Heippahei! Viikonloput meinaavat näköjään aina hujahtaa kirjoittelematta, viikolla taidan roikkua täällä melkein liiankin kanssa
Anna ja
Viu kertokaahan kuulumisia, jännät päivät meneillään!
Satuitteko muuten kukaan katsomaan tänään Yle Teemalta ohjelmaa siittiöiden matkasta? On tainnut tulla joskus aiemminkin. Hyvin havainnollisesti oli kuvattu millainen reissu yksittäisillä siittiöillä on ja mitä kaikkia mutkia niiden matkalla on. Huono puoli ohjelmassa oli se, että hedelmöittyisen mahdollisuus tuntuu entistä mahdottomamalle (siis ihmisillä ylipäätään, ei vain omalla kohdalla). Mutta oli siinä hauskojakin jutuja, kuten se että munasolu tuoksuu kieloille ja se tuoksu ohjaa pikkusimpat oikeaan suuntaan =)
Vapun alkoholittomuudesta: Jos mennään piknikille, ei salailu ole ongelma. Ostan tosiaan sitä oikeasti ihen kelvollisen makuista alkoholitonta skumppaa ( vähän kirpaisee, tykkään niin aidosta shamppanjasta
) ja laitan päälle sellaisen takin, joka pitää juoman kylmänä. Sitten ei edes näe, onko juomassa voltteja vai ei. Jos on huono keli, mennään kaveriporukalla ravintolaan lounaalle ja sitten vain toivon, ettei ihmisiä niin hirveästi kiinnosta mitä juon. Ja luultavasti ei kiinnostakaan
Krizze mä näin viime yönä unta positiivisesta raskaustestistä. Toivottavasti meidän molempien unet oli enteitä
+++ Olin tosin jostain syystä tehnyt testn bussissa...
Mutta kylläpä jännäilen ja mielenkiinnolla seurailen sunkin tilannetta.
Tinka Kivaa, että piikittelyt on nyt ohi. Hurjasti onnea tulevalle viikolle, toivottavasti plussaat pian komeasti =)
Rae Hyvä, että superovis tuli hyödynnettyä. Nyt sit odotellaan peukut pystyssä!
Sunny80 Tuosta listasta näetkin, että aika monella tässä porukassa on yrityksiä ehtinyt kertyä jo jonkin verran. Itse olen käyttänyt ovistestejä viimeiset kolme kiertoa, mutta vielä en ole onnistunut ovista bongaamaan. Seuraavaan kiertoon varustaudunkin ison testipatteriston kanssa ellen sitten onnellisesti plussaisi r-testissä sitä ennen. Mutta kovasti onnea sulle luomuyrituksiin :flower: Itse syön muuten multitabsin raskasuvitamiineja, niissä on foolihappoa riittävästi muiden vitamiinien ym. ohella.
Durasel ja
Lallaa mitäpä teille kuuluu?
ON: Alamahassa hassu tunne edelleen, ollut nyt viikon, eli vähän kiristää, painetta ja vihlomista. Tissit on kipeät ja pari päivää ollut runsaampaa valkkaria. Voi kun tämä olisi jotain muuta kuin enteilyä tädin tulosta.
Sunnuntaita!
:wave: