdollista että ovistesti näyttää myös raskauden! Toivotaan että se olisikin raskaudesta johtuva viiva!! :)

Tinka: mullakin oli ihan selvää aamupahoinvointia syksyllä :LOL: ja kaikkee muuta, väsymystä, nenän tukkoisuutta yms yms... Kyllä ainakin mielikuvitus pelaa kun tommosia oireita löytää joka kuukausi :LOL:

ON: eilisen illan nippaili ja kouristeli vatsaa ihan vietävästi ja tänään kun heräsin niin sormet ja kaikki muutenkin niin turvoksissa että ahdistaa!! Olo on kuin valaskalalla!!
 
Aloitetaan omalla navalla. Aamulla ovistesti edelleen plussaa, joten tuhlasin vielä yhden raskaustestin ja puhdas nega se oli. Taisi se eilinen jotenkin reagoida siihen ovikseen tai oli muuten viallinen, en ole näihin testeihin saanut koskaan mitään. Sitäpaitsi vaikka ovis oliskin ollut jo su-ma niin eihän r-testi olis vielä voinutkaan näyttää. Olis vaan pitänyt jättää testaamatta. Mutta on ilmeisesti joku superovis päällä kun jo kolmatta päivää näyttää plussaa :D Mies tuli myöhään eilen, tai oikeastaan yöllä, mut heti hoidettiin homma kotiin, joten nyt taas sitten vaan odotetaan... =) Eli oletan että ovis nyt sitten oli eilen joten mulle voi Krizze päivittää tänään dpo 1. Harmi että vappuaattona on vasta dpo 7, olis kiva tietää jo silloin tulos, en jaksais alkaa peitellä juomattomuutta, meidän ystäväpiirissä ei mene selitykset lääkekuureista jne läpi, joten en halua että kukaan luulee että olen raskaana jos en sitten olekaan... Tuollaisilla vappukekkereillä se on tosin aika helppoa, nappaa vaan lasin kouraan ja on juovinaan, ei sitä kukaan huomaa ettei lasi vaihdu, mutta illallispöydissä on vaikeinta kun kaikki näkee koko ajan mitä lasissa tapahtuu :/ Ja jengi oikeesti seuraa mun juomisia, viimeksi yks kaverin mies tokaisi että taidat olla raskaana kun tuo lasin pinta ei oikein laske, arrgghh! Pahoittelin vaan että juon hänen mielestään liian hitaasti ja kumosin koko lasin kerralla :LOL:

Voi Kizze ja Sannuli mulla on täällä peukut ja varpaat pystyssä teille, jännää!!! =)
Toivotaan että plussaa tulisi!
Ja Tinka hyviä polttareita toivottavasti jaksat reippaasti unettomuudesta huolimatta ja ennenkaikkea hyviä siirtoja :heart:
Sintti mulla oli ihan sama juttu, tiesin että yrityksessä voi mennä, mutta omalla kohdallahan varmasti tärppää tosi pian, viimeistään muutamassa kierrossa. Mut sitten kun puoleen vuoteen ei ollut tapahtunut mitään alkoi ahdistus ja paniikki nostaa päätään. Silloin mäkin suunnilleen liityin tänne, on todellakin helpompaa kun tietää että joku on täysin samassa tilanteessa, kyllä se vertaistuki vaan auttaa!
Mitä muuten Viu kuuluu? Joko oireita pukkaa? :D
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! =)

Rae ja Tinka - on se tosiaan jännä, miten näitä asioita käsittelee... Kun aloimme mieheni kanssa miettiä perheen perustamista, olin itse koko ajan hokemassa, ettei se välttämättä niin vain onnistu eikä kannata olettaa että tulen saman tien raskaaksi, koska yrittämiseen voi hyvin mennä useita kuukausia tai jopa vuosia. Mutta ilmeisesti olen kuitenkin alitajuisesti ajatellut, ettei siinä kestäisi meidän kohdalla niin kauaa... Asiaan voi vaikuttaa sekin, että kaveripiirissä useimmat ovat raskautuneet jo ekasta tai tokasta kierrosta ja sitten ihmetelleet, että näinkö helppoa se olikin. :/ Ehkä sitä jotenkin tiedostamattaan alkaa ajatella, ettei se itselläkään voi kestää mitenkään kohtuuttoman pitkään, vaikka rationaalisella tasolla tietääkin että tärppiä voi joutua odottamaan vuosikausia.

Olen yrittänyt suhtautua tähän koko "projektiin" rauhallisesti, vielä ei ole tullut tikutettua oviksia enkä ole kerennyt tekemään yhtään raskaustestiäkään, kun menkat on aina alkaneet sen verran ajallaan. Nyt oli vaan toiveet jotenkin tavallista korkeammalla, ja menkatkin tietysti pari päivää viivästyneet... Sunnuntai-iltana en saanut unen päästä kiinni, pyörin vain sängyssä ja mietin että pääsenköhän kertomaan omille ja appivanhemmille äitienpäivälounaalla hyviä uutisia, ja miten asia kannattaisi esittää... Seuraavana päivänä alkoikin sitten tiputtelu ja tiistaina hanat kunnolla auki. :headwall:

Tinka: Aika hurjalta kuulostaa nuo sun aikataulut, ei ihmekään jos stressaa... Toivottavasti kaikki sujuu hyvin! :flower:

Krizzelle ja Sannulille samoin plussaonnea! :D

Rae: Toivotaan, että teilläkin tärppää tuosta superoviksesta. Vappu on tosiaan aika piinallista aikaa - onneksi olen itse silloin ulkomailla, niin ei tarvitse selitellä kavereille mitään. Tähän asti on ollut jo kaikenlaiset selitykset käytössä - tipaton joulukuu; antibioottikuuri; en voi juoda kun olen autolla; en uskalla juoda humalaan etten taita niskojani näillä 11 sentin koroilla; olen päättänyt vähän vähentää, kun monella kaverilla on ollut tänä vuonna 30-vuotissynttärit ja nyt pitää antaa maksalle vähän lepoa... Välillä mennyt vähän epätoivoisen puolelle :LOL:
 
Sintti mäkin jopa sanoin miehelleni kun ehkäisy jätettiin pois että voi hyvinkin mennä vuosi, mutta en mä sitä uskonut. Kohta kuitenkin se vuosi on mennyt... Voi olla että jos olisin nuorempi ei olisi niin paniikkia, mutta kohta 35 mittarissa pelottaa. Olin aina kuvitellut että minulla on lapset saatuna kolmeenkymppiin mennessä, mutta nyt en ehdi edes ensimmäistä saada alle 35 vaikka nyt heti tärppäisikin. On se niin kohtalon ivaa että mä olen aina ollut todella lapsirakas ja aina halunnut lapsia, mutta en edelleenkään ole äiti ja siskoni joka ei ole koskaan halunnut tai tykännyt erityisesti lapsista on nyt kolmen lapsen onnellinen äiti - ja hän sai kaikki lapset alle kolmekymppisenä ja kaikki ovat tulleet todella helposti, eka ja viimeinen jopa vahingossa... En silti osaa siskolleni olla katkera, rakastan hänen lapsiaan ihan täydestä sydämestäni.
Ja mitä tuohon juomattomuuden peittelyyn vielä tulee niin se on kyllä tosi vaikeeta, en ole koskaan sylkenyt lasiin vaikka en ole enää vuosiin vetänytkään kunnon koomaa, niin aina kuitenkin muutama lasi viiniä illanvietoissa kuluu. Ja meillä on tosi laaja ystäväpiiri, joten kaikenmaailman kekkereitä pukkaa jatkuvasti. Kunpa nyt tärppäis niin ei tarvis enää selitellä kun muutama viikko ja sitten vois kertoa ihan suoraan miksi en juo =) Eikä muuten toi korkoihin vetoaminenkaan Sintti mulle käy, oon melkein aina tosi korkeissa koroissa juhlissa :D Niin ja mulla oli muuten vuosi sitten ihan oikeasti sellainen lääkekuuri ettei saanut juoda ollenkaan ja silloin kaikki kommentoi tyyliin että niin varmaan...
Mulla on nyt joku puheripuli :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rae34:
Mulla on nyt joku puheripuli :LOL:
Ei se mitään - niin on mullakin :LOL:

Joo, en ole itsekään mikään kova kännäämään, mutta kyllä kavereiden kanssa on tullut jonkin verran baari-iltoja vietettyä. Ja tietenkin aina riittää kaiken maailman tupareita, synttäreitä, pikkujouluja ja ties mitä kissanristiäisiä... Lisäksi laulan kuorossa, ja meillä on tapana pitää aina konserttien ja kuoroleirien jälkeen sitsit, missä tietenkin muun syömisen ja juomisen lomassa vedetään juomalauluja... Siinä saakin olla tarkkana, kun yrittää tissutella samaa snapsilasia koko illan ja väistellä kaikkia hyvää tarkoittavia viinin tarjoajia. :whistle:

Galluppiin voisin vielä lisätä sen verran, että meillä mies on ehdotellut perheen perustamista jo pidempään. Itsellä on kuitenkin ollut vähän samanlaisia tuntemuksia kuin Tinkalla, eli oli pitkään todella epävarma olo sen suhteen, uskaltaako tässä lähteä yrittämään lasta. Miehelläni tuntuu olevan paljon huolettomampi suhtautuminen asiaan, tyyliin kyllä kaikki sitten järjestyy jos/kun lapsia tulee. Minä taas en voi olla huolehtimatta, että entä jos arjen rankkuus yllättääkin, entä jos parisuhteemme ei kestä tai alamme vieraantua toisistamme, entä jos meillä meneekin sukset ihan ristiin lasten kasvatuksen suhteen... Olemme tempperamenteiltamme aika erilaisia ihmisiä, ja vaikka näin kahdestaan elo luonnistuu ihan hyvin, joskus vähän mietityttää että mitenköhän tulemme selviytymään kaikesta lapsiperheen arkeen kuuluvasta stressistä. Asiaa ei yhtään helpota epävarmuus oman tulevaisuuden suhteen (nimim. "kohta kortistoon valmistuva työtön humanisti" :headwall: ). Olen kuitenkin aina halunnut lapsia, ja rakastan miestäni vaikka erilaisia olemmekin, joten keskusteltuamme asiasta pitkin viime kevättä ja kesää päätimme lopulta aloittaa yrittämisen.
 
Täällä kauheeta väsymystä pukkaa, allergiaoireet ei yhtään helpota (en oo muuten millekään allerginen). Galluppiaiheeseen sen verran että mullakin oli aikaisemmin aina haaveena että olisi perhe perustettu jo paljon nuorempana, mutta oikeaa miestä ei vaan tuntunut löytyvän.. tai no oli yksi mutta olin silloin vielä liian nuori asettumaan aloilleni, muistaakseni 21v. nykyisen kanssa on ollut etäsuhde alusta asti eli yllättävää että edelleen ollaan yli 4v jälkeen yhdessä. aika erilaisia olemma luonteeltamme mutta lapsiasioiden suhteen emme ole pahemmin stressanneet, että miten tulee meneen, lähinnä pelkään että mies on liian lepsu, kun itse oon aika tiukka täti :D tämä on tullut huomatuksi koiran kanssa..
Täällä ei tarvi vappua stressata, koska en ole vappua vuosiin juhlinut. ehkä meen piknikille vappupäivänä, niin saa ton tupsulakin heittää päähän ekaa kertaa vuosiin..(ja todennäköisesti viimeisen kun en valmistujaisiin tuu pääseen). niin ja kaveritkin on niin tottuneet siihen etten baareissa käy niin ei varmaan kukaan viitsi ees mukaan pyytää.. enemmän käyn tanssipaikoissa joissa alkoholi on sivuosassa.. (miehen kanssa vedetään välillä kalsarikännit kotona keskellä viikkoa :LOL: siinä meidän juomiset)

Lisäys. tuhrua tullut taas, toivottavasti jää taas vaan yhteen kertaan..
 
Hengissä ollaan!

Krizze: mun tekee heikkoa kestää odottaa sun puolesta! Mitkähän annan fiilikset on?

Rae: Mahtavaa tuo täydellinen ajoitus! Jos nyt uskotaan mun lääkärin teoriaan testin toiminnasta, niin sun ekan ovistestauksen aikana LH-tasot oli just lähtenyt nousemaan, toka päivän testausajankohta on huippu ja kolmas laskeva eli perjantain huipusta 12-36 h eteenpäin tapahtuu ovulaatio. Se voi siis olla perjantai-ilta tai lauantai. Ja kun on hyvä ajoittaa "viljely" hieman etukäteen sekä just kohillleen, mutta viimeistään 12 h ovulaation jälkeen, niin tänäänkään ei olisi vielä myöhäistä "varmistella". (Sorry, jos selvennän jotain itsestäänselvää, mutta ajattelin että mieluummin niin kuin väärää tietoa...) Mutta oliko se niin että olitte erossa jo viikonloppuna ja nyt ehditte just tuon täydellisen ajoituksen? =) Piinavat päivät tulossa sullekin!

Rae ja Sintti: Mä ajattelin vappuna kilistellä alkoholittomalla kuoharilla, jos se vähän hillitsisi kyselyitä. Eilen kyllä kun brunssilla tilasin tarjoilijalta alkoholittoman, niin heti yhden ihmisen katse siirtyi mun mahaan (eikä huomaamatta). Ei kyllä onneksi kysynyt mitään. Olen joskus käynyt tiskillä sanomassa tarjoilijalle, että kun pöydässä tilaan kuoharia niin tuo alkoholitonta ja painotin etten voi juoda, mutten halua sanoa muille. Hän silloin ainakin ymmärsi yskän. Viinilasillista olikin jo vaikeampi häivytellä. Sulla oli niin hyviä ja harmittomilta kuulostavia tekosyitä että taidan ottaa muutaman käyttöön. :LOL:

ON: Sen eilisen viestin kirjottamisen jälkeen mies heräsi ja sanoi jotain hauskaa (siis kaiketi, en muista edes mitä) ja mua alkoi kikatuttamaan kamalasti. Siis niin paljon että pitelin mahaani ja röhkäsin yhteen väliin. No, se alkoi naurattaa vielä enemmän. Tuli vedet silmistä enkä pystynyt lopettamaan. Sitten mä purskahdin itkuun ja aloin ihan hetken päästä nauramaan uudelleen kun tajusin miten seko olen. Joo, univelka ei sovi mulle, mut laitetaan hormonien piikkiin tuokin. Eilinen meni muuten ihan hyvin. Onneksi oli rento ohjelma eli ei sellaista että juostaan paikasta toiseen. Olin myös jo puolen yön jälkeen taas kotona. Ihan hyvä itseasiassa että oli tekemistä. Nyt vaan joutuu odottelemaan. Onnistui se irrotuspiikin pistäminenkin eilen tosi hyvin. Vähän niitä aineita jännitti sekoitella toisiinsa, mutta hurrattiin viimeisen (tällä erää) piikin kunniaksi.
 
Siukuk..29v. ............kp5/27................yk2............
Sintti-79.. 30v. ........kp 6/23-30..........yk9............
Olivia-79.. 31v. .......kp8/27-28...........yk4............
Tinka-.. 30v. ............kp12/28..............yk12..........
Rae34..34v...............kp16/22-28........yk9............. dpo2
Talitintti80..29v. .......kp18/29.............yk3.............
Smi.. 32v. .................kp21/27-32........yk7.............
Viu..29v. ...................kp25/28-34........yk6.............
Krizze.. 32v. .............kp28/21.............yk~2v. ....... dpo11
Sannuli79.. 30v. .......kp33/30-40........yk7............. dpo5
Anna-79.. 30v. .........kp36/37-38.........yk3............. dpo12
Sunny80...................kp28/?....................................
Lallaa77.. 33v......................................9kk............
Durasel.. 33v

plussanneet
Keltakaneli.. 32v. .....kp32/25-30.......yk~1,5v. ... plussa 1.4

 
Sannuli79: Mullakin oli eilen aivan hirvee turvotus, siskolta lainasin ylisuuren tunikan, joka sai kyllä näyttämään niin raskaalta taas.. :D Piinailu jatkuu.. unet vaihtuneet toiseen suuntaan eli viime yönä hoivailin jotain ihan pikkusta vauvaa.. :) Ei oo edelleenkään oikein oireita kumpaankaan suuntaan, tuhru oli taas vain yhden kerran eilen, saa nähdä koska tulee taas takaisin..

Tinka: Hyvä että piikittelyt on takanapäin ainakin vähäksi aikaa :) Jännään täällä jo kovasti sun tulevaa viikkoa :D Toivottavasti kaikki menee suunnitellusti ja siirryt tonne odotuspuolelle lähiaikoina :)
 
:heart: Oma avopuolisoni yllätti minut ja suostui yhteiseen lapseen. Olenhan odotellut että mieli muuttuisi kolmisen vuotta. Alukuun hän ei halunut omaa lasta ollenkaan.
Kävin yksin hoidoissa yksi inssi tehtiin josta nega.
Hormooneilla tuettu kierto josta tuli hyperi ja välikierto menossa.
Lopetin hoidot,kun puolisoni yllätteän suostuikin yhteiseen lapseen.
Miehen mieli voi muuttua kypsyttely ajan jälkeen...
Nyt sitten alkaa luomu yritys.
Nyt menossa kp 28 katsotaan milloin alkaa menkat.
Onko teillä onnistunut heti? Oletteko käyttäneet ovistikkuja apuna oviksen bongaukseen?
Itse aloin syömään foolihappoa kaverini suositteli sitä.
 
sunny: tervetuloa tänne kuumeilemaan meidän kanssa! :flower: Eipä täällä taida olla ketään jolla olisi ihan heti tärpännyt luomusti, kaikki ollaan enemmän ja vähemmän yritetty ja yritetty! Itse käytin ovistikkuja ekan kerran tässä kierrossa, kun epäilin etten ovuloisi lainkaan. Nyt menossa piinaviikot, eli reilun viikon päästä pitäisi kuukautisten alkaa, tai siis tietenkin toivon ettei alkaisi!!

Tinka: mäkin oon huomannut saman että kun saa ihan jotain muuta ajateltavaa/tekemistä niin se kummasti helpottaa tuota jännitystä! Ja osaa rentoutuakkin välillä kun ei ihan koko ajan ehdi ajattelemaan tätä "projektia"! Toivottavasti nyt kaikki piikitykset olisi takanapäin ja saisit sen plussan sitten testiin parin viikon päästä!

ON: Turvotus jatkuu vaan ja alavatsa on vähän hellänä... eipä tässä muuta kummempaa!

Aurinkoista sunnuntaita kaikille B)
 
Tervetuloa Sunny! Tuosta meidän päivityslistasta näet että yritystä on, toisilla pitempi ja toisilla lyhyempi, mutta kenelläkään ei ole ainakaan tärpännyt heti ekasta tai tokasta kierrosta... Se yk tarkoittaa yrityskiertoa :) (anteeksi jos itsestäänselvyyksiä selvennän)
Ja Tinka kertaus on opintojen äiti, ei tuo vieläkään ole mulle ainakaan itsestäänselvyys, mutta noin sen itsekin laskeskelin vaikka useampana päivänä tullut plussa hämäsikin. Varmistelut tänään valitettavasti jäi väliin, mies kehitti eilen illalla vuosisadan riidan ja aika vaisut fiilikset täällä tänään, ei ainakaan petipuuhia mielessä :ashamed: Onneks ehdittiin kuitenkin oletetun oviksen aikaan hommiin :) Tosin just nyt ei tuon miehen kanssa kiinnosta ylipäänsä mikään saati sitten vauvayritys... Mä oon valitettavasti pitkävihaista tyyppiä, mies jo tuossa yritti vähän normaalisti jutella mut mä en oo juttutuulella, niin pahasti mua loukkas.
Ja hyvä että jaksoit polttarit urheasti, saitpahan tosiaan muuta ajateltavaa, itse yritän aina pitää itseni kiireisenä jos on jotain jännää/stressaavaa tiedossa tai muuten jos jotain ikävää on tapahtunut. Tosi paljon jännitän huomisen puolesta, peukkuja!!!
Ja voi Krizze, toivotaan että tuhru tosiaan oli jotain kertaluonteista, koska aiot testata??? Mua jännittää ihan hirveesti sun puolesta! Ja Anna oireita??? Ootko jo testannut???
Plussatuulia kaikille =)
 
tervetuloa sunny :flower:

rae34: saatanpa huomenna yhdellä liuskalla testata.. mulla viimeksi näkyi vasta kun menkat oli viikon myöhässä (testasin kun menkat päivän myöhässä, heitin testin roskiin heti kun ei viivaa näkynyt enkä testannut kuin viikkoa myöhemmin..) eli eipä tässä kiirettä :LOL:
 
Smi
Heippahei! Viikonloput meinaavat näköjään aina hujahtaa kirjoittelematta, viikolla taidan roikkua täällä melkein liiankin kanssa :)
Anna ja Viu kertokaahan kuulumisia, jännät päivät meneillään!

Satuitteko muuten kukaan katsomaan tänään Yle Teemalta ohjelmaa siittiöiden matkasta? On tainnut tulla joskus aiemminkin. Hyvin havainnollisesti oli kuvattu millainen reissu yksittäisillä siittiöillä on ja mitä kaikkia mutkia niiden matkalla on. Huono puoli ohjelmassa oli se, että hedelmöittyisen mahdollisuus tuntuu entistä mahdottomamalle (siis ihmisillä ylipäätään, ei vain omalla kohdalla). Mutta oli siinä hauskojakin jutuja, kuten se että munasolu tuoksuu kieloille ja se tuoksu ohjaa pikkusimpat oikeaan suuntaan =)

Vapun alkoholittomuudesta: Jos mennään piknikille, ei salailu ole ongelma. Ostan tosiaan sitä oikeasti ihen kelvollisen makuista alkoholitonta skumppaa ( vähän kirpaisee, tykkään niin aidosta shamppanjasta :p ) ja laitan päälle sellaisen takin, joka pitää juoman kylmänä. Sitten ei edes näe, onko juomassa voltteja vai ei. Jos on huono keli, mennään kaveriporukalla ravintolaan lounaalle ja sitten vain toivon, ettei ihmisiä niin hirveästi kiinnosta mitä juon. Ja luultavasti ei kiinnostakaan :)

Krizze mä näin viime yönä unta positiivisesta raskaustestistä. Toivottavasti meidän molempien unet oli enteitä :whistle: +++ Olin tosin jostain syystä tehnyt testn bussissa... :LOL: Mutta kylläpä jännäilen ja mielenkiinnolla seurailen sunkin tilannetta.

Tinka Kivaa, että piikittelyt on nyt ohi. Hurjasti onnea tulevalle viikolle, toivottavasti plussaat pian komeasti =)

Rae Hyvä, että superovis tuli hyödynnettyä. Nyt sit odotellaan peukut pystyssä!

Sunny80 Tuosta listasta näetkin, että aika monella tässä porukassa on yrityksiä ehtinyt kertyä jo jonkin verran. Itse olen käyttänyt ovistestejä viimeiset kolme kiertoa, mutta vielä en ole onnistunut ovista bongaamaan. Seuraavaan kiertoon varustaudunkin ison testipatteriston kanssa ellen sitten onnellisesti plussaisi r-testissä sitä ennen. Mutta kovasti onnea sulle luomuyrituksiin :flower: Itse syön muuten multitabsin raskasuvitamiineja, niissä on foolihappoa riittävästi muiden vitamiinien ym. ohella.

Durasel ja Lallaa mitäpä teille kuuluu?

ON: Alamahassa hassu tunne edelleen, ollut nyt viikon, eli vähän kiristää, painetta ja vihlomista. Tissit on kipeät ja pari päivää ollut runsaampaa valkkaria. Voi kun tämä olisi jotain muuta kuin enteilyä tädin tulosta.

Sunnuntaita!
:wave:
 

Yhteistyössä