*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Heippa! Mie olen taustaillut ahkeraan ja yrittänyt pitää ajatukset vauvajutuista kokonaan poissa :) Ei ihan täysin ole onnistunut, kun oon pari kuukautta ollut polven vuoksi sairaslomalla ja selvästikkin on ollu liikaa aikaa notkuu vauvasivuilla :ashamed:

Pöllötär ja OmaAurinkoinen, miusta noi on ihan selviä plussia molemmilla!! :heart:

Myö ollaan menty edelleen tjottailen, fiilispohjalta. Nyt taitaa olla 8.kierto tällä tavalla.
Ite viettelen täällä KP 28/27-29, kuukautisista ei vielä mitään merkkejä.
Yksi aikaisempi kierto ollut samantyylinen, ei juurikaan ollut oireita kun just pari päivää ennen uuden kierron alkua. Tosin tässä kierrossa on lämmöt olleet aiempia kiertoja korkeammalla. Pupuiltiinkin mahdollisen oviksen aikoihin (vapun aikaan), toivottavasti tällä kertaa tärppäisi ja saataisiin tammivauva :)

"Oireita" on ollut aika vähän. Paineentunnetta ja nippailuja lähinnä. Nyt vähän flunssan tynkää ja runsasta vv. En meinannut testata vasta kun ensi viikon puolella. Lähdetään vkl:na 1-vuotissynttäreille miehen siskon luo, ja kun tullaan sieltä niin testaan sitten, jos kuukautiset ei ole alkaneet. Pisin yksittäinen kierto on ollu kai 32päivää, niin oottelen nyt sinne asti :)

Tsemppiä ja plussatuulta kaikille :)

-Dorin-
 
Heissan!

Aloitan törkeesti ).(
Täällä alkoi eilen kuukautiset.. Eilen oli tosi paskat fiilikset, tänään jo lippu korkeammalla, mutta kierto ihmetyttää kyllä kun oli huimat 24 päivää.
Tästä pääsenkin mua askarruttavan kysymyksen pariin.. Mitä mieltä olette onko mun kierrot jo liian lyhyitä kun tänä vuonna on ollu kaksi 27 päivän kiertoa, kaksi 25 päivän kierto ja nyt vain 24 päivää. Ehtiikö tuossa ajassa edes mitenkään kiinnittyä :confused: Pitäiskö tässä marssia lääkärin pakeille?
Mulle voi siis päivittää tälle päivälle KP 2, yk 10

pöllötär ja OmaAurinkoinen Hurjasti onnea, kyllä nuo ovat ihan selkeitä plussia minun silmiini :heart:

Cheri85 voimia sinulle, varmasti kova paikka ja todella iso asia käsitellä, toivotaan kuitenkin että omilla soluilla saataisiin tulosta :hug:

tilulilu Hyvä, että oot positiivisin mielin jo uudessa kierrossa. Mullakin KP2 nousi jo fiilikset, eka päivä on se pahin kun tulee märkä rätti päin naamaa : /

Keinuilija Ajattelin otta nyt greippimehun ekaa kertaa kokeiluun, samoin tuo Lenniksen mainitsema maca- jauhe, jota muuten löytyy avaamattomana kaapista, lähtee ehdottomasti kokeiluun.

jännää voi että, toivotaan perjantaille parempaa tulosta :hug:

Lennis Noi on niin pahoja tilanteita kun ei vaan osaa olla onnellinen kun omaan sydämeen pistää niin kovin koko uutinen :ashamed: Mulle kävi syksyllä samoin, omat haaveet oli terveyden vuoksi jäissä ja vauva uutisia tuli useampia samoihin aikoihin.. "Me jätettiin eilen ehkäisy pois ja hups toka onkin jo tulossa", ei voi kuin olla kateellinen ja miettiä miksi ittellä ei tärppää : /
Miten se Maca, syötkö vain itse vai kumpikin teistä?

Dorin Tervetuloa mukaan!
 
Tuohon raskaudesta kuulemiseen/kertomiseen. Täällä aiemmin jo mainitsin kerran ystäväni vaikeasta raskaudesta. Mutkien, hyvien ja huonojen hetkien jälkeen kävi niin, että hänen kummatkin vauvansa syntyivät tällä viikolla kuolleina. Ollaan sen jälkeen oltu paljon yhteydessä ja sekä heidän menetyksestään ja uudesta yrityksestään puhuttu, että meidän yrityksestä. Mutta nyt mietin, milloin uskallan hänelle mahdollisesta plussasta kertoa. Sattui vielä samalle viikolle! Aiemmin olin varma, ettähän on ensimmäisiä kenelle kerron, varsinkin kun selvidi että vauvatoiveet osuu näin samaan aikaan. Ei tähän varmaan ole oikeeta hetkee, en voi tietää kuinka hän tuntee. Varmasti sulattelun jälkeen on onnellinen mun puolesta. Mutta nyt varmaan odotan ainakin muutaman päivän ennen soittamista.
 
Onnittelut pöllötär ja OmaAurinkoinen!

BlackCat syödään kumpikin macaa, koska esim miehen osalta lisää testosteronituotantoa ja siittiöiden liikkkuvuutta. Naisilla taasen tasoittaa kiertoa.
Paljon et kierroista ymmärrä, mutta voihan se olla et noin lyhyt kierto ja ovulaatiota ei ehdi tapahtumaan, olitko tikuttanut sitä koskaan?

Täällä kuten arvelin. Aamulla hcg 18,4. Alle 5 normaali. Ei pitäs olla huolissaan, mutta varmaan vielä kontrolloidaan. Ei siis täysin puhtaita papereita. Pahin paniikki ohi, että joutus vielä kaavintaan.
Uutta yritystä ei ilmeisesti edelleenkään päästä aloittamaan. Ja koska tää homma vaan jatkuu ja jatkuu, niin nyt se katkeruus nostaa toden teolla päätään. Kun aiemmin kävin lukemassa muiden plussauutiset, ei hymyilyttänyt ollenkaan. Kai tästä viel eteenpäin päästään, matka on vain pitkä. :(
 
Helouhelou!

Plussaajat!! Onnea! :D Teilläkö molemmilla oli yk 2..? Huhhuh. Alkaa pikkuhiljaa huolestuttamaan tää oma yk 14(!!).. (..ihan niinku ei olis jo huolestuttanut.. :p) Mut onnittelut teille, ihan aidosti :)

Se on kyllä jännä miten mieliala kohenee heti kierron toisena päivänä. En minä nyt vieläkään mitenkään onneni kukkuloilla ole, mutta se järkyttävä epätoivon tunne kyllä kestää vain sen kp 1:n.. Tavallaan mulla on nytkin sellanen olo, et ei tää tuu onnistumaan, mutta oon jotenki ihan fine sen kanssa. En oo jaksanut panostaa greippimehuunkaan tässä kierrossa, punaviinikin saanee jäädä. Joku kyselikin noista poppakonsteista? Mulla on ollu pari kiertoa nyt käytössä nuo kaksi 'ihmejuomaa'. Ei sen takia, että ihan tosissani uskoisin niiden tehoon, vaan siksi, et haluan tietää tehneeni kaikkeni onnistumisen eteen :D Aika järjetön yhtälö, I know. Mut nyt tosiaan ei enää jaksa noiden kanssa kikkailla.

Jännää: Kurja tilanne! :( Toivottavasti huomenna on parempi päivä siirron suhteen! :hug:

Lennis: Iiiiso halaus sinne! :hug: Ymmärrän katkeruuden. En ihmettele ollenkaan. Mut nyt vaan kärsivällisesti odottelet, että kroppa on taas valmis uuteen yritykseen. Tiedän kyllä, että jokainen 'hukkaan heitetty' kuukausi on tässä projektissa mielelle liikaa..

Cheri: Ok, kiitos faktoista. Milloinkas teillä olis tarkotus tuota ICSIä tehdä? Että onko odottavan aika vielä pitkä? Noh, onhan se aina, mut.. : /

BlackCat: En kyllä tiedä faktaa, mutta jos sulla ovis kuitenkin tulee (minäkään en muista ootko sitä testaillut?) ja luteaalivaihe sen jälkeen on riittävän pitkä (eli jotai 11-14 päivää?), niin kai se on mahdollista? Muistan ainakin lukeneeni, et monet oli onnistuneet lyhyehköilläkin kierroilla. Olennaista kai on se, milloin ovulaatio tapahtuu.
Mut varmempaa tietoa saat varmasti vaikka soittamalla jollekin klinikalle :)

Napa: Ei mitään. Kp 7. Tänään viiminen Clomifen nassuun ja taas odotellaan ovulaatiota! Tänään on taas tullut sellasta persikkaista valkkaria. Voi toki olla jotain menkkojen jämiä, jotka loppui kyllä jo 3 päivää sitten.. Tai sitte mulla on joku ihme häiriö, sama vuoto kun alkoi siis viime kierrossa jo 7 päivää ennen menkkoja! Yhtä persikkatiputtelua siis nää mun kierrot :saint:
 
Voi Lennis :hug:

En tullut hullua hurskaammaksi tämän aamun testeistä. Haamuviiva siis edelleen näkyy, mutta kun luin Apteekin Oman ohjetta, niin iski epätoivo. Testitulos pitäisi lukea viim. 5 minuutin kuluessa testistä. En ole vielä ehtinyt surffata nettiä läpi siitä, kuinka paljon ApteekinOma antaa "roskishaamuja" testiajan jälkeen. Testiajalla kun tuo viiva on vain juuri ja juuri silmin havaittava. Eilinen testi oli mielestäni vahvuudeltaan ihan samanlainen. Odottelu siis täällä jatkuu... :(

Tässä vielä kuvasaastetta tämän päiväisistä testeistä. Kuvan testit ovat Davidin liuska (koskaan aiemmin en ole saanut niihin yhtään mitään, nyt todella hailukka haamu/viivanpaikka) ja ApteekinOma-puikkotesti.

Testiajalla (5min): #dpo12pöllötär
Testiajan jälkeen (13 min): #dpo12pöllötär
Testiajan jälkeen (1h 15min): #dpo12pöllötär

Eiliset testit oli kuvattu varmaankin suurinpiirtein tuossa noin 15min ja 1h30 min kohdilla.... Epätoivo :ashamed:

Kuinkas OmaAurinkoisen testaaminen, tuliko edelleen selvä plussa vai vielä vahvempi kenties? :) Joko saan siirtää sinut plussanneisiin?
 
Oon nukkunu viis tuntia, uni vaan loppu kesken. Sama oli lähtä testaamaan ja uitin sekä pc:n liuskan jossa samanlainen viiva ku eilisessä tai himpun verran vahvempikin ja apteekin oman puikon, joka piti jännityksessä vaan niin siihen viiva tuli, ensin tooosi haalee mut nyt ku kävin kattoon niin on tosi vahva. Joten mut saa siirtää plussanneisiin :) Tää oli meille silleensä toinen kierros, mut edellisessä kierrossa vähän välteltiin ovista kun siitä ois ollu la se 29.12. Joten periaatteessa voi sjatella et ekalta tärppäs. Ja sovittiin, että nautitaan tästä tilanteesta eikä tuhlata aikaa eikä mielenterveyttä pelkäämällä keskenmenoa.

Onneksi olin eilen tehny testin, tänään nimittäin ollu niiin etova olo koko aamun eikä mahaan oo saanu osua mikään tai muuten oon yökkiny. Nyt istun ja juon limpparia, näyttäis helpottavan. Ilman eilistä testiähän tässä ois ihmeissään. Tänään haen kyllä vielä sen digitaalisen...

Varmasti tätäkin tulee vielä seurailtua, mutta toivotan kuitenkin kaikille ihan hurjan paljon onnea tulevaan!
 
OmaAurinkoinen, ihanaa :heart: Hirmusesti onnea matkaan ja nyt nautitte tilanteesta! Voi kun itsekin pääsis kohta huokaisemaan helpotuksesta... Kauhee kun mä oon utelias, mut olisko sun mahdollista laittaa kuvaa siitä apteekin omasta tänne? Jotta voisin verrata :D Tuun meinaan hulluks noiden "viivojeni" kanssa.

Toivottavasti sun pahoinvointi ei kasva ihan kovin suureksi, vaikka kaippa sitä tämmösen asian takia ihan mielelläänkin voi pahoin :) Mullakin on ollu huono olo tänään, mut enempi ajattelen sen johtuvan tästä jännittämisestä. Mä lähden kans kohta apteekkiin ostoksille, saa nähdä montako testiä tarttuu mukaan :D Se digitaalinen ainakin...

Siirrän sinut plussanneisiin! :)
 
Mie oon ihan tulisilla hiilillä täällä!! Tänään kp 29/27-29 eikä mitään menkkaoireita! Sovittiin miehen kanssa että testataan vasta ens viikolla. En kestä!! Onneks ei ole kaapissa testejä niin apteekkiin täytyy sit ens viikolla suunnata jollei uus kierto ala. Tosin oon aika pessimisti tässä asiassa ja mietin et voisko muka olla näin oireeton alkuraskaus kun tuntuu että kaikilla muilla on ihan kamalasti aina oireita :(
 
Viimeksi muokattu:
Perjantai 15.5.2015



Nimimerkki..........Ikä.....Kiertopv/pituus.....yk..........luomu/lääk.kierto

BlackCat.............29v......kp 3/26-28.........yk 10.........luomu
Tilulilu.................34v.....kp 8/28..............yk 14........c+l
Keinuilija.............31v......kp 10/30-32.........yk 6........luomu
Vilijonkka_...........31v.....kp 12/30-50.........ya 2012.......1. IVF 1. PAS
Jännää.................33v....kp 19/27-34........yk monta..luomu/1.IVF 1.PAS
pöllötär...............28v......kp 30/28.............yk 2.........luomu
Tiuhtinen............33v......kp 39/30.............yk jotain 30
nenni26..............28v......kp 39/28-45........yk 1 kp
MamaBoo.............31v.....kp 46/28-34........yk 4.........luomu


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Dorin, Tikru78, Kaisaek, Norna, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Lennis, Milli Mimosa, Kippu, Tamariini, NeitiPelargonia, Fiidu, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v..................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2......21.2.
Lennis.................29v.......yk3......16.3. km
Liljah..................31v.......yk4.......3.4.
Hironea...............36v....ya 2010....7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2.......11.4.
Metsäläinen.................................16.4.
tamariini.............32v.......yk4.......20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.......23.4.
NeitiPelargonia.....32v.......yk1.......24.4.
OmaAurinkoinen....32v......yk 2......14.5.


***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Pöllötär, oo vaan utelias :D tässä! #omaaurinkoinen

Dorin, ei mullakaan ollu mitään etukäteis aavistusta tärpistä. Tosiaan ihan huvin ja urheilun vuoksi eilen uitin tikkua ja pistin sen pöydälle ja kurkkasin et joo, tarkistusviiva vaan tulee. Vaan sitten kun hetken päästä kurkkasin uudelleen niin olikin alkanu piirtyyn toinenki viiva. En oo koskaan ennen mitään tikkuun saanu, niin luulin toki et raskausviiva tulee ensin näkyviin kun sen paikkakin on tikussa ennen tarkistusviivaa. Onneksi olin tehny eilen testin kun tänään olikin sitten sitä pahaaoloa ihan kunnolla.
 
Dorin, taustalta huutelen, että mulla oireet alkoi vasta plussan jälkeen. Ennen sitä oli ainoastaan valkovuotoa, joka oli jatkunut miltei oviksesta saakka. Ja tämä oli siis mulle poikkeuksellista. Eli kuten Tilulilukin tuolla aiemmin muisteli, niin myös oireettomuus voi olla oire! :D

Eka oire pari päivää plussan jälkeen oli vatsan turvotus ja etova olo alkoi vasta 5+3.

Mutta kyllä sulla jo varmaan testi kertoisi tilanteen, jos vaan sen kaupasta hakisit. Tsemppiä testaukseen! :D
 
Dorin, kiva kun tulit ilmoittelemaan itsestäsi, laitoin sinut taustalle. Haluatko mukaan listalle? :) Toki sulla näyttää niin hyvältä nyt, että toivottavasti tärppi on käynyt.. ;) Hurjan jännät paikat sielläkin.

Muoks. OmaAurinkoinen, voi miten IHANAT viivat sulla, ei enää epäilystäkään :heart: Ja kiitos kun laitoit kuvan! Oon vielä kaukana tollasista viivoista, joten jännitys jatkukoon...
 
Viimeksi muokattu:
Täällähän on ehtinyt muutamassa päivässä jo vaikka mitä.. WAu!

Onnea OmaAurinkoinen ja kai saa Pöllötärtäkin onnitella ja kannustuksia muuttolaatikoiden keskelle..? :flower::heart:

Ja Lennis Onnellista hääsuunnittelua :heart: & :heart:

).( Täällä käytiin pakkasesta poimimassa hitaasti jakautuva alkio, eli odotukset ei ole kovin huipussaan, voi olla ettei jaksa kehittyä jne..eli ihmettä lähinnä odottelen.
Täällä elellään myös muuttolaatikkojen keskellä pian lähestyy muutto..

Dorinille jännät paikat käsillä.. :popcorn: toivotaan parasta !
 
Viimeksi muokattu:
Onnea OmaAurinkoinen ja pöllötär!! Mahtavaa!

Tsemppiä kaikille muille ja peukut piinailijoille.

Mua vituttaa koko maailma tänään. Menkat ei ala, vaikka kiertopäivissä mennään noin neljässäkymmenessä. Mulla on ollut 2 viikkoa jo ihan kamalat pms-oireet. Kaikki ärsyttää, suututtaa, ottaa aivoon,maha kipuilee, mua oksettaa (usein ennen menkkoja näin, en tiedä miksi), oloon turvonnut. Mutta menkat ei ala ja testit on puhtaasti negaa. Yrityskuukausien suhteen en voi valittaa mitään, siksi oonkin ehkä ollut hiljaa vaan. Mut tää olo, tää on niin raivostuttava! Kaikki käy niin hermoon. Ja maailma tuntuu yhtäkkiä olevan täynnä raskausmahoja ja vauvoja...
 
Milli Mimosa: :hug: Ei ne yrityskerrat sitä kerro, kuinka pahalta tuntuu. Ihan yhtä musertavalta se menkkojenkin alku tuntuu, oli kertoja sitten takana yks tai kymmenen. Vaikka kuinka mielessään tietää, että raskautumiseen voi mennä kuukausia, odottaahan sitä tietty aina yllätystä. Ja varmasti kaikki kiertoon liittyvät 'vastoinkäymiset' huolestuttaa, oot sitte missä vaiheessa yrityshistoriaasi vaan! Kierron venyminen turhauttaa, kun aikaa menee siinä 'hukkaan'. Koettu tämäkin. Mut kyllä se siitä taas iloksi muuttuu! :heart: Mulla meni pillereiden lopettamisen jälkeisen tyhjennysvuodon jälkeen 3kk ilman menkkoja, minkä jälkeen menin gynelle ja sain Teroluteilla menkat aikaiseksi. Sitte taas venyi yli 40 päivään ja jatkoinkin Teroluteja pari kuukautta. Suosittelen olemaan yhteydessä gynekologiin, sieltä saa avun :) (en nyt kyllä ihan muista sun historiaasi, mut alkoi kuulostaa niin omaltani, että siksi kerroin)

Huomasinpahan tuossa juuri, että eipä tuossa tän vuotisessa plussanneiden listassa paljon meitä pitkään yrittäneitä ole! Hironea onnellisena ainoana :p Ei kovin hyvältä näytä tää ilman rankempia hoitoja raskautuminen.. :headwall: Vai putoaako pitkään yrittäneet vaan täältä keskusteluista pois, kun tärppäämiseen menee niin kauan? En tiiä. Voi kun ite pääsis joskus nostamaan yrityskertojen keskiarvoa tuossa listassa.. :kieh:

Jännää hurjasti tsemppiä sulle ja pienelle solurykelmälle! Nyt ei auta murehtia, vaan uskoa parhaaseen lopputulokseen :heart: Onneks on muutto, niin saat muuta ajateltavaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jännää
Kiitos Tilulilu. Joo,toi on ihan hyvä vinkki. Jos nää menkat ei nyt pariin viikkoon ala, niin menen gynelle. Tietty toivon, että olisin kuin ihmeen kautta raskaana. Mut todennäköistä on, että mun kierto ei vaan oo käynnistynyt pillereiden jälkeen. Mulla on siis eka yrityskierto vasta, sen puoleen en kehtaa oikein valittaa. Muuten oon kyllä toivonut lapsia jo kauan, varmaan tyyliin kymmenen vuotta. Elämä ei ole vain mennyt niin, että olisi ollut mahdollista edes yrittää. Ikäähän tässä on kohta 34 ja mulla on todettu endometrioosi. Munasarjoista on käytössä vain toinen. Joten vaikka onkin vasta yk1, niin jonkun verran tätä painetta ja pelkoa on ilmassa. Endon kanssahan olis sikälikin hyvä raskautua nopeasti, että ilman pillereitä se lähtee taas leviämään... Missään nimessähän tätä ei kannata hermoilla, mutta enpä osaa olla miettimättäkään...

Lennikselle tsemppiä ja mielenrauhaa!

Pöllötär ja OmaAurinkoinen, piti vielä käydä vilkuilemassa teidän testikuvia. Jos niistä ottais itsekin mallia :D Onnea vielä, ihan loistava juttu!
 
tilulilu Mä katselin kanssa tota listaa sillä mielellä että kuin mahtaa meidän osalta luomuvauvan käydä... Eipä se muihin vertaaminen toki järkevää oo, mutta minkäs teet.

Milli Mimosa Kyllä sitä tuollainen kierron venyminen ärsyttää ja saa ärsyttää ihan missä tahansa vaiheessa yritystä!

Lennis Onneksi ihmeitäkin tapahtuu :)

Kiitos vastauksista tuohon kierron pituuteen. Saattaa olla että käyn lääkärissä jos tämäkin kierto on taas lyhyt.
Kun kyselitte, niin olen kyllä tikutellut ovista aiemmin ja saanut esim.Clearbluen digimittarin hymyilemään, ovis on ollut yleensä päivien 12-14 välillä ja sen tuntee usein myös kovista kivuista.. Viime kierrossa en tikuttanut enkä tuntenut oikein oviskipujakaan..
 
Kiitoksia kaikille tsempityksistä! Pieni irtiotto teki hyvää ja oma tekeminen. Mieskin oli sitten saanut mietittyä asioita ja ääni kellossa muuttunut. ;)
Eli tällä erää ihan ok meno taas. :) Ehkä ajatukset liikaa nyt vaan projektissa ja pitäisi keskittyä muuhun. Panelointiakin harrastettu monta kertaa viikolla.

Lennis: ja Milli Mimosa: :hug: hieman samoja olotiloja. itsellä tulee auttamattomasti välillä tunne, että kiva kun muut raskautuu, että kiva heille, mutta se pettymys kun itselle ei vaan käy niin, että taitaa tää kroppa olla syvältä ja jotenkin tullut olo, että näinköhän onnistuu luomusti ikinä. Turhahan näin on ajatella vielä, mutta minkäs omille ajatuksille voi, varsinkaan kun kierto kierron perään aina pärähtää menkat. Seuraavaksi omalla kohdallani ajattelen, että kohta on kierto 7 alkamassa.

Omanapailua lisää. Tämä on ollut outo kierto, ennen menkkoja tiputteli vaaleanpunaista päivän, sitten se loppui ja parin päivän päästä menkat, kolme päivää menkkojen jälkeen taas verta päivän ja sitten taas verta kolmen päivän päästä. Eli kropassa menossa varmaan jotain häikkää. Samoten tuntuu, että hirveän kuivaa kun ei pitäisi olla sinä ajankohtana. Limatkin tuli kp6&7 (limatulppa?), koska kamala palelu tuli vasta eilen aamuyöllä(lämpödippi?) ja lämmöt nousi vasta tänä aamuna(kp15). Ja sekin, että estääkö tuo kuivuus kaiken. Viime kierrossa sama.

Onnea plussanneille paljon! :flower:
 
BlackCat, kyllä mä kävisin ainakin juttelemassa gynelle lyhyestä kierrosta. Luulen ettei näin kolmekymppisenä kannata ihan loputtomiin aikailla, jos jokin epäilyttää tässä raskaaksi tulemisessa. En kyllä ite osaa kommentoida tuota, että riittääkö kierron pituus. Luteaalivaiheen tulee olla tarpeeksi pitkä, mutta mikä sitten on tarpeeksi...

Hyvä kuulla Kippu, että nyt on parempi fiilis. Projektihan olisi tosiaan hyvä vaan unohtaa, mutta tietäisinpä, miten se onnistuu... :D

).( Menkkoja ei näy edelleenkään. Jännä kyllä alan todella jo toivoa, että ne tulisi, pääsisi sitten taas yrittämään... Jotenkin en jaksa uskoa, että tästä kierrosta enää kannattaa sen kummempia toivoa. Pitää ehkä varailla jo gyneä, voihan sen sitten perua, jos kierto lähtee toimimaan.
 
Maanantai 18.5.2015



Nimimerkki..........Ikä.....Kiertopv/pituus.....yk..........luomu/lääk.kierto

BlackCat.............29v......kp 6/26-28.........yk 10.........luomu
Tilulilu.................34v.....kp 11/28..............yk 14........c+l
Keinuilija.............31v......kp 13/30-32.........yk 6........luomu
Vilijonkka_...........31v.....kp 15/30-50.........ya 2012.......1. IVF 1. PAS
Jännää.................33v....kp 12/27-34........yk monta..luomu/1.IVF 1.PAS
Tiuhtinen............33v......kp 42/30.............yk jotain 30
nenni26..............28v......kp 42/28-45........yk 1 kp
MamaBoo.............31v.....kp 49/28-34........yk 4.........luomu


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Dorin, Tikru78, Kaisaek, Norna, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Lennis, Milli Mimosa, Kippu, Tamariini, NeitiPelargonia, Fiidu, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v..................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2......21.2.
Lennis.................29v.......yk3......16.3. km
Liljah..................31v.......yk4.......3.4.
Hironea...............36v....ya 2010....7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2.......11.4.
Metsäläinen.................................16.4.
tamariini.............32v.......yk4.......20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.......23.4.
NeitiPelargonia.....32v.......yk1.......24.4.
OmaAurinkoinen....32v......yk2......14.5.
pöllötär................28v.......yk2......14.5.


***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Uskalsin siirtää nyt itseni plussanneisiin, viivat ovat vahvistuneet ja tänään digi antoi "raskaana 2-3". Joten onnellisin ja varovaisin mielin täällä edetään. Toki jännittää ihan kauheasti, että pysyykö tämä matkassa ja uskallan iloita vasta, kun näen että jotain tuolla masussa oikeasti on.

Mun listan päivittely"ura" jäi nyt aika lyhyeksi, joten ainakin mulla toimi tuo listan päivittäjän taika! :D Käsittääkseni moni aiempikin päivittäjä on pian plussannut? Joten jos joku tunnistaa taikauskoisuutta itsessään niin kannattaa alkaa listaa päivitellä... ;)

Se on siis näin helppoa:
- etsi edellinen päivitetty lista ja paina viestin alareunasta "lainaa"
- ota viestin alusta ja lopusta hakasuluissa olevat "quote"-rimpsut pois
- korjaa viikonpäivä ja päivämäärä
- muuta kiertopäivät ajantasalle ja tee mahdolliset tulleet muutokset

Tulen ihan varmasti lukemaan teidän kuulumisia jatkossakin ja puhallan ihan älyttömästi plussatuulia teille kaikille :heart: Hieman on jopa syyllinen olo siitä, että meillä tämä kävi näin helposti :( Toki vielä ei ole mikään varmaa, mutta jo tähän tilanteeseen pääseminen on kuin lottovoitto... Yritän nauttia tästä hetkestä!
 
Viimeksi muokattu:
Pöllötär Kaikkea hyvää alkutaipaleelle. Ja että kaikki sujuu loppuun asti.
Harmi, kun hyvä keskustelija näin nopsaa hylkää meidät, mutta tule ihmeessä kurkkaamaan ja kertoo kuulumiset.. Toivottavasti me muut seurataan pian perässä.

Millaisia tuntemuksia nyt menossa, raskaus oireissa siis?
 
Viimeksi muokattu:
Jännää, en mä teitä varmasti kokonaan hylkää :) Vaikka vain vähän aikaa olin jutuissa mukana, niin ketjua seurailin jo pitkään. Siksi en varmaan heti osaa täältä poistuakaan :) Koska sä saat tietää, että onko pieni pysynyt mukana? Onko minkälainen olo nyt?

Oireita on aika vähän (huh!), tissit ei ole yhtään kipeät, mutta vähän normaalia isomman oloiset ja kiinteämmät. Huonoa oloa oli yhden päivän verran, mutta sekin meni ohi. Menkkamaista jomotusta/viiltelyä on välillä alavatsassa ja se aina pelästyttää, pelkään käydä vessassa :ashamed: Aina jännittää onko vuoto alkanut. Viikkojahan mulla on vasta 4+1 tai 4+4 laskentatavasta riippuen, joten ihan ihan alussa vielä mennään.
 

Yhteistyössä