*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Keskiviikko 6.5.2015



Nimimerkki..........Ikä.....Kiertopv/pituus.....yk..........luomu/lääk.kierto

Rockwell..............30v.....kp 63/23-28........yk11.........terot
MamaBoo.............31v.....kp 37/28-34........yk 4.........luomu
OmaAurinkoinen....32v.....kp 18/27..............yk 2.........luomu
Tilulilu.................34v.....kp 24/28-37........yk 13........c+l
Jännää.................33v.....kp 10/27-34........yk monta..luomu/1.IVF 1.PAS ensi kuussa
Vilijonkka_...........31v.....kp 34/30-50.....ya 2012.......1. IVF 1. PAS
pöllötär...............28v......kp 21/28.............yk 2.........luomu
Cheri85...............29v......kp ??/24-26.........yk 11 (?)..luomu
Merope...............30v......kp ??/n30............yk 19 (?)..kilppari
Keinuilija.............31v......kp ??/??..............yk ??........luomu
BlackCat.............29v.....kp 18/26-28.........yk 9.........luomu


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Dorin, Tikru78, Kaisaek, Norna, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Lennis, Milli Mimosa, Kippu, Tamariini, NeitiPelargonia, Fiidu

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v..................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2......21.2.
Lennis.................29v.......yk3......16.3. km
Liljah..................31v.......yk4.......3.4.
Hironea...............36v....ya 2010....7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2.......11.4.
Metsäläinen.................................16.4.
tamariini.............32v.......yk4.......20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.......23.4.
NeitiPelargonia.....32v.......yk1.......24.4.


***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
BlackCat nyt olet sinäkin listalla :)

Itsellä myös on se tunne vähän väliä, mutta uskon myös sen kumpuavan tuolta pessimistisyydestä ylipäänsä. Hölmöä valmistautua mahdolliseen suruun (lapsettomuuteen) jo etukäteen, mutta olisko se tämä suomalainen perusluonne...

).( Tänään dpo3 eikä mitään tuntemuksia, niin kuin ei näillä päivillä varmaan pitäisikään olla vaikka olis tärppi käynytkin. Päivät matelee...
 
Mäkin taidan uskaltautua mukaan jutteluun. Jonkin aikaa oon käynyt lueskelemassa teidän jutteluita :) Oon pikkasen vajaat 33 vuotta ja miehen kanssa ollaan vauvaa yritetty pian kolme vuotta. Tutkimuksiin ollaan hakeuduttu nyt viime vuoden loppu puolella. Meillä on ollut selvää, että tutkimus- ja hoitorumbaan ollaan valmiita, mikäli luomuvauvaa ei ala kuulumaan, mutta elämän monenmoiset käänteet ovat ratkaisseet asioita niin, että tutkimusvaiheessa vasta mennään. Miehen ekassa sperma näytteessä olikin häikkää.
Mua kyllä välillä kauhistuttaa tää ikä ja oisin todella halunnut perheen perustaa aiemmin, mutta eihän se elämä mene useinkaan niinkuin ite haluaa. Pääsääntöisesti ajattelen, ettei tässä vielä ikäloppuja olla (onneksi mies on vielä nuorempi ;)) ja mahdollisuuksia tulla raskaaksi on vielä paljon jäljellä. Mulla on kanssa ollut hirveitä "etiäisiä" siitä, etteivät lapset tule meille helposti. Se on jännä ajatus ja vähän pelottavakin, miks on mennyt niin edes ajattelemaan, kun ei tällaista tahtoisi kellekään, varsinkaan itselleen ;) eli menneet vuodet ei mitään helppoja ole olleet, mutta hengissä edelleen ollaan :)
Täällä on taas piinapäivät, tänään kp 30 ja menkkojen pitäisi alkaa tänään. Luonnollisesti olen voinut huonosti ja syöminen auttaa ja väsyttääkin oudosti, niinkuin jokaisessa kierrossa melkeinpä ;) miten sitä ei vaan osaa olla ajattelematta ja kuvittelematta näitä muka oireita..
Tsemppiä ketjuun kaikille :)
Tiuhtinen 33 v. Yk jotain 30 ja kp 30/30
ps. Tää harjoittelee tätä keskustelupalstailua joten tekstien muoto voi olla sitä sun tätä jonkin aikaa ;)
 
Viimeksi muokattu:
Kiva kun uskaltauduit, Tiuhtinen :) Kohta on taas niiiiin aktiivista keskustelua, kun on saatu uusia mukaan!

Pitkä(hkö) on teilläkin jo yrityshistoria. Saako kysyä millaisia hoitoja on suunnitteilla? Tehdäänkö inseminaatiota jos siittiöissä on häikkää? Ja onko sulla mitään hormonilääkitystä? Ei tartte kertoa jos et halua.

Tuttua tuo, että joka kierrossa tuntee ne (samat) oireet, jotka muka jotenki tuntuu erilaiselta kuin ennen. Itsekin on tässä tuijotellut rintojani (nännejäni), että selvästi näyttää erilaiselta.. Yritän sitte aina keskittyä ajatukseen, että täysin sama homma tapahtui 4 vkoa sitten. Ihan yhtä ihmeelliseltä ne silloinkin näytti :D Mut kun sitä niiiiin toivoo..

Mut eihän sitä tiedä, jos sun huonot olot onkin nyt oikeesti jotain muuta kuin kuvittelua! Toivotaan niin :)

Pöllötär koittaa nyt vaan keksiä jotain ajanvietettä näille aikaisille DPO:ille! :D Terveisin eräs, joka huomas ensimmäisen uudenlaisen oireen DPO3..
 
Kiva kuulla, ettei ole luulotauteineen ainoa :D mies tänään nauroikin, kun tulin töistä niin huonovointinsena, että ihan kuin olisin ollu ennenkin raskaana :D meillä on siis tilanne tällä hetkellä se, että odotetaan uutta maksusitoumusta sperma-analyysiin. Eka näyte oli pieni, jossa niitä liikkuvia oli liian vähän, tk lääkäri haluaa vielä sen toisen näytteen mieheltä ja sit saadaan lähete eteenpäin. Ollaan siis julkisella puolella. Mies on nyt lopettanut tupakoinnin ja alkoholiakin käytetään tosi harvoin, joten toivomme kovasti, että seuraava näyte olisi parempi. Mua ei oo tutkittu vielä muuten kuin verikokeilla kilpirauhaset ja hormonit ja muut semmoset. ovulaatiotestit kovasti käytössä jokaisessa kierrossa ollut viime syksystä lähtien. Ja ovuloin kyllä ainakin niiden mukaan :) kierto on tosin heitellyt viime kuukausina, mutta stressiä on ollut melko paljon elämän erisaroilla, että ei ihmekkään jos elimistö osoittaa myös mieltään.. kovin on nyt nää ekat omanapaisia tekstejä, mutta eiköhän tää muutu kun pääsee kunnolla mukaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Milli Mimosa Tsemppiä piinailuun, noi on hankalimmat päivät kun joka päivä miettii et pitäiskö sittenki testata...

Tilulilu Niin repesin tolle nännien tutkailulle :LOL: Itellä ihan sama juttu, aina löytyy mukamas joku sellainen "oire" jota ei ennen ole ollut... Joopa joo, muisti on vaan niin lyhyt ettei muista kuukauden takaisia, tai ei haluu muistaa jotta saa nostettua toiveet kattoon :headwall:

Kiitos pöllötär sullekin tsemit piiiitkiin päiviin!

Tiuhtinen, onpas teillä inhottavan pitkä taival jo takana tätä tietä : /


Itsellä ei (ihme ja kumma) ole vielä oikeita eikä kuviteltuja oireita, välillähän niitä on tullut jo ekoina päivinä oviksen jälkeen :kieh: en tikuttanut ovista (yritän ottaa tän jotenkin rennosti, aika surkealla menestyksellä kylläkin) joten DPO ei oikein tiedossa, oletan jotain 5 ja 7 väliltä. Tällä kertaa ei ollut oikein tuntemuksiaan kunnolla, vaikka normaalisti suht hyvin tunnen oviksen....
 
Tiuhtinen kiitos taustatiedoista! :) Joo sori, jotenkin oletin että ootte hoidoissa jo pidemmällä. Mut nythän voi sitte vielä käydä niin, että seuraava näyte onkin jo ok? Jos se edellinen vain oli liian niukka. Ja tietty elämäntapamuutoksetkin varmasti vaikuttavat positiivisesti :)

Eikä omanapaisuus haittaa, myöhemminkään välttämättä. Sehän tässä onkin mukavaa, että tänne voi purkaa niitä omia synkimpiä ja noloimpia salaisuuksiaan. Ei sillä aina niin väliä vaikkei kukaan kommentoi, saapahan edes purkaa tunteitaan :D Toki kommentteja on aina kiva saada, mut ei minua ainakaan häiritse jos joku kirjoittelee vain omista kuulumisistaan. Kiva niitäkin lukea ja vertailla omaan tilanteeseen :)
 
BlackCat: Heh :D Joo.. Perinteiset loppukierron itsensähuijaamiset.. ;)

Mut onnea rentouden tavoitteluun sillä suunnalla :D Täällä joskus aiemminkin jonkun kohdalla todettiin (oisko ollut MelodyPop?), että jos ei tunne mitään oireita, niin sehän on merkki siitä ettet kuvittelekaan mitään. Ja kun sitten joku oire tulee, on se tietenkin todellinen. Ja kaiken huippu: tää teoria piti paikkansa ja ko. henkilö oli oikeasti raskaana! :D Ettäää.. Jospa nyt keskityt siihen, että et tunne mitään oireita, niin.. ;)
 
Ohoh, täälläpä on vaikka kuinka paljon uusia. Tervetuloa kaikille tasapuolisesti. :wave: En uskalla laittaa nimiä, jos kuitenkin unohdan jonkun.

Täällä olis uus kierto lähtenyt käyntiin ja tänään kp3. Eilisestä asti zumenonit mennyt limakalvon kasvatteluun ja 19.5 olis ultra. Niin kovin toivon, että tällä kertaa päästäisiin siirtoon.

Lapsettomuudesta ja siitä tunteesta, että onnistuuko vai ei... Meille (tai ainakin mulle) ei tullut yllätyksenä, että saattaa mennä aikaa. Mutta toisaalta en olisi uskonut, että vielä kolmen vuoden päässä ollaan tässä samassa vaiheessa... Vielä en kuitenkaan ole luovuttanut!

Nyt kuumeillaan kaikille plussa, jookosta?
 
Kiva kun täällä käy keskustelu vilkkaana :) mä huomaan, että tän meidän melkein kolmen vuoden yrityksen aikana kaverit menee jo toista kierrosta, esikoisille syntyy pikkusisaruksia. Se on pistäny kyllä kovasti miettimään ja vähän suremaankin. Me vaan pysytään tässä samassa eikä ees sitä ekaa saada aikaiseksi. Tuli tosta Vilijonkan samassa vaiheessa olemisesta mieleen. No meille voisi sanoa, että mitäs ette oo menny hoitoihin heti sen maagisen vuoden jälkeen ja välillä oon pahimpia kausina kironnut koko elämää ja sen mukana tuomia mustia pilviä, joiden takia tää lapsettomuus ei ole aina ollut se isoin kriisi meidän elämässä. Mutta toivosta en luovu, vaikka nyt taas näyttää ja tuntuu menkat alkavan. Vielä me kaikki kuumeilijat jonain päivänä plussataan ja kovasti sitä kaikille toivonkin <3
 
  • Tykkää
Reactions: Jännää
Tervetuloa kaikille uusille, mukava saada porukkaa lisää niin eiköhän juttukin käy vilkkaasti! :)

Mulla vähän pelottaa välillä kun mies taitaa uskoa, että raskaus tulis piankin. Se on niin monesti sanonu, että hällähän on kaks todistekappaletta siitä, että kaikki on kunnossa. Niin, ne on jo 7 ja 11, joten ei ihan tuore juttu. Ja mullakin on ikää enemmän kuin entisellä puolisollaan ja hän itekin jo tosiaan yli 40. Että toivottavasti se ei odota liikoja, ite nimittäin odotan. Tuntuu jo nyt, että tää on kestäny kauan,vaikka eihän meillä oo ku kaks kuukautta oltu ilman ehkäsyä ja tää on eka kierto kun paneloitiin oikeeseen aikaan.
 
Tamariini perjantaina tulee kolme viikkoa tosiaan ekoista lääkkeistä. Äkkiä tää aika kuitenkin menee.
Tilulilu kuulema voi näyttää neljäkin viikkoa plussaa. Ensi viikolla hcg, jolloin nähdään numeraalisesti, että arvot on lähes nollassa. Muutoin voi olla kaavinta eessä : /

Tervetuloa uusille :wave:

Juu ei se näköjään raskautuminen ole ollut kiinni täällä oireista tai oireettomuudesta. En itse ainakaan huomannut mitään ihme oireita ennen plussaa. Perus turvotus, tissikipu ja kasvaneet rinnat. Mutta kun oli siinä ne menkatkin (tosin lyhyemmät).

Tiedän tuon tunteen OmaAurinkoinen, yk3 kävi tärppi mut tuntu et sitä oli käyny läpi liian pitkään :kieh:
Varmaan kyllä se oireiden kyttäily sai ajan tuntumaan pidemmältä. Ensin kyttää ovista ja sitten kyttää raskausoireita.

On:mies menossa 19.5 ths kontrolliin. Saas nähdä kuin arvot tulleet alas -> raskautuminen todennäköisempää jos sperma ois parantunut. Tuntuu et tässä ei malta taas ootella!
Häitäkin ois kiva suunnitella, mut mieluusti menisin naimisiin ja pitäisin juhlat ettei ois sillon raskaana. Rahan säästäminen on kuitenkin hyvä jo aloittaa :whistle:

Jos hcg on tarpeeks alhaalla ensi viikolla niin sit alkaa yrityksien yritys! ;)
 
Kiitos BlackCat ! Piinallista tämä kyllä on... Koko ajanhan tämä pyörii mielessä... Vuoron perään olen ihan varma, että olen taatusti raskaana, koska joko on oireita tai ei ole oireita (=ei siis myöskään menkkaoireita), ja sitten taas olen ihan varma, että tämä on turhaa ja älytöntä haihattelua, en todellakaan edes voi olla raskaana... Ja kehä alkaa taas alusta. Mun on mahdoton uskoa, että mulla voisi olla niin hyvä tuuri, että tulisin heti raskaaksi. Mutta sitten haaveilen kuitenkin...

Ymmärrän kyllä, että turha tätä on miettiä. Joko olen raskaana tai sitten en. Ja jos olisinkin, niin se voi mennä kesken tai jatkua. Että turhaan tässä nyt päivän parin päälle stressiä ottaa. Vaan kun kuitenkin ottaa... :D
 
Etukäteispahoittelut, tämä teksti sopisi paremmin tuonne keskenmeno puolelle... Mutta Lenniksen tilanne herätti taas aatokset mieleen.

Lennis, Tsemppiä! Itseltänihän paloi käpy viimeksi noiden tyhjennysten kanssa ja aion olla tällä kertaa tosi hankala potilas jos tämä menee kesken. Minullahan silloin raskaustesti näytti negaa jo pari viikkoa lääkkeiden jälkeen ja vuotokin oli pääasiassa loppunut. Mutta kun menkkoja ei kuulunut vielä 8 viikonkaan jälkeen, soitin polille ja kyselin mitäs tehdään. "Ei mitään, normaalia." Itsestäni ei siltä tuntunut, joten menin yksityiselle ultraan, josta sitten lähete polille tarkastukseen ja siitä sitten ensin imuun ja myöhemmin kaavintaan. Jos tälläkin kertaa saadaan np-ultrasta huonoja uutisia, aion kyllä vaatimalla vaatia jälkitarkastusta lääkkeiden jälkeen, että saa varmuuden kohdun tyhjenemisestä. Tiedän, että olen malttamaton ja toivoton urputtaja tämän asian suhteen, mutta epäilisin kaikkien tämän palstankin kuumeilijoiden tietävän, että 3-4 hukattua kiertoa vaan yhden puuttuvan tarkastuksen takia tuntuu pitkältä ajalta... Phuuh. Ugh, olen puhunut.
 
Viimeksi muokattu:
Huh. Menin googlailemaan raskausasioita, että milloin pitäisi näkyä testissä jne. No, päädyin lueskelemaan myös kemiallisista raskauksista ja alkuraskauden keskenmenoista. Johan tuo elävän oman lapsen syliin saaminen alkoi vaikuttaa aivan täysin mahdottomalta! Pitäisi onnistua tulemaan raskaaksi, alkion pitäisi onnistua kiinnittymään ja vielä pysyäkin siellä. Voi, kunpa voisin hetken edes ajatella muuta ja unohtaa asian...
 
Lennis: Ok, kiitos tiedosta. Pitkä aika on tuo 4 viikkoa, varsinkin jos on jo henkisesti ihan valmis uuteen yritykseen. Ens viikollahan se sit selviää :)
Ja hääthän voi suunnitella jo pitkälle valmiiksi ja rahatkin tosiaan säästää. ;) Sitte kun lapsi on syntynyt niin ei oo kuitenkaan aikaa millekään hääjutuille. Kuulemma on kiireistä? :whistle: Nojoo, tiedän kyllä ettei suunnitelmia voi sillai 'varastoon' tehdä. Kun aikaa kuluu niin makukin muuttuu, sitte haluaa taas eri väriteeman tms. :D Itse oisin halunnut toisenlaisen vihkisormuksen jo puoli vuotta häiden jälkeen.. :saint:

OmaAurinkoinen: Miehet tuntuu luottavan omiin suvunjatkamiskykyihinsä meitä naisia paremmin. Tietty sun miehellä on jo 'todisteita', mut ei sitä silti voi tietää miten nää kuluneet vuodet vaikuttaa. Toisaaltahan se on hyvä, että toinen puolisko pysyy positiivisena - eihän tästä mitään tulis, jos molemmat ois koko ajan murheen alhossa :p Ja osa siitä positiivisuudesta voi olla ihan tsemppaamistakin vaan, tuntuu että meillä ainakin on niin. Mies on koko ajan tositosi luottavainen, mut epäilen että kyllä sekin välillä miettii näitä 'hukkaan menneitä' kuukausia. Ei vaan halua enempää minua lannistaa.

Milli Mimosa: Nimenomaan, älytöntähän tää pohdiskelu oireista ja niiden puuttumisesta on. Aikahan sen kaiken näyttää niin kuin sanoit! Mut kun ei sitä malta olla spekuloimatta.. Ja vaikka haluaisi, niin tahtomattaankin sitä tarkkailee itseään. :D Hullua. Onneks meitä on niiiiin monta, muuten voisin pitää itseäni jotenkin sekopäisenä..

Omat navat: Päivällä mietin, että en ees muista miltä kuukautiskivut tuntuu! Kun pohdiskelin, et onkohan mulla ollu nyt niitä kipuja vai ei. No, voin kertoa että nyt kyllä muistan. Kivut alkoivat pari tuntia myöhemmin.. Nyt on siis kuukautiskivut ja lisääntynyttä vuotoa. Ei nyt vielä menkat, mut jotenkin haiskahtaa siltä, että huomenna viimeistään alkaa kunnolla.. Että se siitä Amerikan ihmeestä.. :'(

Pohdiskelin tuossa muuten, että kohta kun alkais olla se inseminaation aika käsillä (kesäkuussa), niin tällä mun säännöllisellä kierrolla mulla on ovis aina sunnuntaina! :O Eihän kukaan silloin mitään inssejä tee. Noo, ehkä tähän oviksen siirtoonkin joku pilleri löytyy :kieh:

Niin ja mulle vois muuten laittaa kierron pituudeksi 28, kun siihen se on nyt tasoittunut.
 
Viimeksi muokattu:
heips!
vois itsekkin ilmoittautua tänne mukaan keskustelemaan, eli itsellä ikää 28 vuotta.
viime vuonna kuumeilin tuolla vauva haaveissa 2015 ketjussa ja plussa tuli syyskuussa
2014, joka meni kesken rv 10..
aikaisempi keskenmeno keväällä 2014 ja yksi abortti tehty maaliskuussa 2011.
yritys laitettiin jäihin vähäksi aikaa sen viimeisen keskenmenon jälkeen ja nyt oikeastaan on alettu taas kunnolla yrittämään :p
tässä tämä näin lyhkäisyydessään :LOL:

nenni26 yk 1 kp 32/28-45
 
Enhän mä malttanut olla testaamatta... Negaa näyttää, mut menkatkaan ei tuu. Ehkä ei ole kierto käynnistynyt? Oviksesta ei ole havaintoa kun en tehnyt mitään testejä. Mutta että olis edes mahdollisuus raskauteen, olis sen pitänyt olla viimeistään 2 viikkoa sitten. Joten kaipa mun kierto vaan nyt sit on käynnistymisvaikeuksissa?

Tervetuloa myös nenni26! Rankalta kuulostaa tuo yrityksen taival! Tsemppiä!
 
tilulilu No siinä tapauksessa täällä on peukut pystyssä että minunkin oireettomuus on oire :)

Milli Mimosa Aika hauska kun eilen lenkillä pohtisin ihan samaa... Miten se ikinä onnistuisi kun niin moni asia pitää osua kohdalleen. Peiton heilutus ovulaation aikaan, ovulaatio (oliko sitä), hedelmöittyminen, kiinnittyminen ja vielä 9kk kiinni pitäminen, ja kaikki samassa kierossa.. Huoh ihan hiki tulee kun ajatteleekin :confused:


Lennis Meilläkin olisi häät suunnitteilla vuoden-kahden päähän. Aikaa ei ole vielä lyöty lukkoon kun mielelläni en olisi silloin raskaana, mutta jos tässä ei pian ala tällä saralla tulla tuloksia, niin on otettava vaan riski ja sovittava päivä. Eipä se onnellisesti raskaana juhliminenkaan niin pahalta kuulosta :heart: Olisin sentään raskaana... Ja ehkä elämää ei kannata laittaa"hyllylle", vain entä jos olen raskaana -ajattelun vuoksi. Tätä on jo harrastettu ja jälkeenpäin tuntuu typerältä :stick: Jospa sitä oppisi elämään tässä hetkessä... Taitaa olla toiveajattelua.

Oireista ja kuvitelmista: Eipä niitä muualla kehtaa kertoakaan, täällä onneksi uskaltaa tuoda ajatukset esille ilman että pidetään ihan pimeenä :p

nenni26 Tervetuloa, raskasta polkua olette joutuneen kulkemaan :(
 
Oho uusia on tullut..Tervetuloa kaikille!
Vihdoin alkaa kuulumisia tulla tänne
Pakaste alkio (eli kyytiläisen nouto pakkasesta) 13.5 tai 15.5
Pääsee siis parinviikon päästä jännittämään tarraako kiinni.
KP jotain 12 tässä välissä ei ootellakkaan ovulaatiota vaan hormoonilla on ajettu homma alas.

Joku puheli inseminaatio hoidoista. Kyllä lääkkeillä saa kaikki ovulaatio ajankohdat hallintaan. Huoli pois.
 
Viimeksi muokattu:
Perjantai 8.5.2015



Nimimerkki..........Ikä.....Kiertopv/pituus.....yk..........luomu/lääk.kierto

MamaBoo.............31v.....kp 39/28-34........yk 4.........luomu
OmaAurinkoinen....32v.....kp 20/27..............yk 2.........luomu
Tilulilu.................34v.....kp 26/28........yk 13........c+l
Jännää.................33v.....kp 12/27-34........yk monta..luomu/1.IVF 1.PAS ensi kuussa
Vilijonkka_...........31v.....kp 5/30-50.........ya 2012.......1. IVF 1. PAS
pöllötär...............28v......kp 23/28.............yk 2.........luomu
Cheri85...............29v......kp ??/24-26.........yk 11 (?)..luomu
Merope...............30v......kp ??/n30............yk 19 (?)..kilppari
Keinuilija.............31v......kp ??/??..............yk ??........luomu
BlackCat.............29v.....kp 20/26-28.........yk 9.........luomu
Tiuhtinen............33v......kp 32/30.............yk jotain 30
nenni26..............28v......kp 33/28-45........yk 1 kp


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Dorin, Tikru78, Kaisaek, Norna, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Lennis, Milli Mimosa, Kippu, Tamariini, NeitiPelargonia, Fiidu, Rockwell

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v..................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2......21.2.
Lennis.................29v.......yk3......16.3. km
Liljah..................31v.......yk4.......3.4.
Hironea...............36v....ya 2010....7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2.......11.4.
Metsäläinen.................................16.4.
tamariini.............32v.......yk4.......20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.......23.4.
NeitiPelargonia.....32v.......yk1.......24.4.


***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Viimeksi muokattu:
Mahti juttu Jännää! Toivotaan, että kaikki menee hyvin ja siirto onnistuu =)

BlackCat, nimenomaan-osaispa elää hetkessä. Pidemmän tähtäimen suunnitelmat ajattelee kyllä että jos on vauva. Tai jos ois just sillon raskaana. Toisaalta hyvä ettei tiedä etukäteen mitä tuleman pitää.

Tilulilu hyvä että kierto on tasoittunut. Elämä kaikin puolin helpompaa kun on selvillä mitä tapahtuu kropassa milloinki. Täällä ainakin mielialat heittelee niin kierron mukaan :D Eihän tässä nyt pitkä aika kesäkuuhun onneksi enää ole =)

Tamariini toivon että ultrasta tulee hyviä uutisia. Ootko saanu vielä aikaa sinne? Odottavan aika kyllä on pitkä. Jos itse oisin siun tilanteessa, voin kuvitella samat ajatukset kokemuksien jälkeen. Josko se vuoto ois vaan ollu jotain harmitonta, kuten ne sanoikin.

MilliMimosalla piinaava odotus, josko ei näkyiskään vaan viel testissä? ;)

Täällä vuoto julistetaan kohta loppuneeksi ja menkkojen odotus alkaa. En uskalla vielä sanoa loppuneeksi kokonaan, koska on pitänyt taukoa ennenkin, tosin ei näin kauan. *koputtaa puuta*. Jos nyt ei pariin päivään tuu niin alkaa menkkojen odotus. Menee kyl torstaille se hcg:n otto. Mielummin otatan sen töissä ja nään vastaukset tunnin sisään ku ootan niitä pari päivää.
 
  • Tykkää
Reactions: Jännää
Vielä ehtii perjantain puolelle ilmoittamaan, että se ois nyt sitten virallisesti KP 1, YK 14! Ja nythän se kierto oli sitte 26 päivää, mut annetaan tossa listassa olla 28. Se on mukava tasa- ja tavoiteluku ;)

Ekan kerran olin töissäkin ihan kunnolla rikki. Koko ajan itku silmässä. Tän pahimman laukas ehkä se, että puolet työkavereista puhui koookoooo ajan lapsistaan ja niitten tekemisistä. En muutenkaan jaksaisi kuunnella niitä juttuja päivästä toiseen, mut en varsinkaan tällaisena päivänä kun on taas aamulla tajunnut menkkojen alkaneen ja yrityksen epäonnistuneen.. :'( No, itkut itkin heti kun töistä pääsin. Nyt taas parempi olo ja Buranan voimalla nukkumaan, jospa ei tulis yhtä kovia kipuja kuin viime kierrossa!
 
Lauantai 9.5.2015



Nimimerkki..........Ikä.....Kiertopv/pituus.....yk..........luomu/lääk.kierto

MamaBoo.............31v.....kp 40/28-34........yk 4.........luomu
OmaAurinkoinen....32v.....kp 21/27..............yk 2.........luomu
Tilulilu.................34v.....kp 2/28........yk 14........c+l
Jännää.................33v.....kp 13/27-34........yk monta..luomu/1.IVF 1.PAS
Vilijonkka_...........31v.....kp 6/30-50.........ya 2012.......1. IVF 1. PAS
pöllötär...............28v......kp 24/28.............yk 2.........luomu
Cheri85...............29v......kp ??/24-26.........yk 11 (?)..luomu
Merope...............30v......kp ??/n30............yk 19 (?)..kilppari
Keinuilija.............31v......kp ??/??..............yk ??........luomu
BlackCat.............29v.....kp 21/26-28.........yk 9.........luomu
Tiuhtinen............33v......kp 33/30.............yk jotain 30
nenni26..............28v......kp 34/28-45........yk 1 kp


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Dorin, Tikru78, Kaisaek, Norna, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Lennis, Milli Mimosa, Kippu, Tamariini, NeitiPelargonia, Fiidu, Rockwell

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v..................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2......21.2.
Lennis.................29v.......yk3......16.3. km
Liljah..................31v.......yk4.......3.4.
Hironea...............36v....ya 2010....7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2.......11.4.
Metsäläinen.................................16.4.
tamariini.............32v.......yk4.......20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.......23.4.
NeitiPelargonia.....32v.......yk1.......24.4.


***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 

Yhteistyössä