**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Smi
Rae Hihih, mä kyllä oikeasti panttaan testaamista vielä tuonne ensiviikkoon (jos ei täti porhalla paikalle sitä ennen).

Ja niin mäkin haluan tänne plussia, ihan joka iikalle :heart:

Olivia Etpä ole yhtään epäonnistunut! Mä olen vakuuttunut, ettei ne ovikset aina noihin testeihin tartu. Onhan noita tapauksia, että ovista ei ole bongattu, mutta silti raskaus on alkanut. Nyt vaan häntä pystyyn ja vapun viettoon :hug:

Anna Tehdään diili, että tämä on viimeinen vappu ilman raskautta tai vauvaa. Nyt siis ihanaa skumppaa / shampanjaa lasiin ja nauttimaan (ainakin täällä etelässä ) kirkastuvasta säästä :)
 
Juu, ei onnitella rae :p

Lallaa77: Kävin lueskelemassa viime tammikuun raskausoireiluja ja näköjään vuotoa lukuunottamatta kaikki oireet on ollut joka kierrossa oviksen ja menkkojen välissä :LOL: Eli ite en voi luottaa mihinkään muuhun oireeseen kuin kiinnittymisvuotoon.. ja plussakin tuli vasta viikko menkkojen myöhästymisen jälkeen.. on vähän kroppa hitaalla..
Vai että henkistä kehitystä :LOL: haluisin heittää noi kirjat kokkoon, jos ois juhannus eikä vappu menossa.. itseasiassa voiskin kaikki ikävät kirjat polttaa sitten juhannuksena, ettei tarvi kantaa mukanaan rapakon taakse.. tulee hieno kokko :kieh:

Anna-79: Sun esimerkkiä seuraten päätin ettei yhtään joulua enää juhlita ilman että olisin raskaana/olisi jo vauva maailmassa, tää on päätös! Vappukännäykset jätän muille ja nautin ainoan olueni äidin ja siskon seurassa :D

Olivia-79: :hug: Toivotaan että oli pikaovis ja sieltä plussa tulisi, hyvä että ootte jatkaneet hommailuja silti :)

Hyvää reissua reissaajille B) Tinkalle tenttionnea :) Ja ennenkaikkea Loistavaa vappua kaikille! Täällä jatketaan opiskelua jotta huomenna voi mennä vapputorille ja naureskelemaan kylmyydestä väriseville juuri kastetuille ykkösvuoden opiskelijoille :kieh: Ihan tulee nostaligiset mielialat.. :D

lisäys. niin ja raen kirjotuksen jälkeen tuli mieleen, että eipä mullakaan oo kiinnitysvuotoa ollut kuin kerran kolmesta eli se siitä oireesta eli mitään muuta en usko kuin plussatestiä tulevaisuudessa :D
 
Rae: Ei saa onnitella, mutta HURRAAAAAAAAAA!!!!!!! :heart: :heart: Kylläpä tuli hyvä mieli, niin että meinasin rahilta pudota. Tulin nettiin katsomaan munkin ohjetta kun lupasin niitä tänään paistella, ja päätin vaan kävästä täällä. Mitä uutisia! uijuijui! :)

Lallaa:
Mä olen ollut myös viime viikkoina pihalla töissä. Unohtelen ihan uskomattaman paljon pikkuasioita.

Anna: Meillä ei myös ole perinteistä vappufiilistä, joten päätettiin viettää aikaa kaksin. Minä leivon munkkeja (en tiedä syönkö itse yhden pienen) ja ehkä haetaan hyvä leffa illaksi. Sitten huomenna brunssille ym.

Olivia: Katso mun +kiloja niin saat lohtua. Ollaan tosiaan menossa myös brunssille ja sieltä ei ainakaan saa vauhtia painon putoamiseen. Älä vielä luovuta oviksen suhteen, josko se tulisi parin päivän sisällä.

Oireista: Minä tein nyt omien oireiden enkat, sillä tänään tuli huono olo autossa vaikka itse ajoin. Tämä on hedelmöittymisestä viides päivä eli vasta huomenna tai sunnuntaina todennäköisesti kiinnittyminen. Ei siis mitään mahdollisuutta että olisi muuta kuin oman pöhkön pään oireita. Mun oireisiin voisi lisätä myös pakkomielteinen kiinnitysvuodon etsiminen... :| Toivottavasti voi nyt pariksi päiväksi unohtaa toiveikkuuden ja keskittyä nauttimaan kahdenkeskisestä rennosta ajasta (ja teistä mallia ottaen: olkoon tämä viimeinen vappu kun ollaan kahden...!!)

Rae: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Tämä on viimeinen vappu kun kukaan meistä on kahden :D

KIITOS TOSI PALJON TSEMPEISTÄ, toivottavasti pääsen vielä oikeita onnitteluitakin ottamaan vastaan :)

Mä oon ihan sekaisin vieläkin, toivotaan että vahvistuu viivat, onhan tää vielä todella aikaista. Mut tosiaan pari päivää sitten oli ne kummalliset vatsakivut, joten oletan että olis ollut kiinnittyminen, sen takia uskalsin jo testata. Ja toisaalta halusin vapuksi ottaa varman päälle jos jotain näkyvissä, mutten turhaan :) Nyt iltapäivästä iski kamala menkkajomotus, tasaisesti alavatsalla, toivottavasti on vaan positiivinen merkki! Ja rinnat vaan kipeytyy lisää, on ihan kosketusarat ja tuntuu koko ajan... :D

Tinka kiinnittyminen tapahtuu 5-12 päivää hedelmöittymisestä (keskimäärin 6 päivää mun gynen mukaan), joten sulla voi olla jo ihan oikeitakin oireita, toivon sitä niin paljon :heart: :heart:
Ja kiinnittymisvuoto on mahdollista mutta ei yleistä. Jos mulla nyt on joku tuolla matkassa niin ei mulla ainakaan sellaista ollut - trust me, olen myös syynännyt jokaisella vessakäynnillä =)
Mutta missä on Sannuli? Toivottavasti sulla olisi iloisia uutisia!!!

Nyt lähden tästä pikkuhiljaa kodin kautta juhliin, palaan sitten sunnuntaina kertomaan mitä testi silloin sanoo... IIIK, jännittää! Iloista vappua teille ihanat naiset!!!
 
Viu..29v. .................kp4/28-34............yk7............
Sunny80..................kp5/?....................yk ?............
Anna-79.. 31v. ........kp6/36-38 ...........yk4...........
Krizze.. 32v. ............kp7/21-27............yk~2v. ....
Siukuk..29v. ............kp11/27...............yk2............
Sintti-79.. 30v. ........kp12/23-30..........yk9............
Olivia-79.. 31v. ........kp14/27-28..........yk4............
Tinka-.. 30v. ............kp18/28...............yk12........... pp3
Rae34..34v...............kp22/22-28.........yk9............. dpo8
Talitintti80..29v. .......kp24/29..............yk3.............
Smi.. 32v. .................kp27/27-32.........yk7.............
Lallaa77.. 33v...........kp28/27-31.........9kk............
Sannuli79.. 30v. .......kp39/30-40.........yk7............. dpo11
Durasel.. 33v

plussanneet
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4
 
Huomenta kaikille!

Tuntuu kuin ois minikrapula päällä, taitaa kuitenkin olla unenpuutetta ja eilisen lenkin jälkeistä lihaskipua. Kohta suunnaksi keskusta ja vappuhulinaa seuraamaan :) harmi että sataa. Oli aikamoinen ylläri, että menkat loppui jo eilen eli kesti vain 5päivää :eek: Ei oo tämmöstä tapahtunut pillerien lopettamisen jälkeen eli pariin vuoteen, jee :D Josko tässä muitakin hyviä juttuja tapahtuisi pikkuhiljaa taas.. siis sitten kun tää selibaatti loppuu :LOL:
 
Kylläpä täällä on ollut hiljainen päivä..

Mulla meni kaupungilla koko päivä vappuhulinoissa ja oli tosi mukavaa :) vaikka välillä satoi. Näin pari vanhaa kaveriakin, joita en ole vuosiin nähnyt :) Ihanaa saada jotain muuta ajateltavaa kuin nää kuumeilut.. jotenkin tää läppäri vetää koko ajan puoleensa jos sattuu kotona olemaan. Onneks kännykällä en oo onnistunut näitä sivuja auki vielä saamaan.. ;)

Toivottavasti kaikille oli mukava vappu, eikä turhan pahaa krapulaa (alkukiertolaiset) ja toivottavasti niitä plussia vielä saataisiin loppukiertolaisten toimesta :)
 
Kiitos kaikille peukkujen pitämisestä, toivotaan että tehoaa... maanantaina ajattelin testailla uudelleen.

Eilinen ilta meni hyvässä seurassa, saunoen ja pari juhlajuomaa nauttien. Ja aamulla ajattelinkin onnellisena että onneksi ei ole krapulaa, niin kuin varmaan monella muulla on!! :LOL:

 
Smi
Heippa kaikki :wave:

Olen täällä potenyt mieheni mukana jonkinlaista myötätuntokrapulaa eli päivään on kuulunut vetelehtimistä, päiväunia, hömppiä telkkariohjelmia ja kokista. Piknikki jäi aamun harmauden takia väliin, nythän tuolla paistaa aurinko oikein mallikkaasti. Mun krapula voi myötätunnon ohella johtua kyllä valvomisestakin: meillä oli eilen kavereita ja aika myöhään siinä meni. Kukaan ei muuten huomannut, että mulla on alkoholitonta skumppaa & oluita. Paitsi minä itse: ei ne aidoille vetänyt vertoja :LOL: Nyt pitäisi vähän vielä siivoilla eilisen jälkiä. Sovittiin, että huomenna mennään reippailemaan heti aamusta, kun tämä päivä on vaan huilattu.

Tätiä ei ole vielä näkynyt ja toivottavasti ei tulekaan sotkemaan mun suunnitelmia :D

Aurinkoista toukokuuta ihanaiset :heart:
 
Ajatelkaa, enää neljä viikkoa kesään!

Mulla on aika mennyt luulotautien ja väsymyksen merkeissä. En jaksanut eilen katsoa leffaa loppuun, vaan pakko mennä nukkumaan klo 22.30 mikä on mulle tosi aikaista. Tänään päätin olla ilman päiväunia, mutta tuloksena se että makuunin karkkipussi eksyi mukaan ja haaveilen nukkumaan pääsystä jo nyt. Tosi terveellistä! Sen lisäksi mä koko ajan mietin ja arvuuttelen pienintäkin tuntemusta keskivartalossa ja vielä olisi 11 päivää jäljellä. Ei siis kovin hyvä päivä! Plaah!
 
Iltaa!

Ohhoh, toukokuu taitaa tuottaa tähän pinoon monta plussaa :) Mahtavuutta!

Täällä vappu on vietetty oikein leppoisissa ja päänsäryttömissä merkeissä. Tänään jäi Ullis väliin, kun sää näytti niin epäilytävältä ja suoraan sanottuna halusin parsat ja kastikkeet lämpiminä. Ikä taitaa painaa :D No, tehtiin sitten kaverin kanssa kunnon kävelylenkki, kun brunssin ja päiväunien jälkeen taivas kirkastui. Aika huonokuntoisen näköistä kansaa tuli vastaan, joten ei edelleenkään harmittanut maltillinen eilinen...

Täällä alkaa jo olla valikoima tätioireita, joten en usko tämän(kään) kuun tärppiin. No, tiistain tuloksia odotellessa.

Joo mutta kesä tosiaan taitaa tulla tänäkin vuonna. Tänään näky jo ihan isokokoisen rotan korvia puissa. Ihanaa, kun tulee vihreetä ja lämmintä!

Aurinkoista loppuviikonloppua!

 
Miten teillä on vappu sujunut? Täällä vappu vietettiin rauhallisissa merkeissä, yhden punaviinilasillisen join. :)

Rae :D Innolla odotan seuraavaa testiä! Ja Sannuli ja Smi pitää vielä meitä hulluja jännityksessä.

Tänään aloin testaamaan ovulaatiota ja sain tikkuun selvän viivan joka oli toiselta reunalta kontrolliviivan vahvuinen. Mutta kuitenkin kokonaisuudessaan haaleampi kuin kontrolliviiva. Katsotaan vahvistuuko se siitä.

Tinka- Ens kuussa on tosiaan jo kesäkuu! B)
 
Viu..29v. .................kp5/28-34............yk7............
Sunny80..................kp6/30.................yk1............
Anna-79.. 31v. ........kp7/36-38 ...........yk4...........
Krizze.. 32v. ............kp8/21-27............yk~2v. ....
Siukuk..29v. ............kp12/27...............yk2............ dpo-1
Sintti-79.. 30v. ........kp13/23-30..........yk9............
Olivia-79.. 31v. ........kp15/27-28..........yk4............
Tinka-.. 30v. ............kp19/28...............yk12........... pp4
Rae34..34v...............kp23/22-28.........yk9............. dpo9
Talitintti80..29v. .......kp25/29..............yk3.............
Smi.. 32v. .................kp28/27-32.........yk7.............
Lallaa77.. 33v...........kp29/27-31.........9kk............
Sannuli79.. 30v. .......kp40/30-40.........yk7............. dpo12
Durasel.. 33v. ........................................................ dpo-1

plussanneet
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4
 
Hyvä Siukuk! Näyttää lupaavalta, että saat ovisplussan lähipäivinä!

Jännittää jo tosi paljon, että saadaanko toukokuussa Raen lisäksi muita plussia! Sannulilla ja Smillä on kyllä rautaiset hermot kun täällä on toiveet muillakin niin korkealla. :)

Lallaa: Toivottavasti tiistaina tulee helpottavia tuloksia! (Mieluiten tietysti plussa!!!)

Keltakaneli: Huhuu! Oletko taustalla? Mikä se sun odotusajan ketju on nimeltään? Olisi kiva tulla taustailemaan!

ON: Hyvin nukutun yön jälkeen elämä ja pää näyttää taas valoisammalta. Mulle ei kyllä sovi tuo univelka olleenkaan, ja aina tulee tuo järkyttävä makeanhimo. Tänään onneksi vaaka näytti edelleen saman kuin viime perjantaina, mutta nyt kyllä tsemppaan ja jätän herkuttelun. Ensi perjantaina olisi hyvä olla reilusti paino tipahtanut tästä viikosta kun tuon turvotuksen pitäisi olla hävinnyt. Tällä hetkellä mun unentarve on 10 tuntia yöllä + 2 päivällä. Normaalisti se on 9 tuntia. Olen miettinyt, että johtuuko se tuosta maanantain toimenpiteestä vai hormonihoidosta vai mistä. Mullahan on piikitykset takana, mutta siirron jälkeen keskiviikkona aloitettiin keltarauhashormonikuuri tukemaan pikkualkion selviytymistä. Tänään pitäisi kiinnittyminen tapahtua viimeistään. Toivon, että tulisi joku pikkumerkki joka toisi uskoa ensi viikkoon asti.

Iloista toukokuuta kaikille!
 
Rae ja Smi: toivon teille oiiiiikein paljon plussatuulia!!! :hug:

Itse oon melko varma ettei oo tärpännyt, eilen illalla tuli normaali ärsytys olotila ihan yhtäkkiä, eli siis enteilee kuukautisia. Illalla rupes kiukuttaan ihan kaikki (mies, sen tekemättömyys, sekasotku, ilma yms. yms... kaikki siis ärsytti :LOL: ) Niin ja aamulla olin jo herätessä niin huonolla tuulella että itkuhan siinä pillahti... ärsyttävää kun kaikki on niin ärsyttävää :'( :kieh:
 

Nyt alkaa kirjaimellisesti YRITYS Ovis testi näytti aamulla plussaa .Ovis pitäis näin ollen ihan alkuviikosta..
Onneks mies ei laita hanttiin,ei varmaan edes tajua että nyt on SE hetki käsillä
Menkkojen jälkeen oli outoa vihlontaa ja juimimista tein r-testin näytti negaa..Ajattelin että joka päivä vois vähä peitto heiluu,miehelle en voi tätä ajatusta kertoo koska sitten tulee hänelle suoritus paineita, ainakin viime yrityksessä kävi niin kun laskin päiviä.. Mies onneks on vain tyytyväinen kun peitto heiluu.. :D :saint:
 
Lallaa toivotaan että täti kurvaa nyt ohi ja kaukaa! Voi Sannuli, jospa se ärsytys oliskin tälläkertaa jotain ihan muuta.

Hih, durasel se on varmaan tosiaan paras olla puhumatta miehelle testeistä ettei tule suorituspaineita. :)

ON: Tein just ovistestin ja piti heti tulla kertomaan teille että testiviiva on melkein tummanvioletti. Eli ovisplussaa näyttää. :D Joten nyt vaan pitäis saada simpat liikkeelle. Oletteko yrittäneet oviksen aikaan joka päivä, vai joka toinen päivä? Mietin tässä parasta ajoitusta. ;)
 
Kiva nähdä että kaikilla on vappu sujunut hyvin =) Ja aika rauhallisesti, kuten myös mulla, vaikka menoa oli koko ajan niin eipähän oo krapulaa :D

Aamulla testi edelleen hailakka viiva, ehkä jopa haaleampi kuin perjantaina :(
Pelottaa että on joku kemiallinen tms... Tosin oireita pukkaa edelleen, rinnat kosketusarat ja alavatsalla omituista nippailua ja tänään ollut kamalaa aaltoilevaa pahoinvointia ja pyörrytystä. Ehkä se on joku myötätuntokrapula miehelle joka tuolla on oksennellut ja nukkunut koko päivän, sillä lähti vähän mopo eilen käsistä. On ihan innoissaan ja ihan varma että poika tulee =) Olen yrittänyt toppuutella (vaikka itsekin innoissani) ja selittänyt että on mahdollisuus että on kemiallinen, tuulimuna, kohdunulkoinen jne jne.
Peittely onnistui aika hyvin, eilen baarissa tilasin gingeralea tuoppiin jäillä, näytti ihan siideriltä =) Sit piti vaan selittää kavereille että on kauhea päänsärky (joka tosin oli) enkä uskalla juoda viiniä tai shampanjaa (mitä aina muuten juon) ettei päänsärky pahene. Mun mies sitten mokasi yhdelle kaveripariskunnalle kun oltiin jätetty auto kauemmas ja otettiin taxi baarista että muka lähdetään sillä kotiin, mut mentiin vain autolle asti. Kaverit halusi jakaa taksin ja keksin että mennäänkin vielä käymään toisessa baarissa ja he voivat sitten jatkaa taksilla kotiinsa niin mun mies ilmoitti kun istuttiin kyytiin että mennään ensin viemään meidät autolle että ajan kotiin... Meinasin saada hirveät raivarit. Urpo! Kaverit vähän ihmetteli miks mennään autolle, varmasti arvas mut ei sanonut mitään... Joo, mut jos tuolla pikkuinen on kyydissä ja pysyy niin on tää peittely kyllä aika hankalaa :kieh:

Nyt odotan taas pari päivää ennen seuraavaa testausta, toivottavasti viiva vahvistuu. Ja jos ei niin olen ainakin maailman onnellisin että kerran olen viivat saanut, tiedän ainakin että meidän on mahdollista luomuna onnistua hedelmöittymään!

Sannuli mulla on peukut ja varpaat pystyssä sun puolesta :heart:
Kuten myös Lallaa, Smi ja Tinka :heart: Kunpa Lallaa sun tätioireet oliskin jotain ihan muuta =)
Krizze hyvä että menkat lyhentyneet, tsemppiä selibaattiin :)

Ihanaa aurinkoista sunnuntaita ihanat naiset! :flower:
 
Onnea oviksen hyödyntämiseen siukuk ja durasel ja toivottavasti kaikilla loppukiertolaisilla pysyis täti edelleen pois ja viivat alkaisi vahvistumaan :D

Täällä kauhee päänsärky ollut päällä koko päivän, toivottavasti parin tunnin päikkärit poisti sen pysyvästi, ainakin aurinko meni piiloon, mikä helpotti (tykkään aurinkoisesta säästä, mutta se aiheuttaa pahaa päänsärkyä..) :) Niin ja Rae täällä voi tulla kyllä selibaatin kanssa ongelmia, jos edellisyön unet jatkaa tulemisiaan, olin kyllä semmonen seksipeto siinä että huhhuh :kieh:
 
Tinka Oon vasta taustaillut tuolla joulukuiset lumihiutaleet 2010. Musta tuntuu,että mä odottelen että täällä plussataan ja saadaan perustaa oma pino. :D

Rae Ootko testannut samoilla testeillä noi molemmat haamut? Mutta haamu on kuitenkin jo aika varma merkki raskaudesta. Ymmärrän silti tuon pelon tuulimunasta, kohdunulkoisesta tms. Itsekään en oikein vielä usko, ultraa odottelen aivan innoissani.

(.) Mulla on tällä hetkellä meneillään öklötys-ajat. Ja tissit kasvaa. Huimausta hieman välillä. Muuten ei kummempia oireiluja. Kovasti odotan ultraa, joka on 19.5. Tuntuu että sitten vasta voi olla varma tästä. Mutta mun mummolle ja miehen vanhemmille ollaan ajateltu kertoa jo ennen ultraa. Äitienpäivänä. Varmaan tieto leviää sitten muillekin sukulaisille... Mun vanhemmat (ja yksi äidin kaveri, kun äiti oli vahingossa möläyttänyt), pikkuveli ja mun yksi ystävä tietävät jo. Ultra-päivänä on ajateltu kertoa kavereille. Mies on jopa uhannut kertoa asiasta lavalla, kun heidän bändillään on silloin keikka... :LOL: No, tuskimpa kuitenkaan.
Muuten mulla on aika rankkaa tällä hetkellä. Masennus on palannut ja tällä kertaa vaikeana. Huomenna haen lisää sairaslomaa ja keskustelen lääkityksen alottamisesta. Mulle lääkäri on lääkityksen määrännyt jo kuukausi sitten, mutta en halunnutkaan aloittaa tän raskauden takia. Pikkuhiljaa kuitenkin tajuan että asiat ei muutu ilman lääkitystä... Tosi rankkaa myöntää asia ja rankkaa aloittaa lääkitys, kun ei masun takia haluais sitä. Lääkitys on siis sellainen, jota voi syödä raskaana. Silti epäilyttää. Ilmeisesti äiti minussa haluaa kovasti suojella lastaan noilta lääkkeiltä, mutta ei tää masennuskaan hyväksi ole lapselle. Mitään en jaksa, en siis oikein tännekään kirjotella, lueskelen kyllä. Että tälläistä.

Odottelen täällä kans jännittyneenä muiden plussatuloksia... Plussa-puuh!! :heart:
 

Yhteistyössä