*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Noniin, vähän samat fiilikset ku BlackCatilla - ei paljo muuta pystyny ku kommentoimaan Hupikonnan plussaa! :LOL: Aika harvinaista herkkua ollut tässä ketjussa viime aikoina.. :love:

Eli tervetuloa uusille! :) Yritän Pumpulipallero lisätä sinut kohta listalle. :)

Täällä ei mitään. Nännit ei oo vieläkään kipeytyneet.. Mistä lie kertoo. Luultavasti siitä, että mitään ei irronnut Pregnylillä. Toisin sanoen, ei ollut mitään mikä irtoais. Noh, täähän on vaa mun tulkinta. Mut jos 18 kierrossa se nännien herkkyys on tullut, niin on tässä nyt jotain outoa.. enkä usko, että mitään positiivista :confused: (olenhan negatiivinen)

En nyt Hupikonna vielä lisää sinua plussanneisiin, kerro sitten kun uskot itsekin asian :LOL::love:
 
Hupikonna: onnea! Plussalta näyttää..
tai siis omakohtaista kokemustahan ei ole. Mut kaksi viivaa mä siinä näin...:LOL:

Pitäisköhän itekin heittäytyä vessakemistiksi....ei maltan odottaa vielä muutama päivän..piina päivät menossa. o_O

Ja tervetuloa uusillekin.
Pumpulipallero taitaa olla ulkomailla kun ääkköset puuttuu...:p
 
14.10.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Lennis………….…...30v…....kp 6/25-31...........yk 9.............luomu
Infinity...............36v......kp 6/28................yk 2............luomu
Miu84................30v......kp 12/28..............yk 22...........luomu
Pumpulipallero....29v.....kp 13/27-28..........yk 4.............luomu
PikkuPöllö..........32v......kp 19/26-30..........yk 4.............luomu
Mustikk4............28v......kp 19/26-29..........yk 10...........luomu
Tilulilu...............34v......kp 19/29...............yk 19.........lz+pr+l+ins
BlackCat............29v......kp 21/24-28..........yk 15...........luomu
Kicumisu...........31v......kp 22/25-28...........yk 2............luomu
Hupikonna.........32v......kp 25/26-29...........yk 3............luomu
Keinuilija...........31v......kp 30/30-34...........yk 10..........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Just niin, Tilulilu, HUHHUH!
Tuli kyllä niin puskista, että meni tovi ennenkuin tajusin, että siinä on toinenkin viiva. Testaan huomenaamulla uudestaan (nyt vissiin dpo10 ja tuo testi tehty iltapäiväpisusta). En kyllä uskalla ajatella mitään pidemmälle ennen kuin tupla- ja trippatsekkaukset on tehty tulevina päivinä.

Iso kiitos kaikille mukanafiilistelystä! :love:
 
Tilulilu kiitos listaan lisayksesta :)
Kicumisu asustelen talla hetkella Englannissa eika ole kaytossa nappaimistoa mista loytyisi vastaavat kirjaimet, toivottavasti ei kay hermoille nama minun kirjoittelut :D sinulla on jannat paivat edessa.. itse en varmaan malttaisi odottaa! Vaikka eipahan se mitaan nayta jos liian aikaisin testailee.. :p
 
pumpulipallero: ei käy hermoille Ääkkösten puuttuminen. Kavereiden reissujen aikana olen tottunut...
Noh..viime kuussa testasin liian nopeesti kun luulin olevani raskaana pahoinvoinnin takia...mut johtuivatkin muutkin oireet hormoniehkäisyn lopettamisesta...tein negan ja 2 tuntia ja alkoi menkat...nyt maltan oottaa..tai niin oon kovasti päättänyt...:rolleyes::whistle:
 
Kicumisu mulla oli hormoniehkaisyn kanssa just semmosta pahoinvointia.. sitten luin asiasta ja rupesin ottaa pillerin aina illalla niin se paha olo tuli yolla niin siihen ei edes kiinnittanyt huomiota tietty kun nukkui :) se on muuten janna miten paljon ne hormonit vaikuttaa ja mitenka kroppa oireilee kun ne jattaa pois!
Tsemppia odottelulle :D
 
Voi jestas! Onnea Hupikonna! :) Se ajoitus natsasi sittenkin, kun täällä silloin mietit et olittekohan myöhässä. Kiva kun saatiin plussa tänne meidän ketjuun, kyllä oli jo aikakin alkaa vähän tapahtua. :LOL:

Uusille tervetuloa joukkoon! :)
 
Kiitos Mustikk4 :). Joo, olin aivan varma, ettei tässä kuussa voinut natsata (panelointi kolme päivää ennen hymynaamaa ja yli vuorokausi hymynaaman jälkeen). Vaikka ajoitus on tärkeä, ei tätä näköjään tunnin päälle kannata stressata o_O

Tässä tämän aamun tuotokset, aika samalta näyttää. Aamun testi kuvassa testiajalla otettu. Pregcheck-liuskoja molemmat, eilinen siinä yläpuolella kuivana vertailun vuoksi. Jännää :confused::)

http://aijaa.com/hx3xm0

Kicumisun tilannetta jännäämään seuraavaksi!
 
Pumpulipallero mulla on takana 16 vuotta jonkinlaista hormoniehkäisyä. Ensin söin e-pillereitä 10 vuotta. Ne vaihdettiin tukostaipumuksen vuoksi minipillereihin. Ja viimeiset viisi vuotta oli hormonikierukka. joka oli kaikista paras. Ei mitään vaivoja. viidentenä vuotena säännöllisesti tiputteli.

Tosiaan jännät päivät täällä. Lähden onneksi reissuun viikonlopuksi. Ei tule ressattua kun ei ehdi. :rolleyes::whistle:
Tilulilu älä vielä heitä kirvestä kaivoon. mun mottoni on pessimisti ei pety. :ROFLMAO:
 
Kiitokset ryhmään pääsystä! :)

Hupikonna kyllä siinä vaan viiva aika selkeästi näkyy. Onnea!!! (y)

Itsellä tosiaan e-pillerit olleet varmaan kymmenisen vuotta käytössä ja nyt päätettiin miehen kanssa jättää ne pois (32v. kp 6/28-30 yk1). Kierrosta tosin ei mitään hajua... Meillä ehkä enemmän on mies ollut se kuumeilija, mutta kyllä tässä alkaa itsekin päästä aika hyvään vauhtiin :p
 
Onnea Hupikonna:love: Toivotaan et tyyppi pysyy matkassa mukana :)

Ja sitten maailaman oudoin kysymys :D Maistuuko lämminsavulohen "kuori" metallille? Siis se paahtunu osa. Ostakaapa lounaaksi töihin lämminsavulohta ja salaatti ja kertokaa :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Eipä mulla muuta :) Ja kaikki alkaa oleen nyt hyvin taas(y)
 
Täytyy kyllä sanoa,kuten Tilulilukin,että tosi huonosti plussia kyllä tullut ja viimeisimmät niistä päättynyt vielä huonosti :(
Se oli sillon aiemmin se plussarysäys,nyt pidettiin sit väliä.Toivottavasti joku muukin nyt onnistuu Hupikonnan saattelemana :)

PikkuPöllö,en voi ottaa kantaa tuohon kala-asiaan,koska miusta kala on pahaa ja maistuu metallille aina :LOL: Mutta oire kuulostaa lupaavalle.
Itse kun söin flunssassa mustikkajuustokakkua,niin sekin maistu verelle/metalille :D
Se oli varmaan raskauskuvitelmaa :rolleyes:

Päivä seitsemän ja edelleen tiputtelee.Kyllästyttää,ei pääse ees huvihommiin.
Kestääkö kellään muulla tää vuoto näin kauan?
Tää kyllä varmaan on surkeiden munasarjojen vika ihan puhtaasti. :poop:
 
Kicumisu, höpöhöpö, älä yhtään kainostele, pissi nyt vaan tikkuun ennen sitä viikonloppureissua :LOL:

Hupikonna, eiköhän toi oo jo ihan selvä juttu. (y) Sano jos/kun haluat siirtyä plussanneitten listaan? Voi kun tästä saatais nyt joku plussa-aalto tänne meiän keskuuteen.. :love:
Hyvä esimerkki hedelmöittymisen ihmeestä tuo teidänkin juttu! Siis ei tietenkään oikeesti mikään ihme, luonnollinen juttuhan se on, mutkun miettii näitä meidän palstalaisten ajoituksen tähtäilyjä ja aamusta iltaan nakutteluita, niin eihän siihen tosiaan tartte ku sen yhden onnekkaan kerran.. :love: Hyvä te!! :LOL:(y)
..niin ja se piti vielä sanoo, et tosi vahva viiva DPO10:lle! Palstoja lukeneena: kaksoset? :D No ei.. Mut menee kyllä noita sun viivoja katsellessa usko siihen, että itse vois vielä DPO14 saada sen ensimmäisen haamujen haamun :LOL: Kun tulee aina loppuun asti toivottua sitäkin.

Pumpulipallero: Kiva saada palstalle ulkomailla asuviakin! Oiskohan siellä parempia raskaustestejä, joilla sais vaikka haamuja joskus? :ROFLMAO: Onks sulla käytössä jotain brittien salaisia raskautumiskikkoja? Jakoon vaan ;)
Onks sulla ovistestit käytössä vai meetkö mutu-tuntumalla?

Lennis: ärsyttävää tuo vuotelu :mad: Mulla oli vaa yhdessä kierrossa samanlaista vuotoa 8 päivää. Et en osaa sanoa mistä johtuu. Mut eiköhän noihin alkukierron tiputteluihinkin jotain apua saa, kun loppukierrossakin sellasia on olemassa. Kysele ihmeessä, varsinki jos joka kierrossa alkaa olla samanlaista!

PikkuPöllö: Nyt en kyl osaa vastata ;) Mullakin on jääkaapissa vain ihan tavallista kirjolohta. Sen haistelu ei ehkä auttais nyt yhtään tässä asiassa :LOL: Haisteleppa parin päivän päästä uudelleen! ;)

Emilno pääset listalle ännyyteeNYT! :) Kiva saada uusia nimiä kun porukka tässä pikkuhiljaa tulevien parin kuukauden aikana plussailee ja poistuu. ;) Ehkä sinäkin kuulut heihin ja vierailu jää lyhyeksi! (y)

Mitäs Keinuilijalle kuuluu? :)

..oma napa. No ei siis todellakaan mitään kerrottavaa. Oireitakin on vaikea tarkkailla, kun esim. palelee koko ajan kun tää uus kämppä on niin kylmä! :eek: Äsken epätoivoisina ilmattiin kaikki patterit, jos sais vaikka 0,1 astetta lisää lämpöä (y)
Toinen mitä on turha seurailla, on valkovuodon määrä. Tuota Lugesteronia kun valuu pitkin päivää, toisinaan ihan virtaamalla! Enkä liioittele, tuntuu kuin pissaisi housuun :ROFLMAO: Voi kun tuonkin tilalle keksittäis joku näppärämpi lääke.
Odotan jo ens kiertoa, sillon alotetaan Letrozolin tilalla Menopur-piikitykset :eek: Mut jospa tulis jotain tulostakin!
 
15.10.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Emilno...............32v......kp 6/28-30...........yk 1.............luomu
Lennis………….…...30v…....kp 7/25-31...........yk 9.............luomu
Infinity...............36v......kp 7/28................yk 2............luomu
Miu84................30v......kp 13/28..............yk 22...........luomu
Pumpulipallero....29v.....kp 14/27-28..........yk 4.............luomu
PikkuPöllö..........32v......kp 20/26-30..........yk 4.............luomu
Mustikk4............28v......kp 20/26-29..........yk 10...........luomu
Tilulilu...............34v......kp 20/29...............yk 19.........lz+pr+l+ins
BlackCat............29v......kp 22/24-28..........yk 15...........luomu
Kicumisu...........31v......kp 23/25-28...........yk 2............luomu
Hupikonna.........32v......kp 26/26-29...........yk 3............luomu
Keinuilija...........31v......kp 31/30-34...........yk 10..........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Joo saisi kyllä joku muukin plussan päräyttää vielä tässä kuussa! (y)
Mäkin mietin sitä itsekseni, että kyllä se varmaan niin yksilöllistä sitten on, et miten kauan ne siittiöt siellä elossa pysyy ja samoin se munasolu. Voisiko vaihdellakin jopa vielä joku kuu et miten ne siellä säilyy?

Meillä mies kävi antamassa nyt simppanäytteen. Oon kyllä ylpee siitä, kun se itse vielä sanoi, että varataan vaan se aika. Se on sen jälkeen sitä vähän murehtinut, kun mä kävin gynellä ja siellä ei mitään löytynyt, et onkohan se vika nyt siinä. :( Nyt pitää vaan odottaa niitä tuloksia.
Kyllä mulla alkaa vaan niin toivo olla mennyt, eilen taas itkin tätä asiaa pariinkin kertaan. Anteeks kun niin negatiivisesti täällä taas kirjoitan, mutta tuntuu et on vaan johonkin pakko saada purettua. Onhan näitä kuullut, ihan lähipiirissäkin useammankin kerran, että on vuosikin yritetty ja sit on tärpännyt ihan luomuna. Mut voisko meille vielä niin käydä? Tuntuu vaan niin kamalan pitkältä ajalta tää yritysaika jo ja et miks nyt enää tärppäisi, kun niin moneen kuukauteen ei oo tapahtunut mitään. Huoh. :unsure:
 
Kylläkyllä Kicumisu , testiä kehiin vaan :)

Voi Mustikk4, harmi kun olet noin murheellisin mielin. Ymmärrän kyllä sun tunteet täysin, itselläkin pieni toivo elää siitä luomuplussasta, onhan se mahdollista. Samalla oma "pessimisti ei pety" -luonne huutelee että miksi se muka onnistuisi nyt kun ei ennenkään :mad: Mutta positiivista että miehesi meni testiin (y)

Pikkupöllö Ei minun kala maistu mitenkään oudolta ainakaan :ROFLMAO: Jee, jospa tuo olisi oire pikkuisesta :love:

Tilulilu Mäkin pohdin Hupikonnan noin aikaisin saatua hienoa plussaviivaa ja omia tihrusteluja DPO14 päivänä :D

Lennis No voihan hiton tiputtelukin vielä :poop:

Omanapa Hieman turvottaa, nännit oviksesta asti kipeät. Toivo on tottakai herännyt :confused: ja testit polttaa jo kaapissa... Hitto tiedän jo valmiiksi, että jos/kun menkat alkaa on tiputus kova :( Tänään vasta DPO 6 joten yritän ainakin pari päivää malttaa mieleni testailuissa.
 
Mustikk4,hienoa että teilläkin asiat etenee ja saadaan selvyyttä! Toivotaan vaan et näyte ois hyvä eikä siinäkään vikaa löytyisi.Kauanko tuloksissa pitäs mennä?

Tää on ollu kamala päivä.Kiristää kaikki hermoja ja sit kiukuttelen ja ollaan otettu sata kertaa jo miehen kanssa yhteen jostain ihan typeristä asioista kuten tiskeistä.Sit välillä käytiin yhdessä koirien kanssa lenkillä ja heti sisälle tultaessa kränää.On olevinaa ku pms oireet väärässä vaiheessa kiertoa.Josko huomenna en kiukuttelisi.
 
mä en testaa ennen maanantaita. Olen päättänyt. Siihen asti voin kuvitella tärpänneen...:p Heh heh...eikö olekin hieno ajatus.

Pikkupöllö: metallille ei mun kalani maistunut eikä haissut. Mut mudan makua olin havaitsevani. :ROFLMAO:

Mustikk4 hienoa et asiat etenee...kaikkihan on mahdollista kuitenkin.
 
Ihailtavaa päättäväisyyttä Kicumisu! (y)

Emilno, don't worry, jos ei ole itsellä vielä vauvakuumemittari ääriasennossa, niin kohta on kun täällä meidän kanssa hengailet :ROFLMAO:. Ihanaa, kun teillä mies on jo kuumeutunut :)

Joko Lennis tiputtelut lakkasivat? Sä ansaitset kunnon kyyditykset, kun hanat menee kiinni! (y) Ja verenmakuista mustikkajuustokakkua sitten loppukierrosta! :ROFLMAO:

Tilulilu, näin eilen jonkun käppyrän siitä, miten erilailla nuo hormonit nousee eri ihmisillä, ei siis kannata ottaa vertailupohjaa noista minun hätäisistä liuskoista! Pidän peukkuja! Ja oletko varma, että palelut johtuu uudesta kämpästä?

Mustikk4, mahtavaa että selvitystyö jatkuu ja että sinun miehesi on täysillä mukana! Toivotaan parasta mahdollista testitulosta, niin saatte yhden huolen harteilta pois.

BlackCat, tsemppiä piinailuun! (y)
 
No niin ja sitten vähän omanapailua. Olen vieläkin kahden vaiheilla uskaltaisinko uskoa plussaan, ja dippailen jos jonkin sortin tikkua epäuskoisuuden vallassa :unsure:

Tässä saldo tähän asti, tikkuja kolmelta päivältä (ja vielä ollaan 48 tunnin sisässä :LOL:), kahta eri laatua:
http://aijaa.com/hCJTWd

...ja ovistesti tältä aamulta:
http://aijaa.com/cRdQlT

Teen viikonloppuna vielä digin, ja jos se näyttää plussaa, niin ehkä sitten voisin toisella koivella siirtyä plussanneiden listaan.
 

Yhteistyössä