*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Tuun nopsaa kirjottaan pikaset oma napailut, kirjottelen huomenna teille paremmalla ajalla kunnolla.
Vähän ollut jo menkkamaisia oloja mahassa mulla, muuten ei mitään oireita. Ihan sellanen fiilis, että kohta varmaan taas hanat aukee! :poop: Taidanpa mennä huomenna jo suklaakaupoille et on sitten ees jotain lohdutusta, kun ne alkaa. :rolleyes: Ei jotenkin ole ees intoa testailla, kun mä niin jo arvaan sen tuloksen. Huomiseen mennessä tosin voin olla jo muuttanu mieleni. :D
 
Voi Lennis, ymmärrän kyllä hyvin että oot surullinen. Vaikka tavallaan vähän ehkä onkin helpottanut, kun asia on nyt hoidossa, mutta silti. Voiko sinne hoitoon pääsyssä mennä puolikin vuotta? Tilulilu ja Daniella sanoikin tuossa hyvin, nyt ei tarvii niin epätietosuudessa olla, kun asioita aletaan selvittelemään. Tsemppiä!

Harmi kun on taas vaan negaa näyttänyt testit. Kyllä nyt jonkun pitää plussa saada! Mä jo aamulla tulin lukemaan tätä ketjua, kun jännäilin et oisko jollain hyviä uutisia. :)

Daniella, juu oli se meillä nyt käytössä. Se on kyllä niin seksintappajaa sitä ainetta laittaa! :D Siinä paketissa on siis tuubi sitä liukkaria ja kertakäyttöasettimia jotka muistuttaa vähän sellasta asetinta millä hiivalääkekin laitetaan alapäähän. Kyllä tuli vuoden naurut joka kerta, kun sitä laittoi. :LOL: Ja kaikkeen sitä ryhtyykin yhden mukulan takia! :D Ei herranjesta! Mutta niin. Kyllä se ihan asiansa ajoi ja kohta nähdään auttoiko se mitään. :rolleyes:

Tässä nyt ällövaroitus, mutta tänään ihan pelästyin ja piti oikeen henkeä vetää, kun menin aamulla vessaan kattomaan, et nytkö ne sit jo alkoi, kun tuntui ihan siltä. Mutta olikin vaan tullut valkovuotoa. On kyllä niin rasittavaa tää odottelu!
 
Ei oo vielä tän kuukauden tärppiä näkynyt. Oltas me ny voitu ees yksi saaha...

Kiva et on tullut uutta verta tänne :)
Tulkaa listoille mukaan kun on niin lyhyt seurattava nykyään...

Täällä jo kuvittelen ittelleni raskauspahoinvointia. (Koska ny hieman etoo niin eihän se voi olla muutakaan, eihän?)

Ajattelen jo päivittäin tätä asiaa. Ihan kamala miten valtaa mielen.
Hyvänä puolena, olen tehnyt töitä tupakan lopettamisen eteen. Sähkötupakkiin siirryin. On si helpompi vallan lopettaa jos tärppää. Mut tääkin jo jotain. Enää nikotiini mitä tulee kroppaan, muut myrkyt jo siis karsittu :D
 
Mustikk4,valitettavasti voi mennä puolikin vuotta,sillä kunnallisen puolen hoitotakuu on aika pitkä.Mut toiveita on,että pääsis aiemmin,kun on näin toivoton tapaus. :D
Lääkärin arvioon perustuu,kuinka kiireellisesti hoitoon pääsee.

Harmi Kicumisu,että menkat alkoi,mutta siirtä se "normaaliin" rytmiin palautuminen alkaa. :giggle:
Toivotaan pikaista plussaa!

Miu84,tuo on hyvä juttu,että oot päässy tupakasta eroon.Vaikka se sähkötupakka onkin.Samaa pitäis punnita täälläkin,kun sekin vaikuttaa raskautumiseen.
Meillä mies oli selkärangallisempi ja lopetti juhannuksena kessuttelun. (y)

Täällä oltiin tänään taas 14,5h töissä.Mies kuorsasi kun tulin kotiin.Millohan ois taas aikaa huoltaa parisuhdetta.No,joskus tekee hyvää jos ei ehdi näkemään niin paljon :rolleyes:
Eipä ehdi riitelemäänkään.

Mutta nyt vihdoin,kaadun raatona sänkyyn,jopa tämän vuorokauden puolella :sleep:
 
24.9.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

BlackCat...........29v......kp 1/24-28...........yk 15.............luomu
Kicumisu...........31v.....kp 2/25-28...............yk 2.............luomu
Hupikonna.........32v.....kp 5/26-29..............yk 3.............luomu
Keinuilija...........31v.....kp 10/30-34.............yk 10..............luomu
Lennis………….…..30v…....kp 11/17-31............yk 8..............luomu
Miu84...............30v......kp 20/28...............yk 21............luomu
Mustikk4...........28v......kp 27/26-29...........yk 9..............luomu
Tilulilu..............34v......kp 29/28................yk 18.........lz+pr+l+ins

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Viimeksi muokattu:
Tilulilu: ehkä se kiroaminen helpottaakin...etes hetkeksi. o_O

Miu84: mä en ole polttanut ikinä,mut oon kofeiini addikti. Juon monen monta kuppia päivässä. Enkä siis mitään pieniä..Nyt pyrkinyt siihen max. 2 kuppia. Tiukkaa tekee. Kahvi vaan on niin hyvää. Ehkä vähän voi tohon riippuvuuteen verrata. Palkitsen itseni suklaalla kun oon juonut vain 2 kuppia. Katsotaan miten paksu vyötäröni on kohta..:geek::rolleyes:
 
Lennis Hyvä että sentään pääsit jonoon ja asiat lähtee rullaamaan eteenpäin (y) Ymmärrän kyllä fiilikset kun joutuu luopumaan luomuvauva ajatuksesta, niiden kanssa täällä itsekin kamppailen ja siksi lääkäriin menokin venyy...

Tilulilu Hali, voi ei :cry:

Miu84 Hyvä, että oot saanut tehtyä hommia, että saisit tupakointia loppumaan (y)

Kicumisu Harmi että sullakin alkoi menkat..

Mustikk4 Ehkä ne menkat ei tällä kertaa ala ollenkaan :love:

Täällä aukes hanat aamulla, no eipä tarvinnut nähdä turhaa sitä negaa testissä :cry::(:cry: Alkaa kyllä ihan tosissaan masentamaan tää ainainen odottelu. Ollaan miehen kanssa puhuttu, että alkuvuodesta mennään lääkäriin jos mitään ei tapahdu, mutta alan vakavasti harkitsemaan jos puhuisi miehelle, että mennään nyt vaan jo... Tuntuu että pakko jokin on ollu vialla kun ei onnistu :poop: Nyt on unohtunut se "postiivinen" ajattelu ja totuus siitä vain 17% mahdollisuudesta joka kierto :notworthy:
 
Kicumisu en ees ala puhuun kahvista. Niin hyvää se on ja varmana pienempi paha :D

Pahoittelut Black ja tilulilu, ei tohon pettymyksen ihme kyllä totu. Päin vastoin, tuntuu aina vaan vaikeemmalta. Ihan sama mitä prosentti mantraa itselleen hokisi :(

Lennis se on se eka kolme päivää pahimmat. Sit aina vaan helpompaa ja mulla toi sähkötupakka auttaa paljon. Kun se on se tapa. Puolet elämästä sauhutellu niin siitä tekemisestä on vaikea luopua...
Olen aina päättäny et kun plussa näkyy niin ei tupakkaa. Ja pystyin siihen kyllä kun näin sen plussan, sit ku olikin kohdunulkonen niin siihen vitutukseen menikin nopiaan aski... ja taas jatkui...

Mä elän nyt sitä parasta aikaa. Mielessäni olen raskaana ja on niin aikasta et taskaustestiä ei voi tehdä pilaan mun fiiliksiä. Niin kauan kunnes toisin todistetaan!
 
Niin tosiaan tervetuloa uusille! Unohdin aikasemmin sanoa. :)

Voihan p*rse, että menkat alkoi teillä. Mä en osaa keskittyä oikeen mihinkään, kun vaan odotan koska ne alkaa mullakin. :( Oon syöny jo sitä suklaatakin etukäteen, kun niin ottaa aivoon.

Mä välillä ihan haaveilen siitä, millasta olis jos tulisinkin raskaaksi. Koska kertoisi tutuille ja miten ihanaa se olis ihailla kasvavaa mahaa peilistä. :love: Mutta sitten taas kuulee jonkun tutun raskausuutiset ja tajuaa, että eihän sitä mulle ikinä tapahdu.
 
Voi Tilulilu,huono fiilis puolesta :cry:

Kicumisu,kahvista en ois niin huolissani,itsekin suurkuluttaja. :LOL: Toki,aina sitäkin vois vähentää,mutta luulen et kun oon raskaana,niin ällötys hoitaa tehokkaasti tämänkin ongelman :D

BlackCat,jos vaan uskaltaa kohdata asiaa,niin hakeutuisin jo hoitoon.Teilläkin noita tärpittömiä kiertoja on ollut paljon.Kun just se,että julkiselle joudut vielä jonottaan 3-6kk. Asiat lähtis rullaamaan nopeemmin.Jos kyse onkii vaikka ihan pienestä hoidettavissa olevasta asiasta? Sit harmittaa jos vaan odottaa "turhaan".:cautious:

Miu84,tuttu tunne :LOL: Lopetin plussaan tupruttelut kertalaakista. Ja kun ultrassa ei ollutkaan sykettä,oli ajettava ensimmäisenä ostaa tupakkaa.Ja vaikka sen kessun veti,ei mieli ollut parempi.Siitä se savustelu taas alkoi,hyi minä :notworthy:

Täytyy huomenna katsoo omat ajanvaraukset,vaikka tuskin lähetettä on ehditty käsitteleen. :rolleyes: Saanpahan tietää vaan mahdollisimman nopeen,millon se aika on :D
 
On tää kyllä nyt taas poikkeuksellisen rankkaa :( Eniten tällä hetkellä ahdistaa melkein se, etten jaksais enää miettiä noita hoitojuttuja. Varsinkin kun nyt pitää vaihtaa tän uuden paikkakunnan myötä hoitopaikkaakin! En jaksaisi! Miksei ihan vaan luomuna voi tärpätä?! o_O Mies ehdotteli jo ihan luomuilua, mut en kyllä pysty. Pakko kokeilla kaikki mahdollinen. Muuten se seuraava nega ahdistais vieläkin enemmän. Siis ilman näitä hormoneja en uskalla enää olla, vaikken tiedä onks niistä edes hyötyä. Tuskin ainakaan haittaakaan..

Ja kun nyt saan noita valoa vasten näkyviä viivoja, jotka ei ilmeisesti merkkaa yhtään mitään, kyseenalaistan myös sen viime kierron kemiallisen.. Harmi kun niitä testejä ei oo tallella. Silloin olin ihan saletti, että se oli oikea viiva, mut nyt en oo enää ihan niin varma.. Lähden nyt taas siitä olettamuksesta, etten oo testissä koskaan plussaa nähnyt.. :(

BlackCat oon niiiiiiin pahoillani sun puolesta :( Samoissa syvissä vesissä ollaan. Mulla tosin hana vasta tihkuttaa, mutta suunta on oikea.. (tai no, väärä..) Haleja sinne! :(

Mustikk4: Hymyilytti tuo sun suklaan syönti etukäteen :) Toivottavasti söit sen kuitenkin turhaan! Minä mietin myös jo etukäteen, mitä herkkuja ostan kun menkat taas alkaa. Nyt oon kuitenki jotenki niin ahdistunut, ettei tee edes mieli :( Ehkä sitten huomenna.

Kiitos kaikille tsempeistä!

Ja uusille tosiaan tervetuloa! :) Nyt kun alkukierto on taas alkamaisillaan, hiljenen varmasti jonkun verran. Alkukierrossa kun ei oo koskaan mitään sanottavaa :( Mut päivittelen listaa ja luen juttujanne kuitenki! Tsemppiä kaikille iiiiiiihan hirmuisesti! :love:
 
25.9.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

BlackCat...........29v......kp 2/24-28...........yk 15.............luomu
Kicumisu...........31v.....kp 3/25-28...............yk 2.............luomu
Hupikonna.........32v.....kp 6/26-29..............yk 3.............luomu
Keinuilija...........31v.....kp 11/30-34.............yk 10..............luomu
Lennis………….…..30v…....kp 12/17-31............yk 8..............luomu
Miu84...............30v......kp 21/28...............yk 21............luomu
Mustikk4...........28v......kp 28/26-29...........yk 9..............luomu
Tilulilu..............34v......kp 30/28................yk 18.........lz+pr+l+ins

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Tilulilu, en laittanut sulle uutta kiertoa vielä listalla alkaneeksi, päivitätkö listan vaik seuraavaksi ja laitat sillain, et sun kiertopäivät menee oikein. :)
Ei mikään ihme, että sulla on mitta täys niitä hoitoja ja kurjaa, kun joutuu sitä hoitopaikkaakin vaihtamaan. Toivotaan et löytyy uudelta paikkakunnalta hyvä paikka sit seuraavaksi. Tsemppihali, yritä jaksaa! Onneksi mieli tosiaan vähän paranee sitten, kun kierto on pidemmällä. :)

Se on ihan totta, ettei kierron alussa ole kyllä oikeen mitään sanottavaa. Ainakin mä olen kotona huomannut sen, että olis parempi olla vaan hiljaa, kun en osaa muuta kun kiukutella. :mad:
 
26.9.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Mustikk4...........28v......kp 1/26-29.............yk 10............luomu
Tilulilu...............34v......kp 1/29................yk 19.........lz+pr+l+ins
BlackCat............29v......kp 3/24-28...........yk 15............luomu
Kicumisu...........31v......kp 4/25-28............yk 2.............luomu
Hupikonna.........32v......kp 7/26-29............yk 3.............luomu
Keinuilija...........31v......kp 12/30-34...........yk 10...........luomu
Lennis………….…..30v…....kp 13/17-31...........yk 8.............luomu
Miu84...............30v......kp 22/28................yk 21...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Viimeksi muokattu:
Päivitin nyt Mustikk4 listaan oman kiertoni, tänään ne menkat sitten alkoivat. Plääh. Mut että nyt alkoi yk19?!?! Onneks en vuosi sitten tiennyt, että oisin vuoden päästä vielä tässä tilanteessa.. Saatikka silloin melkein 2v sitten kun jätettiin ehkäisy pois!

Tässä vaiheessa kiertoa lueskelen aina niitä IVF- ja lapsettomuusjuttuja netistä. Eihän tässä nyt voi muuta ku stressata sitä, että mun munasolut on varmasti huonoja.. Sehän selviää sitte vasta niissä rankemmissa hoidoissa. o_O Yritin eilen jo soittaa tälle uudelle klinikalle, että sais asiat eteenpäin. Mut kiinnihän se oli jo mennyt! :mad: Onneks ei oo vielä kiire. Ajattelin myös, että vois pyytää sieltä yksityiseltä samantien jo lähetteen julkiselle puolelle jonoon. Jos jono on vaikka sen puoli vuotta, ehditään tekemään täällä muutama inseminaatio ennen kuin päästään julkiselle. Siellä voidaan sitte siirtyä suoraan IVF:ään. ..näinhän MINÄ tän suunnittelen, katotaan mitä ammattilaiset on mieltä :D Mies haluaisi jo suoraan IVF:ään ku näitten inssien hyöty on aika minimaalinen. Itse taas tekisin mieluummin vaikka 12 inssiä ennenku luovuttaisin niiden suhteen! Mut toisaalta, kohtahan se ois hyvä selvittää jo solutasolla, että missä vika.

Nojoo, kaikki selviää kunhan käyn ekan kerran tuolla klinikalla. Ehkä joskus 2 viikon päästä. Ainiin ja ovis sattuu taas lauantaille! :mad: Toivottavasti täällä palvellaan viikonloppuisinkin, kuten edellisellä klinikalla.

Siinä kuulumiset oman navan ympäriltä..

Mikä sulla on Mustikk4 tilanne? Testipäivä kolkuttelee? :)
 
Tilulilu, eihän tätä olis voinu kuvitella oikeasti omalle kohdalle, että tulee näin vaikeeta olemaan tää lapsenteko.
Mulla alkoi uusi kierto tänä aamuna! Eli kp1 ja yk10. Nyt ollaan sitten kaksinumeroisissa yrityskierroissa. (n) Just nyt ei oikein irtoa mitään hyvää sanottavaa, ollut niin paha mieli tänään, että aamulla tosissaan mietin, että menenkö hakemaan jonkun tukkupakkauksen kortsuja ja antaa olla koko homman vähäks aikaa. Onneksi olin töissä aamun niin ei ehtinyt oikeen ajatella ja koko illankin on ollut tekemistä. Tää on vaan niin p*rseestä. :poop::poop::poop:
 
Pahoittelut Mustikk4. :(
Eipä tosiaan voinut kuvitella et tääkin homma kestää ja kestää.

Eipä täälläkään oo mitään kertomista.Tänään kohtu tuntunut aralta,kuten yleensäkin näinä kiertopäivinä.Ei kuitenkaan oletettua ovulaatiota.Eikä mitään nippailuja.
Ihmettelen vaan,miten ne aamulämmötkin on ollu loppukiertosta niin reippaasti koholla,kerran ovista ei tapahdu (n)
Ehkä nyt voi ollaa rennommin,kun tietää ettei luomuna onnistu,niin turhaa sit loppukuusta tuhlaa testejäkään.
Pitäs varmaan tilata roima kasa ovistestejä,kun hoidot sen testaamisen varmaan vaatii.
 
Ajattelin liittyä tänne muitten joukkoon ihan samoilla fiiliksillä kun muutki tuntuu olevan (n) Pahoittelut Tilulilu ja Mustikk4 ja jos oli muitaki.. Mulla kans kp2 yk4 kierronpituus26-30 Saa lisätä listaan. Oon senverranpaljon täällä. Mutta mitä :poop: kierronpituus 26:eek: Ihan puskista aukeaa hanat eilen ja ottaa niin kupoliin. En ehtiny edes jännätä. Ajattelin et ehkä ma-ke jossain ku muistelen et kierto ollu aikoinaan pitkä. No tää on nyt eka normi et voi päivät laskee et tietää alkaa oottaa jo kp 26 tulevaisuudessa.
onko kellään mitään kivaa kerrottavaa ku tuntuu et vois vaan itkeä?
Tilulilu saako kysyä et paljon teillä on menny hoitoihin rahaa kun ette vielä oo julkisella? Lyö nyrkillä jos liian henk.koht kysyn :LOL:
 
27.9.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

PikkuPöllö..........32v......kp 2/26-30...........yk 4...............luomu
Mustikk4...........28v......kp 2/26-29............yk 10............luomu
Tilulilu...............34v......kp 2/29................yk 19.........lz+pr+l+ins
BlackCat............29v......kp 4/24-28...........yk 15............luomu
Kicumisu...........31v......kp 5/25-28............yk 2.............luomu
Hupikonna.........32v......kp 8/26-29............yk 3.............luomu
Keinuilija...........31v......kp 13/30-34...........yk 10...........luomu
Lennis………….…..30v…....kp 14/17-31...........yk 8.............luomu
Miu84...............30v......kp 23/28................yk 21...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 

Yhteistyössä