*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

PikkuPöllö voihan se olla vaan tosi huonoa tuuriakin. Tiedän kyl tunteen sinällään... Itellä oli puoltoista vuotta yritystä ja sit ku lopulta tuli plussa niin kohdunulkoinen. Otti kyl sielun päälle. Ja sen tiedän et jos viel joskus plussa tulee niin alkuun siitä en osaa varmana iloita...

Täällä alkaa menkkoihin valmistautuminen. Tiistaina puhdas nega ja sen jälkeen en ole viitsinyt ees koittaa...
 
Itseasiassa se tukostaipumuspaketti tehdään HusLabissa,eli maksaa kunnallekin aika paljon,joten en usko,että sitä saa vain kun pyytää,että haluais tutkittavan.
Toki siinä vaiheessa varmaan selvitellään,jos on useampi km.
Ja niillä rhesustekijöilläkin on vaikutusta. Se on ikävää,mutta raha pyörittää maailmaa :(

Toivottavasti tärppi kun tulee,niin kestää matkassa.Kaverilla oli myös 4 keskenmenoa,moninkoraskaudesta tuulimunaan.Ja nyt niillä on 3 tervettä lasta jo :) ehkä se kroppa vaan hylkii jos jotain vikaa,vaikka ei se siinä keskenmenon hetkellä lohduta pätkääkään. :ninja:
 
Voi kurja, kun menkat tuli miu84!

Ja Lennis, vähän alko ärsyttämään sun puolesta se sun työkaveri, ei helkatti! Mä oon saanu vähän samanlaisia neuvoja, niin tyhmiä etten viiti edes tänne kirjottaa.

Sitä tossa mietin tänään, että pitäisköhän sitä vielä yrittää jotain kikkakolmosia. Se pre-seed liukuvoide kyllä käytetään pois, mistä aiemmin puhuin täällä. Mutta jotain muuta. Vähän alkaa tuntua kyllä siltä, että alkaa kaikki olla jo yritetty ja että tuskin tässä enää mitkään greippimehut mitään auttaa. Huoh. Mitä te aattelette? Käytättekö te muut vielä mitään vippaskonsteja, jotka ootte myös jo näin vähän pitempään yrittäny?
Raskausajan vitamiinia oon syönyt jo kohta varmaan vuoden, kun siinä on sitä foolihappoa. Välillä on kyllä aikoja etten oo ottanut, saankohan ostaa vielä kolmannenkin purkin sitä, ennen kun meillä tärppää..
 
Mustikk4,eihän vippaskonsteista ole haittaa,mut nyt kun meilläkin on syy selvillä miksi ei onnistu,niin helpottavaa jättää ne pois.Toisaalta,hyvä mieli siitä että kaikkensa on kokeillut :LOL:
Vitamiinit varsinkin on varmasti tärkeitä,koska eihän voi tietää koska se raskaus alkaa,on kroppa jo "huollettu" ja "tankattu" siinä vaiheessa :)

Tehkäähän huolella talletuksia Kicumisu! ;)

Täällä kp21 ja primolutit loppuu kohta.Hitsi kun en muista kuinka kauan meni kun menkat alkoi niiden jälkeen,tais mennä enemmän ku pari päivää. Sit voi taas ajatella,et oisko tärpännyt kun ei menkkoja kuulu :LOL:
Järjetön testaushimo on kyllä tässä kierrossa jäänyt pois,ainakin toistaseksi.
Tuntuu paljon selväjärkisemmältä nyt :D
 
4.10.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Miu84...............30v......kp 2/28................yk 22...........luomu
PikkuPöllö..........32v......kp 9/26-30...........yk 4...............luomu
Mustikk4...........28v......kp 9/26-29............yk 10............luomu
Tilulilu...............34v......kp 9/29................yk 19.........lz+pr+l+ins
BlackCat............29v......kp 11/24-28...........yk 15............luomu
Kicumisu...........31v......kp 12/25-28............yk 2.............luomu
Hupikonna.........32v......kp 15/26-29............yk 3.............luomu
Keinuilija...........31v......kp 20/30-34...........yk 10...........luomu
Lennis………….…..30v…....kp 21/17-31...........yk 8.............luomu
Infinity..............36v......kp 24/28................yk 1............luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Hei taas pitkästä aikaa!

Oon käynyt joka päivä lukemassa teiän kuulumiset, mutta kirjoittelu on sitte jäänyt :( Kuten todettua, tää on se aika kuusta kun ei oo mitään sanottavaa! Huomenna on gynekologiaika inseminaation tiimoilta. Loppuviikosta pitäis tehdä, mikäli follikkeli nyt kasvaa samaan tahtiin ku ennen. Jotenki ei vaan nyt yhtään tunnu, että siellä mikään kasvais? Ennen on aina pistellyt jotenki noiden lääkkeiden jälkeen. Tosin nyt on vasta kp9, et eipä se nyt vielä hirveesti ois ehtiny kasvaakkaan :D Huomenna viisaampia!

Miu84:lle pahoittelut menkoista!! :cry: Niin inhottavaa... :poop: Pää pystyyn vaan! :love:

Mustikk4: Oon kokeillu joitan kikkakolmosia, vaikken niihin edes erityisemmin usko. Mut kuten Lenniskin sanoi, on hyvä mieli kun on tehnyt kaikkensa. :) Siksi oli esim. vaikea luopua greippimehusta, kun tuntui että en enää tee parastani. Mut nopeasti tähän 'kikattomaan' elämään tottui! En enää laita edes tyynyä lantion alle :D Ainoa kikka on ne überkalliit raskausvitamiinit! Nekin saatan vaihtaa vain pelkkään foolihappoon, kunhan tuo purkki loppuu. Toinen purkki täälläkin menossa!!

Lennis pitää nyt vaan pään kylmänä siellä :LOL: On varmasti 'terveempi' olo jos/kun pääsee näistä säännöllisistä piinailuahdistuksista eroon (y)
 
Tervehdys!
Samat sanat kuin Tilulilulla, on ollut se aika kuusta ettei ole ollut mitään sanottavaa... Olen päivittäin käynyt lueskelemassa jutut täällä kyllä!

Miu84 Voi p**** että menkat alkoivat :(

Argh mikä työkaveri Lennis!!!

Mustikk4 Olen syönyt Gele royalia, foolihappoa ja macaa, sekä juonut greippimehua :) enää ei ole kuin kolme ekaa käytössä ja gelet lopetan kunhan purkki loppuu... Punaviini oviksen jälkeen on ainakin vielä testaamatta, sitten se pre-seed ja tuo Tilulilun mainitsema tyyny takamuksen alla sekä jalat ylhäällä :)

Meilläkin alkaa olemaan nakutteluaika kuusta, jee :)

Kicumisulle hyviä panelointihetkiä :)

Keinuilija Välillä täälläkin annetaan jo kokonaan lapsettomuustuomioita itselle, tuttuja tunteita !
 
Mulla taas kierron loppu käsillä ja jänskään, että alkaako ne menkat vai ei loppuviikosta.
Olen jo kerennyt kehitellä vaikka mitä raskausoireita, mutta saattavat johtua vaikkapa pillereiden lopettamisesta ihan yhtälailla.
Oletetun oviksen jälkeen on olleet rinnat kipeänä (ei koskaan pillereiden kanssa ollut tällaista) ja kokoajan "pitkät päällä". Vajaan viikon on ollut lievää aaltoilevaa pahoinvointia, varsinkin jos ruokailuvälit venyvät. Tänään on poltellut alavatsaa kummallisesti. Mutta loppuviikko tuonee vastauksia tullessaan.
Tsemppiä kaikille! :)
 
Niinhän se on Lennis, että sitä raskausajanvitamiinia on hyvä syödä kuitenkin, kun siinä on sitä foolihappoa.
Mä oon tuon jalat seinää vasten/tyyny pyllyn alla kikan kans useammissa kierroissa kokeillut. :D

Infinitylle peukkuja, jännät päivät teillä. (y)

Täällä on kyllä ihan samat fiilikset, että ei oikeen ole mitään sanottavaa. Tuntuu et alkaa muutenkin olla kyllä kaikki jo sanottu tähän asiaan liittyen. Sitä tuntuu vaan jauhavan niitä samoja asioita kuukaudesta toiseen niille ystävillekin jotka tästä yrityksestä tietää. Aika vähän on siksi tullut enää juteltuakaan tästä asiasta tuttujen tai edes miehenkään kanssa, kun on asiat niin moneen kertaan jo läpikäyty.
Alkaa vähän olla sellanen olo, et on toivo jo menetetty tässä luomuna onnistua. Tuntuu niin älyttömältä, että miksi nyt vielä tärppäisi, kun ei tähän astikaan ole tapahtunut mitään. :(
 
Tarkkuus ammuntaa on harjoitettu paljon. :whistle: toivon et on hyötyä ollut. Ainakin sitä on kiva harrastaa...:D

Infinity: mulla oli samantapaisia oireita viime kierrossa. Jo ehdin ajatella et olin raskaana. Mut toivotaan sulle parempaa onnea. (y)

Mulla ei ole lähipiirissä muita yrittäjiä. Kaikki on tehneet. Viikonloppuna kaveri soitti hädissään ettei menkat ole alkaneet. sanoin et tekee testin. Voin lainata.:LOL: hieman ihmetteli et säilön testejä kaapissa ja vielä useampaa :whistle:..Suorastaan hurrasi negaa..niin eri lähtökohdat...mä toivon ettei alkaisi. Ja malttamattomana ootan et voin testata.
 
Kiitos peukutuksista Mustikk4 :)

Kicumisu, en minäkään tässä jaksa uskoa ekasta kierrosta tärppiin, oireista huolimatta, mutta kummasti sitä vaan kuulostelee tätä oloaan eritavalla nyt kun on annettu mahdollisuus raskautumiseen. :rolleyes:
En uskalla toiveita silti vielä kovin korkeallen nostaa ja yritän pitää pään kylmänä. Lapsi olisi tervetullut vaikka heti, mutta kyllä tässä molemmat ollaan varovaisen toiveikkaana liikkeellä, että jos nyt vuoden sisään tärppäisi. Ajatukset vaan tuppaa liikaa tässä asiassa pyörimään ja töitäkin pitäisi tehdä. Ihan mahdotonta :cool:
 
Infinity samoilla ajatuksilla täälläkin. jotenkin ihan eritavalla seuraa oman kropan tuntemuksia. Toi aaltoileva pahoinvointi on hirveää. Ja toivotaan tärppiä vuoden kuluessa.

Mä bongasin viime ja tässä kuussa ovulaation ajankohtaan myös aamupahoinvoinnin. Ei etes kahvi maistunut.
Onneksi olen reissussa viikonlopun jolloin menkkojen pitäis alkaa,ei ehdi niin paljoa jännittää.

Lennis tollasta työkaveria olisin oikeesti täräyttänyt kansiolla. hirveä ihminen. Mun töissä kukaan ei vielä tiedä. naistyöyhteisössä jos yksi tietää nin kohta kaikki kyselee....

Mukavaa viikon jatkoa kaikille....olipa tilanne mikä tahansa.
 
7.10.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Miu84...............30v......kp 5/28................yk 22...........luomu
PikkuPöllö..........32v......kp 12/26-30...........yk 4...............luomu
Mustikk4...........28v......kp 12/26-29............yk 10............luomu
Tilulilu...............34v.....kp 12/29................yk 19.........lz+pr+l+ins
BlackCat............29v......kp 14/24-28...........yk 15............luomu
Kicumisu...........31v......kp 15/25-28............yk 2.............luomu
Hupikonna.........32v......kp 18/26-29............yk 3.............luomu
Keinuilija...........31v......kp 23/30-34...........yk 10...........luomu
Lennis………….…..30v…....kp 24/17-31...........yk 8.............luomu
Infinity..............36v......kp 27/28................yk 1............luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Voi luoja että on tylsää tää oottaminen. Miten Tilulilu ja Mustikk4 joko siellä alkaa olemaan ovis tulollaan? Kp12..mulla ei tunnu missään mikään enkä tikuta ovista vaikka kovin tekis mieli alkaa sekin. Tuntuu et pää sekoaa tästä jatkuvasta miettimisestä. Ja ressi vaan lisäntyy. Pitäis rauhoittua mut vaikeeta ku oon saanu itteni tähän ressitilaan niin en pääse ns. alas täältä :eek:
Ilmoittakaapa miten menee.
 
Tuttu tunne PikkuPöllö, voi kun vois vaa unohtaa koko asian o_O

Kävin maanantaina ekalla käynnillä tuolla uudella klinikalla. Löytyi kaks 15mm follikkelia. Tänään just äsken kontrolloitiin ja löytyi yksi 20 millinen, näkyvyys oli huono joten muita ei onnistunut enää löytämään tai sit niitä ei enää ollut. No enivei, iskin samantien Pregnylin ja huomenna kp13 on taas inssi! (y)

Outoa tässä on se, että ovistesti ei näytä mitään! Se kaksoishormonitestikin alkoi vasta tänään vilkuttamaan sitä ekaa hormoninousua! Eli ei tietoakaan vielä mistään LH-noususta o_O No sama se, nyt on Pregnyl kuitenki pistetty ja follikkeli sekä kohdun limakalvot oli ns. valmiit.

Viime inssissähän todettiin, et se johtofollikkeli oli kasvanut 10mm kahdessa päivässä. Tää uus lääkäri oli sitä mieltä, että se on kyllä ollut kysta eikä follikkeli. Oon nyt ihan varma, että tuo tän hetkinenkin on vaa joku kysta, kasvoihan sekin aika reilua vauhtia. :eek:

Oon armoton pessimisti, tiedän. Älkää vaan ottako mallia.. :(

Kystaa ja follikkelia ei kuulemma voi erottaa ultrassa tässä vaiheessa. Mutta lääkäri sanoi, että jos/kun limakalvo on paksuuntunut sopivasti, jossain on oltava oikea follikkeli. Eli vaikka tuo iso oiskin kysta, jossain on kuitenki se follikkeli. Luotan nyt siihen. Vaikken oikeesti ehkä luotakaan :ROFLMAO: Kun nyt on vasta kp12?! Se 'johtofollikkeli' siellä jossain on varmasti joku 12mm näillä päivillä ja koko homma on ihan yhtä tyhjän kanssa.

Huoh.

No mut lääkäri on tositosi ihana. Ei kyllä yhtään sellainen hehkuttajatyyppi niinkuin edellisessä paikassa. Tykkäsin siitä follikkeleiden ja ovislimojen hehkutuksesta siinä mielessä, että siitä tuli jotenki onnistunu/luottavainen olo. Mut tää lääkäri on sellanen rauhallinen ja muuten vaan luotettavan oloinen. Mitä vaan kysyinkään, kaivoi se jonku kaavion tai pienen fläppitaulun esiin ja selitti/piirsi asiat juurta jaksain! Tuntuu, että sillä on aikaa potilailleen.

Sanoi muuten myös, että hänellä on tavoitteena saada potilaille aina 3-4 johtofollikkelia! Että sillä saadaan tuloksia :D Turhaan kuulemma varotaan saamasta enemmän kuin yksi follikkeli, monikkoraskauksia tulee kuitenkin niin vähän. Ja kuulemma ihan jossain heidän (lapsettomuuslääkärien?) kokouksissakin puhutaan yhteisymmärryksessä siitä, että 3-4 on optimimäärä follikkeleita. Mahdollisessa ens kierrossa siis Letrot tuplana tai Menopur jollain vastaavalla annoksella! (y)

Anteeks tää omanaparomaani :( Toivottavasti tuli jollekin jotain hyödyllistäkin tietoa! Itse ainakin pohdin niiiiin paljon kaikkea, että mielelläni luen teidän lääkärinne kommentteja asiaan kuin asiaan :D

Mut allekirjoitan tuon Mustik4n sanoman, että tuntuu et kaikki tähän asiaan liittyvä on jo sanottu. Samoja asioita tosiaan jauhetaan kuukaudesta toiseen! Tyhmältähän se välillä tuntuu, mut yritän ajatella sen niin, että tää on vähän niinku terapiaa. :rolleyes: Pakko purkaa näitä tuntoja jonnekin. Ja kyllä meitäkin vielä onnistaa, usko pois :love:

Ainiin, eilen tuli raskausuutiset yhdeltä tuttavalta. Tekstiviestitse onneksi. Itkin koko illan.. :cry:

Oisko Infinityllä mitään uutta? :)
 
Tilulilu ihanaa, että olette löytäneet hyvän lääkärin! Toivottavasti sen myötä tulee tulosta!
Kiitos kysymästä, mutta ei ole täällä oikein mitään uutta kerrottavaa vielä. Koko eilis aamun ja päivän koski mahaan, niin kuin täti tekisi tuloaan, mutta illaksi helpotti ja tänäänkään ei vielä mitään tietoa vuodosta. Kummallista, yleensä vuoto kyllä alkaa kipuilujen kanssa samana päivänä. Joskaan pillereiden aikaan kivutkaan eivät koskaan olleet noin kovia, joten ehkä kroppa toimii nyt eritavalla. Odottelu jatkuu siis täällä.
 
Iltaa. Tuntuu et onnistun pilaamaan tän mun parisuhteenki jatkuvalla jankkaamisella siitä että pelkään menettäväni tän kaiken mitä olen saanut...kuulostaa ihan sekopäiseltä varmaan mut jotenki sen viimeisen km jälkeen en oo ollu oma itseni ja kuvittelen että mies jättää...kuitenki aika tuore suhde sinällään et vaikka 2vuotta oltu niin ensimmäiset 1,5vuotta ollu semmosta et ei oikeasti oltu. Nyt sit kun hänellä on jo lapsia niin pelkään menettäväni ne ja miehen. En tajua miksi mulla tämmönen olo. Kaikki alko siitä ku menkat viimeks alko ja se km tuli mieleen. Luulin et pms mut paheni ja itken joka ilta. Oon varmaan tosi ihanaa seuraa ja siitä oonki saanu kuulla et töistä tulee niin nalkutus alkaa. Miten pääsen tästä yli? Auttakaa joku. Siis kuvittelen kaikkee ja toinen sanoo et mietin turhaan mut silti mietin..eli oon hullu :eek:
Limat kävi päivällä kurkkaan kp13..nyt ei mitään enään. Mitenköhän tässä uskaltaa edes seksiä olla vailla illalla...:unsure:
 
Pikkupöllö: Ikävä tilanne. Auttaisko keskustelu miehesi kanssa siis ihan kunnolla asiasta. Kertoisit miltä tuntuu. meillä auttoi kun mietimme yleensäkin uskallanko alkaa edes yrittämään lasta. istuttiin iltaa ja keskusteltiin. Mulla oli samanlaisia pelkoja et menetän hyvän avioliiton. Meillä tosin takana yli kymmenen vuoden yhteinen taival. Ihan huono idea tuskin on hakea ammattiapuakaan. Mun lähipiirissäni on tollaisessa tilanteessa auttanut. Voimia! (y)
 
9.10.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Miu84...............30v......kp 7/28................yk 22...........luomu
PikkuPöllö..........32v......kp 14/26-30...........yk 4...............luomu
Mustikk4...........28v......kp 14/26-29............yk 10............luomu
Tilulilu...............34v.....kp 14/29................yk 19.........lz+pr+l+ins
BlackCat............29v......kp 16/24-28...........yk 15............luomu
Kicumisu...........31v......kp 17/25-28............yk 2.............luomu
Hupikonna.........32v......kp 20/26-29............yk 3.............luomu
Keinuilija...........31v......kp 25/30-34...........yk 10...........luomu
Lennis………….…..30v…....kp 26/17-31...........yk 8.............luomu
Infinity..............36v......kp 29/28................yk 1............luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 

Yhteistyössä