**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

:hug: tinka - eihän siihen parhaimmillaan tarvita kuin yksi... Jaksamista!

Johonkin monta sivua sitten alkaneeseen gallupiin: Me tavattiin kolmisen vuotta sitten ja silloin olin jotakuinkin varma, etten halua lapsia. Edellinen piiiiiitkä suhde ei olisi sellaista rasitetta kestänyt - mutta eipä kestänyt muutenkaan :LOL: Sitten pari vuotta sitten kesällä jotakuinkin itku kurkussa myönsin miehelle, joka oli ollut viisaasti asiasta hiljaa, että ehkä mä kuitenkin haluankin yrittää joskus. Mies oli siis tullut saman johtopäätökseen jo aikaiemmin, muttei halunnut ahdistella aiheella. Se taisi tajuta, että mulla menee oma aikani havainnoida erilaisten suhteiden / miesten luotettavuus... Tuosta meni sitten puoli vuotta, niin perus-gynekäynnillä lääkäri totesi, että kannattaisi aloittaa asap ja että jotain vaikeuksia on mahdollisesti edessä, kun mun kuukautiset on ollu epäsäännölliset niissä harvoissa väleissä, kun hormoniehkäisyä ei ole ollut. Näiden uutisten jälkeen se olinkin sitten minä, joka aloin hätäillä ehkäisystä luopumisen kanssa - ja viime kesänä molemmat olivat valmiit aiheeseen. Elokuussa mentiin naimisiin (käräjäoikeudessa :LOL: ) ja niin... nyt ollaan tutkimuksissa.

Näin vapun tullen kärmistyttää vietävästi. Ei se, että haluaisin joka viikko edes yhtä siideriä, vaan se, etten haluaisi kuulluttaa koko maailmalle tästä hankkeesta. Itse olen kertonut muutamille läheisille ystäville, mutta vanhemmille ja sisaruksille ei - ja mies ei ole kertonut kellekään. Niinpä pitää viritellä kaikenlaisia peitetarinoita ilman, että edes tietää, voiko saada lapsia :( Eipä oikein sovi luonteelle. Suomalainen alkoholikulttuuri on syvältä.

Niin joo, Talitintti ehkäisykysymykseen: alle täysi-ikäisesti asti suun kautta erilaisia pillereitä, jotka aiheuttivat eriasteisia oireita - Nuvaringiin siirtyminen, kun niitä tuli markkinoille - ~puolen vuoden tauko - ~1,5 vuotta Nuvaringiä taas ja viime kesästä ilman :)

Sannuli, Viu, plussia? Smi?

Blaah, töiden pariin ja loppukevennykseksi:

Jostain käytävältä kuuluu muinaisen Patakakkosen/Jaakko Kolmosen vihellysalkumusiikki :LOL: - aurinkoa kaikille :flower:
 
Tinka, optimistina uskon vakaasti että se yksi hedelmöittynyt riittää, voi kunpa se jaksaisi kehittyä seuraavat 9kk :heart:

Talitintti ehkäisynä mulla ollut 19-vuotiaasta pillerit ja sitten kuusi vuotta sitten vaihdoin Nuvaringiin. Hormonaalista ehkäisyä olen käyttänyt melkein aina koska olen halunnut siirrellä menkkoja ja tietää milloin ne tulee. Reilut 2 vuotta sitten pidin kuitenkin renkaasta kuukausien tauon, olin jotenkin aina pahalla päällä eikä seksi maistunut ja se kyllä auttoi :) mutta sitten lääkäri määräsi renkaan takaisin kystien takia ja se oli uudelleen käytössä viime heinäkuulle kunnes sitten viime syksynä alkoi yritys.

Lallaa mulle gyne määräsi terot kun alkoi olla tosi lyhyitä kiertoja, eli ainakin se vaikuttaa tuhruihin ja luteraalivaiheen pitenemiseen, ylläpitää keltarauhasen toimintaa. Tosin nyt mulla vaikuttaa pidentyneen kilpirauhashormonin ansioista ja saattaa olla etten teroja tarvitsekaan, piti aloittaa kesäkuussa jos kierto ei kilpparilääkkeellä normalisoidu.

Mulla on muuten kanssa Krizze ihan järkyttävää turvotusta, mun vatsa on sellainen kivikova pallo, ihan kuin olisin jo muutaman kuukauden raskaana... Harmi vaan etten ole... :(
Loppukiertolaisille ja kaikille muillekin tasapuolisesti plussaonnea ja ERITYISESTI TINKALLE! :heart:
 
Huh, kun pukkaa kiirettä... olen lähdössä tänään parin viikon matkalle Japaniin, mutta jos tässä ehtisi kirjoittaa vielä pikatervehdykset :D

Anna ja krizze, suurpahoittelut tädin saapumisesta. Olin kovasti jännäillyt teidän puolesta. :hug:

lallaa - olen monasti itsekin kironnut suomalaista alkoholikulttuuria. Heti on kaikki kyselemässä jos kieltäytyy lasillisestakin... Onneksi ei tarvitse tuskailla vapun kanssa, kun olen turvallisesti ulkomailla.

Mitä tulee kysymykseesi nuoruusvuosien ehkäisystä: kyllä hermostutti pariin kertaan, kun menkat oli myöhässä... muuten en yleensä ollut kovin innoissani tädin saapumisesta, mulla oli varsinkin teininä aika kovia kuukautiskipuja.

Ehkäisygalluppiin: mä ehdin käyttää 7 vuotta e-pillereitä, ennen kuin alettiin syyskuussa yrittää raskautumista. Sitä ennen oli käytössä pelkät kumit.

Omista häistä sen verran, että mitään konkreettisia suunnitelmia ei vielä ole. Ehkä ensi vuonna, tämän kesän kanssa tulisi vähän kiire...

talitintille hyvää matkaa! :flower:

En valitettavasti ehdi kirjoitella tällä kertaa enempää, mutta plussatuulia kaikille ja erityisesti peukkuja Tinkalle. Toivon todella, että se yksi hedelmöitynyt munasolu on ainoa, jota tarvitaan. :hug:
 
:hug: Mulla alkoi odotetut menkat tänän niin kuin odottelin niitä.
No mun kiertoni on epäsäännöllinen viimeksi oli kp 35 ja nyt kp 31.
Elikkä tänän on kp 1.
(jos itse laskin oikein ovis voisi olla minulla välillä 13-16.5).
Itse en ota stressiä uskon et useammin pupuillulla toivottavasti tulee tulosta noiden päivien tienoilla tulee enemmän yritystä.
Meillä vasta alkaa kunnolla yritys ehkäisy jätetiin nyt pois kokonaan kondomit.
Edellinen kierto olin hormooneilla vaikuttavat todennäiköisesti vielä tähän kiertoon.

Aika sen näyttää milloin tärpää... :heart:
 
Mulla ei oo nyt yhtään työmotivaatiota, täällä käyn vähän väliä kurkkimassa...

Sintti ihanaa matkaa!!! Japani kuulostaa kivalta, siellä ei ookkaan tullut käytyä =)

Tää suomalainen juomakulttuuri on kyllä tosiaan ihan syvältä. Jos et juo niin epäillään, jos et juo tarpeeksi nopeasti niin epäillään, hohhoijaa, eikö voi vaan olla juomatta ilman mitään syytä... Viime viikonloppuna oltiin yksillä synttäreillä ja vaikka mulla oli viinilasi kädessä niin yksi puolituttu mies tuli taputtelemaan mun vatsaa ja kommentoi että taitaa siellä olla jo jälkikasvua tulossa. Teki mieli lyödä! Ja yksi puolituttu nainen kysyi myös onko jo perheenlisäystä tulossa ja kun vastasin ei, niin kehtasi kysyä että oletteko edes suunnitelleet. Mutta tosiaan kun ihmiset aika tarkasti seuraa mun juomisia nykyään on se vappu melkoinen haaste. Ajattelin kyllä kilistellä shampanjalla ja ottaa viinilasin, pari annosta ei voi vielä siinä vaiheessa haitata vaikka tärppi olisikin käynyt, mulla lähtis vappuna vasta vko 3 käyntiin jos niin ihanasti olisi käynyt. Mun on aika monta kaveria vetänyt ihan kunnon naamat kun ei ole vielä tiennyt olevansa raskaana ja terveet lapset on syntynyt. Toki ovat sitten lopettaneet alkoholinkäytön kun ovat saaneet tietää =)
 
Kiitos kaikille tsempeistä!!! :heart: Kävin tässä välissä ensimmäisellä rauhallisella 50 min kävelyllä ja nukuin 5 tuntia. :LOL: Nyt jo positiivisella mielellä ja kovasti haluan uskoa, että se yksi pieni palleroinen on meitä huomenna odottamassa. Jos ei ole, murehdin sitä huomenna.

Sintille ja talitintille
hauskaa matkaa!

Ehkäisystä:
Aloin syömään pillereitä 18-vuotiaana ja ehdin syödä niitä 5 vuotta. Jätin pillerit pois keväällä 2004 samalla kun jätin silloisen avopuolison. Ajatuksena oli myös etten halua syödä hormoneja. Nykyisen mieheni tavatessani sanoin tästä hormoonittomasta ajatuksestani ja hän ehdotti että käytetään kortsuja. Eli 6 vuotta olen ollut jo ilman hormoniehkäisyä. Kortsun kanssa oltiin tosi tunnollisia, sillä uskottiin että raskautuminen voisi alkaa YHDESTÄKIN kerrasta oli kiertoajankohta mikä tahansa..
 
Ohoh olipas tänne tullut tekstiä paljon kun olin pari päivää lukematta! =)

Anna ja krizze: no ens kierrossa taas kovempi yritys päälle :hug:
Tinkalle oikein paljon plussatuulia, toivottavasti se yksi on sitten sitäkin sinnikkäämpi!! Ja tosiaan eihän siihen tarvita kuin se yksi onnistuja!! Ymmärrän kyllä että tuo määrä vähän masentaa kun alkuun niitä munasoluja oli kuitenkin runsaasti!

Sintille ja talitintille oikein mukavaa matkaa!! =)

Rae: täältäkin on työmotivaatio täysin hukassa. Eilen töissä laskiskelin että kuinka monta kuukautta pitäisi vielä olla töissä jos nyt tärppäis.. joulunaika menis sit jo mukavasti äippälomalla! Ja taas kerran sorrun näihin laskelmiini ja unelmointiin! Pitäis nyt vaan jaksaa ajatella että ei ole tärpännyt niin ei sit putois ensi viikolla niin korkealta jo kuukautiset kuitenkin alkaa.

Me mennään onneksi vappuna ystäväpariskunnan luokse joka tietää meidän yrityksestä ja ovat kovasti tukea, niin ei tarvi peitellä mitään. Perjantaina ajattelin tehdä testinkin jos olis vaikka tärpännyt niin jätän sitten kaikki juhlajuomat väliin =) Vaikka tuskimpa se edes perjantaina vielä näkyy edes testissä, mutta hätäinen kun kerran olen niin täytyy silti yrittää... :LOL:

ON: eilen aamupäivän nipisteli alavatsaa koko ajan ja nyt tänään se alkoi tuossa alkuillasta taas, mitään muita oireita ei ole vielä näkynyt.

Niin ja kiitos kaikille plussatuulista =) toivotaan että ne tehoavat!!!
 
Mukavaa Japanin matkaa Sintille =)

Tinka Voi harmi, mut pidän peukkuja, et se eka ja yksi riittää! Tuuthan sitte kertomaan, mitä lääkäri sano?

Rae34 Miä oon ajatellu ihan samalla tavalla, et pieniä määriä voi nauttia alkoa, jos ei teidä olevansa raskaana. Testaan kyllä liiankin ajoissa, et huomaan kyllä heti, jos r-testi alkaa haamuilemaan. Miä en ainakaan jaksa olla kuukausi tolkulla melkein raskaana. Lasi tai kaks viiniä silloin tällöin voi jopa auttaa tätäkin projektia, kun ei oo kokoajan raskaus mielessä.. Vaikka se paljon onkin mielessä.

Mulla on jännästi tässä kierrossa ja yk ykkösessä tullu rinnat tosi kipeeks ovulaation jälkeen. Viime kierrossa ei mitään oireita. Ja raskaaksi en usko tulevani tässä kierrossa, ku yritykset ei sattunu ovulaation kohdalle.

Reissuun lähdetään jo kolmatta kertaa Kroatiaan!
 
Ai niin käytin äsken yhtä lasketun ajan laskuria ja se näytti lasketuksi ajaksti 11.1.2011 =) paljon olis ykkösiä meidän ekan syntymäajassa jos nyt olis tärpännyt... :D

Joo, joo nyt mä tuun taas täältä pilvilinnoista alas enkä kuvittele mitään!! :LOL: :LOL:
 
Mä oon Sannuli kanssa usein kalenterista katsonut suunnilleen LA:n ja miettinyt että milloin ehkä pääsis äippälomalle jos nyt tärppäis. Mun työ tympii ihan sikana nykyisin ja mietin just yks päivä että jos olis heti kun alettiin yrittämään tullut tärppi niin loma alkaisi ihan lähiaikoina. Plaah! No jospa edes sitten jouluksi... Tääkin pilvilinna alkaa pikkuhiljaa iltatoimiin ja sitten nukkumaan. Hyvää yötä!
 
Huomenta!

Soitto klinikalta tuli puoli tuntia sitten ja se ainokainen pallero on ollut sinnikästyä tyyppiä ja jatkanut kasvuaan (yleensä siis ekan hedelmöittymispäivän jälkeen osa hedelmöittymään lähteneistä tyssää kasvunsa ja kuihtuu pois) eli päästää siirtämään se kohdun suojiin. Niiiiiiiiiiiiin onnellinen! :heart: Ollaan puoli tuntia tässä hymyilty typertyneinä. Tämän jälkeenhän alkaa sitten kahden viikon odotus, että kiinnittyykö alkio vai ei... Melko paljon odotusta ennen odotusta!!

Ja kaikkiin kalentereihin sorrun minäkin. Katsoin jopa vuoden 2010 uuden äitiyspakkauksen sisällön ja tiedän minkälaisia kestovaippoja haluaisin kokeilla..... =)
 
Viu..29v. .................kp1/28-34...........yk7............
Sunny80..................kp2/?....................................
Anna-79.. 31v. ........kp3/36-38 ..........yk4...........
Krizze.. 32v. ............kp4/21-27...........yk ~2v. ....
Siukuk..29v. ............kp8/27.................yk2............
Sintti-79.. 30v. ........kp 9/23-30...........yk9............
Olivia-79.. 31v. ........kp11/27-28.........yk4............
Tinka-.. 30v. ............kp15/28...............yk12........... pp0
Rae34..34v...............kp19/22-28.........yk9............. dpo5
Talitintti80..29v. .......kp21/29..............yk3.............
Smi.. 32v. .................kp24/27-32.........yk7.............
Lallaa77.. 33v...........kp25/27-31.........9kk............
Sannuli79.. 30v. .......kp36/30-40........yk7............. dpo8
Durasel.. 33v

plussanneet
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4
 
Tinka: Ai kun ihania uutisia :flower: Kovasti liimaa ja tarraa pikkuselle, että tarraa kunnolla kiinni :) Tsemppiä siirtoon :hug:

Ihana ilma ulkona, pitää käyttää hyödyksi ja lähtee sauvakäveleen ennen koulukirjakasaan uppoutumista :D
 
Smi
Tinka onpa ihanaa! :flower: Onnea siirtoon, tsemppiä odotukseen ja sitten siihen pidempään odotukseen. Ja tarrasukat on varmasti pallerolla jo mukana :)

Sannuli ja Rae Päivien syynäminen eri laskureilla on mullakin nykyään oikein harrastus :D Eka kiertopäivänä pitää aina katsoa eri laskureilla ja eri kierron pituuksilla mahdolliset ovikset ja kierron puolivälissä alkaa aina se lasketun ajan selvittely. Tuo 11.1.11 olisi aika hieno :D Mun suosikki on se laskuri, josta näkee minä päivänä sydän alkaa lyödä, milloin liikkeet alkaa tuntua jne. Tammikuussa, kun kierto venyi ja luulin olevani raskaana, oli varsin "maagiset" päivät laskurissa: hedelmöittyminen olisi tapahtunut jouluaattona, ekat sydämen lyönnit olisi ollut samana päivänä kun siskoni lapsen syntymäpäivä ja laskettu aika olisi ollut mun äidin syntymäpäivänä. :) Ja tämän kierron laskelmien perusteella laskettu aika on 9.1.11. Voi kun olisikin :heart:
 
Viu
En ole ikiaikoina ehtinyt kirjoittamaan, mutta joka päivä olen nipistänyt pienen ajan lukeakseni teidän ihanien kuulumisia ja ihan hulluna jännännyt etenkin Tinkan tilannetta. Voi ihanaa teidän onnea, toivotaan voimia pienelle elämänalulle.

Olen ollut ihan hyvällä mielellä viime viikot ja yrittänyt olla herättelemättä liian suuria toiveita. No nyt sitten pitää merkata kp1 ja yk 7. Olihan se taas romahdus ja itkut on itketty vuolaasti. Tämä kuukausi menee myös yrityksen kannalta hukkaan, lähden saksaan kahdeksi viikoksi lauantaina. Toisaalta saanpahan tauon tältä pettymysten ketjulta. Seurailen teidän kuulumisia tiiviisti, plussia tähän ketjuun toivoen!
 
Viu: Jaksamisia ja pahoittelut tädin tulosta :hug: Hyvää saksan reissua, toivottavasti tulee hieno reissu :) Mullakin taukokierto menossa eli ei tarvi pelätä epäonnistumista, mikä tuntuu kyllä helpottavalta jollain tavalla.. Mutta kesäkuussa uuteen nousuun, eiks joo? :D

Smi: Täällä peukut pystyssä, että plussa tulisi ja saisit oikeesti painaa ton päivämäärän mieleesi :)

Täytyy myöntää, että itsekin noita kalentereita kuukausittain kattelen :ashamed: Mulla oli vielä talvella ihan paperikalenteri raskautta varten, mutta poistin kaikki merkinnät joku aika sitten, jos vaikka joskus vielä tarvisi.. tänään tuli vähän paha olo kun piti eläinlääkärin kanssa jutella mun pupuvanhuksen kohtalosta.. viime syksynä meni marsumuori, sitten vauva ja nyt pelätään kanin puolesta.. :'( no, josko niitä hyviä uutisia pian taas tulisi.. :)
 
Tinkalle tosi paljon onnea! :flower:

Galluppiin: Ehkäisypillereitä ehdin syödä 12v "putkeen" ennen kuin nyt vuoden vaihteessa jätin pois. Merkkeinä ainaskin Mercilon ja Diane Nova (acneen).

ON: jos kerran tulle täti, niin tulis kunnollinen! Ei yhtään kipuja tai muita vatsaoireita, kesto 2 pv, ei ketutusta ennakkoon... Ihan turhat menkat siis! Tai pitäis kai olla onnellinen että pääsee näin helpolla! ;)
 
Pahoittelut viulle! On tämä jotenkin turhauttavaa. Toivottavasti joku plussaisi pian, seuraavaksi toivett kääntyy sannuliin, smiin ja lallaahan..

Mulla on nyt kyytiläinen vapaakellunnassa mukana. Toivottavasti kiinnittyy tiukasti lähipäivinä. Testipäivä on sitten 12.5. eli kaksi viikkoa odottelua. Kyllä on typertyneen onnellinen olo edelleen!
 
Iiiiiiihanaaaaa Tinka, olen niiiiin iloinen puolestasi :heart: Nyt todellakin se pullo erikeeperiä perään :)
Ja voi Viu :'( Toivottavasti sitten sitä seuraavassa kierrossa pääsette yrittämään!
Varmaan tekis mullekin hyvää pieni yritystauko, pitäis varmaan kehittää joku tyttöjenreissu seuraavan oviksen tienoille että tulis se pakollinen hengähdystauko, ei tätä pää enää kestä...
Mä en oo uskaltanut vielä noita nettilaskureita käyttää, tuntuisi liian konkreettiselta, mutta kalenterista suunnilleen LA:n olen kyllä lukemattomat kerrat tsekannut :) Ja kävin minäkin Kelan sivuilla uuden äitiyspakkauksen katsomassa... voi kun pääsis sellaisen kuittaamaan - ei sillä että olis niin superupea, mutta te tiedätte...
 
Smi
Viu Voi harmi, olen tosi pahoillani :hug:

Onpa muuten moni reissussa, Viu, Talitintti ja Sintti siis ainakin. Ihanaa, rentouttavaa reissua kaikille :wave:

Rae Juu, me tiedetään mikä siinä äitiyspakkauksessa on :) Yksi päivä oli jossain ilmaislehdessä (ehkä Metrossa?) juttua uudestä äitiyspakkauksesta ja sen ekologisuudesta ja sitä junassa lukiessa meinasin jo pillittää. Tällä kertaa ei sillä, että olisin surrut vauvattomuutta, vaan kun se pakkaus ja koko asia on vaan niiin liikuttavia :D Ja tavoiteltavia.

Tinka Hauskalta kuulostaa tuo vapaakelluja :) Pian se tarraa jo tiukasti kiinni :heart:

Anna Niin sä olet kanssa tuollainen kaikki tai ei mitään eli jos täti tulee niin tulisi sitten kunnon volyymillä :D

Krizze menetykset on aina surullisia, mutta tosiaan niitä hyviä uutisia odotellessa :hug:
 
Viu
Krizze: Kesäisiä plussia ehdottomasti odottamaan. Perhesuunnittelun laskurin mukaan ovulaatio olis just sinä päivänä, kun tulen suomeen illalla klo 23. Pitäiskö meidän tehdä se jo heti autossa, kun isäntä tulee hakemaan :D
Rae: miekin ajattelin, että välikierto tekee hyvää, mulla meinaa tosiaan pää hajota ja itku purskahtelee ihan hallitsemattomasti. toisaalta ei sais antaa epätoivolle valtaa. me toivotaan lasta vain niin kovasti, että kipeää tekee.
Smi: sun on nyt ihan pakko plussata, meidän kaikkien odotukset on niin korkealla ;)

pakko vielä avautua, että mun mies on maailman ihanin ja suhtautuu tähän projektiin niin upeasti, että rakastan häntä joka päivä enemmän, jos mahdollista. itse asiassa aloite vauvan hankkimiseen lähtikin häneltä, vaikka nyt tuntuu, että minä suhtaudun tähän tosi tunteikkaasti ja hän taas pysyy kepeällä, yrittäväisellä mielellä. Mutta ehdottomasti molemmat halutaan vauvaa yhtälailla. Joskus olen ajatellutkin, että on joku karman laki, ettei vauva noin vain tulekaan meille, koska meille on suotu niin paljon onnea elämän muilla osa-alueilla. Että elämä olisi liian täydellistä, jos saisimme vielä toivomamme lapsen tämän onnellisen yhteiselon päälle. No, ehkä meidän vuoro tulee vielä tällä sarallakin.
 
Viu, Anna ja Krizze iso harmitus tädin saapumisesta! :hug:

Tinka- Toivottavasti pieni kyytiläinen tarttuu tiukasti matkaan! Kyllä se yksi riittää! :heart:

Minäkin olen täällä kaiken maailman laskurit käynyt testaamassa, vaikka ovikseenkin on vielä matkaa. Äitiyspakkauksen sisältöä en sentään ole vielä tutkinut. Hmmm... mistähän se löytyis. ;)

Viu ehdottomasti jo autossa simpat liikkeelle ja makoilet sitten takapenkillä loppumatkan jalat ylhäällä. :) Siinä olis muille ihmettelemistä. Hih.
 
Viu..29v. .................kp2/28-34............yk7............
Sunny80..................kp3/?....................yk ?............
Anna-79.. 31v. ........kp4/36-38 ...........yk4...........
Krizze.. 32v. ............kp5/21-27............yk~2v. ....
Siukuk..29v. ............kp9/27.................yk2............
Sintti-79.. 30v. ........kp10/23-30..........yk9............
Olivia-79.. 31v. ........kp12/27-28..........yk4............
Tinka-.. 30v. ............kp16/28...............yk12........... pp1
Rae34..34v...............kp20/22-28.........yk9............. dpo6
Talitintti80..29v. .......kp22/29..............yk3.............
Smi.. 32v. .................kp25/27-32.........yk7.............
Lallaa77.. 33v...........kp26/27-31.........9kk............
Sannuli79.. 30v. .......kp37/30-40.........yk7............. dpo9
Durasel.. 33v

plussanneet
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4
 
Huomenta kaikille!

Voi kun saisi sen eilisen auringon paisteen takaisin :) Tähän aamuun heräsin kauheen päänsäryn kera, suvun naiset aina valittelee, että johtuu sään muuttumisesta, uskoako vai ei.. :LOL: Kauhulla odotan, saanko saman flunssan, jossa muu perhe tällä hetkellä on :eek:

Huomenna ois sitten vappu, kukas aikoi testata ennen vappua??? Siellä ois ainakin sannuli, lallaa ja smi sopivilla päivillä.. :D

lisäys. ja niin se taas sai pikkukävely raittiissa sateenjälkeisessä ilmassa paremman olon päälle :D (ja taas tulee hoonoo soomee..)
 

Yhteistyössä