*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Tilulilu,jännä kyllä että ovistesti ei näyttänyt plussaa.Pääasia,että siellä oli kaikki valmiina vastaanottamaan kavereita :)

PikkuPöllö,kannatan myös tuota miehen kanssa keskustelemista menettämisen pelosta.Ehkä se km:n ja sen lapsen menetys heijastelee nyt parisuhteeseen. Voimia sinne! Kyllä se mies varmasti pysyy vierellä :giggle:

Täällä odotellaan menkkoja huomiseksi tai ylihuomiseksi.Pari epätoivosta negaa ehditty tekemään.Erittäin korkeat lämmötkin oli romahtaneet alas tänä aamuna.Joten todellakin menkkoja odotellessa. :rolleyes:
Onpahan taas vähän vähemmän aikaa hoitojen alkuun.:cool:
Häätkin lähenee kovaa vauhtia ja ei vaan kertakaikkiaan ole ehtinyt senkään eteen tekemään mitään.Fiilis on yllättävää kyllä melko leppoisa,vaikka ei muo negat yleensä mieltä ylennä :LOL:
 
Gyne sanoi mulle silloin viime kuussa, että hänen mielestä mun ei olis pakko ovistestejä käyttää, kun oon aiemmin saanut niillä plussia ja nyt nähtiin ultralla, että ovis on tapahtumassa. Ihan sen vuoks, ettei tulis stressiä niistä. No, minäpä kuitenkin toissapäivänä tikutin, kun on kauhea läjä niitä testejä tuolla kaapissa, kun olin niitä silloin juuri ehtinyt tilaamaan. Toissapäivänä näytti RFSU:n testi melkein plussaa ja sitten eilen netistä tilaama ei mitään! :eek: Ei haamun haamua. En kyllä luota noihin testeihin enää yhtään ja tikuttaminen loppui toistaiseksi kyllä tähän. Jännästi sunkin testit olleet ihan negaa Tilulilu! Mutta niin se kyllä on, että kyllä näitä ajatuksia on pakko välillä purkaa. Ei viiti miehellekään aina olla valittamassa. :LOL:

PikkuPöllö, kyllä toi stressaaminen ja liika miettiminen kuulostaa niin tutulta. Mä olen pelännyt ihan niiltä ensimmäisiltä yrityskierroilta asti sitä, et entä jos vauvaa ei vaan kuulu. Silloin ei edes ollut mitään aihetta pelätä, kun eihän silloin voinut edes vielä tietää, että kuinka kauan tässä menee, ihan hyvis olis voinut piankin tärpätä. Mutta pelkäsin silti ja itkin myös sitä turhautumista monet kerrat miehelle ja ystäville jotka tästä yrityksestä tietää.
Varmasti monilla on noita samanlaisia pelkoja, että kuinka suhde kestää jos vauvaa yritetään pitkään ja sulla on vielä ne ikävät keskenmeno olleet. Mä oon sitä miettinyt, että on tässä yritysaikana kyllä tunteet varmaan niin pinnassa aina välillä, että sitä on normaalia herkempikin.

Mitään selvää oviskipua ei oo ollut, mutta valkovuoto kyllä lisääntynyt. Talleteltu on eli nyt taas odotellaan vaan. :cautious:
 
Tilulilu Vaikkei ovisplussaa tullut niin eiköhän se lääkäri oikein sen follin sieltä löytänyt :) Luottaisin kuitenkin ultraukseen enemmän kuin noihin pirun tikkuihin...

Mustikk4 Toi saa kyllä stressin päälle jos ei ovista bongaakkaan... Ehkä kannattaa uskoa gyneä ja luottaa että ovis tapahtuu... Helpommin toki sanottu kun tehty :D

Pikkupöllö Juttele miehesi kanssa menetyksen pelosta ja älä pelkää hankkia ulkopuolista apua jos vähänkin tuntuu että vois auttaa... Voimia!

Infinity Harmillista että uusi kierto alkoi... Mutta uutta matoa koukkuun vaan, uusi kierto uusi mahdollisuus :)

Mäkin testailin ovista ja aiheutin kans tykytyksiä kun keskiviikkona oli vielä täysin tyhjä tikku, ei edes hentoa viivaa... Siinä sitä ihmettelin että mitäs helvettiä kun oli kuitenkin jo KP 14. Eilen aamulla tikutin heti aamupissasta ja siihen tuli lähes plussaa. Tuli hieman helpottunut tunne. Iltapäivällä pitää vielä valmistella digitestillä ja hymynaama pamahti onneks :) Talletettelut tehty, tänään voisi vielä illalla varmistella...
 
Infinity: uutta yritystä kehiin. (y)

Mun alavatsaani on kummallisesti vihlonut koko aamun jo eilen vähän. Mietin jo et olikohan se ovis sittenkään ma. Oireet kyllä siihen viittasi.
Täytynee tänään viel tarkka-ampua...:LOL: varmuuden vuoksi.

Mä en ole ajatellut edes hankkia ovistikkuja. Mulle aiheuttas vain ressiä. Näin aluksi mennään ns. Mututuntumalla. :whistle: Mikään kiirehän ei miehen mielestä ole. Hieman säikähti kun muistutin suvussani olevan kaksosia paljon. Ja jopa kolmosiakin. :p:D
 
Täällä alko olee sellasia vatsakipuja,että varmaan alkaa menkat.En ois voinut kuvitella,mut välttelin sitä vessaan menoa,niiku joku muukin :D
Kuitenkin oli vihdoin pakko mennä ja olihan se kroppa oikeassa. Kp1/25-31. Yk 9.
Laitetaan nuo kiertopäivät nyt noin kun on primolutit niin ei ainakaan aikaistu.
Ainut mikä on,että nyt kierto 26 päivää eli 2 päivää sen entisen normin sijaan.Tää ei oo kyl hyvä juttu.Ois varmaan alkanu vuoto aiemmin,jos ei ois ollu primoluteja. :cool:
 
Kicumisu Ehdottomasti vielä valmistelemaan (y) Mä oon ihan koukussa tikutteluihin, mutta vaikka oviksen aina bongaakin niin yleensä sitä ennen on jo viivoista ehtiä panikoimaan eli jos vaan maltat olla lähtemättä tikutteluihin niin varmasti monilta ihmettelyiltä vältyt..

Onpa kyllä inhottava toi sun kiertojen tilanne Lennis :poop: Miksi pitää keskenmenon jälkeen kropankin seota :sick:
 
Heippa taas!

Joo'o, mystiset ovat ovistestien tiet.. :D
Uskon kyllä ultraa, kun siinä nähdään se kohdun limakalvon paksuus jne. Mut se nyt tosiaan vaivaa, että ei voi tietää onko suuri follikkeli sittenkinkin kysta o_O Eilen tehtiin inssi ja se ainoa löytynyt follikkeli oli 26mm!! Eli mukamas kasvanut vuorokaudessa 6mm. Silloin se ei voi olla follikkeli, niin se tohtori silloin ekalla kerralla sanoi. Ei nyt sitte maininnut eilen asiaa ollenkaan, sanoi vain että reilunkokoinen löytyi. Kotona sitte huomasin noi mitat papereista.. :eek: Ehkä se ei halunnut lannistaa mahd. kystaepäilyillään, kun oli kuitenki sitä mieltä, että jossain se follikkeli on kun limakalvo on jo 12mm.

No eniveis, nyt on siittiöt sisässä ja tänään vielä aamulla varmisteltu! Pregnylin myötä oviksen ois pitäny olla tähän aamuun mennessä. Iltapäivällä bongasin sellaiset kanamunalimat - en oo koskaan ennen törmänny :LOL: Mut ei ehkä ollu niistä ovislimoista kyse, tai sitte Pregnyl ei vaan toimi mulla ohjeiden mukaisessa ajassa :D

..ja jos nyt vielä vähän jauhan tästä lääkäristä, niin hän käski aloittaa Lugesteronit tänään! Aiemmin on aina ollut ohje, että 3 päivää ovulaatiosta. Ihmetteli oikein, että kuka mulle on niin sanonut.. No öö, kaikki gynekologit tähän asti :LOL: On tää kans ku ei tiedä keneen luottaisi... :mad:
Selitti kyllä kantansa hyvin. Tuo progesteroni kuulemma avaa munanjohdinta, joka on normitilassa supistuneena. Jos aloittaa 3 päivää oviksesta, voi olla liian myöhäistä kun se munasolu voi jo olla hedelmöittyneenä siellä putkessa eikä pääse sieltä pois (tätä on kuulemma epäilty yhdeksi kohdunulkoisten raskauksien syyksi). Oli sillä muitakin perusteita kiinnittymiseen tms. liittyen, mut meni yli hilseen :D
No joo, mut Lugesteron-annoskin nousi nelinkertaiseksi aiemmasta! :eek::eek: 2 kapselia aamuin illoin..

Vois luulla, että odotukset ois korkealla, mut ei kyllä oo. Pessimisti ei pety vaimitensemeni.. :confused:

........

Voi Infinity, sieltä ne menkat sitte tuli :( Mut onneks osaat ottaa asian hyvin ja järkevästi, pidä toi asenne!! (y)

PikkuPöllö: Voi ei, osaisinpa auttaa :( Eihän se mikään ihme olekaan, että ottaa kaikin puolin koville kun on tää yritys päällä ja taustalla niitä keskenmenoja. Tuntuuko sinusta, että oot päässy niistä jo yli? Ootteko puhuneet miehen kanssa niistä kunnolla?
Sulla ei varmasti ole syytä huoleen tuossa kaiken menettämisen pelossa. Synkkinä hetkinä sitä vaan pyörittää asioita mielessään niin pitkälle, että pienetkin ongelmat saavuttaa melkoiset sfäärit! Mut rankkaahan tuo varmasti on sulle ja miehellesikin, varsinkin jos pidempään jatkuu. Oikeesti vois olla hyvä käydä juttelemassa jonkun kanssa, joka osaa kysyä ne oikeat kysymykset. Jos menisitte yhdessä, niin tämä kolmas osapuoli saisi varmaan miehesikin sanomaan asioita jotka auttaisivat sinua uskomaan, ettei hän ole mihinkään lähtemässä :) Jaksamista sinne!! :love:

Lennis ihanan positiivinen asenne sulla!! :) Vaikka harmi tietty, et ne menkat sieltä tuli :( Ehkä nuo Primolutitkin alkaa pikkuhiljaa muokkaamaan kiertoa normiuomiinsa. Ei auta kuin odotella.. o_O
Mut niin ne hoidot vain lähestyy! Jos saisit meidät muutkin piristymään ja luottamaan tulevaisuuteen.. :rolleyes: Vois aina menkkojen alettua ajatella, että taas lähempänä vauvaa! :LOL: (Pystyiskin siihen.. :mad:)
Tuo häiden odottaminen on kyllä varmasti yksi pelastava tekijä, voi niiiiiiin täysillä keskittyä johonkin muuhun ihanaan :love:

Mustikka4 tuo on kyllä niin turhauttavaa tuo ovistestien kanssa säätäminen!! :eek: Itse onnistuin ennen aina saamaan sen plussan niillä, mut en enää pariin kuukauteen. Veikkaan, että mulla ainakin se huippu on lyhyt ja tapahtuu just ennen tai jälkeen tuon melkein plussa -testin. Mut jos sulle on gynekin todennut, et turhaa tikutella, niin luota sitte vaan siihen, että se ovis kyllä tulee (tai oli jo silloin toissapäivänä). Joo'o, helpommin sanottu kuin tehty.. :whistle: Ja kivahan se ajankohta ois tietää, että osais piinailla sitten oikeina päivinä (y)

..ja pakko vielä kommentoida Mustik4lle: minäkin oon ollut aina jotenkin 'varma', ettei lapsensaanti meillä onnistu! Siis jo ennen yritystä! :eek: Mistä lie kumpuaa tuo.. Ehkä me ollaan molemmat psyykattu itsemme sellaiseen tilaan, et raskautuminen tulee sen epäluulon vuoksi venymään.. Mut itse en ainakaan oo viime aikoina ansioitunut tuossa positiivisessa ajattelussa, että ois aika tekopyhää alkaa kaupittelemaan sitä asennemuutosta sulle. :D Tsemppiä silti! :love:

BlackCat onnea ovisplussasta! :) Hyvä, että joku meistä edes niitä saa :ROFLMAO: Hyödyntäkää nyt minkä kerkeette, jospa saatais jotain säpinää tuohon plussaineiden listaankin tässä kuussa :D

Kicumisulle samat sanat! Hophop makkariin, jos vaikka ovista pukkaa! :LOL:
 
Kuulostaa kyllä hyvältä tuo teidän uus lääkäri Tilulilu! Toivotaan et nää muutokset tois toivotun lopputuloksen. (y)

Joo harvemmin mulla on noin muuttunut ovistesti melkein plussasta täysin negatiiviseksi, kun yleensä mulla aina näyttää sitä haaleeta viivaa ensin ja sitten negaa. :eek:

Niin en tiedä mistähän tää pelko nyt sit on tullut heti alusta asti meillä molemmilla Tilulilu. Kyllä mä ennen olin "varma", että saisin useamman lapsen, mutta heti kun aloitettiin yritys iski kauheet pelot päälle ja epätoivo, että saadaankohan ikinä edes sitä ensimmäistä. Kyllä mulle luo kauheesti paineita ihan jo sekin, että raskausuutisia tulee lähipiirissä koko ajan. Ja juuri näitä joilla on tärpännyt heti ensimmäisistä yrityskierroista. En tarkoita millään pahalla ketään kohtaan, koska eihän se ole niiden "vika", kellä on tärpännyt pian yrityksen aloitettua, mutta kyllä se ärsyttää, kun meillä sitten vaan kestää ja kestää. Mulla on myös vauvakuume ollut monta vuotta ja sekin välillä suututtaa, kun tulee näitä neuvoja, että "älä stressaa". Vaikeeta olla miettimättä ja stressaamatta asiasta joka on ollut monen vuoden haave ja yks elämän tärkein asia!
Onneksi tammikuu tulee äkkiä jolloin meillä tulee sit vuosi täyteen yritystä ja sitten on paremmin toivoa raskautumisestakin, kun pääsee hoitoihin ja tutkitaan.
Että juu positiivinen ajattelu, mitä se on? Jotain syötävää? :LOL: Ei vaan, kyllä mulla nyt sanotaanko viime kuukausina on ollut vähän parempi mieli, oon yrittänyt olla puhumatta tästä tosiaan mahdollisimman vähän juuri lähipiirin kanssa. Kun yhteen aikaan jankattiin näitä asioita miehenkin kanssa harvasen ilta. Tai siis minä jankkasin miehelle. :LOL:

Tulipahan pitkä sepustus. :giggle: Mulla oli eilen illalla jännä mahakipu joka kesti jotain vajaan tunnin. Ihan sellainen menkkamainen kipu alamahassa joka tuntu välillä ihan selässä asti. Muuten ei oo mitään uutta täällä rintamalla. :LOL:

Lennikselle ja Infinitylle pahoittelut uusiin kiertoihin joutumisesta!
 
10.10.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Lennis………….…..30v…....kp 2/25-31...........yk 9.............luomu
Infinity..............36v......kp 2/28................yk 2............luomu
Miu84...............30v......kp 8/28................yk 22...........luomu
PikkuPöllö..........32v......kp 15/26-30...........yk 4...............luomu
Mustikk4...........28v......kp 15/26-29............yk 10............luomu
Tilulilu...............34v.....kp 15/29................yk 19.........lz+pr+l+ins
BlackCat............29v......kp 17/24-28...........yk 15............luomu
Kicumisu...........31v......kp 18/25-28............yk 2.............luomu
Hupikonna.........32v......kp 21/26-29............yk 3.............luomu
Keinuilija...........31v......kp 26/30-34...........yk 10...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Mustikk4: Heh.. Niin se positiivisen ajattelun merkitys vaan unohtuu. Itsekin kallistun sen puoleen, että sen on oltava jotain syötävää! :LOL: Ja toi mitä sanoit siitä, et lähipiirin vauvauutiset aiheuttaa paineita - totta! Sen kateuden lisäksi (jolle ei oo ees järjellistä syytä), aiheuttaa noi raskausuutiset vaa lisää painetta niskaan.. Siis sellanen olo, et kun tässä on jo kestänyt ja kestänyt, niin nyt on saatava jotain aikaseksi! Ei ainakaan helpota sitä stressittömän tilan saavuttamista.. :whistle: Mut ei niille ajatuksilleen mitään voi, vaikka kuinka yrittäis järkeillä.
Siitä pitkään kestänestä lapsettomuuden pelosta vielä. Oon joskus kirjoittanutkin, et mulla asiaan vaikuttaa jotenkin myös todennäköisyydet. Meidän 8 hengen tyttöporukasta kaikki muut on saaneet jo lapsensa, ilman hoitoja. Tämä saa mut uskomaan, et mulle jää se lapsettomuuskortti sitten käteen. Koska ainahan joku sen saa. Tiedostan kyllä, että mikään todennäköisyyslaki ei kerro sitä, että se kortti tähän meidän porukkaan edes sattuu! Mut silti mulle se on ihan selvä juttu, et minä se oon o_O
Ja ymmärrän tuonkin hyvin, että jos lapsensaanti on aina ollut se elämän tärkein unelma ja tavoite, on tää raskautumisen venyminen vieläkin rankempaa. Vaikea siinä tosiaan stressiä välttää..
Edelleen, kyllä se vauva vielä teillekin tulee :love:

Vähän lohdutti kun kuulin, että se tuttu jonka raskausuutiset yhtenä päivänä sain tietää, oli yrittäny suunnilleen yhtä kauan kuin me. Jospa siis vielä.. (y)

Täällä kohtua kouristeli eilen ja välillä vihloo sieltä sun täältä. Tosi eksaktia oireilua ;) Nännien arkuus ei oo vielä ilmaantunut, vaikka Pregnylistä on jo 4 päivää! Viimeeks alko samana päivänä. Ja muutenkin AINA viim. 2 päivää oviksesta. Murrr! :mad:
 
Tervehdys pitkästä aikaa. Joka päivä olen teidän edesottamuksianne lueskellut ja kiertojen käännekohtia jännitellyt, omassa kierrossa kun ei ole nyt mitään kerrottavaa. Stressailut näyttävät olevan monenkin mielessä, pidän niiiiiin peukkuja, että tänne saadaan pian plussauutisia. En osaa samaistua teidän pidempään yrittäneiden pettymyksen tunteisiin, ja monesti mietin miltä se sitten tuntuu, kun yritystä on takana paljon enemmän kuin alkuun olisi ajatellut. Nuo töissä tulleet kommentit ja ystäväpiirin raskautumiset tuntuvat varmasti kohtuuttomilta. Tuosta syystä en ole kertonut yrittämisestä kenellekään. Monen mietteitä lueskeltuani en tohtinut omasta huonosti hyödynnetystä kierrosta tällä kertaa avautua, uutta kiertoa odotellessa siis. Ovulaatiohymyn bongasin, mutta siitä menikin sitten reilu vuorokausi, ennen kuin päästiin hyödyntämään. Harmitti tosi paljon ja itkuakin yritin mokoman asian takia piilotella. Tänään alkoi taas merkkejä siitä oudosta vaaleanpunaisesta vuodosta, joka viime kierrossa lopulta päättyi menkkoihin.

Tsemppiä nyt tosi paljon jokaiselle, kyllä se tästä iloksi muuttuu!
 
12.10.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Lennis………….…..30v…....kp 4/25-31...........yk 9.............luomu
Infinity..............36v......kp 4/28................yk 2............luomu
Miu84...............30v......kp 10/28................yk 22...........luomu
PikkuPöllö..........32v......kp 17/26-30...........yk 4...............luomu
Mustikk4...........28v......kp 17/26-29............yk 10............luomu
Tilulilu...............34v.....kp 17/29................yk 19.........lz+pr+l+ins
BlackCat............29v......kp 19/24-28...........yk 15............luomu
Kicumisu...........31v......kp 20/25-28............yk 2.............luomu
Hupikonna.........32v......kp 23/26-29............yk 3.............luomu
Keinuilija...........31v......kp 28/30-34...........yk 10...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Mulla on Tilulilu ollut ihan samoja ajatuksia, että nyt, kun tämän vuoden aikana on niin monta raskausuutista tullut joilla on lyhyen yrityksen jälkeen tärpännyt, niin meidän kohdalla varmasti menee sitten huonosti, eikä lasta tule helpolla. On kyllä aika tyhmiä ajatuksia nämä, kun niin kuin sanoit, niin mistä senkin luuleen niin varmasti tietävänsä, että asia menee näin kuten itse on päässään päätellyt. :LOL: Mutta se on ihan totta, että minkäs tässä omille ajatuksilleen mahtaa.

Eilen tuli raskausuutisia taas vaihteeksi lisää ja voitte vaan kuvitella millä mielellä olin, kun kuulin. Kahdelle serkulle on tulossa lapsi, molemmilla esikoinen kyseessä. Nyt on jo vähän parempi mieli, kun on saanut sulatella asiaa.

Hupikonna, hyvin ymmärrän, että sua harmittaa. Niinhän se on, että kyllä nää asiat vaivaa ihan yhtälailla, oli sitten yritystä takana vähemmän tai enemmän. Hyvä kumminkin, kun testit näytti oviksen tapahtuvan. :)
 
Kiitos KAIKILLE tuesta:). En ole jaksanu kirjoittaa. Olo parempi kun viimeviikolla. Mulla kans ovis vissiin meni ohi ja joo harmittaahan se. Tai siis hyödyntämättä. Torstaina kun tuli limaa sen hetken niin vasta lauantaiaamuna ja sit eilen päivällä touhuttiin. Toki eihän se tarkoita et se oli sillon torstaina kp12 et kuiten hieman positiivisena ajttelen. En tosiaan ylläty jos menkat kuiten alkaa.
Pälyilen täällä taustalla teitä hetken kunnes on taas parempi mieli. Koitan olla ressaamatta turhaan (y)
 
Hupikonna Kyllä uskoisi sen vuorokausi hymynaaman jälkeen olevan ihan hyvä aika, peukut pystyyn ja piinailemaan :)

Tilulilu ja Mustikk4 Itselläni ollut myös vahva tunne jo ennen yritystä, että ei taida onnistua helposti... En tiedä mistä johtuu, oisko kun on tiennyt muutaman kaverin hoidot sun muut niin on ollut tiedossa, että kaikki ei saa lapsia sormia napsauttamalla.. Ja sit kun on tällanen pessimisti ei pety -luonteinen niin on ajatellut että tietty itselle käy niin että joutuu hoitoihin...

Pikkupöllölle vielä jaksamista ajatusten myrskyihin, hyvä että olet kuitenkin jo paremmalla mielellä ja eiköhän se oviskin tullut hyödynnettyä :)
 
13.10.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Lennis………….…..30v…....kp 5/25-31...........yk 9.............luomu
Infinity..............36v......kp 5/28................yk 2............luomu
Miu84...............30v......kp 11/28................yk 22...........luomu
PikkuPöllö..........32v......kp 18/26-30...........yk 4...............luomu
Mustikk4...........28v......kp 18/26-29............yk 10............luomu
Tilulilu...............34v.....kp 18/29................yk 19.........lz+pr+l+ins
BlackCat............29v......kp 20/24-28...........yk 15............luomu
Kicumisu...........31v......kp 21/25-28............yk 2.............luomu
Hupikonna.........32v......kp 24/26-29............yk 3.............luomu
Keinuilija...........31v......kp 29/30-34...........yk 10...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Hei kaikille :)
Pitaisiko sita tannekin tulla kirjoittelemaan.. en kylla viela ole 30v. mutta nakojaan lsitalla muitakin alle 30v?
Eli olen 29v. (ensi vuonna 30v) ja meilla toivotaan kovasti ensimmaista lasta :) Nyt olisi menossa yk4 ja talla hetkella kp12/27-28. Elikka lahella ovulaatiota, toivottavasti!

Meinaan lueskella teidan juttujanne, jotta paasen perille mita tanne kuuluu :)
 
Tervetuloa mukaan pumpulipallero! :)

Täällä mennään viimeisiä piinapäiviä ennen menkkoja. On se kumma - vaikka ovis tuli niin huonosti hyödynnettyä, on jos jonkinmoista liuskaa tullut uitettua (rt ja ot). Kyllä mieli voi olla hullu! Pari päivää tuli taas sitä vaaleanpunaista ja nyt taas ei mitään. Noh, eteenpäin, sanoi konna kutupurossa :cool:
 
Tervetuloa Pumpulipallero! Minäkin hyppäsin tähän ketjuun aikoinaan,kun en ollut vielä pyöreitä täyttänyt.Ei se oo niin justiinsa :)

Hupikonnalla todelliset piinapäivät,on tässä vielä aikaa plussata! ;) Ainahan sitä aloittaa varmuudeksi ajoissa testaamaan ja sit tuntee ihan typeräksi itsensä :D

Täällä kyllä sellanen alkukierron ahdistus taas siitä,että tullaanko saamaan lasta.Mietittiin,että jos tärppää,niin ehdittäisiin häämatkalle mukavasti heti häiden jälkeen,ilman mitään riskejä lentämisen kanssa.On nimittäin alkanut tuntumaan,että siinä vaiheessa kun vihdoin on raskaana,vaalin mahaani kaikin mahdollisin keinoin,että kaikki menee hyvin.Siis normaalia enemmän ruokien miettimistä ym.Varmaan juuri se tekee kun on pitkä yritys sekä se km taustalla.:ninja:

Ärsyttää nää menkatkin,ennen oli vaan 4-5pvä ja ja nyt ei loppua näy.Menkat on niukat,mutta kestää ja kestää.:confused:
 
Hupikonna minulla aina sama meininki juuri ennen kuukautisia, testailee hulluna ovis- ja raskaustesteja :p toivottavasti siihen raskaustestiin tulee sulle viivat nopeasti :)

Lennis kiitos:)
Menetteko te milloin naimisiin? Me mentiin kesakuussa ja ajateltiin, jos paastaisiin haamatkalle talvella (eli siis luult. helmikuussa). mutta se nyt riippuu monesta eri asiasta :) Minnepain ajattelitte menna?
 
Pumpulipallero,mennään 5.3 naimisiin ja siitä mahdollisimman nopeesti ois tarkotus suunnata matkalle.Tuo talvi sekä budjetti rajoittaa matkustamista,oishan se hienoa lähteä ties minne maailman ääriin,mutta varmaan päädytään thaimaahan.Se riittää hyvin,koska mies ei oo käyny tallinnaa kauempana :p
Itse taas oon vähän reissannut,niin en häämatkalle kanarialle tmv haluaisi :D

Meillähän on siis joulukuun puolessa välissä alkamassa lapsettomuushoidot,lääkkeiden alotus menee tammikuulle varmasti.Ja jos lääkäri on :poop: niin voi siirtyä vieläkin myöhäisemmäksi.Joten,oletuksena kuitenkin,että jos häämatkalla ollaan raskaana,niin hyvin alussa ollaan :)
 

Yhteistyössä