*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Cheri85!! Ihana kuulla sinusta! :heart: Harmi, ettei plussauutisia ollut vielä kuitenkaan.. Mistä tuo FSH-arvo kertoo? Liittyykö sekin siihen 'munasolureserviin' tms. mistä taisit joskus puhua? Mut toivotaan siitä ICSI:stä parasta mahdollista lopputulosta :)

Täälläkin edelleen odotellaan plussaa. Vaikeaa (ja rankkaa!!) tää lastensaanti.. :(

Menkat loppu, greippimehu, Clomifenit ja uusi yritys alkaneet. Mielialakin parantui heti KP2 :) Taas on uusi mahdollisuus lähtenyt käyntiin!
 
Jännää teilläpä on jännät hetket käsillä! Pidetään peukkuja!

Mun kohdalle voi siis lisätä kp6/30-32 ja yk6

Mua kiinnostaa, et oletteko kaikki laittaneet kokeiluun nämä greippimehut ym. "apukeinot"? Viime kierrossa otin käyttöön vehnänalkio öljyn ja ovuloin monta päivää myöhemmin, kuin aikaisemmista kierroista. Nyt taidan jättää öljyn ottamatta. Pari kiertoa oon myös juonut greippimehua :) Mä hölmö taidan olla valmis kokeilee vähän kaikkea :D
 
  • Tykkää
Reactions: Jännää
Joo, FSH kertoo munasarjojen toiminnasta että toimivatko vai alkaako tehot hiipua (kuten mulla). AMH kuvaa munasarjareserviä, lähinnä antaa ammattilaisille suuntaa että kuinka suuriksi lääkeannokset pitää suunnitella jotta jotain tapahtuisi.
 
Noi Royalit lisää kyllä täällä ovis limaa!!
On ollu greipi mehut gelee royalit punaviinit, ja lapsettomia ollaan edelleen.

Omaa napaa: Sulatus meni mönkään..haku ois sitten vasta pe, jos sekään onnistaa, saa nähdä meneekö tämä kierto penkin alle :'(
 
Jännää :hug: Voi ei! Toivottavasti perjantain haku onnistuu! Pidän sormet ja varpaat ristissä!

Niin, ja toivottavasti en loukkaa ketään, vaikka täällä edelleen roikun. Minulla vain on niin vahva tuo keskenmenon pelko ja tunne, että en kertakaikkiaan uskalla olla vielä "täysin raskaana" ennen ensimmäistä ultraa. Jotenkin sitä alitajuisesti on niin varma, että parin kuukauden päästä olen täällä taas kuumeilemassa muiden joukossa. Ja täällä on niin ihania ihmisiä. Voi miten niitä plussia kaikille toivookaan. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Tamariini Katsotaan..eihän nuo solut vaan aina jakaannu..tää on tälläistä.
Kiitos tsempistä! Toivon tosiaan, että uskallat olla pian ihan kunnolla raskaana..tää epävarmuushan on kaikkein kamalinta.. ihanaa kun tsemppaat täällä muita!!
 
Tiistai 12.5.2015



Nimimerkki..........Ikä.....Kiertopv/pituus.....yk..........luomu/lääk.kierto

Tilulilu.................34v.....kp 5/28..............yk 14........c+l
Keinuilija.............31v......kp 7/30-32.........yk 6........luomu
Vilijonkka_...........31v.....kp 9/30-50.........ya 2012.......1. IVF 1. PAS
Jännää.................33v.....kp 16/27-34........yk monta..luomu/1.IVF 1.PAS
OmaAurinkoinen....32v.....kp 24/27............yk 2.........luomu
BlackCat.............29v.....kp 24/26-28.........yk 9.........luomu
pöllötär...............28v......kp 27/28.............yk 2.........luomu
Tiuhtinen............33v......kp 36/30.............yk jotain 30
nenni26..............28v......kp 36/28-45........yk 1 kp
MamaBoo.............31v.....kp 43/28-34........yk 4.........luomu


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Dorin, Tikru78, Kaisaek, Norna, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Lennis, Milli Mimosa, Kippu, Tamariini, NeitiPelargonia, Fiidu, Rockwell, Merope, Cheri85

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v..................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2......21.2.
Lennis.................29v.......yk3......16.3. km
Liljah..................31v.......yk4.......3.4.
Hironea...............36v....ya 2010....7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2.......11.4.
Metsäläinen.................................16.4.
tamariini.............32v.......yk4.......20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.......23.4.
NeitiPelargonia.....32v.......yk1.......24.4.


***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Jännää, voi ei mikä uutinen! Kunpa perjantaina onnistuisi :heart:

Cheri85, mukavaa kun kävit kertomassa kuulumisiasi. Vaikkei ne hyviä sellaisia olleetkaan... :( Itse en noista hoitoasioista mitään ymmärrä, toivon sydämestäni että se oma nyytti teillekin vielä suodaan.

Tamariini, ei mua ainakaan haittaa että täällä meidän seurana vielä olet! Ehkä se on ihan hyväkin, että on joku tuomassa sitä onnistumisenkin todellisuutta tähän ketjuun :)

Keinuilija, mä en ainakaan ole ottanut noita kikkakolmosia käyttöön. Tosin mähän olen ihan alkutaipaleella tässä projektissa vasta. Ainoana lisäboostina on multivitan raskaus- ja imetysvitamiinit. Niin ja ne ovistestit, jos niitä nyt lasketaan...

Tilulilu, kiva kuulla että sulla on positiivinen mieliala :) Se kun tuntuu vähän haastavalta pitää yllä aina välillä..

).( Täällä ei mitään uutta. Tänään en edes aamulla testannut (dpo9) kun oikeasti ihan unohdin. Huomenna sitten, jos menkat ei ole alkaneet. Tuntuu kyllä, että alkavat parin päivän sisään.

Mites muut piinailijat, ootteko jo testanneet?
 
Keinuilija, täällä ainakin käytössä Maca jo nyt. Lisäksi sinkki oli ja vitamiinit. Silloin kun maca oli mukana-kävi tärppi. Luotan siihen :D

Jännää harmi että sulatus meni mönkään. Toivotaan perjantaille onnea!

Tamariini on mukava kuulla tuttujen kuulumisia! Joten tervetuloa jatkossakin!

Testasitko Pöllötär aamulla? Täällä jännitetään puolesta :) Kuinkas OmaAurinkoinen?

Täällä hommat odottaa. Tikkutesti näytti vielä plussaa. Huomenna sit hcg joka ratkaisee päästäänkö aloittaa yritys. Vuotoa ei enää ole.
Koska yritän nyt ajatella muuta-niin hääpäivä päätettiin ja eletään hetkessä tän projektin suhteen. Joten häiden suunnittelu alkanut, jei! :p
Ajateltiin et ei voi elää koko ajan "entä jos on raskaana" ajatusta. Vaikka on se silti mielessä.
Tänään sain aamulla taas vauvauutisia kaverilta. Itku meinas päästä-täytyy myöntää et ihan muusta syystä kuin onnesta toisten puolesta.
 
  • Tykkää
Reactions: tamariini
Onnea Lennis häiden suunnitteluun! Joko on juhlat tiedossa tälle vuodelle vai ens vuonna sitten? Mun paras ystävä menee naimisiin elokuussa ja kaasona olen suunnitteluja ollu hoitamassa :)

Huomenna testiä, huomenna...

Mites se toi maca oli, miten sitä käytetään ku eikö se oo jauhe eikä tabletti? Menennee ostoslistalle jos homma jatkuu taas ens kuussa!
 
omaAurinkoinen, se maca on peruilta saatava juurikasvi. Sitä on jauheena (pahanmakuista) mutta itse syön sitä puristetabletteina.
Sillä on vaikka mitä terveysvaikutuksia, mutta tässä tapauksessa parantaa hedelmällisyyttä.Perussa käytetään lapsettomuuden hoitoon ensisijaisesti.
Kuten mistä tahansa superfoodista, voi tästäkin olla eri mieltä, mutta meillä ainakin toimi :)

Ainiin ja ne häät-ensi vuodelle menee kevyesti. Eikä ole kesähäät :)
 
Viimeksi muokattu:
Lennis, ihanaa, häähömpötyksiä! :) :) :) Hyvä saada jotain muutakin ajateltavaa.

Testasin aamulla juu, ihan selvän negan (nyt dpo10). Eiköhän siellä jotain jo olis näkynyt, jos olis tärppi käynyt. Olen siis täysin luovuttanut jo tämän kierron suhteen koska kaikki "olot" on hävinneet ja enää jäljellä menkat-alkaa-just-kohta-olo. :D Toivotaan että OmaAurinkoinen hoitaa plussaamisen tämän toukokuun osalta... ;)
 
Keskiviikko 13.5.2015



Nimimerkki..........Ikä.....Kiertopv/pituus.....yk..........luomu/lääk.kierto

Tilulilu.................34v.....kp 6/28..............yk 14........c+l
Keinuilija.............31v......kp 8/30-32.........yk 6........luomu
Vilijonkka_...........31v.....kp 10/30-50.........ya 2012.......1. IVF 1. PAS
Jännää.................33v.....kp 17/27-34........yk monta..luomu/1.IVF 1.PAS
OmaAurinkoinen....32v.....kp 25/27............yk 2.........luomu
BlackCat.............29v.....kp 25/26-28.........yk 9.........luomu
pöllötär...............28v......kp 28/28.............yk 2.........luomu
Tiuhtinen............33v......kp 37/30.............yk jotain 30
nenni26..............28v......kp 37/28-45........yk 1 kp
MamaBoo.............31v.....kp 44/28-34........yk 4.........luomu


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Dorin, Tikru78, Kaisaek, Norna, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Lennis, Milli Mimosa, Kippu, Tamariini, NeitiPelargonia, Fiidu, Rockwell, Merope, Cheri85

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v..................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2......21.2.
Lennis.................29v.......yk3......16.3. km
Liljah..................31v.......yk4.......3.4.
Hironea...............36v....ya 2010....7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2.......11.4.
Metsäläinen.................................16.4.
tamariini.............32v.......yk4.......20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.......23.4.
NeitiPelargonia.....32v.......yk1.......24.4.


***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Lennis Ihanaa häähumua! On se vaan kivaa touhua tuo häiden suunnittelu jos ei ihan kamalan ressin puolelle pääse. :D

pöllötär Harmi, ettei haamulaista tullut näkyviin. Mutta kahtotaan nyt silti alkaako menkat vaiko ei. :) Hormonitasojen nousu on kuitenkin niin henkilöstä ja tapauksesta riippuvainen. Ei kaikilla vielä DPO10 plussa näy. Pidän ainakin salaa vielä sormia ristissä...

Ja OmaAurinkoisen testausta jännäillään kans! :popcorn:
 
Elä pöllötär vielä heitä pyyhettä kehään, odottele ensin menkat tulevaksi :)

Eilen ajattelin taas, ettei taatusti ole tärpänny. Tänään sitten aamulla jomotti jännästi alamahaa ja töissä aamukahvi alko etomaan ja iltapäivällä kun nostin yhden lapsen syliin (ei etes mitenkään iso tai painava) niin kun se painautu tuohon mahaa vasten niin tuntu jotenki uudelta ja erilaiselta, vähän niinku joku täällä puhuttu repäisykipu. Nosti sitten taas toiveita, että josko kuitenki... Voipa olla etten perjantaihin malta oottaa vaan huomenna täytyy uittaa yks tikku!
 
Kuulostaapa NIIIIN hyviltä nuo OmaAurinkoisen oireet! Älä pidä itseäsi (ja meitä muita :D) jännityksessä vaa testaa jo huomenna! Testaa testaa!!! ;)

Kyllä mä kuulkaa oon sen kirveen jo heittäny kaivoon, kiitos teille ihanat kuitenki toivon ylläpitämisestä! Ja testaan kyllä muutaman päivän vielä jos ei menkkoja kuulu. :) Nimittäin täytyy nuo testit saada hävitettyä muuton tieltä, ettei vaan kukaan muuttoapureista löydä niitä käsiinsä :D
 
Ai teilläkin pöllötär muuttohommia :) me vasta myös muutettiin ja vannoin ettei muuteta enää ikinä! Se pahvilaatikkokaaos :cool:

Tänään VIHDOIN otetaan hcg. Viides viikko tyhjennyksestä. Jotenkin nyt tuntuu et arvo ei oo normalisoitunut kun vielä tuli plussa tikkuun muutamia päiviä sitten. Onpahan ainakin viisaampi. Ja onneks saan vastaukset tunnin,kahden sisään jo verikokeesta. Ei tartte ootella huomista arkipäivää. Työsuhde-etuja :saint:
 
Apua naiset, auttakaa!!! Mitä tämä tarkoittaa? Tänään dpo11 testattu nuo molemmat. Onko tämä nyt sit se kuuluisa viivanpaikka? Vai haamu? Sanomattakin on selvää, että huomenna uutta testiä kehiin....

Vasemman puoleiset on märkänä kuvattu, ylempänä OneStep-testi, jossa en näe mitään. Alempana PregCheck-puikkotesti. Vasen kuva PC:stä otettu kuivuneena.

#dpo11pöllötär

Tämä kuva on tuosta PC:stä myös kuivuneena.

#dpo11pöllötär

Onko teillä noista PC:n puikkotesteistä kokemusta, antaako helposti viivanpaikkoja?
Oon ihan sekavilla fiiliksillä :O
 
Oo Pöllötär ja OmaAurinkoinen! Kyllä nuo mun silmään molemmat plussilta näyttää! Vau! Voisikohan jo varovasti onnitella? :)

Ja tamariinin lailla tältä taustalta edelleen huutelen, kun ei ole kuitenkaan osannut päästää tästä ketjusta ja ihmisistä irti. :) Itsehän tein yhteensä kuusi testiä ennenkuin uskoin plussaan. Ja missään vaiheessa viiva ei ollut sellainen räikeän punainen kuten leffoissa. Eka viivanpaikka tuli dpo10 ja eka plussa dpo13.

Jee vielä teille! :)

MelodyPop ja pikkupupu 15+3
 
OmaAurinkoinen, oi ihanaa!!! Onnea!!! Sulla on täysin selvä plussa!:heart:

Itse en uskalla vielä ajatella tuota omaani plussaksi, yritän olla hillitysti tämän päivän ja testaan huomenna aamulla apteekin omalla. Mulla kuitenkin hailurampi tuo viiva kuin OmaAurinkoisella.

Mut siis iiiik!! En kestä :D OmaAurinkoinen voi kun pääsisin halaamaan sua nyt :heart:
 
Mun oli pakko pistää toi kuva viestinä mun ystävälle kun maanantaina just kävin kylässä palluttelemassa kummityttöö ja vauvahaaveista puhuttiin. Kun täällä ei kukaan vastannu tarpeeksi nopeesti ja oli pakko saada ulkopuolisen mielipide :D

Mies on töissä ja aamulla ensin ajattelin etten sano sille ku huomenna jos tulee vielä viivaa, mut en ehkä kuitenkaan voi salata siltä asiaa. Keksin jo hyvän jutunki, kun eilen puhuin sille työjutuista ja "meille tulevista vauvoista syksyllä", niin se kysy et ai tuleeko meille vauva syksyllä. Nyt vois kysästä, että ku eilen kysyit syksyllä tulevasta vauvasta, niin entä jos tuliski tammikuussa! :) Huomisellekki on sotasuunnitelma valmiina. Teen aamulla ton pc:n, jos siinä viivaa niin sitten kaapista uitan apteekin oman ja jos siinäki viiva niin syöksyn apteekkiin hakeen digitaalisen. Sitten ehkä huomenna uskallan kiittää onnitteluista jos pääsen eteneen suunnitelmassq digitaaliseen asti. ;)

Pöllöttärellekki hurjat tsempit huomisen testaukseen! On tää jännää! Ja kello ei etene ollenkaan, ois jo huominen!
 

Yhteistyössä