*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Huh ja vau! Hienoja uutisia täällä taas! Paljona onnea Fiidu ja NeitiPelargonia:flower:. Alkaa näyttää siltä kuin tämä ketju lisäisi raskautumisen todennäköisyyttä :LOL:

Lennikselle isot tsempit. Mietin välillä miksi negatiiviset asiat tulevat kimppuissa. Voimia sinulle! Ehkä tämän jälkeen onni kääntyy. Voimia myös Lili85 toivottavasti ajan kanssa miehesi mieli muuttuu tai sitten luonto hoitaa asian omalla tavallaan.

On. Odottelen testauspäivää. Pakko myöntää että pari testiä tullut jo negana testattua aivan liian varhaisina päivinä. Liekö plussa-aalto huumannut. Nyt laitettava jäitä hattuun ja maltettava odottaa :D.
 
Mä muka taustainen, mutta mutta... Tuli sitten tilattua ovistestejä ja raskaustestejä kuitenkin. Ja gelee royaleakin jo harkitsen... Yleensä oon aika skeptinen luontaistuotelisiä kohtaan (ilman lääkärin tms. konsultaatiota hankittuja siis). Mutta nyt kun toivoo niin kovasti, niin tekee mieli kokeilla ihan kaikkea.
 
Me kans testattiin tänään uudestaan digitaalisella, kun niitä oli valmiiks hankittuna. Ja viikkoja näyttää "pregnant 1-2" :heart: Vahva usko, että meiän pikkunen pysyy kyydissä loppuun asti. Katsoin jo neuvolan soittoajan maanantaille =)

NeitiPelargonia mites mies reagoi, kun kerroit uutisen?
 
Digi tehty tänäaamuna ja kyllähän sekin väittää, että raskaana ollaan :D kai se on uskottava!

Fiidu: eilen vihjasin miehelle, että voi olla, että joutuu juomaan ostamani viinipullon yksinään kun mulla saattaa olla yks juttu.. Kyllä siinä miehen silmät kirkastui! Mutta selitin vielä etten itsekään usko ennen kuin parin testin jälkeen kun ei mulla ole oireita juurikaan.. Tänä aamuna vein sitten kisitikun oikein näytille kun toinen vielä oli ihan rähmät silmässä ja kun sai hieraistua vähän roskia pois silmänurkista niin kyllähän se mut kainaloon otti :heart: Heti se alko miehekkään rationalisesti selvittää itelleen että mitä remonttia pitää tehdä ja onneksi auto menee jo vaihtoon :D
 
Sain sen gynen eilen linjan päähän, ei pitäs olla huolissaan kystasta, vuoto on nyt vaan loppunut, on se uskottava.
Täytyy soittaa maanantaina perhesuunnitteluun, et mitä sen kanssa. Seksiä ei kuitenkaan uskalla nyt ajatellakaan sen kanssa.
Helpolla kyl selvisin jos viikossa loppui km vuoto. Hyvä niin.

Kamala työpäivä eilen, jouduin hoitamaan keskenmenon saanutta potilasta. Yritä sit olla ammattilainen kun itse ollu viikko sit samassa tilanteessa : / Jos tässä ois kakkakuvioita, laittasin niitä...

Niinhän minäkin muka taustailen, mutta turha tässä listallekaan hypätä kun ei oo kiertopäivistä hajua eikä seksiä uskalla kokeilla, voihan se olla et jos toivois neitseellistä raskautumista :LOL:
 
Maanantai 27.4.2015



Nimimerkki..........Ikä.....Kiertopv/pituus.....yk..........luomu/lääk.kierto

Rockwell..............30v.....kp 54/23-28........yk11.........terot
MamaBoo.............31v.....kp 28/28-34........yk 4.........luomu
OmaAurinkoinen....32v.....kp 9/27..............yk 2.........luomu
Tilulilu.................34v.....kp 15/28-37........yk 13........c+l
Jännää.................33v.....kp 29/27-34........yk monta..luomu/1.IVF 1.PAS ensi kuussa
Vilijonkka_...........31v.....kp 25/30-50.....ya 2012.......1. IVF 1. PAS
pöllötär...............28v......kp 12/28.............yk 2.........luomu
Cheri85...............29v......kp ??/24-26.........yk 11 (?)..luomu
Merope...............30v......kp ??/n30............yk 19 (?)..kilppari


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Dorin, Tikru78, Kaisaek, Norna, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Lennis, Milli Mimosa, Kippu, Tamariini, NeitiPelargonia, Fiidu

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v..................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2......21.2.
Lennis.................29v.......yk3......16.3. km
Liljah..................31v.......yk4.......3.4.
Hironea...............36v....ya 2010....7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2.......11.4.
Metsäläinen.................................16.4.
tamariini.............32v.......yk4.......20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.......23.4.
NeitiPelargonia.....32v.......yk1.......24.4.


***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle***
 
Erinomaista alkanutta viikkoa tälle väkijoukolle. :) Mitähän viikko tuo tullessaan?

Lennis, on kyllä tosi epäkiitollinen tuommoinen työtilanne! Onneksi ajan kanssa varmasti olo helpottaa ja jossain vaiheessa oman kokemuksen pystyykin jo kääntämään hurjaksi eduksi työssään.

Nyt tulee "vähän" omanapaista urvellusta. En tiiä onko tässä nyt raskaushormonit pelissä vai mikä, mutta mä olen ihan kypsä tohon ukkoon. Se on nyt masistellut pari kuukautta. Olen koittanut tukea ja olla lähellä, en udella tai tentata, vaan välillä kysellyt miten menee jne. Kertoillut omia juttujani ja koittanut pysyä hyvällä tuulella enkä jäpissyt mistään.

Nyt on ruvennut tosissaan jurppimaan, kun ei saa niin ei mitään takaisin päin... Ihan turha kuvitellakaan juttelevansa esim. keskenmenon peloista, viimekertaisen kokemuksen tunteista, saavansa haleja ja suudelmia tai yhtään mitään. Koitan itselleni paukuttaa päähän, että hän on uupunut eikä jaksa. Mutta hitto vie kun kaikkea muuta kyllä jaksaa, paitsi huomioida minua mitenkään...

Eilen illalla itkin taas silmät pihalle kun mietin, että en yhtään tiiä mitä hänelle oikeasti kuuluu, hän ei kerro mitään mitä kavereilleen kuuluu, ei kerro päivistään, ei jutuistaan vanhemman poikansa kanssa (jota siis itse tapaan tosi harvoin ja olisi kiva tietää mitä hälle kuuluu), ei halaa ei pussaa... Oikea parisuhteen irvikuva tällä hetkellä! Me, joista minä olen aina ollut niin ylpeä ja onnellinen... Yhtäkkiä tuntuu, että se kaikki on vedetty vessanpöntöstä alas.

Ainoa positiivinen juttu tässä tilanteessa on, että hän kuitenkin edelleen tykkää olla lähellä. Eli kun itse menen halaamaan ja rapsuttelemaan, niin ei hän vetäydy ikinä pois vaan on tosi tyytyväinen. Eli ei tässä nyt varmaan oikeasti mistään kovin isosta jutusta ole kyse, mutta mutta... Ymmärrän ettei energiaa riitä mun "hoivaamiseen" tai mihinkään ylenpalttiseen hellittelyyn. Mutta ees jotain! Ja aina kun tästä yrittää jotain jutella, niin se pelkkä juttelukin on vaan liian raskasta ja mitään ei jaksa.

Ajattelin kyllä ekassa neuvolassa kysyä onko sitä kautta jotain juttuapua tarjolla... On jotenkin niin turhautunut, vihainen ja yksinäinen olo. Ja pelottaa.

Ja sitten sitä on vielä vihainen itselleenkin! Kun haluaisi vaan jaksaa tukea ja ymmärtää. Mutta kun ei jaksa. Eikä ymmärrä. Ja vaikka mies on kuinka sanonut, että ei kestä mitään negatiivista, niin nyt saa kyllä pari päivää tuijottaa meikäläisen turpaa rullalla. En vaan minäkään just nyt jaksa esittää yhtään mitään.

Anteeksi avautuminen. Mulla ei vaan tällä hetkellä ole ketään kenelle tästä voisin puhua... :ashamed:
 
Ei hän vielä ainakaan. Ei koe olevansa vielä masentunut, enkä itsekään siihen usko kun kuitenkin touhuaa yhtä jos toista. Mutta kai se on niin, että se lähin ihminen aina ensin kärsii kun kurjasti menee. :( Ja se miksi kovasti haluaisin jaksaa olla tukena, johtuu siitä että mies on ollut minulle ihan korvaamaton tuki viime vuosina kärsiessäni terveyshuolista ja viimeisenä nyt viime syksyn keskenmeno. Ja kyllähän tässä oikeasti nämä hormonitkin vaikuttaa, että sitä tuntee itsensä muka kauhean hylätyksi, vaikka ei se oikeasti ihan niin ole... :rolleyes: Mutta tekipähän hyvää avautua! Pahoittelut ja kiitokset siis. :D

Ilmeisesti tuo turpa rullalla käsittely oli tehokkaampi kuin kuvittelinkaan, koska ei sitä enää tarvittu. Äsken köllöteltiin sohvalla sylitysten, mies rapsutteli ja juteltiin masusta. Että ehkä tämä taas tästä vähän aikaa...

Mites Milli Mimosa teillä sujuu? Kolkutteleeko ovis jo lähistöllä?
 
Toivotaan Tamariini,että ois vaan jostain työstressistä,vauvastressistä tai muusta tuo miehen alakuloisuus. Mutta tää on hyvä kun täällä saa purkautua :)

Mites MamaBoo? Loppukiertoa menossa-ootko testaillut?

Selvitin tänään sitä kysta asiaa taas.Eikä sille tehdä mitään.Toivotaan että puhkeaa,tai sitten kun aika on,niin varovasti uskallettava kokeilla seksiä.
Muutto täällä ohi,kamat osittain levällään.Huomenna pitkästä aikaa kouluun,plaah!

Harmittaa kun palstan väki kutistuu.Ei oo niin aktiivista kirjoitteluakaan. Plussia paukkuu siihen tahtiin! Se on kyllä hieno juttu!
 
Toivottavasti tamariini sun mies tokenee pian!

Mä en oikein tiedä mun oviksesta, oliko sitä... Ei ole ollut mitään erikoisia fiiliksiä mihinkään järkevään aikaan kierrosta. Tämä on siis eka kierto pillereiden jälkeen, kolme viikkoa sitten lopetin. Ostin kyllä jo ovistikkuja ens kuuta varten... :D Muistelun, että ennen pillereitä mulla oli tosi säännöllinen kierto ja tiesin itse, milloin ovuloin. Ihan vaan kropan tuntemuksista ja limoista. Nyt en tunnista noita tuttuja oireita, mut voihan tietty olla etten oo tässä nyt ovuloinutkaan, tai mistä mä tiedän...

Mua pelottaa ja huolettaa kamalasti, että mitä jos en voi saada lapsia. Ymmärrän, että eihän sitä kannata ajatella. Mutta en tiedä, miten sen saisi poiskaan mielestä.

Ja joo, aika hiljaiseksi on ketju käynyt... Pitänee plussata, niin pääsee jutskaamaan :D Tai jos meitä kolmekymppisiä ensikertalaisia olis lisääkin? Siellä hiljaisina taustailijoina?
 
Viimeksi muokattu:
Eipä kuulosta tamariinin tilanne kovin kivalta. Itse elin aikoinaan suhteessa mieheen joka oli masentunut ja siihen suhde päättyikin, joten jollain tasolla ymmärtänen turhautumistasi.

Mulla alkaa ovis lähestyyn, loppuviikosta saanee alkaa jo talletteleen. :) Aikomus oli, etten ovista tikuttelis, mut nyt sitten mietin josko kuitenki kävis Prismasta huomenna hakeen ovistikkuja... Ei ehkä malta olla ostamatta, jos vaan muistaa!
 
Täällähän vallan plussailtu:heart: ku oon ollu poissa,

ONNEA Fiidu Tamariinikin mitä mitä.. ja NeitiPelargonia :flower::flower::flower:

Ja toivon että kaikki menee hyvin!

Vilijonkka..mitä mitä..? Miten nyt noin hoito meni ? :confused:
OmaAurinkoinen Tsempit ovisteluun.

(.)Oma napaa : Tänään aloitin ja nuo laastarit kp2 mennään, saa nähdä meneekö sitten poskelleen tuo hoito..:| Ainahan tää jännittävää..

Nyt ollaan kovasti Rempattu kämppää ja kova muutto tohina täällä.
 
Ääh,pitäisi vaan olla käymättä täällä,mutta vaikka itseäni hieman kirpaisee,niin kiva lukea muiden kuulumisia.

Tamariini, miehet on kyllä välillä jänniä otuksia. Täällä on vähän samanlaiset tosiaan ne tunnelmat,sillä erotuksella,että en ole raskaana. Itse kyllä vielä tämän kierron jaksan uskoa,että luonto hoitaa homman,sillä seksi ja ovis sattui aika hyvään saumaan. Lemmiskeltyhän me ei olla moneen päivään,mies kuulemma ei jaksa. Tuntuu kurjalta,kun muutakaan hellyyttä en saa,mutta ei ole kyllä tunnetta,että haluais erotakaan. Huoh.
 
Miehen huumoria: "Miltäs tuntuu ku olo on niinku omenalla?" "Ööö?" "Posket punasena ja siemenet sisällä!" :D Hahaa!

Ovis tuloillaan, tiedän mitä me tehään viikonloppuna :p Ja just tällä hetkellä muistanki, että piti niitä ovistikkuja ostaa! No,ei se tällä hetkellä auta että muistaa...
 
  • Tykkää
Reactions: tamariini
Heipähei!

Pientä radiohiljaisuutta pukannut loman myötä, mut oon aina välillä käynyt tunnollisesti lukemassa teidän kuulumisia.. :) Nyt on jo palko kommentoidakin, etten putoa junasta! :D

Lennis: Voi ei! :( Tosi kurjia uutisia.. Onneksi kuulostat jo pahimmasta toipuneen(?).. En osaa jotenkin itse (vielä) edes pelätä/ajatella tuota tuulimunan tms. mahdollisuutta, kun ei ole vielä onnistunut raskautumaankaan. Mutta paljon on siis pelättävää vielä joskus jos sen plussan testiin saa! Rankkaa tää ihana asia, lasten saanti :( Mut uudella tsempillä vaan eteenpäin Lennis! :heart:

Ja plussia.. Fiidu ja NeitiPelargonia!! Onnea! :):flower: Miten teitä ekakertalaisia nyt onnistaakin?! Harmi, että oma 'eka kerta' (yrityskerta siis ;)) on jo vuoden takainen, vois tarttua sama onni tännekin.. :D

Tamariini: Tosi hankala tilanne teillä! :| Toivottavasti mies tuosta tokenee. Raskausaikana sitä varmasti kaipaisi monenkinlaista tukea, varsinkin sitä henkistä tuossa alkuvaiheessa. Uskon siis, että on raskasta olla itse tukijana toiselle.. :( Jospa se siitä, paijaile ahkerasti ja ota kainaloon, se auttaa moneen vaivaan :):heart:

Lili85: Hirveä tuo tilanne! Toivottavasti tokenette siitä yhdessä :hug: Luin viestisi yhdellä kerralla ja jotenki tuntui hirveältä, kuinka äkkiä tilanne muuttui.. Voimia omien ja yhteisten tunteiden selvittelyyn! Ei se lapsettomuuskaan lopulta huono vaihtoehto ole, jos se tulee omasta tahdosta. Se vaan on varmasti tositosi vaikea tässä vaiheessa sanoa, tuleeko joskus myöhemmin katumaan päätöksiään. Isoja mietintöjä kyseessä siis, jaksamista :heart:

Siinä päällimmäiset mitä jäi nopealla lukemisella mieleen, sori jos jonkun uutiset unohtuivat! :O

ON: Täällä siis ulkomailla lomailemassa. Enää yksi kokonainen päivä jäljellä :'( Ihana loma on kyllä ollut, rentouttava kaikin tavoin. Ovulaatiota toki tunnollisesti testailin ja sain sen tällä kertaa jopa kiinni! Tein digitestin kun halpistesti näytti vahvahkoa, muttei lähellekään plussaviivaa - ja digitesti hymyili! Eli viime kierrossakin kun ovis jäi löytämättä, olis varmasti digitesti antanut plussaa jos olisin tajunnut sen tehdä. Nyt sitten seuraavana päivänä halpistesti oli selvä plussa, joten lasken oviksen olleen sunnuntaina. Nyt siis DPO2. Ja odottelu jatkukoon..

Nyt on kyllä tullut varmasti +5kg loman kunniaksi, plus helteen aiheuttamat turvotukset. (En oo turvotuksesta tosiaan ennen kärsinyt, mut ehkä tää 34v on se maaginen ikä tällekin ihanuudelle :O) Hyvä, että menee sandaalit illalla enää jalkaan.. Mahdollisia raskausturvotuksia ilolla odottaen :heart: Mutjoo, jos/kun ei tässäkään kierrossa tärppää, niin otan kyllä ilolla vastaan ainakin kuukauden 'armonajan' normimittojen saavuttamiseen! :D

Siinä kai tärkeimmät. Nautin vielä loman viimeisistä hetkistä ennen Suomen lumisateisiin(??!) palaamista! Sulattakaa ne lumet, pliiiiiiisss :saint:
 
Keskiviikko 29.4.2015



Nimimerkki..........Ikä.....Kiertopv/pituus.....yk..........luomu/lääk.kierto

Rockwell..............30v.....kp 56/23-28........yk11.........terot
MamaBoo.............31v.....kp 30/28-34........yk 4.........luomu
OmaAurinkoinen....32v.....kp 11/27..............yk 2.........luomu
Tilulilu.................34v.....kp 17/28-37........yk 13........c+l
Jännää.................33v.....kp 31/27-34........yk monta..luomu/1.IVF 1.PAS ensi kuussa
Vilijonkka_...........31v.....kp 27/30-50.....ya 2012.......1. IVF 1. PAS
pöllötär...............28v......kp 14/28.............yk 2.........luomu
Cheri85...............29v......kp ??/24-26.........yk 11 (?)..luomu
Merope...............30v......kp ??/n30............yk 19 (?)..kilppari


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Dorin, Tikru78, Kaisaek, Norna, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Lennis, Milli Mimosa, Kippu, Tamariini, NeitiPelargonia, Fiidu

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v..................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2......21.2.
Lennis.................29v.......yk3......16.3. km
Liljah..................31v.......yk4.......3.4.
Hironea...............36v....ya 2010....7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2.......11.4.
Metsäläinen.................................16.4.
tamariini.............32v.......yk4.......20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.......23.4.
NeitiPelargonia.....32v.......yk1.......24.4.


***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle***
 
Onhan täällä onneksi vielä jonnin verran eloa kuitenkin. :) Ja samaa huutelen kuin muutkin, että jos joku siellä taustailee ja lueskelee, niin ei muuta kuin mukaan höpisemään joukkoon kirjavaan!

Mietin myös, että haluaisiko joku kohta puoliin ottaa tätä päivitysvastuuta itselleen? Ei mikään kiirus, mutta hautokaa ajatusta ainakin. Se voi olla vaikka avain onneen, koska kolme viimeisintä listan päivittäjää on tuolla plussanneissa. :D

Nyt on myös kotona taas juteltu parisuhteesta ja mies parka on ihan rassu, kun on kovasti yrittänyt petrata eikä mikään tunnu auttavan. Kyllä mä tiiän, että itsekin vähän vaadin siltä liikaa tällä hetkellä. :( Sitä on oikeasti näiden hormonien kanssa vähän turhan ylidramaattinen ja suurentelee asioita mittasuhteistaan. Sovittiinkin nyt, että ensi viikolla sitten neuvolassa hieman avaudun tästä meidän tilanteesta ja kyselen onko mahdollisuuksia päästä asioista juttelemaan. Ihan molempien. On se vaan tosi ihana mies, vaikka just nyt onkin vähän vaikeeta ja suhteen tasapaino hukassa. :heart:

Tsemppiä Jännää tähän kiertoon! Kovasti pidän peukkuja. :)

Lili85 myös jaksamista ja tsemppiä. Totta tosiaan, miehen on välillä omituisia otuksia. Meistä naisista puhumattakaan... |O

Ja Tilulilun loma kuulostaa kyllä hyvältä! Sääli, että kaikki hyvä aina loppuu aikanaan. Mutta hei, eiköhän noi lumet oo jo melkein kaikki saatu jo sulatettua. Sen verran kuumana täällä käydään. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Mulla ainakin hiljaisuus johtunut pettymyksestä. Ei muuttunut negat plussiksi ja taas sama juttu kun aiemminkin, eli kuukautisetkaan eivät tulleet ajallaan. Epäsäännöllinen ja pitkä kierto on oikea kirous. Ihan niin kuin raskautuminen ei muutenkin olisi jo riittävän vaikeaa :(. Tänään vielä yhteinen lääkäriaika minulle ja miehellenikin peruuntui toistamiseen. Se tuntui tosi ikävälle. Huomaan olevani herkillä tämän asian suhteen nyt.

Lennis on sullakin ollut aika huono tuuri että just nyt tuollainen kohtaaminen työssä.

Milli Mimosa samoja ajatuksia täällä, että jos kokeilisi seuraavaksi gelee royalia kun kierto alkaa.

Tamariini voimia suhteeseen, vaikka kuulostaakin jo että valoa alkaa näkyä sillä rintamalla ja nautinnollista raskausaikaa :)

Täytyy nyt suunnata ajatukset vaihteeksi muihin asioihin. Tsemppiä kaikille muille joilla jännät päivät lähestyy. Toivotaan toukokuulle seuraavaa superplussatsunamia silläkin uhalla että palsta hiljenisi :D. Mun seuraavat mahkut on vasta kesäkuussa, joten seurailen keskustelua kyllä mutta vaihtelevasti osallistun. En siis päivittäjäksi tohdi lupautua.
 
Mulla myös ollut monta rautaa tulessa, lukemassa olen käynyt mutta nyt ajattelin aktivoitua myös kirjoittamisen suhteen.

Ensinnäkin suuren suuret onnittelut plussanneille, ihanaa! :heart:

Omasta navasta: Kp 16 menossa. Ovistestailun aloitin kp 10 ClearBluen digitaalisella. Eikä ole hymynaamaa testiin tullut.. Jotenkin arvelluttaa, että ovuloinko ollenkaan. Alusta asti olen ollut jotenkin alla päin (samaan aikaan onnellinen yrityksen alkamisesta), jotenkin varma olo että mussa täytyy olla jotain vikaa. Ja kun en liuskatesteillä saanut viime kierrossa ovista kiinni ja nyt ei näytä ovisplussaa tulevan digilläkään, niin jotenkin alan olla vain varmempi. Limoja on kyllä nyt pari päivää tullut kuivan kauden jälkeen, että ehkä ovis vain vähän myöhässä?! Viime kierto oli 28pv… Eli joko ovis myöhässä tai sit sitä ei tule ollenkaan. Noh, taidan stressata liikaa… Peittojakaan ei olla jaksettu nyt heilutella, josko nyt viikonloppuna olis silläkin saralla aktiivisempaa.

Toivottavasti vaput on sujuneet hyvin teillä kaikilla, josko vappu saisi mielen rennoksi tämän yrittämisenkin kanssa… :)
 
Onpas täällä hiljaista.. ehkä kuitenkin hyvä, että kaikki viettävät vappua ja pitkää viikonloppua eikä kuumeile niin kovasti.

tilulilu tervetuloa takaisin suomeen ja kyllä täällä ainakin on aurinko paistanut ja linnut laulanut eli kevät tulossa =)

tamariini onpas sulla haasteellinen tilanne miehesi kanssa, toivottavasti kaikki järjestyy parhain päin ja yritä kuitenkin nauttia raskaudestasi.

ON: täällä odotellaan primolutien vaikutusta ja odotellaan kovasti, että milloin menkat alkaa. Vappu mennyt rauhallisesti ja samoin tuleva viikonloppu. Tai siis rauhallisesti ja rauhallisesti, kun ollaan oltu "pihatyöleirillä" ja jatkuu edelleen. Palailen aktiivisemmaksi kun taas kierto alkaa ja hoidot jatkuu.. päätin sitten varata pidennetyn viikonloppumatkan vielä vähän lisäämään jännitystä elämään (siis miten aikataulut mahtaa onnistua).

Kaikille oikein mukavaa viikonloppua =)
 
Muakin stressaa ovulointi. Ovia väittää, että nyt ois oikeet päivät, mutta en kyllä ite tunne mitään. Ei kai kaikkien tartte kokea kovia ovisnippailuja tai kipuja? Tuntuu, et niin moni tällä palstalla (kun muita ketjuja lukee) tuntee ihan selkeesti kipua tai et kumpi puoli munasolun irrottaa. No, on ovis tai ei, on peittoa heiluteltu fiiliksen mukaan.

En miehelle ole etes sanonu oviksesta ettei sille tulis paineita ja haluan ettei tää oo "väkisin makaamista". Itelläki meinannu käydä muutamaan otteeseen hätä et nyt menee ovis ohi ja ei ikinä saada vauvaa, mut se on menny ohi onneksi ja ihan rakkaudesta ja puhtaasta halusta on paneloitu. Tekis mieli alkaa jo testaamaan, huoh, ei turhaan näitä sanota piinailupäiviksi! :D
 
Toinen viesti vielä perään, mutta alko nii tympäseen. Ystävä sai muutam päivä sitten vauvan ja tuossa hetki sitten hänen kanssa kirjoteltiin. Kysyin miten reissu meni, mutta vastaus oli, että kertoo sitten kun olen itsekin synnyttänyt. Toisti tuon vielä myöhemminkin vaikka kysyin vain ihan yleistä asiaa enkä mitään yksityiskohtaista selontekoa. Harmittaa tuollainen asenne, vaikka tietenkin hänen oma asiansahan se on mitä haluaa kertoa. Olisi mielummin sanonut, että ei halua asiasta puhua mitään, tietenkin se olisi ok. Mutta tuli nyt vain fiilis, että synnytys on joku salainen tapahtuma josta voi puhua vain toisten synnyttäneiden kanssa.
 

Yhteistyössä